Dodaj do ulubionych

Naturalne metody powiększania piersi

21.10.05, 18:11
Tutaj piszemy o skuteczności masaży, tabletek etc. Powinniśmy do tego
podchodzić raczej sceptycznie, ale taki wątek musi z pewnością znaleźć się na
forum. ;-)
Pzdr.,
--
...fui desde el norte hasta el polo sur
y no encontre ojos asi
como los que tienes tu...
Edytor zaawansowany
  • mm1124 24.11.05, 13:09
    A istnieją jakies metody??? Czekam na nie juz od wielu lat, ale chyba jeszcze
    nic nie wymyślono.
  • nathalie01 17.12.05, 22:27
    jak coś będziecie wiedzieć,to dajcie znać;)
  • hej_ho86 30.01.06, 16:05
    Zapraszam na forum www.wiekszepiersi.forumer.pl
  • nikitka84 30.01.06, 17:20
    Swietne to forum:)
    --
    Biuscik moze byc maly, byleby rozumek byl duzy:)
  • hej_ho86 30.01.06, 18:58
    Fajnie ze Ci się podoba :) forum jest nowe, ma raptem 4 dni ale bardzo szybko
    sie rozwija. Zachecam wszystkie dziewczyny bładzące we mgle do przyłaczenia sie
    do nas. Razem damy radę :D
  • nikitka84 30.01.06, 21:04
    Wogole medal za organizacje:) Jak ma zaledwie 4 dni to sie rozwija wrecz
    blyskawicznie:)
    --
    Biuscik moze byc maly, byleby rozumek byl duzy:)
  • akadakes 08.10.15, 11:52
    Proszę - www.tourmedica.pl/kliniki/powiekszanie-piersi/ Nie ma naturalnej metody, a tym bardziej nie przynoszą efektów żadne żele, kremy i tego typu metody. Efekty może przynieść jedynie zabieg, ale akurat lista klinik, które podejmują się teraz tego tematu jest bardzo długa.
  • m-a-g-da-4 12.07.17, 14:57
    Zapraszam na moją stronę, na której promuję super produkt ProBreast Plus. Proszę również o opinie każdego, kto miał z tym styczność(strona dopiero raczkuje, więc bardzo mi na nich zależy:). Osobiście produkt mogę z czystym sercem polecić. Co prawda u mnie efekty po 2,5 miesiącach nie są aż tak rewelacyjne, jak na zdjęciach ale są z pewnością zaskakująco dobre. Szczególnie, że wcześniej stosowałam Perfect Bust i się zawiodłam.
    Link do strony: www.facebook.com/ProBreast-Plus-1222806207846969/
    Film promujący: www.youtube.com/watch?v=noGQHATJHOI

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.