Dodaj do ulubionych

Linia 516 - czy się sprawdzi?

IP: *.aster.pl 26.11.07, 23:18
Również 1 grudnia autobusów doczekają się wreszcie mieszkańcy ul.
Odkrytej na Nowodworach. Teraz muszą chodzić kilkaset metrów do
przystanków wzdłuż ul. Światowida. Nowa linia 516 wyruszy nią z
pętli Nowodwory na północ do Dzierzgońskiej, stąd wróci Odkrytą i
Stefanika do Światowida i Modlińską po 25 minutach dotrze do pętli
Żerań FSO. Tu można się przesiadać w szesnastkę jadącą do stacji
metra Dworzec Gdański i w al. Jana Pawła II. Rozkłady autobusów i
tramwajów będą skoordynowane. 516, które odciąży zatłoczone
ekspresy E-4 do pl. Wilsona, zatrzyma się na przystankach: Hanki
Ordonówny - tylko w stronę Nowodworów, Grzymalitów - na żądanie,
Dzierzgońska, Barei, os. Akacje, Ciołkosza, Stefanika, Tarchomin
Płn., Ćmielowska, Myśliborską, ratusz Białołęki - na żądanie i
Konwaliowa.
Edytor zaawansowany
  • Gość: podroznik IP: *.spray.net.pl 28.11.07, 22:20
    To będzie podjazdówka do Stefanika dla mieszkańców okolic Odkrytej,
    aby przesiąść się w E-4. Teraz Ci ludzie chodzą do E-4 na pętlę.
  • Gość: cyd IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.11.07, 09:02
    Wszystko dobrze tylko trasa do bani czyli na FSO. Powinno być dalej
    np. do centrum czy jak dawniej 508.
  • jurek_dzbonie 30.11.07, 14:24
    > Powinno być dalej np. do centrum

    Linie 16 i 18.

    > czy jak dawniej 508

    O tym zapomnij. To se ne vrati. Dublowanie metra jest niewskazane.

  • tarantula01 30.11.07, 17:12
    jurek_dzbonie napisał:
    > Dublowanie metra jest niewskazane.

    Może inaczej. W ramach poprawiania współczynnika zwrotu kosztów z
    inwestycji pt.: "budowa metra" trzeba dowozić do metra pasażerów,
    aby jechali metrem, a nie autobusami wzdłuż metra.
  • itakitam 30.11.07, 22:15
    tarantula01 napisał:

    > Może inaczej. W ramach poprawiania współczynnika zwrotu kosztów z
    > inwestycji pt.: "budowa metra" trzeba dowozić do metra pasażerów,
    > aby jechali metrem, a nie autobusami wzdłuż metra.

    36 jeździ wzdłuż metra i to po trzy wagoniki zatłoczone. Proszę bardzo, oprotestuj to w ZTM!
    Mimo że jest metro to wzdłuż jego trasy ludzie jeżdżą tramwajami. To muszą być chyba jakieś jełopy!

  • qnegunda 03.12.07, 17:41
    36 dowozi tez do miejsc, ktore sa miedzy stacjami metra.

    Priorytet ma komunikacja szynowa - autobusy out.
  • Gość: zasa IP: *.chello.pl 30.11.07, 19:21
    Fajnie te 516 jest skorygowane z 16 ,że mamy minutę na przejście na
    przystanek tramwajowy.: )<same jełopy w ZTM-je>
  • itakitam 30.11.07, 22:19
    To właśnie na tym opiera się szybkie połączenie z centrum przez Żerań– szybkie przesiadki.
  • tarantula01 30.11.07, 23:46
    Albo ja patrzeć nie umiem, albo szybka przesiadka 516 -> 16 znaczy
    czekaj na tramwaj ok. 5-7 minut. Obecnie 516 skomunikowano z 18-tką
    (oczekiwanie ok. 2-3 minut)
  • tarantula01 30.11.07, 23:47
    I podobnie z 21, a miało być z 16-tką...
  • Gość: DA IP: *.chello.pl 01.12.07, 11:39
    Oj, bez przesady, 5-7 minut to nie tragedia, akurat spacerkiem można przejeść na
    tramwaj, zapalić papierosa jak ktoś pali a dzięki temu masz w niedługim czasie
    wszystkie 3 linie tramwajowe. Zaraz ktoś powie, że rano to się każdy spieszy -
    owszem, ale teraz w tym mieście to i tak trzeba brać poprawkę czasową minimum
    pół godziny, tak jest ono nieprzewidywalne...
  • itakitam 01.12.07, 12:05
    Szanowny Panie! Zapraszam do lektury rozkładów ZTM i porównania
    czasu przejazdu do centrum z wykorzystaniem 516 przez Żerań i E-4
    przez Pl. Wilsona.
    Wczoraj jechałem na Nowowiejską – spod Ratusza o 6.40 wsiadłem w E-4
    i o 7.00 byłem już na miejscu.
    A teraz patrzymy na rozkład 516: 6.35 spod Ratusza jedzie 7-15 minut
    więc możemy wsiąść w 16 o 6.50, dalej (zgodnie z rozkładem ZTM)
    jedziemy do przystanku Nowowiejska 28-35 minut i jesteśmy u celu
    7.18-7.25. Ja byłem średnio 22 minuty wcześniej!
    Gdybym wysiadł przy Dw. Gdańskim byłaby 7.03, dalej zejście do
    metra, przejazd itp. co również zajmuje czas.
    Panie Radny o 7.03 to ja już załatwiałem sprawy!
    Czy teraz Szanowny Pan Radny rozumie, że połączenie 516 do Żerania,
    aby dalej jechać do centrum nie ma sensu? Czy teraz Szanowny Pan
    Radny Rozumie, że owszem 516 jest potrzebne, ale bezpośrednio do
    stacji metra? Nie musi to być koniecznie Pl. Wilsona, bo również
    rozumiem, że pojemność tamtejszych przystanków jest wyczerpana, ale
    może do Dw. Gdańskiego lub do stacji Marymont i do czasu zbudowania
    pętli autobusowej przy Marymoncie 516 mogłoby jechać do ronda
    Radosława i powrotem do Nowodworów? Ale nie do Żeranie, bo to
    rozwiązanie jest po prostu beznadziejne! Ludzie wybiorą ścisk w E-4
    bo zdecydowanie szybciej dotrą do celu i nie się co temu dziwić. Ale
    cóż tu wymagać od naszej Rady Dzielnicy, która nie rozumie, że
    mieszkańcy chodzą od Ratusza prosto w kierunku Myśliborskiej i
    wydeptują polne ścieżki, Radni by chcieli abyśmy chodzili owszem
    istniejącymi chodnikami ale szerokim łukiem.
  • tarantula01 02.12.07, 16:20
    Wiem, że 516 to nie najlepszy pomysł, ale ten pomysł nie jest mojego
    autorstwa, ani też rady dzielnicy, a tylko i wyłącznie ZTM.
    Ja i Rada dzielnicy postulujemy takie zmiany w liniach autobusowych:
    wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=261077#261077
  • Gość: Robert IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 01.12.07, 20:49
    1 dzien kursowania, godzina 9, 3 przystanek od Nowodworow, w
    autobusie 20 osob!
  • Gość: xe IP: *.subscribers.sferia.net 03.12.07, 13:18
    Dobrze że jest,jestem mieszkańcem "tubylcem" i nareszcie mam autobus "o rzut
    beretem",nie muszę kopytkować 2 km do pętli.
    Pozdrawiam.
  • Gość: agi IP: 193.109.225.* 03.12.07, 10:26
    Wychodząc jak zwykle z domu 7.50, wsiadając do 516 przy Dzierzgońskiej, potem
    16, potem metro do Politechniki - jechałam o 15 dłużej niż zwykle (piechotą na
    pętlę, E4 i metro). Jeśli o mnie chodzi tak sobie jestem zadowolona :(
  • Gość: BOLEK IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.12.07, 12:51
    Ci z ZTM popsują nawet najlepszy pomysł jakim było niewątpliwie
    uruchomienie 516. Autobus ten powinien dalej jeździć np. jak dawniej
    E-4 na Bielańską i wtedy rzeczywiście odciążył by E-4 a na FSO to
    totalna głupota.


  • qnegunda 03.12.07, 17:40
    > jak dawniej E-4 na Bielańską

    Dawniej E-4 jezdzil na Metro Politechnika.

    > Ci z ZTM popsują nawet najlepszy pomysł jakim było niewątpliwie
    > uruchomienie 516.[..]wtedy rzeczywiście odciążył by E-4 a na FSO
    > to totalna głupota.

    516 od poczatku mial jezdzic na FSO i tam sie swietnie sprawdzi.
  • Gość: Tomek IP: 193.164.157.* 04.12.07, 08:17
    Osobiście uważam (choć nie korzystam z tego autobusu), że lepiej
    wykorzystany by był gdyby jeżdził np. do pl. Hallera. Dogodne
    przesiadki na rondzie Starzyńskiego do tramwajów i autobusów.
    Jeżdżąc tylko do FSO ogranicza te możliwości.

    PZDR
  • jurek_dzbonie 04.12.07, 15:45
    > Osobiście uważam (choć nie korzystam z tego autobusu), że lepiej
    > wykorzystany by był gdyby jeżdził np. do pl. Hallera

    I spoznial sie po 15-20 minut?

    > Jeżdżąc tylko do FSO ogranicza te możliwości.

    A po Modlinskiej inne autobusy nie jezdza? Na FSO dochodza jeszcze
    tramwaje.
  • Gość: mieszkamtu IP: *.aster.pl 03.12.07, 18:15
    516 na takiej krótkiej trasie?
    To chyba najkrótsza 5-setka w Warszawie.
    Dla mnie bez sensu.
    Powinna przynajmniej dojeżdżać do Metro Marymont,
    albo przez Rondo Starzyńskiego do Metro Dworzec Gdański,
    albo nawet dalej - w kierunku Okopowej.
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 04.12.07, 00:45
    > 516 na takiej krótkiej trasie?

    Daje swietne przesiadki.

    > albo nawet dalej - w kierunku Okopowej.

    Do Janek - co 3 godziny kurs.
  • Gość: 555 IP: *.acn.waw.pl 04.12.07, 01:01
    > > 516 na takiej krótkiej trasie?
    > Daje swietne przesiadki.

    On nie ma dawać przesiadek tylko ma szybko łączyć różne części miasta. I
    najlepiej te oddalone od siebie trochę dalej niż rzut beretem ...
  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.12.07, 10:12
    Ktoś kto mówi o kordynacji 516 z 18 i 16 w godzinach szczytu czyli
    (6 -10) i (14 -18) powinien się leczyć lub nigdy w tym czasie
    Modlińska z Tarchomina nie jechał. Ten odcinek można jechać z
    dokładnością do +/_ 30 minut. Puknijcie się w czoło.(mocno)

  • Gość: Fidel IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.12.07, 10:22
    Brakuje jeszcze tylko linii, która by jeździła tylko po
    Tarchominie/Nowodworach. Np. między pętlą Nowodwory i pętlą
    Tarchomin. Oczywiście linii przyspieszonej.
  • jurek_dzbonie 04.12.07, 15:44
    > On nie ma dawać przesiadek tylko ma szybko łączyć różne części
    > miasta

    I tu sie mylisz. To dowozowka i jako taka swietnie sie sprawdza.
  • Gość: Aga IP: 193.164.157.* 05.12.07, 08:05
    Nazwanie 516 linią przyspieszoną to absurd.
    Podobno autobus ten przejeżdża obok Ratusza. Już jeździ trzeci dzień a jeszcze
    go na oczy nie widziałam... :)
    Jedyne co zauważyłam to fakt, że na Konwaliowej dopycha się tyle ludzi do 511,
    że jedziemy ściśnięci jak sardynki...
    Moim skromnym zdaniem autobus powinien dojeżdżać do Dworca Gdańskiego żeby
    rozładować tłok na Pl. Wilsona.
    Może twórcy "wspaniałych" rozwiązań komunikacyjnych dla Białołęki wróciliby w
    godzinach szczytu popołudniowego E4 z Pl. Wilsona.
    W ludziach budzi się pierwotny instynkt, gdy pchają się do wejścia...
  • Gość: byk IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.12.07, 09:06
    516 pięknie się rozwija, np. dzisiaj po 7 trudno było się wcisnąć
    ale z FSO horrorrrrr !!! Kto to wymyślił?- a można było kilka
    przystanków dalej w kierunku centrum , ale do tego trzeba mieć rozum.
  • Gość: xx IP: 83.238.13.* 05.12.07, 09:57
    przy FSO elegancko wsiadasz w tramwaj i siedząc jedziesz dalej.
    trzeba nie mieć rozumu żeby oczekiwać, że wszystkie autobusy z
    Parchomina będą jechały do Centrum albo do metra.
    w 16 ruszającej z FSO dziś nie było tłoku, a że trzeba wyjść z domu
    10 minut wcześniej - taki urok mieszkania na peryferiach.
    od Dzierzgońskiej autobus napełnia się na full, ale przy Konwaliowej
    miłośnicy korków wysiadają.
  • Gość: byk IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.12.07, 10:14
    cytat: "Ktoś kto mówi o kordynacji 516 z 18 i 16 w godzinach szczytu
    czyli (6 -10) i (14 -18) powinien się leczyć lub nigdy w tym czasie
    Modlińska z Tarchomina nie jechał. Ten odcinek można jechać z
    dokładnością do +/_ 30 minut. Puknijcie się w czoło.(mocno)



  • tarantula01 05.12.07, 10:33
    Przy wyznaczonym BP jest to +/- 10 minut, ale masz rację, że
    koordynacja nie jest taka jaką ją zapowiada kartka w autobusie.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: xx IP: 83.238.13.* 05.12.07, 10:48
    wysiadam z 516, kupuję gazetę i spokojnie idę na pętlę, czekam na 16
    ok. 5 minut - w czym problem?
    Powtórzę "bykowi" wstań facet 10 minut wcześniej.
    ps. gdzie mieszkałeś wcześniej?
  • tarantula01 05.12.07, 11:57
    Przez ostanie kilka dni poranną jazdę do pracy odbywałem w różnych
    wariantach:
    1. Dojazd do metra pl. Wilsona: E-4 Nowodwory - pl. Wilsona (zejście
    na peron), odnotowanie kiedy znajdę sią na stacji Dw. Gdański.
    2. Dojazd do metra Marymont: E-4 Nowodwory - Ekspresowa, przesiadka
    w 510 i dojazd do m. Marymont, metrem do pl. Wilsona i przesiadka w
    metro - odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw.
    Gdański.
    3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa,
    przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani
    503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański
    (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego
    przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego -
    odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański.

    Wyniki?
    Opcja 1:
    Jazda z Nowodworów do mostu (zjazdu na Wisłostradę) ok. 20 minut,
    dojazd do pl. Wilsona i przejście na peron (kolejne 10 minut),
    dojazd na stację Dw. Gdański (2 minuty). Razem - ok. 32 minut
    Opcja 2:
    Jazda z Nowodworów do mostu (zjazdu na Wisłostradę) ok. 22 minut,
    dojazd do metra Marymont i przejście na peron (kolejne 5 minut),
    dojazd na stację Dw. Gdański aż 14 minut !!!. Razem - ok. 41 minut.
    Ale gdyby metro jeździło do/z Marymontu normalnie, to dojazd z
    Marymontu do Dw. Gdańskiego zająłby jakieś 3 minuty. Razem - ok. 30
    minut.
    Opcja 3:
    Jazda z Nowodworów do Żerania ok. 22 minut, dojazd do metra Dw.
    Gdański i zejście na peron aż 23 minuty. Razem - ok. 45 minut.

    Wnioski? Jazda 516 (ponieważ jeszcze nie ma, więc jechałem E-4 i
    101) z przesiadką w tramwaj do metra Dw. Gdański nie wytrzyma
    konkurencji z dojazdem E-4 do metra pl. Wilsona, czy nawet 508/510
    do metra Marymont. Po otwarciu metra Marymont i skierowaniu tam E-4
    (wg uchwały Rady) będzie to najszybsze połączenie Nowodworów i
    Tarchomina z metrem.

    Po uruchomieniu 516, opcja 3:
    "3. Dojazd do metra Dw. Gdański: E-4 Nowodwory - Ekspresowa,
    przesiadka w 101 (pierwsze przyjechało, nie wyprzedził mnie 509, ani
    503) i dojazd do Żerania, przesiadka w tramwaj do metra Dw. Gdański
    (21 - przyjechał jako pierwszy) i na rondzie Starzyńskiego
    przesiadka w 2 (przyjechał jako pierwszy) do Dw. Gdańskiego -
    odnotowanie kiedy znajdę się w pociągu metra na stacji Dw. Gdański."
    Wygląda tak:
    516 Nowodwory - Żerań FSO, przesiadka w 16 (był to pierwszy tramwaj,
    który przyjechał po ok. 4-5 minutach czekania) do Dw. Gdańskiego.
    Przejazd z Nowodworów do Żerania zajął ok. 28 minut, a dalsza podróż
    do metra (wraz z oczekiwaniem na tramwaj) kolejne 20 minut. Razem -
    ok. 48 minut, czyli dłużej niż poprzednio... OK, korek na
    Modlińskiej itd., ale gdy 516 będzie jechał planowo, to przyjedzie
    do Żerania o 10 minut wcześniej i podróż do Dw. Gdańksiego będzie
    trwać 38 minut, z tym że nie 16-tką (bo ta chwilę wcześniej
    odjedzie), a 18 lub 21 do ronda Starzyńskiego z przesiadką w 1, 2, 6
    lub 28.

    Samo napełnienie autobusu nawet, nawet. Ponadto na przystanku
    Stefanika część osób widząc jadące z tyłu E-4 wysiadła, aby wsiąść
    do ekspresa. Na kolejnych przystankach 516 jechało w parze z E-4
    (516 jako pierwsze). Trasa zaledwie do Żerania nie zachęcała do
    masowego wsiadania - stosunek wsiadających do obu autobusów był jak
    1:5. Gdyby 516 jechał do metra, to pewnie tłok w E-4 nie byłby tak
    wielki.

    Nie można natomiast złego słowa powiedzieć o sposobie informowania
    pasażerów o przesiadkach na Żeraniu - duże kartki A-3 podwieszone
    pod tablicami z trasą przejazdu, na których po obu stronach
    napisano, ze dojazd do Żerania umożliwia przesiadkę w tramwaje
    (opisano jakie i dokąd), które jadąc wydzielonym torowiskiem nie
    stoją w korku, jak autobusy - są w porządku.

    I dalej:
    Opcja nr 4 - Dojazd do Dw. Gdańskiego: 516 Nowodwory - Konwaliowa,
    przesiadka w 186 do Słowackiego, przesiadka w tramwaj 6 do pl.
    Wilsona i dalej metrem.
    Na pl. Wilsona byłem szybciej niż E-4 (dopiero dojeżdżało do kina
    Wisła, gdy wchodziłem z tramwaju do metra), które jechało przed 516
    na Modlińskiej (korek na Wisłostradzie po zjeździe z mostu zatrzymał
    E-4). Na stacji Dw. Gdański byłem po ok. 34 minutach.
    Jutro pojadę jeszcze inaczej.

    Z powyższego wynika, że trzeba wyjść z domu przynajmniej 15 minut
    wcześniej, aby dojechać do Dw. Gdańskiego.

    PS. Dojeżdżam do pracy jeszcze dalej.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • jurek_dzbonie 05.12.07, 19:09
    Nie wszyscy jezdza do metra.
  • Gość: xx IP: 83.238.13.* 06.12.07, 08:23
    mam wrażenie,że ci drą się najgłośniej.
  • herox 05.12.07, 10:54
    Tarchomin jest fatalnie skomunikowany z Pragą.
    Wiele ludzi w tamtym kierunku codziennie podąża i taka linia jak 516
    idealnie wypełnia tę lukę.
    Jedynie jakiś tramwaj z Żerania przez całą prawą stronę by się
    przydał, wtedy 516 + tramwaj pozwalałby na idealne skomunikowanie
    całej prawej strony.

    Tarantula, co ty na to?
  • Gość: xx IP: 83.238.13.* 05.12.07, 10:59
    21 do Kijowskiej, może z czasem wróci na Wiatraczną.
  • herox 05.12.07, 11:04
    Ale bardzo krótki zasięg, przydałoby się coś jadącego po całej
    Pradze.
  • Gość: mb IP: *.gfk.pl 05.12.07, 11:00
    Jest przecież 21.
  • jurek_dzbonie 05.12.07, 17:29
    > Jedynie jakiś tramwaj z Żerania przez całą prawą stronę by się
    > przydał,

    21.
  • Gość: m IP: *.aster.pl 05.12.07, 19:14
    herox napisał:
    > Tarchomin jest fatalnie skomunikowany z Pragą.
    > Wiele ludzi w tamtym kierunku codziennie podąża
    > i taka linia jak 516 idealnie wypełnia tę lukę.
    > Jedynie jakiś tramwaj z Żerania przez całą prawą stronę by się
    > przydał, wtedy 516 + tramwaj pozwalałby na idealne skomunikowanie
    > całej prawej strony.

    Gdyby 516 jechał dalej, przez Rondo Starzyńskiego do Metro D.Gdański, to część
    ludzi mogłaby sobie wysiąść przy pętli tramwajowej na Żeraniu, część dopiero na
    Rondzie S. przesiadając się w kierunku Pragi w np. 6 (już są tam 2 tramwaje w
    tym kierunku + autobusy)
    a część pojechałaby do metra.
    Nie wiem kto wymyślił taką krótka trasę dla 516 i czym się kierował?
  • qnegunda 05.12.07, 22:02
    > Nie wiem kto wymyślił taką krótka trasę dla 516 i czym się
    > kierował?

    Zeran FSO:
    Tramwaje w strony miasta, autobusy w 3 strony miasta. Kupa
    mozliwosci przesiadek. Poza tym nie wszyscy potrzebuja do metra -
    sporo jezdzi do FSO i idzie na gore.

  • jurek_dzbonie 05.12.07, 17:27
    > Podobno autobus ten przejeżdża obok Ratusza. Już jeździ trzeci
    > dzień a jeszcze go na oczy nie widziałam... :)

    Polecam wizyte u okulisty.

    > W ludziach budzi się pierwotny instynkt, gdy pchają się do
    > wejścia...

    Za chamstwo pasazerow przewoznik nie odpowiada.
  • Gość: 555 IP: *.acn.waw.pl 05.12.07, 20:31
    > I tu sie mylisz. To dowozowka i jako taka swietnie sie sprawdza.

    Dowozówka? Ciekawe tylko, że według rozkładu zwykłe 101 jedzie minutę szybciej
    do Żerania niż przyspieszone 516. Ta linia to porażka - chyba, że będzie jeździć
    dalej niż do Żerania.
  • qnegunda 05.12.07, 22:00
    > Ciekawe tylko, że według rozkładu zwykłe 101 jedzie minutę szybciej
    > do Żerania niż przyspieszone 516.

    Tyle, ze 516 wykonuje o wiele wiekszy zawijas niz 101.
  • Gość: 555 IP: *.acn.waw.pl 06.12.07, 00:40
    > Tyle, ze 516 wykonuje o wiele wiekszy zawijas niz 101.

    I tym zawijasem do (od) Stefanika jedzie raptem parę osób.
  • Gość: xx IP: 83.238.13.* 06.12.07, 08:29
    Kilka czyli dziś 25.
  • Gość: tatar IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.07, 08:56
    Na Dzierzgońskiej dziś rano był już pełny autobus -(516) a na
    Stefanika już trudno było się wepchać.Koordynacja ? wielkie jaja!!!
    18 odjeżdża zawsze za kilkanaście minut po 516 ' nigdy nie czekała.
  • Gość: Aga IP: 193.164.157.* 06.12.07, 09:21
    Witam,

    Pomimo tego, że nie byłam u okulisty (jak ktoś mi łaskawie zasugerował) wczoraj
    ok. 19 widziałam po raz pierwszy 516.
    Jechały nim 2 osoby...
    Brawo!!!
  • Gość: tatar IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.07, 09:41
    Zobacz łaskawie ile osób podróżuje o 19 z Tarchomina E-4, i innymi
    autobusami -0,00 a 508 to nawet w szczycie puste jeździ.
  • Gość: zasa IP: *.chello.pl 06.12.07, 15:43
    Mam propozycje:
    NOWODWORY-po obecnej trasie-Ćmielowska-Milenijna-Świtowida-Modlińska-
    Jagielońska-PL.HALLERA
    Wtedy trasa nabrałaby jakiegoś sensu. Oraz Wtedy można byłoby zabrać
    jedną brygade z 508
  • qnegunda 06.12.07, 16:15
    Lapy precz od 508. E-4 tylko w szczycie komunikacyjnym.
  • qnegunda 06.12.07, 16:13
    > I tym zawijasem do (od) Stefanika jedzie raptem parę osób.

    1 dzien kursowania (sobota) godzina 9. Na przystanku Barei w wozie
    jest juz ponad 20 osob. No tak, dla niektorych to nadal kilka
  • sibeliuss 06.12.07, 16:53
    qnegunda napisała:

    > > I tym zawijasem do (od) Stefanika jedzie raptem parę osób.
    >
    > 1 dzien kursowania (sobota) godzina 9. Na przystanku Barei w wozie
    > jest juz ponad 20 osob. No tak, dla niektorych to nadal kilka

    Skończmy z tym 1 dniem :)
    --
    mknij jak wiatr, stój jak sosna, siedź jak kamień, trwaj jak ziemia /tybetańskie/
    ---------------
  • qnegunda 06.12.07, 22:50
    > Skończmy z tym 1 dniem :)

    Pierwszy dzien juz udowodnil potrzebe uruchomienia taj linii.
    Autobusy wbrew niektorym opiniom puste nie jezdza.
  • Gość: genio IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.07, 09:43
    Dzięki ci WIELKI ZTM+ie za 516 ale z FSO na 18 czeka sie 15 minut.
    Zrobta z tym cos
  • sibeliuss 07.12.07, 10:16
    qnegunda napisała:

    > > Skończmy z tym 1 dniem :)
    >
    > Pierwszy dzien juz udowodnil potrzebe uruchomienia taj linii.
    > Autobusy wbrew niektorym opiniom puste nie jezdza.

    Czy Twój pierwszy raz miał wpływ na całe Twoje pożycie?
    --
    mknij jak wiatr, stój jak sosna, siedź jak kamień, trwaj jak ziemia /tybetańskie/
    ---------------
  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.07, 10:22
    A ty odwal się od tego autobusu
  • Gość: Aga IP: 193.164.157.* 07.12.07, 10:59
    Ja nie mam nic przeciwko temu autobusowi. Każde kolejne połączenie jest
    ułatwieniem (choćby dla niewielkiej ilości osób) i poprawia komunikację w naszej
    dzielnicy.
    Uważam tylko, że można byłoby go bardziej wykorzystać przedłużając linię.
    Postuluję Dworzec Gdański, ponieważ ul. Jagiellońską znacznie szybciej można
    pokonać autobusem niż tramwajem, który na tym odcinku ma 7 przystanków (!).
    Dodatkowo nie traci się czasu na przesiadkę.
    Należy stworzyć alternatywę dla Pl. Wilsona, bo choć tam zatrzymują się 3
    autobusy to i tak 90% ludzi pcha się do E4.
    Niestety nie docierają do mnie argumenty, że można wstać 10 minut wcześniej (aby
    przesiąść się na Żeraniu), bo równie dobrze można byłoby wstać godzinę wcześniej
    i pojechać rowerem :) (I JAK ZDROWO:)
    Obawiam się, że ZTM jak zorientuje się, że tak małe jest obłożenie tej linii to
    i tak ją skasuje w myśl zasady, że jak wszyscy nie jadą stłoczeni jak sardyny w
    sosie własnym, to autobus jest zbędny...
  • Gość: jarek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.12.07, 11:10
    Codziennie rano i po pracy podróżuję tym autobusem i zawsze jest
    pełny. Już na 2 , 3 przystanku trudno się wcisnąć ,więc nie piszcie
    bzdur bo moż wam autobusy nie pasują bo z nich nie korzystacie.
  • Gość: as IP: *.chello.pl 07.12.07, 15:59
    ALe nikt nie mówi o usuwaniu go z Odkrytej tylko wydłużenie mu trasy
    ja jestem za dw.Gdański lub pl.Hallera
  • itakitam 07.12.07, 20:28
    Ty chyba dzierżawisz na Żeraniu TOITOI.
  • Gość: as IP: *.chello.pl 08.12.07, 12:06
    Tramwajem 16 jedzie się wolniej po Jagielońskiej niż autobusem to po
    pierwsze. Po drugie to nie przypominam sobie ,żeby 21 wjeżdzało na
    pl.hallera. Po trzecie trasa do dworca gdańskiego obciążyłaby
    zatłoczone E-4. i wkońcu sie zamknij bo to ty nie tryskasz żartem
    tylko wszystko nygujesz sibeliuss
  • Gość: tyran IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.12.07, 10:45
    Koniecznie dalej np. na centralny i koniecznie większy autobus bo
    rano tłok.
  • Gość: tolek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.12.07, 11:23
    516 zapchany jak E-4 - dajcie większy autobus , albo w szczycie
    więcej kursów
  • Gość: rollo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.12.07, 13:17
    Strzał w dziesiątkę

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka