Dodaj do ulubionych

koszmar w 101

26.03.12, 18:47
W 101 po południu panuje koszmarny tłok. Spora ilość ludzi nie mieści się. E4 na Młociny!
Edytor zaawansowany
  • upi 26.03.12, 20:26
    Będzie... jak otworzą metro.
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 26.03.12, 20:42
    jak matoły dały jeden autobus na 10 minut to nie ziwne
  • Gość: Tubylec IP: *.play-internet.pl 26.03.12, 22:08
    Chcieliśta mostu, to mata i nie narzekajta! A zawsze som jakies skutki uboczne i musita sie do tego przyzwyczaic. To wielkie miasto jest, jak nie chceta korkow, wracjta do łojców.
  • Gość: Gość IP: *.home.aster.pl 26.03.12, 22:13
    O - play ma już zasięg w Grójcu?
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 26.03.12, 23:20
    > jak matoły dały jeden autobus na 10 minut to nie ziwne

    Autobusy nie mnożą się przez pączkowanie - trzeba je mieć najpierw. Spoko - po Wielkanocy zostanie pociachane 508 i będą wozy na 101
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 26.03.12, 23:57
    >Spoko - po Wielkanocy zostanie pociachane 508 i będą wozy na 101

    tylko wtedy to po co? Będzie E4, E6 i E8. Nie będzie potrzeba więcej kursów 101. Za to potrzebne są teraz.
  • sibeliuss 27.03.12, 07:55
    Chyba nie oczekujesz odebrania wozów innym rejonom miasta?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Tomek IP: 193.164.157.* 27.03.12, 08:25
    Do świąt tak będzie. Poza tym to po co dowozić dużo ludzi do Metra Młociny skoro i tak nie będą mogli swobodnie stamtąd do jechać do centrum? Przecież do świąt metro kursuje rzadziej i jedzie tylko do Placu Bankowego?
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 27.03.12, 11:54
    > Chyba nie oczekujesz odebrania wozów innym rejonom miasta?

    e-8 ze wzgledu na durną trasę jezdzi teraz zapelnione w polowie. Poza tym jestem pewien, że na te 2-3 tygodnie znalazłoby sie kilka autobusów więcej.
  • sibeliuss 27.03.12, 12:52
    Czyli piszemy do ZTM, żeby ciąć E8 na rzecz 101, tak?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • jurek_dzbonie 27.03.12, 14:05
    > Czyli piszemy do ZTM, żeby ciąć E8 na rzecz 101, tak?

    Wysłać E-8 do Krainy Wiecznych Objazdów, a wozy na 101.
  • bbkk 27.03.12, 14:12
    niezrozumiałe jest podejście ZTM że jazda zapchaną Wisłostradą do pl.Wilsona jest lepszym rozwiązaniem niż jazda na Marymont bo z Wilsona są autobusy zastępcze - choć ludzie i tak jeżdżą tramwajami
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 28.03.12, 13:35
    ja wolalbym aby przycieto 101 a wiecej poszlo E8
  • sibeliuss 30.03.12, 07:50
    Tylko dlatego, że jesteś z Nowotworów? To się przeprowadź.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 27.03.12, 15:59
    > Czyli piszemy do ZTM, żeby ciąć E8 na rzecz 101, tak?

    w zasadzie tak. Dla e-8 na obecnej trasie w ogóle nie znajduję uzasadnienia więc może go nie być wcale. E-8 powinno jezdzic co 5 minut tak jak do tej pory z tym, że na Młociny a nie na Marymont. Pl. Wilsona z korkami na wisłostradzie to kompromitacja ztm. Ja wiem, że taki ma być układ od 10.04 ale dodatkowe autobusy na Młociny potrzebne są od teraz.
  • jurek_dzbonie 27.03.12, 12:50
    > tylko wtedy to po co?

    Nie potrzebujesz komunikacji w międzyszczycie, wieczorami i w weekendy?
  • sibeliuss 27.03.12, 12:52
    Kto by tam po fajrancie po różnicy jechał do miasta :D
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 27.03.12, 15:46
    > > tylko wtedy to po co?
    >
    > Nie potrzebujesz komunikacji w międzyszczycie, wieczorami i w weekendy?

    Potrzebuję tylko, że ciężko będzie znaleźć uzasadnienie dla większej częstotliwość poza szczytem jeśli 101 poza szczytem i w weekendy będzie jeździł w połowie zapełniony.
  • jurek_dzbonie 27.03.12, 15:54
    > 101 poza szczytem i w weekendy będzie jeździł w połowie zapełniony.

    No tak, bo 508 wtedy też zieje pustkami :)
    Docelowo szczyt popołudniowy powinien obsługiwać tylko 101 z Młocin, a nie jakiś pseudoekspres E-6
  • sibeliuss 27.03.12, 16:14
    Są tacy, którzy gnają do domu na obiad, albo po dziecki zostawione w przedszkolu.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • jurek_dzbonie 27.03.12, 19:01
    > Są tacy, którzy gnają do domu na obiad, albo po dziecki zostawione w przedszkolu.

    3 minuty w prawo - lewo ich nie zbawi.
  • Gość: jaho IP: *.jmdi.pl 30.03.12, 22:07
    dzbonie - E6 to jest po to aby tarchomin mógł sobie posiedzieć w drodze
    do metra
    bo siedzenia w 101 juz zajetę przez nowodworzan

  • Gość: M. IP: *.17.40.66.atman.pl 30.03.12, 22:56
    Te 3 min. to tak nie do końca.
    Ostatnie 5 dni, od kiedy kursuje, jeżdżę 101 na i z Młocin. Jeszcze ANI RAZU nie udało się minąć przystanku na żądanie. Zatrzymuje się zawsze i na każdym. Nie ważne, że dla 1 osoby - zatrzymać się musi. Do tego dochodzą światła na skrzyżowaniach, które można pokonać górą wiaduktem.
    Alternatywa autobusu przyspieszonego, który ominie te przystanki na żądanie i przejedzie skrzyżowania wiaduktami da naprawdę dużą różnicę w czasie.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 31.03.12, 00:28
    > Zatrzymuje się zawsze i na każdym

    I to są właśnie te 3 minuty.
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 27.03.12, 16:16
    > Docelowo szczyt popołudniowy powinien obsługiwać tylko 101 z Młocin

    a niech to będzie i 101. 101 czy 102 czy E-500... nie ważne. Nie o numerki tu chodzi a o częstotliwość. Po prostu autobus, który będzie jeździł przynajmniej co 5 minut.
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 27.03.12, 16:17
    > Docelowo szczyt popołudniowy powinien obsługiwać tylko 101 z Młocin

    a niech to będzie i 101. 101 czy 102 czy E-500... nie ważne. Nie o numerki tu chodzi a o częstotliwość. Po prostu autobus, który będzie jeździł przynajmniej co 5 minut.

    Aczkolwiek nie mam nic przeciwko e-6 bo na pewno trasę 101 pokona szybciej.
  • jurek_dzbonie 27.03.12, 19:03
    > Po prostu autobus, który będzie jeździł przynajmniej co 5 minut.

    Dokładnie to powinno być celem ćwiczenia.

    > Aczkolwiek nie mam nic przeciwko e-6 bo na pewno trasę 101 pokona szybciej.

    Różnica rozkładowa będzie może 3-4 minuty. 101 zaliczy zaledwie jedne światła więcej.
  • bbkk 27.03.12, 20:54
    ale światła przy Prozy są fatalne - stoi się na nich z 5min
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • sibeliuss 27.03.12, 23:23
    Zmierzyłem, staliśmy minutę i 15 sekund.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tarantula01 27.03.12, 23:35
    Do tego trzeba dodać zatrzymanie się na każdym napotkanym przystanku. Bo i przy Prozy, i przy zajezdni ktoś (2-3 osoby, ale jednak) zawsze wsiada do 101 po południu.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • sibeliuss 28.03.12, 12:46
    M.in ja wysiadam przy zajezdni Żoliborz.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • bbkk 28.03.12, 12:55
    ja na Prozy :-)
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • jurek_dzbonie 28.03.12, 11:17
    > stoi się na nich z 5min

    Tak, tak w USA biją Murzynów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami maksymalny czas trwania jednego sygnału nie może przekraczać 120 sekund (2 minut).
  • bbkk 28.03.12, 12:14
    ale tam jest ruch rozbity na 3
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • jurek_dzbonie 28.03.12, 13:39
    > ale tam jest ruch rozbity na 3

    No i..?

    To jeszcze raz łopatologicznie - zgodnie z przepisami jeden sygnał na sygnalizatorze może się wyświetlać maksymalnie 120 sekund - czyli tzw 'czerwone' na konkretnym sygnalizatorze może trwać maksymalnie 2 minuty. Proponuję ćwiczenie ze stoperem i nie ośmieszanie siebie.
  • bbkk 28.03.12, 14:21
    jakoś nie czuję się źle
    a nawet jeśli pod samymi światłami 101 postoi 2min to czas przejazdu E 'górą' będzie krótszy o 4min
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 28.03.12, 14:38
    > zgodnie z przepisami

    to może przepisy czas odświeżyć
  • Gość: sd IP: *.devs.futuro.pl 28.03.12, 10:37
    tym samym ztm prowokuje mnie do przesiadki w samochód.
  • Gość: mieszkanka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.03.12, 10:41
    tym samym ztm prowokuje mnie do przesiadki w samochód.

    niestety ale tak
    maskomem 45 min samochodem 20 max 25
    101 zawsze zatrzymuje się na przystankach na żądanie
  • sibeliuss 28.03.12, 12:48
    Nie było 101 i nie było problemu?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 28.03.12, 13:14
    > Nie było 101 i nie było problemu?

    dawać E-8 i E-4 na północny!
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 28.03.12, 13:37
    E8 niech sobie jezdzi jak jezdzilo
    to najlepszy autobus jak teraz jezdzi
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 29.03.12, 10:58
    > E8 niech sobie jezdzi jak jezdzilo
    > to najlepszy autobus jak teraz jezdzi

    a po co jechac do metra marymont skoro szybciej bedzie do metra młociny? W końcu E8 uruchomiono po to aby jak najszybciej dowozic ludzi z nowodworów do metra.
  • bbkk 29.03.12, 11:30
    nie wiem jak E8 ale E4 uruchomiono aby ludzie jak najszybciej docierali do Centrum
    nie wiem czemu panuje przekonanie że naokoło ale metrem jest szybciej ...
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 29.03.12, 11:37
    chyba operujesz blednymi danymi
    niby jak jest szybciej?
    przez Mlociny nie jest szybciej
    jest to samo co przez Marymont
    a nie wszyscy potrzebuje korzystac z metra tylko przesiasc sie na Marymoncie w tramwaje czy autobusy
    czy to tak k... ciezko zalapac? NIE POTRZEBUJE METRA!
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 29.03.12, 20:09
    > czy to tak k... ciezko zalapac? NIE POTRZEBUJE METRA!

    ale taki byl cel E8. Szybko zabrac ludzi do metra marymont.
  • ladyeve 29.03.12, 22:08
    a ja tam wolę takie e8. Nie jeżdżę teraz metrem tylko przesiadam się w tramwaj i jest szybciej niż 101, które zatrzymuje się na każdym przystanku, stoi na światłach i jeździ co 10 min. No i można wreszcie usiąść w e8 co nie było nigdy możliwe.
  • sibeliuss 28.03.12, 12:47
    Gość portalu: sd napisał(a):

    > tym samym ztm prowokuje mnie do przesiadki w samochód.

    Kiepsko manifestujesz swój bunt - jakbyś chciała naprawdę zrobić na mnie wrażenie to powinnaś iść z buta.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 29.03.12, 11:02
    > > tym samym ztm prowokuje mnie do przesiadki w samochód.
    >
    > Kiepsko manifestujesz swój bunt - jakbyś chciała naprawdę zrobić na mnie wrażen
    > ie to powinnaś iść z buta.

    jak pomyślałEM tak zrobiłem. Dziś cała podróż na Młociny od wyjścia z mieszkania zajęła mi 8 minut zamiast 25. Pojezdze chyba tak poki nie puszczą e-8.
  • Gość: DA IP: *.jmdi.pl 28.03.12, 20:25
    Wolne... Szybsze nie będzie, zresztą tu nawet ekspres znacznie szybszy nie będzie bo trasa jest krótka. Ale nie o to chodzi. Rzeczywiście po oddaniu Północnego zachęta do korzystania z autka jest. Ja np. potrzebuję się dostać w okolice Skierniewickiej. Do tej pory samochód mi się nie opłacał ze względu na korki, 186 + tramwaj jechałem jakieś 30-35 minut. Wczoraj to trasę samochodem pokonałem w 15 minut! I tylko cena paliwa zniechęca do korzystania z tego środka lokomocji...

    Tym samym ZTM powinien bardziej wykorzystać nową przeprawę, bo nie każdy jak widać potrzebuje metra (mnie ono do niczego nie jest potrzebne, szybciej z jego udziałem na Wolę nie dojadę). Może więc wydłużyć z Młocin 184?
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 28.03.12, 21:18
    > Wolne... Szybsze nie będzie, zresztą tu nawet ekspres znacznie szybszy nie będz
    > ie bo trasa jest krótka.

    E4/E8 co 4-5 minut będzie IDEALNE.
  • Gość: DA IP: *.jmdi.pl 29.03.12, 07:05
    E4 ma jeździć niestety co 10 minut, i w związku z tym boję się co będzie na Tarchominie się działo... 101 już jest zapchane, E4 dość rzadko...

    Ale to nie o to mi chodziło. Most Północny warto by było wykorzystać lepiej do komunikacji między północnymi dzielnicami miasta. Dojazd do Młocin i przesiadki - ok, ale w co, jeśli ktoś nie potrzebuje metra, bo nie w tym kierunku jedzie? Myślę, że wydłużenie trasy 184 na Tarchomin / Nowodwory byłoby całkiem fajnym posunięciem, o popularności obecnego 186.
  • jurek_dzbonie 29.03.12, 12:49
    > 101 już jest zapchane,

    Po 9 kwietnia częstotliwość 101 zostanie zwiększona
  • Gość: DA IP: *.jmdi.pl 29.03.12, 15:56
    Nie zostanie zwiększona.
  • jurek_dzbonie 30.03.12, 13:41
    > Nie zostanie zwiększona.

    Z rozpisek wynikają 2 opcje: albo zwiększenie 101, albo przerzucenie nadwyżek na E4, E8 i niepotrzebne E6.
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 30.03.12, 14:37
    > Z rozpisek wynikają 2 opcje: albo zwiększenie 101, albo przerzucenie nadwyżek n
    > a E4, E8 i niepotrzebne E6.

    no to lepiej przerzucić na ekspresówki. Szybsze są.
  • jurek_dzbonie 30.03.12, 16:28
    Magia literki 'E' działa :)
  • Gość: jaho IP: *.jmdi.pl 30.03.12, 22:15
    E8 jest jednak ekspresem
    trzy przystanki i był na stacji metra
    jak coś spiepsza z tym ekspresem to odeślę biurwom z ZTM bilet okresowy
    i będę na młociny jeżdził samochodem
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 31.03.12, 00:29
    > E8 jest jednak ekspresem

    Z okazji czerwonej literki E. Różnica przelotu z jadącą obok linią zwykłą to 3 minuty, a przyblokowanie przez światła i jadą razem
  • tarantula01 01.04.12, 22:04
    Tak jakby zwykłej nie blokowały światła. Każdy pasażer E-8 jadący w godzinach 6:30 - 8:00 potwierdzi, że E-8 wyprzedza co najmniej 2 autobusy 508 (a to zwykła linia nie jest), więc różnica w czasie przejazdu to co najmniej 5 minut na korzyść E-8.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 02.04.12, 00:51
    > a to zwykła linia nie jest

    Tylko czerwony kolorek numeru o tym świadczy (ja wiem - mentalnie ładnie to wygląda). To jest zwykła linia z czerwonym numerem.
  • dermalamor 02.04.12, 03:38
    Dokładnie. Po skierowaniu od kwietnia ekspresów na Młociny, przydałoby się uporządkować nieco linie przyśpieszone. 508 skoro i tak zostanie pocięte to przemianować go na 106, w obecnej formie i tak niemal wszędzie się zatrzymuje - te przystanki, które omija są rzadko wykorzystywane, nawet jakby się tam zatrzymał to ze stratą może 2 minut na całej trasie.
  • sibeliuss 02.04.12, 11:23
    To prawda, a ile uciechy, że jeden wolny numer się uzupełni :>
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tarantula01 02.04.12, 12:35
    >> a to zwykła linia nie jest

    Gość portalu: Rychu napisał(a):
    > Tylko czerwony kolorek numeru o tym świadczy (ja wiem - mentalnie ładnie to wyg
    > ląda). To jest zwykła linia z czerwonym numerem.

    To niech się ZTM w końcu odważy.

    dermalamor napisał:

    > Dokładnie. Po skierowaniu od kwietnia ekspresów na Młociny, przydałoby się uporządkować
    > nieco linie przyśpieszone. 508 skoro i tak zostanie pocięte to przemianować go na 106, w
    > obecnej formie i tak niemal wszędzie się zatrzymuje - te przystanki, które omija są rzadko
    > wykorzystywane, nawet jakby się tam zatrzymał to ze stratą może 2 minut na całej trasie.

    Zapewne niedługo będzie się zatrzymywał na Modlińskiej przy Obrazkowej (TMP), więc będzie omijał 1 regularny przystanek i 1 widmo (EC Żerań).
    Ale ZTM nie zapowiedział nic w tym zakresie: 508 -> 106

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 02.04.12, 13:56
    > 1 widmo (EC Żerań).

    Który ma w obsłudze.
  • tarantula01 04.04.12, 10:49
    Przez cały dzień?
    Niech go ZTM umieści na koralikach jako okresowy (jest odpowiednie oznaczenie przewidziane na taką okoliczność), podobnie w rozkładach jazdy.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: Czeslaw z Tarcho IP: 212.160.172.* 02.04.12, 09:38
    trzeba byc Jurkiem zeby twierdzic ze roznica bedzie 3 min ;)
    na trasie do Marymontu jak sie kierowca ogarnial to doganial czwarte 508 tuz przed swiatlami przy petli
    roznica to ok 10 min a to sporo zwazywszy ze np 27 jezdzi do 10 min i czesto autobus dojezdza w okolicach odjazdu 27 i potem ludzie biegaja po schodach zeby zdazyc
    10 min wiecej w autobusie
    potem 10 min czekania na tramwaj i nagle mamy 20 min
  • sibeliuss 02.04.12, 11:24
    Poza tym przydałby się dla tych ekspresów przystanek na żądanie przy Prozy :)
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tarantula01 02.04.12, 12:37
    Prowokator.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • sibeliuss 03.04.12, 11:17
    tarantula01 napisał:

    > Prowokator.

    Ależ ja zamierzam wystosować pismo w tej sprawie, poproszę mieszkańców Młocin o pomoc i zbiorę podpisy - będzie wesoło.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • jurek_dzbonie 03.04.12, 12:15
    > Ależ ja zamierzam wystosować pismo w tej sprawie, poproszę mieszkańców Młocin o
    > pomoc i zbiorę podpisy - będzie wesoło.

    Dodaj jeszcze Zajezdnię Żoliborz - będzie więcej zainteresowanych.
  • bbkk 03.04.12, 12:15
    :-D
    ja się z chęcią podpiszę
    szczególnie jesli chodzi o E6
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • sibeliuss 03.04.12, 13:08
    bbkk napisała:

    > :-D
    > ja się z chęcią podpiszę
    > szczególnie jesli chodzi o E6

    Ile tych podpisów potrzeba? Z 500?
    W końcu niech mieszkańcy Łomianek i Młocin dojadą szybciej na Tarchomin, a z drugiej strony pasażerowie ekspresu zobaczą krajobraz zamiast martwej ściany ekranów dźwiękoszczelnych :)
    Później można wnioskować o połączenie 203 i 152 :)
    I tak w koło Macieju :)
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: anonymous IP: 212.160.172.* 03.04.12, 13:19
    i na Porajach
  • tarantula01 04.04.12, 10:52
    Planowany jest stały. Ma być na żądanie?
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 02.04.12, 13:57
    > doganial czwarte 508

    Tak, nawet szesnaste.
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 29.03.12, 11:41
    ja dokladnie mam tak samo. okolice Skierniewickiej i w dupie mam metro
    bylo 404 o bylo git.
    czemu ta posrana firma nie mysli o szybszych polaczenia po liniach obwodowych? wszystkich wsadzaja do jedynej linii metra
  • Gość: Antysłoik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.03.12, 22:28
    No już nie mogę czytać tych waszych wypocin, jaka to komunikacja z Białołęki jest zła.
    Z Marymontu 508 511 i ekspresówki wyjeżdżają z ledwie zajętymi miejscami siedzacymi, na pl. Wilsona ok. 8 autobusy z Nowodworów przyjeżdżają podobnie. Pokażcie mi inne linie, które w szczycie latają tak puste. A jak się pomyśli, że i tak więkoszość podróżujących tymi liniami nawet meldunku w Warszawie nie ma i ani grosza nie łoży na naszą komunikację, to ciśnie się na usta jedno słowo: SKANDAL!
  • Gość: Malwina IP: *.warszawa.vectranet.pl 29.03.12, 23:10
    Na Białołęce nie ma dobrej komunikacji. Jest tylko dobry dojazd do metra oraz do Pl. Wilsona (podejrzewam, że chyba ktoś ważny tam mieszka, skoro załatwił sobie aż trzy linie, w tym dwie jeżdżce puste i zapchany na maxa 503, ale z niego w tym miejscu wysiadają tylko jednostki). A to jak wiadomo nie wszystkim rozwiązuje sprawę dojazdów.
  • sibeliuss 30.03.12, 07:56
    A wystarczyłby prosty zabieg:
    503 Wisłostradą do Sanguszki i Konwiktorską do Bonifraterskiej.
    510 od Hali Marymonckiej Słowackiego, pl. Wilsona i Krasińskiego (lub do pl. Inwalidów i Al. Wojska Polskiego).

    Kto powiedział, że E4 i E8 muszą jechać do tej samej stacji metra?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 30.03.12, 10:20
    wystarczylby jeszcze prostszy zabieg: nie psuc tego co jest dobre. stare trasy 503 i 510 byly ok.
    E8 tez jest ok.
    E4 zespsuto objazdem przez Poraje
    zlikwidowano 404 i zostalo wolne jak zolw i zaladowane jak kieszenie dzialacza PZPN 186
    takze ZTM goni w pietke. niby duzo autobusow a na Wole czy do Srodmiescia godzina bo wymyslalaja jakies posrane trasy
  • dermalamor 30.03.12, 12:02
    Na tych Porajach mieszkają ludzie, ładnych kilka tysięcy, więc nie wiem czemu tak z uporem maniaka chcesz ich pozbawiać komunikacji. Zresztą ZTM chyba Cię słucha, bo od 10 kwietnia E4 nie będzie już tych rejonów odwiedzał, więc do metra pozostanie im iść z buta ładny kawałek drogi, albo pojechać 503 do Wilsona - o ile jego też nie zabiorą.
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 30.03.12, 14:47
    bo mnie wk.... ja trasy autobusow ktore zamiast zmierzac do celu, kreca sie po oplotkach jak smrod po gaciach
    a Porajow jest duzo blizej do przystankow np na Mysliborskiej przy Lidlu niz z wiekszosci osiedli usianych dalej od Swiatowida wiec niech mnie nie oslabiaja ci ludzie. to wlasnie takie cwaniaki z Porajow piszcza wszedzie o przystankach pod klatkami. a nie widza ze troche dalej na Swiderskiej ludzie zapieprzaja na piechote po 700 m, bo to zeby jezdzic miedzy blokami Tarchomina przez 15 minut. nie wspominajac od mieszkancach dalszych osiedli
  • dermalamor 30.03.12, 14:53
    Z Porajów może i tak, ale już z okolic Wittiga czy Picassa to już tak blisko na Myśliborską wcale nie jest...
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 30.03.12, 14:59
    problem jest szerszy: T&N to nie tylko bloczki przy Swiatowida ale duzy gesto zabudowany teren od Wisly po Modlinska.
    ale autobusy ekspresowe czy w dalsze trasy jak 186 nie moge robic za obwozowki typu 211 czy 302 (przepraszam jesli pomylilem nr tych krotkich busikow).
    wiec trzeba sobie usiasc i zastanowiec jak zorganizowac transport dla takich osiedli
    bo tworzenie takie potworkow jak e4 krecace sie po Tarchominie zabija sens istnienia linii ekspresowej
  • dermalamor 30.03.12, 15:17
    E4 za chwilę przestanie się kręcić, więc spokojnie.

    A co do obsługi bocznych rejonów - no jest wyjście, lekka korekta trasy 211 i wzmocnienie do 5 minut w szczycie i 10 poza. Skoro jeszcze nie prędko Tarchomin doczeka się tramwaju, to może tak trzeba?
  • jurek_dzbonie 30.03.12, 16:40
    > z okolic Wittiga czy Picassa to już tak blisko na Myśliborską wcale nie jest...

    On tego nie rozumie. Autobus dla niego ma podjeżdżać pod klatkę i kończyć tam gdzie zamierza dojechać. A bydła z opłotków ma nie pobierać.
  • Gość: Urzad Skarbowy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.03.12, 21:48
    jedna z kilku osob ktore czego nie rozumieja to akurat jestes ty
    nadawalbys sie na ekonoma
    wszystko lykasz co ci wcisna
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 31.03.12, 00:30
    Wiem, że ciężko to zrozumieć.
  • tarantula01 01.04.12, 22:11
    jurek_dzbonie napisał:

    > > z okolic Wittiga czy Picassa to już tak blisko na Myśliborską wcale nie j
    > est...
    >
    > On tego nie rozumie. Autobus dla niego ma podjeżdżać pod klatkę i kończyć tam g
    > dzie zamierza dojechać. A bydła z opłotków ma nie pobierać.

    Ale przyznasz, że E-4 można było wyrzucić z objazdu Świderska - Porajów, bo z okolic Picassa/Wittiga idzie się maks. 3 minuty na przystanek Świderska.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: schodek IP: 212.160.172.* 02.04.12, 12:47
    on ci tego nie przyzna bo jest zwyklym trollem
    sa z ZTM albo z Bielan i tak trolluja po sasiadach zeby siac zamet
  • sibeliuss 03.04.12, 13:10
    Do tego potomkiem masonów, leworęcznym Żydem, gejem i cyklistą.
    Coś pominąłem?
    Weź cep i wal się w łeb.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • jurek_dzbonie 02.04.12, 13:59
    > Ale przyznasz, że E-4 można było wyrzucić z objazdu Świderska - Porajów , bo z okolic
    > Picassa/Wittiga idzie się maks. 3 minuty na przystanek Świderska.

    Jeśli E-4 będzie się na Świderskiej zatrzymywać, to oczywiście.

  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 30.03.12, 14:48
    nie wspominajac ze bede mieli eksliuzie w postaci prywatnego tramwaju "nur fur Poraje strasse"
  • tarantula01 01.04.12, 22:14
    :D

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 30.03.12, 13:45
    > Na Białołęce nie ma dobrej komunikacji.

    No tak - Tarchomin jest mega biedny.
    Obsługiwane komunikacją są Światowida, Świderska, Porajów, Myśliborska, Mehoffera, Ordonówny, Odkryta, Milenijna, Ćmielowska, Pomorska... Ale po osiedlowych uliczkach to komunikacja nie jeździ!!! Przecież pod każdą klatką powinien się zatrzymywać autobus!!! To skandal normalnie!!!
  • Gość: czeslaw IP: 212.160.172.* 30.03.12, 14:43
    15 autobusow tylko nie ma czym szybko dojechac
    to faktycznie zajebista komunikacja
  • Gość: Malwina IP: *.warszawa.vectranet.pl 30.03.12, 15:18
    Nie interesują mnie przystanki pod klatkami czy objazdówki po uliczkach osiedlowych. Sama pedałuję codziennie ze Świderskiej na Światowida i nie narzekam. Chodzi o połączenia MIĘDZYDZIELNICOWE, które są (tu chyba wszyscy są zgodni) beznadziejne. ZTM załatwił nam tylko luksusową dojazdówkę do metra i nic poza tym.
  • jurek_dzbonie 30.03.12, 16:30
    > Chodzi o połączenia MIĘDZYDZIELNICOWE,

    Masz połączenia na Bielany, do Centrum, na obie Pragi, Targówek, Ochotę i na Ursynów. Czego jeszcze chcesz? Fakt - Ursusa i Wilanowa brakuje.
  • dermalamor 31.03.12, 00:30
    Zapomniałeś jeszcze o Woli, przez nią przejeżdża 186. Wszystko ok, ale niestety owo ostatnie połączenie jest beznadziejne - autobusy je zapewniające nie są w stanie obsłużyć popytu! Akurat Prymasa Tysiąclecia w połączeniu z Trasą AK powinno być autobusowym korytarzem międzydzielnicowym, z bardzo częstymi kursami. A teraz to 6 minutowy takt 186 plus 414 nie wystarcza! Wniosek z tego taki, że trzeba tą trasę wzmocnić, bo jechanie na Wolę czy Ochotę z przesiadką do metra mija się z celem, ale niestety wielokrotnie tak trzeba robić.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 31.03.12, 00:31
    > autobusy je zapewniające nie są w stanie obsłużyć popytu!

    Bo zapełnia się kilka kursów w szczycie?
  • dermalamor 31.03.12, 01:16
    Gość portalu: Rychu napisał(a):

    > > autobusy je zapewniające nie są w stanie obsłużyć popytu!
    >
    > Bo zapełnia się kilka kursów w szczycie?

    Kilka kursów? Nie widziałem na tej trasie pustego autobusu, nawet pierwszy kurs tuż po 4 ma zajęte wszystkie miejsca siedzące już od Parku Olszyna! A później przez cały dzień to jest dramat! Ponadto skierowanie dodatkowej linii na tą trasę wzmocniłoby jej popularność jako korytarza międzydzielnicowego.

    Ja bardzo proszę... osobiście nie wypowiadam się o liniach o których nie mam pojęcia, więc niech ktoś kto nie ma pojęcia o tym co się dzieje na Prymasa też z łaski swojej milczał.
  • tarantula01 01.04.12, 22:22
    Niestety prędzej ZTM skieruje na 186 wtyczki (kursy nie ujęte w rozkładzie) lub nawet umieści w rozkładzie 186 ze 2 kursy oznaczone np. literką "f" (skrócone do np. Grójeckiej, czyli jadące Tarchomin - pl. Narutowicza) oprócz tych normalnych kursów co 6 minut, niż da (przywróci) stare 404.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: sloik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.03.12, 12:22
    zamykajamy metro
    tez czasem jezdzi niemal puste
  • Gość: zawszeźle IP: *.dynamic.chello.pl 01.04.12, 12:42
    proponuję całą komunikację skierować na Białołękę. Może choć przez chwilę nie będzie jęków i narzekań. I niech będzie jak w domu, gdzie znajomy kierowca zawsze zatrzyma się pod chałupą i nie trzeba iść aż 5/10 minut na przystanek.
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.04.12, 09:32
    Popieram postulat. Przy czym u mnie w domu rodzinnym na Bielanach MZK niestety nie stawała pod chałupą, ale komunikacja była o niebo lepsza nież teraz za ZTM
  • Gość: anonymous IP: 212.160.172.* 04.04.12, 09:55
    przejechalem sie wczoraj i dzisiaj
    jazda tym autobusem jest.... dostojna
    sunie powoli i ostroznie nawet na dlugiej prostej TMP
    stad pewnie jeszcze na Tarchominie jest w nim luzno
    jak ten autobus ma byc podstawa do polaczenie z metrem to niech ktos z ZTM rozpedzi sie mocno i pie...ie o najblizsza sciane swoim pustym łbem
    trasa na ponizej 10 min jazdy z Mehoffera jest do zrobienia nawet zatrzymujac sie na wszystkich przystankach
    ale jadac 40 km/h nie da sie tego zrobic

    czas przejazdu dzisiaj na metro ratusz: Mehoffera 8:21 - Metro Ratusz 9:10
  • Gość: M. IP: *.17.40.66.atman.pl 04.04.12, 20:32
    To i tak szybko jechałeś.
    Wczoraj, kurs z Nowodworów 6.28 - autobus jechał TMP i dalej po stronie Bielan 20 km/h. Nie przesadzam, stałam koło kabiny kierowcy.
    Dziś, ten sam kurs - jakieś 2 min stania na przystanku Poraje i kolejne "odstanie czasu" na przystanku przy zajezdni. Zdecydowanie czasy przejazdu są źle oszacowane. Jak na razie nie udało mi się jeszcze przejechać zarówno na Młociny jak i z powrotem bez pominięcia choćby JEDNEGO przystanku na żądanie. Zaliczam wszystkie a mimo to kierowca ma nadal zapas czasu?


  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 05.04.12, 01:13
    > "odstanie czasu" na przystanku przy zajezdni. Zdecydowanie czasy przejazdu są źle
    > oszacowane.

    Czasy są liczone na korki... które miały być, a których nie ma. Z E-4, E-6 i E-8 będzie podobnie. Nie będą się spieszyć kierowcy bo utkną na ulicy przed pętlą - na Młocinach za dużo miejsca nie ma.
  • bls17 05.04.12, 08:31
    Propozycja :
    101 co 15 minut. E4/E8 co 6 minut.
    Uzasadnienie:
    Na przystankach "na żądanie" wsiada/wysiada 1-4 osób. Nie ma sensu żeby 100 osób czekało na te kilka!
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.04.12, 08:47
    Brawo. Rozsądna propozycja.
  • Gość: kazio deyna IP: 212.160.172.* 05.04.12, 09:25
    owszem
    to zakopie to powolna linie na amen
    kto bedzie czekal 15 min na autobus na tak krotkiej trasie?
    ja pier...le...
  • jurek_dzbonie 05.04.12, 12:14
    > Na przystankach "na żądanie" wsiada/wysiada 1-4 osób.

    Jak będzie wsiadało 0 to autobus szybciej nie pojedzie.
  • sibeliuss 05.04.12, 13:20
    Część osób nie rozumie, że TMP to nie jest korytarz eksterytorialny dla Tarchomina i Nowodworów. Jeśli jedzie linia zwykła to na dobrą sprawę ma obowiązek zaliczać każdy mijany zespół przystankowy.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • jurek_dzbonie 05.04.12, 15:26
    > Jeśli jedzie linia zwykła to na dobrą sprawę ma obowiązek zaliczać każdy mijany zespół
    > przystankowy.

    Mi się bardziej podobają ci, którzy kwikają, że 508 to meeega pospiech, a nie widzą, że to cholerne 508 też zalicza wszystko po drodze (niedługo ominie tylko Milenijną, bo Obrazkową dostaną wszystkie pośpiechy).
  • Gość: Czeslaw z Tarcho IP: 212.160.172.* 11.04.12, 15:09
    mnie rozsmieszaja ci co sie wzniecaja na mysl o metrze z Mlocin a to "gowniane" 508 kreci ten sam czas co np 101+metro
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 11.04.12, 15:29
    > to "gowniane"
    > 508 kreci ten sam czas co np 101+metro

    tylko w porannym szczycie w stronę centrum. Natomiast do domu to już inna historia. 508 skutecznie przytyka się na grota
  • dermalamor 11.04.12, 16:47
    Gość portalu: Czeslaw z Tarcho napisał(a):

    > mnie rozsmieszaja ci co sie wzniecaja na mysl o metrze z Mlocin a to "gowniane"
    > 508 kreci ten sam czas co np 101+metro

    Ja wiem czy ten sam... ja wsiadam na "gó...anym" przystanku Porajów. Jazda czy to E-4 czy 101 plus metro do Ratusza zajmuje mi jakieś 20 minut średnio... W wersji na Marymont to tyle zajmowało mi dotarcie na peron stacji.

    Jedyne co mnie wkurza, to sztucznie zawyżony czas przejazdu owego E-4. Fakt, trasa krótka, przystanków niewiele mniej niż 101, ale na Boga... zaprogramowanie rozkładu na pokonanie tego odcinka na 7 minut to jakieś celowe chyba jest? Wczoraj E4 zatrzymało się niemal na środku mostu, żeby nie być przed czasem, dziś łapało wszystkie światła po drodze przez co na Porajów było minutę później, a na Młocinach dwie minuty wcześniej jadąc z prędkością 40 km/h. Ja nie wymagam że autobus ma gnać dozwolone 80, ale to już chyba przesada jest...
  • tarantula01 12.04.12, 13:05
    Ja nie wiem, czy przypadkiem w jakiejś ustawie o transporcie zbiorowym dla autobusu miejskiego jadącego w normalnym kursie miejskim z pasażerami nie ma dodatkowego ograniczenia prędkości: 50 km/h niezależnie od tego ile dopuszczają znaki podnoszące prędkość na drodze.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • sibeliuss 12.04.12, 14:47
    Bingo, dokładnie tak jest.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • akjawah 12.04.12, 22:41
    tarantula01 napisał:

    > Ja nie wiem, czy przypadkiem w jakiejś ustawie o transporcie zbiorowym

    Dokładniej to PoRD i definicja znaku B-33
    forum.gazeta.pl/forum/w,356,134963338,135012168,Autobus_w_miescie_max_50_km_h.html
  • dermalamor 13.04.12, 10:06
    No dobrze, to niech jedzie te 50 km/h, a nie 30 i to jeszcze z postojami i celowym opoźnianiem...
  • tarantula01 12.04.12, 13:06
    Widać ZTM przyszykował się na najgorsze.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: anonymous IP: 212.160.172.* 12.04.12, 12:08
    problemem Tarchomina jest te ze nic nie jest dla niego- ani Modlinska (droga wojewodzka do ktorej dostep z Nowodworow i Tarchomina jest utrudniany przy kazdej mozliwej sposobnosci, ani TMP- nie ma nawet zjazdu z TMP od Modlinskiej na Mysliborska)
    a jego polozenie jest takie ze nie ma alternatyw
  • Gość: kazio deyna IP: 212.160.172.* 05.04.12, 09:24
    jaki jest sens ustalania czasu przyjazdu dla ekspresowki skoro np e8 po wyjezdze z Mehoffera nie jest zobligowane byc o czasie na przystankach posrednich?
    taka ekspresowka powinna zapie...c ile mozna (zgodnie z przepisami) a bywa tak ze jak trafisz na zaspanego ciecia w e8 (dzisiaj) to jedzie jak na wycieczke chociaz juz nikogo po drodze nie zabierze
  • tarantula01 12.04.12, 12:43
    >> "odstanie czasu" na przystanku przy zajezdni. Zdecydowanie czasy przejazdu są źle
    >> oszacowane.

    > Gość portalu: Rychu napisał(a):
    > Czasy są liczone na korki... które miały być, a których nie ma. Z E-4, E-6 i E-8 będzie
    > podobnie. Nie będą się spieszyć kierowcy bo utkną na ulicy przed pętlą - na Młocinach za
    > dużo miejsca nie ma.

    Jak na razie żaden z autobusów nie utyka przed pętlą, korków też nie ma. Poza tym przynajmniej kierowcy E-8 jeżdżą Północnym ok. 70 km/h.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 12.04.12, 13:56
    > Poza tym przynajmniej kierowcy E-8 jeżdżą Północnym ok. 70 km/h.

    I pewnie przyjeżdżają rozkładowo na Młociny.
  • Gość: M. IP: *.17.40.66.atman.pl 12.04.12, 20:03
    Panie Wojtku
    Nie wiem, o której Pan jeździ te 70km/h??? Ja ruszam z Nowodworów ok. 6.35 żaden nie zasuwa tak szybko jak Pan podaje.
    W ub tygodniu zdarzyło mi się jechać 20km/h. Stałam koło kierowcy i patrzyłam na tego swoistego "autopilota". 20km/h i ani odrobiny więcej. Teraz owszem, jeżdżą trochę szybciej, ale nadal jest to bez rewelacji. Do tej 70tki to im daleko...
    A Modlińską i szczególnie Grotem potrafiły naprawdę zasuwać.
  • tarantula01 13.04.12, 00:08
    Ja jeżdżę teraz po 7:50 i w centrum jestem po ok. 30 minutach.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 05.04.12, 12:18
    > jazda tym autobusem jest.... dostojna

    Dokładnie taka sama jest jazda 508, E-4 i E-8 jak nie ma żadnych wstrzymań, korków etc. Wszystkie rozkłady są liczone na prędkości 25-30 km/h.
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 05.04.12, 13:38
    > Dokładnie taka sama jest jazda 508, E-4 i E-8

    Chyba dawno e-8 nie jechales. Na grota to ciągnęły ile fabryka dała.
  • bbkk 05.04.12, 13:59
    a ja dziś jechałąm 508 właśnie 30km/h który czasem zwalniał przed światłami do 20km/h bo może się zmienią ...
    mam nadzieję że wraz z nowym rozkładem czas przejazdu zostanie jakoś zmieniony
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • tarantula01 12.04.12, 13:11
    Takie zwalnianie, kiedy kierowca próbuje zaklinać rzeczywistość i na siłę się nawet zatrzymać przed skrzyżowaniem, gdy ma wyświetlany sygnał zielony, jest najbardziej denerwujące dla pasażerów. Kilka razy miałem okazję tego doświadczyć w różnych rejonach miasta.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 05.04.12, 15:24
    > Na grota to ciągnęły ile fabryka dała.

    Bo stały na Modlińskiej przez różnych kiermanów co to prawko na bazarze zakupili.
  • tarantula01 12.04.12, 13:17
    To co było jest nieważne. Teraz pora zmienić (urealnić) rozkłady. A jak będą korki, to wtedy dopiero zareagować. Obecny stan jest wynikiem obaw (bo nikt nie wiedział co będzie po otwarciu mostu), że będą korki na moście i bus pas będzie potrzebny.
    Póki co jest luźno i nie zanosi się na to, żeby miało być źle na moście.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 11.04.12, 16:51
    jurek_dzbonie napisał:

    > > jazda tym autobusem jest.... dostojna
    >
    > Dokładnie taka sama jest jazda 508, E-4 i E-8 jak nie ma żadnych wstrzymań, kor
    > ków etc. Wszystkie rozkłady są liczone na prędkości 25-30 km/h.

    Masz na myśli prędkość komunikacyjną, czy rzeczywistą?
  • tarantula01 12.04.12, 13:09
    jurek_dzbonie napisał:

    > > jazda tym autobusem jest.... dostojna
    >
    > Dokładnie taka sama jest jazda 508, E-4 i E-8 jak nie ma żadnych wstrzymań, kor
    > ków etc. Wszystkie rozkłady są liczone na prędkości 25-30 km/h.

    Owszem 10-tego była jazda dostojna, ale wczoraj i dziś autobusy E-8 jeżdżą średnio 70 km/h po Północnym. Dziś np. komputerek kierowcy MZA pokazał na Młocinach "+4", a z Mehoffera pojechał do metra w ... 6 minut.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 12.04.12, 15:33
    > nio 70 km/h po Północnym. Dziś np. komputerek kierowcy MZA pokazał na Młocinach
    > "+4", a z Mehoffera pojechał do metra w ... 6 minut.

    mówiłem ci jurku że się da to nie wierzyłeś.
  • Gość: anonymous IP: 212.160.172.* 13.04.12, 10:03
    on wierzy w to co ma z ZTMu
  • jurek_dzbonie 13.04.12, 12:31
    > mówiłem ci jurku że się da to nie wierzyłeś.

    Nie mówiłem, że się nie da. Jak podpasują światła i będzie dobry kierowca to się da. Ale rozkłady są robione z uwzględnieniem wszystkich przeszkód po trasie.
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 09.04.12, 01:13
    no i dali e6... co 8 minut. No ręce ku... opadają.
  • jurek_dzbonie 11.04.12, 13:02
    > no i dali e6... co 8 minut. No ręce ku... opadają.

    A co ile mieli dać?
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.04.12, 14:41
    Według ciebie to pewnie wystarczy raz na tydzień z dopuszczalnym spóźnieniem dwa tygodnie.

    Ja proponuję E co 5 minut , 101 co 10 minut
  • jurek_dzbonie 11.04.12, 15:33
    > Ja proponuję E co 5 minut , 101 co 10 minut

    A teraz podaj tabor - rowery, deskorolki?
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 11.04.12, 21:50
    > A teraz podaj tabor - rowery, deskorolki?

    a np z obciętego 508 i zabranego E4. Odrobina chęci i dobrej woli a wozy się znajdą.

    Trzeba coś dorzucić do E6 bo dziś jak jechałem po 17 to odjeżdzając był niemiłosiernie nabity. Ci na przystanku zaraz za pętlą nie mieli szans się załapać. 101 które przed nami odjechało też ciasne.
    Dziś tak naprawdę był pierwszy prawdziwy test bo wczoraj to jeszcze szkoły miały wolne.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 11.04.12, 23:18
    > Odrobina chęci i dobrej woli a wozy się znajdą.

    Następny, który myśli, że autobusy i ich kierowcy rozmnażają się przez pączkowanie.
  • Gość: gosc IP: *.jmdi.pl 12.04.12, 00:07
    > Następny, który myśli, że autobusy i ich kierowcy rozmnażają się przez pączkowa
    > nie

    ślepy jesteś czy durnia z siebie robisz? Zawsze czytasz od drugiego zdania?
    Akurat z tatchonowodworow obcieto w ostatnim czasie sporo kursów więc kilka dodakowych maszyn w popoludniowym szczycie spokojnie mozna puścić. O to się nie bój.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 12.04.12, 02:05
    > Akurat z tatchonowodworow obcieto w ostatnim czasie sporo kursów

    Tarchomin to nie pępek świata tylko część Warszawy. Zdjęte wozy zostały zagospodarowane w innych dzielnicach. Chociażby Z-3 z czegoś trzeba było złożyć. Wszyscy kwikacze zanim zapłaczą o kolejny tabor niech najpierw wskażą co pociąć, żeby ich dojazd spod klatki schodowej zrealizować.
  • tarantula01 12.04.12, 13:24
    Sądzę, że do ZTMu cały czas będą napływać wnioski o zwiększenie częstotliwości kursowania E-6. ZTM prowadząc pomiary także stwierdzi, że jest taka potrzeba i np. E-6 i 101 zaczną jeździć co 7 minut (co 3,5 minuty na przemian). Nawet bez dodatkowego taboru - wystarczy przyśpieszyć każdy kurs (jest łącznie 15 kursów E-6 i 101 na godzinę) o ok. 2-3 minuty i zyska się 30-45 minut, w sam raz na 2 dodatkowe kursy w ciągu godziny (razem byłoby 17).
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 12.04.12, 13:55
    > ZTM prowadząc pomiary także stwierdzi, że jest taka potrzeba i
    > np. E-6 i 101 zaczną jeździć co 7 minut (co 3,5 minuty na przemian)

    Albo.... 101 co 3.
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 12.04.12, 15:33
    > > ZTM prowadząc pomiary także stwierdzi, że jest taka potrzeba i
    > > np. E-6 i 101 zaczną jeździć co 7 minut (co 3,5 minuty na przemian)
    >
    > Albo.... 101 co 3.

    w popoludniowym szczycie to chyba lepiej jednak E6, które szybciutko wraca na Młociny na pusto.
  • jurek_dzbonie 12.04.12, 16:15
    > w popoludniowym szczycie to chyba lepiej jednak E6, które szybciutko wraca na Młociny na
    > pusto.

    Jaki tu zysk dla pasażera? Żaden
  • Gość: gosc IP: *.devs.futuro.pl 12.04.12, 16:31
    > Jaki tu zysk dla pasażera? Żaden

    ano taki, że może nie będzie trzeba innym pasażerom zabierać tego taboru o który tak drżycie z ryśkieim. Ewentualnie w minimalnym stopniu. Bo ja to rozumiem tak że jak się da 101 co 3 minuty to trzeba dorzucić 6 autobusów a w przypadku E6 może tylko 2.
  • jurek_dzbonie 12.04.12, 17:30
    > Bo ja to rozumiem tak że jak się da 101 co 3 minuty to trzeba dorzucić 6 autobusów

    Czyli cały tabor z E-6 na 101, jest git i bilans się zamyka - muszę to przeliczyć.

    > a w przypadku E6 może tylko 2.

    I te dodatkowe trzeba skądś wziąć.

  • Gość: Malwina IP: *.warszawa.vectranet.pl 12.04.12, 19:57
    Wszystko jedno, jaki będzie numer. Ważne, żeby jeździło często. To samo tyczy się porannego szczytu. Nie podoba mi się, że stałam i kwitłam na przystanku Tarchomin i ani E4 ani 101 nie podjechało, a w tym czasie przemknęły dwa nie zatrzymujące się E8. Może wypadałoby jakoś sprawiedliwiej podzielić te autobusy E, żeby zarówno mieszkańcy Tarchomina jak i Nowodworów mieli taki sam dojazd!
  • tarantula01 13.04.12, 00:13
    E-8 zatrzymane rano na przystanku Tarchomin byłoby i tak zbyt zatłoczone dla wielu pasażerów chcących dojechać do Młocin. 101/E-4 jeździ rano co 5 minut. E-8 z Nowodworów co 4 minuty + 101 co 10 minut, ale Nowodwory są już sporo większe niż Tarchomin.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: anonymous IP: 212.160.172.* 13.04.12, 10:07
    ja mysle ze ZTM boi sie sprawnie i szybko wozacych linii Exx bo jak bedzie tramwaj to on w 6 min napewno nie dojedzie do metra
    i beda mieli problem z protetami. bo ludzie maja w d... czy to autobus czy to tramwaj. najwazniejszy jest czas przejazdu.
    jezeli tak jak ostatnio E8 dojezdza z Mehoffera na Mlociny ponizej 10 min to po co mi tramwaj ktory bedzie zatrzymywal sie tak jak 101
  • dermalamor 13.04.12, 10:24
    W Warszawie powinno się wdrożyć system Szybkiego Tramwaju, wzorem Poznania. I trasa na Tarchomin jest idealna do tego, tory powinny biec wykopie. Wzdłuż Światowida nie byłoby z tym problemów, bo nie ma dużo skrzyżowań, a wyjazdy z bocznych ulic można poprowadzić do drogi serwisowej która powinna powstać zamiast drugiej nitki tej ulicy. Ale po co... lepiej ten tramwaj przecież poprowadzić w poziomie terenu i zatrzymać go wszędzie gdzie tylko się da. Już zjazd z TMP spieprzono...
  • Gość: Czeslaw z Tarcho IP: 212.160.172.* 13.04.12, 15:02
    de facto tylko III linia metra zmieni cokolwiek w sytuacji komunikacyjnej tej czesci miasta
    dla mnie taka linia to bylby strzal w 10
    www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=89296856&postcount=729
    zwroccie uwage ze ta linia zagospodarowalaby prawie wszystkie linie autobusowe
  • dermalamor 13.04.12, 10:16
    No nie wiem, czy są tak sporo większe... przy czym E8 obsługuje jednak też cześć Tarchomina, bo do Mehoffera to jest właśnie jeszcze Tarchomin.

    Natomiast zaczynają mnie trochę już denerwować teksty w stylu "komu zabrać" i "skąd wziąć" dodatkowe wozy. Do jasnej anielki! Miasto się rozwija, to i komunikację należy rozwijać i planować wzrost zapotrzebowania na wozokilometry w autobusach i tramwajach. A tymczasem od lat ciąglę słysze to samo... To albo budujemy nowe drogi i uruchamiamy na nich komunikację publiczną, dbając aby za dużo osób jednak nie wyciągneło samochodów, albo tkwimy cały czas przy tej samej ilości taboru i potem płaczemy na korki. Bo nijak mi teksty o braku taboru nie pasują do polityki transportowej miasta... Inwestycje to nie tylko budowa dróg, ale też zwiększanie ilości taboru transportu publicznego, bo inaczej miasto się zatka i nowe odcinki tras nic nie pomoga.
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.04.12, 11:03
    Masz delmaramor 100% racji. Dawno nie było tu osoby tak rozsądnie myślącej.
  • jurek_dzbonie 13.04.12, 12:34
    > Do jasnej anielki! Miasto się rozwija, to i komunikację należy rozwijać i planować wzrost
    > zapotrzebowania na wozokilometry w autobusach i tramwajach. A tymczasem od lat ciąglę
    > słysze to samo...

    Dopóki nowo zakupiony tabor będzie pokrywał ilościowo wycofywany szrot tak właśnie będzie. Zakupy cały czas nie tworzą wartości dodanej, bo w to miejsce wycofujesz truchła.... W Warszawie nie ma polityki zakupów na wyrost, tylko jest polityka wymiany.
  • dermalamor 13.04.12, 17:27
    No to niech zacznie! Bo inaczej to możemy równie dobrze wrócić do stanu taborowego z roku 1930 i mieć supernowoczesne o napędzie atomowym tramwaje... całe kilkanaście!

    Polityka transportowa to nie tylko budowa obwodnic czy też ścieżek rowerowych, ale zachęcanie również do komunikacji miejskiej. Tego nie uczynimy tylko wprowadzając buspasy i budując metro w prędkością jedna stacja na 100 lat... Komunikacja musi być atrakcyjna, a żeby była, to... musi być! Nie jeden autobus na godzinę bo "komu zabrać". Oczywiście za zakupem taboru też musi iść szkolenie kierowców i motorniczych, żeby miał tym kto jeździć, a to zapełnia też rynek pracy - więc wilk syty i owca cała.
  • Gość: Malwina IP: *.warszawa.vectranet.pl 13.04.12, 17:57
    Ja nie wnioskuję o przystanek E8 na Tarchominie. Zwracam tylko uwagę, że albo 101 albo E4 powinno jechać częściej. 5 minut to jest tylko teoria, w praktyce czeka się dłużej, np. E4 ustawicznie wyjeżdża z pętli o 2 min później (chyba tylko po to, żeby przed czasem nie dojechać na Młociny). Generalnie jest to hucpa, że Nowodwory nie dość że mają 101, to jeszcze autobus pospieszny 2 x częściej. W takim układzie wypada mi chyba po raz pierwszy poprzeć pomysł Jurka - 101 co 3 minuty i skasowanie pośpiechów.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.