Dodaj do ulubionych

Prawoskręt w ul. Lewandów

10.10.11, 13:31
No to w ramach barykadowania przejazdów ulicami mamy słupki na końcówce ul. Lewandów. Rano jest korek kilometrowy. Już dzisiaj piszę do ZDM o wybudowanie prawoskrętu. Kto stoi w korku zapraszam do przyłączenia się, może jak nam zrobią prawoskręt będzie się marnowało trochę mniej czasu.
Edytor zaawansowany
  • bialoleka.jest.jedna 10.10.11, 13:44
    Dodatkowo wartoby zrobić prawoskręt (dla jadących od TT) z Głębockiej w Lewandów i lewoskręt (dla jadących od MarcPola).

    Słupki blokują przed jazdą po chodniku, który jak nazwa wskazuje służy do chodzenia.

    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • bialoleka.jest.jedna 10.10.11, 13:46
    Korek spowodowany jest przez budowę łącznika Skarbka z Gór i Magicznej. Ma potrwać 3 tygodnie. Wówczas ruch na Głębockiej będzie mniejszy.

    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • old.school 10.10.11, 14:10
    bialoleka.jest.jedna napisał:

    > Korek spowodowany jest przez budowę łącznika Skarbka z Gór i Magicznej. Ma potr
    > wać 3 tygodnie. Wówczas ruch na Głębockiej będzie mniejszy.
    >
    Nie wierzę, że wierzysz w to co piszesz...
  • old.school 10.10.11, 14:11
    bialoleka.jest.jedna napisał:

    > Korek spowodowany jest przez budowę łącznika Skarbka z Gór i Magicznej. Ma potr
    > wać 3 tygodnie. Wówczas ruch na Głębockiej będzie mniejszy.
    >
    Tak to miało być =)
  • bialoleka.jest.jedna 10.10.11, 14:33
    Po zakończeniu budowy pętli os. Derby oraz nowego łącznika z ul. Magiczną i po otwarciu przejazdu ul. Magiczną, które po remoncie ma nastąpić, ruch na ul. Głębockiej w rejonie ul. Lewandów powinien się zmniejszyć.

    smile

    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • sibeliuss 10.10.11, 17:08
    Słupki stoją na chodniku, więc w czym masz problem?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • old.school 10.10.11, 18:33
    Kolega z gatunku tych, co to "nieważne że CHODNIK jest do CHODZENIA, JA muszę przejechać!"

    Sam tamtędy często jeżdżę autem i proponuję: można objechać Oknicką i Berensona. Dla chcącego nic trudnego! =)
  • mmm3211 10.10.11, 20:38
    słupki na chodniku bardzo ważne i potrzebne, nie rozumiem po co chodnik po tej stronie Głębockiej, przystanek jest przecież po drugiej stronie, a dojście do niego masakra, tak samo jak dojście od przystanku Grodzisk do przejścia dla pieszych i do osiedli Lewandów. Zapraszam radnych do skorzystania z tego przejścia po deszczu, tak naprawdę to jedno wielkie bajoro, nie myślę nawet o przejściu przez pasy, czy chodnikiem w stronę sklepu suchą nogą, marzę żeby nie być mokrą do pasa.
  • jolsaw1 11.10.11, 09:05
    Witam,
    Mam nadzieję, że to nie pan jest tym "szalonym "kierowcą, który przejeżdża Oknicką i Berensona rano i na oko ma na liczniku lekko ponad 60 na godzinę. Zgroza. Mam zamiar wystąpić z pismem o ograniczniki na tym właśnie odcinku. Jeśli jeszcze raz zauważę tego pana z taką prędkością to zgłaszam sprawę na policję. Tą drogą codziennie idą dzieciaki do szkoły na Zaułku. Ponieważ nie ma tam chodnika (odcinek od Oknickiej do Chudoby) to idą poboczem i po prostu strach jechać więcej niż 30km/godz.
    Sama jeżdżę samochodem i wcale mi nie przeszkadzają żadne słupki i ograniczenia. Ja jestem w samochodzie, a pieszy ma zawsze w plecy- zwłaszcza dzieci.
  • sibeliuss 11.10.11, 10:52
    jolsaw1 napisała:

    > Mam zamiar wystąpić z pismem o ograniczniki na tym właśnie odcinku.

    Oby jak najszybciej, wtedy ZTM wycofa stamtąd autobusy i 120 i 132 nie będą robiły kółka po Grodzisku. Zawsze te 7 minut szybciej.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • bialoleka.jest.jedna 11.10.11, 10:58
    i kilkaset osób korzystających z ZTM będzie szło do przystanku 20-30 min?
    Niezbyt dobry pomysł. Nie wierzę, żeby ZTM zdecydował się na taki ruch.
    Nie ma chyba szans na zbudowanie spowalniaczy na drodze publicznej. Trzeba starać się o chodnik, bo te zakręty na Berensona są rzeczywiście przerażające.

    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • jolsaw1 11.10.11, 11:34
    sibeliuss napisał:
    "Oby jak najszybciej, wtedy ZTM wycofa stamtąd autobusy i 120 i 132 nie będą robiły kółka po Grodzisku. Zawsze te 7 minut szybciej."

    Czy myśli pan, że mieszka sam na ZB i autobusy jeżdżą tylko dla pana?
    Jeśli te 7 minut ma pana zbawić to trzeba było zamieszkać w okolicy swojej pracy. Zyskałyby pan nie tylko 7 minut. No chyba, że został pan zmuszony do zamieszkania na ZB.

    Niektórzy nie widzą nic poza czubkiem swojego nosa.

  • sibeliuss 11.10.11, 12:39
    A czy wyczuwasz mój sarkazm?
    ps. na pana to musiałbym mieć swój pałac i kilka wsi w kluczu, a nie mieszkać w blokowisku (na forum unikamy zwrotów panujących)
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • bialoleka.jest.jedna 11.10.11, 12:53
    dwa dobre i trzecie najlepsze!

    1. światła
    2. rondo

    3. budowa dróg wyjazdowych (znajdujących się zresztą w planach) z osiedli lewandowych do ul. Głębockiej (ul. Podłużna, Sieczna, Kartograficzna) a przede wszystkim umożliwienie wyjazdu do ul. Geodezyjnej, czyli w rzeczywistości do Trasy Toruńskiej. Przeszkodą jest rów melioracyjny i "brak pieniędzy" w kasie miasta.
    Brakuje dosłownie 6 metrów drogi, żeby połączyć Lewandów z Trasą Toruńską, co będzie oznaczało jakieś 1000 samochodów na Lewandów i Głębockiej mniej.
    Pomijam już fakt, że połączenie to (i te do Głębockiej) są wpisane do lokalnego MPZP.

    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • bialoleka.jest.jedna 19.10.11, 09:00
    Jeżdżą jak wariaci. Czy to w dzień, czy w nocy.
    imageshack.us/photo/my-images/818/191020111398.jpg/
    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • old.school 19.10.11, 10:46
    Od razu jak wariaci.
    W nocy było koło 0, rano spadła mżawka, a przecież polski kierowca jeździ na oponach "całorocznych", bo po co zainwestować w zimówki albo i w deszczówki.
    I efekt jak na zdjęciu!
  • bialoleka.jest.jedna 19.10.11, 10:53
    przy 60 km/h by się chyba tak nie złożył?

    --
    Społeczna Inicjatywa na rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    www.bialolekajestjedna.blogspot.com
  • old.school 19.10.11, 11:01
    Wystarczy że kierowca:
    a) rozmawiał podczas jazdy przez komórkę (nagminne),
    b) miał niesprawne hamulce (prawdopodobne),
    c) miał refleks szachisty i za późno zaczął hamowanie (możliwe),
    d) był "wczorajszy"
    Wybierz właściwą odpowiedź (może być więcej niż jedna).
  • varsava 19.10.11, 11:39
    nie na temat, ale akurat całoroczne najlepiej by się spisały w takich warunkach chyba, że ktoś założył już zimówki

    bo przy zamarzającej mżawce letnie opony nic nie dadzą (nawet z rowkiem do odprowadzania wody)

    pomijając fakt, że dobre całoroczne (bez nazw, ale kosztujące 1,5 raza tyle, ile letnie, czy zimowe) są lepsze od przeciętnych zimówek:

    www.auto-swiat.pl/1-na-kazda-okazje-test-opon-calorocznych-w-rozmiarze-19565-r-15
    i podsumowanie, jakby komuś nie chciałoi się czytać całego testu:

    PODSUMOWANIE - Koncerny z branży motoryzacyjnej zanudzają nas kolejnymi, rzekomo coraz bardziej ekologicznymi rozwiązaniami. Łączy je jedno – firmy mogą na nich zarobić miliony. O oponach całorocznych praktycznie się nie mówi. Nikt ich nie reklamuje, nie ma też kampanii medialnych, które promowałyby ich używanie. Gdyby stały się popularne, branża oponiarska straciłaby krocie!
    Dla środowiska naturalnego i dla naszych kieszeni to, czy do auta kupimy cztery, czy może jednak osiem opon, ma olbrzymie znaczenie. Nasze tegoroczne testy wykazały, że ogumienie całoroczne wymaga pewnych wyrzeczeń, ale w codziennej eksploatacji nie jest gorsze od lansowanych sezonowych opon „zielonych”. Jeśli ktoś zamierza zdecydować się na zakup jednego kompletu opon na cały rok, powinien pamiętać o dwóch rzeczach: po pierwsze, nie nadają się one do ostrej, sportowej jazdy, a po drugie, nie wolno oszczędzać przy ich zakupie.



    --
    Zielona Białołęka na Facebooku
  • old.school 19.10.11, 11:57
    Zimówki powinno się zakładać, gdy średnia dobowa temperatura spadnie poniżej 7 stopni.
    Tyle teoria.
    W praktyce gros kierowców jeździ na łysych oponach, bo po co mieć dobre ogumienie?
    Ostatnie spadki temperatur dawały już pretekst ku temu, by jak nie zrobić wymiany to chociaż pomyśleć o zakupie - bo jest już na to najwyższy czas.
    Ja już to zrobiłem i mam święty spokój smile
  • varsava 19.10.11, 12:36
    ja mam teraz dwa komplety, bo tak kupiłem z autem, ale kilka poprzednich sezonów przejeździłem na klasowych całorocznych i było lepiej, niż OK a i kłopot odpadał (musiałem tyllko ciśnienia pilnować)




    old.school napisał:

    > Zimówki powinno się zakładać, gdy średnia dobowa temperatura spadnie poniżej 7
    > stopni.
    > Tyle teoria.
    > W praktyce gros kierowców jeździ na łysych oponach, bo po co mieć dobre ogumien
    > ie?
    > Ostatnie spadki temperatur dawały już pretekst ku temu, by jak nie zrobić wymia
    > ny to chociaż pomyśleć o zakupie - bo jest już na to najwyższy czas.
    > Ja już to zrobiłem i mam święty spokój smile


    --
    Zielona Białołęka na Facebooku
  • old.school 19.10.11, 12:57
    No widzisz, bo Ty jesteś świadomym kierowcą smile
    Takich nam trzeba jak najwięcej smile
  • varsava 20.10.11, 09:15
    ale zasadniczo uważam, że kupowanie dwóch kompletów opon, jak ktoś normalnie (bez szaleństw) jeździ samochodem poniżej pewnej mocy i jeździ głównie po mieście i okolicach to po prostu wyrzucanie kasy
    --
    Zielona Białołęka na Facebooku
  • tarantula01 08.12.11, 21:23
    Widzę, że jest już wątek, więc się dokleję.
    Do mnie też trafił problem skrzyżowania ul. Głębockiej z ul. Lewandów. Po wysłaniu wniosku:
    radny.com.pl/dok2kadencja/int2kadencja/int2_144-gle111102lew-sygn.pdf
    otrzymałem odpowiedź z ZDM:
    radny.com.pl/dok2kadencja/int2kadencja/int2_144-gle111124lew-sygn_zdm.jpg
    Studium już wykonano i "sugeruje" ono przebudowę tego skrzyżowania w dosyć odległej (2025) perspektywie czasowej:
    siskom.waw.pl/planistyka-warszawa-sk-bialoleka.htm
    bez potrzeby budowy sygnalizacji.
    Mam nadzieję, że podpisy mieszkańców, które pewnie już zostały złożone do Prezydenta, pozwolą trochę przyśpieszyć zadanie.

    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • bialoleka.jest.jedna 09.12.11, 09:01
    To studium zamiast pomóc Białołęce, skazuje ją na inwestycyjną zapaść!
    w 2025 będzie można wszystko zaorać i zbudować stadion olimpijski, bo żyć się na pewno nie da.

    --
    Społeczna Inicjatywa na Rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    BLOG
    FACEBOOK
  • bialoleka.jest.jedna 09.12.11, 10:07
    Badania do studium wykonywano w połowie 2010 roku. W kwietniu zlecono badania, w grudniu opublikowano 200-stronicowy raport.

    Od tamtej pory powstało kilkadziesiąt bloków, do których wprowadziło się ok. 3-4 tys. osób.
    Podnosi się larum, że JW buduje Zieloną Dolinę (skądinąd wielkie osiedle na 1500 mieszkań), które w przyszłości zmieni wschodnią Białołękę i wpłynie na jakość komunikacji, kompletnie ignorując osiedla już wybudowane! Lewandów (JW + Victoria) to ok. 1500 mieszkań i domków jednorodzinnych. Większość z mieszkańców wybiera trasę Lewandów-Głębocka. ZTM daje właściwie tylko taką możliwość.

    Zakładany w Studium przyrost ludności w ok. Lewandowa jest znacznie niedoszacowany.

    Studium podaje:
    Derby + Brzeziny (zachód od Głębockiej)
    2010 11.000 osób
    2015 12.500 osób
    2025 15.500 osób
    2035 20.000 osób

    Lewandów (wschód od Głębockiej)
    2010 4.800 osób
    2015 6.000 osób
    2025 9.500 osób
    2035 12.000 osób

    Tymczasem wg naszych obliczeń wynika, że na Derbach i Brzezinach faktycznie mieszka ok. 11.000 osób, ale na Lewandowie (osiedla Agroman, JW, Victoria Dom, Asbud) mieszka ok. 10.000 osób, z czego połowa ma wyjazd do ul. Lewandów, połowa do Głębockiej. Już teraz osiągnęliśmy poziom przewidywany na 2025 rok. Kolejne bloki (JW, Dolcan) są w budowie. Biorąc to pod uwagę rondo powinno powstać już teraz!

    Ale wiadomo, mieszkańcy sobie a miasto głuche (ślepe) na argumenty swoje.


    --
    Społeczna Inicjatywa na Rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    BLOG
    FACEBOOK
  • tw.zecik 09.12.11, 14:01
    > Studium już wykonano i "sugeruje" ono przebudowę tego skrzyżowania w dosyć odle
    > głej (2025) perspektywie czasowej

    W 2025 r nie będzie już takiej potrzeby bo (zacytuję samego siebie z innego wątku): "Ci co ich będzie stać wyprowadzą się, reszta umrze z głodu z powodu braku kasy, wynikającej z niemożności dojechania do pracy".
    --
    agent ze WSI wink
    www.youtube.com/watch?v=F_Oxtn000L8
    www.youtube.com/watch?v=Ty-3SDp7cb8
    youtu.be/mhDilu7-1DQ
  • tarantula01 19.01.12, 21:26
    Skrzyżowanie zostało zakwalifikowane na listę skrzyżowaniu na których powinna pojawić się sygnalizacja:
    radny.com.pl/dok2kadencja/int2kadencja/int2_144-gle120112lew-sygn_zdm.jpg
    ale bez terminu realizacji.
    Proszę zatem wszystkich Państwa o ponowne pisma do Prezydenta w sprawie tej sygnalizacji oraz do radnych, których wybieraliście, aby tez pomogli.
    --
    Pozdrawiam
    www.radny.com.pl
    Wojciech Tumasz (Wspólnota Samorządowa Gospodarnosc)
    Strona internetowa SISKOM
  • bialoleka.jest.jedna 20.01.12, 09:42
    Dobra wiadomość p. Wojtku. Dziś jeszcze da się żyć bez tych świateł, ale za 1-2-3 lata byłoby ciężko.

    --
    Społeczna Inicjatywa na Rzecz
    Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
    "Białołęka Jest Jedna"
    BLOG
    FACEBOOK
  • ravak1 12.12.11, 08:36
    Nie bardzo wiem jakiie maja znaczenie słupki na chodniku do korków na jezdni?
    Cos sie komus pomieszalo! Chyba ze jezdzimy po chodniku (tacy niestety są!!!), to rzeczywiscie bedzie utrudnienie.
    Problem organizacji ruchu na skrzyżowaniach oczywiście jest i konieczne są pilne rozwiazania
    Moim zdaniem do sprawy powinni włączyć sie deweloperzy (pieniadze) , którzy wymuszaja na urzednikach kolejne zezwolwenia na budowe blokow nie liczac sie z poźniejszymi problemami mieszkancow.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka