Dodaj do ulubionych

Jakość obsługi w PKO BP doceniona

25.09.13, 15:27
W załączonym linku fakty na temat jakości obsługi u nas :D
prnews.pl/bankowosc/pko-bank-polski-doceniony-przez-internautow-za-jakosc-obsugi-6547740.html
Obserwuj wątek
    • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 16:09
      ta-bulla-rasa napisał:

      > W załączonym linku fakty na temat jakości obsługi u nas :D
      > prnews.pl/bankowosc/pko-bank-polski-doceniony-przez-internautow-za-jakosc-obsugi-6547740.html

      Tak to są fakty :) PKO BP wygrał. Powstaje pytanie czy to, że podane przez PKO BP ma jakieś znaczenie? Zobaczmy:

      "Na zwycięstwo PKO Banku Polskiego wpłynęły wyniki średniej z trzech subrankingów: ranga jakości obsługi, [b]ranking pozytywnych ocen[/b] i response rate na Facebooku."

      Wszystko gra, tak było... średnio... Sprawdzamy szczegóły. [b]Ranking pozytywnych ocen:[/b]
      ING - 49%
      mBank - 43%
      Alior - 30%
      PKO BP - 21%
      BZ WBK - 19%
      dalej już znacznie gorzej

      Linki do szczegółów
      [url=http://goo.gl/vVhNv1]pierwszy[/url]
      [url=http://goo.gl/uJf8Bp]drugi[/url]

      Szczególnie drugi jest ciekawy, slajdy od 12 do 16. Jak to czytałem to zastanawiałem się jak oni wyliczyli to pierwsze miejsce. Wygląda na to, że zadecydowała duża aktywność na Facebooku. Bez tego strach pomyśleć... ;)

      --
      link do *** ocenzurowano
      • dr_wycior Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 17:33
        troublemaker_next napisał:


        > Szczególnie drugi jest ciekawy, slajdy od 12 do 16. Jak to czytałem to zastanaw
        > iałem się jak oni wyliczyli to pierwsze miejsce. Wygląda na to, że zadecydowała
        > duża aktywność na Facebooku. Bez tego strach pomyśleć... ;)
        >
        Tak Trouble. Próbuj, kombinuj. Bank wygrał w ocenie jakości obsługi, ale szukaj w tym dziury :D
        • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 20:47
          dr_wycior napisała:

          > Tak Trouble. Próbuj, kombinuj. Bank wygrał w ocenie jakości obsługi, ale szukaj
          > w tym dziury :D

          Nie muszę niczego szukać. Dziurą jest pierwsza (najobszerniejsza) kategoria. Wynik poniżej średniej. Druga, czwarte miejsce czyli lepiej. Wynik robi praktycznie 2-gie miejsce za "response rate" na fejsie czyli za 87% postów skomentowanych przez adminów strony. Gadatliwość adminów została nagrodzona. Ciekawe ile z tego stanowiły odpowiedzi na skargi albo formułka "proszę zadzwonić pod numer XXX" ;) Oczywiście to też obsługa ale trzeba widzieć jakie są tu proporcje i co było naprawdę oceniane. Przepraszam za to "trzeba wiedzieć". Nie trzeba, nikogo do myślenia nie zmuszam :)

          --
          link do *** ocenzurowano
            • malma590 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 21:09
              zytawia napisała:

              > A nie umiesz po prostu ucieszyć się z tego że ktoś dobrze ocenił naszą pracę. P
              > rzecież klienta obsługujemy my w oddziałach. Weź sobie tą swoją krucjatę przeci
              > w centrali zabierz do innego wątku. Naszego wysiłku nie wyśmiewaj.

              Dobrze to napisałaś. Przychodzi jeden z drugim nie wiadomo skąd, pojęcia nie ma ile się trzeba nacharować przy obsłudze klienta, ale złotych rad będzie udzielał i umniejszał co dzięki nam się o pko mówi. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy kiepscy. Jak widać klienci doceniają nasze starania.
                    • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 08:05
                      Trouble próbuje przeanalizować wynik ogólny tego badania . Z cząstkowych ocen jakoby nie wynikała tak wysoka ocena jakości obsługi PKO BP. Nie znamy w pełni metodologii tego badania (w tym wag jakie nadano poszczególnym skladnikom ogólnej oceny). Dlatego mozemy tylko powątpiewać, przypuszczać. Ja tam nie widzę potrzeby kwestionowania takich fachowych badań, ich wyników.
                      Zauwazam, że - mimo swoich uprzejmych wpisów Troublego - są one dociekliwe w jedną stronę. Mianowicie ... z pobieżnej tylko analizy wynika, że bank nie jest wcale taki dobry.
                      Zdarza się to nie po raz pierwszy (mnie podobnie to spotyka , ale od przeciwników banku). Trouble dowiedział się, że pracownicy niechętnie przyjmują negatywne oceny banku i posrednio jego pracowników (nawet same próby takich ocen) a tym bardziej kiedy pochodzą one od ludzi z poza banku i niezgodne są z ich odczuciami, potrzebami doceniania ich pracy.
                      Nietolerancja dla piszących inaczej niż adwersarz jest jednak obustronna. A uzasadnienie swoich racji /prawd trudne, nawet gdyby były prawdziwe.
                      • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 10:21
                        skuter44 napisał:

                        > Trouble próbuje przeanalizować wynik ogólny tego badania .

                        No właśnie :) W końcu mam do tego kompetencje ;)

                        > Z cząstkowych ocen jakoby nie wynikała tak wysoka ocena jakości obsługi PKO BP

                        > Nie znamy w pełni m
                        > etodologii tego badania (w tym wag jakie nadano poszczególnym skladnikom ogólne
                        > j oceny)

                        W pełni nie znamy ale wyraźnie widać, że z czterech zrobiono jedno. Wrzucili tam obsługę w oddziałach, serwis internetowy, mobilny, infolinię. Odrębną kategorią była [b]częstość odpowiedzi[/b] na posty na FB. Całość prezentuje się jako jakość obsługi. Trudno oprzeć się wrażeniu, że wynik zrobiło kilku (?) ludzi obsługujących strony na FB, szczególnie, że wrażenie potwierdzają komentarze do badania.

                        > Ja tam nie widzę potr
                        > zeby kwestionowania takich fachowych badań, ich wyników.

                        Skuter. [b]Ja ich nie kwestionuję. Przyjęli taką metodę ich sprawa[/b]. Zwracam tylko uwagę, że podeszli do sprawy bardzo nowocześnie ;) Nadali bardzo duże znaczenie obsłudze na FB.

                        > Zauwazam, że - mimo swoich uprzejmych wpisów Troublego - s[b]ą one dociekliwe w je
                        > dną stronę[/b]. Mianowicie ... z pobieżnej tylko analizy wynika, że bank nie jest w
                        > cale taki dobry.

                        Skuter... Daj spokój z tą jedną stroną... :) Pewien klasyk mówi o czymś takim rojenia ;)
                        Z analizy [b]w ogóle nie wynika jaki jest bank[/b], wynika tylko jak jest oceniany przez internautów. Najważniejsze jest to o czym w ogóle nie pisałem czyli [b]kto to są Ci internauci?[/b] ;)

                        --
                        link do *** ocenzurowano
                        • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 13:17
                          Mieszaczu piszesz o moich rojeniach jakbyś był W2. Nie lubię takich ostrych ocen. Bo chyba nikt nie lubi.
                          Odniosę się tylko do dwóch ostatnich fragmentów Twojego wpisu/odpowiedzi, do mnie:

                          *****Odrębną kategorią była częstość odpowiedzi na posty na FB. Całość prezentuje się jako jakość obsługi. Trudno oprzeć się wrażeniu, że wynik zrobiło kilku (?) ludzi obsługujących strony na FB, szczególnie, że wrażenie potwierdzają komentarze do badania.

                          Możesz tu mieć rację. Decydują wagi cząstkowe. Nie kwestionowalem, pisałem o wagach. Ty juz nazywasz inaczej....po prostu... byś nie daj Bóg zgodził się z moim pogladem na to badanie. Nie czytam autorów badania .... nie mam czasu do konca br. (przestałem sie rozpisywać na forach). Ale mozna jedynie domyślać się, że aktywność banku na FB to efekt pracy pracowników Centrali, co sporo kosztuje. A jesli jest ta aktywność zainteresowanie bankiem na FB jest duże, perspektywami korzysci dla obu stron, jak w banku VIP-ami. Stąd różne , dalsze działania , oceny,...być może stąd wysokie wagi.
                          Nie kwestionuję wyników badania ..... tylko dlatego, że prowadzili go fachowcy ( choć często też potrafiący "honorować" wybranych sponsorów/partnerów handlowych.
                          Mnie nasuwa się pytanie. Jesli bank tak mocno reklamuje się/istnieje na FB to - czy rentowna jest taka promocja ?. Nie sądzę by z FB korzystała armia potencjalnych, przyszłych klientów banku .

                          ****Daj spokój z tą jedną stroną... :) Pewien klasyk mówi o czymś takim rojenia ;)

                          On to pisze śmiało i wprost. Ty nazywasz tak samo, tylko jego piórem. Nie cieszy mnie taka bezpodstawna forma dyskredytacji. Spokój "z ta jedną stroną" to jak mogę dać ale to niewiele zmieni. Opinia wlecze się [u]za nami[/u] ...długo.

                          **** Z analizy w ogóle nie wynika jaki jest bank, wynika tylko jak jest oceniany przez internautów. Najważniejsze jest to o czym w ogóle nie pisałem czyli kto to są Ci internauci ?

                          Twoja analiza dotyczy PKO BP , nie jakiegoś tam banku . Przecież piszemy o PKO BP bo on tam jest wysoko oceniany.. Nie pisałeś o oceniających bank internautach ? Czy dlatego, że chcesz złagodzić opinię o częstym/wybiórczym braku obiektywności spojrzenia [u]na ten [/u]wycinkowy, badany/ oceniany obszar działalności banku, tu pionu PR i autorów badania ?
                          Ja sądzę, że na FB są głownie młodzi, wyksztalceni , nowocześni ludzie. Nie stanowią ogromnej liczby potencjalnych klientów banku. Jakoś nie widzę w nich wielkiej nadziei , by po tych reklamach banku na FB przychodzili masowo do PKO BP, jako klienci.. Uważam, że klienci patrzą głównie na ceny usług, czas załatwiania spraw w banku i obsługi . A to nie zalezy od doradców i analityków bankowych.
                          Dla mnie wynik tego badania , który cieszy, jest jednak schodkiem w drodze banku na wyżyny sektora bankowego. Dlatego nie rozliczam autorów z tego, że jakoby mylili się w ocenach.
                          Patrzę subiektywnie.... w interesie banku. I tego sie nie wstydzę. A na moje watpliwości/pytanie - zadawane sobie przez wielu z nas - ktoś może odpowie i wyjaśni wątpliwości. Wyjasnienia są potrzebne .... też w interesie banku.
                          • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 14:13
                            skuter44 napisał:

                            > Możesz tu mieć rację. Decydują wagi cząstkowe. Nie kwestionowalem, pisałem o wa
                            > gach. Ty juz nazywasz inaczej....po prostu... byś nie daj Bóg zgodził się z moi
                            > m pogladem na to badanie.

                            Nie chodzi o to żeby się z Tobą nie zgadzać. Ja trochę policzyłem żeby zobaczyć skąd to się wzięło :) To co zrobili to nie to samo co wagi. Wrzucili 4 kategorie w jedną. Efekt podobny ale to jednak co innego. Dlatego tak wyraźnie widać co jest najważniejsze. Tu nie trzeba gdybać.

                            > Ale mozna jedynie domyślać się, że
                            > aktywność banku na FB to efekt pracy pracowników Centrali, co sporo kosztuje.
                            > A jesli jest ta aktywność zainteresowanie bankiem na FB jest duże, perspektywa
                            > mi korzysci dla obu stron, jak w banku VIP-ami. Stąd różne , dalsze działania ,
                            > oceny,...być może stąd wysokie wagi.

                            I pełna zgoda Skuter. Media społecznościowe są coraz ważniejsze i stąd wyraźne "przesunięcie" w ich stronę w tym badaniu. I szacunek dla PKO za to co na FB robi.

                            > Nie sądzę by z FB korzystała armia potencja
                            > lnych, przyszłych klientów banku .

                            Korzystają Skuter, korzystają :)

                            > Nie cieszy mnie taka bezpodstawna forma dyskredytacji.

                            A mnie nie cieszy przypisywanie mi stronniczości stąd taka reakcja. Fakt, rozprawiam się z pokazywaniem tylko części badania pokazując całość ale to nie stronniczość.

                            > Twoja analiza dotyczy PKO BP , nie jakiegoś tam banku . Przecież piszemy o PKO
                            > BP bo on tam jest wysoko oceniany..

                            Moja analiza dotyczy przede wszystkim [b]metody badania [/b]na przykładzie PKO i właśnie chodzi o to, że tych wysokich ocen tam jest mało. Często wyprzedzają PKO inne banki. To mnie zaciekawiło.

                            > Dlatego nie rozliczam autorów z tego, że jakoby
                            > mylili się w ocenach.

                            A kto mówi, że oni się mylą? Ja przecież przytaczam ich opinię :) To z ich opinią ludzie tu sie nie zgadzają. To nie moje pomysły tylko dokładnie zaprezentowane wyniki.

                            --
                            link do *** ocenzurowano
                            • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 17:02
                              Pełna rehabilitacja Trouble... w moich oczach. Stoisz po stronie prawdy a nie po stronie mocy.

                              Zauważam (po sobie) kiedy działam sam, mam umiar i rozsadek. Gorzej z tym gdy funkcjonuję w stadzie.... niezależnie od tego czy jestem bydłem czy pastuchem.
                          • annamaria87 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 27.09.13, 12:34
                            skuter44 napisał:

                            > Ja sądzę, że na FB są głownie młodzi, wyksztalceni , nowocześni ludzie. Nie st
                            > anowią ogromnej liczby potencjalnych klientów banku. Jakoś nie widzę w nich wie
                            > lkiej nadziei , by po tych reklamach banku na FB przychodzili masowo do PKO BP,
                            > jako klienci.. Uważam, że klienci patrzą głównie na ceny usług, czas załatwian
                            > ia spraw w banku i obsługi . A to nie zalezy od doradców i analityków bankowyc
                            > h.
                            [url=http://www.youtube.com/watch?v=kzmPOqK5Q-w]FB[/url]
                            • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 28.09.13, 08:38
                              Anna Mario odesłaś mnie do FB - na temat Pitu Pitu . Dlaczego ? Pisze konkretnie !

                              Do tematu wątku dodaję takie spostrzeżenia z tego PR i aktywności banku na FB (też hasła MM - bo go można tam zauwazyć) , .
                              Bank prowadzi aktualnie sześć profili na Facebooku.
                              1. PKO Bank Polski – poświęcony społecznej odpowiedzialność Banku, 34,5 tys. fanów
                              2. Bankowa Akcja Honorowego Krwiodawstwa (BAHK) – na temat edukacji w zakresie krwiodawstwa, krwiolecznictwa i zdrowego stylu życia, 66 tys. fanów
                              3. Inteligo – dotyczący bankowości elektronicznej i produktów Inteligo, 10 tys. fanów
                              4. Dom Maklerski – z zakresu edukacji giełdowej, ponad 5,5 tys. fanów
                              5. Płacę telefonem – dedykowany usłudze IKO i bankowości mobilnej, ponad 5,5 fanów
                              6. PKO Bank Polski Biegajmy Razem – promujący bieganie i zdrowy stylu życia, 8 tys. fanów.
                              Z kolei z raportu „Banki w Internecie”, zrealizowanego przez firmy Newspoint i MintMedia, wynika, że PKO Bank Polski jest najpopularniejszą instytucją finansową w sieci. W ciągu analizowanych 8 miesięcy (1 stycznia - 31 sierpnia 2013 roku) pojawiło się w Internecie niemal 30 tys. publikacji dotyczących Banku. Połowa materiałów na temat PKO znalazła się na portalach (najwięcej na Inwestycje.pl, Wirtualna Polska i Puls Biznesu). Drugą z kolei największą pod względem publikacji kategorię zajmują fora internetowe. Natomiast dialog w serwisach społecznościowych (głównie na Facebooku) stanowi 16 proc. wszystkich publikacji o Banku w analizowanym czasie.
                      • joan333 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 10:30
                        skuter44 napisał:

                        >Trouble dowiedział się, że pracownicy niechętnie przyjmują negatywne
                        > oceny banku i posrednio jego pracowników (nawet same próby takich ocen) a ty
                        > m bardziej kiedy pochodzą one od ludzi z poza banku i niezgodne są z ich odczuc
                        > iami, potrzebami doceniania ich pracy.

                        Bo tu chodzi o probę zobrzydzenia tego co nam, pracownikom wspólnie się udało. Pochwalono nas za coś za co zawsze krytykowano. za jakość obsługi. A my zamiast się z tego po prostu ucieszyć to robimy wszystko by ten sukces zmniejszyć. Tzn. jeden T to robi. Jego prawo ale też trudno oczekiwać by nie reagować na takie zaczepki kogos spoza banku.
                        • balcerek04 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 11:05
                          joan333 napisała:

                          > Bo tu chodzi o probę zobrzydzenia tego co nam, pracownikom wspólnie się udało.
                          > Pochwalono nas za coś za co zawsze krytykowano. za jakość obsługi. A my zamiast
                          > się z tego po prostu ucieszyć to robimy wszystko by ten sukces zmniejszyć. Tzn
                          > . jeden T to robi. Jego prawo ale też trudno oczekiwać by nie reagować na takie
                          > zaczepki kogos spoza banku.

                          Na zaczepki to na pewno nie warto reagować. Warto za pokazywać że on ma tylko jeden glos w tej dyskusji. Do tego dość odosobniony :)
                          • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 11:12
                            balcerek04 napisał:

                            > Na zaczepki to na pewno nie warto reagować. Warto za pokazywać że on ma tylko j
                            > eden glos w tej dyskusji. Do tego dość odosobniony :)

                            Pokaż gdzie są te zaczepki albo przeproś Balcerek ;)
                            Mój głos nie jest odosobniony bo to nie jest mój głos :D [b]Ja prezentuję tylko całe badanie czyli głos jego autorów.[/b]
                            I za dużo nie pokazuj Balcerek bo nie bardzo Ci to wychodzi :)

                            --
                            link do *** ocenzurowano
                        • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 11:07
                          joan333 napisała:

                          > Bo tu chodzi o probę zobrzydzenia tego co nam, pracownikom wspólnie się udało.
                          > Pochwalono nas za coś za co zawsze krytykowano. za jakość obsługi. A my zamiast
                          > się z tego po prostu ucieszyć to robimy wszystko by ten sukces zmniejszyć. Tzn
                          > . jeden T to robi.

                          Wyobraźnia Cię ponosi. Niczego nie zmniejszam :) Przytoczyłem wyniki cząstkowe i dałem linki do stron autorów badania. Tabulla dał następne z których wynika to samo co napisałem. Pierwsze miejsce oczywiście jest, ja tylko analizuję za co.

                          > Jego prawo ale też trudno oczekiwać by nie reagować na takie
                          >[b] zaczepki kogos spoza banku.[/b]

                          Droga Joan. Tutaj właśnie pokazałaś dlaczego Ty na tę nagrodę nie zasłużyłaś. Duże znaczenie miała praca prowadzących profile na FB. Znam i czytam, wiem jak to robią. Również uważam, że im to dobrze wychodzi. Ich praca polega m.in. na reagowaniu na zaczepki [b]kogoś spoza banku[/b]. Ktoś spoza banku [b]to zwykle klient, tak jak ja [/b]:) Bo ja poza byciem byłym pracownikiem jestem wciąż jeszcze klientem i to chyba całkiem niezłym... ;) Gdybym rozmawiał o tym wyróżnieniu w taki sam sposób na FB spotkałbym się z kulturalną dyskusją. Tutaj przedstawiając wyniki i rzeczowe argumenty spotykam się z atakami i kłamliwymi oskarżeniami (podobno) pracowników banku. No, ale sam kiedyś napisałem, że to miejsce nigdy "fanpejdżem" nie będzie :)

                          --
                          link do *** ocenzurowano
                        • balcerek04 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 14.10.13, 08:57
                          joan333 napisała:

                          >A my zamiast
                          > się z tego po prostu ucieszyć to robimy wszystko by ten sukces zmniejszyć.

                          To może teraz jak panowie sobie wszystko wygarnęli będzie można spokojnie podyskutować na temat jakości obsługi klienta w banku. To temat rzeka. Zawsze był przedstawiany jako pięta achillesowa PKO. Zawsz się narzekało że obsługa kiepska i tylko dzięki lojalności klientów bank cały czas prowadzi największą liczbę rachunków, ma największą sprzedaż i najwyższe wyniki. Teraz na faktach a nie niepotwierdzonych opiniach można pokazać, że to był zwykły mit i jakość obsługi może zachęcać klientów do korzystania z usług naszego banku.
                          • max.p Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 14.10.13, 14:15
                            balcerek04 napisał:

                            > To może teraz jak panowie sobie wszystko wygarnęli będzie można spokojnie podys
                            > kutować na temat jakości obsługi klienta w banku. To temat rzeka. Zawsze był pr
                            > zedstawiany jako pięta achillesowa PKO. Zawsz się narzekało że obsługa kiepska
                            > i tylko dzięki lojalności klientów bank cały czas prowadzi największą liczbę ra
                            > chunków, ma największą sprzedaż i najwyższe wyniki. Teraz na faktach a nie nie
                            > potwierdzonych opiniach można pokazać, że to był zwykły mit i jakość obsługi mo
                            > że zachęcać klientów do korzystania z usług naszego banku.

                            A ja myślę że nie jest ani lepiej ani gorzej. To stan normalny gdzie jeden się na cos poskarży drugi pochwali. To jeszcze będzie zależało od tak wielu czynników, że jednego dnia ta sama rzecz może zostać pochwalona innego skrytykowana. Wystarczy wziąć pod uwagę zdarzające się awarie techniczne.
                            • balcerek04 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 15.10.13, 09:20
                              max.p napisał:

                              > A ja myślę że nie jest ani lepiej ani gorzej. To stan normalny gdzie jeden się
                              > na cos poskarży drugi pochwali. To jeszcze będzie zależało od tak wielu czynnik
                              > ów, że jednego dnia ta sama rzecz może zostać pochwalona innego skrytykowana. W
                              > ystarczy wziąć pod uwagę zdarzające się awarie techniczne.
                              Czyli to że jest kiepsko, ze u innych lepiej to zwykły mit :)
                                • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 20.10.13, 03:48
                                  Na temat.
                                  Jakość obsługi w PKO BP jest doceniona, jak w każdym dobrym banku.
                                  Opinie o dobrej jakości pracy pracowników/obsługi bank może psuć sam rożnymi ,
                                  drobnymi ale licznymi przykładami pazerności i szablonowego traktowania masowych klientów. Prawdopodobnie jest to spowodowane niedopracowaniem informatycznego systemu sprzedaży produktów.
                                  Tu jest taki przypadek :krótkie opóźnienie spłaty zobowiązania wobec banku wynoszące 1 gr powoduje sankcję/ opłatę klienta wynoszącą 60 zł. I za taką duperelkę , ciężko wypracowywana opinia banku o dobrej obsłudze obsłudze spaść może, o kilka punktów procentowych.
                                  Podobnie jest z reklamami prowadzonymi w duchu/przez Majewskiego. Czy naprawdę ktoś
                                  badał jaki jest bezpośredni/pozytywny sukces tych reklam. Nie wiem , bo ja spotykam się tylko z ocenami negatywnymi.

                                  wyborcza.pl/1,75402,14747837,Pieniadze_Ekstra__Nowy_dodatek_Gazety_Wyborczej.html
                                    • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 20.10.13, 17:45
                                      Oceny z mojego otoczenia są negatywne i wcale nie chodzi mi o to (nie twierdzę), że bank prowadzi negatywną reklamę ale chodzi o opłacalność takich reklam. Powinna być wysoka. Czy faktycznie jedna złotówka wydana na tę reklamę daje np. ok. 2 zł przyrostu dochodu ? Co oznaczało by , że reklamy Majewskiego są rentowne.
                                      • tor-r-es Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 21.10.13, 15:45
                                        skuter44 napisał:

                                        > Oceny z mojego otoczenia są negatywne i wcale nie chodzi mi o to (nie twierdzę)
                                        > , że bank prowadzi negatywną reklamę ale chodzi o opłacalność takich reklam. P
                                        > owinna być wysoka. Czy faktycznie jedna złotówka wydana na tę reklamę daje np.
                                        > ok. 2 zł przyrostu dochodu ? Co oznaczało by , że reklamy Majewskiego są rent
                                        > owne.

                                        a czy znasz sposób jak można mierzyć efektywność takich reklam. mamy sytuację taką, że bank emituje reklamę i w tym samym momencie albo chwilę później rośnie ilość klientów i przychody banku. tylko jak udowodnić, że taki wzrost jest związany z konkretną reklamą. przecież bank cały czas podejmuje różne działania zachęcające klienta do skorzystania z jego usług. gdyby to była jedna reklama to może dałoby się to zmierzyć, ale jak tego jest więcej to nie wiadomo co jest finalnym skutkiem reklamy a co skutkiem innych działań
                                        • mareku1976 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 24.10.13, 09:38
                                          tor-r-es napisała:

                                          > a czy znasz sposób jak można mierzyć efektywność takich reklam.

                                          Znalazłem artykuł na temat pomiaru efektywności reklam w internecie. Jest [url=http://trendfuture.wordpress.com/texty-2/kto-szuka-ten-znajdzie-pomiary-efektywnosci-reklamy-w-internecie/]tutaj[/url]. Co nieco da się zmierzyć :)
                                          • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 24.10.13, 16:46
                                            Mareku znalazł informację nt. oceny efektywności dotarcia z reklamą do potencjalnych , przyszłych klientów produktu bankowego. To mało. To początek drogi. Są metody parametryczne oceny skuteczności/efektywności stosowanej reklamy.
                                            Nie znam metody stosowanej przez bank. Nie jest mi ta wiedza potrzebna. [u]Mnie potrzebne jest (dla samouspokojenia) stwierdzenie jakichś fachowców w obszaru marketingu, że reklamy z Majewskim są kontynuowane gdzie analizy ich rentowności wskazują na [/u]( dobrą, dostateczną, dużą , ?) [u]ich rentowność[/u]/opłacalność.
                                            I tylko tyle. Bym miał wsparcie fachowe (choć ogólne) w rozmowach z przeciwnikami tych reklam.
                                            Rozumiemy się.
              • balcerek04 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 08:43
                malma590 napisała:

                Nie dajmy sobie wmówić, że jesteś
                > my kiepscy. Jak widać klienci doceniają nasze starania.

                Dokładnie tak. Sami na co dzień pracując z klientami doskonale wiecie na czym to polega i jak ciężka to praca. Klienci to Was tj. osoby ich obsługujące docenili i nie pozwólcie by ktoś Wam wmawiał że źle to robicie i Wasza praca jest źle oceniana. W tym badaniu bank został dostrzeżony za jakość obsługi.
                • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 10:46
                  balcerek04 napisał:

                  > Dokładnie tak. Sami na co dzień pracując z klientami doskonale wiecie na czym t
                  > o polega i jak ciężka to praca. Klienci to Was tj. osoby ich obsługujące doceni
                  > li i nie pozwólcie by ktoś Wam wmawiał że źle to robicie i [b]Wasza praca jest źle
                  > oceniana.[/b]

                  Balcerek, praca w Oddziałach została oceniona [b]średnio [/b]a nie źle. Jeżeli masz na myśli to badanie a zakładam, że tak. [b]Jeżeli ktoś wmawia to jest to firma przeprowadzająca badanie[/b]. Widzę, że pisać umiesz to domyślam się, że czytać też. Przeczytaj dokładnie to co jest na stronach [b]autorów badania[/b] to będziesz wiedział to co ja.

                  Co do pracy przy sprzedaży to sam nie chciałbym tam pracować. Wiem co to oznacza i wiem, że to nie dla mnie. Widziałem jak ludzie pracują i widziałem jak płaczą na zapleczu... To co składa sie na ocenę obsługi nie zależy tylko od pracownika przy ladzie. Często jest zmuszony np. do "przysiadów", do agresywnej sprzedaży, recytowania formułek. Blokowany przez niemądre procedury. Klienci to widzą i nie zawsze dobrze oceniają [b]ale nie ma to nic wspólnego z oceną człowieka[/b].

                  Bardzo rzadko sam bywam w oddziale a jak oceniam ludzi jak już się tam zjawię napisałem tutaj - [url=http://forum.gazeta.pl/forum/w,34837,146762327,146762327,Dziekuje.html][b]link[/b][/url]
                  Jak tak żarliwie bronisz pracowników przed (no właśnie, przed czym?) to zrób to co ja, podziękuj komuś. Te nasze wpisy posłużą do tego samego badania za rok i zwiększą ilość pozytywnych opinii. Zrób coś pożytecznego Balcerek :)

                  --
                  link do *** ocenzurowano
                • smaczny_wafelek Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 29.09.13, 21:53
                  balcerek04 napisał:

                  > Dokładnie tak. Sami na co dzień pracując z klientami doskonale wiecie na czym t
                  > o polega i jak ciężka to praca. Klienci to Was tj. osoby ich obsługujące doceni
                  > li i nie pozwólcie by ktoś Wam wmawiał że źle to robicie i Wasza praca jest źle
                  > oceniana. W tym badaniu bank został dostrzeżony za jakość obsługi.

                  Spoxik. Wiadomo jak jest.
                  Mobbi już dawno napisał że Forum jest skierowane do wszystkich obecnych i byłych Pracowników Banku PKO Banku Polskiego i ma na celu wspieranie się w trudnych momentach pracy. Forum dla klientów jest pod innym adresem. Ja go nie znam.
                  Lecę spać.
                  Buźka
            • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 21:10
              zytawia napisała:

              > A nie umiesz po prostu ucieszyć się z tego że ktoś dobrze ocenił naszą pracę. P
              > rzecież klienta obsługujemy my w oddziałach. Weź sobie tą swoją krucjatę przeci
              > w centrali zabierz do innego wątku. Naszego wysiłku nie wyśmiewaj.

              Opisuję tylko co było przedmiotem badania. Podałem linki. Jaka krucjata? Jakie wyśmiewanie? Pracę ludzi w oddziałach ocenili internauci. Niczego nie wyśmiewam. Wyszło poza pierwszą dziesiątką. Ich zapytaj dlaczego.

              --
              link do *** ocenzurowano
              • ta-bulla-rasa Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 08:12
                Tu masz Misiul link do innego źródła, żeby nie było że to sam bank podaje takie informacje.
                nowymarketing.pl/a/2260,internetowy-ranking-jakosci-obslugi-w-bankach-2013-pko-bank-polski-na-czele
                Dla ułatwienia mały cytat:
                "Zwycięzcą Internetowego Rankingu Jakości Obsługi zostało PKO BP – jego pozycja wynika nie tylko z powodu bardzo aktywnego fanpage'a Inteligo, ale także wysokiej liczby ogólnych pozytywnych ocen. Należy również docenić ten bank za bardzo efektywną promocję płatności mobilnych i usługi IKO - m.in. realizowaną w internecie."
                • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 10:01
                  ta-bulla-rasa napisał:

                  > Tu masz Misiul link do innego źródła, żeby nie było że to sam bank podaje takie
                  > informacje.
                  > nowymarketing.pl/a/2260,internetowy-ranking-jakosci-obslugi-w-bankach-2013-pko-bank-polski-na-czele

                  Nie twierdzę, że tylko bank podał tę informację, tylko, że podał okrojoną, tylko to co najistotniejsze dla niego. Oczywiście wcale mnie to nie dziwi po to są komunikaty dla prasy które mają pewne zadanie.
                  Poza tym Kiciu ja podałem link do [b]autorów badania[/b]. Nie ma nic lepszego. Zawsze sięgam do źródła.

                  > Dla ułatwienia mały cytat:
                  > "Zwycięzcą Internetowego Rankingu Jakości Obsługi zostało PKO BP – jego p
                  > ozycja wynika nie tylko z powodu bardzo aktywnego fanpage'a Inteligo, ale także
                  > wysokiej liczby ogólnych pozytywnych ocen. Należy również docenić ten bank za
                  > bardzo efektywną promocję płatności mobilnych i usługi IKO - m.in. realizowaną
                  > w internecie."

                  Rzeczywiście trochę ułatwia i [b]całkowicie potwierdza to co piszę[/b]. Wyraźnie widać, że najważniejsza była działalność na FB, potem 4-ta pozycja za pozytywne oceny i wspomina się jeszcze o płatnościach mobilnych gdzie PKO zajęło 6-tą pozycję.
                  [b]Brakuje jeszcze 6-tej pozycji za infolinię i miejsc za obsługę w oddziale i serwis transakcyjny[/b] Za obsługę w oddziale i serwis transakcyjny PKO uzyskało miejsca poza pierwszą dziesiątką. Tego akurat w Twoim artykule nie widać ale można to odczytać z pierwszej kolumny w tabeli gdzie PKO akurat zajmuje miejsce w okolicy środka i widać na "dużej" grafice, że jedyne miejsce w pierwszej trójce jest za FB. Oczywiście po przeliczeniu jakie zastosowali badający (wg ich zasad) wychodzi pierwsze miejsce w rankingu. Tego nikt nie kwestionuje.

                  --
                  link do *** ocenzurowano
                  • ta-bulla-rasa Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 12:21
                    troublemaker_next napisał:

                    > ta-bulla-rasa napisał:
                    >
                    > > Tu masz Misiul
                    >
                    > Zaraz, zaraz... Misiul??? Sam jesteś Misiul [img]http://emoty.blox.pl/resource/
                    > takaemotka.gif[/img] Ale jaja, takie proste było... ;)
                    >
                    Myślałem Troubke żeś bardziej błyskotliwy. Zauważam obniżkę formy. A ta zasłona dymna z Misiulem to łabędzi śpiew ;). Poczytaj sobie własne wypowiedzi z kilku ostatnich dni a potem ciekawsze występy Misiula ;). Prawda że podobieństwo argumentowania i wnioskowania uderzająco podobne :). To było trudne UW - TN. Ale sprawa się rypła?
      • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 20:30
        balcerek04 napisał:

        > Tja...A jak w wątku Prawdy i mity... było o tym, że z jakością obsługi klienta
        > u nas nie jest wcale źle to ile było szumu i zgrzytania zębami ;)

        Źle nie jest...
        "Relatywny odsetek pozytywnych opinii o obsłudze w placówkach" - PKO BP poza pierwszą dziesiątką... :)

        --
        link do *** ocenzurowano
      • malma590 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 25.09.13, 20:43
        balcerek04 napisał:

        > Tja...A jak w wątku Prawdy i mity... było o tym, że z jakością obsługi klienta
        > u nas nie jest wcale źle to ile było szumu i zgrzytania zębami ;)

        Bo to polskie takie jest. Ponarzekać na wszystko trzeba. A jak coś się uda zrobić to nie potrafimy się tym pochwalić. Wygląda na to że się wstydzimy nagród, wyróżnień, pozytywnych opinii. A tu proszę PKO BP okazuje się najlepszym bankiem pod względem jakości obsługi. I cóż, niektórym nie pasuje to do stereotypu. Za wszelką cenę będą to podważali.
    • troublemaker_next Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 26.09.13, 12:45
      ta-bulla-rasa napisał:

      > Duża obniżka formy Wafelku. Zastanawiająco duża :D

      Desperacki atak czyli mocno trafiłem :D Nie podaje się na fikcyjnych profilach prawdziwych danych mój drogi ;) Taki specjalista powinien to wiedzieć :) Takie proste to było. Kto inny mógł nam serwować wiadomości z PRnews jak nie Ty :D

      --
      link do *** ocenzurowano
    • ukryty_wafel Drobne sprostowanie na marginesie 26.09.13, 19:47
      Wchodzi człowiek po robocie by sie rozerwać i co widzi? Nowe insynuacje?

      Tabula, No teraz widzisz jak to działa. Podpadles i od razu zostales Misiem, dyrektorem i zaraz sie dowiesz, ze pewnie tez jestes G....em. Na ile skumalem wasza dyskusje, podpadłeś i zostales wyciągnięty na pole, na ktorym Trouble czuje sie chyba najlepiej. Padło na Ciebie.
      Niestety chociaz go lubie (zeby nie było, ze ja jątrze) i jestem w stanie zrozumiec jego poglady na dyskutowana przez Was sprawe, ale jest problem.

      Nie wdaje sie w dyskusje, bo przedmiot dyskusji jest mi znany chociaz powiem wiecej, z jednej strony wiem, ze mamy świetnych ludzi w obsłudze, zas rankingi sa zawsze obarczone błędem subiektywizmu oceniających - ale mam prośbę do Ciebie Tabula.

      [b]Nie jestem Troublemakerem. I prośba do Troubkemakera - nie jestem tez Tabularasa.
      [/b]
      Ciezko pracuje, mam inne inicjały, generalnie ciesze sie z wielu rzeczy, a przede wszystkim z tego, ze pracuje z takimi ludzmi, jakich cenie i moge byc dumny, ze mam zaszczyt z takimi ludzmi i tak dobrze ocenianymi pracowac i tutaj dyskutowac. Tu nie używam innego nicka niz ten, spod ktorego pisze - czyli ukryty wafel. Ciesze sie z tego rankingu, chociaz wiem, ze inni moze sa wyzej czasami od nas w innych dziedzinach. I to tyle co miałem do dodania.

      Sorry, ze sie wcialem, ale musiałem sprostować, bo Troublemaker z Exworkerem na swoim dziwnym Forum juz podniecili sie, ze wszystko rozszyfrowali. Troche pewnie stracą humoru, ale pudło. Tak tylko chce podkreślić, ze metoda atakowania kogos ad personam, kiedy koncza sie argumenty nie jest skuteczna. Teraz mozecie to doświadczyć na sobie. Ja juz przywyklem i nie reaguje.

      • troublemaker_next Re: Drobne sprostowanie na marginesie 27.09.13, 10:37
        ukryty_wafel napisał:

        > Wchodzi człowiek po robocie by sie rozerwać i co widzi? Nowe insynuacje?

        I to w wykonaniu tabulli... Cios w plecy normalnie :)

        > Tabula, No teraz widzisz jak to działa. Podpadles i od razu zostales Misiem, dy
        > rektorem i zaraz sie dowiesz, ze pewnie tez jestes G....em. Na ile skumalem was
        > za dyskusje, podpadłeś i zostales wyciągnięty na pole, na ktorym Trouble czuje
        > sie chyba najlepiej. Padło na Ciebie.

        Wafel, błędna interpretacja wydarzenia :) To ja zostałem Misiulem i Waflem [img]http://emoty.blox.pl/resource/jump.gif[/img] Glosem też jestem ja bo Glos to Misiul :) Wg Tabulli oczywiście. On nazwał mnie Misiulem (a potem Waflem). Zareagowałem dając mu szansę na wycofanie się z tego ;) Znaczy podpuściłem :) Nie skorzystał i wszedł w to jak w masło. Dopiero w tym momencie prawdopodobieństwo, że to On bardzo wzrosło :) Pozostaje jeszcze pytanie dlaczego napisał "myślałem Troubke żeś", to Twój tekst, nikt inny tutaj tak nie pisze. Dlaczego go użył? Wyrwało mu się bo nie myślał wtedy za dobrze? ;) Ustalcie to między sobą :) Dla mnie On jest Dyrektor.

        > Ciesze sie z tego rankingu, chociaz wiem, ze inni moze sa wyzej czasami od
        > nas w innych dziedzinach

        I rozsądnie gadasz w przeciwieństwie do niektórych oburzonych nie wiadomo czym.

        > Sorry, ze sie wcialem, ale musiałem sprostować, bo Troublemaker z Exworkerem na
        > swoim dziwnym Forum juz podniecili sie, ze wszystko rozszyfrowali

        Prostujesz tutaj coś co ukazało się (?) na jakimś tam forum, którego pewnie nikt tu nie czyta? :)

        > Troche pewnie stracą humoru, ale pudło.

        Spoko, spoko. Jeszcze wielu rzeczy nie wiesz ;)

        > Tak tylko chce podkreślić, ze metoda atakowania ko
        > gos ad personam, kiedy koncza sie argumenty nie jest skuteczna.

        Nie jest dlatego nigdy nie mogłeś ze mną wygrać bo stale ją kiedyś w stosunku do mnie stosowałeś. Ja mam dużo argumentów uzasadniających to co piszę. Oczywiście twardych dowodów tu być nie może . Nawet Ty nie potrafisz na forum udowodnić, że nie jesteś Troublem ;)
        Ja nikogo nie atakuję. Przypuszczenie (mocne), że ktoś jest osobą taką o jakiej myślę nie jest atakiem :D Gdyby ktoś myślał, że to ja jestem M. byłbym z tego dumny :)

        --
        link do *** ocenzurowano
        • rompil nie takie drobne ;) 27.09.13, 11:45
          troublemaker_next napisał:

          >
          > Wafel, błędna interpretacja wydarzenia :) To ja zostałem Misiulem i Waflem
          >
          :D:D:D
          Mogę się przyznać, że jestem Waflem jak twierdzi Tabulla i Wafel nie udowodni, że nie jestem.
          • ukryty_wafel Re: nie takie drobne ;) 27.09.13, 17:35
            rompil napisał:

            > troublemaker_next napisał:
            >
            > >
            > > Wafel, błędna interpretacja wydarzenia :) To ja zostałem Misiulem i Wafle
            > m
            > >
            > :D:D:D
            > Mogę się przyznać, że jestem Waflem jak twierdzi Tabulla i Wafel nie udowodni,
            > że nie jestem.

            Kurna Rompil, robisz tu zamieszanie! ;-)
        • annamaria87 M jak Misiu 27.09.13, 12:38
          troublemaker_next napisał:

          To ja zostałem Misiulem i Waflem [img
          > ]emoty.blox.pl/resource/jump.gif[/img]

          [url=http://www.youtube.com/watch?v=EyGcKbTTXIw]Misiu[/url]
        • ukryty_wafel Re: Drobne sprostowanie na marginesie 27.09.13, 17:34
          troublemaker_next napisał:

          > ukryty_wafel napisał:
          >
          > > Wchodzi człowiek po robocie by sie rozerwać i co widzi? Nowe insynuacje?
          >
          > I to w wykonaniu tabulli... Cios w plecy normalnie :)

          Trouble, ja sie juz w tym gubię
          >
          >
          > Wafel, błędna interpretacja wydarzenia :)

          Napisałem tak, jak zrozumiałem.

          >To ja zostałem Misiulem i Waflem [img
          > ]emoty.blox.pl/resource/jump.gif[/img]

          Nadal nie rozumiem.

          >Glosem też jestem ja bo Glos to M
          > isiul :) Wg Tabulli oczywiście.

          Aha. Robi sie ciekawe. A kim jest Misiul? Bo jak juz mi tez doniesiono - to ja jestem Glosem.
          Ale kim jest Misiul?

          >On nazwał mnie Misiulem (a potem Waflem).

          Nie to w takim razie zaprzeczam - Trouble nie jest mną, czyli Waflem. Nie wiem kim jest Misiul moze nim jestes Trouble, ale ja tego nie wiem moze Tabula wie i nam napisze.

          > Zarea
          > gowałem dając mu szansę na wycofanie się z tego ;) Znaczy podpuściłem :)

          Jestes ńiedobry :)

          > Nie sk
          > orzystał i wszedł w to jak w masło. Dopiero w tym momencie prawdopodobieństwo,
          > że to On bardzo wzrosło :)

          Teraz to i ja sie zaciekawilem - ale kim jest Misiul?

          >Pozostaje jeszcze pytanie dlaczego napisał "myślałem
          > Troubke żeś", to Twój tekst, nikt inny tutaj tak nie pisze.

          Ja tak pisze, bo mam literę k obok l i czasami pomylę sie, a ja tego nie zobacze (bez okularów tak bywa). Ktos inny tez sie moze pomylić, tym bardziej jak juz raz tak napisal, a słownik zapamiętał.

          > Dlaczego go użył?

          Przez pomyłkę. Ile razy mi tu wkleilo słowa, ktorych nie wpisałem, a mam uruchomiona funkcje uzupełniania i poprawiania bledow w locie.

          > Wyrwało mu się bo nie myślał wtedy za dobrze? ;) Ustalcie to między sobą :) Dla
          > mnie On jest Dyrektor.

          No to mu gratuluje. Jesli jest. Tak czy siak, teraz wspolczuje Tabuli :)

          >
          > > Ciesze sie z tego rankingu, chociaz wiem, ze inni moze sa wyzej czasami o
          > d
          > > nas w innych dziedzinach
          >
          > I rozsądnie gadasz w przeciwieństwie do niektórych oburzonych nie wiadomo czym.

          Zrozum naszych kolegow i kolezanki. Ja widze, jak ciezko pracuja, naprawde wszyscy na głowie stają, by klienci sie staraja, a tu jest dobry wynik, chociaz oceny cząstkowe tak naprawde wskazują, ze mamy jeszcze nad czym pracowac. Ale ty tez powinienes byc odrobine bardziej wyrozumiały.
          >
          > > Sorry, ze sie wcialem, ale musiałem sprostować, bo Troublemaker z Exworke
          > rem na
          > > swoim dziwnym Forum juz podniecili sie, ze wszystko rozszyfrowali
          >
          > Prostujesz tutaj coś co ukazało się (?) na jakimś tam forum, którego pewnie nik
          > t tu nie czyta? :)

          Ja tam zagladam. Widzisz, mnie ciągnie zawsze tam, gdzie moze sie zacząć jakas kulturalna rozmowa, na jakis ciekawy temat.
          >
          > > Troche pewnie stracą humoru, ale pudło.
          >
          > Spoko, spoko. Jeszcze wielu rzeczy nie wiesz ;)

          Wiesz, człowiek sie uczy całe zycie :)

          >
          > > Tak tylko chce podkreślić, ze metoda atakowania ko
          > > gos ad personam, kiedy koncza sie argumenty nie jest skuteczna.
          >
          > Nie jest dlatego nigdy nie mogłeś ze mną wygrać bo stale ją kiedyś w stosunku d
          > o mnie stosowałeś.

          To prawda. Faktem ale sie zrefelktowalem. I staram sie najpierw zrozumiec Twoje intencje incel do jakiego zmierzasz.

          >Ja mam dużo argumentów uzasadniających to co piszę.

          Inni tez moga to miec.

          >Oczywiśc
          > ie twardych dowodów tu być nie może . Nawet Ty nie potrafisz na forum udowodnić
          > , że nie jesteś Troublem ;)

          To, ze nie jestem Toba to jest oczywiste. Bo jak napisze, ze jestem Toba, to acie Exworker znienawidzi a jak widze, ja sie dla ciebie zaczyna opanowywac, zawsze bede temu zaprzeczał :)

          > Ja nikogo nie atakuję.

          Trouble, ok. To Twoja wersja, z boku wyglądasz na bardzo upierdliwego adwersarza, ktory nigdy sie nie myli.


          >Przypuszczenie (mocne), że ktoś jest osobą taką o jakiej
          > myślę nie jest atakiem :D Gdyby ktoś myślał, że to ja jestem M. byłbym z tego
          > dumny :)

          Rozumiem. Na szczescie nie wiedzac kim jest M nie moge nic napisac. Moge zapewnić o jednym Tabula nie jest Waflem, wafel jest tylko jeden :)
            • ukryty_wafel Re: Drobne sprostowanie na marginesie 28.09.13, 01:48
              dezomorfina napisał:

              > Jak tam Mistrzu, dajesz radę , (szacun... co do umiejętności i technicznych...)
              > , żyjesz, pogadamy ?

              Witaj. Rzucaj temat, na spokojnie mozemy pogaworzyc :)
              Chociaz wlasnie ide spac, ale jutro jak temat sie znajdzie, pociągnie go :)

              > Pozdrawiam (można by pogadać, ale nie w formule konfrontacji...)

              Spoxik :)

              > Pozdrawiam serdecznie "nikt z nikąd", żeby było jasne... ;-)

              Oczywiscie :)
          • troublemaker_next Re: Drobne sprostowanie na marginesie 28.09.13, 12:49
            ukryty_wafel napisał:

            > Trouble, ja sie juz w tym gubię

            Coś Ty? To proste jest :)

            > Nadal nie rozumiem.

            Czego? Tabulla napisał wprost Misiul = Trouble = Wafel. Napisał też, że czytał Misiula czyli wie, że Misiul = Glos :)

            > Aha. Robi sie ciekawe. A kim jest Misiul? Bo jak juz mi tez doniesiono - to ja
            > jestem Glosem.
            > Ale kim jest Misiul?

            Misiul to stary nick Glosa :) czyli wg Tabulli: Misiul = Glos = trouble = Wafel przy czym ustaliliśmy już, że troubla można tu wykreślić :D

            > Ja tak pisze, bo mam literę k obok l i czasami pomylę sie, a ja tego nie zobacz
            > e (bez okularów tak bywa). Ktos inny tez sie moze pomylić, tym bardziej jak juz
            > raz tak napisal, a słownik zapamiętał.

            Pewnie, że tak :) Tabulla ma zapewne taką samą klawiaturę i rozstaw palców więc błąd mógł Mu się przydarzyć. Zostaje jeszcze równie charakterystyczne "żeś" :D

            > Zrozum naszych kolegow i kolezanki. Ja widze, jak ciezko pracuja, naprawde wszy
            > scy na głowie stają, by klienci sie staraja, a tu jest dobry wynik, chociaz oce
            > ny cząstkowe tak naprawde wskazują, ze mamy jeszcze nad czym pracowac. Ale ty t
            > ez powinienes byc odrobine bardziej wyrozumiały.

            Ja nie tylko rozumiem ale nawet dziękowałem na forum za miłą obsługę. Ktoś inny to tu zrobił? A ja mam być bardziej wyrozumiały? Nie żartuj :)

            > Trouble, ok. To Twoja wersja, z boku wyglądasz na bardzo upierdliwego adwersarz
            > a, [b]ktory nigdy sie nie myli[/b].

            Wafel a jakim cudem można sie pomylić [b]cytując dokładnie szczegółowe wyniki[/b] i dając linki do źródła? Atakowanie mnie za to jest głupotą albo złośliwością.

            > Rozumiem. Na szczescie nie wiedzac kim jest M nie moge nic napisac

            M czyli MM. Wiesz kto to jest :) Kiedyś nie będąc jeszcze naszym pracownikiem napisał na tym forum tak:

            [i]"Jakosc obslugi jest fatalna (dobrze, ze w koncu jest internet). Dlugie kolejki.
            Przygotowanie pracownikow - pozostawia wiele do zyczenia. To codziennosc i
            wszystkie zewnetrzne rankingi pokazuja, ze dobra obsluga i PKO BP to niestety
            dwie rozne rzeczy. Nie wiem. Moze ja i inni wiecznie zle trafiamy, moze robiacy
            testy sa przekupieni - ale wystarczy zobaczyc pl.biznes.banki, zeby zobaczyc co
            mysla zwykli klienci o PKO BP"[/i]

            A potem nas pouczał:

            [i]"Z tego tez wzgledu moim zdanie pisanie o strajku, ktory mialby sie odbyc kosztem
            klientow, jest [b]kuriozalnym pomyslem[/b]. I taka osoba powinna popukac sie po czole.
            Caly konflikt, ktory tutaj [b]wywlekaja osoby niezadowolone[/b], mozna strescic do
            zdania: "ludzie chca wiecej zarabiac, a zarzad zamiast tego chce zwalniac".
            Niestety. Ten bank nie jest panstwowy, to gieldowa spolka. I jej celem jest
            [b]maksymalizacja zyskow dla akcjonariuszy[/b], a nie podwyzszanie pensji wszystkim po
            tyle samo, bo im sie przeciez nalezy. Mozna mowic, ze obecna praktyka zarzadu to
            rzecz nieludzka, ze to bez serca i tak dalej. Ale lepiej wczesniej sobie
            uswiadomic, ze pewne czasy sie skonczyly."[/i]

            Myślisz, że teraz jak pracuje w PKO i nadal jest aktywny w kilku miejscach w sieci to tutaj Go nie ma? Jakoś w to nie wierzę ;)

            --
            link do *** ocenzurowano
            • skuter44 Re: Drobne sprostowanie na marginesie 28.09.13, 12:58
              I na tym polega zmiana punktu widzenia.... tak naturalna a jednocześnie tak krytykowana, tu na forum.
              Aktywność MM jest naturalna. Głoszenie promocji firmy wskazane..... tym bardziej, że fachowe. Miejsce tych projekcji ..... wybrane, racjonalne.
              Dla mnie to normalność.
              • troublemaker_next Re: Drobne sprostowanie na marginesie 28.09.13, 13:11
                skuter44 napisał:

                > Aktywność MM jest naturalna. Głoszenie promocji firmy wskazane..... tym bardzie
                > j, że fachowe. Miejsce tych projekcji ..... wybrane, racjonalne.
                > Dla mnie to normalność.

                Wiem, że naturalna, to spec od PR :D Nie wyobrażam sobie, żeby Go tutaj nie było podczas gdy komentuje np. Samcika. U nas bez nazwiska z przyczyn wiadomych ;) Ale to nie Ty :) Jego zdradza brak polskich znaków ;)

                --
                link do *** ocenzurowano
      • ukryty_wafel Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 11.11.13, 12:57
        zytawia napisała:

        > Przez ostatnią awarię z kartami taka ocena się pogorszy.

        Pewnie tak, chociaz nie jest to takie pewne,

        > Znowu pracownicy będą nadrabiali minami.

        A po co maja nadrabiać minami? Niech powiedza prawde jak jest. Była awaria, wszystkim nam jest przykro, bedziemy pracowac nad tym by sie nie powtórzyła.
        • theodorius Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 15.11.13, 08:54
          ukryty_wafel napisał:

          > > Znowu pracownicy będą nadrabiali minami.
          >
          > A po co maja nadrabiać minami? Niech powiedza prawde jak jest. Była awaria, wsz
          > ystkim nam jest przykro, bedziemy pracowac nad tym by sie nie powtórzyła.

          Zamiast wymagać by każdy pracownik swoimi słowami tłumaczył klientowi co się stało i narażać się na ryzyka że jeden zrobi to lepiej, a drugi gorzej, potrzebny jest jeden spójny komunikat i informacja udzielana przez jedną osobę.
          • ramzesiq Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 16.11.13, 07:54
            theodorius napisał:

            > ukryty_wafel napisał:
            >
            > > > Znowu pracownicy będą nadrabiali minami.
            > >
            > > A po co maja nadrabiać minami? Niech powiedza prawde jak jest. Była awari
            > a, wsz
            > > ystkim nam jest przykro, bedziemy pracowac nad tym by sie nie powtórzyła.
            >
            >
            > Zamiast wymagać by każdy pracownik swoimi słowami tłumaczył klientowi co się st
            > ało i narażać się na ryzyka że jeden zrobi to lepiej, a drugi gorzej, potrzebny
            > jest jeden spójny komunikat i informacja udzielana przez jedną osobę.

            Wczoraj tak właśnie było. Niektórzy klienici to zauważyli i skomentowali. Takie informowanie to powinien być standard .
            • scooter004 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 18.11.13, 16:22
              ramzesiq napisał:

              > Wczoraj tak właśnie było. Niektórzy klienici to zauważyli i skomentowali. Takie
              > informowanie to powinien być standard .

              Standardowo to nie powinny zdarzać się takie sytuacje.
              Gdy już się zdarzą to rzeczywiście lepiej na bieżąco wszystko tłumaczyć.
              Teraz są tu nieograniczone możliwości. SMSy, mailing, fanpage...
              • ramzesiq Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 20.11.13, 18:03
                scooter004 napisał:

                > ramzesiq napisał:
                >
                > > Wczoraj tak właśnie było. Niektórzy klienici to zauważyli i skomentowali.
                > Takie
                > > informowanie to powinien być standard .
                >
                > Standardowo to nie powinny zdarzać się takie sytuacje.
                > Gdy już się zdarzą to rzeczywiście lepiej na bieżąco wszystko tłumaczyć.
                > Teraz są tu nieograniczone możliwości. SMSy, mailing, fanpage...

                Tak informacja to w dzisiejszych czasach potężny oręż w zachęcaniu lub zniechęcaniu klienta
              • benbenek-cd Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 29.11.13, 18:04
                Oloo...A teraz w innym banku się problemy zrobiły. Najlepiej jak by tu, na tym forum wypowiedzieli się ludzie z IT bo oni mogli by nam fachowo wytłumaczyć skąd powstają takie opisywane tu na forum problemy. Bez takich wyjaśnień nasze, tu dyskusje są powierzchowne
                • dziura_zabita_dechami Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 29.11.13, 18:45
                  Już napisałem w innym wątku - mnie jako klienta zupełnie nie interesuje dlaczego odcięto mnie od pieniędzy, dlaczego wcześniej miałem aktualne saldo w sms a teraz nie mam.
                  Rynek to klient, klient ocenia produkt. Klient nie jest od rozstrzygania, jak powstawał produkt i zastanawiania się nad niekompetencją/kompetencją sprzedawcy. Od tego są managerowie których u nas aż nadmiar.
                  • benbenek-cd Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 01.12.13, 00:05
                    No dobrze. Fajnie że widzę że nasze tu, na forum dyskusje przynoszą skutek i zmieniasz swój sposób myślenia na mój. Ja też tu, na forum uważam że klient ocenia prodkt. Źle będzie wtedy jak te zmiany źle oceni większość klientów. Specjaliści od marketingu mogli by potwierdzić albo zaprzeczyć, że to co razem tu wipisujemy na forum ma sens albo jest tu na forum bez sensu
                  • q.p.r Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 01.12.13, 16:03
                    dziura_zabita_dechami napisał:

                    > Już napisałem w innym wątku - mnie jako klienta zupełnie nie interesuje dlaczeg
                    > o odcięto mnie od pieniędzy, dlaczego wcześniej miałem aktualne saldo w sms a t
                    > eraz nie mam.
                    > Rynek to klient, klient ocenia produkt. Klient nie jest od rozstrzygania, jak p
                    > owstawał produkt i zastanawiania się nad niekompetencją/kompetencją sprzedawcy.
                    > Od tego są managerowie których u nas aż nadmiar.

                    qrede masz racje; jak ja bym z kumplami na piwko poszedl i by mnie naciagneli ze ja stawiam, a potem karte bym wyjal i zaplacic nie mogl to bym sie deczko wk...l; powinno byc zawsze rozwiazanie zapasowe i nad nim bank powinien pomyslec
                    • benbenek-cd Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 02.12.13, 10:31
                      No właś nie. Tu dobrze napisałeś. Takie tu, na forum wymienione rozwiązanie zapasowe to dobry temat do fachowej, merytorycznej, uargumentowanej dyskusji. My sobie możemy tu, na forum takie proste pomysły podawać. Ale itak decyduje zdanie specjalistów od IT. Ostro tu na nich nastaje żeby się tu na forum wypowiedzieli. Byś my wtedy mogli te ich fachowe, profesjonalne pomysły dyskutować. I może cos tam dodać
                      • sytem Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 07.12.13, 14:59
                        benbenek-cd napisał:

                        > No właś nie. Tu dobrze napisałeś. Takie tu, na forum wymienione rozwiązanie zap
                        > asowe to dobry temat do fachowej, merytorycznej, uargumentowanej dyskusji. My s
                        > obie możemy tu, na forum takie proste pomysły podawać. Ale itak decyduje zdanie
                        > specjalistów od IT. Ostro tu na nich nastaje żeby się tu na forum wypowiedziel
                        > i. Byś my wtedy mogli te ich fachowe, profesjonalne pomysły dyskutować. I może
                        > cos tam dodać

                        Takie pomysły fachowców nie powinny być dyskutowane.
                        To są też sprawy związane z bezpieczeństwem rozwiązań.
                        Nie każdy powinien wiedzieć jak to się robi w bankach.
                        • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 07.12.13, 15:09
                          sytem napisał:

                          > Takie pomysły fachowców nie powinny być dyskutowane.
                          > To są też sprawy związane z bezpieczeństwem rozwiązań.
                          > Nie każdy powinien wiedzieć jak to się robi w bankach.

                          Banki okradają specjaliści którzy taką wiedzę mają z innych źródeł i potrafią to obejść. "Zwykli ludzie" i tak nie potrafią tej wiedzy użyć żeby coś ukraść ale pomogłaby im lepiej się bronić. Gdyby każdy mógł obejść zabezpieczenia banku tylko dlatego, że ktoś o nich napisał to taki bank nie powinien istnieć bo to by znaczyło, że bezpieczeństwem zajmują się idioci.
                          Zabezpieczenia powinny być tak jak metody szyfrowania. Wszyscy wiedzą jak to się robi ale ta wiedza niczego nie ułatwia.
                          • benbenek-cd Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 08.12.13, 14:33
                            barbapapa003 napisał:

                            > Banki okradają specjaliści którzy taką wiedzę mają z innych źródeł i potrafią t
                            > o obejść. "Zwykli ludzie" i tak nie potrafią tej wiedzy użyć żeby coś ukraść al
                            > e pomogłaby im lepiej się bronić. Gdyby każdy mógł obejść zabezpieczenia banku
                            > tylko dlatego, że ktoś o nich napisał to taki bank nie powinien istnieć bo to b
                            > y znaczyło, że bezpieczeństwem zajmują się idioci.
                            > Zabezpieczenia powinny być tak jak metody szyfrowania. Wszyscy wiedzą jak to si
                            > ę robi ale ta wiedza niczego nie ułatwia.

                            Eeee...To ja tu teraz na tym tu forum to już nie rozumię o co ci tu chodzi. To ja na tym tu forum wołam o wypowiedzi specjalistów, a wy, ty, dziura, Kol. wafle, pan skuter, inni mi tu piszecie, że to tu nie potrzebne jest. To ty barbi, tu na tym forum zaczym jesteś. Za specjalistami tu, na tym forum wypowiadajæcymi się, czy za naszymi tu nieprofesjonalnymi, niefachowymi wypowiedziami, jakie tu na tym forum my, ty, ja, dziura, Kol. wafle, pan skuter, inni wypowiadają się
                            • obb.serwator Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 18.12.13, 12:00
                              benbenek-cd napisał:

                              To
                              > ja na tym tu forum wołam o wypowiedzi specjalistów

                              Benbenku, masz rację że domagasz się głosów specjalistów, tylko nie zapominaj że oni mogą udzielać informacji tylko w granicach nie naruszających poufności naszych bankowych tematów. Od spraw pracowniczych masz intrę. Z niej korzystaj. Tutaj możesz sobie pogadać o muzyce, piłce nożnej albo o ogólnobankowych sprawach, nie dotyczących tylko PKO ale banków w całości. Tematy konkretne, dotyczące PKO nie powinny być poruszane bo odsłaniają wewnętrzne rozwiązania stosowane w naszym banku.
                                • barbamama003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 18.12.13, 15:21
                                  barbapapa003 napisał:

                                  > obb.serwator napisał:
                                  >
                                  > > Od spraw pracowniczych masz intrę
                                  >
                                  > Od spraw pracowniczych ma barbapapę ;)

                                  papciu, przestańże pitolić bez sensu. Na razie to gadasz jak przedstawiciel związków zawodowych. Nie widzisz jak się świat zmienia. Nawet na forum Twój głos zaczyna być odosobniony. Ludzie cenią sobie to co mają. A jak mogą to stracić to zastanawiają się ile mogą z tego co mają oddać, by zachować więcej niż nic. Nie każdy jest taki honorny jak Ty, co to nie weźmie tego co dają i będzie się woził z pracodawcą, aż w końcu ten mu podziękuje. Zrozum tez innych. Nie patrz na świat tylko tak jak Tobie się wydaje, że trzeba postępować. Ty to tylko jeden glos w dyskusji. No i wracaj do domu, zupa stygnie ;)
                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 18.12.13, 17:31
                                    barbamama003 napisała:

                                    > Na razie to gadasz jak przedstawiciel zwi
                                    > ązków zawodowych. Nie widzisz jak się świat zmienia.

                                    Głupot nie komentuję...

                                    > Nawet na forum Twój głos zaczyna być odosobniony.

                                    Nie mam z tym problemu. Ty masz?

                                    [b]> Ludzie cenią sobie to co mają. A jak mogą to stracić to
                                    > zastanawiają się ile mogą z tego co mają oddać, by zachować więcej niż nic. [/b]

                                    Nareszcie coś mądrego. Dlatego ja właśnie tłumaczę co mogą stracić a co zachować. Tłumaczę bo się na tym znam. Ludzie często kierują się strachem i przez to tracą to co chcieli zachować i wiele więcej. Namawiam żeby jednak pomyśleć i spróbować przestać się bać. Wtedy podejmuje się lepsze decyzje.

                                    > Nie każdy jest taki honorny jak Ty, [b]co to nie weźmie tego co dają[/b] i będzie się wo
                                    > ził z pracodawcą, aż w końcu ten mu podziękuje.

                                    Piszemy tu o [b]odbieraniu [/b] i dobrowolnej zgodzie na odebranie i zwolnienie z pracy a nie o braniu tego co dają. Nie przekręcaj. Nigdzie nie namawiam do wożenia się z pracodawcą. Nie pitol głupot. Nie musisz się zgadzać na zmianę umowy i tyle, nikt nie może na to naciskać.

                                    > Nie patrz na świat tylko tak jak Tobie się wydaje, że trzeba postępować.

                                    Patrze tak jak wskazują przepisy. Tak jak to działa nie jak mi się wydaje. Nie dyktuję jak postępować. Każdy może zrobić jak chce. Każdy może się zwolnić chcąc zachować pracę i nic mi do tego. Tylko tłumaczę czym takie decyzje grożą.
                                      • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 19.12.13, 19:51
                                        tor-r-es napisała:

                                        > tak sobie wszyscy dyskutujecie o temacie [b]zamiany [/b]umów, a ja mam jedno pytanie.
                                        > czy to jest realny problem, który dotyczy pracowników PKO? mnie się wydaje, że
                                        > nie dotyczy.

                                        Z powodów które opisuję mało realny. Nie sądzę żeby ktoś przy zdrowych zmysłach zmuszał do tego pracowników. Wystarczy że się nie zgodzą i sprawa się kończy. Jakiekolwiek dalsze działania (szczególnie na większą skalę) w tym kierunku skończyłyby się źle dla pracodawcy
                                              • q.p.r Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 12.01.14, 22:57
                                                poprostu59 napisał:

                                                > sytem napisał:
                                                >
                                                > > Statystycznie rzecz biorąc pewnie chętni się znajdą.
                                                >
                                                > Oczywiście. Jak będzie wybór pracuję na warunkach gorszych niż teraz, albo nie
                                                > pracuję wcale to wybór dla tych którzy muszą pracować jest prosty.

                                                qrede od samego poczatku tej dyskusji o tym mowie; wybrzydzac qrede moge wtedy jak bez roboty jakis czas sie moge obyc; jak nie mam nic innego to robie co kaza
                                                • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 13.01.14, 07:58
                                                  q.p.r napisał:

                                                  > qrede od samego poczatku tej dyskusji o tym mowie; wybrzydzac qrede moge wtedy
                                                  > jak bez roboty jakis czas sie moge obyc; [b]jak nie mam nic innego to robie co kaza[/b]

                                                  Tylko, że [b]każą Ci się właśnie zwolnić.[/b] Nikt nie może Ci kazać zmienić warunków umowy w tym przypadku. Od początku tłumaczę, że zgadzasz się w praktyce dobrowolnie odejść z pracy. Dobrowolne odejście ma być receptą na zachowanie pracy? Szczyt głupoty.Tak na pewno jej nie utrzymasz. Widać, że znasz to tylko z teorii a i z teorią bardzo słabo. Szkoda tylko, że Twoje komentarze nic nie wnoszą do dyskusji i w dodatku mogą zaszkodzić ludziom.
                                                  • sytem Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 17.01.14, 06:48
                                                    barbapapa003 napisał:

                                                    > q.p.r napisał:
                                                    >
                                                    > > qrede od samego poczatku tej dyskusji o tym mowie; wybrzydzac qrede moge
                                                    > wtedy
                                                    > > jak bez roboty jakis czas sie moge obyc; [b]jak nie mam nic innego to rob
                                                    > ie co kaza[/b]
                                                    >
                                                    > Tylko, że [b]każą Ci się właśnie zwolnić.[/b] Nikt nie może Ci kazać zmienić wa
                                                    > runków umowy w tym przypadku. Od początku tłumaczę, że zgadzasz się w praktyce
                                                    > dobrowolnie odejść z pracy. Dobrowolne odejście ma być receptą na zachowanie pr
                                                    > acy? Szczyt głupoty.Tak na pewno jej nie utrzymasz. Widać, że znasz to tylko z
                                                    > teorii a i z teorią bardzo słabo. Szkoda tylko, że Twoje komentarze nic nie wno
                                                    > szą do dyskusji i w dodatku mogą zaszkodzić ludziom.

                                                    zadziwia mnie skąd u Ciebie przekonanie, że akurat Twoje komentarze coś wnoszą do dyskusji, a inni wypowiadający swoje zdanie szkodzą ???
                                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 17.01.14, 13:31
                                                    sytem napisał:

                                                    > zadziwia mnie [b]skąd u Ciebie przekonanie[/b], że akurat Twoje komentarze coś wnoszą
                                                    > do dyskusji, a [b]inni [/b]wypowiadający swoje zdanie szkodzą ???

                                                    1. [b]Nie mam takiego przekonania[/b] i nigdzie o tym nie pisałem. Zadziwia Cię wytwór Twojej własnej wyobraźni. Nie wiem czy to już trzeba diagnozować czy jeszcze nie.
                                                    2. Nigdzie [b]nie napisałem, że inni szkodzą[/b]. Odniosłem się do konkretnych wypowiedzi Qpera.
                                                    3. Nie próbuj manipulować moimi wypowiedziami bo za słaby na to jesteś :) Ty, nie wszyscy inni.

                                                    Co do szkodliwości tej wypowiedzi chyba już napisałem. [b]Qper ma taki pogląd? OK Jego sprawa, Jego prawo, może mieć. [/b]W kontekście całej dyskusji o umowach ktoś czytając to może jednak pomyśleć, że pracodawca może kazać wszystko i trzeba się na to zgadzać a tak nie jest. Ktos może pomyśleć, że ja namawiam do nieposłuszeństwa i niewykonania poleceń a to też bzdura. Stąd mój wpis.
                                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 17.01.14, 19:30
                                                    tor-r-es napisała:

                                                    > ja nieśmiało powiem, że myślę podobnie jak qpr. czy też szkodzę w ten sposób innym ?

                                                    Czemu nieśmiało? Chcesz robić [b]wszystko co pracodawca Ci każe[/b] to sobie (lub jemu) rób :) Problem [b]może [/b]powstać kiedy zaczynasz sugerować, że ograniczenie tej dyspozycyjności tylko do wykonywania poleceń służbowych zgodnie z zawartą umową jest złe.
                                                  • q.p.r Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 19.01.14, 12:01
                                                    barbapapa003 napisał:

                                                    > tor-r-es napisała:
                                                    >
                                                    > > ja nieśmiało powiem, że myślę podobnie jak qpr. czy też szkodzę w ten spo
                                                    > sób innym ?
                                                    >
                                                    > Czemu nieśmiało? Chcesz robić [b]wszystko co pracodawca Ci każe[/b] to sobie (l
                                                    > ub jemu) rób :) Problem [b]może [/b]powstać kiedy zaczynasz sugerować, że ogran
                                                    > iczenie tej dyspozycyjności tylko do wykonywania poleceń służbowych zgodnie z z
                                                    > awartą umową jest złe.

                                                    a tam qrede; sam gosciu juz sie placzesz; toz jak ja pisalem ze tez chce robic co mi kaza bo mi na robocie zalezy to wyklad na piec dni tu zrobiles; a tu qrede inni podobnie jak ja mysla
                                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 20.01.14, 13:17
                                                    q.p.r napisał:

                                                    > a tam qrede; sam gosciu juz sie placzesz;

                                                    To Ty nie rozumiesz co do Ciebie piszę. Wcale mnie to nie dziwi bo [b]nie napisałeś na ten temat nic poza "robię co mi każą"[/b] Ja Ci tylko powtarzam, że nie mogą Ci kazać zrezygnować z umowy o pracę ani zmienić jej na inną. Za trudny przekaz? Za bardzo poplątany? To jedno zdanie przecież.

                                                    > toz jak ja pisalem ze tez chce robic
                                                    > co mi kaza bo mi na robocie zalezy to wyklad na piec dni tu zrobiles

                                                    Jak Ci zależy na robocie to nie możesz sam z niej rezygnować jak Ci każą bo tego Ci kazać nie mogą. Widać nawet te pięć dni to za mało żeby kilka zdań zrozumieć.

                                                    > a tu qred
                                                    > e inni podobnie jak ja mysla

                                                    I niby co z tego wynika?
                                                  • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 20.01.14, 14:18
                                                    Jeden pisze o tym, że pracownikowi nie warto godzić się na niekorzystną zmianę umowy o pracę na umowę zlecenie, bo zmiana taka wymaga (w normalnym trybie) wcześniejszego, skutecznego wypowiedzenia umowy o pracę.
                                                    A drugi (q.p.r) na pierwszy plan wysuwa utrzymanie pracy, bez względu na formę zatrudnienia.
                                                    Domyślam się, zgodzi się na zmianę umowy (z umowy o pracę na umowę zlecenie) bez zachowania okresu wypowiedzenia, bo po prostu chce mieć pracę.

                                                    Nie zauważa, że godzi się na utratę przywilejów jakie daje umowa o pracę , że faktycznie godzi się na zwolnienie z pracy w banku ( bezpodstawne, bo nie uzasadnione złymi wynikami w pracy) . Faktycznie , zmiana zatrudnienia w ramach umowy zlecenia oznaczać
                                                    będzie (z wielkim prawdopodobieństwem) utratę części wynagrodzenia a z czasem całkowitą utratę źródła dochodu. Nie sadzę bowiem, że uda się mu wypracować prowizję na poziomie
                                                    obecnej pensji w banku.

                                                    W sumie jestem zdania, że w sytuacji zagrożenia zwolnieniem nie można godzić się na bezpodstawne wydalenie poza bank, bo przejście na umowę zlecenie jest de facto takim wydaleniem.
                                                  • tor-r-es Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 20.01.14, 16:27
                                                    q.p.r napisał:


                                                    > a tam qrede; sam gosciu juz sie placzesz; toz jak ja pisalem ze tez chce robic
                                                    > co mi kaza bo mi na robocie zalezy to wyklad na piec dni tu zrobiles; a tu qred
                                                    > e inni podobnie jak ja mysla

                                                    Qperku ja Ciebie doskonale rozumiem. wiem, że niektórzy dadzą sobie radę jak stracą pracę. inni będą mieli kłopot. i dlatego ta druga grupa zgodzi się na więcej niż ta pierwsza. nikt tu nie ma racji. to tylko aktualna sytuacja życiowa wpływa na takie, albo inne wybory.
                                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 21.01.14, 12:24
                                                    tor-r-es napisała:

                                                    > Qperku ja Ciebie doskonale rozumiem. wiem, że niektórzy dadzą sobie radę jak st
                                                    > racą pracę. inni będą mieli kłopot. i dlatego ta druga grupa zgodzi się na więc
                                                    > ej niż ta pierwsza

                                                    Jasne, żeby utrzymać pracę ludzie zgadzają się na łamanie przepisów BHP, mobbing, molestowanie, dyskryminację itp. To są zjawiska z którymi jednak powinno się walczyć niezależnie od sytuacji życiowej. Nie wolno tego sprowadzać do "aktualnej sytuacji życiowej" bo dajemy przyzwolenie pseudopracodawcom na takie działanie co odbija się na całym rynku pracy i uderza w nas wszystkich. Szczególnie na tym forum powinniśmy starać się tłumaczyć i zwalczać takie zjawiska a nie je usprawiedliwiać. W takim celu ono powstało.

                                                    > nikt tu nie ma racji. to tylko aktualna sytuacja życiowa wp
                                                    > ływa na takie, albo inne wybory

                                                    Tiaaa... Tylko jaką sytuację życiową ma ktoś kto tak jak Qper chce dobrowolnie zrezygnować z umowy czyli: stracić pracę, stracić wysoką (czasami) odprawę i dodatkowo stracić zasiłek dla bezrobotnych na 90 dni? To jest właśnie decyzja dla kogoś kto chce szybko zmienić pracę i nie polecajcie jej komuś kto chce umowę zachować bo będziecie mieć tego kogoś na sumieniu...
                                                  • sytem Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 23.01.14, 09:02
                                                    ludzie nie są głupi. bez względu na Twoje zaklęcia zrobią to co wg nich, nie Ciebie będzie dla nich najlepsze. to że Ty postąpiłeś po swojemu to twój wybór i nikomu nic do tego. ale to nie znaczy, że każdy musi albo chce podążyć twoją drogą.
                                                  • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 23.01.14, 11:01
                                                    sytem napisał:[i] ludzie nie są głupi. bez względu na Twoje zaklęcia zrobią to co wg nich, nie Ciebie będzie dla nich najlepsze. to że Ty postąpiłeś po swojemu to twój wybór i nikomu nic do tego. ale to nie znaczy, że każdy musi albo chce podążyć twoją drogą.[/i]

                                                    Obydwa kierunki dyskusji są ważne:
                                                    - Barbapapa pokazuje, podpowiada (nie zaklina) różne kierunki oporu przeciw nieludzkiemu
                                                    traktowaniu pracowników. Warto je mieć na względzie. Szczególnie przed decyzją czy
                                                    godzić się na niekorzystne dla na "propozycje' pracodawcy.
                                                    - wypowiedzi z realu, codziennego życia pracowników którzy (w okolicy i dalej) nie znajdą
                                                    odpowiedniej pracy a otrzymują "propozycje" pogorszenia ich sytuacji zawodowej. Ci , choć
                                                    znają skutki prawne tych "propozycji" nie mają innego wyjścia, jak zgodzić się na nowe
                                                    warunki , np. pracę na 3/4 etatu, czy przeniesienie do pracy w innym mieście.

                                                    Zarzut do Barbapapy, że poucza jest - wg mnie - bezzasadny.
                                                    Cała taka dyskusja jest pożyteczna. Zderzają się bowiem odmienne poglądy.
                                                    Może ona wywołać pozytywne skutki dla czytelników forum, w konkretnej krytycznej sytuacji pracownika.
                                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 23.01.14, 13:08
                                                    skuter44 napisał:

                                                    > [b]choć
                                                    > znają skutki prawne tych "propozycji" [/b]nie mają innego wyjścia, jak zgodzić si
                                                    > ę na nowe
                                                    > warunki , np. pracę na 3/4 etatu, czy przeniesienie do pracy w innym mieście.

                                                    Skuter, często właśnie nie znają... Ja sam miałem kilka razy zmieniany wymiar etatu na 7/8, 3/4 i znowu na 1/1, podobnie jak zmiany stanowisk i "propozycje" pracy w innym mieście. Takie zmiany są możliwe do przeprowadzenia nawet bez zgody pracownika wypowiedzeniem zmieniającym w przeciwieństwie do zmuszenia pracownika do dobrowolnej rezygnacji z umowy o pracę do czego tu się namawia.

                                                    W moim przypadku tylko to, że pracowałem wcześniej w kadrach przy dyrektorze który podejmował wszystkie decyzje (nie tak jak teraz...) i czegoś tam się nauczyłem często ratowało mi tyłek i wydłużyło o jakieś 3 lata moją pracę w PKO. Widziałem jak ludzi popełniali błędy osiągając coś innego niż zamierzali z braku wiedzy o przepisach. Decyzję podejmujesz sam ale warto wiedzieć jakie są skutki tych decyzji. Dlatego staram się o tych skutkach pisać.
                                                  • elkana102 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 09.03.14, 14:39
                                                    skuter44 napisał:

                                                    > U mnie też w "firmie" mieliśmy pracownika d/s kadrowych. Miał dużą wiedzę prakt
                                                    > yczną. Z okolic telefonowali jego odpowiednicy, z pytaniami do niego i prośbami
                                                    > o poradę.

                                                    Co w tym jest nadzwyczajnego ? Przecież w każdej firmie zatrudnia się osoby ds kadrowych. W banku też tak jest. Trzeba tylko chcieć korzystać z ich wiedzy.
                                                  • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 09.03.14, 15:29
                                                    O czym piszesz Elkano. Ja odpowiadałem barbapapie, który nauczył się spraw kadrowych, przez 3lata pracy w kadrach. Ja mu dałem przykład jeszcze ciekawszy - pracowniczka bez przygotowania zawodowego potrafiła opanować sprawy kadrowe tak, że ci fachowcy z innych oddziałów konsultowali z nią konkretne sprawy.
                                                  • barbidur003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 18.03.14, 14:15
                                                    skuter44 napisał:

                                                    > O czym piszesz Elkano. Ja odpowiadałem barbapapie, który nauczył się spraw kadr
                                                    > owych, przez 3lata pracy w kadrach. Ja mu dałem przykład jeszcze ciekawszy - pr
                                                    > acowniczka bez przygotowania zawodowego potrafiła opanować sprawy kadrowe tak,
                                                    > że ci fachowcy z innych oddziałów konsultowali z nią konkretne sprawy.

                                                    Czego ma dowieść Twoja informacja. Skoro pracowniczka bez przygotowania kadrowego zajmowała się sprawami kadrowymi to jakie były jej podstawowe obowiązki i kto je za nią wykonywał w chwilach gdy bawiła się w doradztwo kadrowe?
                                                  • skuter44 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 18.03.14, 15:32
                                                    Nie rozliczaj mnie. Nie udawaj, że nie rozumiesz. Moja informacja jest (jak każda informacja) po to by dać przykład, poinformować. Choćby o tym , że prawo pracy w praktyce i procedury z nim związane (tym bardziej... kiedy stanowią systemy informacji kadrowej) nie są wiedzą tajemną. Nie muszą ja wykonywać ludzie wszechwiedzący, w rodzaju - troubli.

                                                    Zapomniałeś jak było - centrum zarządzania kadrami a niżej w oddziałach pracownicy którzy robili dużą część roboty. I jeśli taki pracownik (tak jest teraz) ma czynności - ongiś - trzech pracowników, wykonuje je na co dzień, wypełniają mu cały etat/czas pracy ; to jest nie normalne ?
                                                    A jeśli te dodatkowe czynności kadrowe ulokowano w wszystkich oddziałach jednocześnie i jeden pracownik wykonujący/podejmujący nowe czynności robił to bardzo dobrze a drugi źle i dlatego pytał mądrzejszego. To źle ? Wykazałem, że nie musiałeś być prymusem. takich w każdej pracy jest wielu.
                                                  • barbapapa003 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 23.01.14, 13:29
                                                    sytem napisał:

                                                    > ludzie nie są głupi. bez względu na Twoje zaklęcia zrobią to co wg nich, nie Ci
                                                    > ebie będzie dla nich najlepsze. to że Ty postąpiłeś po swojemu to twój wybór i
                                                    > nikomu nic do tego. ale to nie znaczy, że każdy musi albo chce podążyć twoją dr
                                                    > ogą.

                                                    Właściwie na post poniżej pewnego poziomu nie powinienem odpowiadać ale poznaj moje dobre serce. Odpowiadam:

                                                    1. Nie sugeruj, że uważam ludzi za głupich, to wyłącznie Twoja prymitywna manipulacja.
                                                    2. Od zaklęć to Ty tu jesteś. Jak na razie nic merytorycznego w temacie umów nie napisałeś.
                                                    3. Nie ma żadnej "mojej drogi". Piszę o tym co wiem o prawie pracy i postępowaniu pracodawców, również ale nie tylko na podstawie własnych doświadczeń.
                                                    4. Do podejmowania racjonalnych decyzji potrzebna jest wiedza o ich skutkach.
                                                    5. Brak tej wiedzy nie jest głupotą, po prostu nie każdy wszystko wie.
                                                    6. Dzielenie się wiedzą jest lepsze niż Twój bełkot o zaklęciach, głupocie i podążaniu "moją drogą"
                                                    7. Jedyne do czego namawiam to żeby szukać informacji i przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji wiedzieć jak najwięcej. Nie kierować się emocjami i bardzo ostrożnie podchodzić do zapewnień nawet "najlepszego pracodawcy".
      • benbenek-cd Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 22.11.13, 12:49
        ta-bulla-rasa napisał:

        > Trwała tu dyskusja o zasadach przyjętej metody.
        > Wg innej PKO BP w jakości obsługi zajął w 2013 r. trzecie miejsce
        > www.tnsglobal.pl/informacje/jakosc-na-bank-niezalezny-audyt-jakosci-obslugi/

        W tym badaniu [i]Audytem objęte zostały kluczowe aspekty dotyczące obsługi klienta – poczynając od otoczenia i estetyki placówki, a kończąc na sposobie prowadzenia rozmowy i prezentacji oferty banku.[/i] Czyli trzecie miejsce oznacza dobrą estetykę i otoczenie placówek oraz kompetencje pracowników. To ostatnie wiąże się z ocenami, pozytywnymi, dotyczącymi cc. Nie sprawdzają się złe, tu prezentowane, informacje o banku.
        • elkana102 Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 27.11.13, 22:41
          benbenek-cd napisał:
          > W tym badaniu [i]Audytem objęte zostały kluczowe aspekty dotyczące obsługi klie
          > nta – poczynając od otoczenia i estetyki placówki, a kończąc na sposobie
          > prowadzenia rozmowy i prezentacji oferty banku.[/i] Czyli trzecie miejsce oznac
          > za dobrą estetykę i otoczenie placówek oraz kompetencje pracowników. To ostatni
          > e wiąże się z ocenami, pozytywnymi, dotyczącymi cc. Nie sprawdzają się złe, tu
          > prezentowane, informacje o banku.

          A co z tego miejsca i z wyróżnienia za kompetencje będą mieli zwykli pracownicy?
          • benbenek-cd Re: Jakość obsługi w PKO BP doceniona 28.11.13, 08:42
            elkana102 napisała:

            > A co z tego miejsca i z wyróżnienia za kompetencje będą mieli zwykli pracownicy
            > ?

            No jak co? Te tu opisywane na forum nagrody za jakość to nagrody dla pracowników. Tych co obsługują klientów. analitycy tu w tym badaniu zewnętrzni, czyli obiektywni ich prace ocenili dobrze
      • skuter44 Re: Przypomnienie dla skutera... 09.04.14, 22:27
        Nie pisałem sam. Wziąłem udział w dyskusji nt. wyniku badania klientów internetowych dot. jakości obsługi tych klientów. Bank nasz uplasował się w końcowej grupie, najgorszych banków.
        Kwestionowałem (nieskutecznie) wynik badania, jako nie reprezentujący wszystkich klientów banku.
        [u]Nie mieszajmy jednak jakości obsługi/funkcjonowania CC z jakością kompleksowej obsługi klientów bezpośrednio w oddziałach[/u]. Tu (wg mnie) daleko nam jeszcze do czołówki banków. I to z kilku głównych powodów.... nie wymieniam. Dlaczego to dla mnie jest to przypomnienie o corocznym wyróżnianiu CC ? Cieszę się z tego wysokiego poziomu CC.
        Myślę, że na sukces CC składa się praca sprzedawców w oddziałach. To oni przejmują część klientów CC. W innych bankach które nie mają tak rozbudowanej sieci oddziałów główny ciężar promocji i informacji (też obsługi kont internetowych) spada na CC. To moje zdanie.
        • obb.serwator Re: Przypomnienie dla skutera... 11.04.14, 08:36
          skuter44 napisał:

          > [u]Nie mieszajmy jednak jakości obsługi/funkcjonowania CC z jakością kompleksow
          > ej obsługi klientów bezpośrednio w oddziałach[/u].

          Moim zdaniem w dzisiejszych czasach klient mniej korzysta z oddziału a częściej realizuje czynności bankowe za pomocą iPKO czy telefonu. Dlatego coraz większego znaczenia nabiera wg mnie jakoś działania CC i jakość działania serwisu internetowego. Jakość obsługi w oddziałach będzie traciła na znaczeniu.
            • barbidur003 Re: Przypomnienie dla skutera... 11.04.14, 10:42
              dziura_zabita_dechami napisał:

              > Ha ha ha jakość obsługi w oddziałach będzie traciła na znaczeniu.....

              Tu akurat zgodzę się z Twoim przedmówcą. Będzie tak dlatego, że oddziały będą traciły na znaczeniu. Będzie ich coraz mniej i będą dedykowane tylko specjalistycznym czynnościom bankowym. Sam od lat korzystam z bankowości elektronicznej a teraz testuję ;) IKO. Do oddziału zaglądam bardzo rzadko, więc nawet nie wiem czy jakość obsługi się pogorszyła.
                • theodorius Re: Przypomnienie dla skutera... 17.04.14, 09:03
                  dziura_zabita_dechami napisał:

                  > Oczywiście, obsługa będzie traciła na zanczeniu.
                  >
                  > A ja się śmieję z tego, że jakość. Jakość nawet jak będzie tylko 1 osoba musi b
                  > yć wysoka.

                  Ale zaraz, jako to jak będzie jedna osoba to obsługa musi być wysoka. Jak będzie jedna osoba a reszta będzie w sieci to nawet jak ta jedna osoba zostanie źle obsłużona a te w sieci będą zadowolone to dla banku będzie dobrze. Czyli jest racja w tym, że i [b]jakość obsługi w oddziałach[/b] będzie z czasem traciła na znaczeniu bo tej obsługi i tych oddziałów będzie coraz mniej.
              • skuter44 o medalach za jakość.... 11.04.14, 11:38
                Piszesz tak, jako posiadacz konta internetowego i (byc może) jako jeden z odpowiadających na pytanie o jakości obsługi bankowej - [b]Do oddziału zaglądam bardzo rzadko, więc nawet nie wiem czy jakość obsługi się pogorszyła.
                [/b]
                I piszesz prawdę. Ale pamiętamy , było badanie takich posiadaczy kont internetowych (prowadzone w sieci) o jakości obsługi bankowej. Wychwycono kilkadziesiąt tysięcy odpowiedzi/wypowiedzi negatywnych. I co ? Uwierzyliśmy, że wszystkie były prawdziwe ?
                Jak mogły być prawdziwe kiedy tacy klienci internetowi nie korzystają w większości z usług oddziału ?

                Tak samo teraz. Czy medal dla CC można przepiąć bankowej obsłudze w oddziale. ?
                • skuter44 Re: o medalach za jakość.... 11.04.14, 11:43
                  Uściślam.
                  [i]Napisałem przed chwilą :[/i] J[b]ak mogły być prawdziwe kiedy tacy klienci internetowi nie korzystają w większości z usług oddziału ?[/b]
                  [i]Uzupełniam[/i].: Prawdziwość ich [u]dotyczy głownie [/u] obsługi w zakresie kont internetowych. Pełną ocenę jakości obsługi bankowej można uzyskać badając opinie ogółu klientów, w odpowiednich proporcjach, odnoszące się do obsługi w oddziałach i w sieci (przez CC).
                  • barbalala003 Re: o medalach za jakość.... 13.04.14, 09:03
                    skuter44 napisał:

                    > Uściślam.
                    > [i]Napisałem przed chwilą :[/i] J[b]ak mogły być prawdziwe kiedy tacy klienci
                    > internetowi nie korzystają w większości z usług oddziału ?[/b]
                    > [i]Uzupełniam[/i].: Prawdziwość ich [u]dotyczy głownie [/u] obsługi w zakresie
                    > kont internetowych. Pełną ocenę jakości obsługi bankowej można uzyskać badając
                    > opinie ogółu klientów, w odpowiednich proporcjach, odnoszące się do obsługi w o
                    > ddziałach i w sieci (przez CC).

                    A czy tacy klienci (internetowi) nie korzystają z kart kredytowych? Nie potrzebują kredytów? Wtedy muszą mieć kontakt z pracownikiem i mogą ocenić jak zostali obsłużeni.
                    • skuter44 Re: o medalach za jakość.... 13.04.14, 14:55
                      Trzecia Lalko - zauważ . Nie kwestionuję tego co piszesz. Dlatego pisałem :...[u] "dotyczy głównie "[/u],.... "[u]Pełną [/u]ocenę"...."[u]ogółu[/u] klientów". Podtrzymuję poglad, że badanie jakości obsługi klientów[u] powinno być wykonane na reprezentatywnej próbce klientów[/u] (nie może pomijać klientów korzystających z bankowości tradycyjnej). Jeśli już jednak zrobimy badanie jakości obsługi klientów, wyłącznie w oparciu o opinie klientów bankowości elektronicznej to uzyskamy ocenę jakości systemu informatycznego, przyjazności portalu/konta internetowego, ocenę obsługi przez CC i produktów z których korzystają klienci internetowi banku.
                      Nie mogę uznać natomiast za pełni wiarygodnych i jako odnoszących się do całego banku wyników oceny jakości obsługi bankowej dokonanej na podstawie setek tysięcy listów/ocen/opinii/informacji/polemik nt. obsługi bankowej , bo będzie to zawsze opis korespondencji klientów wykorzystywany w sposób subiektywny przez wykonawców badania , a ściślej subiektywny wybór/kwalifikacja treści wypowiedzi części klientów - co jest negatywną a co pozytywną opinią i wreszcie co tylko luźną wypowiedzią .

                      Proponuję ten temat zakończyć, bo był długo analizowany. Główny polemista - Trouble prawie
                      skutecznie obronił wyniki badania jakości obsługi prowadzonego w oparciu o listy w sieci.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka