Dodaj do ulubionych

Kasacja linii 214, nowa trasa 133

10.07.12, 12:02
Dotarłem do takich zamiarów ZTM wobec 214 i 133, a także 152:
radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-kolej120621zmiany1.jpg
radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-kolej120621zmiany2.jpg
Najistotniejsze z nich to likwidacja 214 (częściowe zastąpienie przez nowe 133) oraz zmiana trasy 133 skutkująca rozrzedzeniem kursów na ul. Mehoffera (odc. Światowida - Majolikowa): pozostanie tylko 126 na tym odcinku.

Nowe 133 nie będzie podjeżdżać do przystanku kolejowego w Choszczówce.

Proszę o opinie.

Moim zdaniem zwłaszcza likwidacja 214 jeżdżącego teraz do Płud to błąd. Do tego przystanku jedzie się z Nowodworów w kierunku centrum. Już w tej chwili po uruchomieniu linii S3, nieco zwiększyła się liczba pasażerów i to mimo kiepskiego dojścia do stacji (trzeba przejść ok. 500 m). Jadąc na Choszczówkę oddalamy się od centrum, a do przystanku wcale nie będzie bliżej.
Jazda 152 do Płud (dla tych, którzy potem jadą pociągiem np. na Służewiec) też jest jazdą oddalającą od centrum, a więc wydłużającą znacznie czas podróży i przez to mniej konkurencyjną w stosunku do kombinacji: autobus (E-6) - metro - tramwaj, przy dojeździe na tenże Służewiec.
--
Pozdrawiam
www.radny.com.pl
Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
Strona internetowa SISKOM
Edytor zaawansowany
  • Gość: wyborca IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.12, 13:55
    Jak coś w końcu mogło zadziałać, to się to pieprzy.
  • bbkk 10.07.12, 17:28
    o rany jaki bezsens ...
    to 'nowe' 133 to komu ma służyć????
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • Gość: Zenon IP: *.adsl.inetia.pl 10.07.12, 19:27
    No dalej płaczki, kwękać
  • Gość: p IP: *.opera-mini.net 10.07.12, 20:32
    Hmm, to czym dojadę z dzieckiem z Tarchomina do przedszkola Plastuś na Mehofera? Jakieś sugestie?
  • jot.be 11.07.12, 13:09
    Ktoś musiał wykonać bardzo ciężką pracę, żeby wykombinować jak skutecznie pozbawić Nowodwory połączenia z SKM-ką (bez "dogodnych" przesiadek).
    A tym 133 z Choszczówki na Nowodwory to kto będzie jeździł i po co?
    Już chyba odwrotne trasy miałyby większy sens...133 przez Modlińską na Tarchomin (dlaczego nie do Metra Młociny zresztą) a 152 przez PKP Płudy na Nowodwory.




  • Gość: . IP: 92.60.130.* 11.07.12, 13:38
    "A tym 133 z Choszczówki na Nowodwory to kto będzie jeździł i po co?
    Dokładnie tak będzie. Czasem odnoszę wrażenie, że teraz 214 a niedługo 133 wymyślono tylko po to aby było alibi do dotowania przez Warszawe dojazdu z Legionowa.
  • bbkk 11.07.12, 13:25
    Czemu mieszkańcy Białołęki Dworskiej mogą mieć bezpośrednie połączenie z UD a mieszkańcy Choszczówki nie???
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • Gość: . IP: 92.60.130.* 11.07.12, 13:48
    No to już wydłużyć trase do Kobiałki bo tam coraz więcej ludzi mieszka i do UD muszą jechać ponad godzinę a mogliby 15 minut.
  • Gość: E-4 IP: 94.42.190.* 11.07.12, 14:31
    Moim zdaniem odcięcie Nowodworów (i Tarchomina) od PKP Płudy, to duży błąd. Zwłaszcza w kontekście uruchomienia połączeń kolejowych Lotnisko Modlin - Lotnisko Okęcie.

    Nadal trzeba będzie jeździć samochodem.
  • bbasiula-70 11.07.12, 18:21
    zmiana trasy 133 jest zupełnie bez sensu!!!
    nie będzie bezpośredniego dojazdu do Urzędu, a żeby dojechać do centrum będziemy się 2 razy przesiadać??
    czas dojazdu do centrum (do szkół czy pracy) znów się wydłuży:(

    --
    Martusia 17.10.1995
    Zosia 19.01.2006
  • Gość: martito IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.12, 19:13
    Jestem uczennicą i w tej chwili dojeżdżam do szkoły z Choszczówki 133 (czasami ewentualnie 152) na pętle Żerań FSO i stamtąd mam dogodny dojazd tramwajem . Po wprowadzeniu zmian dotarcie na Żerań bez przesiadki nie będzie możliwe .
  • Gość: nyute IP: *.dynamic.chello.pl 12.07.12, 01:49
    Propozycje ztm są jak zwykle szkodliwe społecznie, ponieważ z komunikacji miejskiej korzystają w tamtym rejonie nie tylko mieszkańcy Choszczówki czy Białołęki Dworskiej.
    ZTM kieruje się wyłącznie swoim rachunkiem ekonomicznym, wskaźnikami punktualności,
    a w nosie ma jak ludzie mają się gdziekolwiek dostać.
    Proponowana trasa 133 będzie od czapy !

    152 do pętli Tarchomin?
    Ciekawe jak się pomieści, jeśli tam teraz jest już 186, 211 i E4 ?

    Może jednak zrobić małą pętlę przy pętli tramwajowej i tam skierować 133 i 152 ?


  • Gość: mg IP: *.pzuci.pl 12.07.12, 02:03
    > 152 do pętli Tarchomin?
    > Ciekawe jak się pomieści, jeśli tam teraz jest już 186, 211 i E4 ?

    Nie zdziwię się gdy po wakacjach nie wróci E4, a w jego miejsce wkroczy 152. Być może poleci również E8, a na ich miejscu pozostanie E6 w obecnej formie. Wtedy na miejsce E4 na pętli Młociny wskoczy 511, które miało pojechać na Młociny po otwarciu wiaduktu w ciągu ul. Modlińskiej na skrzyżowaniem z trasą mostu.
  • Gość: . IP: 92.60.130.* 12.07.12, 11:10
    A co z tą Kobiałką ? Kiedy będzie połaczenie z Nowodworami ?
  • tarantula01 12.07.12, 14:17
    Prędko takie połączenie najkrótszą trasą: Kobiałka - Płochocińska - Szamocin - Wałuszewska - Bohaterów - Klasyków - ... nie powstanie.
    Wniosek składałem ponad pół roku temu:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia111212pludy.pdf
    a ponieważ była cisza w eterze, to musiałem się przypomnieć:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120217pludy.jpg
    i trzeba było poczekać na przejazdy pomiarowe:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120224pludy_ztm.jpg
    Po prośbie o udostępnienie tych informacji:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120331pludy.pdf
    otrzymałem spis prac koniecznych:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120424pludy_ztm.jpg
    Skierowałem do Burmistrza uzyskane dane:
    radny.com.pl/dok2kadencja/int2kadencja/int2_207-fle120426ztm-.pdf
    urzędnicy milczą:
    radny.com.pl/dok2kadencja/int2kadencja/int2_207-fle120604ztm.pdf
    i na Fletniowej autobusów nie będzie:
    radny.com.pl/dok2kadencja/int2kadencja/int2_207-fle120702ztm_dzb.jpg
    Ale już odpowiedzi co z Wałuszewską/Szamocin nie ma.
    Cieslewskich/Ornecka należy do ZDM

    Ale ZTM postawił już podpis pod decyzją o likwidacji 214:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120525pludy.pdf
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120618pludy_ztm.jpg
    I tu 214 spokojnie może jechać z Nowodworów do Klasyków jak teraz, a dalej wiaduktem, Bohaterów do pętli w Białołęce Dworskiej.




    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 17.07.12, 21:12
    Hmm... Jechałem co prawda pociągiem i widziałem to z jego okien, ale o ile dobrze widziałem, to wiadukt w Płudach jest tak skonstruowany, że pod nim jest dojazd do peronów a co za tym idzie - i możliwość zawrócenia. Aż się tam wybiorę w najbliższym czasie aby ocenić...

    Moim skromnym zdaniem pierwotna propozycja ZTM połączenia 133 i 152 na trasie Choszczówka - Tarchomin - Płudy - Białołęka Dworska z wysoką częstotliwością była dobra i zaspokajała większość potrzeb mieszkańców zarówno Choszczówki i Białołęki, jak tez i Tarchomina. Zachowane byłoby to, o co proszą stowarzyszenia i rady osiedli z Białołęki Dworskiej, zachowane to co mają teraz mieszkańcy Choszczówki, Tarchomin nadal miałby połączenie z lasami w Choszczówce a dodatkowo też częstą linię do pociągów. Jedynie połączenie z Żeraniem by ucierpiało, ale tam akurat z Modlińskiej łatwo dojechać i szybko - a że z przesiadką, no cóż...

    Moim zdaniem warto nakłonić ZTM do powrócenia do pierwotnego projektu, ale... z walką o 214! Ta linia nie tylko że powinna pozostać, ale nawet i się rozwijać, mam wrażenie że po zakończeniu budowy wiaduktów jej popularność wzrosłaby na tyle, że nie konieczne byłoby zwiększenie częstotliwości. Brak taboru? Jasne, ale tak nie można się tłumaczyć wiecznie w rozbudowującym się i rozwijającym mieście...
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.07.12, 07:37
    Zgadzam się, że pierwotna propozycja ZTM była dobra (zwłaszcza dla mnie w aspekcie dowozu dziecka do przedszkola, i żony jeżdżącej na Taśmową na Służew). Pisać w tej sprawie do ZTM (oficjalnie nic na dzień dzisiejszy nie wiadomo o zmianach?) czy lepiej do urzędu dzielnicy, a może jak zwykle do p. Wojtka?
  • Gość: Malwina IP: *.warszawa.vectranet.pl 18.07.12, 19:29
    To jest naprawdę jakaś kpina z tym dojazdem do kolejki. Powinien tam jeździć regularny autobus, z Tarchomina przez Nowodwory na PKP Płudy, skorelowany z S3. I co z tego, że pasuje mi pociąg ze Służewca i chętnie bym z niego korzystała, skoro z Płudów na Tarchomin trzeba 45 minut pedałowć pieszo.
  • tarantula01 23.07.12, 17:55
    Poprzednie rozwiązanie dla 133 i 152 było lepsze niż to co ostatnio ZTM zaprezentował. A skoro już ZTM zdecydował się 214 zlikwidować, to:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-126linia120713cht44-pludy-.pdf
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 23.07.12, 22:28
    Linia 126 to jakiś potworek w obecnym kształcie. Kiedyś było to dobre połączenie Tarchomina z Bródnem, teraz zwiedza wszystkie możliwe kąty... Od pewnego czasu codziennie jestem w WORD na Odlewniczej i muszę tam jeździć samochodem, bo podróż komunikacją miejską zajęła by mi przysłowiowe "trzy dni z wołami". Warto by się było zająć też małą reorganizacją połączeń między tymi dwiema dzielnicami, bo obecnie na Bródno jedzie się dłużej niż do Centrum...
  • Gość: mła IP: 198.36.87.* 24.07.12, 10:34
    dokładnie.
    mieszkam na Tarcho, pracuję na Annopolu. chętnie jeździłbym do pracy KM, ale nie 40 minut z dwoma przesiadkami...
    kiedyś było 326, a teraz trzeba dojechać do Modlińskiej, przesiadka w 126, a potem (i tak dopiero od niedawna) 176.
  • sibeliuss 24.07.12, 09:12
    Moment - skoro ZTM nie połączy 133 i 152 - to co proponuje, bo nie widzę nic na ten temat.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: wyborca IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.07.12, 10:57
    ZTM chce teraz 152 zrobić z Białołęki do Tarchomina, a 133 z Choszczówki do Nowodworów. Jest w pierwszym poście
  • sibeliuss 24.07.12, 15:08
    Przyjmując taki stan rzeczy jaki jest - 126 jest zawieszane na wszystkie możliwe święta to nie wygląda zbyt wesoło.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tarantula01 25.07.12, 21:17
    Do dzielnicy trafiło pismo kierowane z ZTM do Naszej Choszczówki (UD dostał do wiadomości), w którym ZTM zaprezentował kolejną wersję trasy 133: Choszczówka - Raciborska - Mehoffera - Tarchomin. Zatem dojście do połączenia 152 i 133 coraz bliżej i tym samym ZTM wróci do swojej pierwotnej koncepcji (ale po konsultacjach społecznych).
    W piśmie tym nie jest wykluczone pozostawienia jednej z dwóch linii (176 lub 133 - nieważne w jakiej formie) na obecnej trasie objazdowej po Choszczówce z podjazdem pod przystanek PKP w Choszczówce. Warunek - dostosowanie dróg lokalnych do stałej jazdy autobusów. Obecnie jest ruch tymczasowy.
    ZTM czeka na opinie do końca lipca.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 26.07.12, 14:27
    133, 152, 186, 211 a po wakacjach ponownie także E-4... tyle linii nie zmieści się na pętli Tarchomin, więc po konsultacjach społecznych ZTM stwierdzi że ze względu na brak miejsca na pętli dojdzie do połączenia 133 i 152. I po kiego to było kręcić i wymieniać pisemka? Pierwotna koncepcja była dobra i niepotrzebnie ją rozwalano...
  • sibeliuss 26.07.12, 15:17
    Nie rozumiesz, że ostatecznie ma to wyjść z ZTM, a nie od tego upierdliwego radnego? Że też ludziom trzeba tak literalnie wszystko tłumaczyć.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • dermalamor 27.07.12, 13:54
    Ale przecież to na początku właśnie wyszło z ZTM, więc po co było gmerać, skoro i tak wyjdzie na to samo???
  • sibeliuss 27.07.12, 16:49
    Bo to ma być sukces, a nie realizacja czegoś zwyczajnego.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: ph5,5 IP: *.dynamic.chello.pl 27.07.12, 21:39
    133 w tej wersji Ok,
    ale 152 mim zdaniem powinno pozostać na dotychczasowej trasie,
    ponieważ ludzie (w tym uczniowie) mieliby dogodny dojazd do Żerania,
    gdzie mogliby się przesiadać dalej.
  • dermalamor 27.07.12, 23:53
    Przy Ratuszu Białołęka przesiądą się w znacznie więcej linii niż na Żeraniu, a przy Myśliborskiej maja też do dyspozycji 101 i Ex na Młociny. Nie rozumiem skąd ten kult Żerania? Chyba z przyzwyczajenia...
  • tarantula01 28.07.12, 18:42
    152 niepodjeżdżające do Żerania z zadowoleniem przyjęła Rada Mieszkańców Osiedla Białołęka Dworska na spotkaniu z ZTM, także jeśli sami mieszkańcy wolą częste 152 do Tarchomina (co 12-15 minut) niż rzadko jeżdżące (jak teraz) do Żerania, to ja nie mam uwag.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: m. IP: *.pkobp.pl 06.08.12, 07:58
    warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12257447,ZTM_zmienia_trasy__do_centrum_metrem__nie_autobusem.html
  • Gość: Bąk IP: *.jmdi.pl 06.08.12, 08:58
    Jeżeli firma w tak pokrętny sposób reklamuje się to odradzam korzystania z jej usług. Gość który sporządził ten wpis robi antyreklamę pewnie swojej firmie. A odnośnie komunikacji - to ZTM likwiduje autobusy i bedziemy powoli przechodzić na furmanki - to ich podstawowa zasada
  • Gość: Tomek IP: *.bonus.pl 06.08.12, 10:04
    Witam Panie Wojtku,

    Czy jest szansa na poprawę komunikacji w rejonie ulic Milenijna, Pomorska, Majolikowa, Mehoffera od Modlińskiej do Światowida ? Buduję się tu coraz więcej osiedli, przybywa mieszkańców, a jesteśmy skazani na kursujące średnio co 20 minut 211, 133 i 126. W porównaniu z innymi częściami Tarchomina i Nowodworów jest tu pod tym względem słabo.
    Z powodu braku sensownego dojazdu, moja droga z Metro Młociny do skrzyżowania Mehoffera z Majolikową wydłuża się dodatkowo o 20 min.
    Jazda autobusem 211 z przystanku Porajów do Leśnej Polanki trwa tylko 5 min, a busem 133 z przystanku Mehoffera do Leśnej Polanki tylko 2 min. Sama droga jest więc bardzo krótka.
    Wszystko komplikuje tylko niska częstotliwość kursów i przesiadki.
  • tarantula01 06.08.12, 11:28
    Póki co, z artykułu wynika, że przy nie zmienionej liczbie kursów 126 (odc. Modlińska - Światowida), zwiększy się częstotliwość kursowania 133 (przybędą średnio 2 kursy/h w każdej godzinie kursowania linii 133 w ciągu dnia).

    Dziwię się jednak, że nie połączono obu linii:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-126linia120726pludy.pdf
    skoro pierwotne plany ZTMu właśnie to zakładały (i wtedy 133 w szczycie miałoby aż 5 kursów na godzinę, zamiast planowanych 4).
    Zatem proszę pisać do ZTM o połączenie 133 i 152 z kopią do mnie. Od ilości głosów mieszkańców zależy teraz wszystko.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • akjawah 08.08.12, 16:47
    tarantula01 napisał:
    > Zatem proszę pisać do ZTM o połączenie 133 i 152 z kopią do mnie. Od ilości gło
    > sów mieszkańców zależy teraz wszystko.

    Z tym akurat bym polemizował. Póki co pan Krajnow mieszkając w powiecie Legionowskim tak zarządza ZTM, żeby jemu i ziomalom było dobrze. Jak się przeniesie na Białołękę (może mu zorganizujecie jakiś stołek w Ratuszu), to zadba i i naszą komunikację.
  • dermalamor 08.08.12, 20:48
    Już wiadomo, czemu teraz ZTM lansuje swój nowy pomysł dwóch osobnych linii a nie jednej. Jest tak jak myślałem, czyli pod pretekstem poprawy chcą jednak zakosić przynajmniej jedną brygadę, albo i dwie. Otóż to tylko 152 ma jeździć co 12 minut w szczycie, a 133 już tylko co kwadrans. To oczywiście i tak lepiej, ale coś mi się tu wyliczenia taborowe nie zgadzają. O szczegółach pisałem w innym poście - na bazie trzech likwidowanych linii mogłaby powstać częsta, kursująca co 10 min w szczycie lokalna dowozówka - ale nie powstanie, bo brygady znikną...
  • tarantula01 08.08.12, 21:41
    A potem się 133 rozrzedzi do co 20 minut w szczycie i co 30 minut poza nim.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 08.08.12, 21:44
    "W związku z małym zapotrzebowaniem od dnia.... wprowadzony zostaje nowy rozkład jazdy linii 133. Jednocześnie przypominamy, że od 1 stycznia obowiązują nowe ceny biletów!!!"

    ZTM w służbie pasażerów. Jak zawsze!
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 08.08.12, 23:57
    A ja tak z innej beki.
    Pętla Tarchomin to miejsca za wiele nie ma. Więc, żeby 133 i 152 mogło tam krańcować coś musi wylecieć. Nie wyleci 186, nie wyleci 211. Zostaje E-4. Szykujcie się na jego kasację.
  • tarantula01 09.08.12, 07:26
    186 może jeszcze trafić na Nowodwory, tylko wtedy coś trzeba zrobić z 508.
    A co do 152, to pasażerowie z B.Dworskiej i Modlińskiej, którzy będą np. jechali na tarchomiński bazarek, będą narzekać, że od Świętosławskiego mają kawał drogi. Gdyby 152 połączyć ze 133 to przystanek byłby przy bazarku.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • qnegunda 09.08.12, 14:30
    > 186 może jeszcze trafić na Nowodwory,

    Nie musi i nie trafi. Rychu ma rację. Tydzień przed 1.09 ogłosi się likwidację E-4 oraz E6 i powie, że tak wyszło....
  • Gość: Zygmunt IP: *.warszawa.vectranet.pl 11.08.12, 00:26
    dokładniej procedura wygaszania popytu będzie wyglądała tak
    - zmiejszenie częstotliwości
    - zawieszenia na okres wakacji
    - decyzja o nie odwieszaniu od 1.09 i kasacja linii
  • tarantula01 08.08.12, 21:39
    tarantula01 napisał:
    > Zatem proszę pisać do ZTM o połączenie 133 i 152 z kopią do mnie. Od ilości głosów
    > mieszkańców zależy teraz wszystko.

    Na razie nikt nie napisał do ZTMu z kopią do mnie.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.08.12, 09:29
    A jaka miałaby być trasa tych połączonych linii? Skąd dokąd i z jakimi przystankami? Czy na stronie ZTM jest jakaś oficjalna informacją o planowanych zmianach?
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.08.12, 09:58
    CZęściowo odpowiem sam sobie. Telefon na infolinię ZTM:801 044 484 - nic nie wiedzą, odsyłąją do działu przewozów - tel. 22 636 36 080. Telefon nie istnieje. Drugi telefon na infolinię - podają drugi numer - 22 459 43 01. Odbiera lekko wystraszony człowiek - informacji o zmianach oficjalnie nie ma, były robione jakieś badania w autobusach 152 i 133 przed wakacjami. Żadnych informacji o konsultacjach na stronie www nie podają. To jak mam się dowiedzeć, jakie oni zmiany zamierzają wprowadzić. Porażka na całej linii. Z chęcią bym napisał, ale nie wiem do czego mam się ustosunkować, jakie mają być zmiany, trasy i częstotliwości kursowania linii.
  • dermalamor 11.08.12, 08:52
    Nie dziw się. W ZTM podział stanowisk wygląda mniej więcej tak:
    85% - ludzie którzy nic nie wiedzą, nikt o nich nic nie wie i nikt nie wie po co tam są,
    10% - robole, bardzo potrzebni ale nic nie wiedzący, bo żadne informacje do nich nie trafiają,
    5% - Grupa Trzymająca Władzę, wiedząca wszystko ale trzymająca to w tajemnicy, nie dodzwonisz się do nich, zostają jedynie pisemka na które i tak odpowiedzą lakonicznie.
    Czyli jak widać z powyższego, jedynie 15% stanowisk z ZTM powinno być zachowane, przy czym trzeba by też poddać te stanowiska resocjalizacji. Wtedy być może ZTM faktycznie do czegoś by się przydał, bo teraz to jedynie przeżera pieniądze podatników...

    Ja to się dziwię, że jeszcze Rada Warszawy nie wpadła na pomysł, aby przyjrzeć się tej instytucji i ją zreformować. Nie ulega wątpliwości że organizator komunikacji jest potrzebny, ale czy aby na pewno w takiej formie jak teraz??? Ale schodzimy już na inny temat...
  • tarantula01 12.09.12, 17:19
    No to stało się. Jutro 214 nie będzie już jeździć. A to teraz właśnie powinien jeździć autobus z Nowodworów do Płud, gdy przesiadka na pociąg jest stosunkowo komfortowa.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: Fgh IP: *.play-internet.pl 12.09.12, 17:37
    Panie Wojtku, to jesli mieszkam przy Mehoffera kolo Kauflanda to zeby dojechac do SKM musze 133 i do PKP Choszczowki od wiaduktu z buta (czyli nonsens) albo z buta do Klasykow a potem 152 (czyli nonsens). Albo rowerem do PKP Pludy. Zima sie nie da.
    Przeciez rejon skrzyzowania Modlinska/Mehoffera jest bardziej zurbanizowany niz Klasykow/Modlinska. Na Mehoffera sa 2 markety (Biedronka i Kaufland), szkola podstawowa Inspiracja, Mehoffera sama w sobie jest przelotowa z Bialoleki do Tarchomina.
    Panie Wojtku, trzeba do Krajnowa chyba cos napisac, zeby skomunikowac ten rejon ze stacja albo PKP Pludy albo na serio z PKP Choszczowka (a nie z wiaduktem 300 m od stacji). Da Pan rade?
    Odnosze wrazenie, ze w tym parapandtwie gdzie paralogika wypiera rozum i myslenie trzeba im napisac czarno na bialym co nas boli bo ich (ZTMu) parapracownicy na to sami nie wpadna. Aaaaa sorry: tramwaj do nie wiadomo dokad na Tarchominie zrobili. Po co??
  • tarantula01 12.09.12, 17:53
    Do ZTM już pisałem, że skoro wyrzucają 214, a dla 133 zwiększają częstotliwość kursowania, to powinni połączyć 133 ze 152 i wtedy 126 wrzucić za 214:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-126linia120713cht44-pludy-.pdf
    i drugi raz:
    radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-126linia120726pludy.pdf
    No i nic.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: tridlle IP: 178.73.49.* 12.09.12, 21:34
    Linia 126 jest potrzebna dla dzieci dojeżdżających z Mehoffera do szkoły na Podróżniczej. Do tej pory dzieci mogły też jeździć z Fletniowej na Podróżniczą linią 152. Teraz pozostaje kilka przesiadek, albo pieszo.
    Przypominam, że ul. Mehoffera miała w latach świetności 3 połączenia z Żeraniem, a mianowicie 133, 126 i 144. Teraz nie ma żadnego. Zostało 126, bo cała reszta jest donikąd, a tu też mieszkają ludzie i to nawet coraz więcej. Czemu mają coraz mniej komunikacji?
  • tarantula01 13.09.12, 13:19
    Gość portalu: tridlle napisał(a):

    > Linia 126 jest potrzebna dla dzieci dojeżdżających z Mehoffera do szkoły na Pod
    > różniczej. Do tej pory dzieci mogły też jeździć z Fletniowej na Podróżniczą lin
    > ią 152. Teraz pozostaje kilka przesiadek, albo pieszo.

    Gdyby ZTM połączył 133 i 152 w jedną linię, to dzieci miałyby dalej dojazd do szkoły na Podróżniczą z Mehoffera, choć nieco naokoło: Mehoffera - Światowida - Modlińska i przystanek po tej samej stronie Modlińskiej co szkoła (rano), a po południu z przeciwnej strony, tj. odwrotnie jak dla obecnego 126.
    Z Fletniowej na Podróżniczą dalej jeździ 152.

    > Przypominam, że ul. Mehoffera miała w latach świetności 3 połączenia z Żeraniem
    > , a mianowicie 133, 126 i 144. Teraz nie ma żadnego. Zostało 126, bo cała reszt
    > a jest donikąd, a tu też mieszkają ludzie i to nawet coraz więcej. Czemu mają c
    > oraz mniej komunikacji?

    Z Mehoffera są 2 linie do Żerania. Odeszło 133, a 144 zmieniono w 302.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • tridlle 13.09.12, 17:22
    tarantula01 napisał:

    > Gdyby ZTM połączył 133 i 152 w jedną linię, to dzieci miałyby dalej dojazd do s
    > zkoły na Podróżniczą z Mehoffera, choć nieco naokoło: Mehoffera - Światowida -
    > Modlińska i przystanek po tej samej stronie Modlińskiej co szkoła (rano), a po
    > południu z przeciwnej strony, tj. odwrotnie jak dla obecnego 126.
    > Z Fletniowej na Podróżniczą dalej jeździ 152.

    Fletniowa jest długa i jak dziecko wsiada przy Orchowieckiej czy Parcelacyjnej to chcąc się dostać na Podróżniczą musi się przesiadać. Z tego co wiem to tereny te są przydzielone SP 257. Mehoffera po stronie Tarchomina ma 126 - tu się zgadzam.


    > Z Mehoffera są 2 linie do Żerania. Odeszło 133, a 144 zmieniono w 302.

    302 jeździ czasami i "na okrętkę". A ta druga linia z Mehoffera na Żerań to jaka?
  • tarantula01 14.09.12, 12:21
    > tridlle napisał(a):
    > Fletniowa jest długa i jak dziecko wsiada przy Orchowieckiej czy Parcelacyjnej to chcąc się
    > dostać na Podróżniczą musi się przesiadać. Z tego co wiem to tereny te są przydzielone SP
    > 257. Mehoffera po stronie Tarchomina ma 126 - tu się zgadzam.

    W takim wypadku tymczasowa trasa 152 (jaka na tymczasową, to była utrzymana bardzo długo) jest najlepsza dla tej relacji. Ale teraz 152 wrócił na Klasyków.

    > tridlle napisał(a):
    > 302 jeździ czasami i "na okrętkę". A ta druga linia z Mehoffera na Żerań to jaka?

    A fakt, jedna.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • qnegunda 13.09.12, 08:36
    > A to teraz właśnie powinien jeździć autobus z Nowodworów do Płud, gdy przesiadka na pociąg
    > jest stosunkowo komfortowa.

    Trzeba było się nie upierać na uruchamianie dojazdu do Płud, gdy ludzie musieli chodzić po bagnie, a pociąg przyjeżdżał raz na 40 minut. Nic dziwnego, że nikt tym nie jeździł. Więc ZTM z całą swoją perfidia udowodnił, że linia jest niepotrzebna.
  • Gość: dodu IP: *.jmdi.pl 13.09.12, 09:13
    bardzo dobrze , że likwidują tego gniota opłacanego z naszych podatków. Linię autobusową dla kilku pasażerów to nawet najbogatsze miasta świata by sobie na to nie pozwoliły. Kto z Nowodworów jedzie na stację Płudy aby dostać się do Legionowa czy w stronę Warszawy - przecież to czasowo o wiele dłużej - no chyba że emeryci w ramach przejazdzki turystycznej, Brawo ZTM
  • qnegunda 13.09.12, 10:03
    > Kto z Nowodworów jedzie na stację Płudy aby dostać się do Legionowa czy w stronę Warszawy

    Dojedź w 45 minut na Służewiec czymś innym jak SKM S3. Powodzenia.
  • tarantula01 13.09.12, 13:27
    >> A to teraz właśnie powinien jeździć autobus z Nowodworów do Płud, gdy przesiadka na
    >> pociąg jest stosunkowo komfortowa.

    > qnegunda napisała:
    > Trzeba było się nie upierać na uruchamianie dojazdu do Płud, gdy ludzie musieli chodzić po
    > bagnie, a pociąg przyjeżdżał raz na 40 minut. Nic dziwnego, że nikt tym nie jeździł.

    Tę linię uruchomiono tak, że nawet jak na początku miała w miarę częstotliwość kursowania, to jadąc nią na Płudy pasażer spóźniał się często na pociąg i musiał czekać zbędne minuty.

    > Więc ZTM z całą swoją perfidia udowodnił, że linia jest niepotrzebna.
    Zatem urzędnicy postawili na swoim.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 13.09.12, 22:02
    > Zatem urzędnicy postawili na swoim.

    Głupim upieraniem się na uruchomienie 214 gdy było wiadomo, że to nie ten czas na tą linię podano im uwalenie tego dobrego pomysłu na talerzu.
  • tarantula01 14.09.12, 12:23
    Coś czuję, że połączenie: Nowodwory - Płudy wróci dosyć szybko. Możesz być pierwszym, który o to zawnioskuje do ZTM (z kopią do mnie). Zachęcam też innych mieszkańców.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 14.09.12, 19:50
    tarantula01 napisał:

    > Coś czuję, że połączenie: Nowodwory - Płudy wróci dosyć szybko.

    Oby, bo teraz naprawdę ma sens. Tylko powrót 214 widziałbym na trasie Nowodwory - Płudy a dalej Marywilską do CH Marywilska czy jak to to się tam nazywa, a 126 niech przestanie kręcić po wszystkich zaułkach Żerania i wróci na swoją stara trasę przez Żerań FSO. To by było najlepsze dla mieszkańców!
  • sibeliuss 14.09.12, 21:44
    Bródno też chce mieć połączenie z CH Marywilska, jak dla nas to bezsensem jest oberek przez Marcelin, tym bardziej, że wróciło 176 do Hallera.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • dermalamor 14.09.12, 21:47
    sibeliuss napisał:

    > Bródno też chce mieć połączenie z CH Marywilska, jak dla nas to bezsensem jest
    > oberek przez Marcelin, tym bardziej, że wróciło 176 do Hallera.

    No to niech owe nowe 214 dalej spełnia socjalna rolę i dla Bródna.... niech będzie dawnym 326... Bródno będzie miało połączenie z Marywilską, Nowodwory z Płudami, a 126 niech spełnia rolę jaka pełniło kilkadziesiąt lat... potrzebną rolę!
  • tridlle 15.09.12, 08:04
    Jestem za. Proszę pisać do ZTM
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 18.09.12, 23:51
    > Coś czuję, że połączenie: Nowodwory - Płudy wróci dosyć szybko.

    ZTM ma w ręku pomiary w kórych wynika, że na tej trasie jeździł sam kierowca. Pomiary sprezentowane mu przez debili, którzy 2 lata temu na siłę się upierali na uruchomienie tej linii dowożącej do bagna i widmowych pociągów. I każdy wniosek będzie tymi pomiarami odrzucany.
  • sibeliuss 19.09.12, 07:53
    Ciekawe ile osób z Tarchomina będzie korzystało z linii 152 jadącej do SKM. Może tyle co z Nowodworów ze 126 do PKP Żerań - czyli nikt.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tarantula01 20.09.12, 10:25
    To są pomiary historyczne (nieaktualne) i niemiarodajne z uwagi na warunki w jakich były robione (remonty utrudniające korzystanie z 214).
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • njan3 13.09.12, 09:40
    Drodzy Państwo, a co z dziećmi dojeżdżającymi i powracającymi ze szkoły, która mieści się nieopodal? Czy radni pomyśleli o nich? Moje dziecko miało przystanek pod domem, nie martwiłam się, że ma daleko do przystanku, a jest to o tyle ważne, że nadchodzi zima. Najłatwiej pozabierać nic w zamian nie dając. Ot i polska rzeczywistość - "co się będziemy martwić?", "jakoś się będą musieli przyzwyczaić i sobie poradzić (z pociechami)". A przy wyborach będą apelować o frekwencję - nic z tego!!!
  • qnegunda 13.09.12, 10:08
    > Czy radni pomyśleli o nich?

    To są efekty zajmowania się komunikacją przez radnych i burmistrzów a nie specjalistów.
  • Gość: tridlle IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.12, 10:20
    Jest inaczej. Komunikacją zajmują się pseudo-specjaliści, a władze im w tym nie przeszkadzają. Czasami nawet pomagają.

    Trzeba zatem poprosić zatem dzielnicę o uruchomienie komunikacji dowożącej dzieci do szkół.
    Czy może Pan Tumasz zasugeruje dzieciom przesiadki przy niebezpiecznych skrzyżowaniach typu Mehoffera/Modlińska?


  • sibeliuss 13.09.12, 10:29
    Czy pan Tumasz ma dzieci, żeby taki aspekt brać pod uwagę?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tarantula01 13.09.12, 13:30
    Owszem, ale nie każę im jeździć do szkoły autobusami, tylko posyłam pieszo.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: tridlle IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.12, 13:48
    A posłałby Pan z Fletniowej na Podróżniczą pieszo?
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.09.12, 14:15
    Gdyby nie radny Tumasz, to ja na przykład nic nie wiedziałbym o planowanych zmianach. Moje szczęście, że dziecko zaczęło chodzić do przedszkola pierwszy rok, a w przedszkolu prywatnym blisko domu zwolniło się miejsce, i mogłem w porę zareagować, rezygnując z przedszkola Plastuś przy Mehofera. Dojazdy z przesiadkami z Myśliborskiej przy Światowida nie wchodziły w grę.

    Dziwię się takiemu atakowi na radnego. Atakować należy ZTM, bo to on miesza i tylko psuje komunikację w mieście.

  • Gość: tridlle IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.12, 15:09
    Pan Wojciech zapewne jest odporny na takie ataki.
    Niemniej nie chodzi o atakowanie Pan Radnego Wojciecha Tumasza, a jedynie zwrócenie uwagi, że jest problem z ZTM i radni powinni zareagować.
    Pan Wojciech robi wiele dobrego, choć czasami dochodzi do błędnych wniosków.

    Wszyscy wiemy co ZTM zrobił z linią 133 i 152. W sprawie dowozu dzieci do szkół powinna wystąpić dzielnica.

    Ja mówi ustawa:
    "Sieć publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych powinna być ustalona tak, aby wszystkie dzieci sześcioletnie zamieszkałe na obszarze gminy miały możliwość spełniania obowiązku, o którym mowa w art. 14 ust. 3, a droga dziecka sześcioletniego z domu do najbliższego publicznego przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej nie przekraczała 3 km.

    3. Jeżeli droga dziecka sześcioletniego z domu do najbliższego publicznego przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej przekracza 3 km, obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu dziecka lub zwrot kosztów przejazdu dziecka i opiekuna środkami komunikacji publicznej, jeżeli dowożenie zapewniają rodzice. "
    ...

    "Art. 17. 1. Sieć publicznych szkół powinna być zorganizowana w sposób umożliwiający wszystkim dzieciom spełnianie obowiązku szkolnego, z uwzględnieniem ust. 2.

    2. Droga dziecka z domu do szkoły nie może przekraczać:

    1) 3 km - w przypadku uczniów klas I-IV szkół podstawowych,
    2) 4 km - w przypadku uczniów klas V i VI szkół podstawowych oraz uczniów gimnazjów.

    3. Jeżeli droga dziecka z domu do szkoły, w której obwodzie dziecko mieszka, przekracza odległości wymienione w ust. 2, obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu lub zwrot kosztów przejazdu środkami komunikacji publicznej."

    Na Białołęce znajdziemy pewnie sporo szkół gdzie odległości są większe.
    Co na to dzielnica?

  • tarantula01 14.09.12, 12:24
    Gość portalu: tridlle napisał(a):

    > Na Białołęce znajdziemy pewnie sporo szkół gdzie odległości są większe.
    > Co na to dzielnica?

    Tak ustala rejony, że odległości drogowe są poniżej ustawowego maksimum.


    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • tridlle 14.09.12, 12:51
    tarantula01 napisał:

    > Gość portalu: tridlle napisał(a):
    >
    > > Na Białołęce znajdziemy pewnie sporo szkół gdzie odległości są większe.
    > > Co na to dzielnica?
    >
    > Tak ustala rejony, że odległości drogowe są poniżej ustawowego maksimum.
    >
    >
    Zależy jak liczymy odległość.
    Jeśli ma to być droga publiczna dostępnymi środkami transportu, a zgodnie z znanymi mi opiniami tak jest to polecam spacer z ul. Porcelacyjnej/Mehoffera do szkoły na Leśniej Polanki. Jest tam ponad 3 kilometry. Po drugiej stronie Mehoffera jest teren Podróżniczej i też jest daleko. Z Mehoffera róg Leśniej Polanki jest na Podróżniczą 3,1 km jadąc samochodem, bo trzeba się nakręcić po uliczkach.


  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 18.09.12, 23:53
    > Z Mehoffera róg Leśniej Polanki jest na Podróżniczą 3,1 km jadąc samochodem

    Ale do szkoły na Leśnej Polanki jest przez las rzut beretem.
  • tridlle 19.09.12, 07:38
    Liczy się dojazd droga publiczną, a nie leśną. Pisałem o tym.
  • sibeliuss 19.09.12, 07:52
    Ile masz od Dzierzgońskiej do budynku szkoły?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • tridlle 19.09.12, 08:45
    Przepraszam, ale co ma Dzierzgońska do rzeczy?
  • Gość: wyborca IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.09.12, 09:57
    A gdzie jest napisane, że ma to być droga publiczna?

    Artykuł 17 ustawy o systemie oświaty nic o tym nie mówi.
  • tridlle 19.09.12, 10:45
    Ustawa o tym nie mówi, ale wypowiedział się Trybunał Konstytucyjny:

    "Należy tu również uwzględnić stan dróg, tak aby zapewnić bezpieczeństwo oraz dostępność do szkoły o każdej porze roku. Jeżeli droga dziecka do szkoły przekracza wymienione odległości, obowiązkiem gminy jest zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu lub zwrot kosztów przejazdu środkami komunikacji publicznej.

    Z powyższego wynika jednoznacznie, że chodzi o grogi publiczne.
  • sibeliuss 13.09.12, 16:10
    Gość portalu: p napisał(a):

    > Dziwię się takiemu atakowi na radnego.

    Radnego nikt nie atakuje, każda polemika bywa raz milusia,, raz agresywna - proste.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 13.09.12, 22:10
    > Gdyby nie radny Tumasz, to ja na przykład nic nie wiedziałbym o planowanych zmianach

    Widocznie nie chce ci się ich szukać, bo informacje są publikowane.

    > Atakować należy ZTM, bo to on miesza i tylko psuje komunikację w mieście.

    Na czyjeś wnioski ZTM to robi. Najczęściej radnych lub burmistrzów, czyli ludzi nie mających pojęcia o otaczającym świecie, a wzbudzających się przed wyborami
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.09.12, 07:35
    > Widocznie nie chce ci się ich szukać, bo informacje są publikowane.

    Pokaż no mi gdzie. Już pisałem o moim telefonie do ZTM, sami stwierdzili, że nigdzie o planach nie informują.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 15.09.12, 23:55
    > Pokaż no mi gdzie. Już pisałem o moim telefonie do ZTM, sami stwierdzili, że ni
    > gdzie o planach nie informują.

    Ustawa o Dostępie do Informacji Publicznej.
  • Gość: p IP: *.opera-mini.net 16.09.12, 09:06
    A co ma piernik do wiatraka?
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 16.09.12, 22:50
    > A co ma piernik do wiatraka?

    Widać, że nie interesuje ciebie co się dzieje wokół, tylko karmisz się papką prasową.

    A wspólnego ma dużo. Piszesz pismo o konkretne dane, powołujesz się na właściwe paragrafy i urząd ma śmierdzący obowiązek odpowiedzieć w ciągu 14 dni. Wtedy się wie, co naprawdę jest w okolicy, a nie wypociny redachtorków powtarzających plotki
  • Gość: p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.09.12, 07:08
    Ta... jestem wszechwiedzący i wiem, że ztm planuje zmienić trasy jakiejś linii.... i się dopytuję... No tak, ale to tylko Rychu potrafi. Rychu wszechwiedzący.. Ja niestety nie mam czasu co kilka miesięcy pytać się, czy ZTM łaskawie zmienia w mojej okolicy, albo nie mam szóstego zmysłu Rycha. Ja po prostu oczekuję, że propozycje zmian, jakie mają być wprowadzane będą odpowiednio wcześnie zamieszczane, np na stronie odpowiedniej instytucji. Ustawa o dostępie do informacji publicznej... ręce opadają.
  • qnegunda 17.09.12, 07:32
    > Ja niestety nie mam czasu co kilka miesięcy pytać się, czy ZTM łaskawie zmienia w mojej
    > okolicy, albo nie mam szóstego zmysłu Rycha

    I co się pienisz? Że prawdę napisał? Najpierw się ma wszystko w rzyci a potem Wieeeeelkiiii Kwiiiik!

    > Ustawa o dostępie do informacji publicznej... ręce opadają.

    Wielu skutecznie z niej korzysta. Taki Tumasz na przykład. A skorzystać może każdy. Więcej świadomości obywatele, bo was posprzedawają jak koty w śmierdzących worach!
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 17.09.12, 22:03
    > Najpierw się ma wszystko w rzyci a potem Wieeeeelkiiii Kwiiiik!
    [..]
    > Więcej świadomości obywatele, bo was posprzedawają jak koty w śmierdzących worach!

    Lepiej bym tego nie określił. Ale i tak zaraz zostanę zwyzywany od troli.
  • Gość: p IP: *.dynamic.mm.pl 17.09.12, 23:45
    Rychu: ..Informacje są publikowane...
    Ja .. pokaż no mi gdzie..
    Rychu .. Ustawa o dostępie do informacji..

    Tak. Jesteś trolem. Nie rozumiesz słòw których używasz. Koniec dyskusji.
  • qnegunda 18.09.12, 07:47
    > Jesteś trolem

    Wykrakałeś. Ale co tam - to tylko tapiry roszczeniowe.
  • sibeliuss 18.09.12, 07:59
    Ile Ty masz lat?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 13.09.12, 22:06
    > Jest inaczej. Komunikacją zajmują się pseudo-specjaliści, a władze im w tym nie
    > przeszkadzają. Czasami nawet pomagają.

    Właśnie to co mamy to efekt debilnych wniosków radnych i burmistrzów. Pierwsze propozycje zmian są zawsze najlepsze, a potem kastrują je Urzędy Dzielnic wrzucając swoje pomysły.

    > Trzeba zatem poprosić zatem dzielnicę o uruchomienie komunikacji dowożącej dzieci
    > do szkół.

    Z radością ci odpiszą, że przecież np na Leśnej Polanki masz ze Strumykowej 211. A że potem dzieciak pół godziny siedzi pod szkołą, to nie ma znaczenia.
  • tarantula01 13.09.12, 13:33
    Bez 214 pozostaje tylko 302 i 741 ( ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php?c=182&l=1&a=741&n=1315&o=02&k=B więc nie ma co jej nawet liczyć) na Ordonówny.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • tarantula01 13.09.12, 13:35
    i 211, ale i tak 2 kursy odeszły, tj. 1/4.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: Radek IP: *.warszawa.vectranet.pl 14.09.12, 13:57
    Nie czytałem wcześniej tego wątku dlatego wielkim zaskoczeniem stała się likwidacja linii 214. Mieszkam na Ordonówny w okolicy przystanku Pasłęcka. Linia 214 była dogodnym dojazdem do Kauflandu, Płud, a szczególnie umożliwiała przesiadkę przy Kauflandzie na 511 i szybki dojazd do Marymontu gdzie moje dzieci chodzą do szkoły. To ostatnie tym istotniejsze po likwidacji linii 508.
    Oponentom odpowiem, iż wiem, że są inne możliwości np. 10 min pieszo do przystanku Nowodwory, a następnie 30 min 510 lub inne "jeszcze lepsze" kombinacje poprzez Młociny. Tymczasem 511 do Marymontu od Kauflandu jedzie 20 min, a dojazd nieistniejącą linią 214 to zaledwie 2 przystanki.
    Nie bez znaczenia jest także fakt, że 511 jeździ co 5 min, a 510 co 20.
    W ostatnich paru dniach zlikwidowano mi dwie dogodne linie: 214 i 508 tak więc ze strachem myślę o kolejnych "udogodnieniach", które zaserwuje w przyszłości ZTM. Szczególnie ciekawe będą zmiany po ewentualnym uruchomieniu tramwaju przez most. Zapewne żeby "przekonać" do korzystania z niego trzeba będzie skrócić linię 101, a może także zlikwidować jakieś E.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 15.09.12, 23:58
    > Zapewne żeby "przekonać" do korzystania z niego trzeba będzie skrócić linię 101

    Poleci w kosmos od razu.

    > a może także zlikwidować jakieś E.

    To nastąpi wcześniej.
  • tridlle 18.09.12, 07:20
    Czy ktoś z forumowiczów były uprzejmy napisać jak tam obłożenie linii 133?
  • Gość: jan IP: 92.60.130.* 19.09.12, 10:50
    Radek - "Zapewne żeby "przekonać" do korzystania z niego trzeba będzie skrócić linię 101, a może także zlikwidować jakieś E."

    Przyszło mi do głowy,czy aby ten cyrk ze 133 i 152 nie jest właśnie po to "żeby "przekonać" ludzi do korzystania z obsługującej Legionowo za kasę Warszawy linii SKM - S9 ?
  • sibeliuss 19.09.12, 11:03
    Gość portalu: jan napisał(a):

    > Przyszło mi do głowy,czy aby ten cyrk ze 133 i 152 nie jest właśnie po to "że
    > by "przekonać" ludzi do korzystania z obsługującej Legionowo za kasę Warszawy
    > linii SKM - S9 ?

    Ależ ZTM wcale tego nie ukrywa, że odkąd jest S3C, S3S i S9 to autobusy są zupełnie zbędne.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Jan IP: 92.60.130.* 19.09.12, 11:10
    Podejrzewam, że problem potencjalnych pasażerów z terenu Warszawy S9 załatwiłaby 1 linia autobusowa do np. na Młociny obsługiwana przez niewielkie pojazdy za ułamek tej kasy którą pakuje się w SKM.
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 01.10.12, 21:40
    > za ułamek tej kasy którą pakuje się w SKM.

    Kasę w SKM i tak się pakuje. Stąd dokłądanie kosztów na małe autobusiki nie jest niczym uzasadnione. Dlatego dążenie do lepszego wykorzystania pociągów jest prawidłowe.
  • tarantula01 01.10.12, 23:47
    Te pociągi w godzinach szczytu zaczynają być zatłoczone jak metro.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • dermalamor 19.09.12, 11:09
    Ludzie się sami przekonają, jeśli połączenie będzie im pasować. Ja ostatnio potrzebuję dostać się w rejon Otwocka i bardzo sobie chwalę dojazd 152 do Płud a dalej połączenie kolejowe, mimo że akurat na wschodni jest ono dość rzadko...
  • sibeliuss 20.09.12, 10:28
    dermalamor napisał:

    > Ludzie się sami przekonają, jeśli połączenie będzie im pasować. Ja ostatnio pot
    > rzebuję dostać się w rejon Otwocka i bardzo sobie chwalę dojazd 152 do Płud a d
    > alej połączenie kolejowe, mimo że akurat na wschodni jest ono dość rzadko...

    Z nieba nam spadasz. Napisz - ile osób wysiada razem z Tobą ze 152 do PKP Płudy.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • dermalamor 20.09.12, 11:21
    Wczoraj wysiadło 5, w tym dwie z walizkami udały się na peron w kierunku Modlina (zapewne na lotnisko).
  • Gość: m IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.09.12, 13:59
    Jeżdżę 133 koło 7 rano , od samej pętli. Autobus zapełnia się przy Parcelacyjnej , a większość ludzi wysiada na Henrykowie i Mehoffera.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka