Dodaj do ulubionych

Jakie cwiczenia zeby spalic sadlo w domu?

14.06.07, 21:20
Mialam zamiar biegac (biegalam 3 dni), ale musze angazowac kogos zeby zostal
z dzieckiem, wiec chce cwiczyc w domu. Robie brzuszki zeby wzmocnic miescie
brzucha (to moj glowny problem po ciazy), ale potrzebuje pomyslu na jakies
cwiczenia zeby spalic tluszcz (glownie na brzuchu). Tylko prosze nie pisac
zebym biegala w miejscu :)
--
Dominik
ma juz...
Edytor zaawansowany
  • Gość: nnnnn IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.07, 07:30
    zeby cos spalic, to potrzebujesz przynajmniej 30 min ruchu w stalym tempie,
    zeby odpowiednio podniesc puls - bieg, rowerek etc. dopiero po
    takiej 'rozgrzewce' brzuszki maja sens.
  • farelkaa 15.06.07, 11:17
    Spróbuj hulahopu, ja sobie hulam codziennie po ok 1h przed telewizorem, po
    takiej rozgrzewce możesz robić brzuszki, jeśli masz miejsce to możesz też skakać
    na skakance :)
    --
    Tutaj goła baba
    Mam PMS (Permanent Menstrual Syndrom)
  • nantejka 15.06.07, 12:44
    dobrym kardio jest skakanka conajmniej 40 minut dziennie :)
  • zemfira_ 15.06.07, 14:15
    ekhmm :/ 40 minut skakanki?
    myslalam o skakance, mam nadzieje, ze dziecka nie obudze lomotem hehe
    ale 40 minut to ja chyba raczej nie dam rady.
    dlaczego brzuszki maja sens po rozrzewce? cwicze od chyba tygodnia i czuje, ze
    miesnie mi sie wyrabiaja. ja wiem, ze brzuszki nei spalaja tluszczu, ale to ze
    robie je bez rozgrzewki nie ma chyba wplywu na samo cwiczenie miesni brzucha,
    prawda?

    Prosze mnie oswiecic.

    hulahopem chyba nie spale tluszczu... chyba, ze bede krecic 5 godzin
    dziennie :)
    --
    Dominik
    ma juz...
  • zemfira_ 15.06.07, 14:34
    a tak przy okazji zapytam. jakie miesnie wyrabiaja sie jak sie skacze na
    skakance? bo jak sie biega to wiadomo, ze glownie nogi, ale cale cialo
    pracuje. a jak to jest ze skakanka?
    --
    Dominik
    ma juz...
  • nantejka 16.06.07, 16:15
    dzieki skakance to w sumie rozruszasz wszystkie grupy miesni, spalisz mnostwo
    kalorii, wzmocnisz serce i uklad krazenia :)to jest calkiem intensywne wiec
    wyczytalam ze wystarczy nawet 30 minut.
  • Gość: re IP: *.ghnet.pl 16.06.07, 16:25
    uwazaj na ta skakanke, bo jest niebezpieczna dla stawow. Lepszy bedzie rower,
    orbitrek. Wiem, ze chcesz cwiczyc w domu, ale pamietaj, ze warto kupic dobry
    sprzet niz potem inwestowac w lekarzy itd.
  • zemfira_ 16.06.07, 17:37
    szczerze mowiac to po bieganiu bolaly mnie stawy biodrowe. ale moze to kwestia
    rozruszania sie? zreszta jak troche poskacze to chyba nic takiego mi sie nie
    stanie? a rowerku nie cierpie, wiecej niz 5-7 minut nie wytrzymam na tym
    ustrojstwie.
    --
    Dominik
    ma juz...
  • Gość: re IP: *.ghnet.pl 16.06.07, 19:10
    jak troche poskaczesz to pewnie nic Ci sie nie stanie, ale i tez nic nie
    spalisz. zeby spalic na skakance to trzeba skakac sporo, a to niestety obciaza
    stawy.
    Moze poszukaj jakis ukladow na dvd. Pelno jest takich, tylko dbaj o to, zeby
    byl to byl odpowiedni uklad. Jezeli nie chodzi Ci o wzmacnienia miesni tylko o
    odchudzanie to nie moze to byc plyta w stylu "ja chce miec taki brzuch", musi
    to byc jakis fat burning, moze jakies uklady taneczne. Te plyty maja opisy,
    czytaj je dokladnie.
  • nantejka 17.06.07, 22:51
    zemfiro :) moze Ci sie przyda ta strona do czegos i cwiczenia tam prezentowane,
    link jest dosyc dlugi, wiec jak sie zle zapisze to go skopiuj i po prostu usun
    przerwe, jesli sie zrobi a bedzie dzialas poprawnie :)
    link:
    www.modeling.pl/?sub=artykuly&fil=read&poz=11&art=50&dz=11&page=1
  • zemfira_ 19.06.07, 22:44
    Dzieki :)
    --
    Dominik
    ma juz...
  • falafala 20.06.07, 08:54
    Dwie sprawy:
    1. cwiczac brzuch nie zapominaj o cwiczeniach plecow, nie mozesz cwiczyc jednych
    miesni nie cwiczac przeciwstawnych. Zwlaszcza, ze po ciazy brzuch nie jest
    jedynym problemem.
    2. cwiczac same brzuszki nie spalisz tluszczu na brzuchu, owszem bedziesz miala
    silniejsze miesnie brzucha ale pod tym tluszczem, mozesz sie niemile zdziwic gdy
    stwierdzisz, ze nagle masz wiekszy obwod pasa niz wczesniej.
    No i nie jestes w stanie kierowac skad twoj organizm spali tluszcz w pierwszej
    kolejnosci. Musisz sie zdecydowac na, w domu monotonne niestety, jakies dluzsze
    sesje cwiczen w formie aerobowej tak jak ci radza.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka