Dodaj do ulubionych

Szukam...Krakow

19.02.13, 09:32
Czesc. Mam 27 lat, mieszkam i pracuje w Krakowie. Jestem pewna siebie i atrakcyjna kobieta ktora po 10 latach zwiazku z jednym facetem (obecnie mezem) postanowila zasmakowac innego faceta. Kryzys malzenski spotegowal moja decyzje.
Szukam kogos aby sie rozerwac , porozmawiac i spedzic mile chwile w lozku...:)
Nie wklejam tutaj swojego zdjecia wiec jesli chcesz mozesz zaufac krotkiemu opisowy. Mam 168 cm wzrost, 55 kg, zloty blond wlosy (nigdy nie farbowane). Uwielbiam chodzic w szpilkach, leginsach i ladych sukienkach. Lubie dobra muzyke, dobre wino , taniec i film. Mam wyzsze wyksztalcenie i pracuje zawodowo.

Chcialabym aby osoba z ktora sie umowie byla
- na dobrym poziomie (umiec nawiazac mila i kuluralna rozmowe)
- zadbana i „dobry” wyglad. Zawsze patrze na serce czlowieka ale jak narazie szukam kochanka to chetnie spedze te chwile z „meskim” facetem
- miala jakis cel w zyciu. Nie lubie ludzi ktorzy siedza caly dzien przed tv z piwem w reku

Czekam na ktotki opis swojej osoby i propozycje spotkania.
Ps przepraszam za brak Polskich znakow.
E.
Edytor zaawansowany
  • dyskretkr37 27.02.13, 12:06
    Witaj, cóż przeczytałem twój anons i jestem przekonany , ze szukamy czegoś podobnego, dyskretnej - intymnej znajomości opartej na zaufaniu i dyskrecji i czymś co pozwoli nam się cieszyć chwila.....
    Ja, żonaty 37 lat, 180cm/85 kg, wesoły , szalony ale konkretny, wyższe wykształcenie, jestem managerem w międzynarodowej korporacji, moje zainteresowana to czynne uprawianie sportów, film, muzyka i książka...
    Interesuje mnie znajomość , która nie zburzy naszego rodzinnego życia, a pozwoli nam sie oderwać od szarości dnia....

    Jeżeli zainteresuje Cie moja odpowiedz napisz jak możemy sie skontaktować i omówić na zapoznawcza kawę.\
    Jeżeli juz kogoś poznałaś to życzę Ci szalonych i miłych chwil
    Pozdrawiam
    Tomek
  • senorm 22.04.13, 11:02
    Witaj, czy nadal szukasz kogoś? Jeśli tak, to odpisz proszę. Mam 28 lat i wyższe wykształcenie, mieszkam w Krakowie i też jestem znudzony w swoim związku. Myślę, że byśmy si zrozumieli. Wiadomo dyskrecja i te sprawy... Pozdrawiam M.
  • moonphases 15.05.13, 22:37
    Witaj.
    Wciąż szukasz swojego kochanka?
    Pozdrawiam.
    arrhodess@o2.pl
  • highwave99 16.06.13, 21:02
    Witaj, jeżeli ogłoszenie jest aktualne mi zechcesz to napisz :) Ja 25 lat, 184 cm, brunet.
  • abrahamlinkoln 05.07.13, 19:32
    witaj! Mam 26 lat i tez mieszkam w krakowie. Jestem w podobnaj sytuacji co Ty. Moja zona pragnie bym skupial sie tylko na jej potrzebach...:( Może nie należe do idealnych ale za to do meskich na pewno ;] znaczy tak mi sie wydaje...

    Jesli masz czas to chetnie sie spotkam z Toba w jutrzejszy dzionek gdzies w krakowie

    pozdrawiam

    A.
  • piopro82 15.07.13, 12:20
    Hej. Jeśli jesteś zainteresowana nadal proszę o info na maila piopro82@gmail.com. Ja 31 lat 176 ustabilizowany zawodowo w podobnej sytuacji. pzdr
  • dam_ci_rozkosz 03.08.13, 06:43
    Witaj mam 27 lat 190cm 110kg duża atletyczna sylwetka. Jestem brunetem. Podobam się kobietom. Poszukuje czegoś zupełnie podobnego, czyli w moim przypadku kobiety z temperamentem godnej przyjaźni. Na dłużej nie na jeden raz. Myślę ze warto mnie poznać, kiedy juz byś się ze mną spotkała nie byłabyś zawiedziona. Jestem facetem zadbanym ułożonym emocjonalnie nie traktuję kobiet jak zabawkę do zaspokajania potrzeb. Jeśli chcesz przeżyć coś wspaniałego będąc przy tym szanowaną odezwij się.
  • sylwek8686 30.09.13, 11:03
    Hej,

    Tez mam 27 lat i szukam tego samego, co Ty. Brunet, 175cm. 72 kg. Jeśli nadal Twoje ogłoszenie jest aktualne, czekam na odpowiedz. A przez maile dowiemy się o sobie więcej.
    Pozdrawiam,
    Sylwek.
  • ctam333 23.02.14, 07:34
    witam jezeli wiek nie wchodzi w gre to jestem zainteresowany spotkanie z pania. mieszkam w okolicy krakowa jestem mobilny takze nie bedzie problemu z dojazdem. opisujac siebie krutko to 180 cm wzrostu ciemny blad atletyczna budowa ciala . pracuje jako operator maszyn budowlanych ale nadal sie ucze w tym fachu lubie spacery sluchac muzyki i jestem maniakiem filmowym czesto spedzam wiekszosc czasu w kinie lub w domu w luzku wyszukujac jakis dobry fil . jesli jest pani zainteresowana prosze pisac na moj email: qwerty02_91@o2.pl
  • ratownik1_23 01.03.14, 08:43

    Cześć, bez wchodzenia z butami w życie prywatne, tylko spędzenie miło czasu razem bez zobowiązań, jak najbardziej tego też szukam. Ja szatyn, szczupły, dbający o siebie. Pracujący, ogarnięty życiowo, komunikatywny, z poczuciem humoru. Czekam na wiadomość:-)
  • ktotam31men 04.03.14, 02:41
    hej
    szukam Kobiety z Krakowa ew. z okolic do niezobowiązującej znajomości może przyjaźni.
    Osoby bezpruderyjnej która kocha sex i dobrą zabawę.
    jestem przystojnym facetem z dużym poczuciem humoru, żonatym więc dyskrecja przede wszystkim.
    mail binarylan@o2.pl
  • your.man.of.mystery 01.07.14, 14:32
    Dzień dobry,

    Mam wyższe wykształcenie... Jestem menadżerem... Mogę dojechać... Nikt mnie nie przytula...

    Serio? ;-) Z tego wybierzesz? ;-)

    Jeśli jesteś prawdziwa, to nie możesz oczekiwać porządnej zachęty na publicznym forum. Jeśli więc tirona22 ma desygnat w realnym świecie i jeżli desygnat ten jest w dalszym ciągu w trakcie poszukiwań, to może łatwiej będzie komuś zainteresowanemu - jak ja - napisać w jakieś bardziej prywatne miejsce, np. na adres email... Źle myślę?

    Melchior
    pan.melchior (małpa) gmail.com



  • barbarra76 26.01.15, 20:44
    Witaj Panie Melchiorze !

    Szukam ciekawej znajomości i może dojedziesz do mnie ? Jeśli to Twój desygnat jest poszukujący to będzie mi niezmiernie miło Cię poznać . Jestem uroczą , znajacą swoją wartość kobietą i tyle tytułem wstepu :-)
    Może będzie nam po drodze ?

    Basia

    barbarra76@gmail.com


  • gravo_pl 02.07.14, 09:09
    Witam. Zainteresowalo mnie Twoje ogloszenie. Mam 36lat wysoki brunet, wysportowany. Mieszkam w katowicach jesli to nie problem mozemy nawiazac wspolna znajomosc a co bedzie dalej zalezy od chemi jaka zaistnieje miedzynami. Pozdrawiam i czekam oa odpowiedz nawet negatywna. 504962165
  • rosputin 27.04.15, 18:18
    Profil sobie aktywuj bo nie można do cię pisać.

    --
    Mistrz Świata Wagi Pusiej
  • seks.chetna1995 30.11.17, 15:00
    Cześć mam na imię Ania, szukam mężczyzny do stałych spotkań, na drinka, do kina, seks, mieszkam sama więc możemy spotykać się u mnie, bardzo lubię seks, zainteresowany zadzwoń 665984725

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka