Dodaj do ulubionych

Tramwaj do Winnicy - 14 I (konsultacje)

  • herox 09.01.10, 22:50
    Czyżby zaczynało się coś dziać w temacie pętli tramwajowej?

    A jaki obecnie wariant pętli jest brany pod uwagę? W starej lokalizacji, tam
    gdzie grunty sprzedano?
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 11.01.10, 10:48
    > Czyżby zaczynało się coś dziać w temacie pętli tramwajowej?

    Dzieje się cały czas.
  • tarantula01 11.01.10, 11:44
    Chyba przekręcono wypowiedź o 2015 roku. Zakończyć budowę trzeba do 2013 (tak
    jak kończy się budżet UE). Rozliczyć się trzeba do 2015 r.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: E-4 IP: 81.15.148.* 11.01.10, 13:09
    Do 2013 powinna być cała trasa tramwajowa, aż do pętli Winnica, czy
    tylko do pętli przy Mehoffera?

    Czy są jakieś znane terminy na budowę drugiej jezdni Światowida?
  • herox 11.01.10, 13:31
    No to przepadło,
    jak nie wiadomo, gdzie ma być pętla to szanse na formalizmy i budowę
    w ciągu 4 lat są zerowe.

    Czyli tak, jak pisałem już dawno - pętla tymczasowa zaraz za zjazdem
    z mostu będzie pętlą docelową. Nikomu w centrali nie zależy żeby ten
    stan rzeczy zmienić. Burmistrz na to leje, bo będzie miał posadkę w
    spalarni w Czajce, więc jest jak jest.

    Mimo wszystko - powodzenia w walce, Tarantulo i dzięki za aktywność.
  • tarantula01 11.01.10, 14:02
    Dofinansowanie UE jest na całą długość linii. Inaczej pieniądze też przepadną.
    Zatem musi gdzieś być pętla końcowa w Winnicy.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.01.10, 15:38
    Jak znam "pomysłowość naszych miejskich decydentów to pętlę zrobią
    pewnie na terenie Czajki bo to ich działka i nic robić nie trzeba.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 12.01.10, 17:00
    > Jak znam "pomysłowość naszych miejskich decydentów to pętlę zrobią
    > pewnie na terenie Czajki bo to ich działka i nic robić nie trzeba.

    Czemu nie. Zawsze linia pojedzie dalej.
  • Gość: E-4 IP: 81.15.148.* 15.01.10, 13:14
    Czy na spotkaniu udało się od urzędników uzyskać jakieś nowe
    informacje odnośnie terminów oraz lokalizacji pętli w Winnicy?
  • k0pytko 16.01.10, 15:00
    "Wariant społeczny" bez konsultacji ze społecznością lokalną. Rozumiem, że kilku
    gostków udaje że nie wie, że Światowida miała być przedłużana i że ma być pętla,
    ale dlaczego włącza się w to radny? Ja mieszkam w pobliżu przebiegu trasy w
    wariancie pieniackim i nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek zapytał mnie o
    zdanie, więc nie wiem jakim prawem mówi się o wariancie społecznym. Tory zawsze
    będą pod czyimś oknem. To jest podrzucanie problemu innym. Jak się tu
    sprowadzałem to sparwdziłem co gdzie będzie i nie rozumiem dlaczego teraz ktoś
    próbuje zmieniać to o czym było wiadomo i próbuje mnie oszukać. Chcę pętli tam
    gdzie była od zawsze zaplanowana.
  • Gość: Dorka IP: 94.75.121.* 16.01.10, 19:28
    Tarantulo, ja nie rozumiem dlaczego ze względu na widzi mi się niewielkiej grupy
    osób ma być zmieniana cała inwestycja i plan zagospodarowania? I dlaczego z tego
    powodu ma cierpieć parę tysięcy osób? Skoro ta pani która się raczyła wypowiadać
    na łamach Gazety wiedziała gdzie kupuje mieszkanie to albo niech je sprzeda i
    wybuduje sobie dom w środku puszczy białowieskiej albo niech nie narzeka.
    Przecież to jest jakaś kpina! Czy mieszkańcy Myśliborskiej maja też oprotestować
    przebieg kolektora bo nie wiedzieli że im pod oknami porozkopują? Jak tak dalej
    pójdzie to nic się w tej dzielnicy nie zrobi, ani nie będzie tramwaju, ani
    przedszkoli bo zawsze coś komuś będzie przeszkadzać! Niech mi pan wyjaśni jak
    coś takiego jest możliwe! Bo mnie się to w głowie po prostu nie mieści.
  • tarantula01 16.01.10, 19:45
    Mieszkańcy Poetów mieszkali na Poetów na długo przedtem zanim ulica
    Poetów została nazwana Poetów. Ponadto Ci mieszkańcy uchylili w
    Sądzie Najwyższym (tak Najwyższym!) mpzp Winnicy, a później w WSA
    decyzję lokalizującą ul. Światowida.

    Cała historia wariantu społecznego jest opisana na mojej stronie
    (pisma, warianty pętli, itp.) - dodam, że jest to realizacja uchwały
    Rady Warszawy z 2001 r. - tzw. ustalenia wiążące gminy warszawskie
    przy sporządzaniu planów miejscowych. Wóczas Śwaitowida miał dojść
    do Modlińskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Sprawną
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: tom IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.01.10, 22:44

    > Mieszkańcy Poetów mieszkali na Poetów na długo przedtem zanim ulica
    > Poetów została nazwana Poetów. Ponadto Ci mieszkańcy uchylili w
    > Sądzie Najwyższym (tak Najwyższym!) mpzp Winnicy, a później w WSA
    > decyzję lokalizującą ul. Światowida.

    CO dowodzi tylko tego, że urzędników można spokojnie zwolnić, skoro kilkoro
    półanalfabetów z podwarszawskiej wsi wygrywa z nimi w sądzie najwyższym. A, na
    marginesie, ja wprowadzałem się na winnicę na długo przedtem, zanim ktoś wpadł
    na pomysł pompowania tu ścieków z drugiej strony wisły a także zanim jakiś
    klient zaczął zbierać podpisy pod petycją w sprawie wymalowania buspasa na
    Modlińskiej. Twoim zdaniem też powinienem iść do sądu?
  • Gość: kazik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.10, 11:45
    Jeśli to prawda, że tramwaj będzie tylko do Obrazkowej to lepiej nie marnować pieniędzy i nie zaczynać takiej inwestycji. Będzie to również koniec tego burmistrzunia, Tumasza i całej reszty tej bandy.
  • jurek_dzbonie 17.01.10, 12:52
    > Będzie to również koniec tego burmistrzunia, Tumasza i całej
    > reszty tej bandy

    Mamusia ciebie nie przytulała za mocno czasem?
  • Gość: Gość IP: *.acn.waw.pl 22.01.10, 00:25
    > Będzie to również koniec tego burmis trzunia, Tumasza i całej reszty
    > tej bandy.

    Bolek - nie naprężaj się tak bo ci żyłka pęknie.
  • Gość: Dorka IP: 94.75.121.* 18.01.10, 19:07
    Owszem, ja też się wprowadziłam zanim ktoś wpadł na pomysł budowy kolektora i
    przeciągnięcia go po Myśliborskiej. Proponuję oprotestować kolektor w sądzie.
    Wcześniej mieszkałam na Żoliborzu tuż obok budowy stacji metra Plac Wilsona i
    nie protestowałam, a powinnam bo było to niezmiernie dla mnie uciążliwe.
  • Gość: Dorka IP: 94.75.121.* 18.01.10, 19:09
    Mieszkańcy Poetów mieszkali na Poetów na długo przedtem zanim ulica
    > Poetów została nazwana Poetów. Ponadto Ci mieszkańcy uchylili w
    > Sądzie Najwyższym (tak Najwyższym!) mpzp Winnicy, a później w WSA
    > decyzję lokalizującą ul. Światowida.

    I jak rozumiem to daje im prawo do decydowania za kilka tysięcy osób które
    wprowadziły się później??
  • dorek3 19.01.10, 10:12
    Myślę że problem tkwi w tym iż obecnie są łamane prawomocne wyroki na korzyść tych ludzi. Tak przynajmniej wynikało z informacji, które padły na ostatnim spotkaniu w Urzędzie.
    Uważam że zawisnąć na najbliższej suchej gałęzi powinien ten, kto nie doprowadzi do kompromisu i nastąpi opóźnienie/zaniechanie tej inwestycji.
    Protestujący mieszkańcy nie są przeciwko jako tako tylko wnioskują o przesunięcie pętli w kierunku Dąbrówki i połączenie z Modlińską. Z puntu widzenia mieszkańców tych okolic to rozwiązanie wydaje się być lepsze.
    Cała nadzieja w TW które nie będą chciały stracić pieniędzy z UE.

    Ale zgadzam się że ni można podchodzić do wszystkiego, że skoro się nie mówiło to teraz już żadnych zmian. Każdy z nas może powiedzieć że jak się wprowadzał to Światowida była lokalna ulicą. A po przebudowie to będzie wielka arteria 2 3 pasy. Coś za coś.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 19.01.10, 10:49
    > Myślę że problem tkwi w tym iż obecnie są łamane prawomocne wyroki
    > na korzyść tych ludzi.

    Te wyroki nie mają żadnego znaczenia, bo dotyczą inwestycji do których nie
    doszło, a przetargi na nie zostały unieważnione lub uwalone tymi wyrokami.
    Zmienił się też inwestor.

    Obecnie jeśli zostanie wydana decyzja środowiskowa natychmiast wojewoda wyda
    pozwolenie na budowę. Wtedy zaczną się wywłaszczenia właścicieli działek
    kolidujących z inwestycją oraz powinny się zacząć prace związane budową na
    terenie należącym do Skarbu Państwa - usuwanie przeszkód w terenie (np przebicie
    tzw. wydmy tarchomińskiej), a po wywłaszczeniu na pozostałych działkach.
    Wszelkie postępowania sądowe do jakich może dojść będą dotyczyły jedynie
    ewentualnej wysokości odszkodowań za wywłaszczenia.

    > Protestujący mieszkańcy nie są przeciwko jako tako tylko wnioskują
    > o przesunięcie pętli w kierunku Dąbrówki i połączenie z Modlińską.

    A czemu nie protestowali jak była wydawana decyzja środowiskowa dla przebudowy
    Modlińskiej?? Bo ta decyzja pogrzebała marzenia o pętli przy Modlińskiej.

    > Uważam że zawisnąć na najbliższej suchej gałęzi powinien ten, kto
    > nie doprowadzi do kompromisu i nastąpi opóźnienie/zaniechanie tej
    > inwestycji.

    Kompromisu na zasadzie - "tramwaj tak, ale nie u mnie pod oknem"?
  • Gość: Dorka IP: 94.75.121.* 19.01.10, 20:09
    Prahnitz, czy mógłbyś mi w jako tako przystępny sposób dla takiego lajkonika jak
    ja, jak ma się decyzja środowiskowa do protestów tych osób. Bo ja rozumiem (być
    może mylnie) że decyzja środowiskowa ma za zadanie ocenę wpływu danej inwestycji
    na środowisko, czyli drzewa, krzewy, ptaszki, zwierzątka futerkowe, robaczki i
    takie tam, zamieszkałe na terenie pod inwestycję. Natomiast jak ma się sprawa
    odnośnie tych państwa. Bo idąc dalej tym tokiem rozumowania, robaczki i cała
    reszta nieświadomie wybierały teren na zamieszkanie i stąd decyzja, a ci ludzie
    zapewne mieli świadomość tego w jakim miejscu się osiedlają. Czy ja dobrze rozumuję?
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 20.01.10, 10:35
    > Prahnitz, czy mógłbyś mi w jako tako przystępny sposób dla takiego
    > lajkonika jak ja, jak ma się decyzja środowiskowa do protestów tych
    > osób.

    Prosto - każdy może złożyć przed jej wydaniem swoje uwagi, a po wydaniu skargę
    do SKO, a potem WSA.

    Ja rozumiem protestujących - inwestycja spowoduje przejęcie jakiegoś kawałka ich
    terenu, więc czepiają się każdego szczegółu by inwestycję zablokować.
  • Gość: Dorka IP: 94.75.121.* 20.01.10, 19:44
    Wiesz, mnie się wydaje, że bardziej im chodzi o to, że teraz mają spokój, a jak
    inwestycja się zacznie to go przestaną mieć, np. pani będą tramwaje i samochody
    pod tarasem jeździć. Ale jak by tak każdy miał wyrażać taki sprzeciw to nic by
    nie powstało, np. metra na Wilsona by nie było i tak dalej i tak dalej.
    Zwłaszcza jeśli chodzi o Tarchomin to tramwaj jest wręcz niezbędny, gdyż jak
    wybudują jeszcze parę blokowisk to pewnego pięknego dnia jak wszystko stanie to
    się już nie ruszy. Dlatego dziwi mnie i wkurza, że ci ludzie protestują wiedząc,
    że przez ich protest może zostać cofnięta tak strategiczna dla Tarchomina
    inwestycja.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 22.01.10, 11:02
    > Ale jak by tak każdy miał wyrażać taki sprzeciw to nic by nie
    > powstało, np. metra na Wilsona by nie było i tak dalej i tak dalej.

    Owszem, ale nie zawsze trzeba protestującym przyznawać rację.
  • Gość: Dorka IP: 94.75.121.* 22.01.10, 22:19
    No taż właśnie mnie o to chodzi!;)
    A tak poważnie, czy ktoś w ogóle wie jakie są realne szanse na to żeby ten ich
    protest został zignorowany? I żeby ta inwestycja doszła jednak do skutku. Bo
    mnie się włos na głowie jeży jak sobie pomyślę co się będzie działo na
    Modlińskiej za parę miesięcy.
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 22.01.10, 23:10
    > A tak poważnie, czy ktoś w ogóle wie jakie są realne szanse na to
    > żeby ten ich protest został zignorowany?

    Bardzo duże.
  • jurek_dzbonie 17.01.10, 12:54
    Nie rozumuem ludzi protestujących przeci temu, że będą mieli spod
    nosa świetna komunikację:)
  • Gość: E-4 IP: *.rajskanet.pl 17.01.10, 13:48
    Pisałem to już na forum "opinie i komentarze", ale powtórzę i tu.

    Może zorganizujemy pod oknami przeciwników tramwaju pikietę i pozwolimy im
    poczuć, jak to jest być po "oprotestowanej" stronie? Kilka bannerów z hasłem
    "przeciwnicy rozwoju Białołęki" i rura im zmięknie. Sam mam mieszkanie przy
    Światowida, tramwaj będzie pod moim balkonem, ale nie przyszłoby mi do głowy
    protestowanie przeciwko temu pomysłowi.
  • Gość: janek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.01.10, 10:41
    Po co ten szum kiedy rozwiązanie proponowane przez miasto jest
    lepsze i dziwię się np.Panu radnemu, wspiera pieniaczy.
  • tarantula01 19.01.10, 11:18
    Ja nie wspieram tych ludzi bo im się nie podoba ulica. Chcę, aby ulicę zbudowano
    zgodnie ze sztuką projektowania ulic, a ta m.in. uzależnia szerokość ulicy, w
    tym liczbę pasów ruchu od przewidywanego natężenia ruchu. To natężenie oscyluje
    zaś w granicach 1500 poj./h dla roku 2031. Przekrój 2x2 przenosi (biorąc pod
    uwagę skrzyżowania ze światłami) co najmniej 2000 poj./h
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: kazik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.10, 22:57
    Panie radny a te dane o małym ruchu to może pochodzą od kupców z bazarków przy Światowida? Jak będzie 2x2 to po kupcach.
    Czyli wspiera Pan pieniaczy i kupców, a reszta w głębokim poważaniu.
  • Gość: inż. ruchu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.01.10, 09:10
    kazik.-"Panie radny a te dane o małym ruchu to może pochodzą od
    kupców z bazarków przy Światowida? Jak będzie 2x2 to po kupcach.
    Czyli wspiera Pan pieniaczy i kupców, a reszta w głębokim poważaniu."

    Pełna zgoda gdyż po rozbudowie tego obszaru i oddaniu TMP cały ruch
    z Legionowa pójdzie Światowida i dalej na most (bo bliżej)i wtedy
    2x2 będzie za mało.

    Re
  • tarantula01 20.01.10, 16:41
    Modlińskiej przecież nie zamkną. Ciąg Modlińska od Światowida przy Forcie Piontek do TMP (Obrazkowa) i dalej do mostu ma ok. 4 km długości i po drodze 5 sygnalizacji. Światowida i Myśliborska będą razem miały ok. 5,5 km długości i 9 sygnalizacji.
    Myślisz, ze jadący z Legionowa wybiorą do mostu trasę dłuższą i z większą ilością świateł po drodze?
    A dane o natężeniu ruchu są w raporcie oddziaływania na środowisko. Tylko trzeba go przeczytać.

    A druga jezdnia Światowida o przekroju 2 pasów ruchu i tak zmiata pół bazarku przy Ćmielowskiej, więc duża część sklepikarzy i tak ma przechlapane.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.01.10, 08:37
    tarantula01 - obawiam się, że tym razem popierasz zła sprawę.
  • tarantula01 21.01.10, 14:48
    Właśnie robiąc Światowida 2x3 pasy od Modlińskiej dałoby się zachętę kierowcom
    do skrętu z Modlińskiej w tak szeroką (bo o szerokości Modlińskiej) arterię. A
    jak będzie 2x2, to i na kierowców nie będzie to tak działać zachęcająco (efekt
    psychologiczny typu: skręcam z szerszej w węższą, to pewnie nie będzie się tak
    dobrze jechało jak tą szeroką ulicą (Modlińską), którą jadę.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: E-4 IP: *.rajskanet.pl 21.01.10, 22:08
    Światowida 2x3? Chyba jednak zbyt duży rozmach. Co to ma być, Wisłostrada bis?
    Zdaje się, że Światowida to ulica pomiędzy blokami, nie róbmy z niej wylotówki z
    miasta.
  • Gość: mgr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.01.10, 18:59
    Ogrodzić Tarchomin, wprowadzić przepustki a dla tych z legionowa zakaz wjazdu
  • Gość: sympatyk IP: *.subscribers.sferia.net 21.01.10, 19:29
    (tarantula01)- Drogi Panie ktoś pana wpuszcza w kanał lub sam Pan
    nie wie co czyni ?
    Jak to nie pójdzie ze specustawy jak chce miasto to skutecznie
    będzie można latami to blokować nawet przez jeden skrawek gruntu lub
    z powodu ptaszków, żabek itp. a to będzie koniec kariery radnego
    Tumasza na zawsze.
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.01.10, 13:08
    sympatyk .... masz chyba rację tarantula tym razem
    daje się wkręcać w przegraną sprawę.
  • tarantula01 24.01.10, 14:17
    Moim zdaniem przegrana sprawa będzie wtedy, gdy decyzja środowiskowa
    zostanie wydana dla inwestycji pomimo nieprzanalizowania wariantu
    alternatywnego wobec wariantu inwestora. Wówczas jej zaskarżenie
    będzie miało o wiele większe szanse na powodzenie i pojawiłby się
    problem w skali 10 x większej.
    Gdy decyzja zostanie wydana po gruntownej analizie wariantu
    alternatywnego (takiej jak wykonano dla wariantu inwestora) i
    wybraniu lepszego rozwiązania (nie mylić z przebiegiem, bo może się
    okazać, że jednak przebieg wg wariantu inwestora będzie lepszy), to
    potem odwołania mają znikome szanse na uwzględnienie, a w
    konsekwencji tramwaj powstanie szybciej.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dla warszawskiej obwodnicy
  • dorek3 24.01.10, 15:38
    No to super, nie ma co. Czyli juz się mamy pożegnać z tramwajem? Bo zdaje się nikt nie ma zamiaru opiniować wersji społecznej.

    Jest jakieś wyjście z tego impasu za nim stanie się on faktem?
  • Gość: tutejszy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.01.10, 11:42
    Kombinujesz chłopie jak koń pod górę więc lepiej pomyśl kto i
    dlaczego lobbuje za wariantem społecznym (w domyśle za zablokowaniem
    inwestycji) ?
  • tarantula01 25.01.10, 12:04
    Wariant społeczny jest realizacją uchwały Rady Warszawy z 2001 r.: tzw.
    ustalenia wiążące gminy warszawskie przy sporządzaniu planów miejscowych.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.01.10, 14:33
    tarantula/... "Wariant społeczny jest realizacją uchwały Rady
    Warszawy z 2001 r."
    No dobre sobie, :):) jedną ze stacji metra traktować jako pętlę
    tramwajowa takie widać qui pro quo. Nikt wtedy nie przypuszczał,że
    jacyś durnie wykreślą z planów metro do Winnicy a o tramwajach nawet
    nie myślano.
  • tarantula01 25.01.10, 15:58
    tarantula/...
    "Wariant społeczny jest realizacją uchwały Rady Warszawy z 2001 r."

    > Gość portalu: ./. napisał(a):
    > No dobre sobie, :):) jedną ze stacji metra traktować jako pętlę
    > tramwajowa takie widać qui pro quo. Nikt wtedy nie przypuszczał,że
    > jacyś durnie wykreślą z planów metro do Winnicy a o tramwajach
    > nawet nie myślano.

    Ustalenia wiążące zalecały opracowanie alternatywnej (wobec metra) komunikacji
    szynowej do Tarchomina. Na podstawie zapisów z tej uchwały RW powstało Studium
    Wykonalności obsługi osiedla Tarchomin komunikacją tramwajową (Faber Maunsell z
    2006 r.) - wisi na mojej stronie.
    Na mojej stronie znajdziesz też treść ustaleń wiążących (trzeba szukać w punkcie
    nr 2).
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.01.10, 16:38
    A rezerwę gruntów pod pętlę zgodnie z "treścia ustaleń wiążących"
    sprzedano deweloperowi :)
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 26.01.10, 00:21

    > A rezerwę gruntów pod pętlę zgodnie z "treścia ustaleń wiążących"
    > sprzedano deweloperowi :)

    I jaki z tego morał? Że się go wywłaszczy, więc nie ma co panikować.
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.01.10, 08:26
    Rychu:'"I jaki z tego morał? Że się go wywłaszczy, więc nie ma co
    panikować.?
    Tak :" Za dwadzieścia parę lat jak dobrze pójdzie" :););)

  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 26.01.10, 10:05
    > Tak :" Za dwadzieścia parę lat jak dobrze pójdzie" :););)

    Nie płacz, tylko najpierw się doedukuj. Specustawa na wywłaszczenie potrzebuje 4
    miesięcy.
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.01.10, 10:50

    Prahnitz ;- Dobre sobie, szczególnie w przypadku gdy właściciel ma
    prawomocne pozwolenie na budowanie tam osiedla. Odszkodowanie może
    siegać chmur ,byłby to interes życia dla dewelopera.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 26.01.10, 13:39
    > Prahnitz ;- Dobre sobie, szczególnie w przypadku gdy właściciel ma
    > prawomocne pozwolenie na budowanie tam osiedla.

    Od kiedy? Jak na razie partacze z BARC nie mogą sobie z MPZP i decyzją
    środowiskową poradzić, nie mówiąc o żadnych szansach na pozwolenie na budowę
    budynków.
  • Gość: ./. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.01.10, 15:42
    Masz informacje cokolwiek przeterminowane.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 26.01.10, 16:54
    > Masz informacje cokolwiek przeterminowane.

    Z pierwszej ręki udostępnione w trybie informacji publicznej. Ja wiem, że BARC
    różne brednie opowiada potencjalnym klientom, ale nie dajmy się zwariować.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 26.01.10, 17:19
    > Z pierwszej ręki udostępnione w trybie informacji publicznej. Ja
    > wiem, że BARC różne brednie opowiada potencjalnym klientom, ale
    > nie dajmy się zwariować.

    Uzupełniając - nawet jeśli stanie się CUD i BARC dostanie psim swędem zezwolenie
    na budowę planowanych przez niego 8-piętrowców, to nie będzie to kolidowało z
    inwestycją drogowo-tramwajową, bo BARC-owi zostanie odcięty fragment działki,
    który nie był przewidywany pod zabudowę.
  • tarantula01 26.01.10, 10:00
    Gość portalu: ./. napisał(a):

    > A rezerwę gruntów pod pętlę zgodnie z "treścia ustaleń wiążących"
    > sprzedano deweloperowi :)

    Sprzedano. Właściciel (nie miasto, ani gmina, tylko osoby prywatne) tych terenów
    je sprzedał, bo gdy miał rezerwę komunikacyjną na nie nałożoną, to przecież nic
    nie mógł z tym zrobić. Sprzedać mógł.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: Bandi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.02.10, 08:36
    No to jak z tym tramwajem ? Będzie czy nie będzie a jak będzie to
    gdzie i kiedy?
  • tarantula01 02.02.10, 11:47
    Plany są na mojej stronie (od przeszło 8 m-cy). Po spotkaniu 14 I zostały
    uaktualnione co do szczegółów położenia chodników, itp., ale przebieg i
    lokalizacje przystanków bez zmian.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: biel IP: *.chello.pl 06.02.10, 19:11
    W sumie to wariant "spoleczny" wydaje sie byc lepszy. Petla bylaby przy samej
    Modlinskiej. Dlaczego w obecnym wariancie petla nie dochodzi do Modlinskiej? To
    ma byc wygodna przesiadka z autobusow? Nawet jesli powstanie obok petla
    autobusowa to chyba wszystkie linie autobusowe z Legionowa konczylyby tutaj swoj
    bieg, bo nikt nie bedzie sie przesiadal na Modlinskiej i szedl taki kawal do
    tramwaju.
  • Gość: ./. IP: *.subscribers.sferia.net 06.02.10, 22:22
    Wariant społeczny to mit albo wręcz sabotaż tej inwestycji. Gdy to
    pójdzie razem z drogą to specustawa pozwoli szybko to zrobić a tzw.
    wariant społeczny w zwykłym trybie można 20 lat blokować. Dojazd do
    pętli będzie dobry bo będzie ona przy nowym odcinku Światowida(od
    Modlińskiej).
  • Gość: biel IP: *.chello.pl 07.02.10, 00:23
    OK, rozumiem. zastanawia mnie tylko, czemu biorac pod uwage mapke z siskom,
    trasa nie dochodzi do samej Modlinskiej a urywa sie 250 m wczesniej??

    link ponizej

    siskom.waw.pl/komunikacja/tramwaj-tarchomin/ROS/orientacja.pdf
  • Gość: inż. ruchu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.02.10, 11:03
    Dojdzie do Modlińskiej bez obaw.
  • tarantula01 08.02.10, 22:41
    Ul. Światowida, nieważne w jakim wariancie, będzie realizowana
    specustawą, więc odpada to zagrożenie, ze wariant społeczny można
    będzie 20 lat blokować. Najistotniejsze, to uzyskać prawomocną
    decyzję środowiskową - wówczas specustawa pięknie zadziała.
    Prawomocnej decyzji środowiskowej się nie uzyska bez
    przeanalizowania wariantu społecznego.

    Światowida dochodzi/urywa się ok. 250m od Modlińskiej, gdyż taki
    jest zakres opracowania. Ten zaś wynika z tego, że te 250 m
    Światowida do Modlińskiej ma być zbudowane w ramach rozbudowy ul.
    Modlińskiej. Ponieważ ul. Modlińska wyleciała (mimo starań o
    utrzymanie) z WPI, więc miasto budując ul. Światowida z tramwajem,
    buduje ulicę w pole. A przez to pole żaden autobus do pięknej pętli
    nie dojedzie.
    Wariant społeczny eliminuje tę uciążliwość - lokuje pętlę przy samej
    Modlińskiej i czy Światowida dojdzie, czy nie do Modlińskiej, to
    autobus z Modlińskiej na pętlę da radę wjechać, aby pasażerowie się
    przesiedli do tramwaju. Samochody na ew. P&R też dojadą, czego nie
    można powiedzieć o wariancie miasta.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 12.02.10, 10:26
    > Nawet jesli powstanie obok petla autobusowa to chyba wszystkie linie
    > autobusowe z Legionowa konczylyby tutaj swoj bieg,

    Legionowo ma linie kolejową i niedługo dotrze tam S-9.
  • Gość: Kola IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.02.10, 09:48
    lEGIONOWO MA OBECNIE DUŻO LEPSZĄ KOMUNIKACJĘ NIŻ NOWODWORY. CZY TO
    PRZYPADEK ?
  • programistajava 18.02.10, 10:29
    <sarkazm> Nie to kolejna teoria spiskowa. To ci sami ludzie co Kennedyeago zastrzelili teraz rozkazali ignorowac Białołękę </sarkazm>
    --
    www.myconfinedspace.com/2008/09/29/jump-you-fuckers/
  • Gość: Waldi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.02.10, 13:23
    programistajava,..... - Dojazd z krańca Nowodworów do centrum
    Warszawy trwa w szczycie 1- 1,5 godz. a z Legionowa po uruchomieniu
    SKM -25 min. Po co ztm dopłaca do tego interesu kiedy Białołęka
    prawie z tego nie będzie korzystała (taka geografia).
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 22.02.10, 13:37
    > Dojazd z krańca Nowodworów do centrum
    > Warszawy trwa w szczycie 1- 1,5 godz

    30 minut E8 + 10 min metrem - trochę mniej wychodzi.

    > z Legionowa po uruchomieniu SKM -25 min.

    Po 45 minutach tłuczenia się mazowieckim sraczem po rozjazdach na Żeraniu. A
    poza tym się zgadza :)
  • Gość: E-4 IP: 81.15.148.* 25.02.10, 12:00
    Gość portalu: Prahnitz napisał(a):
    > 30 minut E8 + 10 min metrem - trochę mniej wychodzi.

    10 minut metrem ze stacji Marymont do stacji Centrum? Chyba nocą, bez
    zatrzymywania się na stacjach pośrednich...
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 15.03.10, 09:24
    > 10 minut metrem ze stacji Marymont do stacji Centrum? Chyba nocą, bez
    > zatrzymywania się na stacjach pośrednich...

    Wtedy to 5 minut.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 22.02.10, 13:36

    > LEGIONOWO MA OBECNIE DUŻO LEPSZĄ KOMUNIKACJĘ NIŻ NOWODWORY. CZY TO
    > PRZYPADEK ?

    Skąd tą brednię wytrzasnąłeś? Daj namiar na swojego dealera - to zioło musi być
    naprawdę extra :)
  • Gość: Jaśka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.02.10, 08:59
    Niestety ale Kola ma rację. Nowodwory rosną w astronomicznym tempie
    a komunikacja najbardziej rozwijana jest do Legionowa. Z Żerania
    kilka linii , nowa z Nowodworów do Chotomowa, SKM i z Marymontu
    wszystkie z wyj. E-8 umożliwjają przesiadki(dlatego E-8 traktowana
    jest po macoszemu).
  • Gość: ted IP: *.subscribers.sferia.net 05.03.10, 22:06
    Smutne ale prawdziwe, tylko dlaczego mieszkańcy Warszawy mają za to
    płacić?
  • Gość: wyborca IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.03.10, 08:31
    Z tym E-8 jes coś na rzeczy i z tym Legionowem też, a gdzie są nasi
    radni ? Panie Tumaszu dlaczego nie grzmisz ?
  • programistajava 12.03.10, 11:12
    E8 jest wkurzające w okolicach 16:25-16:40, czeka sie i czeka az zjedzie nowy
    wóz na swój pierwszy kurs....
    --
    www.myconfinedspace.com/2008/09/29/jump-you-fuckers/
  • Gość: wyborca IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.03.10, 13:56
    Zwyczajnie jaja sobie robią z ludzi. W czasie gdy kilka E-4 i innych
    autobusów stoi bezczynnie na Marymonci to na E-8 tłum ludzi musi
    czekać bardzo długo na mrozie i w deszczu zarówno na przystanku dla
    wysiadających jak i na pętli. Ja nic z tego nie kumam ?
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 15.03.10, 09:27
    > E8 jest wkurzające w okolicach 16:25-16:40, czeka sie i czeka az
    > zjedzie nowy wóz na swój pierwszy kurs....

    Bo to do 508 to nie łaska wsiąść i być szybciej, tylko trzeba sterczeć jak
    mimoza na jedyne słuszne E8?
  • tarantula01 12.03.10, 16:54
    Gość portalu: wyborca napisał(a):

    > Z tym E-8 jes coś na rzeczy i z tym Legionowem też, a gdzie są
    > nasi radni ? Panie Tumaszu dlaczego nie grzmisz ?

    Może dlatego, że częstotliwość kursowania w szczycie dla linii E-8 jest niewiele
    mniejsza od częstotliwości kursowania wszystkich linii legionowskich razem wziętych?


    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dlawarszawskiej obwodnicy
  • Gość: nick IP: *.subscribers.sferia.net 13.03.10, 22:09
    Człowieku - a Kolej i prywatne linie. Pamiętam jaka wojna była
    niedawno (za poprzedniej ekipy)z samorządowymi władzami na tej
    trasie o dopłaty do linii podmiejskich a tu słyszę ztm ma dopłacać
    do SKM i nową linie do Chotomowa puszcza więc pytam po co i za czyje
    pieniądze ?
  • tarantula01 16.03.10, 16:39
    Gość portalu: nick napisał(a):

    > Człowieku - a (...) prywatne linie.
    To prywatne linie.

    > tu słyszę ztm ma dopłacać do SKM i nową linie do Chotomowa puszcza
    > więc pytam po co i za czyje pieniądze ?

    Także dla mieszkańców Białołęki (Choszczówka, Płudy) - tam ludzie
    nie mają za dużo autobusów.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz
    SISKOM - TAK. dla warszawskiej obwodnicy
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 15.03.10, 09:25

    > Smutne ale prawdziwe, tylko dlaczego mieszkańcy Warszawy mają za to
    > płacić?

    Za co? Za linie 7xxi 8xx płacą gminy podwarszawskie.
  • Gość: nick IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.03.10, 12:58
    Jaki % kosztów ich funkcjinowania ? A ruszająca SKM -ka ?
    Myślałem żeś bardziej kumaty.
  • Gość: Rurecki IP: 195.117.162.* 15.03.10, 13:53
    > Jaki % kosztów ich funkcjinowania ?

    Do granicy Warszawy.

    > A ruszająca SKM -ka ?

    Tak samo.

    > Myślałem żeś bardziej kumaty.

    Bardziej od ciebie i innych piszących brednie na tym forum kumaty.
  • Gość: nick IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.03.10, 14:42
    Tylko kto i gdzie z Warszawy tym podróżuje ?
  • Gość: nick IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.10, 13:13
    Tylko na sztuki jak to wygląda w porównaniu np. z mieszkańcami
    Legionowa.
  • kruder76 17.03.10, 20:21
    Przypominam, że to wątek o tramwaju, a nie o SKM. Kiedy można spodziewać się
    ostetcznej decyzji co do lokalizacji pętli i przebiegu całej trasy???
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 19.03.10, 09:26
    Lokalizacje już są. Jak Biuro Ochrony Środowiska wyda decyzję środowiskową ruszy
    przetarg na wykonanie.
  • kruder76 21.03.10, 10:24
    Gość portalu: Prahnitz napisał(a):

    > Lokalizacje już są. Jak Biuro Ochrony Środowiska wyda decyzję środowiskową rusz
    > y
    > przetarg na wykonanie.

    Czyli jeszcze może być tak jak z obwodnicą Marek, gdzie decyzja środowiskowa
    włśnie poległa w sądzie i zabawa zaczyna się od nowa.
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 19.03.10, 09:27
    > Tylko kto i gdzie z Warszawy tym podróżuje ?

    Zamiast głupio pytać to się przejedź. Ja jeżdżę codziennie i w pociągu jest
    coraz więcej pasażerów. Wielu wysiada przed Choszczówką.
  • Gość: buba IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.03.10, 12:04
    I znowu lecisz w głupa. Codziennie w zależności o wątku jeździsz E-
    8, E-4 a teraz pociągiem a jak zacznie się dyskusja o lotnisku to
    codziennie samoletem będziesz latał.
  • Gość: Rurecki IP: 195.117.162.* 19.03.10, 16:49
    > Codziennie w zależności o wątku jeździsz E-
    > 8, E-4 a teraz pociągiem

    Rano Ex, wieczorem pociąg? Jedno drugiemu nie przeczy.
  • Gość: nick IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.03.10, 12:13
    To wreszcie czym codziennie jeździsz E-8, E-4 czy pociągiem ?
    Zdecyduj sie chłopie bo się plączesz w zeznaniach.
  • Gość: Rurecki IP: 195.117.162.* 19.03.10, 16:48
    > To wreszcie czym codziennie jeździsz E-8, E-4 czy pociągiem ?

    Może jeździć różnie - jednego dnia E8/E4, drugiego pociągiem. Życie to sztuka
    wyboru.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka