cwiczenia na cellulit - czy dobre? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • od dwoch tygodni cwicze 8-tygondiowy zestaw cwiczen antycellulit, ktory
    znalazlam w Personal Trainer (i juz czuje ze dziala:)))
    Jest to zestaw 6 cwiczen na posladki i uda (troche obciazenia, troche
    elementow izometrii - fajne), ktory przez pierwsze 4 tygodnie wykonyje sie po
    20-30 minutach aerobow malo intensywnych (60-75% maximum heart rate)- to
    rozumiem, bo tak uczy jogger walczyc z problemowymi partiami ciala:)
    Przez nastepne 4 tygodnie te same cwiczenia wykonuje sie natomiast w
    podwojnej dawce, zmienia sie tez system aerobow: 5 minut 80-85% mhr, a potem
    15-30 minut przy 60-75%, no i potem te cwiczenia (wykonujemy wolno, zeby
    czuc "palenie" w miesniach).
    Problem taki, ze magazyn Personal Trainer niby profesjonalny, a nie wyjasnia
    na czym caly system polega, i jak oddzialowuje na ten paskudny cellulit. A ja
    jako ze tak juz mam, ze dociekliwa bestia jestem i jak cos robie, to lubie
    wiedziec dlaczego, usmiecham sie slodko do wszystkich ekspertow:) ,a
    najmocniej usmiecham sie do joggera:)))))) ktorzy by mi mogli wyjasnic na
    jakich zasadach bedzie dzialac na moj cellulitis ta druga czesc treningu?
    Ach, i nie podaja tez jak czesto ten zestaw wykonywac, ja robie 3 razy w
    tygodniu, ale czuje ze moglabym czesciej (gdzies czytalam zalecenia by na
    zwalczenie cellulitu cwiczyc 4-5 razy na tydzien) co o tym myslicie????
    buziaki dla wszystkich
    anusia
    • Gość: czekolada IP: *.isk.net.pl / 192.168.1.* 08.04.03, 11:29
      czy mogłabyś napisać jak wyglądają te ćwiczenia? my , kobiety z c. musimy się
      wspierać!
      pozdrawiam
      • Gość: anusiag IP: 195.194.36.* 08.04.03, 12:34
        czekolado, opisze ci te cwiczenia dokladnie wieczorem - sa fajne, tylko
        chcialabym wiedziec czy maja sens w oczach ekspertow ;)
        tez pozdrawiam
        • Pierwszy etap to spalanie tłuszczu, w drugim - ujędrnianie ciała poprzez rozwój
          mięśni (po to jest to 'palenie'). Rozwinięte mięśnie trwale podwyższają
          metabolizm spoczynkowy.
          • Jogger, jak zwykle wielkie dzieki:)))
            czy taki system cwiczen wydaje Ci sie sensowny? (ja jestem laikiem, ale wydaje
            mi sie, ze w walce z cellulitem powinno sie wlasnie zadbac o ujedrnienie
            problemowych partii) i ile razy w tygodniu cwiczyc, zeby jednak za bardzo sobie
            nie rozbudowac miesni ud? sorry, ze Cie tak mecze, ale widze, ze nie ja jedna ;)

            czekolada, oto cwiczenia;
            1. klek podparty, unosimy noge ugieta pod katem 90 stopni do momentu gdy kolano
            bedzie w prostej lini z biodrem, powolutku opuszczamy - 20 powtorzen, ostatnie
            zatrzymujemy na 20 sekund w gorze, a pozniej 20 poglebien (wysoko, maly zakres
            ruchu, starasz sie poglebic pozycje maksymalna - tak jak sie kiedys cwiczylo w
            callaneticsie). powtorz druga noga.
            2. lezysz na brzuchu, jedna noga ugieta pod katem 90 stopni, i podnosisz w gore
            20 razy, zatrzymujesz na 20 sekund i poglebiasz 20 razy, druga noga
            3. cwiczenie na wewnetrzna strone ud - na silowni korzystasz z maszyny, do kt.
            sie mozesz "przywiazac za noge" (sorry, ale jestem zielona jesli chodzi o nazwy
            maszyn na silowni;), po angielsku mowia na to pulley) stoisz, przyczepiasz
            obciaznik do prawej kostki, stajesz prawym bokiem do maszyny, lewa noga robisz
            wykrok jak najdalej od maszyny, i przyciagasz powoli prawa stope do lewej,
            powoli powracasz do pozucji wyjsciowej i tak 20 razy, na koniec laczysz nogi i
            wytrzymujesz 20 sekund, zmiana nogi
            4. siadasz na podlodze, prawa noga wyprostowana, lewa ugieta w kolanie, prawa
            stope wykrecasz na zewnatrz i unosisz noge pare cent. nad podloge, robisz
            wymach w bok, wracasz do pozycji wyjsciowej (ale nie kladz stopy na podlodze) i
            teraz unosisz wyprostowana noge w gore, wracasz do pozycji wyjsciowej i dalej -
            rysujesz 20 liter L kazda noga
            5. powracasz do maszyny z cwiczenia 4. teraz dla odmiany przywiazujesz
            obciazenie do nogi, kt. jest dalej od maszyny (bo cwiczymy zewnetrzne miesnie
            ud), noga wewnetrzna ma byc za kabelkiem - czyli jesli obciazenie na prawej
            nodze, to stoisz lewy bokiem do maszyny, lewa stopa troche z tylu, prawa stopa
            z przyczepiona linka wysunieta nieco do przodu, odsuwasz sie od maszyny tak,
            aby czuc napiecie i robisz 20 wymachow prawa noga na zewnatrz (w prawo).
            powoli! potem cwiczenie na druga strone
            6. kladzieszz sie na lewym boku, dolna (lewa) noga wyprostowana na podlodze,
            gorna (prawa) zgieta w kolanie pod katem prostym, podnosisz ugieta prawa noge
            na wysokosc bioder, z tej pozycji wyprostowujesz unoszac troche w gore, uginasz
            z powrotem i wracasz do pozycji wyjsciowej. 20 pelnych ruchow, a potem jeszcze
            20 razy unosimy tylko noge zgieta w kolanie (bez wyprostow). zmieniasz boki i
            to samo lewa noga.

            Te cwiczenia wykonujesz po 20-35 minutach kardio wg zasad, o ktorych pisalam w
            pierwszym poscie, przez pierwze 4 tygodie 1 seria, tydzien 5-8 dwie serie.
            Wolno, mozesz cwiczyc z dodatkowym obciazeniem.
            ja cwicze niecale 2 tygodnie, i czuje, ze dzialaja (oprocz tego dieta i masaze
            + krem i mam nadzieje, ze sie tego cholerstwa do wakacji pozbede :)

            powodzenia i napisz jak ci idzie (no i pytaj jesli nie wiesz o co mi w tych
            opisach cwiczen chodzi ;-)
            • Gość: czekolada IP: *.isk.net.pl / 192.168.1.* 08.04.03, 22:24
              dziękuję Ci bardzo! cześć z nich, jak się okazało, już wykonuję, do reszty
              zabieram się od jutra.
              buźka.
            • Duże mięśnie można uzyskać tylko ćwicząc z dużymi ciężarami, więc nie ma
              obawy :-) Aerobowo można ćwiczyć codziennie, siłowo co 2-3 dzień, gdy ustąpi
              ew. bolesność mięśni (a powinna wystąpić, bo to oznaka wzrostu).


              • jogger napisał:

                Aerobowo można ćwiczyć codziennie, siłowo co 2-3 dzień, gdy ustąpi
                > ew. bolesność mięśni (a powinna wystąpić, bo to oznaka wzrostu).

                jogger, ostatnie pytanie w tym watku, promise:)

                czy w takim razie te pierwsze tygodnie programu moge potraktowac jako aeroby
                (po 20 min biezni/steppera cwicze przez 20 minut bez obciazenia) i wykonywac
                trening 5 dni w tygodniu, a w drugiej czesci ("ujedrniajacej") cwiczyc co drugi
                dien?

                pozdrawiam serdecznie
    • Gość: Kinga IP: *.acn.pl 24.04.03, 08:19
      Pytania laika gdzie można kupić Personal Trainer ,żeby zobaczyc te
      ćwiczenia.Dzięki
    • Gość: kinga IP: *.acn.pl 25.04.03, 20:59
      ponawiam pytanko.
    • Gość: jagoda IP: *.client.comcast.net 28.04.03, 21:40
      Ja tez poprosze o odpowiedz na pytanie, czy mozna czyms zastapic te cwiczenia z
      urzadzeniem na silowni? Ktos juz sie wczesniej pytal, ale nie dostal
      odpowiedzi. Nawet jesli bedzie to mniej skuteczne, zalezy mi, zeby cwiczyc w
      domu.
      I jeszcze jedno. Co po tych osmiu tygodniach? Bo jesli przestanie sie cwiczyc,
      to cellulit chyba wroci, prawda? Czy wystarczy potem bieznia lub stepper? Czy
      lepiej wykonywac nadal te cwiczenia? A jesli tak, to w ktorej wersji, tej z
      pierwszych czterech tygodni czy pozniejszej?
      Pomozecie mi, prosze?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.