Dodaj do ulubionych

dobry dentysta Szczecin

20.12.15, 11:38
Przenoszenia się do Szczecina, czy ktoś mógłby polecić sprawdzonego i dobrego dentystę?
Edytor zaawansowany
  • 20.12.15, 17:20
    Ja chodzę do Pani Magdy z Froe, tj. na ul Panieńskiej w centrum i jestem bardzo zadowolona juz od wielu lat:)
  • 29.01.16, 17:12
    A ja polecam gabinet Bochińska na Santockiej. Przychodzę tam zawsze jak mam jakiś problem z zębami - choć teraz zdarza się to na szczęście prawie w ogóle. Wcześniej bardzo dobrze wyleczyli mi kilka zębów w tym jeden który zdawać by się mogło że jest nie do uratowania (jak powiedział wcześniej stomatolog w innym miejscu). Do tego jest miła atmosfera.
  • 16.09.16, 18:22
    Ja proponuję gabinety dentystyczne UNI-MED. Już nie boję się dentysty, miła obsługa, zabiegi nie bolą, wszystko wytłumaczą. podaję stronę www.unimed.szczecin.pl/
  • 09.11.16, 10:31
    A ja polecam swoje leczenie dentystyczne.Jestem studentką stomatologii na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym.Pod okiem specjalistów-lekarzy dentystów za symboliczną opłatą za materiały polecam leczenie zachowawcze zębów u dorosłych i dzieci (od 3 do 19 roku życia)poprzedzone profesjonalnym przeglądem dentystycznym.Wizyty dorośli w każdy poniedziałek od 10 30,dzieci środa od 10 30, na ul. Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie. Proszę dzwonić na nr 575095125 wieczorem.Zapraszam!!!
  • 28.07.17, 14:26
    Polecam dr Cegielskiego z Podzamcza. Świetny specjalista i przy okazji ciepły, konkretny człowiek.
  • 08.11.17, 22:39
    Polecam Pana Mateusza z Nova Stomatologia na Bohaterów Warszawy. Konkretnie, bezboleśnie i bezstresowo.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka