Dodaj do ulubionych

PKO BP najbardziej innowacyjną firmą :)

18.10.13, 11:06
media.pkobp.pl/komunikaty-prasowe/informacje-o-banku/innowator-2013-dla-pko-banku-polskiego/
Edytor zaawansowany
  • 74_8ull4_r454 18.10.13, 11:28
    ta-bulla-rasa napisał:

    Nic nie napisal
    Nie umie biedaczek?
    PKO placi za wklejanie nie za pisanie?
  • skuter44 19.10.13, 10:13
    To typowy wątek bez treści, wg mnie.

    Treść wniesiona w 3 zdaniu przez poprzednika .... jest insynuacją.
    A cały wpis ..... prowokacją.
  • pr0w0k4cj4 19.10.13, 12:55
    skuter44 napisał:

    > To typowy wątek bez treści, wg mnie.

    Watek w ktorym Ty piszesz zawsze ma tresc

  • skuter44 19.10.13, 13:50
    Nie żartuj.
    Nie pisałem o swoim wątku.
    Co ma piernik do wiatraka.


    Moje wątki zawsze zawierają treść,
    w rozumieniu encyklopedycznym (treść .... to słowa).
  • malma590 20.10.13, 13:52
    skuter44 napisał:

    > Nie żartuj.
    > Nie pisałem o swoim wątku.
    > Co ma piernik do wiatraka.
    >
    >
    > Moje wątki zawsze zawierają treść,
    > w rozumieniu encyklopedycznym (treść .... to słowa).

    Fakt. Twoje wątki zawsze zawierają tekst. Często mam jednak wrażenie, że Twoje wpisy są sztuczne, nienaturalne i mają na celu przywołać wątki w których nikt nie chce dyskutować. Czyli można je zakwalifikować do sztucznej dyskusji i podbijania starych tematów.
  • skuter44 20.10.13, 16:40
    Malmo590. Twoje zdanie i Twoje kwalifikowanie . Przykro mi ale nie jestem w stanie/też nie chcę stać się łatwym, miłym, przyjemnym i nadmiernie naturalnym.
  • ta-bulla-rasa 21.10.13, 15:36
    skuter44 napisał:

    > To typowy wątek bez treści, wg mnie.
    >
    > Treść wniesiona w 3 zdaniu przez poprzednika .... jest insynuacją.
    > A cały wpis ..... prowokacją.

    Czy w takim razie lepiej by wg. Ciebie wyglądał ten wątek gdyby rozpoczynał się np. tak: Wbrew temu co sądzą i głoszą różne osoby PKO BP okazuje się jedną z najbardziej innowacyjnych firm. Świadczy o tym m.in. informacja jaka została zawarta w poniższym linku - i tu te pierwotny link. Słów więcej niż 4, dużo więcej. A mimo to znaczenie wpisu takie samo moim zdaniem jak wpisu pierwotnego. Uważam, że wcale nie trzeba pisać nie wiadomo ile używając nie wiadomo ilu słów by przekazać konkretną treść. W historii forum zawsze było tak, że podawało się linki do różnych informacji i dopiero potem zaczynała się dyskusja. Jest ta-bulla-rasa ;) był express...
  • skuter44 21.10.13, 16:01
    Wg mnie. Najważniejsze jest by autor wątku nie ograniczał się do postawienia linku do wątku.
    Bo wtedy spotkać może zarzut, że kogoś/coś reklamuje.

    A ponadto istotny jest pogląd autora wątku podbudowany bądź obalany przez innych.
    Zachęca on do dyskusji nad tematem wątku.

    Link do źródła informacji (sam artykuł) umożliwia jedynie zapoznanie się z tematem
    przez dalszych użytkowników forum i pozwala im mieć swoje zdanie w dyskusji.

    Tak widzę problem.
    Twój pierwszy wpis był jakiś nietypowy. Zawsze rozwijasz treść linka, podając swoje opinie.
    A do tego te kolejne wpisy..... jakiejś prowokacji ? W sumie to wyszło, że ktoś nieprzychylny rankingom chce obniżyć rangę wątku.
  • skuter44 21.10.13, 22:09
    Ranking powstaje w oparciu o „Listę 500 najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce” opracowywaną przez zespół Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
    Nagrody „Innowatory WPROST 2013” otrzymało 16 firm w 8 dziedzinach. W finansach obok PKO Bank Polski S.A. nagrodę otrzymała spółka - BONDSPOT S.A.
    A więc wybrano nasz bank do czołówki firm najbardziej innowacyjnych w kraju .

    Niedawno na forum dyskutowano czy przodowanie banku w innowacjach nie jest ryzykowne, były też pytania - czy warto przodować w innowacjach bankowych ?

    Zarządzający bankiem – jak widać – nie patrzą na ryzyka, śmiało wprowadzają nowe technologie i unowocześniają usługi banku …… ale kolejki w oddziałach nie znikają.
  • balcerek04 23.10.13, 09:04
    skuter44 napisał:

    >ale kol
    > ejki w oddziałach nie znikają.

    W ilu oddziałach Ty widzisz te kolejki. To przecież kolejny mit. Czasami są kolejki czasami nie ma. Tak jak w innych bankach. Poza tym to za jakiś czas oddziałów będzie ubywać bo ubywa w nich klientów, którzy nie muszą już wychodzić z domu by zapłacić rachunek, zlecić przelew, itp.
  • skuter44 23.10.13, 10:14
    Póki co widzę kolejki.
    Szybciej niż nam się wydaje znikną oddziały banków.
    Zastąpi ich bankowość internetowa i mobilna,
    a także różne bankowe agencje, działające na zasadzie franczyzy.
    One mogą praktycznie pracować dłużej i w soboty, co jest wygodne
    dla klientów.
  • mareku1976 24.10.13, 09:41
    skuter44 napisał:

    > Póki co widzę kolejki.

    To ja mam do Ciebie trzy pytania.
    Pierwsze - ile oddziałów odwiedzałeś i w każdym odwiedzanym widziałeś kolejki?
    Drugie - czy w tych oddziałach widzisz kolejki każdego dnia?
    Trzecie - czy korzystasz z usług innych banków albo zaglądasz do ich oddziałów i wtedy widzisz kolejki u nich?
  • skuter44 24.10.13, 10:10
    Odpowiedź.
    1 - odwiedziłem w br. ok. 30 oddziałów w centrach miast , kolejki widziałem w ok. połowie.
    2 - nie mogę tego potwierdzić, nie mieszkam jednocześnie w 10 miastach. Byłem tam przejazdem. U siebie na osiedlach widzę kolejki od 10- ok.13,14 tej , codziennie. Nie są długie, liczą 5-15 osób. Przed otwarciem placówki (malej) stoi ok. 5-10 osób, głownie emerytów. W placówkach tych , mogłoby ich nie być gdyby pracownicy w kasach nie zajmowali się promocją i sprzedażą wszystkich produktów. Przecież potencjalnego klienta może przejąć (w biegu) doradca.
    3 - Nie korzystam z usług innych banków ale mam liczne (okresowe) fachowe informacje o jakości usług ich lokalnych placówek.... w od młodych ludzi, nie mogę jednak podawać jak i w jakim celu uzyskiwane. Tam kolejki są mniejsze (bo mniej mają klientów) ale lokale nie pozwalają na zachowanie bezpieczeństwa/tajemnicy dla klienta i organizacja obsługi nie jest najlepsza, stąd dłuższe oczekiwanie na wykonanie czynności bankowych (może też szwankują procedury?).

    W sumie , mierzona ogólnie, jakość obsługi bankowej na lokalnym rynku bankowym (średnio) nie przekracza szkolnej "4".

    Musisz mnie przesłuchiwać. Ja wyrażam swoją opinię, wiem co piszę. Ty możesz dementować moją wypowiedź.... ale mnie nie przesłuchiwać. -;)
  • skuter44 24.10.13, 10:20
    I jeszcze.... kolejki są (jak zawsze i od dziesiątków lat) .... do kas. Obsługa klientów przez doradców jest już zoptymalizowana, obsada doradców dostosowywana jest nieźle do liczby pojawiających się codziennie klientów. Tu czeka się niedługo. Wyjątek stanowią małe oddziały na osiedlach... tu wszyscy pracownicy są zaharowani, cały dzień.
    Procedury podstawowych czynności pracochłonne i rozbudowane powodują długi okres na załatwianie spraw klientowskich. Dotyczy to szczególnie zakładania kont i udzielania kredytów. Długo tez czeka się na decyzje kredytowe (kredyty gospodarcze i hipoteczne).
  • theodorius 15.11.13, 08:52
    skuter44 napisał:

    > I jeszcze.... kolejki są (jak zawsze i od dziesiątków lat) .... do kas.

    Zamiast zwiększać zatrudnienie wśród kasjero-dysponentów należy promować rozwiązania elektroniczne takie jak iPKO, IKO, karty debetowe i kredytowe. To jest sposób na rozładowanie kolejek.
  • ramzesiq 16.11.13, 07:52
    theodorius napisał:

    > skuter44 napisał:
    >
    > > I jeszcze.... kolejki są (jak zawsze i od dziesiątków lat) .... do kas.
    >
    > Zamiast zwiększać zatrudnienie wśród kasjero-dysponentów należy promować rozwią
    > zania elektroniczne takie jak iPKO, IKO, karty debetowe i kredytowe. To jest sp
    > osób na rozładowanie kolejek.

    Po ostatnich wpadkach trzeba działać przekonując klientów że to były wypadki przy pracy. Inaczej trudno będzie ich namówić do zrezygnowania z obsługi gotówkowej w o-łach.
  • scooter004 18.11.13, 16:20
    ramzesiq napisał:

    > Po ostatnich wpadkach trzeba działać przekonując klientów że to były wypadki pr
    > zy pracy. Inaczej trudno będzie ich namówić do zrezygnowania z obsługi gotówkow
    > ej w o-łach.

    Bardzo sensowne spostrzeżenie. Trzeba koniecznie tłumaczyć klientom skąd problemy i pokazywać co zostało zrobione by się nie powtórzyły.
    Bez tego każdy kto planuje weekendowe zakupy będzie wcześniej wybierał gotówkę a to może spowodować zatory w oddziałach.
  • ramzesiq 20.11.13, 18:02
    scooter004 napisał:

    > ramzesiq napisał:
    >
    > > Po ostatnich wpadkach trzeba działać przekonując klientów że to były wypa
    > dki pr
    > > zy pracy. Inaczej trudno będzie ich namówić do zrezygnowania z obsługi go
    > tówkow
    > > ej w o-łach.
    >
    > Bardzo sensowne spostrzeżenie. Trzeba koniecznie tłumaczyć klientom skąd proble
    > my i pokazywać co zostało zrobione by się nie powtórzyły.
    > Bez tego każdy kto planuje weekendowe zakupy będzie wcześniej wybierał gotówkę
    > a to może spowodować zatory w oddziałach.

    I jeszcze oprócz tłumaczenia trzeba robić wiele by się takie awarie nie zdarzały
  • skuter44 25.11.13, 21:52
    theodorius napisał:
    Zamiast zwiększać zatrudnienie wśród kasjero-dysponentów należy promować rozwiązania elektroniczne takie jak iPKO, IKO, karty debetowe i kredytowe. To jest sposób na rozładowanie kolejek.
    -----------------------------------------
    Czy potencjalnych klientów bankowości mamy tylu, że chcą być klientami bankowości internetowej i innych innowacyjnych produktów ?
    To do tej pory promocji nie było ?
  • dziura_zabita_dechami 26.11.13, 08:34
    Ja bym raczej zaczął od zapewnienia niezawodności systemów. Jak wiadomo, dobry produkt sprzedaje się sam a słaby trzeba wciskać.
  • ta-bulla-rasa 21.11.13, 09:58
    Wątpiono tu w innowacyjność PKO BP
    Poniżej można znaleźć artykuł omawiający cechy firmy innowacyjnej.
    Moim zdaniem PKO BP spełnia wiele opisanych tam elementów
    www.placet.pl/?mod=Artykuly&id=93
  • d.p.r 22.11.13, 13:00
    ta-bulla-rasa napisał:

    > Wątpiono tu w innowacyjność PKO BP
    > Poniżej można znaleźć artykuł omawiający cechy firmy innowacyjnej.
    > Moim zdaniem PKO BP spełnia wiele opisanych tam elementów
    > www.placet.pl/?mod=Artykuly&id=93

    a ja się zastanawiam czy bank w ogóle powinien być aż tak innowacyjny. Bank to tradycja i konserwatyzm. Zbyt duża innowacyjność w 2007/8 przyniosła ogólnoświatowy kryzys finansowy.
  • skuter44 22.11.13, 13:23
    Wg mnie . Nie innowacyjność ale brak profesjonalizmu był wówczas głównym powodem upadku
    systemu bankowego. Opowiadał mi wtedy student, który wrócił z długiego pobytu w USA, że duże kredyty hipoteczne banki udzielały Meksykanom mieszkającym w blaszakach, w slumsach.
    Musiało się tak tragicznie skończyć, dla banków. ,
  • barbapapa003 26.11.13, 12:59
    bila34 napisał(a):

    > Co jak co, ale pewne innowacje mają w PKO. Np.. IKO i teraz się dzieje ten syst
    > em wspólny różnych banków do płatności mobilnych,[b] ale oni to zaczęli.[/b]

    PKO nie zaczęło wcześniej był SkyCash, PKO zrobiło to tylko na większą skalę.

    Co do innowacji to z ostatnich zafascynowało mnie to co zrobiono w trakcie tzw. migracji w Inteligo. Przed migracją w kartach MC w Inteligo była możliwość ustawiania limitów transakcji zbliżeniowych i możliwość ustawienia czy chcę korzystać z paska, czipa czy obu. Nie wiem jaki był powód usunięcia tego ale faktem jest, że zniknęło po migracji. [b]To duży krok w tył i zmniejszenie bezpieczeństwa tych kart.[/b]
  • dziura_zabita_dechami 26.11.13, 14:20
    To nie wszystko. Po "unowocześnieniu" Inteligo, którego jestem posiadaczem już od lat ( podobnie jak konto tradycyjne w PKO ), przychodzą 2 smsy z obciążeniem zamiast dotychczasowego jednego. Często sms najświeższy ma niewłaściwe saldo, nie wiem, z czego to wynika ale źle to wcześniej nie funkcjonowało. Jakby jakiś brak synchronizacji. Po użyciu karty sms z obciążeniem czasami przychodzi następnego dnia, kiedyś był od razu. Przy zmniejszeniu debetu w koncie do 0 otrzymuje się komunikat, że jest już widoczne na rachunku a tak nie jest - zmiany w wysokości debetu są widoczne następnego dnia. Najśmieszniejsze, że po rezygnacji z debetu jak się wejdzie w zakładkę o debecie to się otrzymuje komunikat "że wniosek jest rozpatrywany przez bank" (!).

    Dla mnie totalna klapa, duży krok do tyłu.
  • barbapapa003 26.11.13, 15:27
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > To nie wszystko. Po "unowocześnieniu" Inteligo, którego jestem posiadaczem już
    > od lat ( podobnie jak konto tradycyjne w PKO ), przychodzą 2 smsy z obciążeniem
    > zamiast dotychczasowego jednego.

    Też jestem wieloletnim klientem i wcześniejszy sposób informowania był dla mnie ogromną zaletą której nie miało iPKO. Jak można było to tak spieprzyć?! Przedtem był sms(mail) w momencie autoryzacji, środki były blokowane i już. Po cholerę mi komunikat o obciążeniu 3 dni później??? Przecież środki i tak nie były dostępne a jeśli transakcja była anulowana dostawałem komunikat o usunięciu blokady. Teraz jestem zasypywany durnymi bezużytecznymi i wkurzającymi komunikatami. Poważnie zastanawiam się nad zmianą.

    Dobra rada dla tych co rządzą w PKO. Może zamiast psuć i zmuszać ludzi do sprzedawania tego badziewia zaczęlibyście naprawdę ulepszać produkty. Użytkownicy, szczególnie Ci internetowi, naprawdę nie jedno widzieli, znają i wymagają. Prosiłbym o nie robienie z nas klientów idiotów.
  • benbenek-cd 27.11.13, 09:34
    Może dla innych klientów to, takie rozwiązanie jest krokiem wprzud. Poczekam ze swoja opinią na wypowiedzi innych, zainteresowanych w temacie.
  • barbapapa003 27.11.13, 12:43
    benbenek-cd napisał:

    > Może dla innych klientów to, takie rozwiązanie jest krokiem wprzud. Poczekam ze
    > swoja opinią na wypowiedzi innych, zainteresowanych w temacie

    Zainteresowani już się wypowiedzieli w czasie i po "migracji". Nie zauważyłeś? W mediach było o tym głośno.
    W jednym mogę się z Tobą zgodzić, to nawet dla mnie jest "krokiem wprzud" ;)
  • dziura_zabita_dechami 27.11.13, 14:58
    barbapapa003 napisał:

    > benbenek-cd napisał:
    >
    > > Może dla innych klientów to, takie rozwiązanie jest krokiem wprzud. Pocze
    > kam ze
    > > swoja opinią na wypowiedzi innych, zainteresowanych w temacie
    >
    > Zainteresowani już się wypowiedzieli w czasie i po "migracji". Nie zauważyłeś?
    > W mediach było o tym głośno.
    > W jednym mogę się z Tobą zgodzić, to nawet dla mnie jest "krokiem wprzud" ;)

    Mało tego, ja myślę, że staliśmy nad przepaścią ale zrobiliśmy duży krok naprzód ;)
  • benbenek-cd 27.11.13, 15:31
    barbapapa003 napisał:

    > benbenek-cd napisał:
    >
    > > Może dla innych klientów to, takie rozwiązanie jest krokiem wprzud. Pocze
    > kam ze
    > > swoja opinią na wypowiedzi innych, zainteresowanych w temacie
    >
    > Zainteresowani już się wypowiedzieli w czasie i po "migracji". Nie zauważyłeś?
    > W mediach było o tym głośno.
    > W jednym mogę się z Tobą zgodzić, to nawet dla mnie jest "krokiem wprzud" ;)

    Kto nie idzie naprzud ten się cofa. Klienci głosują nogami. Jak rozwiązanie im się nie spodoba odejdą do innego banku. Ty, tu przeceniasz to co znaczy głośno.
  • dziura_zabita_dechami 27.11.13, 15:36
    Masz całkowitą rację.
  • benbenek-cd 27.11.13, 16:28
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > Masz całkowitą rację.

    Wiem to. Gdybym nie był pewny że mam rację, to po co miałbym tu, na forum zabierać głos. Ale fajnie, bo jesteś tu jednym z nielicznych który potrafi to przyznać.
  • dziura_zabita_dechami 27.11.13, 16:46
    benbenek-cd napisał:

    > dziura_zabita_dechami napisał:
    >
    > > Masz całkowitą rację.
    >
    > Wiem to. Gdybym nie był pewny że mam rację, to po co miałbym tu, na forum zabie
    > rać głos. Ale fajnie, bo jesteś tu jednym z nielicznych który potrafi to przyzn
    > ać.

    Zazdroszczę Ci tej nieomylności.
  • benbenek-cd 27.11.13, 16:54
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > benbenek-cd napisał:
    >
    > > dziura_zabita_dechami napisał:
    > >
    > > > Masz całkowitą rację.
    > >
    > > Wiem to. Gdybym nie był pewny że mam rację, to po co miałbym tu, na forum
    > zabie
    > > rać głos. Ale fajnie, bo jesteś tu jednym z nielicznych który potrafi to
    > przyzn
    > > ać.
    >
    > Zazdroszczę Ci tej nieomylności.

    Przyjmij mój punkt widzenia. Tez poczujesz że masz tu rację.
  • dziura_zabita_dechami 27.11.13, 17:38
    Przykro mi, ale nie jestem w stanie przyjąć Twojego punktu widzenia odnośnie Inteligo, gdyż mam tam konto i oceniam jego funkcjonalnośc jako znacznie gorszą niż dotychczas.
  • barbapapa003 27.11.13, 18:08
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > Przykro mi, ale nie jestem w stanie przyjąć Twojego punktu widzenia odnośnie In
    > teligo, gdyż mam tam konto i oceniam jego funkcjonalnośc jako znacznie gorszą n
    > iż dotychczas.

    Ja mam Inteligo 10 lat, od czasu kiedy należy do PKO. Zawsze się bałem, że włączą je do swojego systemu i niestety doczekałem się. Obsługa kart to masakra. Jak żyć? ;) Na pewno będę czegoś szukał w innym banku.
  • benbenek-cd 27.11.13, 19:24
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > Przykro mi, ale nie jestem w stanie przyjąć Twojego punktu widzenia odnośnie In
    > teligo, gdyż mam tam konto i oceniam jego funkcjonalnośc jako znacznie gorszą n
    > iż dotychczas.

    Nic nie musisz przyjmować. Ja tylko tu, na forum powiedziałem że zmiany oceniają klienci głosując nogami. Jak im się te omawiane tu na forum zmiany nie spodobają to będą szukać innego banku. Tobie się nie spodibały, ale chętnie poczytałbym opinie fachowców dlaczego wogule coś zmieniano. Ty to jeden klient. Tak jak z tym odwróceniem trendu poczekajmy co się będzie działo w kolejnych miesiącach. Wtedy tu na forum podyskutujemy, czy zmiana była dobra.
  • barbapapa003 27.11.13, 20:03
    benbenek-cd napisał:

    > Tobie się nie spodibały, ale chętnie poczytałb
    > ym opinie fachowców [b]dlaczego wogule coś zmieniano[/b]

    Jak to dlaczego?? Ty pracownik PKO nie wiesz?? Mówi Ci coś słowo "migracja"? :) A powinno...

    Tak przy okazji. Nawet wcześniej nie zauważyłem.[b] Wykastrowana jest usługa "bankomaty bez granic[/b]". Mają ją tylko ci co uruchomili wcześniej. Porażka...
  • dziura_zabita_dechami 28.11.13, 07:12
    Pamiętam czasy, gdy Inteligo był najnowocześniejszym bankiem internetowym w Polsce. Później bank kupił Inteligo i zaczęła się równia pochyła.

    Taki pomysł - może odsprzedać inteligo np. Mbankowi i odkupić za 1-2 lata ?
  • benbenek-cd 28.11.13, 08:31
    barbapapa003 napisał:

    > Jak to dlaczego?? Ty pracownik PKO nie wiesz?? Mówi Ci coś słowo "migracja"? :)
    > A powinno...
    Eeeee... Co tu do rzeczy ma migracja. To tu taki dobry przykład dlaczego tu na forum w takich tematach potrzebny jest glos fachowców. Wiadomo że była migracja. Mnie interesuje jaka była jej przyczyna i co ona dała. Jeden, dwóch niezadowolonych klientów analitycy posiadający dostęp do danych mogli by zestawić z zadowolonymi. Dopiero wtedy można by tu, na forum dowodzić czy ta zmiana była dobra czy zła
  • dziura_zabita_dechami 28.11.13, 09:30
    benbenek-cd napisał:

    > barbapapa003 napisał:
    >
    > > Jak to dlaczego?? Ty pracownik PKO nie wiesz?? Mówi Ci coś słowo "migracj
    > a"? :)
    > > A powinno...
    > Eeeee... Co tu do rzeczy ma migracja. To tu taki dobry przykład dlaczego tu na
    > forum w takich tematach potrzebny jest glos fachowców. Wiadomo że była migracja
    > . Mnie interesuje jaka była jej przyczyna i co ona dała. Jeden, dwóch niezadowo
    > lonych klientów analitycy posiadający dostęp do danych mogli by zestawić z zado
    > wolonymi. Dopiero wtedy można by tu, na forum dowodzić czy ta zmiana była dobra
    > czy zła

    Nie potrzebuję experta by wiedzieć, że skoro wcześniej miałem smsy z saldem aktualnym a teraz otrzymuję dwa razy więcej smsów z saldem nieaktualnym, to jest zmiana na złe. Czuję, że nie masz Inteligo.
  • dziura_zabita_dechami 28.11.13, 10:00
    Kilka z brzegu wziętych komentarzy klientów i expertów na temat zmian w Inteligo :

    samcik.blox.pl/2013/09/Katastrofa-Inteligo-Czy-bank-straci-zaufanie.html
    www.bankier.pl/wiadomosc/Duza-wpadka-Inteligo-Klienci-oburzeni-2933686.html
    samcik.blox.pl/2013/07/Szczyt-glupoty-czy-oszczednosci-Wykastrowali.html
  • barbapapa003 28.11.13, 14:25
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > Kilka z brzegu wziętych komentarzy klientów i expertów na temat zmian w Inteligo

    [url=http://monter.techlog.pl/nowe-bardzo-kiepskie-inteligo-ad-2013/]Jeszcze jedna opinia o nowym Inteligo[/url]

  • barbapapa003 28.11.13, 14:19
    benbenek-cd napisał:

    > Eeeee... Co tu do rzeczy ma migracja

    Wszystko...

    > Wiadomo że była migracja. Mnie interesuje jaka była jej przyczyna i co ona dała

    To chyba nawet dzieci pracowników wiedzą ;) Tylko jeden benbenek nie :)

    > To tu taki dobry przykład dlaczego tu na
    > forum w takich tematach potrzebny jest glos fachowców.

    A skąd wiesz, że z nimi nie rozmawiasz? :) Poza tym po co Ci fachowiec? Obsługa kart MC to było coś co wyróżniało Inteligo na rynku. Teraz tego nie ma. Było i nie ma. Proste? Potrzebny fachowiec? :D
  • benbenek-cd 29.11.13, 14:48
    Oooo...Dobrze. Znalazłeś tu, na forum kilka przykładów. Ale to tylko kilka tu głosów. Pko ma miliony klientów. Te kilka głosów to nawet nie kropla w morzu. Tu teraz jeszcze bardziej widać potrzebę zabrania głosu przez specjalistów w temacie. Nasze wypowiedzi wyglądają bardzo nieprofesjonalnie
  • barbapapa003 29.11.13, 15:28
    benbenek-cd napisał:

    > Ale to tylko kilka tu głosów. Pko ma miliony klientów.

    Inteligo nie ma nawet miliona...

    > Te kilka głosów to nawet nie kropla w morzu.

    To filiżanka kawy w 2 m3...

    > Tu teraz jeszcze bardziej widać potrzebę zabrania głosu przez specjalistów

    Tu całe konsylium by się przydało :)
  • benbenek-cd 29.11.13, 15:37
    barbapapa003 napisał:

    > benbenek-cd napisał:
    >
    > > Ale to tylko kilka tu głosów. Pko ma miliony klientów.
    >
    > Inteligo nie ma nawet miliona...
    >
    Inteligo to Pko. Tu na forum i w całym banku wszyscy to wiedzą
  • dziura_zabita_dechami 29.11.13, 16:23
    benbenek-cd napisał:

    > barbapapa003 napisał:
    >
    > > benbenek-cd napisał:
    > >
    > > > Ale to tylko kilka tu głosów. Pko ma miliony klientów.
    > >
    > > Inteligo nie ma nawet miliona...
    > >
    > Inteligo to Pko. Tu na forum i w całym banku wszyscy to wiedzą

    Trzeba by zapytać experta czy PKO to to samo co Inteligo. Mnie nie przekonałeś. Wklej jakąś fachową opinię, że rzeczywiście Inteligo to PKO bo według mnie to odrębne byty prawne.
  • benbenek-cd 29.11.13, 17:46
    Na prawie się nie znam. Brakuje tu, na forum wypowiedzi prawników. Wiele tych, tu naszych niedoskonałych dyskusji mogli by wyprostować. Cieszę się, że tu na forum przekonałem cię do słuchania ekspertów. Na początku nie wiadomo poco oporna byłaś. No ale po to jest to forum, bu tu na tym forum argumentami przekonywać że ma się rację
  • dziura_zabita_dechami 29.11.13, 17:51
    benbenek-cd napisał:

    > Na prawie się nie znam. Brakuje tu, na forum wypowiedzi prawników. Wiele tych,
    > tu naszych niedoskonałych dyskusji mogli by wyprostować. Cieszę się, że tu na f
    > orum przekonałem cię do słuchania ekspertów. Na początku nie wiadomo poco oporn
    > a byłaś. No ale po to jest to forum, bu tu na tym forum argumentami przekonywać
    > że ma się rację

    Masz rację, przekonałeś mnie, bez expertów nie ma co w ogóle dyskutować o zakupie kredytu czy depozytu w banku nie wspominając.

    Nic, lecę zaparzyć kawę. Najpierw jednak wygooglam, w jakiej temperaturze wrze woda na mojej wysokości n.p.m. i jaką bezwładnośc cieplną ma kubek odbierający ciepło w wody w stanie ciekłym na granicy z lotnym. Brrr......boję się teraz tak po prostu zaparzać kawę. Dziękuję benbenku.
  • malma590 01.12.13, 19:05
    A już tak poważnie, jesteś generalnie przeciw słuchaniu opinii ludzi, którzy są specjalistami w danej dziedzinie?
  • dziura_zabita_dechami 02.12.13, 07:43
    malma590 napisała:

    > A już tak poważnie, jesteś generalnie przeciw słuchaniu opinii ludzi, którzy są
    > specjalistami w danej dziedzinie?

    Na tak postawione pytanie odpowiem - nie jestem. Ale odchodzimy o tematu wątku. Jak już pisałem, jak ktoś potrzebuje oceny specjalisty, bo ocenic trywialne sprawy to nie wstyd. Nie wstydź się więc, że nie potrafisz sama ocenic.
  • benbenek-cd 08.12.13, 14:29
    dziura_zabita_dechami napisał:


    > Na tak postawione pytanie odpowiem - nie jestem. Ale odchodzimy o tematu wątku.
    > Jak już pisałem, jak ktoś potrzebuje oceny specjalisty, bo ocenic trywialne sp
    > rawy to nie wstyd. Nie wstydź się więc, że nie potrafisz sama ocenic.

    Aaaa...A tu w tym temacie, na tym tu forum to nawet ja tu mogę się z tobą zgodzić. Każdy tu, na tym forum może sobie oceniać. I ja tu, na tym tu forum widzę, że tu tak się robi. Ale tu, na tym forum chodzi o to żeby te nasze tu własne, ale niefachowe, nieprofesjonalne, niepełne oceny, ocenił tu na forum ktoś, kto się tu na tych tematach co my je ty dyskutujemy, zna. My tu jesteśmy tylko takimi tu amatorami, co widać tu na forum w naszych wypisach. A fachowy specjalista zawsze ty w tych tematach będzie wiedział więcej od nas, ciebie, mnie, Kol. wafle, pana skutera, barbuego, innych. I to nie wstyd, tu na tym tu forum poprosić mondrzejszych od nas, tu ciebie, mnie, Kol. wafle, pana skutera, barbiego, innych o wytłumaczenie tu na tym forum tego, czego my tu nie rozumiemy
  • barbapapa003 27.11.13, 18:00
    benbenek-cd napisał:

    > Kto nie idzie naprzud ten się cofa. Klienci głosują nogami. Jak rozwiązanie im
    > się nie spodoba odejdą do innego banku. Ty, tu przeceniasz to co znaczy głośno.

    A więc naprzud PKO! Naprzud Panie Prezesie! Naprzud, czekamy na więcej doskonałych rozwiązań :)
  • agrafek10 28.11.13, 20:22
    barbapapa003 napisał:

    > benbenek-cd napisał:
    >
    > > Kto nie idzie naprzud ten się cofa. Klienci głosują nogami. Jak rozwiązan
    > ie im
    > > się nie spodoba odejdą do innego banku. Ty, tu przeceniasz to co znaczy g
    > łośno.
    >
    > A więc naprzud PKO! Naprzud Panie Prezesie! Naprzud, czekamy na więcej doskonał
    > ych rozwiązań :)

    Ja Cię proszę....nie znęcaj się ...może un jest dysortograf albo co...;)))))))))))))))
  • 40lolek 02.12.13, 14:09
    "PKO BP najbardziej innowacyjną firmą"

    Buuuhahaha....

    Koń by się uśmiał.
  • sytem 07.12.13, 14:52
    40lolek napisał(a):

    > "PKO BP najbardziej innowacyjną firmą"
    >
    > Buuuhahaha....
    >
    > Koń by się uśmiał.

    Skąd ta ironia?
    W tej dyskusji podano argumenty przeciw i argumenty za.
    Dużo wskazuję, że PKO jest innowacjny.
    Jakie są twoje argumenty?
  • tujejekscelencja 10.12.13, 23:07
    Potwierdzam!
    Obecnie jesteśmy najbardziej innowacyjni na rynku! I zawsze wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów!
    Pozdrawiam
    Wasza Jej Ekscelencja.
  • agrafek10 11.12.13, 00:21
    Udowodnij ;)
  • obb.serwator 18.12.13, 12:02
    agrafek10 napisał(a):

    > Udowodnij ;)

    Już sam ten wątek jest dowodem na słowa Jej Ekscelencji :)
    Czego więcej potrzebujesz?
  • dziura_zabita_dechami 18.12.13, 12:06
    obb.serwator napisał:

    > agrafek10 napisał(a):
    >
    > > Udowodnij ;)
    >
    > Już sam ten wątek jest dowodem na słowa Jej Ekscelencji :)
    > Czego więcej potrzebujesz?

    ha ha ha wątek jest dowodem, bez komentarza
  • obb.serwator 19.12.13, 18:22
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > obb.serwator napisał:
    >
    > > agrafek10 napisał(a):
    > >
    > > > Udowodnij ;)
    > >
    > > Już sam ten wątek jest dowodem na słowa Jej Ekscelencji :)
    > > Czego więcej potrzebujesz?
    >
    > ha ha ha wątek jest dowodem, bez komentarza

    Pewnie, że jest. Znajdziesz w nim wiele wypowiedzi, które prezentują obiektywne argumenty uzasadniające dlaczego można tak o PKO BP mówić. Wystarczy poczytać.
  • chudy_ser 21.12.13, 10:57
    No i znajdziesz też w tym samym wątku sporo argumentów przeciwnych. No i kto ma rację?
  • sytem 22.12.13, 10:29
    A czy ktoś zawsze musi mieć rację? Nie wystarczy sama wymiana opinii, bez udowadniania kogo jest na wierzchu?
  • barbapapa003 22.12.13, 12:03
    sytem napisał:

    > Nie wystarczy sama wymiana opinii, bez udowa
    > dniania kogo jest na wierzchu?

    Często nie wystarczy. Ktoś może twierdzić, że 2+2=11 a wtedy trudno coś takiego zostawić bez komentarza. Takie wypowiedzi wymagają dowodu.
  • benbenek-cd 30.12.13, 08:52
    barbapapa003 napisał:

    > sytem napisał:
    >
    > > Nie wystarczy sama wymiana opinii, bez udowa
    > > dniania kogo jest na wierzchu?
    >
    > Często nie wystarczy. Ktoś może twierdzić, że 2+2=11 a wtedy trudno coś takiego
    > zostawić bez komentarza. Takie wypowiedzi wymagają dowodu.

    Oooo...I nawet ty, tu na tym tu forum zaczynasz mjeć rację. Tu na tym tu forum to tu som sami babnkowcy i oni to tu, na tym tu forum to tu wiedzą że 2i 2 to jest tu, na tym tu forum 4. Ale ty tu, na tym tu forum masz tu racje, że tu mogą być bardziej skomplikowane tematy poruszane, które my, ty i twoja rodzina, ja, dziura, pan skuter, Kol. Wafle, inni tylko powierzchownie, niefachowo rozumiemy. I to tu na tym tu forum widać z naszych, twoich, moich, dziury, pana skutera, Kol. Wafle, innych wypowiedzi. I dla tego tu na tym tu forum, ja tak tu zawsze wołam o głosy prawdziwych specjalistów, którzy nam tu, tobie, mnie, dziurze, panu skuterowi, Kol. Waflle, innym napiszą jak jest na prawdę, a nie jak nam się tu na tym tu forum wydaje, że tak tu jest.
  • skuter44 30.12.13, 14:59
    Benbenek cd napisał (tł.moje) :
    "I nawet ty zaczynasz mieć rację. Na tym forum są sami bankowcy i wiedzą, że 2 +2 = 4. Ale masz rację, że mogą być poruszane bardziej skomplikowane tematy, które tylko powierzchownie, niefachowo rozumiemy. I dlatego zawsze wołam o głosy prawdziwych specjalistów, którzy nam napiszą jak jest naprawdę, a nie jak nam wydaje."

    Po co męczysz się benbenku. Zamiast pisać bez udziwnień. Może wtedy mialbyś na forum ekspertów ?
  • dziura_zabita_dechami 30.12.13, 15:05
    skuter44 napisał:

    > Benbenek cd napisał (tł.moje) :
    > "I nawet ty zaczynasz mieć rację. Na tym forum są sami bankowcy i wiedzą, że
    > 2 +2 = 4. Ale masz rację, że mogą być poruszane bardziej skomplikowane tematy
    > , które tylko powierzchownie, niefachowo rozumiemy. I dlatego zawsze wołam o
    > głosy prawdziwych specjalistów, którzy nam napiszą jak jest naprawdę, a nie ja
    > k nam wydaje."
    >
    > Po co męczysz się benbenku. Zamiast pisać bez udziwnień. Może wtedy mialbyś na
    > forum ekspertów ?

    Skuter, nie karm trolla....
  • skuter44 30.12.13, 15:27
    Jeśli bym liczył na oczekiwany efekt ....... to chętnie bym go zagłodził. Piszę tak z powodu swojej bezsilności. Wzoruję się przy tym ( choć niechętnie) na innych,.... takich - jest ich większość - co wszystkiego co "naj..." życzą nawet swoim nieprzyjaciołom.
    Ja natomiast (dotychczas) najlepsze życzenia przekazywałem tylko "miłym mi" forumowiczom albo też interesownie założycielom (by zachowali fora w 2014 r) . Wyjątek stanowi tu Mobbing , którego bardzo cenię i lubię.
    A to dlatego, że nie jestem aż tak obłudny , nie wierzę też, że ci którzy oficjalnie zaliczyli mnie (na forum) do grupy " swoich nieprzyjaciół" mogli by dobrze przyjąć moje słodkie, lizusowskie życzenia ; że raptem odwzajemnią się i staną się wzorcami chrześcijaństwa.
  • q.p.r 30.12.13, 18:26
    dziura_zabita_dechami napisał:


    > Skuter, nie karm trolla....

    i jeszcze qrede, skuter nie zapychaj dziury ;)
  • skuter44 30.12.13, 20:15
    O JAKIEJ DZIURZE PISZESZ ?
  • q.p.r 30.12.13, 21:58
    skuter44 napisał:

    > O JAKIEJ DZIURZE PISZESZ ?

    no qrede skuter jak o jakiej dziurze; przeciez qrede o dziurze zabitej dechami; zadnej innej ja tu qrede nie widze ;)
  • dziura_zabita_dechami 30.12.13, 22:50
    q.p.r napisał:

    > dziura_zabita_dechami napisał:
    >
    >
    > > Skuter, nie karm trolla....
    >
    > i jeszcze qrede, skuter nie zapychaj dziury ;)

    A Ty też troll ? Bo nożyce się odezwały...
  • q.p.r 31.12.13, 06:43
    wez se qrede gosciu jedna deche odsun i troche swiatla wpusc do dziury, bo ci qrede ten mrok na mozg sie rzucil i sie nadwrazliwy robisz
  • dziura_zabita_dechami 31.12.13, 10:34
    q.p.r napisał:

    > wez se qrede gosciu jedna deche odsun i troche swiatla wpusc do dziury, bo ci q
    > rede ten mrok na mozg sie rzucil i sie nadwrazliwy robisz

    Rzeczywiście, bardzo sensowna wypowiedź, tak wiele wnosząca do naszych tematów i tak dobrze świadcząca o pracowniku PKO i jego kulturze.
  • krolewna.smieszka 31.12.13, 10:45
    q.p.r napisał:

    > wez se qrede gosciu jedna deche odsun i troche swiatla wpusc do dziury, bo ci q
    > rede ten mrok na mozg sie rzucil i sie nadwrazliwy robisz

    Qperku, nie karm trolla...
  • agrafek10 31.12.13, 18:43
    krolewna.smieszka napisała:

    > q.p.r napisał:
    >
    > > wez se qrede gosciu jedna deche odsun i troche swiatla wpusc do dziury, b
    > o ci q
    > > rede ten mrok na mozg sie rzucil i sie nadwrazliwy robisz
    >
    > Qperku, nie karm trolla...

    ....subiektywna ocena.....ja się boję że nadmiar piwka rzucił się Qperkowi na trzustkę czy cóś ;)
  • poprostu59 11.01.14, 15:12
    agrafek10 napisał(a):

    > krolewna.smieszka napisała:
    >
    > > q.p.r napisał:
    > >
    > > > wez se qrede gosciu jedna deche odsun i troche swiatla wpusc do dzi
    > ury, b
    > > o ci q
    > > > rede ten mrok na mozg sie rzucil i sie nadwrazliwy robisz
    > >
    > > Qperku, nie karm trolla...
    >
    > ....subiektywna ocena.....ja się boję że nadmiar piwka rzucił się Qperkowi na t
    > rzustkę czy cóś ;)

    Chyba to piwko rozem z diurą drinkowali ;)
  • tujejekscelencja 11.01.14, 17:09
    Moi Drodzy,
    Z prawdziwą przyjemnością pragnę Was poinformować, że cały czas odbieramy nagrody za naszą bezapelacyjną innowacyjność! I właśnie dlatego chciałabym gorąco podziękować w imieniu swoim i moich Przełożonych - tym z Was, którzy swoimi pomysłami i zapałem przyczyniają się do powszechnego postrzegania PKO BP S.A. jako banku najbardziej innowacyjnego w Polsce.
    Pozdrawiam
    Wasza Jej Ekscelencja.
  • q.p.r 12.01.14, 22:59
    tujejekscelencja napisał(a):

    > Moi Drodzy,
    > Z prawdziwą przyjemnością pragnę Was poinformować, że cały czas odbieramy nagro
    > dy za naszą bezapelacyjną innowacyjność! I właśnie dlatego chciałabym gorąco po
    > dziękować w imieniu swoim i moich Przełożonych - tym z Was, którzy swoimi pomy
    > słami i zapałem przyczyniają się do powszechnego postrzegania PKO BP S.A. jako
    > banku najbardziej innowacyjnego w Polsce.
    > Pozdrawiam
    > Wasza Jej Ekscelencja.

    no qrede wreszcie; zamiast se cycki doprawiac to od razu moglas nam podziekowac
  • sytem 17.01.14, 06:46
    tujejekscelencja napisał(a):

    > Moi Drodzy,
    > Z prawdziwą przyjemnością pragnę Was poinformować, że cały czas odbieramy nagro
    > dy za naszą bezapelacyjną innowacyjność! I właśnie dlatego chciałabym gorąco po
    > dziękować w imieniu swoim i moich Przełożonych - tym z Was, którzy swoimi pomy
    > słami i zapałem przyczyniają się do powszechnego postrzegania PKO BP S.A. jako
    > banku najbardziej innowacyjnego w Polsce.
    > Pozdrawiam
    > Wasza Jej Ekscelencja.

    czy poza podziękowaniami możemy się spodziewać innych form uznania naszego wkładu w wiekopomne sukcesy banku ???
  • tor-r-es 20.01.14, 16:25
    sytem napisał:

    > tujejekscelencja napisał(a):
    >
    > > Moi Drodzy,
    > > Z prawdziwą przyjemnością pragnę Was poinformować, że cały czas odbieramy
    > nagro
    > > dy za naszą bezapelacyjną innowacyjność! I właśnie dlatego chciałabym gor
    > ąco po
    > > dziękować w imieniu swoim i moich Przełożonych - tym z Was, którzy swoim
    > i pomy
    > > słami i zapałem przyczyniają się do powszechnego postrzegania PKO BP S.A.
    > jako
    > > banku najbardziej innowacyjnego w Polsce.
    > > Pozdrawiam
    > > Wasza Jej Ekscelencja.
    >
    > czy poza podziękowaniami możemy się spodziewać innych form uznania naszego wkła
    > du w wiekopomne sukcesy banku ???

    to zależy czego się spodziewasz ;). na ekstra pieniądze bym nie liczyła.
  • sytem 23.01.14, 08:55
    dlaczego nie ? skoro bank cały czas odbiera nagrody to dlaczego nie chce nagrodzić za to samo swoich pracowników?
  • dziura_zabita_dechami 23.01.14, 08:59
    Może dlatego, że zarządzający znają "wartość" tych nagród. W końcu w ocenie klientów jest to najgorszy bank w Polsce, a o taką opinię naprawdę trudno....
  • elkana102 09.03.14, 14:37
    dziura_zabita_dechami napisał:

    > Może dlatego, że zarządzający znają "wartość" tych nagród. W końcu w ocenie kli
    > entów jest to najgorszy bank w Polsce, a o taką opinię naprawdę trudno....

    Coś jest nie tak w Twoich wypowiedziach. Jakim cudem najgorszy bank w polsce w oczach klientów ma tych klientów najwięcej ? Czyli co, klienci lubią najgorsze banki ? Te Twoje rankingi nie są wiarygodne.
  • barbidur003 18.03.14, 14:19
    elkana102 napisała:

    > dziura_zabita_dechami napisał:
    >
    > > Może dlatego, że zarządzający znają "wartość" tych nagród. W końcu w ocen
    > ie kli
    > > entów jest to najgorszy bank w Polsce, a o taką opinię naprawdę trudno...
    > .
    >
    > Coś jest nie tak w Twoich wypowiedziach. Jakim cudem najgorszy bank w polsce w
    > oczach klientów ma tych klientów najwięcej ? Czyli co, klienci lubią najgorsze
    > banki ? Te Twoje rankingi nie są wiarygodne.

    To pewnie zależy też od klientów. jak się trafi grupa niezadowolonych to wynik badania będzie negatywny. I na takie wyniki poluje dziura. Jak się trafi grupa zadowolonych to wynik jest pozytywny i cieszy się tabulla. A prawda jak to zwykle bywa jest gdzieś w środku. Czyli jest normalnie.
  • skuter44 18.03.14, 15:14
    O czym innym piszą ci adwersarze, piszą o fragmentach, szczegółach, konkursach, wyróżnieniach, zjawiskach ubocznych, ... a uogólniają opinię na cały bank, oceniają na tej podstawie .... "bank najlepszy" bądź "bank najgorszy".

    Rzadko kiedy , ktoś tu pokusi się o rzetelną ocenę.
    A przecież wszelkie zjawiska masowe, procesy gospodarcze, finanse firmy przy ocenie mają:
    - swoje mocne i słabe strony,
    - zalety i wady,
    .......
  • barbapapa003 18.03.14, 17:18
    barbidur003 napisał:

    > To pewnie zależy też od klientów. jak się trafi grupa niezadowolonych to wynik
    > badania będzie negatywny. I na takie wyniki poluje dziura. Jak się trafi grupa
    > zadowolonych to wynik jest pozytywny i cieszy się tabulla. A prawda jak to zwyk
    > le bywa jest gdzieś w środku. Czyli jest normalnie.

    Statystyka to nie loteryjka. Jest w tym trochę przypadku ale ściśle kontrolowanego :) Proponuję się podszkolić... ;)
  • skuter44 31.03.14, 15:11
    Wychodzi na to, że tytuł wątku jest zasadny.
    Red. Samcik i dyr.Macierzyński przekonują nas o tym ,
    w art. ; samcik.blox.pl/2013/03/PKO-BP-chce-zmiazdzyc-karciarzy-bankomat-bez.html
  • theodorius 29.04.14, 09:42
    skuter44 napisał:

    > Wychodzi na to, że tytuł wątku jest zasadny.
    > Red. Samcik i dyr.Macierzyński przekonują nas o tym ,
    > w art. ; samcik.blox.pl/2013/03/PKO-BP-chce-zmiazdzyc-karciarzy-bankomat-bez.html

    Oczywiście, że tytuł wątku jest zasadny. O innowacyjności PKO świadczą przecież choćby IKO, czy SKO.
  • barbapapa003 29.04.14, 10:08
    theodorius napisał:

    > Oczywiście, że tytuł wątku jest zasadny. O innowacyjności PKO świadczą przecież
    > choćby IKO, czy SKO.

    Nie wystarczy udowodnić, że jest innowacyjny ale, że [u]najbardziej [/u]innowacyjny a to zupełnie co innego :) Co do IKO innowacją jest ale niestety (na razie) zasłużenie niechcianą o czym świadczą wyniki...

    --
    barbapapa003 aktualnie reprezentuje "grupę" w której skład wchodzą: troublemaker_next i troublemaker_recovery
  • theodorius 24.07.14, 13:58
    barbapapa003 napisał:

    > Nie wystarczy udowodnić, że jest innowacyjny ale, że [u]najbardziej [/u]innowac
    > yjny a to zupełnie co innego :) Co do IKO innowacją jest ale niestety (na razie
    > ) zasłużenie niechcianą o czym świadczą wyniki...
    >
    To czy jest innowacyjny, czy najbardziej innowacyjny to już stopniowanie i ocena. Skoro bank ma wyróżnienia za najbardziej innowacyjne produkty, to znaczy że jest najbardziej innowacyjny.
  • dziura_zabita_dechami 24.07.14, 14:19
    > To czy jest innowacyjny, czy najbardziej innowacyjny to już stopniowanie i ocen
    > a. Skoro bank ma wyróżnienia za najbardziej innowacyjne produkty, to znaczy że
    > jest najbardziej innowacyjny.

    Hmm z tego co wiem, to inne banki też mają wyróżnienia za najbardziej innowacyjne produkty - np. AliorSync, Mbank itp.

    No ale skoro wg Ciebie może być kilka najbardziej innowacyjnych to ok :)
    Idąc Twoim pokrętnym tokiem rozumowania, bank jest też najbardziej bankowym bankiem :)
  • barbapapa003 25.07.14, 10:46
    theodorius napisał:

    > To czy jest innowacyjny, czy najbardziej innowacyjny to już stopniowanie i ocen
    > a. Skoro bank ma wyróżnienia za najbardziej innowacyjne produkty, to znaczy że
    > jest najbardziej innowacyjny.

    Czyli jak ciocia i wujek mówią, że mam najładniejsze uszy, to znaczy, że cały jestem najładniejszy i nie jest to ocena ani stopniowanie :D Zrozumiałem ;)

    --
    Nie widzę i nie odpowiadam na zaczepki trolli.
  • theodorius 25.07.14, 12:40
    barbapapa003 napisał:

    >
    > Czyli jak ciocia i wujek mówią, że mam najładniejsze uszy, to znaczy, że cały j
    > estem najładniejszy i nie jest to ocena ani stopniowanie :D Zrozumiałem ;)
    >
    To może przypomnę, bo najwyraźniej nie doczytałeś wpisu inicjującego wątek :). Chyba nawet rozumiem dlaczego tak się stało ;)
    "Innowatory Wprost przyznawane są w kilku kategoriach, kluczowych z punktu widzenia rozwoju gospodarki. Zestawienie tygodnika zostało przygotowane w oparciu o Listę 500 Najbardziej Innowacyjnych Firm w Polsce [b]autorstwa zespołu naukowców z Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk[/b]. Na jej bazie redakcja tygodnika Wprost dokonała wyboru firm, które uznano za liderów innowacji w wybranych, najbardziej przyszłościowych sektorach gospodarki."
    Być może Twoja ciocia i Twój wujek pracują w PAN, a może nawet we Wprost, ale nie są chyba jedynymi pracownikami tych firm ;)
  • barbapapa003 25.07.14, 16:28
    theodorius napisał:

    > Być może Twoja ciocia i Twój wujek pracują w PAN, a może nawet we Wprost, ale n
    > ie są chyba jedynymi pracownikami tych firm

    1. Myśl trochę bardziej abstrakcyjnie to zrozumiesz co napisałem.
    2. Moja ciocia i wujek nie muszą pracować w PAN żeby być specjalistami od moich uszu... Widzisz już gdzie popełniasz kolejny błąd? :)

    --
    Nie widzę i nie odpowiadam na zaczepki trolli.
  • sytem 30.07.14, 09:03
    barbapapa003 napisał:

    > theodorius napisał:
    >
    > > Być może Twoja ciocia i Twój wujek pracują w PAN, a może nawet we Wprost,
    > ale n
    > > ie są chyba jedynymi pracownikami tych firm
    >
    > 1. Myśl trochę bardziej abstrakcyjnie to zrozumiesz co napisałem.
    > 2. Moja ciocia i wujek nie muszą pracować w PAN żeby być specjalistami od moich
    > uszu... Widzisz już gdzie popełniasz kolejny błąd? :)
    >
    a co napisałeś? może to zbyt skomplikowane dla przeciętnego bankowca? nie rozważałeś przeszkolenia się z klarownego wyrażania swoich myśli?
  • agrafek10 01.08.14, 19:57
    sytem napisał:

    > barbapapa003 napisał:
    >
    > > theodorius napisał:
    > >
    > > > Być może Twoja ciocia i Twój wujek pracują w PAN, a może nawet we W
    > prost,
    > > ale n
    > > > ie są chyba jedynymi pracownikami tych firm
    > >
    > > 1. Myśl trochę bardziej abstrakcyjnie to zrozumiesz co napisałem.
    > > 2. Moja ciocia i wujek nie muszą pracować w PAN żeby być specjalistami od
    > moich
    > > uszu... Widzisz już gdzie popełniasz kolejny błąd? :)
    > >
    > a co napisałeś? może to zbyt skomplikowane dla przeciętnego bankowca? nie rozwa
    > żałeś przeszkolenia się z klarownego wyrażania swoich myśli?

    Sorry,Sytem ale ja-przeciętny bankowiec zrozumiałam ;););)
  • dziura_zabita_dechami 11.12.13, 05:27
    tujejekscelencja napisał(a):

    > Potwierdzam!
    > Obecnie jesteśmy najbardziej innowacyjni na rynku! I zawsze wychodzimy naprzeci
    > w oczekiwaniom naszych Klientów!
    > Pozdrawiam
    > Wasza Jej Ekscelencja.

    Chcesz o tym pogadać ? :)
  • ta-bulla-rasa 15.09.14, 15:13
    Tym razem coś z podwórka bankowości dla firm :)
    prnews.pl/bankowosc/zdalne-otwieranie-rachunkow-dla-firm-w-pko-banku-polskim-6549683.html
  • balcerek04 10.11.14, 15:37
    To jest jeszcze jeden przykład dla czuka/skutera, tym razem pokazujący dobrą organizację pracy. Jest chyba tak, jak w tym powiedzeniu -cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie co posiadacie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.