Dodaj do ulubionych

Czy w Krośnie jest żałosnie?

IP: *.*.*.* 06.06.02, 11:22
Jest, czy nie jest?
Edytor zaawansowany
  • sloggi 12.06.02, 15:44
    Tempo rozwoju tego forum mnie zachwyca.
  • Gość: krys IP: *.*.*.* 12.06.02, 16:26
    sloggi napisał(a):

    > Tempo rozwoju tego forum mnie zachwyca.

    > Ale fakt,że tu się znalazłeś daje nadzieję .....
  • Gość: fryc IP: *.*.*.* 03.07.02, 19:30
    W Krośnie nie jest żałośnie,
    tylko słońce zachodzi ukośnie.
    Dlatego ludziom żyje się mniej radośnie,
    ale poza tym - całkiem znośnie.
  • Gość: etam IP: *.krosno.cvx.ppp.tpnet.pl 11.07.02, 20:45
    W krosnie nie jest zalosnie, jest po prostu beznadziejnie. Bylo, jest i tak
    bedzie na wiek wiekow. Amen :-))). Wystarczy przejsc ulicami :)
  • bh2 03.08.02, 11:34
    A pamietacie taka knajpe na rynku w podziziemiach,prowadzil ja Cipek chyba z
    Tarnobrzega.Tam sie cos dzialo
  • Gość: SZAK IP: milea:* / 192.168.1.* 17.10.02, 21:03
    KROSNO JEST OK . TYLKO WY KLIKAJCIE . :))) SZAK
  • Gość: zabolec IP: *.rasserver.net 26.10.02, 01:23
    Ale przynajmniej paru ludzi dawalo do pieca!!!!!!!! Jeny, gdzie sa te czasy!!
    EEEEEE tam , co sie bede rozczulac.
  • Gość: kleopatra10 IP: *.ceti.pl 15.02.03, 11:02
    Czy knajpa o której mowa w podziemiach rynku to Wójtowska? Pamiętam taką ale
    latem widziałam że jest coś w tym miejscu ale nie wiem czy ma tą samą nazwę
  • Gość: Prysk IP: *.krosno.cvx.ppp.tpnet.pl 17.02.03, 16:32
    W Krośnie nie jest żałośnie. Żałośnie jest żałosnym ludziom.
  • Gość: Cin IP: *.dyn.optonline.net 16.03.03, 19:45
    Drugiej takiej zarypistej dziury nie znajdziecie a guzikowka jest najlepsza
    tylko nie mowcie tego skinom na dworcu hehe
    P.S. Hamburg wita
  • Gość: SZAK IP: *.pl / 192.168.1.* 16.03.03, 22:12
    Gość portalu: Cin napisał(a):

    > Drugiej takiej zarypistej dziury nie znajdziecie a guzikowka jest najlepsza
    > tylko nie mowcie tego skinom na dworcu hehe
    > P.S. Hamburg w
    POZDROWIONKA Z JASEŁKA SZAK
  • Gość: Raf. IP: *.gorilla.dialup.pol.co.uk 02.05.03, 22:39
    ta knajpa na rynku,nazywala sie <Underground>...Szef to faktycznie kawal cipy z
    Tarnobrzega,tak jak zresztą stali bywalcy...Ale masz racje-jest co
    wspominac..fajnie bylo tam czsem narobic zamieszania...niestety dlugo nie
    pocigneli...szkoda.ps pozdrawiam wszystkich krosnienskich"brudasow",ktorzy
    napewno wiedzą o czym piszę..ha,ha

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka