Dodaj do ulubionych

ogródki działkowe

28.09.06, 15:08
Witam

Czy ktos z nowosprawdzonych myslal o czyms takim?

Na terenie Pruszcz sa przynamniej 3 (jeden od strony Gdanska po lewej, drugi
nad Radunia - przy szlaku bursztynowym, trzeci przy lotnisku).

Piotr A.
Obserwuj wątek
        • a1ngela Re: ogródki działkowe 10.10.06, 15:36
          sloggi napisał:

          > Obrabiać?
          > W obecnych czasach to taka działka może być tylko rekreacyjna i obsadzona
          muraw
          > ą
          > i kwiatami. Działeczka ma służyć relaksowi, a nie sadzeniu pięciu marchewek i
          > dwóch rachitycznych krzaczków pomidorków (no chyba, że ktoś to uwielbia).


          sorki bardzo...ale kwiatki sie same nie zasadza, trawa nie skosi...a ja - jako
          ze moja rodzinka pochodzi ze wsi wink nie wyobrazam sobie miec kawalek wlasnej
          ziemi i marchewki z niej nie miec...mmmm... pycha! - taka prosto z rabaty
          takaze jak juz dzialka to taka fajna- zadbana z kwiatkiem i trawka i warzywkiem
          bardzo prosze...ale gdzies kolo emeryturki....
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka