Dodaj do ulubionych

akcja policji na buspasie Modlińskiej

IP: *.171.91.210.crowley.pl 02.07.08, 11:13
Wakacje w pełni, kilkunastu policjantów obojga płci opalało się
2.07./dzisiaj/na buspasie Modlińskiej na odcinkach już od Ratusza,
chyba zostało trochę budżetowych pieniędzy do wydania/czyli
naszych?!/.W zasadzie po co policja ma jeździć po innych ulicach i
pilnowac porządku,zatrzymywać rano ciężarówki,łapać piratów
drogowych- czyli wypalać paliwo, lepiej spędzić miło czas na
pogawędkach i trochę poopalać twarz stojąc bezproduktywnie na
poboczu.
Ciekawe co przyniosą nam kolejne dni, a potem jesień po modernizacji
Modlińskiej na granicy Warszawy.
Korek będzie od Selgrossa - może ktoś zna skróty omijające naszą
wspaniałą Modlińską już od Selgrosa, a może by tak wubudować most
wzdłuż koryta Wisły!!albo uruchomic jakiś prom pływający Wisłą do
centrum???:(
Edytor zaawansowany
  • sorbus1 02.07.08, 11:53
    Podobno tę "akcję" specjalnie opłaca Ratusz Białołęki.
  • Gość: xx IP: *.era.pl 02.07.08, 11:58
    Stoją tam dlatego że niektórzy debile nie wiedzą do czego służy
    buspas.. a później koło policji wszyscy kierowcy jada 20 km/h bo
    trzeba zobaczyc kogo złapali - i robi sie korek..
    Zobaczcie ze koło patrolu policji (patrz koło kominów) wszyscy jadą
    z taką predkością (20km/h) zamiast np. 50 km/h
  • komalo 02.07.08, 20:27
    Są dwa wyjścia:
    1) Zlikidować bus pas (jestem za)
    2) Przesiąść się na skuter/motocykl (jestem za a nawet czasem to
    robię)

    W 2012 będzie jeszcze trzecia opcja, ale to tylko pod warunkiem, że
    stanie się cud i w końcu wybudują Most Północny...
  • Gość: Jaś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.07.08, 21:10
    że im więcej policji, tym korek dłuższy. Zaś w te nieliczne dni, kiedy
    ich nie ma, na Modlińskiej, o dziwo, nie ma korka. I myślę, że nawet
    te autobusy, dla których buspas wymalowano nie jeżdżą wtedy wolniej.
  • Gość: tachomin IP: *.spray.pl 02.07.08, 23:14
    Dziś to nawet żandarmerią się wspomagali przed BP. Może k...wa jeszcze czołgi
    (najlepiej od jutra) wytoczyć na Modlińską
  • Gość: anty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.07.08, 00:35
    jak Bóg przykazał a nie cwanikować na bus pasie....
  • Gość: liber IP: *.sgcib.com 03.07.08, 10:18
    "jak Bóg przykazał a nie cwanikować na bus pasie..."

    Hmm, nie kojarzę, żeby było jakieś przykazanie dotyczące jazdy po
    bus-pasie...
  • Gość: b.. IP: *.polixel.pl 03.07.08, 11:11
    "Nie kradnij"
    Nie kradnij pasażerom KM czasu!
  • Gość: Kiełek IP: 217.96.70.* 03.07.08, 11:31
    Gość portalu: b.. napisał(a):

    > "Nie kradnij"
    > Nie kradnij pasażerom KM czasu!

    Nie kradnij wspólnej drogi innym uczestnikom ruchu - wszak buspas został
    wydzielony głosami jedynie części części społeczeństwa poruszającego się KM, a
    nie wszystkich użytkowników drogi.
  • dennis_lance 04.07.08, 11:26
    Czyli raptem jakichś 70%, bagatela!
  • Gość: Kiełek IP: 217.96.70.* 04.07.08, 13:48
    dennis_lance napisał:

    > Czyli raptem jakichś 70%, bagatela!

    Chyba sam to wyliczyłeś... Ale
    Nie, nie zatrzymuj się, idź dalej - 99,9%! Precz z preczem!
  • Gość: misza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.08, 11:13
    Cóż przykazania są np. dla ortodoksyjnych żydów czy niektórych sekt
    protestanckich prawem więc przepisy ruchu drogowego też można
    traktować w tych kategoriach. Tyle że niestety polscy katolicy tak
    jak polscy kierowcy są religijni ale na pokaz. Gdzie się tylko da
    łamią przepisy. No cóż na debili jest jedna rada palą w łeb aż się
    wykształci odruch bezwarunkowy.
  • Gość: saper IP: *.spray.net.pl 10.07.08, 22:30
    To jeszcze bus pas zaminują i osobówki będą wsadzac,
  • Gość: tarchomin IP: *.spray.pl 02.07.08, 23:12
    tam się jedzie 20, bo ci stróże (nie)porządku publicznego w białych otokach
    potrafią włazić w sznur jadących aut, żeby wyłowić upatrzonego zawodnika na
    trzecim pasie.
    Jak jedziesz 20 to przynajmniej nie rozmażesz sobie policjanta na przedniej
    szybie. A jak jedziesz 50-tką i wyhamujesz (nie rozmażesz), to temu za tobą się
    może nie udać.
  • Gość: janek IP: *.spray.pl 02.07.08, 20:48
    kierowco - inwalido umysłowy - policja wyłapywała tych co jeźdzą buspasem,
    dzieki nim E-4 smiga do metra aż miło
  • Gość: ali IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.08, 08:45
    Wsiowe ćwoki jeżdżą 20/h bo szukają sposobu uniknięcia mandatu i
    zjechania z bus-pasa na który wjechali licząc,że policji nie ma
  • best_sanchez 03.07.08, 10:33
    Ten buspas to jakas porażka...a właściwie nie bus pas tylko policja
    na nim. Kiedy tylko wjeżdzam na modlinską od razu wiem że policja
    stoi pod wiaduktem i przy kominach - bo wtedy korek jak ch...ra!!! I
    nie mówcie ze brak policji strasznie opóźnia autobusy... Wręcz
    przeciwnie one też nie muszą wtedy się wciskać.
  • marekmd 03.07.08, 08:41
    Za miast narzekać na forum, zbierzcie kilka tysięcy podpisów przeciw BP . Choć nie wiem czy ktoś w ZDM-ie odważy się na likwidację BP.
    Ale może dało by się rozszerzyć uprawnionych do korzystania z BP na samochody, w który jedzie co najmniej 4 osoby i wiozących dzieci do żłobka lub przedszkola.
  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.08, 08:48
    Durnie przestańcie pisać !!! Bus-pas musi być !!! Chcecie aby ludzie
    stłoczeni jak sardynki w smrodzie i zaduchu stali w korkach a wy
    wygodnie rozparci w samochodach z szyderczym uśmiechem chcecie ich
    wyprzedzać.
  • Gość: odechce_się? IP: *.polixel.pl 03.07.08, 11:16
    Trzeba po prostu podwyższyc mandaty za jazdę buspasem! Na przykład
    do 1/10 rocznych dochodów!
    Albo rekwirować samochód na tydzień żeby każdy "pan szos" przekonał
    się jakim ułatwieniem dla komunikacji miejskiej jest buspas.
  • Gość: ola IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.08, 12:51
    Tak, tak zabierać im czasowo prawo jazdy niech na własnej skórze
    poznają "luksus" podróżowania na jednej nodze w towarzystwie
    niedomytych meneli miejską komunikacją.
  • Gość: liber IP: *.sgcib.com 03.07.08, 17:46
    "poznają "luksus" podróżowania na jednej nodze w towarzystwie
    niedomytych meneli miejską komunikacją."

    I właśnie, między innymi, dlatego nie jeżdżę komunikacją miejską.

  • Gość: Tarcho IP: *.spray.pl 03.07.08, 19:45
    He, he
    Chyba zazdrość zżera, ja tam wolę stać w korku niż jechać w nieziemskim tłoku w
    smrodzie, nieklimatyzowanym gratem.

    Ile razy widzę E-4 i twarze poprzyklejane do szyb, ludzi ściśniętych jak
    sardynki na stopniach autobusu, to utwierdza mnie to w przekonaniu że długo
    jeszcze KM nie zapewni cywilizowanych standardów.


    A dziś tylko jedna załoga przysypiała w radiowozie nad kanałkiem i jakoś cała
    Modlińska pusta była.
  • Gość: Min IP: *.acn.waw.pl 04.07.08, 08:52
    > Chyba zazdrość zżera, ja tam wolę stać w korku niż jechać w
    > nieziemskim tłoku w smrodzie, nieklimatyzowanym gratem.

    A ty masz klimę w służbowym lanosie?
  • dennis_lance 04.07.08, 11:32
    Naprawdę nie jesteś w stanie wyobrazić sobie co by się stało, gdyby
    ci wszyscy pogardzani przez Ciebie frajerzy wysiedli z tego E-4 i
    wsiedli do blachosmrodów, oczywiście każdy do oddzielnego - ILE RAZY
    zwiększyłaby się wówczas liczba aut na warszawskich drogach i jakby
    Ci się wtedy podróżowało tą swoją puszeczką?!! Czy tylko udajesz
    Greka i nieuka arytmetycznego??? Pokory trochę kolego, ciut zdrowego
    rozsądku i nieco empatii, to naprawdę nie boli.

    Gość portalu: Tarcho napisał(a):

    > He, he
    > Chyba zazdrość zżera, ja tam wolę stać w korku niż jechać w
    nieziemskim tłoku w
    > smrodzie, nieklimatyzowanym gratem.
    >
    > Ile razy widzę E-4 i twarze poprzyklejane do szyb, ludzi
    ściśniętych jak
    > sardynki na stopniach autobusu, to utwierdza mnie to w przekonaniu
    że długo
    > jeszcze KM nie zapewni cywilizowanych standardów.
    >
    >
    > A dziś tylko jedna załoga przysypiała w radiowozie nad kanałkiem i
    jakoś cała
    > Modlińska pusta była.
  • Gość: Tarchomin IP: *.spray.pl 04.07.08, 21:08
    A zastanów się and sytuacją odwrotną - do którego z kolei E-4 dostałbyś się
    gdyby 50% dojeżdżających z Tarchomina/Legionowo postanowiło przesiąść się na KM.
    Albo jechałbyś najpierw na pętlę, żeby wogóle do niego wsiąść. Najpierw trzeba
    czymś zachęcić prywatnych kierowców do KM - ale marchewkę, a nie k...wa tylko kija.

    Masz świadomość jak duże są braki taboru w Warszawie - że powołanie nowej lini
    E-8 z Tarchomina nie weszło w życie, bo nie ma brygad żeby ja obsłużyć? A jeśli
    powstanie to kosztem cięcia innych połączeń!

    Sam bym się przesiadł na KM gdyby poza ceną oferowała jakiekolwiek korzyści poza
    niską ceną - przede wszystkim zachowanie jakiegoś komfortu, bo chyba sam wiesz
    co się dzieje w autobusach Tarchomin-Metro w godzinach porannego szczytu.

    KM może mieć priorytety, ale u nas się je realizuje kosztem 10 wiader farby do
    wymalowania bus-pasa, bo już przebudowa Modlińskiej i utworzenie pasów o
    zmiennym kierunku ruchu (rano pas do centrum, po południu - na przedmieścia) to
    już rozwiązanie przekraczające możliwości finansowe i umysłowe włodarzy miasta.
  • dennis_lance 07.07.08, 10:35
    Ależ ja się w pełni zgadzam: potrzebny jest i kij, i marchewka, a
    niestety obecnie mamy tylko kij! Pełna zgoda! Mówiłem jedynie o
    kierunku, w którym powinna iść polityka transportowa miasta (i ma
    iść właśnie w takim, tylko konsekwentnie i spójnie, mam nadzieję).
    Odpowiadałem na absurdalne postulaty likwidacji bus-pasa. Oczywistym
    jest, że nie bus-pas trzeba likwidować na Modlińskiej, tylko coraz
    to nowe wytyczać, w całym mieście. Ale także jest dla mnie
    oczywistym (i tu niestety różnię się od władz miasta), że oferta
    zbiorkomu powinna się poprawiać zdecydowanie bardziej widocznie i
    energicznie (bo jakoś tam nieznacznie to się poprawia). Jedynym IMHO
    postulatem Tarchominian, żeby nie narażać się na śmieszność, powinno
    być "więcej autobusów na Modlińskiej", a nie "zlikwidujmy bus-pas"!
    Pozdrawiam.
  • tarantula01 07.07.08, 11:19
    Tarchominianie wybierają nogami - autobusy z rana są przepełnione, czego nie
    można powiedzieć o wnętrzach samochodów.
    --
    TAK dla warszawskiejobwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: miszmasz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.08, 11:42
    O rany to sobie stój w tych korkach i płać za paliwo 5 zeta od
    litra. To takie szczęście ten własny wylizany samochodzik ach.
  • Gość: kierowca IP: *.171.91.210.crowley.pl 09.07.08, 15:02
    Chętnie przesiądę się w kolejkę podmiejską/dojeżdżam zza Jabłonny/-
    potem w metro jadące nie na Ursynów tylko na daleką Wolę a potem
    znowu w kolejkę podmiejską /dojeżdżam do okolic Pruszkowa/

    Wskażcie mi tylko umiejscowienie przystanków bo jakoś nie mogę ich
    zauwazyć!

    Buspasy są dobrym rozwiązaniem jeżeli idzie to w parze z innymi
    rozwiązaniami komunikacyjnym, Modlińska akurat nie leży w ścisłej
    zabudowie, a tak proste rozwiązanie jak tzw kontrapas/może
    policjanci opalający się na poboczu mogliby spożytkować swoją
    energię na sterowaniem ruchem na takim pasie-byłoby widać chociaż
    że służą obywatelom w myśl hasła "to serve and protect"- jak na
    radiowozach w USA/ ,o którym niektórzy tu wspominają, czy tez
    wytyczenie dodatkowego pasa ruchu , nawet węższego/W Niemczech
    wytycza się pasy ruchu o szer. nawet 2 m tylko dla samoch.
    osobowych/ na przyległych do niej pasach nieużytków niestety leży
    poza granicami pojmowania właściwych decydentów z ZDM i wspaniałych
    radnych z Białołęki/ w tym niejakiego p.Tarantuli ,który niezwykle
    elokwentnie wypowiada się na tym forum- a pracuje w Ratuszu Gminy- i
    chyba w korku nie stoi?!/
    Ciekawe, jeszcze raz powtarzam co będzie na jesieni po przebudowie
    Modlińskiej na granicy miasta, przedsmak korków mieliśmy zaraz po
    Wielkiejnocy-gdy korek zaczynał się od ul.Mehoffera.
    A wracając do bojowników o komunikację miejska i wzorowych
    obywateli ,którzy używają tylko autobusóow miejskich to proszę o
    odpowiedź skąd biorą się zakorkowane boczne ulice prowadzące z
    osiedli tarchomińskich do Modlińskiej, a na nich pełno samochodów
    w 99% z jedną osobą/kierowcą/ w środku?.
  • Gość: egzekutor IP: *.spray.net.pl 10.07.08, 22:08
    albo rzucic go pod koła autobusu jadącego BP, ku uciesze żądnych
    zemsty...
  • Gość: kierowca IP: *.171.91.210.crowley.pl 03.07.08, 14:17
    Dziękuję za bardzo inteligente komentarze bardzo dobrze wychowanych
    użytkowników Modlińskiej/szczególnie "podobają" mi się komentarze w
    rodzaju "wsioki" itp. /Tak się składa ,że mieszkam w naszej stolicy
    od urodzenia a nie używam takich określeń?! Poziom wypowiedzi
    niektórych osób utwierdza mnie w przekonaniu, że nasza kochana
    władza/ dawniej mówiło się "ludowa"/ nadal będzie tworzyła podobne
    kurioza jak organizacja ruchu na Modlińskiej ponieważ czytając te
    fora widzi ,że nasze społeczeństwo ma wszystko gdzieś ,każdy myśli
    o sobie i nikt niebędzie im /czyli waładzy/ przeszkadzał.
    Chodziło mi w skrócie o bezsens akcji policji ,tym bardziej w
    okresie wakacyjnym oraz o zasygnalizowanie tego co nas czeka na
    jesieni po otwarciu 3 pasów ruchu na Modlińskiej na granicy miasta.
    Nadal będziemy podziwiali szerokie łąki i trawniki na których można
    wytyczyć dodatkowe pasy ruchu, stojąc w korku od Selgrosa.

    P.S. nie mieszkam na Tarchominie ale trochę dalej i raczej jestem
    skazany na własny samochód ze względów zawodowo-rodzinnych
  • Gość: misza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.08, 15:17
    Jak by było i 10 pasów to i tak korek się zrobi. Gdzie poszerzysz
    ulicę przy Żeraniu wyburzysz wiadukty dobudujesz nowy mostek nad
    kanałkiem a piesi i rowerzyści co będą wpław zasuwać. Gdyby nie
    Buspas tysiące mieszkańców Tarchomina gniłoby w korkach powodowanych
    przez automobilistów egoistów. A buraków nie brakuje również wśród
    tzw. rodowitych warszawiaków.
  • maklik 03.07.08, 16:27
    Przy Żeraniu to akurat już się robi luz. Czy nikt nie zauważył, że
    głównym "hamulcowym" są źle poustawiane światła ?
  • Gość: janek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.07.08, 08:53
    Jestem kierowcą i codziennie rano widzę
    tych "kamikadze "(najczęściej młodzi ludzie i panie) którym zawsze
    się spieszy i prują bus-pasem a jak zobaczą policjanta nerwowo
    zmieniają pas blokując ruch na kilkuset metrach.Bus-pas jest
    konieczny , trzeba mieć litość dla naszych żon i dzieci bo to oni
    głównie jeżdżą autobusami.
  • Gość: genug IP: *.polixel.pl 04.07.08, 11:05
    Wyobrażcie sobie co by było gdyby nagle przestały jeździć autobusy?
    Wszystkie, nawet ledwo jeżdżące samochody byłyby powyciągane z
    garaży.

    Wyobraźcie sobie na Modlińskiej 50 samochodów zamiast każdego
    autobusu...

    Dlatego jestem za buspasem i maksymalnym karaniem kierowców-
    cwaniaków. Nawet za wjechanie na ostatnie 50m buspasa.
  • tarantula01 04.07.08, 11:35
    50 samochodów? Optymista.
    --
    TAK dla warszawskiejobwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: egzekutor IP: *.spray.net.pl 10.07.08, 22:17
    nawet za pomyślenie o tym, można wykrywac już określone fale mózgowe
    i karac chłostą, biczowaniem, przypalaniem, niech mają za swoje...
  • tarantula01 04.07.08, 12:22
    Niestety, ale te światła biorąc pod uwagę obecne uwarunkowania prawne są
    ustawione najlepiej jak tylko można to zrobić. Każde wydłużenie/skrócenie fazy
    oznacza zmianę funkcjonowania sygnalizacji. Zmiana ta musi spełniać z kolei
    wszystkie wymagania stawiane nowoprojektowanym sygnalizacjom, czyli m.in.
    uwzględniać oddzielne fazy dla lewoskrętów. Taka faza dla lewoskrętu
    automatycznie zabiera czas fazom do jazdy na wprost i w poprzek tudzież
    wyjeżdżającym z poprzecznej ulicy:
    radny.com.pl/pisma/zdm/zdm-modlinska20080116_ir-sygn.jpg
    Jest to odpowiedź na:
    radny.com.pl/pisma/zdm/zdm-modlinska20071126_zdm-sygn.doc
    radny.com.pl/pisma/zdm/zdm-modlinska20071126_zdm-sygn-zal.xls

    --
    TAK dla warszawskiejobwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • maklik 07.07.08, 01:01
    Z całym szacunkiem, nie zgadzam się. Światła są ustawione "na
    sztywno" i nie uwzględniają zwłaszcza szczytu porannego. Modlińska
    powinna mieć absolutny priorytet w tym czasie. To pozwoliłoby na
    płynne "wchłanianie" pojazdów od skrzyżowania przy ratuszu. W chwili
    obecnej istnieją dwie blokady w postaci świateł przy Ekspresowej i
    Konwaliowej, gdzie w tym czasie mało kto skręca w lewo natomiast
    pojazdy wjeżdzające z tych ulic na Modlińska skutecznie blokują
    ruch. Dowodem jest rozładowanie korka na wysokości kanału
    żerańskiego.
  • tarantula01 07.07.08, 11:17
    W świetle obecnych rozporządzeń, nie można lepiej uprzywilejować ruchu na
    Modlińskiej. Można tylko pogorszyć - patrz Czerniakowska/Gagarina.
    --
    TAK dla warszawskiejobwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • maklik 07.07.08, 12:01
    A może zamiast "światła rozporządzeń" wystarczy stara zdrowa
    logika ? Czy w naszym mieście nie ma ona już racji bytu ? Nie po to
    wybieraliśmy samorząd by mówił, że się nie da. Tym bardziej, że
    rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy trochę wysiłku, a przede
    wszystkim chęci
  • tarantula01 07.07.08, 12:54
    Prawo jest prawem - polecam całą korespondencję z ZDM i IR w tym zakresie.
    www.radny.com.pl
  • maklik 07.07.08, 23:00
    Doceniam zaangażowanie w próby rozwiązywania problemów
    komunikacyjnych na Modlińskiej i liczbę wytworzonych pism w tej
    sprawie. Nadal jednak krytycznie oceniam działania dotyczące zmian
    sygnalizacji świetlnej na wymienionych wcześniej skrzyżowaniach, a
    zwłaszcza brak elastycznego dostosowania do potrzeb szczytu
    porannego. Nie wiem też jakie przeszkody prawne uniemożliwiają
    zastosowanie takiego rozwiązania.
  • tarantula01 11.07.08, 12:08
    Przeszkodą prawną jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 03 lipca 2003 r.
    (Dz.U. 2003.220.2181)
    Pozdrawiam
  • maklik 20.07.08, 18:11
    Proponuję przeczytać wnikliwie załącznik 3, pkt 8.4 przytoczonego
    rozporządzenia i wyciągnąć wnioski.
  • dennis_lance 04.07.08, 11:47
    I Ty zarzucasz innym egozim?!! Słodkie i rozbrajające :rotfl2:
    A nie zastanowiłeś się czasem nad tym, że jak zwiększysz przekrój
    rury z wodą w jednym miejscu, to i tak nie będzie owa woda płynąć
    szybciej, gdyż wąski przekrój istniejący dalej nadal będzie go
    blokował? Ruch kołowy jest modelowany tak, jak przepływ cieczy, ze
    względu na to, że zachowuje się bardzo podobnie. Mam nadzieję, że
    nie jest to zbyt trudne do zrozumienia.
  • Gość: Kiełek IP: 217.96.70.* 04.07.08, 13:51
    A wczoraj podobno Policja zatrzymała kierowcę autobusu jadącego pasem awaryjnym
    i wlepiła mu mandat. Ależ pasażerowie byli zbulwersowani - jak to, jak to, czemu
    oni nie mogą jeździć pasem awaryjnym, ich jest dużo!!
    Brawo dla Policji - prawo równe dla wszystkich!

    P.S>
    "Miliony much nie mogą się mylić... Jedzmy gó....."
  • Gość: misza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.07.08, 15:02
    Nie wiem co twoje teksty mają udowodnić. Co nie zgadzasz się z
    oczywistym faktem że gdyby ludzie z autobusu przesiedli się do aut
    to korek byłby większy, a spora część to uczyni po likwidacji
    BUSPASA. Jakiej równości się domagasz chcesz porównywać 12 latka
    który ledwo co na rowerze jeździ ze sobą. Co to za koszmarny bełkot.
    Chcesz rozbudowywać drogi w nieskończoność. Burzyć domy, wycinać
    parki, Wisłę zasypać...?
  • Gość: satyr IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.07.08, 15:24
    Spokojnie ! to taki typ na którego tylko dubeltówka skutkuje.
    Cyklicznie mu odbija i walczy na tym forum (i nie tylko) z bus-pasem
    bo ze swojej wiochy 5 minut dłużej musi jechać a cała reszta ludzi
    go nie interesuje."Bo nieważne czyje co je ważne to je co je moje"
  • Gość: Kiełek IP: 217.96.70.* 07.07.08, 13:27
    Jeden przez drugiego inwalida intelektualny...
  • Gość: misza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.08, 15:10
    Tytan intelektu się odezwał ...
  • Gość: motorniczy IP: *.spray.net.pl 10.07.08, 22:25
    Ci ludzie do aut się nie przesiądą, bo albo ich nie posiadają, albo
    rachunek ekonomiczny dojazdu do pracy jest zbyt wysoki, więc nie
    strasz co by było gdyby się przesiedli...
  • Gość: misza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.08, 09:45
    Nie no w ogóle przestaną pracować i zajmą się łowiectwem i
    zbieractwem. Białołęka zmieni się w rezerwat plemienia
    Tarchomińców ;)
  • Gość: mieszk IP: *.aster.pl 07.07.08, 11:54
    Gdyby była druga linia metra z Nowodworów poprzez Tarchomin - na drugi brzeg
    Wisły do Marymontu, dalej przez Bemowo, Włochy aż do Okęcia...
    Ludzie przesiadaliby się na Marymoncie...albo jechali dalej...
    Modlińska byłaby luźniejsza, niepotrzebny byłby BusPas, wszystkim lżej by się
    dojeżdżało do pracy.
    Zacznijmy walczyć o METRO !!!
    Tramwaj to półśrodek.
    Myślcie o przyszłości swojej, osiedla i swych dzieci.
    Z czasem druga linia metra po prawej stronie Warszawy - z Nowodworów, przez
    Białołękę Zieloną, Bródno, Targówek, Pragę Południe aż na Kabaty może?

  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.08, 13:20
    Mądrego miło poczytać
  • kknppp 07.07.08, 13:29
    gdyby nasi kochani radni przestali kleczec przed ratuszem i prezydentem warszawy, to wiekszosc problemow bylaby zalatwiona. czy teraz priorytetem jest przetarg na klimatyzacje w budynku urzedu dzielnicy(przeciez od kleczenia robi sie czlowiekowi goraco!)? a moze przetarg na zakup posagow/portretow pani hani?
  • Gość: Jan IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.07.08, 13:45
    I to jest przekleństwo Białołęki (Hania i jej dzielnicowe kundelki)
  • Gość: Fidel IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.07.08, 10:54
    Ostatnio głośno mówiono o tym, że zakaz wjazdu tirów do Warszawy
    to "martwy przepis". Nie ma odpowiedniej liczby ludzi do
    sprawdzania. Nie mozna co jakiś czas przesunąć policjantów stojących
    np. pod Żeraniem, na granicę Warszawy pod Jabłonną? Tylko nie karać
    mandatami kierowców tirów (bo mówią, że i tak im się opłaca), ale
    tiry do rowów, albo odholowac na wysokopłatny parking pod Warszawę?
  • jot.be 11.07.08, 10:39
    To jest martwy przepis ze względu na jego idiotyzm.
    Po Warszawie jeździ tysiące "TIR-ów" czy aut o podobnych gabarytach
    z przepustkami C16 które nie muszą się do zakazu stosować.
    Ograniczenie tak naprawdę dotyczy tylko kilkunastu procent tego co porusza się
    na terenie Warszawy.
    To jest typowo polskie rozwiązanie - najpierw zrobimy zakaz, a potem kilkaset
    różnych "nie dotyczy"...


    Pozdr
  • piotrekeke 10.07.08, 13:45
    A moze optymistycznie: jak jesienią skończy remont estakad
    Bielańskich to skończą sie objazdy i mniej "TIR-ów" bedzie jeździło
    Modlińską...
    (ale żeby jeszcze od tego cwaniaków ubyło...)
  • tarantula01 10.07.08, 20:58
    Po odbudowanej estakadzie mogą już jeździć TIRy.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: smiało IP: *.spray.net.pl 11.07.08, 18:21
    I bardzo dobrze, zróbcie im jeszcze tiro-pas...
  • piotrekeke 13.07.08, 12:17
    Dzięki Tarantula z info o EB.

    Ja myślę że jedyne możliwe przyspieszenie wyjazdu z Modlińskiej na
    Most Grota nastąpiłaby gdyby ktoś zainwestował w przypomnienie
    kierowcom że obok ulubionego miejsca postoju radiowozów nad Kanałem
    Żerańskim dopuszczalna prędkość to 60km/m i hamuję się tam WYŁĄCZNIE
    na polecenie mundurowego.
    Może wreszcie Modlińska miałaby prędkość większą niż 40km/h...
  • todeskult 29.07.08, 19:36
    Jak stali to nie dało się śmignąć autkiem po buspasie?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka