Klub fitness Calypso Puławska-czy warto chodzić?? Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • no właśnie, czy warto?? dostałam z pracy możliwość wyboru klubu (karta
    Multisportu) fitness w którym chciałabym ćwiczyć. Biorę pod uwagę min ten (
    lokalizacja na Puławskiej), mam jednak troszkę wątpliwości ponieważ zauważyłam
    kilka negatywów na jego temat. Dlatego czy ktoś może mi obiektywnie powiedzieć
    czy warto??Ważna jest dla mnie jego lokalizacja, bo mieszkam niedaleko;) Dodam
    ze jestem początkująca i zależny mi przede wszystkim na poprawieniu kondycji a
    nie na jakimś drastycznym treningu 7dni/7dni w tyg :) Chyba że znacie jakiś
    inny klub na Mokotowie honorujący karty Multisportu i możecie mi polecić:) z
    góry dzięki pozdrawiam :)
    • Gość: Szatanica IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.06.09, 18:47
      Hej,
      Zwiedziłam chyba ze 30 klubów w Wawie :-)
      Do Calypso na Puławskiej chodziłam przez blisko 3 lata.
      Zalety tego klubu:
      - świetna lokalizacja
      - dobry i różnorodny sprzęt (jeśli zależy Ci na siłowni)
      - niezłe, w porównaniu z innymi klubami, warunki - duża, przestronna
      szatnia, dwie toalety, sauna, miejsce, gdzie można wypocząć po
      saunie,
      - bardzo miła obsługa - pozdrowienia dla dziewczyn z recepcji,
      zwłaszcza Karoliny :-)
      - duże sale do ćwiczeń
      - bogata oferta zajęć - pełna różnorodność, od aeroboxingu, przez
      fat-burningi, po TBC
      Wady:
      - dla mnie kadra :( Po 5 latach intensywnych ćwiczeń oczekuję od
      instruktora bardzo dużo. Obecnie nikt z pracujących na Puławskiej
      nie spełnia moich oczekiwań. Ale jeśli dopiero zaczynasz swoją
      przygodę z fitnessem, to zdecydowanie polecam!
      U Gosi Bryzgiel - nauczysz się kroków i dobrej techniki wykonywania
      ćwiczeń, co jest bardzo ważne
      U Magdy Wierzbowicz poszalejesz tanecznie
      Polecam też Olę Murynowicz - daje niezły wycisk!