Dodaj do ulubionych

Zlikwidować buspas na Modlińskiej!

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.08, 23:31
Jest to ewidenta przyczyna permanentnego zakorkowania Modlińskiej od
momentu jego powstania. Korzyści odnosi nieliczna grupa podróżująca
autobusami z Tarchomina kosztem reszty dzielnicy i północno-
wschodniej aglomeracji. Osobę (Pana Radnego T.), która doprowadziła
do zajęcia pasa drogowego pod buspas na jedynej drodze wlotowej do
Warszawy, od północy na prawym brzegu, powinno się podać do sądu o
odszkodowanie dla tysięcy osób tracących czas w ogromnych korkach. A
są to realne i bardzo konkretne pięniądze.
Edytor zaawansowany
  • Gość: lynch IP: *.biznesdsl.etel.pl 18.11.08, 23:48
    Sama się zlikwiduj i podaj do sądu
  • Gość: sanchez IP: 193.138.110.* 19.11.08, 16:42
    Popieram...
    Północnowschodznia aglomeracja to niby jabcoki i legionki..???? ;)
  • Gość: . IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.08, 09:19
    Znowu jakiś dureń zaczyna mieszać.
  • Gość: asia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.08, 09:21
    To pewnie jakiś kmiotek z wiochy dla którego tylko on sam i jego
    interes się liczy
  • Gość: kierowca1 IP: *.centrumklima.pl 19.11.08, 11:47
    Kmiotki to osoby w rodzaju niejakiej Asi..Jeżeli chodzi o interesy
    to liczy się tylko Tarchomin, resztę - kilunastotysięczną rzeszę
    mieszkanców dzielnicy i okolic Pan bezradny T.lub J.Dzbonie i
    podobni mają w d....
  • jurek_dzbonie 19.11.08, 15:22
    > Kmiotki to osoby w rodzaju niejakiej Asi..Jeżeli chodzi o interesy
    > to liczy się tylko Tarchomin, resztę - kilunastotysięczną rzeszę
    > mieszkanców dzielnicy i okolic Pan bezradny T.lub J.Dzbonie i
    > podobni mają w d....

    Skoro już mnie wywołano - proszę - mam w d* kilkanaście tysięcy, bo
    kilkadziesiąt tysięcy ma dzięki temu ułatwioną podróż.
  • Gość: panisko IP: 157.166.216.* 19.11.08, 16:42
    ale to domena płaczków z wsi tarchomińskiej :)))))

    PS. kiedy zaczniecie skakać z balkonów?
  • jurek_dzbonie 19.11.08, 20:23
    > Re: kiepsko rachujesz chłopku..

    Autobusy w ciagu porannego szczytu wywoza z terenu 30 tys ludzi. Cos
    z matematyka nie tak u ciebie?

    > PS. kiedy zaczniecie skakać z balkonów?

    To ze ty to robisz - wspolczujemy ci, ale nie znaczy, ze maja tak
    robic wszyscy.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 19.11.08, 20:59
    > Skoro już mnie wywołano - proszę - mam w d* kilkanaście tysięcy, bo
    > kilkadziesiąt tysięcy ma dzięki temu ułatwioną podróż.
    Zalegalizować gwałty zbiorowe! Przecież można mieć w d* pojedynczą ofiarę, skoro
    cała grupa ma dzięki temu przyjemność.
  • Gość: Marek Krępski IP: *.elka.pw.edu.pl 19.11.08, 21:32
    > Zalegalizować gwałty zbiorowe! Przecież można mieć w d* pojedynczą
    > ofiarę, skoro cała grupa ma dzięki temu przyjemność.

    Fascynujace. Poza tym.... wszyscy zdrowi?

  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 01:27
    Czy Wy, fanatycy zbiorkomu, nie potraficie żyć bez wydojenia innych, tych złych,
    strasznych blachosmrodziarzy, nie możecie być do q.. nędzy samowystarczalni w
    tych swoich autobusach i tramwajach, musicie jeszcze prawem kaduka zabierać pas
    jezdni nie płacąc za to?
  • Gość: Twój psychiatra IP: *.chello.pl 20.11.08, 06:21
    Bolo,weź pigułkę.
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 20.11.08, 10:46
    > Czy Wy, fanatycy zbiorkomu, nie potraficie żyć bez wydojenia
    > innych, tych złych strasznych blachosmrodziarzy, nie możecie być
    > do q.. nędzy samowystarczalni w tych swoich autobusach i
    > tramwajach, musicie jeszcze prawem kaduka zabierać pas
    > jezdni nie płacąc za to?

    Nie frustruj sie tak mocno.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 10:58
    > Nie frustruj sie tak mocno.
    Powiedział ten, co żyje z dotacji, temu kto buli na te dotacje.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 23.11.08, 11:24
    Przepraszam, strasznie mnie boli dupsko po ostatnim spotkaniu z chłopakami.
    Następnym razem się poprawię
  • Gość: liber IP: *.aster.pl 20.11.08, 01:29
    "Skoro już mnie wywołano - proszę - mam w d* kilkanaście tysięcy, bo
    > kilkadziesiąt tysięcy ma dzięki temu ułatwioną podróż."


    Demokracja to jest wola większości z poszanowaniem praw, woli i
    poglądów mniejszości - jeśli tą drugą część się odrzuci, to z
    demokracji robi się ochlokracja - rządy motłochu.

  • Gość: eliza98.1 IP: *.chello.pl 20.11.08, 07:23
    LUDZIE ZOSTAWCIE SAMOCHODY W DOMU!!! Ja jestem w pracy przynajmniej
    40min. wcześniej jeżdząc autobusem niż jak jeszcze poł roku temu jak
    jeżdziłam samochodem.A właściwie to mogę 40min dłużej pospać:)
    POZDRAWIAM wszystkich stojących w korkach:)
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 20.11.08, 10:45
    > Demokracja to jest wola większości z poszanowaniem praw, woli i
    > poglądów mniejszości - jeśli tą drugą część się odrzuci, to z
    > demokracji robi się ochlokracja - rządy motłochu.

    Tu te zasady sa jaknajbardziej zachowane. Rowniez mozesz wsiasc w
    autobus i skorzystac z szybkiego przemieszczenia sie nim. Nie
    chcesz? OK - to twoj wybor.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 10:58
    > Tu te zasady sa jaknajbardziej zachowane. Rowniez mozesz wsiasc w
    > autobus i skorzystac z szybkiego przemieszczenia sie nim. Nie
    > chcesz? OK - to twoj wybor.
    Najpierw poproszę szybki i częsty autobus w każdy zakątek Białołęki i do
    miejscowości podwarszawskich. Wtedy pogadamy o definicji słowa "wybór".
  • tarantula01 20.11.08, 12:26
    Jeśli mowa o miesjcowościach podwarszawskich, to Warszawa ma
    obowiązek zapewnic transport publiczny w granicach Warszawy. To że z
    tranportem publicznym wychodzi poza granice administracyjne gminy
    Warszawa, to jest tylko dobra wola władz.

    Jeśli już o wyborze mowa, to czy wybrałeś Tarchomin do zamieszkania,
    czy inny zakątek Białołęki, czy też miejscowość podwarszawską?
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 13:12
    Ja tam nie potrzebuję, żeby mi ktoś zapewniał autobus - mam auto i prawo jazdy i
    sobie poradzę, jednego tylko oczekuję - że moja kasa będzie wydawana na budowę
    infrastruktury dla mnie a nie rozdawana różnym nierobom i wydawana na zbiorkom,
    który mi nie służy, a zamiast budowy nowej infrastruktury, na jezdni na której
    utrzymanie płacę, będą wygradzane buspasy, na które nie wolno mi wjechać.

    Potem przyłazi mi taki cwaniaczek dojący moją kasę i chrzani mi, że "mam wybór".
  • tarantula01 20.11.08, 17:59
    Gość portalu: bolo napisał(a):
    "Najpierw poproszę szybki i częsty autobus w każdy zakątek Białołęki
    i do miejscowości podwarszawskich. Wtedy pogadamy o definicji
    słowa "wybór". "

    > Ja tam nie potrzebuję, żeby mi ktoś zapewniał autobus - mam auto i
    prawo jazdy i sobie poradzę.

    Moze byś się tak zdecydował.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 18:09
    > Moze byś się tak zdecydował.
    Ja nie muszę się decydować, ja oczekuję od tego, kto mi wpiera, że "mam wybór",
    żeby najpierw zapewnił mi takie warunki w zbiorkomie, jakie ma Tarchomin,
    uprzywilejowany buspasem i zapewnił mi równie elastyczny dojazd tymże zbiorkomem
    w różne warszawskie zadupia, jaki mi daje własne auto.
  • tarantula01 20.11.08, 22:50
    Ale masz prawo jazdy i chcesz sobie poradzić.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 21.11.08, 12:08
    > Ale masz prawo jazdy i chcesz sobie poradzić.
    Więc proszę mi nie przeszkadzać. Jak chcecie buspas, to proponuję go wybudować,
    a nie wygradzać wspólną przestrzeń. Kasę na to można zdobyć podnosząc ceny biletów.
  • Gość: Siwy IP: 212.160.172.* 23.11.08, 11:16
    Wypie...j
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 23.11.08, 11:27
    I co, tylko dlatego że jestem onanistą-homoseksualistą-transseksualistą i lubię
    zwierzęta to od razu tak do mnie piszecie?
  • Gość: WKS IP: 76.76.15.* 24.11.08, 21:54
    Koleś dupa jesteś z ratusza.
  • Gość: liber IP: *.sgcib.com 20.11.08, 12:29
    "Tu te zasady sa jaknajbardziej zachowane"

    Jurek napisał explicite, że ma w d..pie kierowców bo większości
    (czyli zbiorkomowi) się lepiej dojeżdża. Od kiedy określenie "miec
    kogoś w d..pie" oznacza poszanowanie praw czy woli mniejszości..?
    No chyba, że chodzi w dosłownym sensie o mniejszośc gejowską...
  • Gość: kierowca1 IP: *.centrumklima.pl 20.11.08, 13:22
    takie poglądy sa poprostu d.b.lne, nie kazdy moze korzystać tylko z
    komunikacji!
  • Gość: kierowca1 IP: *.centrumklima.pl 20.11.08, 13:18
    Nareszcie kolega/pan ujawnil swoje poglądy! Brawo wiemy na czym
    stoimy!!

    Ciekawe jak te kilkadziesiąt tysięcy miesci się rano do autobusów,

    przyjumując 100 osób/autobus - 10 autobusów to 1000 osób
    a kilkadziesiąt , powiedzmy 40 tysięcy to byłoby 400 autobusów-
    ciekawe kiedy te 400 autobusów pojawia się na Modlinskiej, na pewno
    zabraknie na tę liczbę 2 godzin np 7- do 9 rano.

    a te kilkanascie tysięcy podałem przykładowao ale myślę ,ze raczej
    te proporcje są odwrotne, a poza tym dziwne ,że do Urzędu Gminy
    jakoś się jedzie a potem te niedobitki z tych kilkudziesięcu
    tysięcy wyjeżdżają z Tarchomina samochodami i wszystko się stopuje,

    poza tym gdzie jest totalny zakaz ruchu ciężaroweg/tranzytowego i
    wywrotek - w godz. porannych- to na pewno udrożniłoby przejazd.

    To co się dzieje ostatnio , dzisiaj i wczoraj to jest totalny zawał.
  • misiekka 20.11.08, 18:10
    > przyjumując 100 osób/autobus

    Przegubowy autobus mieści do 200 pasażerów. Autobusy z Tarchomina
    wyjeżdżają w szczycie zapełnione. Same linie ekspresowe przewożą w
    jednej godzinie ponad 6 tysięcy ludzi.
    Dodajmy więc - szyt poranny to 3h, co daje już 18 tysiecy ludzi
    jadących samymi liniami ekspresowymi. A do tego dochodzą jeszcze
    linie 144, 186, 508, 509, 510, które wywożą ponad 14 tysięcy
    kolejnych pasażerów w porannym szczycie.
    Suma to ponad 32 tysiące ludzi.
    Do tego dochodzą autobusy jadące samą Modlińską - linie 723, 801 i
    autobusy PKS i prywatne.
    Dla zestawienia z Tarchomina i Nowodworów wyjeżdza rano ok. 5
    tysięcy samochodów z czego 80% wiezie samego kierowcę, a więc
    maksymalnie 10 tysięcy ludzi.
    Czyli komunikacja miejska przewozi 75% ruchu. Wniosek - ul.
    Modlińska powinna mieć 2 bus-pasy, a nie jeden.

    > poza tym gdzie jest totalny zakaz ruchu ciężaroweg/tranzytowego i
    > wywrotek - w godz. porannych- to na pewno udrożniłoby przejazd.

    I to jest sedno problemu, a nie bus-pas.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 18:17
    > Czyli komunikacja miejska przewozi 75% ruchu. Wniosek - ul.
    > Modlińska powinna mieć 2 bus-pasy, a nie jeden.
    1. Przy założeniu, że Modlińska jest ulicą dedykowaną dla Tarchomina, a jadący z
    innych osiedli posiadają własne, niezależne ulice
    2. Jak również nie widzę powodu, żeby owa większość miała wydzielone 2/3 ulicy
    bez płacenia za utrzymanie jej. Obecnie buspas jest na utrzymaniu ZDM czyli w
    budżecie "drogowym". Proponuję zwiększyć udział pasażerów w kosztach przez
    podwyżkę cen biletów i przejęcie utrzymania 2/3 jezdni przez ZTM.
  • jurek_dzbonie 20.11.08, 19:32
    > 1. Przy założeniu, że Modlińska jest ulicą dedykowaną dla
    > Tarchomina, a jadący z innych osiedli posiadają własne, niezależne
    > ulice.

    Jadący z innych osiedli rozkładają sie tak samo proporcjonalnie jak
    jadący z Tarchomina/Nowodworów.

    > 2. Jak również nie widzę powodu, żeby owa większość miała
    > wydzielone 2/3 ulicy bez płacenia za utrzymanie jej. Obecnie
    > buspas jest na utrzymaniu ZDM czyli w budżecie "drogowym".
    > Proponuję zwiększyć udział pasażerów w kosztach przez
    > podwyżkę cen biletów i przejęcie utrzymania 2/3 jezdni przez ZTM.

    Populistyczna bzdura.
    Heheh.. Aleś przywalił - jak dzik w płot. Wiedz, że: ZDM jest na
    utrzymaniu z podatków ogólnych, a więc tych płaconych i rozliczanych
    przez coroczne sprawozdania podatkowe PIT. Oczywiście ilość
    podatników w autobusach wyraźnie wskazuje na ich przytłaczająca
    większość, a więc większe wpływy do budżetu zapewniają właśnie oni.
    Podatek drogowy za którym sie tu jęczy rozliczany jest na drogi poza
    jurysdykcją ZDM. Stad uzasadnione jest, żeby 2/3 ulicy zajmował bus-
    pas.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 19:50
    Jak krąży kasa między budżetami, to jest kwestia nazewnictwa. Natomiast faktem
    jest, że od każdego km budżet ma zagwarantowany dochód, zaś zbiorkom jest ostro
    dotowany. Powołujesz się na podatki "ogólne", ale je też płacą ci, którzy ze
    zbiorkomu nie korzystają.

    Jestem za urealnieniem tych finansów: niech podatek drogowy w cenie paliwa idzie
    na drogi, bo płacą go ci, którzy z dróg korzystają. Zaś zbiorkom i całą jego
    infrastrukturę (tory tramwajowe, buspasy) niech utrzymują ci, którzy z tegoż
    zbiorkomu korzystają. Najlepiej przez likwidację dotacji i urealnienie cen biletów.
  • jurek_dzbonie 20.11.08, 20:21
    > Jak krąży kasa między budżetami, to jest kwestia nazewnictwa.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem.

    > Zaś zbiorkom i całą jego infrastrukturę (tory tramwajowe, buspasy)
    > niech utrzymują ci, którzy z tegoż zbiorkomu korzystają. Najlepiej
    > przez likwidację dotacji i urealnienie cen biletów.

    Nic nie zabrania kierowcom samochodów korzystać z komunikacji, bo
    jest ona gotowa ich cały czas przyjąć. Dlatego utrzymują ja wszyscy
    mieszkańcy. Tak było i będzie - obojętnie, czy się to tobie podoba,
    czy nie. Zawsze możesz zmienić miasto, kraj, kontynent.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 20:43
    > Nic nie zabrania kierowcom samochodów korzystać z komunikacji, bo
    > jest ona gotowa ich cały czas przyjąć
    Nie jest i nie będzie dostępna i gotowa ich przyjąć.
    Jako taka oferta jest dla dowozu dużych potoków z wielkich osiedli do centrum (w
    sensie odległości przystanku i częstotliwości, choć liczba kursów nie jest
    dostateczna). Ale jeśli ktoś mieszka na zadupiu albo pracuje poza centrum, to
    choć płaci na zbiorkom, to nie dość, że guzik z niego ma, to jeszcze to stoi w
    korkach wywołanych buspasami na okolicznych ulicach.
  • Gość: liber IP: *.aster.pl 20.11.08, 22:58
    "Nic nie zabrania kierowcom samochodów korzystać z komunikacji, bo
    jest ona gotowa ich cały czas przyjąć. "
    Buaaaahaaaha! Przyjąć z otwartymi ramionami powinieneś dodać!
    Fantazja dobra rzecz ale weź się trochę ogarnij, oszołomku: Ludzie
    cofają się o dwa przystanki na Nowodwory (i to nie na pętlę ale na
    przystanek końcowy!),żeby tylko miejsce w autobusie zająć. Tramwaju
    ani metra tu nie ma i nie będzie. Do metra na Starych Bielanach czy
    Słodowcu już szpilki nie można wcisnąć, padają propozycje
    zatrudnienia upychaczy. A nie wszystkim przecież z metrem po drodze!
    Linie tramwajowe i autobusowe poskracane, pokasowane, ludzie latają
    od przesiadki do przesiadki, a co tydzień hop i zmiana. Wiadukt
    Andersa zamknięty, autobusy nabite w uciążliwych objazdach.
    Upychanie w to wszystko jeszcze kierowców to chyba jakaś twoja
    chora, masochistyczna perwersja. Tym bardziej, że ci kierowcy wcale
    nie maja na to ochoty.
  • jurek_dzbonie 21.11.08, 10:31
    > Ludzie cofają się o dwa przystanki na Nowodwory (i to nie na pętlę
    > ale na przystanek końcowy!),żeby tylko miejsce w autobusie zająć.

    To zwykłe wygodnictwo. Tez możesz się cofać. Do lini ekspresowej
    można bez problemu wsiąść na każdym przystanku.

    > Do metra na Starych Bielanach czy Słodowcu już szpilki nie można
    > wcisnąć,

    Hehehe - jakbyś jeździł to byś bredni nie pisał. Jeżdżę w tzw
    szczycie i nie mam problemu z miejscem siedzącym na Marymoncie i
    Wilsona.

    > padają propozycje zatrudnienia upychaczy

    Widocznie ci lubiący upychać potrzebują zatrudnienia.

    > Linie tramwajowe i autobusowe poskracane, pokasowane,

    Ciekawe - spojrzałem przez okno - tramwaje jeżdżą, autobusy też.

    > Tym bardziej, że ci kierowcy wcale nie maja na to ochoty.

    To ich wybór.
  • Gość: liber IP: *.aster.pl 20.11.08, 23:36
    "ilość
    > podatników w autobusach wyraźnie wskazuje na ich przytłaczająca
    > większość, a więc większe wpływy do budżetu zapewniają właśnie
    oni."


    Że co..?! Dotowni zbiorkomowicze z biletem miesięcznym za 80 zł
    przynoszą większe wpływy do budżetu niż dojeni na potęgę
    samochodziarze? Przecież ten wasz zbiorkomowy, tani jak barszcz
    bilecik, to zaledwie ułamek kosztów miesięcznych jakie ponoszą
    zmotoryzowani na eksploatację swoich środków transportu. Każde
    dziecko w tym kraju wie, że kierowcy, to ulubiona krowa dojna
    fiskusa. Z żadnej grupy społecznej,(a już napewno nie z dotowanych
    ciągle zbiorkomowiczów!) nie ściąga się takiego haraczu, jak z
    samochodziarzy właśnie.
    Pokutuje u nas jeszcze komunistyczne myślenie, że samochód to dobro
    luksusowe,(a nie narzędzie codziennego użytku, pracy), i wobec tego
    ten luksus musi być wysoko opodatkowany bo ich posiadacze to ludzie
    bogaci. Czyli klasyczne bolszewickie myślenie: Kułaka należy
    rozkułaczyć.
    A więc jak nie vatem w nich, to akcyzą, jak nie
    akcyzą, to fotoradarem, jak nie fotoradarem to opłatą recyclingową
    czy ekologiczną albo skarbową. W samej cenie paliwa jest ponad 60 %
    różnego rodzaju podatków. Przebija to wszyskie inne produkty
    kupowane przez "nie-samochodziarzy".
    Pewnie uważasz, że państwo powinno brać od samochodziarzy te
    wszystkie pieniądze, te wszystkie podatki, a potem gorąco
    rekomendować im zostawianie aut w garażu i upchnięcie się w ciasnym,
    brudnym i wolnym zbiorkomie na pięć przesiadek? Przecież to komuna w
    najczystszej postaci! Przez dziesiątki lat płaciliśmy podatek
    drogowy (sam płacilem nawet od skutera) i ciągle płacimy w paliwie,
    a teraz drogi na które płaciliśmy stopniowo sie nam okraja. To chyba
    trochę wkurzające i demoralizujące, nieprawdaż?
    Ostrzegam więc przed wojowaniem z samochodziarzami, bo gdy oni
    przestaną słono bulić, to może potem niestarczyć w budżecie dla was
    na dotacje do zbiorkomu, na nowe buspasy i na ich (kosztowną!)
    policyjną ochronę. Proponuję nie walczyć z samochodziarzami bo może
    bardzo szybko się potem okazać, że ręka, którą opluwacie w sporej
    mierze was, beneficjenci budżetu, karmi.
  • jurek_dzbonie 21.11.08, 10:27
    > Każde dziecko w tym kraju wie, ...

    że samochód jest zbytkiem, a nie towarem podstawowym.

    > to fotoradarem,

    Przestrzegajacy przepisów nie płacą frycowego za fotki

    > Ostrzegam więc przed wojowaniem z samochodziarzami, bo gdy oni
    > przestaną słono bulić, to może potem niestarczyć w budżecie dla
    > was na dotacje do zbiorkomu, na nowe buspasy i na ich (kosztowną!)

    Jakoś sie nie przestraszyłem. I chyba nikt inny też.

    > Proponuję nie walczyć z samochodziarzami bo może
    > bardzo szybko się potem okazać, że ręka, którą opluwacie w sporej
    > mierze was, beneficjenci budżetu, karmi.

    Populizm godny Leppera.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 21.11.08, 12:06
    > że samochód jest zbytkiem, a nie towarem podstawowym.
    Tkwisz jeszcze w komunistycznej mentalności. I tacy ludzie rządzą w ZTM!

    > Populizm godny Leppera.
    Prawda jest taka, że zbiorkom jest ciężko dotowany z podatków, w tym z podatków
    osób, które wcale z niego nie korzystają.
  • jurek_dzbonie 21.11.08, 14:26
    > Tkwisz jeszcze w komunistycznej mentalności.

    Hehehehe - wszystkie kraje, w których priorytetyzuje się transport
    publiczny w niej tkwią.

    > Prawda jest taka, że zbiorkom jest ciężko dotowany z podatków, w
    > tym z podatków osób, które wcale z niego nie korzystają

    Zawsze mogą zacząć korzystać.
  • Gość: liber IP: *.aster.pl 22.11.08, 15:38
    "wszystkie kraje, w których priorytetyzuje się transport
    publiczny w niej tkwią."
    Uwaga, jureczek znowu będzie sobie teraz wycierał gębę "wszystkimi
    krajami", które mają buspasy... Owszem-mają ale dlaczego zawsze do
    cholery jakoś zapominać wspomnieć, że te kraje zachodnie mają nie
    jedną, ale przynajmniej kilka linii metra, do tego sprawną kolej
    podmiejską, dworce nie przypominające rzeźni, do tego czyste,
    nieśmierdzące i nie nabite po dach autobusy. Mają nowoczesne mosty,
    a centra miast można omijać obwodnicami. Do większości głównych
    miast można dojechać autostradą, bez dziur i kolein. Ponadto
    samochody mają gdzie zaparkować, nie rozjeżdżają trawników i
    chodników, bo istnieje sieć podziemnych garaży (często płatnych, co
    przynosi dochód miastu).
    Czemu tylko buspasy stawiasz na wzór i piedestał, zapominając o
    innych, ważnych, nieodzownych elementach składowych infrastruktury
    komunikacyjnej? Czemu patrzysz na te "wszystkie kraje" tak wybiórczo?
    Jesteś cyklopem?
  • jurek_dzbonie 24.11.08, 13:20
    > kraje zachodnie mają nie jedną, ale przynajmniej kilka linii
    > metra,

    Nad metrem bus-pasow sie nie wyznacza.

    > do tego sprawną kolej podmiejską,

    W ta strone idziemy.

    > nieśmierdzące

    Nowe kilkaset autobusow jezdzacych po Warszawie nie smierdzi.

    > nie nabite po dach autobusy

    To akurat argument za bus-pasami.
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 22.11.08, 18:03
    > Hehehehe - wszystkie kraje, w których priorytetyzuje się transport
    > publiczny w niej tkwią.
    Nie manipuluj wypowiedziami - napisałem, że pogląd, że samochód jest zbytkiem i
    luksusem, a nie normalnym przedmiotem użytkowym, wywodzi się z komuny. Kraje
    zachodnie, nawet te które dają priorytety dla zbiorkomu, nie robią tego z powodu
    tego, iż uznają samochód za zbytek i luksus. W tych krajach zresztą jest więcej
    aut niż u nas na 1000 ludności, a zbiorkomem przemieszcza się mniejszy procent
    niż u nas.

    > Zawsze mogą zacząć korzystać.
    Nie zawsze. "Zbiorkom to nie taksówka" - to słowa Twoje albo twojego alter ego
    Rychu.
  • Gość: liber IP: *.sgcib.com 21.11.08, 12:31
    "że samochód jest zbytkiem, a nie towarem podstawowym"
    To sprzedaj swój, nowy z salonu! Po co pławisz się w zbytku?
    A kasę przeznacz na towary podstawowe: chleb,mleko, mąkę, kaszę...

    "Przestrzegajacy przepisów nie płacą frycowego za fotki"
    Cieszę się, że chociaż ty jeżdzisz zawsze hiper-przepisowo. Zdrowa
    Siła Narodu z Ciebie!
    "Populizm godny Leppera."
    He, he, dotowany pasażer maskomu z sztucznie tanim biletem w dłoni
    nauczy nas teraz twardych zasad rynku! Będzie ciekawie...

  • jurek_dzbonie 21.11.08, 14:27
    > To sprzedaj swój, nowy z salonu! Po co pławisz się w zbytku?

    Jak będę miał na to ochotę, to tak zrobię.

    > A kasę przeznacz na towary podstawowe: chleb,mleko, mąkę, kaszę...

    Dzięki za radę - skorzystam.

    > Cieszę się, że chociaż ty jeżdzisz zawsze hiper-przepisowo.

    Też możesz.
  • Gość: Paweł IP: 195.187.134.* 21.11.08, 15:29
    Co Wy z tymi pieniędzmi i podatkami roztrząsacie...Jak piję więcej
    wódki i zapłacę więcej akcyzy to mam więcej praw do czegoś. Czy jak
    wpadam w 40% skale podatkową w czerwcu a nigdy nie skorzystałem ze
    służby publicznej zdrowia to co mam mieć specjalny pas ruchu dla
    VIPów?? - jeżdziłem przez rok autobusem, ale od poniedziałku wracam
    postać w korku siedząc z wami w cieple w aucie, bo autobusem
    przestało mi się opłacac jeżdzić, a w zime nie chce mi sie marznąć
    na przystanku czekając na autobus, który tylko teoretycznie jest na
    rozkładzie. Ponarzekać mogę na przyjęta w tym kraju zasadę
    sprawiedliwości społecznej... Dopóki nie zmienią konstytucji tak
    będzie i to żaden argument. Jakie to ma znaczenie dla rzeczywistego
    problemu na zakarkowanej drodze kto ile podatku płaci? Zobaczycie
    teraz co będzie na drogach jak będzie więcej takich jak ja którzy
    rezygnują z autobusu, bo ZTM nie działa tak jak powinien.Bus pas
    obowiązuje w jednym kierunku. A powroty? Wydaje sie wam, że teraz są
    korki jak wracacie, one dopiero będą - w każdym razie wszyscy równo
    postoimy:(
  • Gość: Korek IP: *.aster.pl 23.11.08, 18:40
    Jestem za modyfikacją : po 3 buspasy w każdą mańkę od rana do wieczora.
    Niech się gady z osobówkami wyprowadzą gdzie indziej.
    Pozdrawiam.
    Korek
  • Gość: RST IP: *.siliconsys.com 22.11.08, 18:04
    Jak w temacie. uważać na niego bo to złodziej i pijak.
  • Gość: PAN IP: *.chello.pl 20.11.08, 06:28
    Zlikwidować pasazerów,pieszych i chodniki.Wyciąć drzewa,zaorać i wyasfaltować
    WSZYSTKO,BO JA MAM SAMOCHÓD!
  • eliza98.1 20.11.08, 06:43
    LUDZIE ZOSTAWCIE SAMOCHODY W DOMU!!! Ja jestem w pracy przynajmniej
    40min. wcześniej jeżdząc autobusem niż jak jeszcze poł roku temu jak
    jeżdziłam samochodem.A właściwie to mogę 40min dłużej pospać:)
    POZDRAWIAM wszystkich stojących w korkach:)
  • Gość: edyta IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 08:58
    Spokojnie to jeden taki psychol mieszkający na zadupiu gdzie
    autobusy nie docieraja pod róznymi nickami histerii dostaje i te
    brednie o bus-pasie wypisuje.
  • mlopaci 20.11.08, 11:09
    eliza98.1 napisała:

    > LUDZIE ZOSTAWCIE SAMOCHODY W DOMU!!! Ja jestem w pracy przynajmniej
    > 40min. wcześniej jeżdząc autobusem niż jak jeszcze poł roku temu jak
    > jeżdziłam samochodem.A właściwie to mogę 40min dłużej pospać:)
    A ja, chcąc jeździć autobusem ZTMu musiałbym wstawać dwie godziny wcześniej :-(

  • tarantula01 20.11.08, 12:30
    Idź do władz gminy, w której mieszkasz i zapytaj co robią, aby ten
    stan zmienić.
  • Gość: poważny IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 13:10
    ###tarantula01###- Z tego co widzę z tej całej menażerii kręcącej
    się wokół ratusza na Białołece jedynie Pan ma przebłyski zdrowego
    rozsądku i próbuje coś robić aby usprawnić komunikację z i do naszej
    dzielnicy. W związku z tym apeluję do Pana o uświadomienie tym
    błaznom że, jak ograniczą ruch na Modlińskiej przed puszczeniem
    ruchu lokalnego z Tarchomina Mostem Pólnocnym (tramwaj lub metro z
    choćby jednym przystankiem) to będzie totalny paraliż i niepokoje
    społeczne. Już teraz widać że najdrobniejsza kolizja na jednym tylko
    pasie w godzinach szczytu zatrzymuje praktycznie cały ruch.
  • mlopaci 20.11.08, 18:54
    > Idź do władz gminy, w której mieszkasz i zapytaj co robią, aby ten
    > stan zmienić.
    1) Autobusy stoją w megakorku na Płochocińskiej, a ten mega korek jest
    spowodowany buspasem na Modlińskiej (megakorek jest w dniach gdy buspasa
    pilnuje policja)
    2) Organizacja komunikacji autobusowej w takich rejonach, jest ekonomicznie
    nieuzasadniona - duże dystanse na które podróżują codziennie mieszkańcy
    ok.20-40km + zabudowa jednorodzinna + bardzo różne godziny pracy mieszkańców.
    3) Komunikacja publiczna miałaby sens, gdyby w pobliżu była linia szybkiej kolei
    lub linia tramwaju o dużej prędkości podróżnej (ale nie takiego jaki znamy z
    Warszawy, który zatrzymuje się do kilkaset metrów). Busiki mogłyby wówczas
    rozwozić i dowozić mieszkańców osiedli do/z stacji kolejowej/tramwajowej.
    4) I jeszcze opis, tego co zrobiono w Utah w podobnej sytuacji do tej która jest
    teraz w aglomeracji Warszawskiej "In response to the rapid population growth of
    the southern Salt Lake County area, a ten-lane freeway, the Mountain View
    Corridor, a light rail line, UTA TRAX, and a double-decker commuter train,
    FrontRunner, are being built to facilitate efficient transportation." I ani
    słowa o autobusach i buspasach, tylko autostrada i kolej.
  • Gość: Borys IP: *.aster.pl 25.11.08, 21:20
    A poza tym to nic innego ci nie dolega?
  • Gość: bob IP: *.jvc.pl 20.11.08, 13:36
    Ja też jestem za zlikwidowaniem bus pasa!!! Jak można zabrać 2 pasy
    ruchu tylko dla autobusów na tak obłożonej trasie? Przecież to jest
    jakiś debilizm, żeby bus pas miał szerokość 2 pasów! Prawda jest
    taka, że nie każdy może dojechać do pracy autobusem (nie wszyscy
    pracują w centrum!). Gdyby nie te popie..one bus pasy wszystkim
    jechałoby się szybciej, bo nie byłoby takich korków. Jedynym
    rozwiązaniem jest zlikwidowanie lub zwężenie bus pasa do normalnych
    wymiarów i zakaz ruchu ciężarówek i tirów w godzinach porannych. I
    przestańcie się rzucać, że autobusem szybciej i więcej ludzi jeździ
    bo to sie odbywa w jakiś drakońskich warunkach, a i tak dojazd do
    innych dzielnic niż centrum nie obędzie się bez kilku przesiadek.
  • Gość: zielony IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 13:46
    Zrobić płatny wjazd do centrum! Ciekawe że ci zaradni, energiczni
    kierowcy muszą się tu na forum internetowym wypłakiwać. Przesiądźcie
    się do komunikacji zbiorowej poczytacie sobie książeczki albo
    gazetki, posłuchacie muzyczki, porozmawiacie z sąsiadami. Więcej
    buspasów w naszym mieści!
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 13:50
    Ja już płacę za siebie i za infrastrukturę dla mnie w cenie paliwa.
    Ty zacznij płacić 100% za ten ukochany zbiorkom, to pogadamy o nowych obciążeniach.
  • Gość: zielony IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 13:56
    O rany to nie płać przesiądź się na rower i nie płacz jak baba! Ja
    też płacę za bilety. Poza tym kierowców (szczególnie indywidualistów
    samotnie wożących się po mieście) powinno dodatkowo obciążyć się
    specjalnym podatkiem ekologicznym za zawłaszczanie terenów
    publicznych pod parkingi i inne takie oraz zanieczyszczanie
    środowiska!
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 14:18
    > O rany to nie płać przesiądź się na rower i nie płacz jak baba!
    To może rowerzystów obciążmy obowiązkiem brania na bagażnik darmowego pasażera,
    zobaczymy, czy nie będziesz "płakał jak baba".

    > Ja też płacę za bilety.
    Problem w tym, że do Twojego biletu idą potężne dotacje min. z moich podatków.

    > Poza tym kierowców (szczególnie indywidualistów
    > samotnie wożących się po mieście) powinno dodatkowo obciążyć się
    > specjalnym podatkiem ekologicznym za zawłaszczanie terenów
    > publicznych pod parkingi
    Teren publiczny jest tyle wart, o ile jest dobry dojazd do niego, w tym
    samochody i parkingi. Możliwość dojazdu kreuje ten teren publiczny, a nie obniża
    jego wartość. Przykładem są "tereny publiczne" nieużytków na Kawęczynie - brak
    dojazdu i brak chętnych na zamieszkanie czy spędzanie tam wolnego czasu.
  • Gość: WWW IP: 67.159.44.* 23.11.08, 19:33
    Jak się umyjesz wieśniaku to może cie do swojej fury służbowej zaproszę. Oczywiście ładne Panie zawsze zapraszam. Mężatki również.
    WWW
  • Gość: bob IP: *.jvc.pl 20.11.08, 14:00
    człowieku co ty bredzisz? jaki wjazd do centrum? ja do centrum nie
    musze wjeżdżać tak jak pewnie większość osób jadących samochodem.
    gdyby wszyscy w centrum pracowali to nikt nie jezdzilby samochodem.
    wkurza mnie faworyzowanie jednej grupy, kosztem drugiej. dlaczego
    tylko dlatego ze mam samochod musze sie kisić w korku podczas gdy
    inni jadą sobie pustym pasem o szerokości 10m, na którym moznaby
    wytyczyć spokojnie 2 pasy - jeden dodatkowy dla samochodów i drugi
    dla autobusów
  • Gość: eliza98.1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.08, 13:57
    Jeżeli zlikwidują pas dla autobusów to osoby korzystające w tej chwili z
    komunikacji miejskiej przesiądą się w samochody i dalej będą korki takie jak
    są.Nie można zakładać przecież że te osoby które w tej chwili jeżdżą autobusami
    robią to dlatego że nie mają samochodów.Ja osobiście jeżdżę autobusem bo tak
    jest szybciej:)
  • Gość: wienio IP: *.chello.pl 20.11.08, 14:11
    Zrozum,że tu nie chodzi o to,żeby jedni jeździli szybciej(autobusami)a drudzy
    wolniej(samochodami).Trzeba zlikwidować buspasy,żeby WSZYSCY jeździli jednakowo
    wolno.Wtedy będzie sprawiedliwie.Z tego samego powodu blachosmrodziarzy tak
    drażnią rowerzyści-bo są szybsi od samochodów stojących w korkach.Przecież to
    skandal,żeby taki rowerek za góra kilkaset złotych był praktyczniejszy i szybszy
    od samochodu na 10 letni kredyt.ZAKAZAĆ!
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 20.11.08, 14:20
    Bzdura, rowerzyści drażnią, bo łamią elementarne przepisy ruchu drogowego i
    spowalniają dojazd innym. Dodatkowo mają ogromne roszczenia co do budowy
    specjalnej infry dla nich, uspokajania ruchu samochodowego, zapewniania im
    bezpieczeństwa, choć nie płacą ani grosza podatku drogowego z tytułu jazdy rowerem.
  • Gość: zielony IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 14:22
    No jak nie masz samochodu to znaczy że jesteś nędzarzem i
    nieudacznikiem a w dodatku jeszcze lewakiem który wyciąga łapy po
    cudze ciężko zarobione w korporacji pieniądze. Grodzone osiedle,
    kredyt na 40 lat i własne auto oto symbole statusu społecznego!
    Tylko żal troszkę że inni to też mają i jest ich tak wielu że aż
    ulice korkują ;)
  • Gość: chomont IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.11.08, 14:20
    Te głupki typu "bob", "bolo" i nnni nie potrafią pojąć że, problem
    nie leży w bus-pasach lecz w lawinowo rosnącej liczbie użytkowwników
    dróg w tym rejonie i totalnej bezczynności władz w zakresie
    rozwiązywania tych problemów. Szeroko rozumiany Tarchomin a także
    Nowodwory ,Winnica i np. Jabłonna czy Legionowo w astronomicznym
    tempie się rozrastają a komunikacja ta sama jak za Gierka. Jazda tym
    kawałkiem bus-pasa przebiega w żółwim tempie bo jest masa wjazdów i
    wyjazdów blokujących ruch i w sposób istotny go nie spowalnia.
  • maklik 20.11.08, 19:01
    ...zmieści się wtedy dwa razy tyle samochodów, a przy wjeździe na
    Grota ustawmy wyrzutnie przerzucające bezkolizyjnie na drugi brzeg.
    A przy ratuszu kosmodrom i wystrzelmy władze miasta jak najdalej
    stąd.
  • kamel_007 21.11.08, 10:37
    Ciemność, widzę ciemność...
  • Gość: Zenek IP: *.shr.phx3.secureserver.net 22.11.08, 18:00
    BUS PAS ma być jeszcze na Grocie. Powariowal ten wasz radny !!!!
  • jurek_dzbonie 24.11.08, 13:21
    > BUS PAS ma być jeszcze na Grocie. Powariowal ten wasz radny !!!!

    I bardzo dobrze. Potrzebny jest mieszkancom - wiecej takich wariatow!
  • sassybrown 24.11.08, 13:46
    Koleś ty się lecz! Weźcie sobie cały Grota pod bus pas bo
    mieszkańcom potrzebny, ale wybudujcie drugi most i nowe drogi bo
    kierowcom tez są potrzebne! Sic! Co za chore i egoistyczne myślenie.
    O takiego będziesz miał ten bus pas! Tym razem kierowcy się zbuntują
    i to nie tylko z Nowodworów i Tarchomina ale z całej Białołęki i
    Bródna! Co wy myślicie, że święte krowy jesteście w tych autobusach
    i was ruszyć nie można!
  • Gość: RST IP: *.shr.phx3.secureserver.net 22.11.08, 18:09
    bo nie da sie w tych busach wytrzymać.
    Jak sie sika to sie myje fiu-ta a nie tylko szyje.
  • Gość: Siwy IP: 212.160.172.* 23.11.08, 11:34
    Do "Bolo", autora tego postu i innych trolli!!!

    To że mieszkacie we wsiach podwarszawskich i nie macie dobrego połączenia nie
    uprawnia was, moi drodzy, do osądzania ZTM, bo jak nazwa wskazuje jest to zakład
    transportu MIEJSKIEGO, debile, zrozumcie to. Płacicie podatki w swoich wsiach i
    od tych swoich wiejskich władz wymagajcie transportu. Ja mieszkam w Warszawie,
    mam samochód (a więc płacę te wszystkie niesamowite według wieśniaków podatki) a
    jednak jako młody i wykształcony europejczyk dojeżdżam do pracy komunikacją
    miejską. Rozumiem, że uzbieraliście te 12 tyś. na wymarzonego passata i teraz
    "szlachta" chce się pokazać na mieście swoimi furmankami, ale te właśnie wasze
    furmanki korkują stolicę, nie buspass, ku..., tylko wy sami!!!
  • Gość: cielago IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.08, 12:14
    Możesz podac miejsce urodzenia? bo z tekstu to wsiokiem napływowym
    na kilometr zajeżdża. i to nie nie takim "wsiokiem" jak sugerujesz z
    obrębu aglomeracji, co od lat przynajmniej nastu z warszawą jest
    związany, ale debilnym burakiem z jakiejś popegieerowskiej wsi na
    lubelszczyźnie. Napływ niech sobie nie wyobraża, że jak rodzinne dwa
    hektary sprzedał i "apartamient" kupił 38m2 to od razu
    się "miastowym" stał. Potrzeba jeszcze zmienić mentalność. A to
    długie lata są potrzebne na to, o ile w ogóle.

    Pozdrawiam aglomerację.

    (mieszkaniec szmulek - dla napływu to ta "zła" Praga)
  • Gość: chomont IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.11.08, 14:47
    Nie ubliżaj pożądnym ludziom bo my na Powiślu takich jak ty nigdy
    nie uznawaliśmy za Warszawiaków. Warszawa jest tylko po jednej
    stronie rzeki zwłaszcza dla chamów.
  • bye-bye 24.11.08, 16:07
    BREDZISZ. Twój post składa się z bredni (zwłaszcza to zdanie o
    mentalności miejskiej/wiejskiej (???) , które nijak się ma do tekstu-
    również bardzo mONdrego- do którego się odnosisz a poza tym jest
    głupie)

    I pewnie nie bredzisz dlatego, że mieszkasz tam gdzie mieszkasz,
    tylko prawdopodobnie dlatego, że jesteś niezbyt inteligentny.
    Współczuję.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.