Dodaj do ulubionych

Komunikacyjnie ZB się dzieli na Derby i resztę

22.10.15, 08:27
Czytam o planach komunikacyjnych ZTM i dzielnicy, ma powstać linia ekspresowa z Derbów do Metra Marymont. A czy w czyimś rozumku mieści sie, że od Berensona na północ też jest jakiś świat? Tam docierają 2 linie, słownie DWIE. Nie liczę szkolnych ogryzków 304 i 334, których rozkład jest dostosowany do szkół i zwykły zjadacz chleba może skorzystać przez przypadek. Zarówno 120 jak i 134 maja trasę jak jelito cienkie, długą i zawiłą i nikt komu się spieszy nie będzie z nich korzystał na odcinku dłuższym niż musi. Częstotliwość też jest dziadowska, nie istnieja godziny szczytu - 134 cały dzień co 30 minut, 120 od Grodziska do Olesina do 20 minut.

Ponieważ działa magia czerwonych cyferek zatem i w 132 tłoku nie ma odkąd pojawiło się E-7, ale jest to jedyna linia łącząca Ostródzką z metrem. Może czas pomysleć nie o ekspresie dublującym 132 tylko o linii, która spenetruje północną część ZB i dowiezie ludzi najprostszą drogą do metra lub tramwaju.
--
W życiu wszystko jest pożyczone
Edytor zaawansowany
  • 24.10.15, 12:08
    Nie ma tloku w 132? To zapraszam codziennie na przystanek Wspolczesna 01 o godzinie 7-7:20.
  • 26.10.15, 09:16
    Jadę tuż przed 7, nie siedzę, ale też nie stoję w drzwiach. Może zatem czas wnioskować o przeguby w godzinach wzmozonego szczytu.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • 26.10.15, 09:33
    Dziś znowu nie zmieściłam się do 132 o godzinie 7:11.
    Piszę do ZTM codziennie, ale jeśli tylko ja będę pisać to obawiam się, że nic nie zdziałam.
  • 25.10.15, 16:28
    W 132 w granicach godziny 7 jest to co się dzieje w 527 na Młodzieńczej...
  • 26.10.15, 13:43
    No właśnie!!! Jeśli by zatem trasa 134 została wydłużona do (M) Marymont i pozbawiona "turystycznej" pętelki po Bródnie to także korzystający z przystanku Współczesna 01 w godzinach 7-7:20 zyskali by dodatkową alternatywę płynnego dotarcia do metra. O korzyściach dla mieszkających "od Berensona na północ" nawet nie wspominam, bo jest to nader oczywiste. Doprawdy nie rozumiem dlaczego to najprostsze z możliwych rozwiązanie nie zostało jeszcze wdrożone...
  • 26.10.15, 15:16
    Czym zastąpisz połączenie Ostródzkiej z Bródnem? O potrzebie takiej relacji pisać nie muszę.
    ps. są tacy, którzy jadą 134 i tramwajem - nie każdy korzysta z metra.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • 31.10.15, 16:10
    Np.: przystankiem "Toruńska", na górze masz tramwaj, który zazwyczaj w tym miejscu jedzie prawie pusty...
  • 04.11.15, 14:46
    brawo piotrusx!! Poza tym mam przeczucie graniczące z pewnością, że na pytanie która trasa linii 134 byłaby korzystniejsza - czy dotychczasowa, czy jednak z krańcem (M) Marymont i bez "kółeczek" po Bródnie - większość ankietowych z ZB opowiedziała by się jednak za tym drugim rozwiązaniem. Jednakże, aby spełnił on swoją rolę musiały by zostać wprowadzone oba warunki! Wydłużenie bowiem do (M) Marymont z zachowaniem dotychczasowego zwiedzania bródnowskich straganów byłoby bezcelowe, ponieważ nikt (no może z małymi wyjątkami z tego forum) nie będzie chciał brać udziału w takich eskapadach. Jedynym obowiązującym układem przystankowym powinien być poniższy i pod taką petycją pierwszy się podpisuję!
    (o) Olesin
    ( ) Ruskowy Bród
    ( ) Tymotki
    ( ) Mańkowska
    ( ) Jarzębinowa
    ( ) Zdziarska
    ( ) Zdziarska-Kanał
    ( ) Mańki-Wojdy
    ( ) Małego Rycerza
    ( ) Małych Dębów
    (o) Ostródzka-Szkoła
    ( ) Berensona
    ( ) Juranda ze Spychowa
    ( ) Piasta Kołodzieja
    (o) Współczesna
    ( ) Ostródzka
    ( ) KS Polonez
    ( ) Toruńska
    ( ) PKP Toruńska
    (o) Żerań FSO
    (o) Os. Potok
    (o) Park Kaskada
    ( ) Park Kaskada
    (o) Metro Marymont
    (o) Metro Marymont
  • 05.11.15, 08:00
    Realnie patrząc, wątpię aby ZTM pozwolił na dublowanie się 132 i 134 na tak długim odcinku. Nie można się doprosić o przegubowce i lepszy rozkład na 132, a co dopiero o drugą linię.

    To tak jak z 334, które zamiast blokować zatokę przystankową na Jesiennych Liści mogłoby jechać pod CH Targówek i kończyć trasę razem ze 126.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • 05.11.15, 10:52
    No to taka historia: z krańca (M) Marymont kursują dwie następujące linie 705 i 735, których trasa dubluje się aż do... Nieporętu. Można przewalczyć takie rozwiązanie będąc nawet podwarszawską gminą? Można! Ponadto od przystanku "Park Kaskada" aż na Nowodwory jadą "po swoich śladach" 186 i 518... Na Tarchomin można, na ZB się nie da...
  • 05.11.15, 13:36
    pierwszy-z-brzegu napisał:

    > No to taka historia: z krańca (M) Marymont kursują dwie następujące linie 705 i
    > 735, których trasa dubluje się aż do... Nieporętu.

    Nieporęt za to płaci big_grin

    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • 04.11.15, 09:56
    Proszę Państwa, może napiszemy petycję i zaczniemy zbierać podpisy?

    --
    "Ten kto chce szuka sposobu,
    Ten kto nie chce szuka powodu"
  • 05.11.15, 08:00
    I to jest myśl.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • 12.11.15, 16:25
    No i warto było pisać codziennie do ZTM - nie ukrywam- mam trochę własnej satysfakcji. A jak w poniedziałek zobaczę przegubowca to będzie miło.

    Tekst linka
  • 13.11.15, 08:33
    Ciekawe, który radny przypisze sobie ten sukces smile
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.