Bieżnia elektryczna -jaką kupić?? Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Chcę kupić bieżnię do domu,na Kettlera mnie nie stać.
    Czy możecie doradzić jakąś firmę solidną i niedrogą?
    I jeszcze jedno-jak wstawię bieżnię na pietro domu jednorodzinnego to czy
    biegając nie będzie za dużego hałasu?
    Macie może doświadczenie w tak nietypowej sprawie?
    Pozdrawiam,
    • Gość: Normaaa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.07, 10:17
      Ja nie mam doświadczenia żadnego, ale ile pieniędzy chcesz wydać na
      bieżnię? Ja czytałam w czasopiśmie "Bieganie" ranking tych bieżni i
      jako najlepszą ocenili taką za 10 tys.

Co do hałasu to trudno przewidzieć, ale dużo zależy chyba również od
      tego jak masz wybudowany dom.

W zimie to faktycznie bieżna by się przydała, ale ja bym się bala,
      że jak ją kupię to zupełnie spadnie mi motywacja do biegania.
      Pozdrawiam
    • Odswiezam temat.
      Mam jeszcze jedno pytanie - czy warto myslec o biezni magnetycznej?
      W zasadzie planuje na niej bardziej truchtac, niz uprawiac sprint. Tak mysle,
      zeby zamiast siedziec przed tv - to sobie chodzic szybciej. Ale boje sie o
      halas, trzesienie podlogi itp.
      Macie jakies doswiadczenia z bienziami do domowego uzytku?
      Z gory dziekuje za odpowiedzi.
      pozdrawiam
      • Gość: Gosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.08, 09:58
        Hej, czytałam wiele wypowiedzi na temat bieżni bo również planuję
        sobie kupić. Ogólnie dużo korzystniejsze wypowiedzi padają pod
        adresem elektrycznych (ale nie oszukujmy się i droższych bieżni).
        Ponoć na mechanicznych przyjemność biegania jest o wiele mniejsza. A
        na elektrycznej bieżni również możesz sobie truchtać. Ja jadę dziś
        do "Makro" po bieżnię elektryczną. Podam ci jej dane: bieżnia
        elektryczna IRMT10D; funkcje komputera: prędkość, czas, dystans,