Dodaj do ulubionych

Most na Wiśle z Ciszycy do Józefowa

28.08.02, 16:16
Patrząc na mapę drogową widać, że droga numer 721 ma dziurę między Ciszycą a
Józefowem.
Ta dziura to brak przeprawy mostowej na Wiśle.
Czy taki most jest potrzebny ?

--
"Klasą jest przestrzegać etykiety, ale lekceważyć konwenanse"
Edytor zaawansowany
  • timit 28.08.02, 16:51
    tak brakuje tego mostu ale raczej nie mamy co liczyc ze go zbuduja...a moznaby
    przeciez taki wojskowy - pontonowy...predzej zbuduja most na zaporze w
    wilanowie, lub jakas przeprawe jak beda autostrade budowac...

    a rondo przy "starej papierni" buduje inwestopr prywatny wiec miejmy nadzieje
    ze powstanie szybko.miasto zas stworzy skwerek przy tym rondzie, tam gdzie ejst
    teraz staw, miedzy myjnia a bankiem.

    pzdr.t.
  • Gość: bw IP: *.zigzag.pl 29.08.02, 22:05
    timit napisał:

    > a rondo przy "starej papierni" buduje inwestopr prywatny wiec miejmy nadzieje
    > ze powstanie szybko.miasto zas stworzy skwerek przy tym rondzie, tam gdzie
    ejst
    >
    > teraz staw, miedzy myjnia a bankiem.
    >
    > pzdr.t.
    nie wiem czy pamietasz ale tam kiedys stal domek.
    kiepski, ale w zajebiaszczym otoczeniu (drzewa).
    super to wygladalo.
    ten stawik to bylo najlepsze miejsce do gry w hokeja:)
    nawiasem mowiac w tym domku mieszkal dziadeka mojego kumpla
    , ktory byl z zawodu ubekiem
    pzdr

  • timit 30.08.02, 14:40
    ktory domek?ten spalony?skwer bedzie obok myjni...przy tym malym stawie.
    --
    [t]
  • timit 04.09.02, 21:49
    niedawno mowilem wam o kopii palacyku na wodzie w konstancinie.jest on
    wlasnoscia znanego prezesa znanej firmy komputerowej z trojmiasta!

    --
    timit ^ 3
  • tomaszek00 05.09.02, 15:18
    Hej,
    tak, tak, dziura tam jest, ale jakoś obie gminy nie mogą się dogadać w sprawie
    budowy mostu. Słyszałem jakiś rok temu, że były rozmowy już dość zaawansowane,
    aby taki most zbudować, ale ktoś "dobrze poinformowany" zauważył głośno i
    publicznie, że ten most to byłoby najkrótsze połączenie z działką rekreacyjną
    Pana Prezydenta i jego małżonki, więc pod taką presją rozmowy zawieszono. Jak
    zwykle wygoda zwykłych mieszkańców nie jest brana pod uwagę i trzeba zasuwać do
    Góry Kalwarii, żeby się przeprawić.
    Zdrówka
  • krzysztof.fr 15.09.02, 22:32
    Most dla pieszych i roweżystów bardzo by się przydał.
  • skeler 26.04.03, 10:36
    ale bedzie niestety tez most dla samochodow i znowu ruch w konstancinie sie
    zwiekszy - trzeba jeszcze z tym poczekac pare lat, az wybuduja nowa droge 724,
    ktora bedzie droga expresowa (na autostrade nie pozwala plan zagospodarowania)
  • sloggi 30.04.03, 17:13
    Kiedy to będzie - o ile wogóle.
    --
    "A mnie właściwie nie ma i mogę robić to co chcę" L.Janerka
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=10082
  • studus 02.05.03, 18:30
    czy cos wogole da sie zrobic w konstancinie? z tego co mi mowil autostopowicz
    to plan zagospodarowania konstancina oraz status konstancina nie pozwala na
    budowanie wielu ulic a napewno nie dwupasmowki.
    --
    pozdrawiam
    Michal Studus
  • studus 15.01.03, 10:12
    tak ogolnie to przydalo by sie rozwiazac problem komunikacyjny konstancina!
    coraz wiecej ludzi zaczyna tu mieszkac, nowe osiedla i budynki w Konstacinie i
    poza a dróg jak nie bylo tak i nie ma. a szkoda wiecej ludzi by przyjezdzalo
    gdyby byl peszy dojazd a tak to im sie w korkach stac nie chce! ;(
    --
    pozdrawiam
    Michal Studus
  • timit 17.01.03, 23:33
    niech chociaz naprawia to co jest...na wiecej nie licze...juz i tak duzo osob
    sie sprowadzilo tutaj!!!;>
    --
    zmien siebie!
  • studus 20.01.03, 17:46
    no!! ;-)
    na przykalad ja ;-)

    --
    pozdrawiam
    Michal Studus
  • Gość: piotr IP: *.acn.waw.pl 10.07.03, 19:06
    fakt jest,że przed 2 wojną światowa był tu drewniany most. zniszczono go w
    1939 roku. został spalony (był drewniany). wydaje się ,że między Górą K. i
    mostem siekierkowskim powinny powstac następne mosty. ja bym optował za mostem
    na wysokości Zawad i następnym na wysokości Brześciec.można tu znależć dużo
    terenów niezabudowanych,pozwalających wyznaczyć trasę mostową (nie myślę o
    autostradzie W-E)
  • Gość: Most IP: *.acn.waw.pl 24.08.03, 13:58
  • sloggi 30.07.05, 20:13
    Cisza.............
    --
    "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma"
    /T.Dołęga-Mostowicz/
    Salon Odrzuconych
  • annah11 01.08.05, 00:29
    Byl rzezcywiscie stary domeczek (kiedys wieki cale ciezarowka wjechala w niego i
    potem byl czesciowo murowany, czesciowo drewniany) i sliczne drzewa. Tylko
    ludzie nie szanuja przyrody, morduja ladne stare i zdrowe drzewa. A potem
    narzekanie ze klimat sie zmienia, ze wichury, susze i inne dopusty.
    Przyroda nie ma sie sily bronic.
  • bielawski_staw 10.08.05, 01:11
    Dlaczego radni KJ zgadzają się na budowę trasy zbiorczej Piaseczno-
    Jeziorna-Bielawa-Józefów z mostem w Ciszycy, której powstanie oznacza powolną
    zagładę uzdrowiska Konstancin i degragację całej okolicy?

    Wg posła Piechocińskiego (Komisja Infrastruktury Sejmu RP)most powstanie w
    latach 2006-13 (wypowiedź z końca czerwca 2005) z funduszy strukturalnych UE,
    co może dziwić o tyle, że planowana trasa przecina dwa rezerwaty na Wiśle
    (Wyspy Świderskie i Zawadowskie) chronione unijną dyrektywą (tzw. "Dyrektywa
    Ptasia") w ramach programu Natura 2000. Trasa przetnie miasto Konstancin-
    Jeziorna na pół, oddzielając Ogród Botaniczny od Parku Zdrojowego i Klarysew
    oraz Nową Jeziornę od reszty miasta. Przy okazji Las Kabacki zostanie odcięty
    od Lasów Chojnowskich, co przyspieszy degradację tej małej enklawy leśnej
    otoczonej przez tłoczne osiedla - zabraknie korytarza migracji zwierząt, a
    trasa przebiegnie ok. 100m od narożnika lasu. Już dziś Las Kabacki niszczeje
    pod stopami tabunów ursynowian, którzy przecież płacili po 5000-6000 zł / m2,
    żeby mieszkać w pobliżu lasu. Cóż to za las i ogród botaniczny - między POW a
    drugą obwodnicą?

    Była szansa temu zapobiec przy uchwalaniu nowych planów zagospodarowania
    (2003) - zamiast tego pozostawiono rezerwę szer.50m na trasę ekspresową przez
    centrum Jeziorny. Trasa ta przetnie nowe osiedla domów jednorodzinnych przy
    Bielawskiej i za Mirkowską, pobiegnie przez kilka kilometrów bezpośrednio
    wzdłuż Jeziórki (co w przypadku wycieku z TIRa
    grozi katastrofą ekologiczną), zniszczy napiękniejsze tereny rekreacyjne nad
    Wisłą, tereny lęgowe i migracyjne ptaków w rezerwatach (jeden z najważnieszych
    korytarzy migracji ptaków w Europie), a następnie wbije kolejny nóż w plecy
    Mazowieckiemu Parkowi Krajobrazowemu po drugiej stronie Wisły... Estakad nad
    Mirkowską nie przewidziano, więc dzieci z Mirkowa będą szły do szkoły na
    Bielawskiej na ukos między pędzącymi TIRami. Oficjalnie ma być to trasa
    lokalna, alejak wiadomo, w Polsce TIRy omijają autostrady ze względu na
    absurdalne opłaty, zatem wiele z nich zamiast A2 przez Górę Kalwarię pojedzie
    przez Konstancin i nikt nie będzie w stanie skontrolować, czy jadą do Mińska,
    czy do Władywostoku - chyba, że policja ma stać na moście i odprawiać każdy
    samochód?! A co z mieszkańcami Otwocka i okolic, dla których ta trasa będzie
    najlepszym skrótem na Warszawę?

    Jeśli POW przez Ursynów będzie się korkowała, to obwodnica przez Konstancin
    stanie się nawygodniejszą, najkrótszą, najtańszątrasą z Europy do Azji, bez
    względu na oficjalny status drogi nr 721, na której ta obwodnica ma powstać.
    Setki tysięcy samochodów dziennie przez środek uzdrowiska - to koniec
    Konstancina!

    Może grubym rybom z Królewskiej Góry i nowego Skolimowa nie zrobi to większej
    różnicy, tak, jak nie martwią ich dziurawe chodniki, błoto, śmieci w lesie, czy
    brak dobrejsieci sklepów - w końcu oglądają to miasto tylko zza szyby limuzyny.
    Natomiast dla mieszkańców Mirkowa, Jeziorny, Bielawy takie plany to zdrada
    interesu całej społeczności. Jeśli ten most i trasa powstaną, to burmistrz
    Skowroński i jego ludzie będą się musieli trzymać z dala od okolicy, z obawy
    przed linczem.

    Plany są realne: GDDKiA wpisała trasę na listę inwestycji 2006-2013, plany
    zagospodarowania uwzględniają trasę, lada dzień dowiemy się, czy Unia przyzna
    pieniądze. Co na to panowie radni? Będziecie nadal udawać, że chodzi o lokalną
    uliczkę albo o kładkę dla rowerów? I jeszcze jedno - kto ma w tym interes?
    Mieszkańcy Konstancina na pewno nie, bo my pracujemy w Warszawie, nie w
    Otwocku. Nam ta trasa jest absolutnie zbędna - dla dojazdu do Piaseczna
    wystarczy modernizacja istniejących dróg. Kto zatem zyska? Właściciele gruntów?
    Lobby autostradowe?

  • magdajeden 12.08.05, 00:29
    no właśnie dlaczego?
    jak to dlaczego - dla kasy.

    --
    Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka