Dodaj do ulubionych

Spotkanie w Warszawie - kto chetny?

10.10.06, 19:14
...oprocz Amickiej, oczywiscie. Jolu, zdecydowalam za Ciebie, nie masz
wyjscia wink Bardzo jestem ciekawa jak Ci corcia urosla?

Zapraszam chetnych forumowiczow na male spotkanie, tym razem w Warszawie, na
przelomie pazdziernika i listopada. Miejsce i czas do uzgodnienia smile

--
wszystkiego dobrego smile
kiranna
Edytor zaawansowany
  • kiranna 10.10.06, 19:25
    Amicka nie ma wyjscia i musi sie stawic na spotkanie, oczywiscie smile troche
    dwuznacznie wyszedl mi poprzedni tekst, przepraszam.
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • bojana2 10.10.06, 22:21
    Bardzo chętnie się spotkam z Wami. Napisz tylko gdzie i kiedy.
  • kiranna 12.10.06, 23:21
    Bojano, date jeszcze ustalimy, a miejsce to chyba takie, zeby bylo gdzie
    zostawic dzieci w zabawialni. Bartek ma opieke tylko w weekendy w postaci
    ukochanej babci - kociobabci, jak ja nazywa, z racji tego ze babcia ma kotka wink

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 11.10.06, 08:48
    Kiranna, super! Bardzo sie ciesze, ze przyjezdzasz. Oczywiscie, ze bede. Mam
    wprawdzie pod koniec listopada imieniny w rodzinie, ale mysle ze bedziesz na
    tyle dlugo (?), ze bez problemu ustalimy kiedy. Bo gdzie, to chyba troche pod
    katem naszych maluszkow (chociaz juz nie takich malych:=)
    Fajnie bedzie, jak uda nam sie spotkac w wiekszym gronie, moze dojedzie jeszcze
    pare osob? Sama jestem ciekawa:=))
  • amicka 11.10.06, 08:57
    cos mi sie juz pokrecilo na poczatku z terminami, oczywiscie mowimy o przelomie
    pazdziernika i listopada, tym lepiej:=))
  • ainag 10.10.06, 23:48
    chyba mam pecha. Jak sie spotykacie w Turcji, ja jestem w Polsce. Jak w Polsce,
    ja będę w Turcjisad szkoda, że Was nie poznam...
  • bkowalek1 12.10.06, 10:27
    Czy to będzie damskie spotkanie????
  • amicka 12.10.06, 16:36
    mysle, ze nie musi byc:=), ale przypuszczam, ze bedzie nas wiecej:=)
  • agus_lodz 15.10.06, 20:46
    Witaj Jolu, no to wreszcie jestem na forum, wyobraz sobie ze z przyjemnoscia
    spotkalabym sie z Toba i z reszta osob z forum, ktore z reszta znam tylko
    czytujac ich wypowiedzi, ale akurat w tym okresie wybieram sie do Istanbulu,
    wiec dotrzymam towarzystwa Basi "w melancholii" ;o)
    A jak tam Lidzia? Moj maly zmaga sie z katarkiem a my razem z nim....
    Pozdrawiam
    Aga z Lodzi
  • amicka 15.10.06, 22:46
    czesc Agnieszko, witam serdecznie! ciesze sie ze sie zdecydowalas. zawsze to
    bedzie blizej i do Basi i do mnie i nie tylko:=) szkoda tylko, ze nie bedziesz
    mogla dolaczyc do spotkania w w-wie, chociaz mam nadzieje, ze beda mogly byc i
    nastepne. my trzymamy sie poki co zdrowo, ale fakt, ze pogoda zrobila sie juz
    mocno jesienna...trzymajcie sie i do uslyszenia czesto na forum. buziaki
  • kiranna 12.10.06, 23:14
    bkowalek1 napisał:

    > Czy to będzie damskie spotkanie????

    niekoniecznie wink panowie rowniez mile widziani...

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • kiranna 12.10.06, 23:22
    Kilku chetnych juz mamy smile Jakie dni by Wam najlepiej odpowiadaly i ewentualnie
    gdzie? Nie ukrywam, ze mnie najbardziej odpowiadaja okolice Mokotowa, jakas
    kafejka w Galerii Mokotow lub Best Mall.

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • bojana2 13.10.06, 02:45
    Galeria Mokotów odpowiada mi. Mieszkam na Ursynowie. Dzień i godzina
    dowolne,jak Wam wygodnie,ja się dostosuję.
  • bojana2 13.10.06, 02:51
    Best Mall też może być.Może nawet lepsze miejsce.
  • amicka 13.10.06, 10:04
    Best Mall na Sadybie? Moze byc:=) Ale czy maja kawe po turecku?:=))Zartuje,
    wystarczy, ze spotkamy sie w milym gronie, chyba, ze naciagniemy Kiranne na cos
    slodkiego z Turcji:=))W rewanzu na spotkanko w Stambule dla dziewczyn ptasie
    mleczko albo delicje:=))
  • kiranna 13.10.06, 10:39
    czy maja kawe po turecku w bm, nie wiem, ale jest tam barek turecki. nigdy z
    niego nie korzystalam, bo kebaby mam na codzien tutaj, za to slyszalam sporo
    dobrego. na co macie ochote z TR?
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 13.10.06, 15:13
    Kiranna, jezeli tylko nie sprawi Ci klopotu, to od razu przychodzi mi namysl
    baklawa, ale poniewaz ciagle wisi nade mna widmo diety, to 1 kawaleczek:=).
    Mialabym do Ciebie jeszcze jedna prosbe. Czy moglabys dla mnie, a wlasciwie dla
    malej, kupic jakies 1 VCD po turecku? Naturalnie, za zwrotem kosztow... Tutaj
    przejrzalam wszystkie chyba dostepne plyty DVD z bajkami i te, ktore mialy
    jezyk turecki w opcji, oczywiscie juz ma, ale bylo ich bardzo malo..sad Ale
    tylko jezeli wyrobisz sie czasowo, bo podroz juz tuz tuz:=) i niedlugo sie
    widzimy. Szkoda tylko, ze Basiistanbul i jeszcze paru dziewczyn nie
    przywieziesz ze soba...
  • amicka 13.10.06, 15:18
    a czy bkowalek1 sie nie wystraszyl damskiego grona (nie liczac chyba synka
    kiranny:=)i bedzie? Chyba sam masz coreczke, moze chcialaby pobawic sie z
    mlodszymi dzieciaczkami? Bylaby abla:=)
  • bkowalek1 13.10.06, 20:08
    Nieee, nie wystraszyłem się. Tylko wolałbym, żeby było chcociaż kilku facetów.
    Zgadza się, mam córeczkę. Typowa turczynka, tzn. blondynka i ma zielone oczy.
    Być może przyjdę z nią.

    Pozdrawiam
  • kiranna 13.10.06, 20:58
    ja faceta oprocz 4-latka nie zapewnie, przyjezdzam do PL bez malza, a do
    starych boyfriendow dzwonic nie bardzo mi sie usmiecha, bo pewnie dawno zonaci,
    dzieciaci i brzuchaci wink) jeszcze mi sie mile wspomnienia zdewaluuja i po co mi
    to? wink)))
    bkowalek, nie zjemy cie, bez obaw, wpadnij na kawke do best mallasmile dzieci
    mozemy wyslac do zabawialni, zeby dalo sie w spokoju porozmawiac.
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • kiranna 13.10.06, 20:42
    amicka, jakiego typu bajeczka by cie interesowala? pewnie macie sporo bajek po
    polsku, wiec zeby nie zdublowac zakupu. tutaj tez mozna kupic kilka dvd z
    polskim i tureckim na jednej plycie, lecz wybor tytulow wiecej niz mizerny...
    najwiecej jest w opcji angielski/turecki dubbing. daj mi szybciutko znac, bo
    najpozniej w poniedzialek musze miec juz skompletowane zakupy, potem tylko
    pakowanko i w droge smile juz mam reisefiber, strasznie tego uczucia nie lubie sad
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 13.10.06, 22:57
    Kiranna, przy okazji znalazlam fajna strone z tytulami bajek na dvd, ksiazkami
    itd. moze robia wysylki do polski, sprawdze to pozniej. poki co sciagnelam pare
    tytulow:
    uyuyan güzel
    pamuk prenses
    clifford büyük kirmizi köpek
    tamirci bob:=))

    moze cos jest latwo dostepnego, a jak nic sie z tego nie trafi, to nie ma
    problemu, w koncu my tez, mam nadzieje, niedlugo zawitamy do turcji:=)
    Tez nie przepadam za pakowaniem, ale przez te wszystkie lata juz sie
    przyzwyczailam:=) Wychodze zreszta z zalozenia, ze nie ma co brac duzo rzeczy,
    wiekszosc i tak jest dostepna na miejscu=smile pogoda nie najgorsza, jest cieplo w
    ciagu dnia, ale wieczory juz chlodne. Jak jedziemy do turcji, biore dla malej,
    wydaje mi sie nie za duzo rzeczy, a potem na miejscu i tak dostaje od babci i
    roznych cioc wyprawke na kolejne 2 sezony (co najmniej:=) Jedno ubranko to musi
    chyba poczekac jak pojdzie do szkoly:=) No nic, pakuj sie i iyi yolculuk!
  • kiranna 14.10.06, 12:18
    Amicka, nie ma sprawy, jesli tylko znajde te bajeczki to je kupie. Wolalabys
    DVD czy VCD?
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • kochanionka 13.10.06, 22:18
    Serce mi zadrzalo jak zobaczylam haslo "spotkanie w Warszawie".
    Kiranno tak bardzo chcialabym cie usciskac.Niestety to dosc daleko,komunikacja
    niby nie jest najgorsza ale jakby nie liczyc to caly dzien.Chociaz "nigdy nie
    mow nigdy" jak mawiaja starzy medrcy smile
    Narazie z uwaga sledze co piszecie .Wiem juz gdzie sie spotkacie,czekam
    jeszcze na dzien i godz.Byc moze.....
    A nie wybierasz sie przypadkiem w gory?Jesien tu taka piekna smile)
    Gdybys tak zatesknila za Zakopanem,ja jestem tuz tuz.
    Pamietaj o moim zaproszeniu,zawsze aktualne smile)
    Gdyby jednak los sprawil iz nie spotkamy sie tym razem,zycze ci milego pobytu,
    rownie milego jak w Istambule spotkania polsko-tureckiego.
    Co sie odwlecze to nie uciecze.
    Pozdrawiam smile
  • basiaistanbul 13.10.06, 23:27
    hmmmm....troche mnie melancholia naszla...kiedy to ja bylam w Polsce...zycze
    milego spotkania,
    pozdrawiam
    Basia
  • agus_lodz 15.10.06, 20:43
    no to zeby ci troche ulzyc w tej melanchilii do lacze do ciebie w listopadzie
    bo bede w istanbule, ale tym razem przegapie spotkanie w wawie.... aga
  • basiaistanbul 15.10.06, 22:56
    Warszawa ci nie uciekniesmile))i zawsze melancholia w dwie to co innegosmile)))a do
    tego w listopadziesmile
    buzka
    Basia
  • kiranna 14.10.06, 12:09
    Kochanionka, Zakopane mi sie marzy od lat, nie bylam tam juz bardzo dawno.
    Myslalam nawet, by w tym roku wybrac sie gdzies w polskie gory z synkiem, po
    tym jak dzielnie zniosl wycieczke do Kapadocji, ale boje sie czy nie trafimy
    akurat na deszcze? Nawet przegladalam juz oferty pensjonatow na
    forum "wakacje". Sama podroz pociagiem to bylaby juz dla niego frajda smile
    Trzeba to jeszcze rozwazyc, bardzo dziekuje za zaproszenie, jesli nie w tym
    roku, to w przyszlosci chcialabym pokazac synkowi Polske smile
    Kochanionka, prosze, zastanow sie nad przyjazdem do Warszawy na nasze
    spotkanie. Poznalabys m.in. Bojane, bardzo Wam obu polecam poznanie sie, bo nie
    wiem czy wiecie, ale jestescie obie niemal w identycznej sytuacji, jesli chodzi
    o zwiazki z Turcja i pewnie mialybyscie duuuzo tematow do rozmow smile

    Miejsce spotkanie juz znamy, data jest do ustalenia, mnie najlepiej pasowaloby
    gdzies w tygodniu, po poludniu, nie wiem jak pozostalym forumowiczom?

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 14.10.06, 12:26
    Kiranna, za wyjatkiem srody i piatku, jezeli chodzi o mnie...wyslalam tez maila
    do ciebie na skrzynke pocztowa. moze bedziemy mieli jeszcze jednego goscia na
    naszym spotkaniu=)) tytuly bajeczek wpisalam tutaj powyzej, moze jest wpis
    niewidoczny, ale wystarczy jedna, nawet niekoniecznie:=) trzymaj sie i milego
    weekendu przed wyjazdem!
  • kiranna 14.10.06, 15:24
    Jolu, dziekuje serdecznie za zyczenia, ale Twoja poczta do mnie jeszcze nie
    dotarla sad
    Trzymajcie za nas kciuki, zebysmy polecieli w terminie, bo Bartek zaczal dzis
    bardzo kaszlec i kichac. Odwolalismy dzisiejszy obiad u tesciowej, zeby sie
    troche wygrzal w domu. W Istanbule wieje dzis silny, zimny wiatr sad
    Jak mu sie nie poprawi, to bede musiala przelozyc wylot na po Bayramie. Tak to
    jest z przedszkolakami, katar goni katar... Na dodatek ten moj maly dyrektorek
    nie da sie ubrac odpowiednio do pogody, w upal wyciagal polary z szafy, a teraz
    najchetniej chodzilby w samych podkoszulkach wink

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 14.10.06, 18:50
    kiranna, oczywiscie, najwazniejsze, zeby maluszek nie dal sie bardziej grypie,
    niestety zaczal sie sezon...Niech szybciutko zdrowieje!

    poza tym wyslalam tym razem maila na adres gazetowy:=)
    pozdrawiam tez juz z zimnej w-wy
  • kochanionka 15.10.06, 18:59
    Oj,marzy mi sie marzy...Moze nawet sie uda smileBede czekala na okreslenie przez
    Was jakiegos terminu.Wtedy zadecyduje czy dam rade,moze nawet moja corcia
    moglaby ze mna przyjechac.Zobaczymy.
    Teraz jestesmy na etapie zalatwiania zaproszenia dla naszego goscie z
    Turcji,chcialby przyjechac na swieta.Mam nadzieje,ze procedury urzedowe nie
    beda dlugo trwaly.
    Kiranno mam nadzieje,ze Bartus szybko pozbedzie sie kataru i przylecisz jak
    planowalas.
    Powodzenia
  • annapo1 16.10.06, 01:09
    Ja też bardzo chętnie przyjdę z moją Asyą. Jolu, mam nadzieję że się wkrótce
    zobaczymy smile))Czekam na ustalenie terminu
  • amicka 17.10.06, 12:16
    Witam
    Chyba nie ustalilismy, kiedy sie spotykamy? Oczywiscie, zakladajac, ze Bartus
    wydobrzal i Kiranna przylatuje, mamy taka nadzieje:=) Kiranna, a kiedy Tobie
    byloby najwygodniej? Chyba mowimy o przyszlym tygodniu, czy jeszcze moze o tym?
    A moze w ogole pozniej?
    Nie wiem tez, kiedy innym osobom pasowaloby? Jezeli Kochanionka mysli, zeby
    przyjechac, to czy mowimy o weekendzie czy w tygodniu (piatek np.) Bojana,
    annapo, bkowalek i ja jestesmy na miejscu (kogos ominelam?), przypuszczam,ze
    bedzie nam latwiej sie dopasowac...
    Pozdrawiam serdecznie
  • kiranna 17.10.06, 14:25
    Bartus wydobrzal soyle boyle wink ale lecimy. Odezwe sie nastepnym razem juz
    pewnie z Polski.
    Mnie najbardziej pasuje spotkanie w tygodniu, po poludniu. Najchetniej przyszly
    tydzien.

    Lece sie dalej pakowac wink Jolu, sprawdz poczte, prosze.
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 17.10.06, 15:04
    kiranna, fajnie, ze przylatujecie, tylko trzymajcie sie cieplo...

    poczte sprawdzilam, dziekuje!

    mnie tez przyszly tydzien pasuje, z wyjatkiem srody, moze byc po poludniu, ale
    chetnie nie bardzo pozno, bo wiadomo, pozniej korkisad

    no to pakujcie sie dalej i szczesliwej podrozy!
  • basiaistanbul 17.10.06, 16:16
    Aniu,"güle güle gidin,güle güle gelin"
    pozdrawiam
    Basia
  • kochanionka 17.10.06, 22:25
    Ja grzecznie poczekam co ustalicie.
    Niestety nie bardzo moge cos zaplanowac "na zapas".
    Ale jezeli tylko czas pozwoli dolacze do Was.
    Serdecznie was pozdrawiam.
  • kochanionka 17.10.06, 22:27
    Kiranno ,milego i spokojnego lotu.
    Ubierz sie cieplutko smile)W Zakopanem spadl juz snieg.
    do milego...
  • kiranna 19.10.06, 12:57
    dziekuje wszystkim za troske smile dolecielismy bez problemow, choc myslalam, ze
    nie zdazymy na lotnisko. przez pol godziny nie moglam zlapac taksowki, potem
    stalismy w ogromnym korku, ale trafil mi sie super taksiarz, ktory robil co
    mogl bysmy zdazyli. od teraz laskawszym okiem bede patrzec na taksowki, ktore
    wpychaja mi sie przed maske na centymetry, obiecalam mu to wink

    pozdrawiam ze slonecznej Warszawy smile
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 19.10.06, 16:07
    serdecznie witamy! dobrze, ze sie udalo z podroza:=) a jak Bartus? mam
    nadzieje, ze sie szybko zaaklimatyzuje i wydobrzeje do konca. czekamy na
    spotkanie, pozdrawiamy
  • kiranna 19.10.06, 19:25
    Bartusia energia roznosi wink dzis zrobilismy sobie kilkugodzinny spacerek,
    pogoda jest taka sliczna i pewnie zbyt dlugo sie nie utrzyma. wpadlismy tez do
    best malla pobawic sie, a tam niespodzianka - dzis impreza zamknieta sad mam
    nadzieje, ze w dniu naszego spotkania nie bedzie zadnej imprezy i dzieci beda
    mogly sie pobawic, a my w spokoju napic kawki i pogadac wink
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • kochanionka 21.10.06, 18:35
    Witaj Kiranno.
    Milego pobytu.smile)
  • morbe1 21.10.06, 19:01
    Witaj w naszym pięknym kraju smile
    Chętnie wybrałaby się z Wami spotkać,ale z tego co czytam to raczej w
    tygodniu "roboczym" preferujecie więc bardzo żałuję że nie poznam osobiście
    założycielki forum smileale może innym razem.
    Jeszcze raz witaj !
  • beduinka 21.10.06, 20:18
    kiranna napisała:

    to chociaż ja jestem tutaj pierwszy raz - to też bym się zgłosiła na wasze
    spotkanie... z Kiranną znamy sie bowiem z innego forum - Kraje Arabskie.

    jak ustalicie termin i jeśli będzie mi pasował - to wpadnę

    jako miejsce mogę też zaproponować Karawanseraj - tuż koło niego jest Kolorado,
    więc dzieci miałyby co robić

    pzdrw
    Mirka


    --
    Zapraszam na forum o krajach arabskich oraz do galerii ze zdjęciami z krajów arabskich
  • kiranna 21.10.06, 22:44
    Hej, Beduinko smile milo Cie widziec u nas smile wpadnij na nasze spotkanie, jestem
    bardzo ciekawa Twoich relacji z podrozy. Wiem, ze bylo goraco rowniez w Syrii,
    gdy Izrael zaatakowal Liban i juz rozwazalysmy z Twoja mama ewakuowanie Ciebie
    przez Turcje. Jak ida studia? Widzialam zdjecia z krajow arabskich w
    Karawanseraju, masz naprawde talent!
    Na naszym spotkaniu w Best Mall bedzie jeszcze jedna forumowiczka z "Krajow
    Arabskich", Bojana2, z ktora mialysmy okazje sie poznac na zlocie w Stambule w
    czasie zeszlorocznego Seker Bayramu smile)
    Jesli nie uda Ci sie przyjsc, to pewnie zobaczymy sie w Karawanseraju. Wpadne
    na herbatke z Bartkiem moze jeszcze w tym tygodniu lub po waszym powrocie z
    wojazy.

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • beduinka 21.10.06, 23:23
    kiranna napisała:

    > Hej, Beduinko smile

    > milo Cie widziec u nas smile

    dzięki... nawet w tym roku planowałam rozpocząć uczyć się języka tureckiego,
    ale po trzech zajęciach zrezygnowałam crying może kiedy indziej w przyszłości

    > wpadnij na nasze spotkanie,

    postaram się przyjść - jeśli będzie mi pasowało czasowo

    > jestem
    > bardzo ciekawa Twoich relacji z podrozy.

    oj sporo tego było... mam nadzieję, że kiedyś też odwiedzę Turcję. Ze mną w
    Syrii studiowało sporo Turków i Turczynek

    > Wiem, ze bylo goraco rowniez w Syrii,
    > gdy Izrael zaatakowal Liban i juz rozwazalysmy z Twoja mama ewakuowanie
    Ciebie
    > przez Turcje.

    z daleka wyglądało wam to straszniej niż było naprawdę. Ja was cały czas
    próbowałam uspokajać. Ale miło było widzieć, że tyle osób się o mnie martwiło

    > Jak ida studia?

    w porządku... tylko muszę się zmobilizować do napisania pracy magisterskiej...
    ze mnie jest straszny leń

    > Widzialam zdjecia z krajow arabskich w
    > Karawanseraju, masz naprawde talent!

    dzięki
    zdjęcia z ostatniego wyjazdu znajdziesz tutaj:
    fotoforum.gazeta.pl/71,1,687.html?f=687
    > Na naszym spotkaniu w Best Mall bedzie jeszcze jedna forumowiczka z "Krajow
    > Arabskich", Bojana2, z ktora mialysmy okazje sie poznac na zlocie w Stambule
    w
    > czasie zeszlorocznego Seker Bayramu smile)

    no to fajnie będzie was spotkać... ty już spotkałaś moją mamę oraz brata smile

    > Jesli nie uda Ci sie przyjsc, to pewnie zobaczymy sie w Karawanseraju. Wpadne
    > na herbatke z Bartkiem moze jeszcze w tym tygodniu lub po waszym powrocie z
    > wojazy.
    >

    zapraszam ciebie i Bartka
  • kiranna 21.10.06, 22:47
    Chyba juz czas wstepnie ustalic jakas date wink odpada sroda - Amickiej nie
    pasuje i mnie nie pasuje wtorek. Inne propozycje? Moze poniedzialek lub
    czwartek? akurat zaczyna sie Seker Bayrami, przyniose slodki powiew Orientu wink
    godzina np. 13-14?

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 21.10.06, 23:14
    mnie pasuje i poniedzialek i czwartek, przy czym chetnie w poniedzialek, ten
    slodki powiew Orientu na Seker Bayrami:=) godzina 13 lub 14 rowniez odpowiada.
    dziecko mi troche zlapalo kataru ale mysle ze nic wiecej. w oczekiwaniu na
    spotkanie, serdecznie pozdrawiam
  • beduinka 21.10.06, 23:28
    kiranna napisała:

    > Chyba juz czas wstepnie ustalic jakas date wink odpada sroda - Amickiej nie
    > pasuje i mnie nie pasuje wtorek. Inne propozycje? Moze poniedzialek lub
    > czwartek? akurat zaczyna sie Seker Bayrami, przyniose slodki powiew
    Orientu wink
    > godzina np. 13-14?
    >
    mi poniedziałek nie pasuje - mam zajęcia na uczelni
    czwartek o 13 - pasuje... dopiero na 16:30 będę lecieć na Chrześcijaństwo na
    Bliskim Wschodzie

    natomiast tak naprawdę to nie musicie się mną przejmować - bo ja mi nie będzie
    pasowało - to po prostu spotkamy się z Kirianką osobno u mnie

    --
    Zapraszam na forum o krajach arabskich oraz do galerii ze zdjęciami z krajów arabskich
  • kiranna 22.10.06, 00:01
    wiec w czwartek? co na to bojana, annapo i nasz rodzynek bkowalik? kochanionka
    dasz rade urwac sie i przyjechac do warszawy?

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • bojana2 22.10.06, 01:51
    Ja dopasuję się do Waszych propozycji co do terminu.
    A jeśli chodzi o samo spotkanie, to wolałabym żeby ono związane było z Turcją i
    Polską, w szczególności, że jest to pierwsze spotkanie w Warszawie uczestników
    założonego przez Ciebie forum. Myślę, że będzie o czym rozmawiać, a czasu nie
    będzie zbyt wiele.
    Mam nadzieję,że Kochanionka też do nas dotrze.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • amicka 22.10.06, 09:57
    Czwartek w porzadku, nawet lepiej, moze pozbedziemy sie katarku do tego
    czasu:=) a Bartus sie trzyma zdrowo? Mam nadzieje, ze reszta dzieciaczkow
    rowniez i Annapo jak rowniez bkowalek tez dolacza z pociechami. Bylaby ich
    czworka maluchow (czy ktos jeszcze z dziecmi-chyba nie ominelam nikogo?).
    Pozdrowienia
  • bojana2 22.10.06, 15:41
    Jak to miło,że będzie tyle dzieciaczków.Buziaki dla wszystkich.
  • bojana2 22.10.06, 15:43
    Czy uda Ci się dołączyć do nas?
  • seftali 22.10.06, 16:44
    Witam Ciebie i pozstae dziewczyny
    tez chcialabym sie spoakc z Wami mimo ze jestem nowa na foum to mysle ze
    mialybysmy wspolne tematy ale w Polsce bede dopiero po 01/11
    pozdrawiam serdecznie wszystkich i milego owocnego spotkania zycze
    moze innym razem bedziemy mialy okazje poznac sie blizej
  • kochanionka 22.10.06, 19:30
    niestety ,marnie to widze.
    Ale bede "glowkowac".smile)
    Bede tu kazdego dnia,dam odpowiedz jak mi sie udalo moje obowiazki
    poprzestawiac.Bede sie starala.
    Pozdrawiam
  • kochanionka 22.10.06, 21:35
    Spotkanie w czwartek na Sadybie w Best Mall.
    A teraz prosze mi to przetlumaczyc na j.polski smile))
    Jezeli uda mi sie dotrzec,to przyjade pociagiem z Krakowa.Na ktorym dworcu mamy
    wysiasc zeby bylo jak najblizej.Zupelnie nie kojarze gdzie jest Sadyba.Zapewne
    skorzystamy z uslug taxi ale chce miec orietacje w terenie smile
    drugie pytanie: co to jest Best Mall?Market,kafejka,czy jeszcze cos innego?
    Prosze,pokierujcie dziewczynami z Krakowka.
    Kawe na lawe smile)))
    I mam nadzieje,do zobaczenia .smile))
  • kiranna 22.10.06, 23:47
    Marto, mam nadzieje, ze uda sie smile Czyzbys miala przyjechac razem z Renata?
    Best Mall to centrum handlowe na Sadybie. Wysiadzcie najlepiej na Dw.
    Centralnym. Nie wiem czy jest sens brac taksowke, poniewaz jest bezposredni
    autobus 131 z petli na tylach Dworca, dojazd powinien zajac Wam ok. 25 min.
    Wysiadziecie na przystanku "Goraszewska" (przedostatni przed petla) i
    cofniecie sie jakies 150 m wzdluz ulicy. Jadac autobusem na pewno zobaczycie po
    prawej stronie duzy budynek z napisami Best Mall.

    tu jest rozklad jazdy 131:
    www.ztm.waw.pl/baza/20061021/131/TP-SAD.HTM
    Czekamy na was smile
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • stefanya 23.10.06, 18:46
    Czesc dziewczyny! Jestem nowa na tym forum ale tez chetnie spotkalabym sie z
    wami, chcialabym was poznac "na zywo"smile Nie wiem czy chcecie tam nowe twarze?
    Moze moglybyscie ustalic godzine bo czwartek to juz wiem. Jakbyscie juz znaly
    godzine to napiszcie,lepiej by mi bylo zaplanowac. Dzieki i pozdrawiam!smile
  • kochanionka 23.10.06, 19:09
    Piekne dzieki za "drogowskaz".
    Dzis wiem na 99%,ze do was dolaczymy.
    Przyjade z corcia,oczywiscie smile),ja i ona to jedno (srednia wieku mi sie
    obnirza)
    Prosze tylko o potwierdzenie godziny spotkania.
    do zobaczenia.
  • amicka 23.10.06, 19:21
    dziewczyny- fajnie, ze bedziecie

    byla propozycja godziny 13-14, proponowalabym o 13, chyba pociag z krakowa
    bedzie i tak wczesniej, ale co na to Kiranna i reszta chetnych na spotkanie?

    Stefanya, im nas wiecej tym lepiej i na pewno weselej:=)

  • stefanya 23.10.06, 19:37
    Dziekismile) jeszcze na sto procent nie wiem czy bede bo niestety nie jestem z
    Warszawy wiec z dojazdem mam troche ciezko ale postaram siesmile
  • kiranna 23.10.06, 22:27
    g.13 nam odpowiada smile jutro tylko zadzwonie do zabawialni czy nie maja w
    planach jakiejs imprezy zamknietej na czwartek.
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 23.10.06, 23:02
    Kiranna, a czy przyjmuja dzieciaki < 3 lat? jak mozesz, to spytaj sie tez,
    np. w ikei nie biora ponizej 3 latek, tam zostaja dzieci bez rodzicow
  • kiranna 23.10.06, 23:30
    Bartek w zeszlym roku zostawal sam bez problemu, mial wtedy niecale 3 lata,
    musialam tylko zostawic swoj nr tel. To zalezy od dziecka, jesli bedzie chcialo
    zostac samo, to raczej nie robia problemow.
    Mozemy sie spotkac w kawiarni obok zabawialni, wiec bedziesz w poblizu, gdyby
    cos sie dzialo.
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 24.10.06, 10:22
    sprobujemy, mam nadzieje, ze sie uda:=) tak naprawde, chetnie zostaje i bawi
    sie z dziecmi, ostatnio nawet deklarowala w ikei, ze zostanie bez nas, ale jej
    nie przyjeli, bo za mala:=) powinno wiec byc ok

    czy tam sie spotkamy? czy ta zabawialnia ma swoja nazwe, albo kawiarnia obok?
    z mapki obiektu na pewno sie zorientujemy, ale moze podpowiesz na ktorym
    poziomie najwygodniej zaparkowac? w sbm nie bylam cale lata, pamietam tylko, ze
    duzy:=)
  • kiranna 24.10.06, 10:53
    Amicka, wydaje mi sie, ze mylisz BM z Galeria na Woloskiej smile BM jest raczej
    maly, gdzie zaparkujesz, bedzie dobrze. Tylko jedne schody prowadza na gore.
    Mozesz rowniez zaparkowac na parkingu naziemnym. Zabawialnia, bowling i
    kawiarnia miesci sie na najwyzszym pietrze i nazywa sie chyba "Fantasy Park".
    Prowadza do niego bezposrednio schody ruchome, kolo perfumerii Sephory.
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • amicka 24.10.06, 13:21
    dzieki, Kiranna, chyba faktycznie pomylily mi sie przynajmniej parkingi obydwu
    centrow. w kazdym razie mialam zamiar przyjechac na sadybe:=) nie powinno byc
    problemów ze znalezieniem sie.
  • bojana2 25.10.06, 13:41
    Coś tak cicho się zrobiło.
    Aniu, czy mogłabyś dokładnie określić,gdzie w samym BM mamy się spotkać?
    Pozdrawiam.
  • amicka 25.10.06, 15:11
    faktycznie cos nam forum przysnelo, chyba razem z pogoda, chociaz teraz w w-wie
    nawet slonce wyszlo zza chmur

    mysle, ze Ania potwierdzi albo uscisli: jutro 13 godzina, Best Mall Sadyba,
    poziom gorny (rozrywkowy), kawiarnia w poblizu "zabawialni" dla dzieci

    tez pozdrawiam i do zobaczenia, mam nadzieje, ze nas bedzie sporo
  • kiranna 25.10.06, 20:24
    potwierdzam smile) miejsce nazywa sie Fantasy Park. trzeba wjechac ruchomymi
    schodami na I pietro i zaraz nastepnymi vis a vis na gore, nie trzeba nigdzie
    krazyc czy szukac wejscia. zabawialnia jest po prawej stronie, barek po lewej.
    nie udalo mi sie do nich dzis dodzwonic, mam nadzieje, ze nie maja imprezy
    zamknietej. gdyby okazalo sie, ze z jakichs przyczyn nie mozna wejsc na gore,
    spotkamy sie w kawiarni tchibo obok smyka i empiku (I pietro). g.13.
    do jutra smile


    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • kochanionka 25.10.06, 19:28
    To juz jutro smile)
    Do zobaczenia smile)
  • kiranna 26.10.06, 21:16
    Wszystkim przybylym na spotkanie serdecznie dziekuje smile Bylo fantastycznie!
    Chyba pobilysmy rekorg "pogaduszek", trwaly bagatelka z 6 godzin i jeszcze
    chyba moglybysmy siedziec drugie tyle, gdyby nie ostatni pociag do Krakowa
    (mam nadzieje, ze zdazylyscie, dziewczyny) i z lekka zmeczone juz dzieciaki smile)
    Nieobecni niech zaluja, ominelo Was super towarzystwo, pyszne jedzenie i
    obiecany "powiew Orientu" wink
    Do nastepnego!

    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • basiaistanbul 26.10.06, 22:37
    No to Aniu czekamy na "powiew polskiej jesieni"smile
    pozdrawiam
    Basia
  • kiranna 26.10.06, 22:47
    dla Ciebie, Basiu, mam specyjaly korzenne smile) a polska jesien w tym roku
    naprawde spisala sie na medal, dawno juz nie bylam o tej porze roku w kraju.
    nigdzie liscie tak pieknie nie zolkna jak u nas. nie darmo mowia: zlota polska
    jesien, jest pieknie, kolorowo i dosc cieplo!
    do zobaczenia w TR smile
    --
    wszystkiego dobrego smile
    kiranna
  • basiaistanbul 26.10.06, 23:05
    smilezlota polska jesien....samo to brzmienie.... w sercu troszke dziwnie mi sie
    zrobilosad
    no coz ...Pan Bog wszystkiego na raz nie da ,nieprawdaz?smile
    pozdrawiam
    Basia
  • amicka 26.10.06, 23:20
    a my dziekujemy Tobie, bo dzieki Tobie jest to forum, dzieki temu tez moglysmy
    sie poznac i spotkac. bylo naprawde bardzo milo, cieplo, serdecznie. faktycznie
    moglysmy siedziec jeszcze dluzej:=) dzieci tez byly bardzo zadowolone i mysle,
    ze beda dobrze spaly po wspolnych harcach:=) powiew orientu byl
    przepyszny ...poki co dobrej nocy i do zobaczenia znowu!
  • bojana2 27.10.06, 09:54
    Dzięki Kiranno.Spotkanie było wspaniałe,a powiew Orientu mniam.mniam. Też
    uważam, że pomysł założenia tego forum to był strzał w dziesiątkę.Dzięki temu
    osoby noszące Turcję w sercu mogą spotykać się na forum,a jak dobrze pójdzie,
    to i w realu.Dziękuję Kochanionce i Renatce, że do nas dotarły.Bez Was pewno
    byłoby nie az tak wesoło.
    Zgadzam się z Kiranną, że mogłybyśmy jeszcze długo gawędzić i byłoby o czym.
    Podziwiam maluszki,że wytrwały.
    Basiu,Ty też miałaś w naszych pogawędkach swoje przysłowiowe 5 minut.Wielka
    szkoda,że nie było Cię wśród nas.Ale mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości
    spotkamy się w Istanbule.
    Pozdrawiam.
  • kochanionka 27.10.06, 15:37
    Dziewczyny,dzieki za spotkanie.
    Pozazdroscilam dziewczynom spotkania w Istambule i oto moje marzenie sie
    spelnilo.Spotkalysmy sie tutaj ,w realu.Z Kiranna mialam przyjemnosc juz
    wczesniej.Pozostale "tureckie swiruski" poznalam juz tu.I cudownie.Szkoda ,zze
    nie dotarl do nas jedyny "neski rodzynek" ,ktory sie zapowiadal.
    Bo Bartus mial atrakcyjna partnerke i nie wykazywal zadnego nami
    zainteresowania.smile
    A my gadalysmy,gadalysmy ,i pewnie zastalby nas ranek gdyby nie sila wyzsza
    czyli ograniczenia komunikacyjne.
    ale dotarlysmy do domciu pelne wrazen ,naladowane turecka atmosfera i
    przekonaniem,ze kontakt z tak wspanialymi osobami to balsam dla duszy.

    Pocieszam wszystkich nieobecnych,byliscie z nami,bo my o was
    rozmawialysmy,serdecznie i z tesknota.
    Do zobaczenia nastepnym razem.
  • basiaistanbul 27.10.06, 20:13
    Ciesze sie ze milo minelo Wam spotkaniesmilei na pewno nie starczylo Wam czasu smile
    dziekuje za pamiecsmilemimo ze jestem daleko to myslami jestem z wami,"ayrı ama
    beraber"czyli jak to mowia w Turcji...osobno,ale razemsmiledaleko ale bliskasmile
    pozdrawiam
    Basia
  • ataner18 27.10.06, 22:36
    Ja rowniez osobiscie chcialabym podziekowac za spotkanie.
    Bylo bardzo sympatycznie i strasznie milo sie Was sluchalo.
    nigdy bym nie pomyslala ze kiedys bede jechala 3 godz pociagiem, zeby spotkanc
    jakas tajemnicza grupe znajaca sie tylko z internetu. A jednak i powiem jeszcze
    tylko... warto bylo wink))
    Dziekuje i do nastepnego razu, byle szybko i moze w wiekszym gronie... wink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka