Dodaj do ulubionych

Jak się podobają zmiany komunikacji.

IP: *.warszawa.vectranet.pl 20.01.13, 17:39
Jak się podobają zmiany komunikacji. Dzisiaj został ukończony przystanek Świderska. Na wszystkich przystankach informacje o zmianach. 214 będzie śmigał Świderską:)
Obserwuj wątek
    • very_famous Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 20.01.13, 18:58
      W ogóle mi się nie podobają. Codziennie korzystam z linii 516 więc zmniejszenie częstotliwości kursowania tej linii boleśnie odczuję. A NIE PASUJE mi powrót z pracy metrem i 5 kolejnych przesiadek aby dostać się do domu jak proponują mądrale z monopolistycznego ztm-u.
    • Gość: gość niech ztm nagły piorun spali!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.01.13, 08:18
      dziękujemy ci (z braku szacunku małą literą) ztm za dzisiejszy poranny armagedon komunikacyjny
      od marca 2012, czyli przez ostatnie 10 miesięcy był pięknie, zbyt pięknie
      a więc poprawili i od razu korek na Myśliborskiej od Botewa
      do wjazdu na most pewnie z pół godziny
      po drodze minęłam dwa tramwaje w kierunku Młocin
      w pierwszym liczba pasażerów na wysokości Świderskiej - 0
      w drugim przed pętlą Młociny - 2
      na pętli Młociny ani jednego! autobusu, wszystkie 101, E-4 i E-8 utknęły w korku
      warto było uziemić kilka tysięcy osób w autobusach w tę cudowną pogodę, bo mróz -10st to dla zdrowotności
    • Gość: gosc Bardzo miernie. IP: *.devs.futuro.pl 21.01.13, 09:22
      214 utknęło już przed skrzyżowaniem z Porajów. Raz, że korek do skętu w lewo a dwa korek prosto pod trasą.
      2 - jakaś porażka. Rozkładowy czas przejazdu - 7 minut. Opóźnienie 10 minut. Jakiś absurd.
      Poza tym 2 miała podjeżdżać na peron tuż przy wejściu do metra ale niestety wypuszcza pasażerów zaraz na wiejzdze do petli.
      • Gość: mieszkanka Skandal !!! IP: 145.248.195.* 21.01.13, 10:00
        To jest po prostu skandal z tym tramwajem. I nie wierzę, że taki bałagan bedzie tylko na początku, jak to zwykle przy zmianach (i dodatkowo opadach śniegu). TRamwaj przez most po prostu nie ma racji bytu !!! Oczywiście, jak ZTM pokasuje jeszcze wszystkie E8, E4, 101 i wszystkie autobusy będa dojeżdzać tylko do mostu, to tramwaj się zapełni, tylko po co tak utrudniać zycie ludziom ???! Wszystko totalnie stało !!! Jeszcze ten idiotyczny skręt ze Świderskiej w Myśliborską w lewo na most, który dodatkowo zawsze blokował a dziś to po prostu katastrofa !
    • Gość: kierownik ZTM ZTM górą!! - wszyscy będziemy jeździć tramwajem 2 IP: 212.160.172.* 21.01.13, 10:54
      Przez ostatnie 10 miesięcy jezdziełem samochodem na Dzielną z Tarchomina - średnio trwało to 25 minut (w drodze powrotnej koło 20). Od dziś to się zmieni. Dziś zakorkowane były wjazdy na wszystkie trzy mosty po drodze - Świderska na Most Pólnocny (po oddaniu tramwaju), Modlińska przy wjeździe na Grota (po zabraniu jednago pasa), Jagiellońska przy wjeździe na Gdański - od zawsze, teraz jeszcze w wyniku kumulacji dużo wcześniej niż zwykle.
      Polityka ZTM jest prosta - zmusić ludzi do używania komunikacji zbiorowej (nawet trochę się z nią zgadzam). To im sie udało - teraz wszyscy trochę sobie pomarudzą, a za tydzień, dwa połowa kupi za 100 PLN-ów bilet miesięczny i przesiądzie się do zbiorkomów.
      Ubierzcie się ciepło - z powodów oszczędności mają nie grzać w nowych Swingach ;)
      • tarantula01 Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 21.01.13, 12:53
        Tak, w tym kierunku nie jeździło.
        Przystanki będą:
        radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-swid110627pancera01.pdf
        radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-swid110706pancera01_ztm.jpg
        Ponowienie:
        radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-swid120528pancera01.pdf
        radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-swid120626pancera01_ztm.jpg
        I znów:
        radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-swid121205pancera01-.pdf
        radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-swid121205pancera01-zal.pdf
        Ale co się tu spinać, gdy biletomat w Nowodworach budowano 2 i pół roku, przy czym ostatnie pół roku go uruchamiano. Z drugiej strony przystanek Świderska przy TMP zbudowano w 2 dni, bo jak się dowiedziałem od wykonujących: "Prezydent kazał".

        --
        Pozdrawiam
        www.radny.com.pl
        Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
        Strona internetowa SISKOM
        • Gość: warszawianka Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. IP: 93.174.24.* 22.01.13, 13:26
          ZTM chce tylko napychać kasę, wprowadzając te wszystkie dodatkowe przesiadki, nie liczą się z tym, że zamiast skasować bilet za 4,40 muszę kasować trzy bilety co daje już kwotę 13,20 i to w jedną stronę. Nie wszyscy mają potrzebę wykupywania biletu miesięcznego.
          Wciąż są zakusy na linię 510, a to jedyna linia łącząca bezpośrednio nie tylko z Centralnym, ale również z ulicą Jana Pawła.
          Jeśli już Białołęka i Tarchomin nie mogą doczekać się metra, to pozostawcie nam chociaż bezpośrednie połączenia ze Śródmieściem Warszawy.
          Jest kryzys dla wszystkich nie tylko dla ZTM, to wstyd żeby wyprawę z dziećmi do centrum Warszawy uniemożliwiały ceny biletów autobusowych, a od stycznia następne podwyżki.
          • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 22.01.13, 14:21
            Gość portalu: warszawianka napisał(a):

            > ZTM chce tylko napychać kasę, wprowadzając te wszystkie dodatkowe przesiadki, n
            > ie liczą się z tym, że zamiast skasować bilet za 4,40 muszę kasować trzy bilety
            > co daje już kwotę 13,20 i to w jedną stronę. Nie wszyscy mają potrzebę wykupyw
            > ania biletu miesięcznego.

            A nie można kupić 20 minutowego za 3,40 albo 40 minutowego za 4.60??? Musiałbym chyba spaść na głowę z tych schodów prowadzących do tramwaju, żeby przy przesiadkach kupować za każdym razem bilet jednorazowy... taksówka by taniej pewnie wyszła!

            Nigdy nie będzie tak, żeby każdy miał bezpośrednie połączenie tam gdzie potrzebuje, przesiadki są konieczne. Od paru lat mamy w Warszawie bilety czasowe, więc jeśli ktoś koniecznie chce kasować bilet w każdym autobusie czy tramwaju, z którego korzysta i przepłacać, to niech ma pretensję do siebie a nie do ZTM.

            > Wciąż są zakusy na linię 510, a to jedyna linia łącząca bezpośrednio nie tylko
            > z Centralnym, ale również z ulicą Jana Pawła.

            Noo... Skandalem jest też to, że Tarchomin nie ma bezpośredniego połączenia z:
            - lotniskiem Chopina,
            - lotniskiem w Modlinie,
            - chińskim centrum w Wólce Kosowskiej,
            - popularnym bazarem w Falenicy, gdzie sprzedają wyśmienite, wiejskie wyroby które dzieci uwielbiają,
            - złomowiskiem na Strażackiej...
            Ja osobiście robię często zakupy w sklepie na Puławskiej, i jaką tragedią jest to, że muszę się tam przesiadać! A dzieci lubią wyścigi konne i też tam bezpośrednio nie dojadę! Szok!!!

            > Jest kryzys dla wszystkich nie tylko dla ZTM, to wstyd żeby wyprawę z dziećmi d
            > o centrum Warszawy uniemożliwiały ceny biletów autobusowych, a od stycznia nast
            > ępne podwyżki.

            Jeszcze raz polecam przejrzeć cennik i ruszyć troszkę głową...
              • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 22.01.13, 16:17
                Gość portalu: warszawianka napisał(a):

                > "Derlamalamorze" jesteś głupi albo bezczelny, bilet 40 min nie starczył mi nawe
                > t do przejechania od pętli Nowodwory do Jagiellońskiej róg Al.Solidarności.

                Jak jedziesz jednym środkiem transportu - kupujesz jednorazowy. Jak wiesz, że będziesz się przesiadać - kupujesz czasowy. Czy to jest takie skomplikowane? Poza tym musiałaś mieć wyjątkowego pecha, żeby w 40 min nie przejechać tej trasy...

                Wiesz jaka jest idea przesiadek? Taka, że jak Ci taki bezpośredni autobus zewsząd dowsząd utknie gdzies na długiej trasie, to będziesz wtedy jęczała że z dziećmi na mrozie stoisz i nic nie przyjeżdża. Autobusy wszak poruszają się po drogach a nie w czasoprzestrzeni, więc żeby skądś odjechać, to musi najpierw tam przyjechać. Natomiast jak masz linie krótsze, to ryzyko utknięcia na trasie jest też mniejsze i masz większą gwarancję, że jednak Twój pojazd przyjedzie.

                Może i jestem bezczelny, ale mam już dość czytania głupot wypisywanych przez ludzi, do których nic nie trafia! Ostatnio spóźniłem się do pracy, bo autobus którym jeżdżę nie przyjechał (pewnie się popsuł - zdarza się) a do następnego się nie zmieściłem. Więc kolejnego dnia postanowiłem już nie czekać na "swoją" linię tylko pojechać na zasadzie byle do przodu. I wiesz co??? Z 3 przesiadkami (ale w obrębie tego samego przystanku) dotarłem nawet szybciej niż do tej pory bezpośrednio. Nie możliwe? A jednak! Oczywiście licząc od momentu pojawienia się na przystanku. Tylko nawet do głowy by mi nie przyszło kasować czterech biletów!
            • very_famous Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 23.01.13, 09:47
              > A nie można kupić 20 minutowego za 3,40 albo 40 minutowego za 4.60??? Musiałbym
              > chyba spaść na głowę z tych schodów prowadzących do tramwaju, żeby przy przesi
              > adkach kupować za każdym razem bilet jednorazowy... taksówka by taniej pewnie w
              > yszła!

              Kiedyś było można kupić bilet na jedną linię, który był tańszy i wielu osobom pasował, ale jakiś czas temu został zlikwidowany, bo..... był niepopularny. A był niepopularny, bo ztm nie reklamował takiego biletu jako wygodne i tańsze rozwiązanie. Podobnie teraz jest z biletami czasowymi, są mało popularne i część osób o nich może w ogóle nie wiedzieć, bo ztm nie przykłada się do jego popularyzacji. Może więc powstrzymaj się od tego spadania ze schodów na głowę, bo możesz guza sobie zrobić.

              Piszesz, że przesiadki są konieczne, a ile konkretnie i w jakim czasie?
              Bo metoda "aby do przodu" sprawdza się, o ile nie musisz czekać 15-20 minut na kolejne połączenie.

              1-2 przesiadki jestem w stanie zaakceptować, ale nie więcej. I to też z założeniem, że nie czekam dłużej niż kilka minut na nowy środek transportu.

              Ciekawa jestem jakie połączenie zaproponujesz mi z Tamki na ul. Milenijną, czyli na mojej standardowej codziennej trasie?

              Obecnie korzystam z 3 rodzajów połączeń:
              - samochod - P+R Młociny + 105 (2 przesiadki)
              - 162-509-516 (2 przesiadki)
              - 118-516 (jedna przesiadka), przy czym 516 w obecnym wydaniu przestało być dla mnie użytecznym środkiem lokomocji.

              Gdybym miała dojeżdżać z uwzględnieniem tego porażkowego tramwaju to ile przesiadek wykonam?
              Policzmy….
              105 - metro - 2 - 211 (które jeździ 3 razy na godzinę) - ilość przesiadek 3 - całkowicie nieopłacalnych ze względu na częstotliwość kursowania linii 211.

              Zamiana "2" na autobus linii E lub 101 też niewiele zmienia, bo żaden z nich nie zatrzymuje się nawet w pobliżu Milenijnej. Do poniedziałku można było skorzystać z linii 516, które w szczycie komunikacyjnym kursowało na tyle często, że opłacało się czekać i podjechać 2 przystanki.
              Teraz obojętnie z jakiego kierunku przyjadę i jakie przesiadki wykonam i tak ostatni kilometr (od przystanku Tarchomin lub Ratusz Białołęka) muszę przejść pieszo, bo czekanie na 516 jest nieopłacalne. Tylko jeden szkopuł....nie zawsze jest czas i możliwości, aby dymać z buta taki kawałek.

              I na koniec jeszcze z ciekawości sprawdziłam rezultaty wyszukiwania waszej wyszukiwarki połączeń. Byłam ciekawa, czy uwzględni ona choć w jednej propozycji dojazd z wykorzystaniem tramwaju.... i co za niespodzianka.... tramwaju nie było w ŻADNEJ. :)
              Za to była linia 516, która teraz nie nadaje się do niczego.
                • anaks Jak się podobają zmiany - jest gorzej i drożej 23.01.13, 11:12
                  Dla osób które jeździły 516 i korzystały z biletów 20 minutowych (wystarczało z 3 minutowym zapasem na dojazd z Barei na Konwaliową lub do Żerania) teraz po zmianach mamy jazdę z dogodną przesiadką (300m marszu) - 4 minuty marszu w cenie biletu. Bilet wystarcza tylko do przystanku Białołęka Ratusz, o ile nie czekamy kolejnych kilku minut na przystanku. Tym sposobem dojazd wydłużył się o kilka minut i jesteśmy zmuszeni kupować już bilet nie 20 ale 40 minutowy. I tak ZTM zafundowało nam dwie podwyżki w styczniu za komunikację ze znacznym pogorszeniem dojazdu.
              • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 00:01
                very_famous napisała:

                > Kiedyś było można kupić bilet na jedną linię, który był tańszy i wielu osobom p
                > asował, ale jakiś czas temu został zlikwidowany, bo..... był niepopularny.

                Nie bo był niepopularny, tylko lepiej jest mieć mniej linii ale częstych, niż więcej kursujących raz na pół roku!

                > A by
                > ł niepopularny, bo ztm nie reklamował takiego biletu jako wygodne i tańsze rozw
                > iązanie. Podobnie teraz jest z biletami czasowymi, są mało popularne i część os
                > ób o nich może w ogóle nie wiedzieć, bo ztm nie przykłada się do jego popularyz
                > acji.

                Błagam, litości!!! Jaki brak popularyzacji??? W ulotkach informujących o opłatach masz przede wszystkim bilety czasowe, w biletomatach na pierwszym ekranie takie są do wyboru, na stronie informującej o opłatach równiez wszystkie znajdują się w jednym rzedzie!!! Ludzie, na boga... tego to już się nawet nie da skomentować inaczej jak "sierotyzm"!


                > Piszesz, że przesiadki są konieczne, a ile konkretnie i w jakim czasie?
                > Bo metoda "aby do przodu" sprawdza się, o ile nie musisz czekać 15-20 minut na
                > kolejne połączenie.

                I dlatego lepiej mieć mniej linii, za to krótszych i czestych, nawet co 5 minut, niż kilkanaście długich przez całe miasto i co 30 minut.

                > 1-2 przesiadki jestem w stanie zaakceptować, ale nie więcej. I to też z założen
                > iem, że nie czekam dłużej niż kilka minut na nowy środek transportu.

                1-2 to jest akurat, a częstototliwość kursowania linii "przesiadkowych" w szczycie nie mniejsza niż 7-8 minut. Większa nie ma już sensu. Tu się zgadzam.

                > Ciekawa jestem jakie połączenie zaproponujesz mi z Tamki na ul. Milenijną, czyl
                > i na mojej standardowej codziennej trasie?
                > - 118-516 (jedna przesiadka), przy czym 516 w obecnym wydaniu przestało być dla
                > mnie użytecznym środkiem lokomocji.

                Khmm... czemu? Nie jeździ już Milenijna???

                > Gdybym miała dojeżdżać z uwzględnieniem tego porażkowego tramwaju to ile przesi
                > adek wykonam?
                > Policzmy….
                > 105 - metro - 2 - 211 (które jeździ 3 razy na godzinę) - ilość przesiadek 3 - c
                > ałkowicie nieopłacalnych ze względu na częstotliwość kursowania linii 211.

                Masz jeszcze 516 od tramwaju (co nie zmienia faktu, że nadal uważam że jego tu być nie powinno).

                > Zamiana "2" na autobus linii E lub 101 też niewiele zmienia, bo żaden z nich ni
                > e zatrzymuje się nawet w pobliżu Milenijnej. Do poniedziałku można było skorzys
                > tać z linii 516, które w szczycie komunikacyjnym kursowało na tyle często, że o
                > płacało się czekać i podjechać 2 przystanki.

                No o i ok. W taki układzie podróż metrem Tobie nie pasuje i to jest zrozumiałe. Ja nigdy nie byłem za zmianą trasy 516 i tego nikt mi nie wmówi, ona powinna pozostać tak jak kiedyś. Ale zaważ, że jednak większość mieszkańców jedzie do metra i uruchomienie tramwaju dla tych, co do 101 czy innego E jest korzystne.. pod warunkiem że same te autobusy dowożące nie utkna w korkach i rozkład będzie realny. A niestety utykają, co było do przewidzenia i tu planujący dał plamę...

                > I na koniec jeszcze z ciekawości sprawdziłam rezultaty wyszukiwania waszej wysz
                > ukiwarki połączeń.

                Naszej???? Znaczy czyjej??? Bo ja nie mam z nią nic wspólnego... Jak ktoś ma odmienne zdanie od krzyczących, to musi być od razu z ZTM???
                • very_famous Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 09:44
                  > > Kiedyś było można kupić bilet na jedną linię, który był tańszy i wielu osobom pasował, ale jakiś czas temu został zlikwidowany, bo..... był niepopularny

                  > Nie bo był niepopularny, tylko lepiej jest mieć mniej linii ale częstych, niż więcej kursujących raz na pół roku!


                  A co ma piernik do wiatraka? Jeśli ktoś korzystał wyłącznie z metra w ramach dojazdu do pracy? Inne linie nie były potrzebne, wiec taka argumentacja tu leży. Poza tym wiele osób nie wiedziało, że taki bilet może obowiązywać tylko na metro, co oznacza, że promocja tego biletu była do dupy. ztm wpadając na swoje genialne pomysły nie bierze pod uwagę kilku opcj, ale wyłącznie jedną wg niego najlepszą. To błąd.
                  >
                  > > A był niepopularny, bo ztm nie reklamował takiego biletu jako wygodne i tańsze rozwiązanie. Podobnie teraz jest z biletami czasowymi, są mało popularne i część osób o nich może w ogóle nie wiedzieć, bo ztm nie przykłada się do jego popularyzacji.
                  >
                  > Błagam, litości!!! Jaki brak popularyzacji??? W ulotkach informujących o opłatach masz przede wszystkim bilety czasowe, w biletomatach na pierwszym ekranie takie są do wyboru, na stronie informującej o opłatach równiez wszystkie znajdują się w jednym rzedzie!!! Ludzie, na boga... tego to już się nawet nie da skomentować inaczej jak "sierotyzm"!

                  >
                  Skoro są osoby, które nie wiedzą o takiej możliwości to znaczy, że ztm nie trafia z jasną informacją do wszystkich zainteresowanych, tj. pasażerów. Dla mnie to jest jasne. Nieskuteczna reklama to zła reklama.
                  Poza tym skoro już wyzywasz od sierot klientów firmy to wytłumacz mi proszę jakimi motywami kierowało się ztm likwidując bilety 3-7 dniowe itp.? Jako argument firma podawała chęć uproszczenia cennika. Ale po co? Bo część pasażerów także została uznana za nierozgarniętych? To jakieś oficjalne dane? Z jednej strony żądasz, aby pasażerowie byli na bieżąco z cennikiem, z drugiej strony część nadal jest sierotami. I nadal nimi pozostanie bo ludzie bywają różni. Ale to nie może być podłożem do wprowadzania zmian idiotoodpornych, bo tracą na tym pozostali.

                  > > Piszesz, że przesiadki są konieczne, a ile konkretnie i w jakim czasie? Bo metoda "aby do przodu" sprawdza się, o ile nie musisz czekać 15-20 minut na kolejne połączenie.
                  > I dlatego lepiej mieć mniej linii, za to krótszych i czestych, nawet co 5 minut, niż kilkanaście długich przez całe miasto i co 30 minut.


                  To jak się te 5 minut ma do obowiązującej częstotliwości kursowania autobusów jeżdżących ulicą Milenijną? 516 - co 15 minut, 211 - co 20 minut, 302 co pół godziny. O jakich dogodnych przesiadkach w ogóle mówimy?

                  > > 1-2 przesiadki jestem w stanie zaakceptować, ale nie więcej. I to też z założeniem, że nie czekam dłużej niż kilka minut na nowy środek transportu.
                  >
                  > 1-2 to jest akurat, a częstototliwość kursowania linii "przesiadkowych" w szczycie nie mniejsza niż 7-8 minut. Większa nie ma już sensu. Tu się zgadzam.


                  Sam przyznajesz. 516 w obecnym kształcie to porażka, co jest konsekwencją zmian. Tu nie chodzi o to że ten tramwaj ma być czy nie. Ale sposób jego promocji okazał się fatalny w skutkach. Wg ztm aby udowodnić wszystkim jak to jest świetnie jeździć tramwajem należy zabrać reszcie część połączeń. To jest brak planowania i myślenia.

                  > > Ciekawa jestem jakie połączenie zaproponujesz mi z Tamki na ul. Milenijną, czyli na mojej standardowej codziennej trasie?
                  - 118-516 (jedna przesiadka), przy czym 516 w obecnym wydaniu przestało być dla mnie użytecznym środkiem lokomocji.
                  > Khmm... czemu? Nie jeździ już Milenijna???


                  Jeździ. Raz na 15 minut. Bez sensu.

                  > > Gdybym miała dojeżdżać z uwzględnieniem tego porażkowego tramwaju to ile przesiadek wykonam?
                  Policzmy….
                  105 - metro - 2 - 211 (które jeździ 3 razy na godzinę) - ilość przesiadek 3 - całkowicie nieopłacalnych ze względu na częstotliwość kursowania linii 211
                  >
                  > Masz jeszcze 516 od tramwaju (co nie zmienia faktu, że nadal uważam że jego tu być nie powinno).


                  Tak mam. Ale będę powtarzać do znudzenia: czas oczekiwania wynosi 15 minut
                  >
                  > > Zamiana "2" na autobus linii E lub 101 też niewiele zmienia, bo żaden z nich nie zatrzymuje się nawet w pobliżu Milenijnej. Do poniedziałku można było skorzystać z linii 516, które w szczycie komunikacyjnym kursowało na tyle często, że opłacało się czekać i podjechać 2 przystanki.
                  >
                  > No o i ok. W taki układzie podróż metrem Tobie nie pasuje i to jest zrozumiałe. Ja nigdy nie byłem za zmianą trasy 516 i tego nikt mi nie wmówi, ona powinna pozostać tak jak kiedyś. Ale zaważ, że jednak większość mieszkańców jedzie do metra i uruchomienie tramwaju dla tych, co do 101 czy innego E jest korzystne.. pod warunkiem że same te autobusy dowożące nie utkna w korkach i rozkład będzie realny. A niestety utykają, co było do przewidzenia i tu planujący dał plamę...

                  >
                  Ale jaka większość?? Ludzie mają pracę w różnych miejscach Warszawy i muszą do niej dojechać bez wykorzystania metra, więc '2' jest im totalnie obojętns. Skandalem zaś jest to, że w ramach promowania 2 km odcinka linii tramwajowej ztm dopuściło się wprowadzenia takich zmian, aby zmusić ludzi do "zmiany nawyków komunikacyjnych". O tym to można zadecydować jak linia tramwajowa będzie pociągnięta głębiej w Tarchomin ale nie teraz!
                  Jeszcze raz wychodzi wada myślenia w tym przedsiębiorstwie: wpadają na jeden genialny pomysł i zaczynają go realizować mając gdzieś innych. To takie naciąganie rzeczywistości do wydumanych teorii.

                  > > I na koniec jeszcze z ciekawości sprawdziłam rezultaty wyszukiwania waszej wyszukiwarki połączeń.
                  >
                  > Naszej???? Znaczy czyjej??? Bo ja nie mam z nią nic wspólnego... Jak ktoś ma odmienne zdanie od krzyczących, to musi być od razu z ZTM???


                  Cóż pisałeś że na otwarciu "2" byłeś służbowo. :)
                  Inna sprawa że do wyników jakie otrzymałam z wyszukiwarki już się nie odniosłeś.
                  • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 12:07
                    very_famous napisała:

                    > Skoro są osoby, które nie wiedzą o takiej możliwości to znaczy, że ztm nie traf
                    > ia z jasną informacją do wszystkich zainteresowanych, tj. pasażerów. Dla mnie t
                    > o jest jasne. Nieskuteczna reklama to zła reklama.

                    To rozkłady jazdy też trzeba każdemu z dokładną instrukcją do drzwi przynieść? Wybacz, ale jak jadę do innego miasta, to wchodzę sobie na odpowiednią stronę i przeglądam cenniki wybierając dla siebie najlepszą opcję. Nie żądam, aby na dworcu natychmiast wyłowił mnie informator i prowadził za rączkę, bo mam trochę rozumu w głowie i potrafię myśleć.

                    > Poza tym skoro już wyzywasz od sierot klientów firmy to wytłumacz mi proszę jak
                    > imi motywami kierowało się ztm likwidując bilety 3-7 dniowe itp.?

                    Nie wiem. Zapytaj w ZTM.

                    > To jak się te 5 minut ma do obowiązującej częstotliwości kursowania auto
                    > busów jeżdżących ulicą Milenijną? 516 - co 15 minut, 211 - co 20 minut, 302 co
                    > pół godziny. O jakich dogodnych przesiadkach w ogóle mówimy?

                    Nijak się ma. Nigdzie nie chwaliłem reformy autobusowej, napisałem że pomysł był dobry ale realizacja nie za bardzo.

                    > Ale jaka większość?? Ludzie mają pracę w różnych miejscach Warszawy i muszą do
                    > niej dojechać bez wykorzystania metra, więc '2' jest im totalnie obojętns.

                    Jednak większość. Popatrz rano na autobusy kursujące Światowida. Trzy linie do metra kursujące najczęściej i najbardziej zapchane. Pozostałe już jednak nieco mniej, więc większość jedzie do metra. Co oczywiście nie znaczy, że reszcie należy coś zabrać.

                    > Cóż pisałeś że na otwarciu "2" byłeś służbowo. :)

                    Bo byłem. Była tam też policja (nie w komisariacie który jest obok, tylko w samochodzie), służby sprzątające i jakiś samochód pogotowia sieciowego, wszyscy raczej nie prywatnie :) Z ZTM nie widziałem tam rano nikogo, dopiero po południu na spacerze zauważyłem ich samochód coś kontrolujący.
                    • very_famous Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 15:04
                      > > Skoro są osoby, które nie wiedzą o takiej możliwości to znaczy, że ztm nie trafia z jasną informacją do wszystkich zainteresowanych, tj. pasażerów. Dla mnie to jest jasne. Nieskuteczna reklama to zła reklama.

                      > To rozkłady jazdy też trzeba każdemu z dokładną instrukcją do drzwi przynieść? Wybacz, ale jak jadę do innego miasta, to wchodzę sobie na odpowiednią stronę i przeglądam cenniki wybierając dla siebie najlepszą opcję. Nie żądam, aby na dworcu natychmiast wyłowił mnie informator i prowadził za rączkę, bo mam trochę rozumu w głowie i potrafię myśleć.


                      Patrz a jednak jakoś szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dotyczącą podwyżek cen biletów potrafili zorganizować. A nie musieli bo każdy może sobie przecież sprawdzić na stronie, tak?

                      • Gość: TOMASZ Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. IP: *.jmdi.pl 24.01.13, 15:37
                        A jaką zakrojoną kampanię w sprawie tramwaju na Tarchomin przeprowadził ZTM w 2010 r tuż rzed wyborami , 9 spotkań z mieszkańcami które prowadzone były przez wynajęte firmy , bilbordy Tramwajem na Tarchomin, rozdawali gadzety, żeby zaraz po wyborach zwinąc się. Cel zrealizowany - wybory wygrane tramwaju nie ma .Dermamalog to pracownik Ratusza który uczestniczył w spotkaniach w 2010 r - i z jego wypowiedzi wynika, że wszyscy to jacyś nieczytaci wg zasady i tak racja po Naszej stronie - ale to jego praca
                        • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 23:48
                          Gość portalu: TOMASZ napisał(a):

                          > Dermamalog to pracownik Ratusza który uczestniczył w spotkaniach w 2010 r -
                          > i z jego wypowiedzi wynika, że wszyscy to jacyś nieczytaci wg zasady i tak racj
                          > a po Naszej stronie - ale to jego praca

                          Hahaha dobre! Jestem pracownikiem Ratusza! Yuppi! Jak to się cżłowiek ciekawych rzeczy o sobie dowiaduje, no proszę... Słyszałem już że mam siedmioro dzieci, każde z inną (no cóż, takie to plotkarskie środowisko w którym przyszło mi się obracać czasami), ale o ratuszu to jakaś nowość! Dzięki, wobec tego czekam na premię! Bo te z Ratusza są niezłe, a mi się samochód sypie więc czas na nowy!

                          A co do promocji tramwaju, to jakby Ci co są tak wybitnymi detektywami umieli trochę pośledzić moje komentarze, zamiszczane na tym forum od kilku ładnych lat, to by pamiętali że z tej akcji niesamowicie się nabijałem, chociażby w kwestii plakatów promocyjnych, prezentujących tramwaj a pod nim czerwone kreski... krwawe kreski...

                          Ale dobra, niech będzie! Jestem pracownikiem Ratusza! Malo tego.. To ja, Leszek Ruta i Hanna Gronkiewicz - Waltz w jednej osobie, tylko w różnych przebraniach! Macie mnie! Ha! :)
                      • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 23:40
                        very_famous napisała:

                        > Patrz a jednak jakoś szeroko zakrojoną kampanię informacyjną dotyczącą podwyżek
                        > cen biletów potrafili zorganizować. A nie musieli bo każdy może sobie przecież
                        > sprawdzić na stronie, tak?

                        I w tej kampanii były zawarte ceny biletów czasowych, czy tylko jednorazowych??? Jeśli gdzieś w mediach cytowano tylko cennik tych drugich - to pretensje do mediów....

                        Swoją droga, pamiętam jak kilka lat temu, gdy wprowadzano do sprzedaży bilety czasowe (których wcześniej w Warszawie nie było), to była dość spora akcja informacyjna że coś takiego się pojawia. Pisały o tym gazety, było w internecie. Teraz bilety czasowe są częścią cennika więc trudno znów je reklamować. Nawet jak pisano o podwyżce, to ja widziałem artykuły prezentujące cennik biletów czasowych, oficjalne ulotki ZTM-u tez je uwzględniały i to chyba nawet bardziej niż jednorazowych. Na prawdę - bez przesady!
                          • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 24.01.13, 23:53
                            bbkk napisała:

                            > Tylko że bilety czasowe w Warszawie źle działają - bo ja je kupuję sugerując si
                            > ę rozkładem. A niestety nie zawsze komunikacja jeździ zgodnie z rozkładem.

                            Zgadzam się, czas powinien być rozkładowy. Czyli jeśli mam bilet 20 minutowy i linia A przejadę 13 minut, to powinno mi pozostać do wykorzystania jeszcze 7 minut, bez względu na to czy zrobię to zaraz, czy za godzinę. Jest tylko pewien problem - trzeba by go po raz kolejny skasować, a kartonika, na którym sa takie bilety - nie da się drugi raz skasować. Tu wskazane byłoby powszechne stosowanie karty miejskiej i kodowanie na niej wszystkich rodzajów biletów. WKM powinna być wydawana bezpłatnie każdemu, kto choć raz skorzystał z usług komunikacji. Dla mieszkańców do użytku, dla turystów - jako pamiątka. Nie musi być w takim układzie spersonalizowana. Czemu tak nie ma? Nie wiem... Chciałbym, żeby było.
                            • bbkk Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 25.01.13, 08:42
                              Nie zrozumiałeś czy nie chciałeś zrozumieć? ...

                              Jesli rozkładowo moja podróż trwa 17 min to kupuję bilet 20min. Jeśli w rzeczywistości podróż trwa 21min to ja jestem zobowiązana do skasowania kolejnego biletu.
                              --
                              'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
                              • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 25.01.13, 12:11
                                bbkk napisała:

                                > Nie zrozumiałeś czy nie chciałeś zrozumieć? ...
                                >
                                > Jesli rozkładowo moja podróż trwa 17 min to kupuję bilet 20min. Jeśli w rzeczyw
                                > istości podróż trwa 21min to ja jestem zobowiązana do skasowania kolejnego bile
                                > tu.

                                A czy ja napisałem coś innego? Nie zrozumiałaś mnie czy nie chciałaś zrozumieć???
                                • Gość: Mania. D Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. IP: *.jmdi.pl 25.01.13, 12:19
                                  to już wiem dlaczego kierowcy autobusów przedłużają celowo jazde autobusem -- aby kasować następny bilet 20 minutowy - kiedyś kierowca na przystanku wyszedł do kiosku i kupował fajki a ja dzięki tej przerwie musiałam skasować dodatkoy 2 bilet 20 minutowy. Ale to odrobiłam gdyż 6 kursów w następnych dniach jeżdziłam na gapęę
    • Gość: Gospodyni Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. IP: *.jmdi.pl 24.01.13, 08:50
      Proponuję , linię tramwajową nr 2 tzw Ogryzek - wpisać do Księgi Rekordów Guinnessa - w kategorii " Luksus komunikacjny" Oczywiście za tym kryją się pomysłodawcy. Dzięki temu Białołęka będzie znana na całym świecie , rozwinie się turystyka na Białołękę, powstaną hotele,pensjonaty, parki rozrywki w tym wodny a Białołęka będzie ekskluzywną dzielnicą- no chyba już jest.
        • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 25.01.13, 12:29
          Gość portalu: Hi-hi napisał(a):

          > Jak widać nikomu się nie podobają, no może z wyjatkiem niejakiego "dermalamora
          > " ale złośliwi mówią, że ten jego "zachwyt" nie jest do końca spontaniczny :)

          Poczekam sobie cierpliwie na Wasze jęczenie jak zamkną Grota do remontu. Zaczną się jęki o przystanek E8 przy tramwaju i jęki dlaczego linia 2 nie kursuje co 20 sekund! O ile zakład, że niebawem zaczniecie tak płakać na tym forum??? Gdy otwierano Północny też jęczeliście że jakim prawem Wam autobusy z Marymontu zabierają...

          A jeśli chodzi o mnie, to jeszcze raz powtórzę że zmiany autobusowe mi się nie do końca podobają, bo można je było przeprowadzić lepiej. Jak poczytasz posty innych to zauważysz, że jeszcze paru osobom jednak sam tramwaj i linia 214 podobają się. Ale... miłego jęczenia!
            • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 25.01.13, 23:30
              very_famous napisała:

              > Zamknięty most Grota to przede wszystkim będzie problem dla osób dojeżdżających
              > samochodami. Ale wątpię aby cały ruch z Grota przeniósł się na Północny. Mało
              > komu będzie opłacało się cofać aż do trasy MP.

              Zobacz ile osób wjeżdża na Grota od strony Modlińskiej... Ci wszyscy pojadą Północnym. Już teraz w porannym szczycie zaczyna się on korkować przy zjeździe na Wisłostrade, jedynie lewy pas jest w miarę przejezdny. Ale za chwilę dojdzie masa cwaniaczków, co w ostatniej chwili z tego lewego zaczną się wciskać na prawy, to niestety norma naszych kierowców. Uważasz, że autobusy w cudowny sposób przelecą nad tym korkiem??? Utkną w nim i 101 i E4 i E8... A wtedy będzie płacz o przesiadkę do tramwaju, bo tylko na pokona ta krótką trase sprawnie.

              Powtórzę jeszcze raz to co pisałem: zmiana tras 211 i 741 - TAK, uruchomienie 214 - TAK. Zmiana 516 - NIE. To co na TAK można było jednak zrobić lepiej i pomysły tez tu podsuwałem. Założę się o skrzynkę piwa, że jak Północny stanie rano w korku to będą głosy o dodanie przystanku Świderska na trasie E4, E8 i 101. Ktoś się zakłada???
                • dermalamor Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. 28.01.13, 05:10
                  very_famous napisała:

                  > Rano Północny się korkuje bo kierowcy zobaczyli trochę śniegu i jadą asekuracyj
                  > nie wolno. Plus cwaniaki. Przy normalnej pogodzie jest ok.

                  Jeszcze jest....

                  A swoją droga, nikt nie zauważył "feryjnego" rozkładu jazdy 214??? Przed feriami poza szczytem było co 15 minut... na ferie, gdy na ogół są cięcia jest co 10 minut... czyli dopasowany do tramwaju...
    • Gość: Gospodyni. Re: Jak się podobają zmiany komunikacji. IP: *.jmdi.pl 27.01.13, 18:28
      MAMY nową linię tramwajową . Dzisiaj o godz 13,27 na moją ukochaną Białołękę wjechał nowy tramwaj 1 wagonik ale to nie była 2 lecz miała Gwiazdę Dawida / tramwaj tylko dla Żydów/ Kiedyś pisałam , że dzięki tramwajowi będą przyjeżdzać turyści na Białołęką ale z Ziemi Świętej to się nispodziwałam, A niw mówiłam , że Białołęka turystyką stoi.Bachory mojego państwa pojechały na obóz mam już luz.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka