• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • witam co sadzicie o tym internecie pana baka bo to trochę dziwny internet,
    szwagier ma AkashaNet 4 mbps a ja mam netię 1 mbps i mi film się ściąga 1
    godzinę a szwagrowi 5 godzin jak to możliwe a to co się dowiedziałem akashaNet
    blokuje pobieranie plików bo jak by każdy zaczoł ściagać pliki to ten ich
    internet by się zamulił czy u was też tak jest??????????????????????? taka
    nędzna AkashaNet za co tu płacić
    • ja nie narzekam. u mnie wszystko dobrze chodzi. mam 2mb. filmy ściągam bez
      zarzutu:) strony ładują się szybko.
      czasami coś zamula ale jak wiadomo to wynika ze złośliwości przedmiotów martwych.
      ogólnie mogę stwierdzić, że to najlepszy internet jaki miałem
      • No jest nawet ok. Mają niższe ceny niż konkurencja.
        Ale z tym zamulaniem łącza to nie czasem a nawet często się zdarza.
        Co chyba na obecnym rynku dostawców internetu jest nie często spotykane. Trudno.
        Mieszkamy na wschodzie w dodatku w małym miasteczku więc cudów nie można oczekiwać.

        pozdr.
    • Niedlugo minie miesiac od kiedy testuję łącze 1Mbitowe od tego dostawcy.

      Ogólnie nie jest źle, transfer deklarowany jest możliwy do osiągnięcia.
      Pingi w miarę, tzn.:
      wp.pl:
      Minimum = 18 ms, Maksimum = 51 ms, Czas średni = 34 ms
      interia.pl:
      Minimum = 14 ms, Maksimum = 45 ms, Czas średni = 30 ms
      forum.gazeta.pl:
      Minimum = 14 ms, Maksimum = 51 ms, Czas średni = 27 ms

      Także jak ktoś nie gra profesionalnie w CS'a to jest nieźle.
      Czasami zdarzają się przycinki, kiedy to transfer spada dość znacznie i pingi rosną, aczkolwiek były to sytuacje sporadyczne.


      Podsumowując: całkiem niezłe łącze biorąc pod uwagę cenę i lokalizację.
      Oby z czasem (wraz ze wzrostem abonentów) jakość łącza nie spadła.
    • słuchajcie, mylicie dwie firmy, otóż Bak ma firmę artkom , a Akasha to firma
      należąca do kogoś innego, siedzieli tylko w jednym biurze, Bak dostarcza
      internet na działkach w Krasnymstawie, a Akasha w blokach i domkach poza
      krasnymstawem. więc więc jeżeli ktoś podpisał umowę z Panem Arturem to ma
      internet z jego firmy, proszę nie mylić ;) pozdrawiam
    • Też mam to badziewie nie dość że wolno chodzi to jeszcze się i rwie czasem są kilku godzinne
      przerwy w dostawie. W umowie mam od 4 do 6, ale takiej prędkości nie widziałem.
      Podczas ściągania uzyskuję prędkość 200 do 300 a niekiedy spada poniżej 100 kbps,kiedyś
      na modemie 54kbps z TP sa strony otwierały mi się szybciej jak teraz na tym czyś.
      Stanowczo nie polecam tej firmy. Złotówki wydane na ten internet są wyrzucone w błoto.
      • Bez przesady. Ostatno faktycznie sa jakieś awarie i nie odbieraja telefonów albo zajęte jest a po chwili wyłączony telefon.
        A Ty masz przez kabel czy radiowe ?
    • ja mam ten internet pakiet komfort i jestem zadowolona
    • o jednej z tych firm mam dobre zdanie a o drugiej złe. Bo Bak ma swój internet a Akasha to zupełnie co innego
    • nie nie mam problemu z internetem z akashy, teraz ich biuro mieści się chyba w bloku na przeciwko aldika.
      Nie wiem co ma do rzeczy kto gdzie pracował, ponoć żadna praca nie hańbi. A gdy ktoś się czegoś dorobi to od razu jest wyzywany.
      • jak dla mnie to totalnie do dupy mają tranfery !! Są tragiczni, ale i wiem że ci co piszą to tylko jest sam pijar - akasha pisze sama na siebie ze jest dobra i ogólnie to nie mozna jej nic zarzucić !! Ja akurat mam pracę gdzie internet jest mi potrzebny jak woda do życia, a tak chusteczkowy tranfer nie pozwala mi na płynną pracę, nie mówiąc o przerwach w dostawach !!! Zastanawiam się nad zerwaniem umowy, a pan który mi powiedział że to niemożliwe bo mają super prawników może sobie to jego niemożliwe w buciki wsadzić !!
        • Niestety, ale muszę przyznać rację Przedmówcy...

          Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej.
          Transfery mizerne, pingi jeszcze w miarę... najgorsze jednak są całkowicie niezapowiedziane przerwy w dostępie.
          Dla osoby która korzysta z łącza tylko w celach rozrywkowych jest to irytujące, dla kogoś kto wykorzystuje łącze do pracy jest to NIE do przyjęcia.

          Za kilka miesięcy kończy mi się umowa i z uśmiechem na twarzy podziękuję za współpracę.

          Bez komentarza pozostawiam infolinię, która jest dostępna od wielkiego dzwonu.
          • odpowiadając na wszystko powyżej:

            1. AkashaNET to nie firma Pana Artura BAKA - to dwa zupełnie inne podmioty
            2. Co do zarzutów, że wszystkie posty z pozytywną opinią są pisane przez nas. Stety nie :) Nie piszemy postów sami o sobie. Ten jest pierwszy. Dziękuję tym zadowolonym którym chciało się napisać pozytywny komentarz o naszym necie.
            3. Kolegów z postów wyżej niezadowolonych proszę o kontakt najlepiej, przez formularz na stronie. Maile z niego dochodzą do biura w Krasnym i np do mnie :]. Mam nadzieję, że powód waszego niezadowolenia da się naprawiać. Jeśli się nie da to zapewniam, że umowa terminowa nie jest obligatoryjna. Nie 3mamy na siłę kogoś komu nie jesteśmy jako firma w stanie zapewnić dobrych warunków korzystania z netu. Nie mamy też super prawników jesteśmy malutką firemką.
            4. Słabe odbieranie telefonów. Od 29.06.2011 mamy drugą osobę na obsłudze klienta. Mam nadzieję, że będzie lepiej w tym temacie.

            Odnosząc się do ostatnich przerw, awarii i wszelkiego zła. Mniej więcej od października 2010 akasha to jeden wielki plac budowy. Plan jest ambitny. Światłowód w każdym bloku do końca wakacji 2011. Blok dołączony do sieci z prędkością 1Gbit/s przy pomijalnym pingu. Prace trwają, ale przy okazji powodują problemy w działaniu sieci :/ Na szczęście koniec bliżej niż dalej.

            Ps. Z uwagi na migrację na światło będziemy wprowadzali pakiety 10Mbit/s - 25Mbit/s i 25Mbit/s - 50Mbit/s. Jeśli są osoby chętne z bloków w Krasnym do po testowania usługi to proszę o info na formularz kontaktowy na stronie. Nam pomoże to wyłapać błędy, a testerom pobawić się na łączu np 25Mbit/s :)

            Pozdrawiam Paweł Tomala Akasha.NET
            • Niestety, z przykrością stwierdzić muszę, że obietnice oraz twierdzenia co do rozbudowywania sieci internetowej słyszałem .... może 6 m. temu ?!! Internet miał znacznie przyspieszyć do prędkości super extra. No ale niestety teraz jest tragicznie. Zaniki na necie są duże. Wspomina pan o tym, że rozbudowujecie sieć - cieszę się strasznie, ale ja nie mieszkam w bloku i nie mam świtłowodu a dostaję internet z powietrza (radiowo) i choć wcześniej (przy poprzednim dostawcy przez 2 lata miałem chyba 1 - 2h przerwę) u was zdarza się to nadomiar często ! Jeśli ja nie wyślę dokumentów do odbiorcy, to przy którymś razie ktoś mi serdecznie podziękuje i co wtedy ? W umowie mam 5Mbit (rozumiem że maksymalnie) ale dostarczanie netu gdzie prędkość pobierania wynosi 700kb/s jest trochę przesadne przy stawce. A stawić się u państwa stawię na pewno ! Jeśli państwo nikogo nie trzymacie na siłę to bardzo dobrze, jednak o klienta trzeba dzisiaj walczyć. Niemniej ja już powoli zbieram dane dotyczące prędkości pobierania - codziennie, w różnych porach dnia. Bo w razie co może się taka informacja przydać, a z tego co słyszałem (z ust jednej z osób w Akasha'y pracującej) to nawet moge przez parenaście godzin nie mieć netu a przy rozwiązaniu będę musiał zapłacić karencję. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia (po 25 min oczekiwania udało mi się załadować tą stronę, zalogować się i wysłać tą wiadomość) !!
              • Odnosząc się do Pana wypowiedzi:
                1. To, że słyszał Pan 6m-cy temu o rozbudowie to dobrze, bo w tym czasie a nawet wcześniej taka rozbudowa się rozpoczęła. Ja rozumiem, że każdy chce wszystko na już. Też bym tak chciał, ale niestety jak sama nazwa wskazuje to jest budowa. Tak jak nie zbuduje Pan domu w 6 m-cy, tak samo ciężko zbudować 30km-wą sieć światłowodową bo to wymaga pozwoleń, mnóstwa uzgodnień, projektów które muszą swoje odleżeć w oczekiwaniu na pieczątki i etc.
                2. Co do wszystkich przerw i niskich prędkości to zapytam czy zgłaszał Pan w/w problemy, czy był ktoś już u Pana robić testy ? Prosił bym Pana jeśli to możliwe o maila z formularza kontaktowego z odniesieniem się do tego tego postu. Bardzo chętnie sprawdzę historię zgłoszeń i naszych reakcji na nie.
                3. Na pewno ma Pan na umowie 5mbps ? bo nie mamy takiego pakietu w ofercie
                4. Jeśli posiada Pan takie dokładne logi wszelkich pomiarów to też bym prosił o nie.

                Pozdrawiam i czekam na maila od Pana.
                • odpowiadając na pana maila:
                  1. tak, ale takie wachania nie miały trwać aż tak długo - nie mam nic do modernizacji i fajnie że będzie szybciej, ale powinien być upust.
                  2. ww. problem zgłaszałem kilka razy przez formularz dość długi czas temu - niestety ale bez odzewu z państwa strony. Nawet się pofatygowałem do państwa z tym problemem. Niestety ale nie pracuje w krasnymstawie, a jak już mi się trafi dzień wolny jest kicha. Co z tego, że ktoś od państwa przyjedzie. Dzisiaj np. teraz mam sygnał o prędkości idealnej: 4401k/s. Ale jak coś się walnie to np. od godzin wieczornych do rana. I nawet proszę mi wierzyć że dzwoniłem na tel kom podany na wizytówce.
                  3. szczerze powiem Panu, że tak kojarzę. niestety ale nie ja podpisywałem umowę i jak otrzymam ją od osoby która umowę podpisywała dam znać jaka jest prędkość wpisana w umowie. Ale był to chwilowy pakiet promocyjny.
                  4. odpukać w niemalowane, ale od 2-3dni sygnał jest dość stabilny, ale przy najbliższej sytuacji braku sygnału lub jego niskiego braku z pewnością się do państwa wybiorę.

                  ps. jak napisał kolega powyżej jesteście chyba jedynym usługodawcą prócz netii i tp. Chcę by ten net chodził tak jak dzisiaj :) I oby tak było. ja będę zadowolony, a wy pochwaleni przeze mnie !!
    • Jednym z waszych atutów jest konkurencyjna cena. Dla niewymagającego odbiorcy tak jak ja teraz, to całkowicie trafiacie z ofertą. Jednak kiedy pracowałem przez internet po 10 h dziennie zdarzały się przerwy w dostawie i jakieś dziwne obniżanie się transferu nawet do 128 kbs.
      Tak czy inaczej nawet taka mała firma ma lepszą cenowo ofertę niż wielka TP S.A i NETIA, bo póki co tylko ich mamy do wyboru nie ma u nas np. UPC :/
      • A ja kiedyś miałam Akasha a teraz muszę mieć netię i jestem z tej zmiany niezadowolona. Akasha była ok, bo zawsze był kontakt z administracja sieci a w netii to tylko jakas beznadziejna infolinia i olewka na całego
        • Też macie ostatnio problem z internetem od nich ? Cały czas coś się u mnie tnie. Sam komputer działa dobrze tylko internet jest okropny, fatalny.
          Ktoś jeszcze ma taką sytuację ?
          • Witam, tak ostatnio są jakieś problemy z łacznością. niby krótkie ...no zobaczymy dalej
            • Witam,


              Rzeczywiście w ostatnich dniach było kilka problemów.

              Jesteśmy na etapie wymiany światłowodu do głównego dostawcy łącza. Przez to mamy 1Gbps pasma mniej i jesteśmy bardziej narażeni na awarię ;/ Apogeum problemów było w dniu 28.11.2011.

              Na szczęście już praktycznie skończyliśmy.

              Docelowo od grudnia Krasnystaw będzie miał połączenie 2 x 1 Gb/s z Warszawą. Poprzez dwa niezależne łącza światłowodowe.

              Mam nadzieję, że będzie Pan zadowolony ;]
              • Używam przeglądarki Google Chrome i ostatnio wszystko się wiesza i zacina tylko strony internetowe. Czas wyświetlania jest taki jak przy 128 kbs.
                A właśnie niedawno wyświetlił mi się komunikat od Chrome "kurza twarz" nie wiem nie znam się na komputerach w ogóle. Ale coś się dzieje niedobrego. Mam nadzieję, że jak najszybciej to się skończy bo nie da się używać internetu. :/
                • Okazuje się, że to chyba wina przeglądarki bo na innej wszystko działa dobrze. Czy ktoś z użytkowników Google chrome ma podobny problem ?
              • Przepraszam - a co to obecnych klientów obchodzi, że modernizujecie łącza?

                Płacę za stały dostęp do internetu, nieważne czy włączam komputer o 12.oo czy o 4.oo - chcę mieć nieprzerwany dostęp do sieci.

                Później muszę tłumaczyć się przed Klientem z jakiego powodu nie wykonałem zlecenia - już mam dość mówienia, że siadło łącze... Proszę mi wierzyć, w takich sytuacjach wychodzę co najmniej niepoważnie w oczach Klienta.
          • Mam dość. Ostatni miesiąc to cykliczne zrywania połączenia w godzinach wieczornych, akurat wtedy jak pracuję zdalnie.

            Do pracownika AkashaNet: weźcie się za robotę, bo tak być nie może. O ile na początku jakość połączenia był całkiem dobry, o tyle z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej.
            Nie obchodzi mnie to, że robicie jakieś modernizacje. Róbcie je tak, żebym tego nie odczuwał.

            • rozumiem, że Ciebie nic nie obchodzi. Ty wymagasz, płacisz, masz mieć !
              My mamy robić nie zauważalnie, tak żeby nie przeszkadzało, żebyś nie odczuwał.

              Też bym tak chciał. Naprawdę.

              Żeby nie było awarii, wszystko zawsze było dobrze i pięknie.

              Niestety, jak widać życie wygląda trochę inaczej. Może się za mało staramy, może
              jesteśmy za słabi i za ciency, może wszystkiego po trochu.

              Pewnie też za dużo chcemy zmieniać, za szybko iść do przodu żeby było lepiej, szybciej,
              stabilniej. Nie zawsze wychodzi.

              Nie wiem, gdzie jesteś podłączony więc ciężko mi rozmawiać. Nie wiem czy masz radio, czy już światło.

              Pamiętam tylko, że w 2007 roku kiedy weszliśmy do Krasnego z netem mieliśmy łącze główne dla całego miasta o przepływności 11mbps.
              Teraz w 2011 roku mamy dwa łącza po 1Gbps każde.
              Wtedy lokalne firmy miały bloki połączone radiem o przepływności do 5mbps per blok, teraz każdy blok ma podciągnięte światełko, z czego 80% jest już uruchomiona. Do każdego bloku dochodzi 1Gbps.

              W tym roku kończymy jak się uda Krasnystaw. Od przyszłego układamy światłowód na pierwszych 9 wioskach w ramach pilotażu. Do każdej chałupy dochodzimy światłem. Zobaczymy jak wyjdzie :D

              Ogólnie sporo się zmieniło. Nie tylko u nas

              Na szczęście większość mieszkańców głosuje nogami :) z tego się ogromnie cieszę bo grono abonentów nam systematycznie rośnie. Wielki ukłon w stronę tych zadowolonych. Niezadowolonych też, mam nadzieje że uda się to zmienić.

              Pozdrawiam i dobrej nocy życzę.
              • Czy jak wykonawca pomaluje Ci ściany w domu zostawiając mijaki też będziesz cicho siedział mówiąc "uczy się, trzeba dać mu czasu".... tankując kiepskiej jakości paliwo po którym samochód nie dowiezie Ciebie na umówione spotkanie też powiesz "nowa stacja paliw, trzeba dać im czasu".

                Dzisiaj internet również działa jakby chciał a nie mógl...

                Fajnie, że rozwijacie się - ale jeżeli ma to być kosztem jakości połączenia to jest nie fair!
                Miesięcznie płacę stałą stawkę - szkoda, że jakość usługi nie jest stale na przyzwoitym poziomie.

                Cała ta propagandowa gadka o światłowodach dla mnie jest czystą autoreklamą i odciąganiem uwagi od póki co słabej jakości dostarczanej usługi...

                Widzę jednak, że przedstawiciel AkashaNet całkowicie nie rozumie sloganu "Klient nasz Pan", jak płaci to wymaga... szkoda.
        • > owolona. Akasha była ok, bo zawsze był kontakt z administracja sieci a w netii

          Chyba żartujesz - jaki kontakt? Chyba tylko od 9 do 16tej od poniedziałku do piątku... a zwykle jak coś siądzie to w weekend lub wieczorem... wtedy możesz dzwonic napodane numery do bólu - i tak nikt nie odbierze.

          Pod tym względem kolejny minus.
          • Niedługo kończy mi się umowa z nimi i nie mogę się już doczekać rozstania z tą firmą.
            Dzisiaj tj. 26.12 internet działa fatalnie, tragicznie.
            Lepiej wydać 10 zł więcej ale mieć internet od solidnego i dużego dostawcy może nie będzie tak mulił. I tak jak napisał poprzednik z kontaktem z nimi to jest fatalnie tylko pon-pt 8-16 a wieczorem jak coś padnie to wyłączają telefon. Miało być tak pięknie a jest taki przykładowy wschód w najgorszym wydaniu czyli fuszerka !
            Nie polecam.
            • Tak, dzisiaj internet działa jak mu się "zechce" - ogólnie tragicznie.

              U nas również do końca umowy z nimi coraz bliżej, chętnie podziękujemy im.

              • Panowie kokonikk i endumazi

                Jeśli, jesteście niezadowolenie z usług proszę o maila z formularza na naszej stronie tj.
                www.akashanet.pl/kontakt
                z podaniem danych + nick z forum. Chętnie przyjrzę się sprawie, historii zgłoszeń i temu jak działa u Was usługa.
                Jeśli wina leży po naszej stronie i nie da się tego poprawić to gwarantuje Wam rozwiązaniem umowy za porozumiem stron, bez żadnych sankcji z dniem 31.12.2011.

                Czekam na maile od Was. Mam nadziej, że szybko załatwimy sprawę.

                Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świat
                • Dzisiaj jest jeszcze gorzej niż wczoraj. Ponoć prędkość dostarczana do domu nie miała zależeć od tego ile osób korzysta w jednej chwili z internetu.
                  Jest fatalnie, tragicznie, dramat !
                  • to czemu nie napisze Pan zgłoszenia tak jak prosiłem. Proszę o dane kontaktowe, sprawdzimy co się dzieje. Anonimowe pisanie na forum nic nie pomoże.

                    Proszę o zgłoszenie z podaniem nicku z forum. Chętnie sprawdzę jak wygląda sprawa
                  • Niestety, u mnie również jest fatalnie.

                    Połowa pakietów w ogóle nie dociera. Większość prób otworzenia nowej strony kończy się przekroczeniem limitu czasu na połączenie.
                • Za chwilę prześlę dane pod wskazany adres.

                  Proszę sprawdzić co się dzieje - przejście do napisania tej wiadomości zajęło mi 5 minut. Dzisiaj internet działa fatalnie, chyba dotychczas tak wolno nie działał.

                  Jeżeli nie jesteście w stanie poprawić jakości usługi to dlaczego w początkowym okresie wszystko było ok, a teraz nagle z dnia na dzień jest coraz gorzej?

                  Pragnę podkreślić - rozwiązanie umowy przed czasem jest dla mnie ostatecznością, zaś termin który Pan/Pani podała jest całkowicie nieakceptowalny. W przeciągu 3 dni nie załatwię innego połączenia, a sieć potrzebna jest mi do codziennej pracy.

                  Tak więc proszę zrobić wszystko, by jakość dostarczanej usługi wróciła przynajmniej do tego poziomu jaki był.

                  • Rozwiązanie umowy podałem tylko jako przykład tego, że nie zamierzam wykorzystywać umowy czasowej jako argumentu siły. Zależy mi żeby usługa działała dobrze.

                    Poproszę o zgłoszenie przez formularz na stronie z podaniem danych i nicku z tego forum.
                    Sprawdzę jak wygląda sprawa.
                    • Wysłałem. Dalszą rozmowę proponuję przenieść na @.
                      • Ja nie chce nigdzie i nic zgłaszać. Jak wcześniej mógł Pan wyczytać z moich wpisów nie narzekam raczej na wasze usługi i jetem w miarę zadowolony. Tylko coś w tym okresie świątecznym zwolniło. A wcześniej to był wina mojej przeglądarki teraz już jest ok.
                    • Po interwencji Pana Pawła z AkashyNet internet wreszcie zaczął działać tak jak na początku mojej przygody z tym dostawcą...
                      Oby tak dalej. Tak więc w tym momencie jestem zadowolony i tym samym podtrzymuję swoją opinię wyrażoną w tej wypowiedzi:
                      forum.gazeta.pl/forum/w,344,109153406,109263778,Re_akashanet.html
                      Dziękuję za pomoc.
                      • Dzisiaj wszystko działa już bardzo dobrze.
                        Oby więcej już takich świątecznych niespodzianek nie było ;)
                        I również podtrzymuję zdanie iż za taką niską cenę to internet jest bardzo dobry. W tej chwili nie ma tańszego dostawcy w naszym rejonie od Akashy.
                        • Też mam nadzieję, że już większość spraw udało nam się naprostować ;] życie pokaże.

                          Oczywiście jeśli będzie się coś działo, proszę o kontakt. Nie wszystko widać z naszej perspektywy. Kilka dni temu dzięki obejrzeniu sprawy zgłoszonej przez endumazi udało się poprawić to i owo ;D

                          Życzę wysokich transferów.
                          PS. Stali klienci mogą zwiększać u nas transfery pomimo umów terminowych
                          np. Osoba ma 4mbps za 49zł. Obecnie za te same 49zł mamy 10mbps po świetle w blokach. Kaska ta sama, a różnica znaczna. /oferty nie ma jeszcze niestety na stronie .. /
                          • A czy da się coś zwiększyć przy 1mbps / 39zł ?
                            • tak,

                              może Pan zwiększyć 1mbps na 3mbps w tej samej cenie.

                              Proszę o kontakt, włączę Panu na test
                              • Chciałem się dowiedzieć czy internet stacjonarny można podłączyć do laptopa czy jest on przypisany do jednego adresu IP ?
                                • bez problemu może Pan sobie podłączyć do naszego netu laptopa, smartfona, tablet i wszystko inne.

                                  Najlepiej wyposażyć się w router i wszystko podłączyć bezprzewodowo
                                  • No tak tylko ja nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy.
                                    Chodziło mi o to że jeżeli mam internet ADSL przypisany do IP komputera stacjonarnego to czy mogę wypiąć wtyczkę i podłączyć go do np. laptopa żeby nie siedzieć w nocy przy biurku przy stacjonarnym tylko mieć na kolanach laptopa.
                                    I czy wtedy muszę instalować ten program, który dostawali klienci jakiś czas temu na płytach ?
                                    Tak co się pojawia zielone kółko ;)
                                    • jeśli ma Pan wtyczkę bezpośrednio do kompa, a na kompie zainstalowany program z zielonym kółeczkiem to ma Pan dwa wyjścia:

                                      1. Tak jak pisałem wcześniej zaopatrzyć się w router. Wtedy będzie miał Pan neta jednocześnie na stacjonarnym i na lapku,
                                      2. Zainstalować programik na lapku i zmieniać wtyczkę (wtyczki nie wytrzymują za długo w tej opcji i 3ba je wymieniać po kilku miesiącach takiej zabawy)
                                      • Co się dzieje z internetem ? Czy to tylko u mnie czy u Was też internet od Akashy chodzi dzisiaj okropnie ? W ogóle google nie działa, nie da się też sprawdzić prędkości bo przekracza się czas ładowania strony. I to na wszystkich przeglądarkach.
                                        • Aktualnie mamy jakieś globalne tąpnięcie na linie My-Wawka. Nie działają strony zagraniczne (np. gmail)

                                          mam nadzieję, że do godziny wszystko wróci do normy
                                          • oo to całe szczęście bo już myślałem, że to coś tylko u mnie z kompem się dzieje wirus czy coś.

                                            dziękuję za szybkie info. :)
                                            • już wszystko powinno grać. Na szybko naprawione, a w nocy wyeliminujemy przyczynę problemu.
                                              • Znowu internet strasznie muli i to bardzo często tak jest. Pisząc to muszę czekać kilkanaście sekund na wyświetlenie się tekstu.
                                                • kokonikk napisał:

                                                  > Znowu internet strasznie muli i to bardzo często tak jest. Pisząc to muszę czek
                                                  > ać kilkanaście sekund na wyświetlenie się tekstu.

                                                  Witam,

                                                  globalnie w sieci wszystko działa okej. Proszę o zgłoszenie awarii np przez formularz na stronie tak żebyśmy mieli Pana dokładne dane. Serwis sprawdzi o co chodzi.

                                                  Pozdrawiam

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.