Dodaj do ulubionych

fajne fotki

  • szwager_z_laband 18.03.06, 12:57
    ta sauata polecom tysz w inkszym wykonaniu - zamiast zielonyj sauaty dejcie
    nudle i trocha dobrego majonezu -- reszta pozostawo bez zmian
  • rita100 18.03.06, 19:44
    Laband na perzepisy przyjdzie czas, są łatwe i przyjemne, a dziś zapraszam na
    objad.
    Objad juz wprawdzie gotowy , kot własnie degustuje, a tymczasem sprawdź czy
    dobrze ziemniaki obrałam ;))) hehe

    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=90&pos=14
    Pokaż obierki , a powiem czy dobry kucharz jesteś ;)))))

    ps. Sonia bardzo ładnie się prezentuje, szkoda , że przy stole nie może siąść
    jak kot ;))))
  • ballest 18.03.06, 19:58
    no richtig fajne fotki, trzeba przyznac i takie czyste, brawo!
    --
    pyrsk
    Ballest
    "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"
  • rita100 18.03.06, 20:02
    same tak wychodzą - pewnie to automat ;)
  • szwager_z_laband 18.03.06, 23:36
    a mie sie te idee nojwiyncyj podobajom - kery z nos by prziszou na klipsowanie
    (knipsowanie:) oszkrybinow?
  • rita100 19.03.06, 09:36
    Laband , obieranie ziemniaków to jest dla mnie najtrudniejsza spraw, Czekam na
    lato , wole ziemniaki skrobać, a niekiedy prosto z pola tylko wypłukać.
    Popatrz co za wspaniały pomysł podawania potraw w muszlach. Tak zrobić
    przyjęcie i podać jedną oliwkę w małej muszelce jak danie - to napewno byłoby
    tradycyjna potrawą szkocką jako oznake skąpstwa ;)))

    A takich małych muszelek jest pełno.
  • szwager_z_laband 19.03.06, 09:39
    jo ale planuja faktycznie wzionc sie za te muszle Jakuba - musza ino na
    poczontek jakis ajnfachowy przepis wysznupac:)

    Juz wia ze one muszom byc swiyrze= zawarte jak sie je kupuje, i poznowo sie ze
    jeszcze zyjom, jak je roztworzysz i nakropisz na miynso cytryny to one sie
    ruszo:)

    No i wiym juz co z tego jesc a co niy, no i co ewyntualnie jeszcze idzie jesc,
    ale niy wszyskim to smakuje:)

    W kozdym razie same miynso mo byc dobre.
  • szwager_z_laband 19.03.06, 09:45
    ta surowka ze markewki znom, ale ta ze kapusty i groszku musza sprobowac:))

    co tam jeszcze przindzie rajn?

    kapusta

    groszek

    ........
  • rita100 19.03.06, 09:53
    rejn , to sa oliwki ?
    A sałatkami zajmuje sią (córka) , zapytam się jak to zrobiła, bo jest dość
    smaczna. Mnie nie wychodzi ta modra wasza kapusta - własciwie to tracę do tej
    czerwonej kapusty cierpliwość, narobie sie i nie smakuje tak
  • szwager_z_laband 19.03.06, 10:03
    to w tym czasie jak czekom na tyn przepis podom ci ajnfachowy na ta modro
    kapusta:) -- a je tych przepisow pora!

    Rita kup mauo gowka czerwonyj/niybieskyj kapusty i jom fajnie poszatkuj. Tera
    dej jom do gorka ze paroma kulkami ziela angelskego i listkym bobkowym, i zalyj
    wodom i warz na srednim ogniu. Jak bydzie miynko to odlyj woda dej rajn
    roztopionego boczku z cebulom - boczek pokrony je we kosta i fajnie usmazony,
    pod koniec na patelnie dociepnij i posiekanyj cebuli!
    Jak to dauas do goroncyj i odlonyj kapusty, to dodej jeszcze ze dwa gozdziki.
    Tera wszysko pomiysze i dej na mauy ogyn pod przikrciym. Na koniec dodej soli,
    pieprzu, odrobina cukru i kapka octu. Pomiyszac to jeszcze ino cza i zostowic
    stoc na piync minut:)

    Smacznego:)
  • ballest 19.03.06, 10:22
    Wos trzeba do japonii poslac, tam mi moje "zarcie2 z talyrza uciekalo, jak ues
    se nie uwinou toa nie pojod !
    --
    pyrsk
    Ballest
    "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"
  • szwager_z_laband 19.03.06, 11:53
    mie tak roz downo tymu haferfloki uciykauy ze mlyka:)
  • rita100 20.03.06, 10:48
    W sobotę zrobię tą modrą kapustkę, a teraz te slimaczki w muszelkach:)
    10 dkg slimaków
    10 dkg świeżych borowików
    2 ząbki czosnku
    cebula
    natka pietruszki
    i białe wytrawne wino

    Ślimaki ugotować. Cebule podsmazyć z czosnkiem, dodać borowiki, ugotowane
    ślimaki i wino. Dusić całość około 10 min, dodając na koniec posiekana
    pietruszkę.
    Rozłożyć muszle na stole, włozyć gotowe już danie.
    Nie ma przepisu czym jeść , może pałeczkami ? ;)
  • szwager_z_laband 20.03.06, 14:17
    to je to w tych fajnych muszlach Jakuba?

    jake to majom byc slimaki?, majom byc to te ze tych muszli akuba abo jakes
    inksze?, jak ja to jake nojlepiyj??
  • rita100 21.03.06, 10:42
    Laband, niestety to ślimacze danie i mogę się zabawić w kelenereczkę i
    przynieść Wam je osobiście w pewnej francuskiej restauracji :

    Antek: Ty, majóm tu strasznie dobre ślimoki.
    Mantek: Ja, tóż nie mów?
    Antek: No, jedyn nas prawie obsłóguje. ;))))

    Nie powiedziano czy te ślimoki podano do stołu czy nie ?

    Nie ma jak to objadek u mamuśki doceniany na starośc ;) A pamietacie jak w
    dzieciństwie na siłę karmiła mówiąc : - jena łyżeczka za tatusia, jedna za
    mamusię a jedna za babcię, a jeszcze jedna łyżeczka za krolową Śniegu ;))
    Bo tak nam jakoś nie szło to jedzenie ;)
  • szwager_z_laband 21.03.06, 14:28
    my mojymu samoloty wmawiali :))


    ps

    ze kuchniom od mamy to mosz recht, ale prziznom sie ze moja tysz fajnie warzy:)
  • ballest 05.04.06, 07:53
    Moji se nie przyglondom jak warzy to nie wiym czy fajnie, ale za to jak uwazy
    to mi bardzo smakuje !
    --
    pyrsk
    Ballest
    "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"
  • rita100 19.03.06, 09:45
    Ja jeszcze tego nie robiłam, ale wieczorem wrzuce przepis, jest tak latwy, że
    aż hej, tylko trzeba połapać ślimaki.
    Acha i najwazniejsze, ta potrawa najlepiej smakuje we wrześniu, bo produkty
    będa świeże , a nie mrożone.
  • rita100 19.03.06, 09:31
    duzo jest tam z niemieckiego, tłumaczę dla ułatwienia, nie wszyscy sobie
    kojarzą słownistwo , a ja juz wprawiłam się u Was :)
  • rita100 05.04.06, 13:15
    To prawda Laband, widziałeś tak świecące słońce ? To jeszcze nie ten moment,
    czekam , aż słońce będzie świecić całkowicie w linni jezdni i ten zachód na
    końcu tej ulicy jest imponujący, a widok każdego rozkłada na łopatki ;)))
  • szwager_z_laband 05.04.06, 13:29
    fajnie 'es to "chycioua" - przidzie lato bydzie wiyncyj okazji na piykne
    wschody i zachody:))


    to tysz bou zachod suonca, ale tyn pomalowou wszysko w jednym kolorze:)
    schlesien.nwgw.de/board/download.php?id=62
  • hanys_hans 18.04.06, 22:15
    rita100 napisała:

    > To prawda Laband, widziałeś tak świecące słońce ? To jeszcze nie ten moment,
    > czekam , aż słońce będzie świecić całkowicie w linni jezdni i ten zachód na
    > końcu tej ulicy jest imponujący, a widok każdego rozkłada na łopatki ;)))


    wschody suoonca soom tysz piykne


    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=26&pos=1
  • builder 18.04.06, 21:40
    szwager_z_laband napisał:

    > ta mi sie podobo:)
    > schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=88&pos=2
    > A na te muszle Jakuba prosza o recepta!!!:)

    tou jes twooy pies ballest,

    tou szwagier_, tou tysz ty=niesamowite,

  • szwager_z_laband 18.04.06, 21:55
    faktycznie jak bajka:))
  • rita100 18.04.06, 22:05
    Bo to bajka, nie widziałam jeszcze takiego nieba, a Ty ?
    To pewnie fantastyka :)

    A te chlebki na kiermaszu, to tradycja, pewnie mają swoją nazwę , ale
    zapomniałam sie zapytać - czy aby one nie mają byc rózańcami z chleba.
    Nie wiem , musze się popytać.
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=106&pos=6
  • szwager_z_laband 18.04.06, 22:06
    pamiyntom je ze okolic Konskich - to sie nazywo obazanki abo jakos tak
    podobnie:)
  • rita100 18.04.06, 23:06
    Obażanki to teraźniejsza nazwa, a te maja specjalną odpustową nazwę.
    Jakie inne są fajne fotki ?
  • rita100 19.04.06, 10:47
    Zgadłeś, to takie przyjęcie rodzinne na wsi, ale lubie tam jeździć ze względu
    na las brzozowy. To jest moja tradycja, zawsze na poczatek wiosny przyklejam
    się do brzozy. Wyczytałam , że kora brzozy ma magiczne siły i dodaje energię.
    Spróbuj tak kiedyś zrobić.
    Naprawdę działa :)
  • szwager_z_laband 19.04.06, 16:29
    to z tymi drzewami znom jeszcze od mojyj oumy:)

  • rita100 19.04.06, 10:41
    szwager_z_laband napisał:

    > no ja, lajkonika sie tysz czynsto niy widzi:))
    >
    >
    > schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=106&pos=19

    Tak , ten Lajkonik wyjątkowo chiciał się sfotografować i jeszcze tradycyjnie
    trzy razy swoją buławą uderza po głowie na szczęście. Rozumiesz skąd teraz
    takie zbliżenie Lajkonika ?
  • szwager_z_laband 19.04.06, 16:29
    znaczy mosz znajomosci
  • rita100 20.04.06, 19:34
    Żadne znajomości, ja sie zawsze Lajkonika bałam, ale sam do mnie przyleciał do
    zdjecia i z otwartą kieszenią :)
    Twoja kolej na fajne fotki
  • szwager_z_laband 20.04.06, 20:26
    jeszcze przidzie na nie czas - tera ogrodek je na tapecie i flance. Dzisiej
    posadziyli my u mamy jedna Josta(krzizowka agrestu i czornych porzczek) -
    uwielbiom z tego dzym:))
  • rita100 20.04.06, 23:04
    haha, bo z tych porzeczek i agrestu tylko robi się dżem :)
    Ja tylko kwiatki mam i będe mieć zagadkę.
  • szwager_z_laband 21.04.06, 12:47
    te piyrsze to mi przipominajom take maue irysy - w tamtym roku cebulki w ziymi
    mom myszy zezaruy:))
  • szwager_z_laband 21.04.06, 14:33
    rita100 napisała:

    > Obażanki to teraźniejsza nazwa, a te maja specjalną odpustową nazwę.
    > Jakie inne są fajne fotki ?

    niy nazywo sie to inaczyj "baranki" abo po rusku "bubliki"(?)
  • szwager_z_laband 26.04.06, 09:45
    Rita to piyrsze to je tako rzezba /odlyw/ kero stosunkowo niydowno u nos na
    deptaku stoi - to je starszo kobiyta co je sagato i mo ptoka:)

    a te druge to je plakat mojego synka - to je Bob Marley - odniego twarz tworzom
    setki mauych zdjync ze zycia i tworczosci Boba i z nim zwionzanych.

    No a to ostatnie to je jedna z legynd mojego miasta - to je tzw Huckup - z nim
    je zwionzano jedna legynda kero godo o koboldzie kery skoko kozdymu zuodziejowi
    na pukel(symbol wyzutow sumiynia) i w tym przipadku tyn zuodziej kery niesie na
    puklu miech ze ukradzionymi jabkami mo i tego kobolda na puklu a tyn mu robi
    dziura we miechu i sie tracom te jabka.

    niywidac tego ale je tam tysz stary tekst w tzw jynzyku Platt:

    Junge, lat dei Appels stahn,
    süs packet deck dei Huckup an /
    Dei Huckup is en starken Wicht,
    hölt mit dei Stehldeifs bös Gericht.
  • rita100 26.04.06, 11:33
    Właśnie zauwazyłam , że zamieszczasz zdjęcia w postaci symbolu, one coś
    oznaczają i domyśl się tu czlowieku co, kiedy już mam kolejke do piwa, bo dziś
    taki upał, że będzie burza :)
  • szwager_z_laband 26.04.06, 11:55
    kuknij, to je tyn co sucho Dzymu:)
  • rita100 26.04.06, 22:59
    Dzięki za pokazanie tego co pokazałeś - już wiem co w trawie piszczy. Jeśli
    jest w okresie buntu, to wiem co to znaczy, przechodziłam to - oj, ja to
    strasznie przeszłam, ale wyszłam i jest ok.
    Uciekam , bo już mnie gonią - dobranoc.
  • rita100 27.04.06, 09:27
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=55&pos=33
    To jest świetny pomysł, taki niespotykany i pięknie to wygląda. W każdym
    mieście powinna być taka budka dla ptaszków , tam gdzie są zabudowania.
    W ślicznym , czystym mieście mieszkasz.

    ps.
    Jeśli zapoznasz się blizej z hewi netalem to i to jest się w stanie
    zaakceptować i polubić i nawet ten cięzki, bo to jest ucieczka.
  • rita100 27.04.06, 12:36
    Trzeba przyznać , że i ten widok jest ciekawy...
    taki krajobraz po .... sami dokńczcie ;)))))
  • rita100 27.04.06, 22:53
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=55&pos=21
    Nie doczekałam się odpowiedzi , co to za dmuchawiec, więc zaśpiewam :)

    Dmuchawce, latawce, wiatr
    Daleko z betonu świat
    Jak porażeni, bosko zmęczeni posłuchaj
    Muzyka na smykach gra ....
  • rita100 28.04.06, 19:37
    Otworzyły się nowe albumy - zobaczymy co tam będzie ?
  • szwager_z_laband 28.04.06, 19:50
    Rita to je taki kwiotek( tyn "dmuchawiec")ze ogrodka od mojyj mamy. Niywia jak
    to sie nazywo ale jak juzas zakwitnie to to klipsna i sam dom. To sie potym
    suszy i mosz couki rok:)
  • rita100 28.04.06, 20:01
    dobrze, a mnie to przypomina kwitnący chyba czosnek , czy jakiaś taka roślinka
    warzywna.
  • szwager_z_laband 28.04.06, 20:08
    ja, mosz recht czosnek i cebule tak podobnie kwitnom, ale som mocka mynsze:)
  • rita100 30.04.06, 20:25
    schlesien.nwgw.de/foto/index.php?cat=10029
    Londyn cos sie długo ładuje - będzie album ?
    no i
    schlesien.nwgw.de/foto/index.php?cat=10031
    wiosna , a tu ogrodu nie widać
    może trzeba odpowiednio zagrać ? ;)))
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=77&pos=0
    wszyskie albumy sa fjniuśkie :)
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=108&pos=0
    a rusałka niech dopinguje ;)))

    a tu coś na poczęstunek
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=55&pos=53
    Starczy dla wszystkich
    a tu dobre miejsce na piwko :)
    schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=120&pos=0
    pozdrawiam
  • rita100 01.05.06, 14:13
    Przepraszam Hanys, więcej tego nie zrobię. Proszę o wybaczenie. Znowój cosik
    złotrowałam.
    A zdjęcie było wspaniałe.
  • rita100 01.05.06, 14:17
    przepraszam , ale chyba miałam jakies zwidzenia.
    Wszystko jest na swoim miejscu, a ja szukam dziury w całym.
    Co się ze mną dzieje ?
    ;))))

    Wszystkie zdjecia sa super !
  • szwager_z_laband 04.05.06, 20:59
    jak sie niymyla to ona mie tam klipsua na tym fridhofie, prawie jak zech bou
    couki spocony i czorny jak swiynto ziymia - to je ale tabu!
  • rita100 04.05.06, 21:56
    Bo rzeźba jest ładna, taka nietypowa.
  • rita100 04.05.06, 21:51
    Ależ te łabędzie są pieknie pływające ;)
    Jaki luzik ...
  • rita100 04.05.06, 21:48
    szwager_z_laband napisał:

    > sam idzie se pograc w tynisa:)
    >
    > www.labedy.eu.org/korty041.jpg

    Gdzie te korty są ?
    Przypomina mi korty gdzie była Spartakiada Młodzieżowa, nie wiem - czy to nie
    korty w Łabędach ?
    Tak jest duzo kortów i właśnie były w takim lasku - gdzies to bylo na Ślasku,
    możliwe , że w Łabędach. Laband masz więcej zdjeć ?
  • szwager_z_laband 04.05.06, 21:50
    jak byda juz we Laband to zrobia - to je myjflich ze tom spartakiadom:)

    ta dzielnica we Laband kaj som korty to je "Zakontek Lesny"
  • szwager_z_laband 04.05.06, 21:51
    myjglich = mozliwe :))
  • rita100 04.05.06, 21:55
    Czyli zgadłam
    Wiesz Laband . To pamiętna spartakiada , bo moja koleżanka była na okładce
    czasopisma "Panoramy" i to na tych kortach. Raz tylko byłam na nich, bo na
    Śląsku było bardzo duzo kortów, najczęściej do Piasta Gliwic jeździliśmy i na
    jakąs Wesołe korty w Wesołej, które tez były w lasku. Piękne tereny rekreacyjne
    mieliście.
  • szwager_z_laband 04.05.06, 21:58
    na Piescie do dzisiej gro moj szwager, a synek od kumpelki tam robi poczontki
    na poskyj scynie tynisowyj :)
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:01
    wieznosc tam niy bouech --- musza sie dowiedziec eli to jeszcze je naprowdy
    aktualne :))
  • rita100 04.05.06, 22:07
    Nie jest łatwo przebic sie w świecie tenisowym - to najczęściej ssie się z krwi
    ojca, dziadka itd - tak jak teraz , dziewczyny krakowskie Radwańskie, które
    odnoszą sukcesy . Trzeba dobrze znać świat tenisowy.
    To drogi sport, ale warto w grać, nauka zostaje na całe życie.
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:11
    wiym - ostanio mi sie naopowiadaua ze musi z tym synkym jezdzi durch po coukyj
    Polsce na mecze :))
  • rita100 04.05.06, 22:12
    Ile ma lat ten synek ?
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:23
    czekej no - zao porachuja:))

    kajsik musi kole 13/14 --- chyba sie niy pomylouch wiela :))
  • rita100 04.05.06, 22:25
    szwager_z_laband napisał:

    > czekej no - zao porachuja:))
    >
    > kajsik musi kole 13/14 --- chyba sie niy pomylouch wiela :))

    No to musi być już klasyfikowany na listach Polskiego Związku Tenisowego.
    hehe, a wiesz jaki klub reprezentuje ?
    Radwańska ma 15 lat i juz sukcesy, no ale chlopcy później się rozwijają, ale
    już powienien być znany w światku tenisowym.
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:28
    doczkej no, jak mu to bouo ????

    po fatrze miou take maszkytne miano .... ?


    Szpara
  • rita100 04.05.06, 22:31
    Zaraz go poszukamy, poczekaj, potrwa to

    Ine oczy masz kazdego dnia .....
  • rita100 04.05.06, 22:42
    www.pzt.pl/index.php?pg=8
    No tak, podałeś stronkę turnieju wewnętrzenego Gliwic, a tu są sklasyfikowani
    najlepsi w Polsce i wszystkie ich czekające turnieje.

  • szwager_z_laband 05.05.06, 08:36
    Dziynki:)

    widza ze on teroski reprezyntuje Chorzow :))
  • szwager_z_laband 04.05.06, 21:48
    oni to nawet we niymcach kedys po niymiecku spiywali:)
  • rita100 04.05.06, 21:58
    www.labedy.eu.org/dworcowa.jpg
    Ten dom, taki samotny, ale o niezwykłej urodzie. Odremontowany tylko sklepik.
    Ale jak pałacyk wyglada.
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:07
    rita , szkoda ze juz tm niyma tego golocza, tyn fotel co sie podnoi i da deska
    do siadania do bajtli, taki pas na kerym sie oszczy brzitwa, i krewny od
    krewnego od mojyj mamy co mie piyrszy roz szczyg:))

    a jo podobno slimotou i niychciou sie dac opitolic -- tera wiysz czamu mom do
    dzisiej (3 na krziz) duge wosy na kalfasie :))
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:09
    i poradzisz se forsztelowac?!, oni miyszklai kedys wdoma kaj miyszkou rojber
    Pistulka:))
  • rita100 04.05.06, 22:11
    To w tej kamienicy jest fryzjer ? Jeszcze jest.
    Laband, wszyscy renciści co prowadzą takie malutkie interesiki są załatwieni
    przez Sejm - maja płacić taki sam zus co ludzie zdrowi.
    Kończą nawet już rencistów, fryzjerów, szewców, krawców.
    Cięzko w Polsce żyć.
    Jeszcze jest ten fryzjer ?

    Nie obcinaj włosów - po co, teraz wystarczy gumka związać i po klopocie , nie
    potrzeba ondulacji ;)
  • rita100 04.05.06, 22:14
    Laband , ile ma lat ten synek tenisowy ?
  • szwager_z_laband 04.05.06, 22:24
    ostanio pamiyntom bou tym krawiec --- a gumka mom!!! :)))
  • rita100 04.05.06, 22:27
    gumka czy owijka, bo u nas w domu są tylko owijki kolorowe :)
  • szwager_z_laband 05.05.06, 08:37
    piyrszy roz suysza suowo owijka

    co to jest?
  • rita100 05.05.06, 19:44
    hehe, owijka to jest coś co zastepuje gumke do włosów. Jest taka kolorowa.
    Czyżbyście w tej dziedzinie byli jeszcze w tyle. Te gumki , które się robi z
    dętek od koła dawno juz wyszły z mody. Teraz sa takie fajne owijki do włosów.

    A w Niemczech dalej się robi gumki z kół rowerowych ? Dalej je używacie ?
    Tak sie te dentki obcinalo nozyczkami i hoho ile bylo gumek ;)))
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:15
    Rita jo piyrszy roz tyn wyraz suysza - czymu to sie tak mianuje?

  • rita100 05.05.06, 20:18
    bo to owija i zawija koński ogon czyli kucyk :)
    Jak się bardziej rozciagnie to mozna zawiązywać tą zawijką kilka razy - mnie
    się udało tak pięć razy owinąć rozciagniętą owijką kucyk ;)))
    Nie wiem czy dobrze tłumacze, ale chyba to śmiesznie wygląda, może nawet
    śmiesznie nie wygląda tylko smiesznie się czyta.
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:22
    no to to je to co jo nosza:)

    mom zawsze problymy znons czorne i take coby sie niy rozciongauy za fest :)))

    a jak sie nazywajom take sroge co kobiyty noszom?
  • rita100 05.05.06, 20:27
    tak samo , owijki.
    No koniety to mogą jeszcze nosić kokardy , takie srogie.
    Pamiętasz takie wielkie kokardy u kolezanek z ław szkolnych ?
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:34
    :)
  • rita100 05.05.06, 20:39
    szwager_z_laband napisał:

    > :)

    A co , nie miałes koleżanek z kokardkami ? ;)
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:48
    moja siostra tysz je nosioua - miaua take kucyki fajne :))
  • hanys_hans 04.05.06, 22:16
    rita100 napisała:

    > szwager_z_laband napisał:
    >
    > > schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=116&pos=36
    >
    > Znasz to :
    > Ładne oczy ma , komu je da
    > takie ładne oczy, takie ładne oczy..... ;))))


    schlesien.nwgw.de/m/k/Amadeo_Takie_ladne_oczy.mp3
  • rita100 04.05.06, 22:17
    moje seteczka :)
    Na zdrowie
  • rita100 04.05.06, 22:20
    rojber Pistulka:))
    Co to jest ?
    Szukałam w slowniczku , ale nie ma.

    w STAWIE ZIMNA WODA
    trochę bedzie szkoda.....

    no pieknie graja :)
  • rita100 04.05.06, 22:44
    www.abjretour.com/mistrzos%202003-zdjecia.htm
    Laband, ta w środku to jest Danuta Wieczorek-Szwaj, wielokrotna mistrzyni
    Polski.
    Musze się im wszystkim przyglądnąć , może poznam po tylu latach. A tymczasme
    uciekam.
    dobranoc....
    z szeroko zamkniętymi oczami ;))))
  • szwager_z_laband 05.05.06, 08:40
    no to wspomniynia dzisiej Cie naszuy:))

    Danuta wieczorek - miouech kedys tako kolezanka ze Laband - to ale niy je ta
    samo! :)
  • rita100 05.05.06, 19:48
    Nawet nie wiem czy ona byla prawdziwą Ślązaczką czy nie, w tamtych czasach ,
    wszystko się zacierało. Ale bardzo fajne te zdjecie. Pewnie jeszcze działa w
    tenisie gliwickim.
  • hanys_hans 04.05.06, 22:49
    Czekoomy na nowe fotki uod Buildera, iwa1, neleny, plac_piastow, muchomorka noo
    i uod borasca0107

    Je mozliwos´c zrobiynio kozdymu uzytkownikowi privat-ordnerker kery byda umiou
    potyn dac´ rechty do ogloondanio po upszednim zezwolyniu od uzytkownika innym
    wybranym pszez niego uzytkownikoom
  • szwager_z_laband 05.05.06, 08:41
    tyn wariant tysz sie faktycznie przido:)
  • szwager_z_laband 05.05.06, 08:38
    Rita, to je postac i historyczno i z bajek i legynd - cos podobnego jak Janosik
    u gorali :))
  • rita100 05.05.06, 19:50
    Rojber Pistulka - no popatrz, nic nie słyszałam. Pewie mało o tym pisaliście :)
  • rita100 05.05.06, 20:15
    To źle się zrozumieliśmy, nie chodzi o nik, nik to jest często, tylko o legendy
    Pistulki i historyjki.
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:18
    Rita my momy niy ino Ondraszka, my momy i Pistulki i Eliasza. Sam na legyndach
    i na forum(temat o legyndach) znondziesz o Pistulce i o eliaszu i prowdy i
    legyndy:)

    schlesien.nwgw.de/
  • rita100 05.05.06, 20:28
    To napewno jest warsztat pracy - tylko czyj ?
  • rita100 05.05.06, 20:30
    to jest odlew z cementu jakiś kręgów betonowych
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:37
    jo by padou ize to je chopski muyn(ek) do mielynia ziarna
  • rita100 05.05.06, 20:39
    Nie , to jest jakaś matryca.
    Zwróć uwage , że to metalowe to jakiś ciężar przyciskowy.
  • rita100 05.05.06, 20:41
    To cos co uciska, przygniata, miażdzy.
  • rita100 05.05.06, 20:42
    dyby to nie są ;)))
  • rita100 05.05.06, 20:43
    będę czekała na rozwiązanie zagadki, tymczasem zmykam.
  • szwager_z_laband 05.05.06, 20:49
    jo dalyj obstowom przi nowoczesnych zarnach = ajnfachowym muynku :))
  • hanys_hans 05.05.06, 21:41
    szwager_z_laband napisał:

    > Hanys kajs to klipsnou?
    >
    > schlesien.nwgw.de/foto/displayimage.php?album=45&pos=2

    We skansynie w Szymbarku
  • dede99 05.05.06, 23:16
    Socer,zrob yno zdjyncie jak tyn cici dzisiej wyglondo!!
  • szwager_z_laband 06.05.06, 07:49
    tyn kicik je richtik maszkytny, ale teroski juz musi byc ze niego kocisko
  • szwager_z_laband 08.05.06, 09:29
    ciekawyzech je czi to mo cos symbolizowac?
  • ballest 08.05.06, 09:53
    Tam kedys posiednom, Leppera, Giertycha i spolka!
    --
    pyrsk
    Ballest
    "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"
  • szwager_z_laband 08.05.06, 10:02
    widzious tego Kaczynskego jak te medale rozdowou - jak to we TV pokozywali, to
    zech niy poradziou szczimac - on tak na chama sie som za bohatera przedstawiou
    ze couke to bouo choby komedia. Tako przi tym mie refleksja
    odnosnie "Solidarnosci" prziszua = wszysko o co walczyli tera straciyli. Abo?
  • rita100 08.05.06, 21:21
    ballest napisał:

    > Tam kedys posiednom, Leppera, Giertycha i spolka!

    Na tych żydowskich krzesłach ? hehehe

    Toś przysolił troszkę Ballest ;)
  • rita100 08.05.06, 21:23
    To jest taka specjalna dekoracja, żeby zwracała uwagę wszystkich i żeby się
    każdy zapytał - a po co to krzesło stoi ?
    W ten sposób pamięć nigdy nie zaginie , wręcz przeciwnie.
    To jest doskonały sposób reklamy tego miejsca.
  • rita100 08.05.06, 21:24
    A powiedzcie dlaczego te krzesła jedne są niższe , jedne są wyższe i tak
    równiutko poukładane , w rzędzie ?
  • szwager_z_laband 08.05.06, 22:55
    jedne wiynksze a druge mynsze to mozno skisz tego ze i roztomaite ludzie mogom
    na nich siedziec, ale we raji stojom ino te na boku
  • rita100 08.05.06, 23:05
    nie , to są pewne reguły żydowskie
    dobranoc
  • szwager_z_laband 08.05.06, 23:08
    hm?

    to mie zaciekawiouo richtik!

    dobryjnocki:)

    ps

    ale jutro Cie byda ciongnou za jynzyk skuli tych stoukow:))
  • rita100 09.05.06, 20:03
    A ja myślałam , ze to Ty mi wyjasnisz ten symbol. Tylko sie dowiedziałam , ze
    na tych wysokich stolkach siedzieli Rabinowie.
    Jakoś cicho jest o tym placu, a taki ciekawy.
    schlesien.nwgw.de/foto/thumbnails.php?album=72&page=3
    Ale teraz zobaczcie na Krzemionki, teren żydowski, dawny Liban i co się tam
    teraz dzieje.
    A więc udaje mi się przeprowadzić czasmi taki malutki wywiad z
    mieszkańcami tamtejszymi i co mówią :
    Otóż, tam był obóz pracy w czasie II wojny światowej i gineli tam tak Polacy,
    Niemcy jak i Żydzi, ale tylko mówi się o Żydach. Teraz tam zjeźdzają się
    wycieczki, tłumy wyciecieczek, bedzie robione muzeum i nic nie mam
    przeciwko temu, ale zdarzyła się taka sytuacja - otóż , ktoś przejeżdzał ulicą
    na Krzemionkach i szła duża grupa Żydów, więc ten ktoś trąbną klaksonem , by
    się odsuneli i nagle przewodnik grupy pokazuje pepesze (pistolet). I
    , nie podoba mi się to , że młodzież żydowska uczona jest w nienawiści do
    Polaków. Jakbyśmy my im zrobili krzywdę. Oni nie mogą sie bardziej pogodzić z
    utratą swoich majątków niż z utratą zycia wielu Żydów.
    Powiem Wam , co usłyszałam w czasie rozmowy ze starą osobą ,
    mieszkanką - otóż powiedziała, że gdyby nie wojna to bylibyśmy pod okupacją
    żydowską. Dlaczego się o tym nie mówi - jak prawda to prawda, obustronna.
    Ludzie tam milczą i nie chcą opowiadać.
  • rita100 21.05.06, 20:24
    Laband, już mam inne fajne fotki kota, jeszcze nie wciepłam z braku czasu.
    Kot jest milym obiektem fotografowania.
    A kiedy tej mrówce zrobisz pstryk ? ;)
  • rita100 26.09.06, 19:34
    Tak mi się wydaje , że to jest najpiękniejsze kotka zdjęcie. To dowód , że i
    koty sa romantyczne. I wcale nie tylko w marcu ;)))
    Doskonale udało mi się to ująć.

    Czy już zdecydowałes się na przyjęcie do domu kota ?
  • szwager_z_laband 26.09.06, 22:44
    nigdy w zyciu!

    :)
  • rita100 26.09.06, 22:50
    A może ?
    Prześpij się z problemem kocim ;)))))
    Może żona się ucieszy i syn.
  • szwager_z_laband 26.09.06, 23:01
    moja zona sie boi wszyskich zwierzont i nawet ptokow :)))
  • rita100 26.09.06, 23:02
    Czyli alergia.
    To zostaje Ci popatrzeć na piękno kota ;)
  • szwager_z_laband 01.02.07, 10:42
    oba zdiyncia som faktycznie piykne!

    bravo do tego co je robiou!
  • ballest 01.02.07, 14:10
    To robiouo Suoneczko i Gajowy som ricitig fajne.
    --
    pyrsk
    Ballest
    "Dobra retoryka jest tarcza niewiedzy"

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka