Dodaj do ulubionych

Nowy wiadukt nad Toruńską i ulica Nowo-Kowalskiego

11.01.06, 00:44
Pewnie słyszeliście o tym, że pomiędzy ulicami Ostródzką i Piasta Kołodzieja
jest planowana nowa ulica równoległa do nich. Na południu ma się kończyć
NOWYM WIADUKTEM (!!!) nad Trasą Toruńską. Ta ulica zapewni nam przejazd na
drugą stronę Trasy oraz super dojazd na Bródno i Targówek bez
potrzeby "przepychania się" do ulicy Głębockiej lub Łabiszyńskiej. W
aktualnie wydawanych decyzjach o warunkach zabudowy na tą ulicę jest
planowana rezerwa o szerokości aż 20m. Nowe działki nie będą mogły mieć
bezpośredniego wjazdu od tej ulicy. Szykuje się więc całkiem porządna i
szybka droga, która powinna odciążyć wąską Ostródzką.
Kiedy ona powstanie? Wiadukt będzie prawdopodobnie robiony podczas przebudowy
całej Trasy Toruńskiej od Mostu Grota do Marek. Ostatnie wieści mówią, że
mają zacząć w 2007r. lub 2008r. Oby tak rzeczywiście było. Może jestem
niepoprawnym optymistą, ale myślę, że szanse na to są całkiem spore, ponieważ
będzie to inwestycja GDDKiA (czyli za "ogólnopolskie" pieniądze) a nie
miejska miasta Warszawy. Prawdopodobnie nie będzie się wiec borykała z takimi
problemami, jakie ma budowa Mostu Północnego.

W tym miejscu ostrodzka.republika.pl/s8_ostrodzka.jpg znajdziecie
kawałek mapy (przepraszam za słabą jakość) przebudowy Trasy Toruńskiej w
naszej okolicy. Kolorem czerwonym zaznaczono nowe obiekty drogowe. Po środku,
(cienka czerwona kreska w kształcie łuku) jest właśnie zaznaczona ulica Nowo-
Kowalskiego. Jak widać, na Bródnie ta nowa ulica ma się łączyć z
ul.Kowalskiego, gdzieś w okolicach kościoła. Po lewej widać nowy wiadukt
(Węzeł Łabiszyńska) nad rondem z ul.Łabiszyńską. Po prawej przebudowany
wiadukt z Głębocką (Węzeł Nowo-Wincentego) a obok wielki węzeł ze słynną
Trasą Olszynki Grochowskiej, która pewnie nigdy nie powstanie. Całkiem na
prawo widać najmniejszy Węzeł IKEA (przy IKEI), który właśnie jest budowany.
Dzięki temu, że jest to inwestycja za prywatne pieniądze wkrótce zostanie
otwarty do użytkowania.

Mapa uzyskana dzięki uprzejmości SISKOM.
Edytor zaawansowany
  • 14.01.06, 00:28
    Wedlug mnie to bzdura. Taka ulica - przedluzenie Kowalskiego z wiaduktem nad
    Trasa Torunska - byla planowana, ale raczej nigdy nie powstanie. Po naszej
    stronie Trasy jest ona zaznaczona na czarno, co oznaczaloby - jak rozumiem - ze
    juz istnieje. Naprwde jej nie ma, choc kiedys rezerwowano pod nia pas ziemi.
    Stad np. osiedle Viking II przecina rownoleglu do Ostrodzkiej pas zieleni. To
    wlasnie czesc tej rezerwy, a na tej mapce ulica, w ktora biega wiadukt.

    Kiedy budowano Viking II bylo juz jasne, ze ulica nowo-Kowalskiego nie
    powstanie. Przynajmniej nieoficjalnie mozna to bylo wyraznie uslyszec. Dlatego
    zreszta Urzad Gminy poczatkowo zgadzal sie na zagospodarowanie rezerwy na
    Vikingu przez mieszkancow osiedla (potem przestal takie zgody wydawac, bo
    mieszkancy nie mogli sie porozumiec w kwestii przeznaczenia tych dzialek). Dzis
    wtycm miejscu jest m.in. osiedlowy parking i plac zabaw).
  • 15.01.06, 11:44
    Mam nadzieję, że jednak to nie jest bzdura. Mieszkam przy Ostródzkiej i mam
    wielkie problemy, aby wydostać się stąd. Jest tylko Trasa Toruńska i Głębocka.
    Rano korek.
    To jest mapa TYLKO przebudowy Trasy i jej dostosowania do standardu S. Więc
    kolor czerwony obejmuje wyłącznie inwestycje bezpośrednio z nią związane. Stąd
    kolorem czarnym narysowano ulicę poza rejonem przebudowy. Zauważ, że jest tam
    narysowanych dużo ulic, które jeszcze nie istnieją. To, że przebudowa Trasy
    będzie robiona jest prawie pewną sprawą.
    Na całym obszarze przyszłej ul.Nowo-Kowalskiego, w nowych podziałach
    geodezyjnych działek, w dalszym ciągu jest zachowywana rezerwa o szerokości
    20m. Mam właśnie przed sobą dokumenty wydane przez Urząd Dzielnicy (sprzed 2
    miesięcy!), które to potwierdzają.

    To jest rzeczywiście problem dla Vikinga II. Ta ulica przetnie osiedle na pół.

    Spróbuję sie dowiedzieć czegoś więcej na ten temat i napiszę na forum.
    --
    Forum mieszkańców okolic ul.Ostródzkiej na Białołęce w Warszawie
  • 15.01.06, 15:39
    No właśnie...
    To jest niestety problem inwestycji drogowych w Warszawie.
    Sa rezerwy terenu pod ciagi komunikacyjne, które utrzymuje sie przez długie
    lata. (I tak jest z reguły, nie tylko wytyczane w czasach "gospodarki
    planowej" - np. rezerwy na Trase Łazienkowską były wytyczane jeszcze przed
    wojną). Po jakimś czasie znajduje się grupa cwaniaków/ naiwniaków - inwestorów,
    którzy nabywają działki po okazyjnej cenie a potem dążą do ich zabudowy.
    Urzędnicy poczatkowo robią problemy (bo nieruchomość ma byc stawiana w pasie
    drogowym albo w jego nablizszym sąsiedztwie), ale nie informują o ich
    prawdziwych przyczynach, albo przedstawiają to w taki sposób, że iwestorzy
    domyślają się, że tak na prawdę chodzi o łapówkę (bo cóż innego w naszym kraju
    w takiej sytuacji można sobie pomyśleć). A kiedy łapówka lub inny dowód
    wdzięczności ląduje w kieszeni urzędnika, ci zaczynają zapewniać - oczywiście
    nieoficjalnie - że droga wprawdzie w planach jest, ale nie powstanie.
    I kiedy droga ma powstać zaczyją się krzyki, płacz i zgrzytanie zębów...
    I ludzie nagle czują się oszukani bo byli zapewniani, że droga nie powstanie, a
    ma powstać.
    Z tego powodu inwetycje w Warszawie się tak ślimaczą, sa takie kosztowne (bo
    działki i domy trzeba wykupować) a sięć tkomunikacyjna staje się coraz bardziej
    niespójna i dysfunkcjonalna (bo drogi jednak częstto nie powstają, a jeśli
    powstają to muszą zmienić przebieg z sensowanego na bezsensowny).
  • 15.01.06, 18:35
    Witam wszystkich

    podoba mi się 'lokalny' charakter forum. Gratuluję pomysłu!
    Mieszkałem na Vikingu II, a już niedługo będę mieszkał na Skarbka z Gór.

    Niezależnie od tego, czy ulica Nowo-Kowalskiego powstanie czy nie osiedla Viking
    II nic nie przetnie, bo to najzwyczajniej w świecie niewykonalne. I nie chodzi
    tu o argument, że to osiedle strzeżone, zamknięte itp. Tak samo nie puściliby
    ulicy między blokami na Bródnie.

    pzdr
  • 17.01.06, 01:31

    Jest to przejazd nad Trasą AK, ale bez możliwości zjazdu na nią.

    Czy ten wiadukt jest jeszcze planowany? - Myślę, że tak. Czemu niby nie miałby być zbudowany?
    Akurat na tym odcinku jest spora odległośc pomiędzy węzłami. A trasa nie powinna odcinać i dzielić. Czyli taki przejazd nad trasą
    skróci drogę tym, którzy chcą po prostu przedostać się na drugą stronę.
    Myślę, że Ostródzka też nie powinna być dzielona przez Trasę Toruńską, tlko mieć nad nią przejście.

    Jeśli mieszkańcy by chcieli, to takie coś można zasugerować GDDKiA
    --
    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
    Strona internetowa SISKOM
  • 17.01.06, 10:05
    Witam serdecznie SISKOM!

    (Dla niewtajemniczonych: SISKOM to jedyna organizacja w Warszawie, która
    profesjonalnie, całkiem społecznie, zajmuje się tematem budowy obwodnic w
    naszym mieście.)

    Wg kawałka mapki, którą umieściłem w pierwszym poście tego wątku ( całość tutaj ), którą znalazłem na Waszej stronie, ten
    wiadukt ma być. Czy coś się zmieniło?

    vampi_r napisał:
    > Czy ten wiadukt jest jeszcze planowany? - Myślę, że tak.
    Czy mam rozumieć, że są jakieś wątpliwości odnośnie jego powstania?!?!?!
    Czy macie dostęp do aktualnych planów?
    Ta sprawa jest bardzo ważna. Dla mieszkańców ul.Ostródzkiej Trasa Toruńska (AK)
    jest rzeczywistą barierą komunikacyjną. Bardzo trudno tu dojechać i stąd
    wyjechać.

    vampi_r napisał:
    > Jeśli mieszkańcy by chcieli, to takie coś można zasugerować GDDKiA.
    Jak można tego dokonać? Gdzie i co napisać? Czy SISKOM mógłby nam pomóc? Macie
    bardzo duże doświadczenie w takich sprawach.
    Z góry dziękujemy za pomoc!
    --
    Forum mieszkańców okolic ul.Ostródzkiej na Białołęce
  • 17.01.06, 17:45
    ostrodzka napisał:

    > Witam serdecznie SISKOM!
    >
    > (Dla niewtajemniczonych: SISKOM to jedyna organizacja w Warszawie, która
    > profesjonalnie, całkiem społecznie, zajmuje się tematem budowy obwodnic w
    > naszym mieście.)

    Co fakt, to fakt.
    W pewnym momencie skrzyknęła się grupka ludzi, którzy protestują przeciwko
    protestom...

    >
    > vampi_r napisał:
    > > Czy ten wiadukt jest jeszcze planowany? - Myślę, że tak.
    > Czy mam rozumieć, że są jakieś wątpliwości odnośnie jego powstania?!?!?!
    > Czy macie dostęp do aktualnych planów?

    Nie widzę żadnych powodów, dla których miałoby się coś w tej materii zmieniać.
    Nie ma żadnych wątpliwości co do konieczności powstania tego wiaduktu nad Trasą
    Toruńską.
    Mapa jaką mamy jest aktualna. Jak powstanie lepszy projekt modernizacji Trasy
    Toruńskiej, to zapewne zaraz go zamiescimy.

    > Ta sprawa jest bardzo ważna. Dla mieszkańców ul.Ostródzkiej Trasa Toruńska
    (AK)
    >
    > jest rzeczywistą barierą komunikacyjną. Bardzo trudno tu dojechać i stąd
    > wyjechać.

    Dlatego takie przejazdy nad trasą muszą być. I im więcej, tym lepiej.

    >
    > vampi_r napisał:
    > > Jeśli mieszkańcy by chcieli, to takie coś można zasugerować GDDKiA.
    > Jak można tego dokonać? Gdzie i co napisać? Czy SISKOM mógłby nam pomóc?
    Macie
    > bardzo duże doświadczenie w takich sprawach.

    GDDKiA chce budować nowe trasy w Warszawie w porozumieniu z władzami lokalnymi
    i społecznosciami.
    Wiele w tej materii zależy od mieszkańców, którzy sami powinni przedstawiać
    swoje pomysły i starać się wpływac na swoje władze lokalne.
    Jeśli mieszkańcy Ostródzkiej chcieliby żeby Trasa Toruńska nie dzieliła tej
    ulicy na dwa kawałki i by została ona połaczona wiaduktem nad TT, to powinni
    wystąpić z takim wnioskiem do swoich władz (np. do burmistrza), a te do GDDKiA.
    Poza tym każdy mieszkaniec będzie mógł wnieśc swoje uwagi do planu modernizacji
    Trasy Toruńskiej podczas tzw. spotkań informacyjnych i konsultacji społecznych.

    To powyższe, to teoria.
    W praktyce widzimy, że niewiele osób interesuje się sprawami miasta, czy
    własnej dzielnicy.
    W praktyce widzimy też, że władze lokalne nie zawsze działają skutecznie.
    W praktyce widzimy też, że każdy pomysł ma tylu zwolenników, co i przeciwników.
    I w tym przypadku znajdzie się 50 osób, które chciałyby wiadukt Ostródzkiej nad
    TT, i 50 osób, które byłyby temu przeciwne. Połączenie ulicy wiaduktem
    wiązałoby się z jakimś większym ruchem na samej Ostródzkiej. To też trzeba miec
    na względzie.

    --
    TAK dla obwodnicy w Warszawie
    www.siskom.waw.pl
  • 17.01.06, 10:57
    Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Niemal w tym samym miejscu, gdzie miałby
    powstać wiadukt Nowo-Kowalskiego, ostatnio zaplanowano budowę kładki dla
    pieszych (temat w innym wątku). Czy nie zastanawia to nikogo? Byłaby to dość
    oryginalna koncepcja - kładka 50 m od wiaduktu - nie tylko jak na nasz biedny
    kraj. Zwykle takie rzeczy łączy się ze sobą. A w tym przypadku nie, co by
    sugerowało, że jeden z tych pomysłów, ten starszy, został już pogrzebany. Tak mi
    się wydaje...
  • 20.01.06, 21:50
    pierwsze sie przykuje lancuchami do plotu w formie protestu!
    ulica mialaby przebiegac tuz pod moim domem!!!
    a tak na powaznie, to jestem ZALAMANA!!!
    nie po to przeciez "uciekalam" poza miasto...
  • 29.01.06, 18:48
    olcikowska napisała:
    > pierwsze sie przykuje lancuchami do plotu w formie protestu!

    Myślę, że nie powinnaś się bardzo martwić, ponieważ:
    1. To nie ma być ulica zastępująca Ostródzką a tylko ją ODCIĄŻAJĄCA. Nowo-
    Kowalskiego nie ma mieć węzła drogowego z Trasą Toruńską (zjazdy i wjazdy).
    Pojawią się na niej WYŁĄCZNIE samochody zdążające BEZPOŚREDNIO NA BRÓDNO I
    TARGÓWEK. Moim zdaniem i tak Ostródzka pozostanie najważniejszą ulicą w naszej
    okolicy z największą liczbą przejeżdżających pojazdów.
    2. Nie będzie to droga typu „obwodnica” a zwykła ulica lokalna z jednym pasem
    ruchu w każdym kierunku.
    3. Zarezerwowany pas drogowy na Nowo-Kowalskiego ma szerokość aż 20m.
    Zakładając szerokość ulicy 2x3m=6m, zostanie 14m. Czyli nie będzie problemu
    ochlapywania błotem ogrodzeń posesji przy ulicy jak ma to miejsce na
    Ostródzkiej. Będzie więc miejsce na trawnik, wygodny chodnik, może ścieżkę
    rowerową i jeszcze zostanie trochę wolnego terenu na kwiatki i krzaczki przed
    Twoim ogrodzeniem.
  • 18.10.16, 11:11
    Jak obecnie wyglądają plany dla ul. Nowo-Kowalskiego? W 2006 r. wróżono rychłe powstanie.
  • 13.02.06, 19:08
    Mam od pewnego czasu 2 mapy, na których widnieje ulica Nowo-Kowalskiego.
    Przeczytałem w tym wątku następujące zdanie: "pierwsze sie przykuje lancuchami
    do plotu w formie protestu! ulica mialaby przebiegac tuz pod moim domem!!!".
    Zastanawiałem się więc, czy pokazywać mapy na forum. Ale te mapy są publicznie
    dostępne dla wszystkich. Więc jeśli ktoś chce, to bez problemu może do nich
    dotrzeć. Mało tego. Wydaje mi się, że im prędzej wszyscy z tym się zapoznają,
    tym lepiej. Nie trzeba będzie później budować "barykad" jak na Współczesnej...

    Przebieg Nowo-Kowalskiego od dawna jest znany. Od bardzo wielu lat w terenie
    jest tzw. "rezerwa" o szerokości aż 20m (np. na Osiedlu Viking II), której nie
    można zabudowywać. Standardowa, wygodna droga lokalna to 2x3m, czyli 6m
    szerokości. Zostaje 14m. Będzie więc dużo miejsca na wygodny chodnik, trawniki
    i inną zieleń, może ścieżkę rowerową. Nie będzie problemu ochlapywania błotem
    ogrodzeń posesji przy ulicy, jak ma to miejsce na Ostródzkiej.

    To nie ma być ulica zastępująca Ostródzką a tylko ją trochę odciążająca. Nowo-
    Kowalskiego nie ma mieć węzła drogowego z Trasą Toruńską (zjazdy i wjazdy).
    Pojawią się na niej WYŁĄCZNIE SAMOCHODY ZDĄŻAJĄCE BEZPOŚREDNIO NA BRÓDNO I
    TARGÓWEK. Moim zdaniem i tak Ostródzka pozostanie najważniejszą ulicą w naszej
    okolicy z największą liczbą przejeżdżających pojazdów. Nowo-Kowalskiego nie
    będzie więc drogą typu "obwodnica" a zwykłą ulicą lokalną z jednym pasem ruchu
    w każdym kierunku.

    W następnych postach postaram się przestawić informacje, które posiadam na ten
    temat.


    TAK NA KONIEC, CHCIAŁBYM POWIEDZIEĆ, ŻE NIE JESTEM PRACOWNIKIEM ŻADNEGO URZĘDU.
    NIE NAMAWIAM NIKOGO DO POWSTANIA TEJ ULICY. PRZEDSTAWIAM WYŁĄCZNIE "SUCHE"
    FAKTY.

    W ZWIĄZKU Z TYM PROSZĘ NIE MIEĆ WIĘC DO MNIE ŻADNYCH PRETENSJI W SPRAWIE
    PRZEBIEGU ULIC. NIE JA JĄ PLANOWAŁEM!!!
  • 13.02.06, 19:52
    Jest to chyba najbardziej prawdopodobny wariant przebiegu ulicy Nowo-
    Kowalskiego. Zgodny z „rezerwą”, która jest w terenie od wielu, wielu lat. Ten
    wariant jest widoczny także na tej mapie z pierwszego postu tego wątku.

    Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Warszawy
    Układ drogowo-uliczny. Klasyfikacja – kierunki rozwoju
    Wersja Grudzień 2005

    Nie zamieszczam całej mapy, ponieważ ma wielkość aż 8MB. W TYM MIEJSCU znajdziecie fragment
    (190KB) dotyczący naszej okolicy.


    „Rezerwa” pod Nowo-Kowalskiego jest zaznaczona przerywaną pomarańczową linią.
    Ta szara kreska wijąca się po jej prawej stronie to Ostródzka. Fioletowa kreska
    to Trasa Toruńska. Nowo-Kowalskiego rozpoczyna się przy Ostródzkiej, pomiędzy
    kościołem a skrzyżowaniem Ostródzka/Berensona. Dalej przecina Juranda ze
    Spychowa, biegnie po prawej stronie Piasta Kołodzieja i przechodzi przez
    osiedle Viking II oraz Maćka z Bogdańca. Następnie wiaduktem nad Trasą Toruńską
    trafia na Targówek. Tam w okolicach kościoła łączy się z Kowalskiego.

    Ta mapa nie jest niestety zbyt dokładna. Postaram się więc nałożyć Nowo-
    Kowalskiego na dokładniejsze zdjęcia lotnicze i wstawię na forum.
  • 13.02.06, 22:42
    Spróbowałem nałożyć Nowo-Kowalskiego z Wariantu I na dokładniejszą mapę
    satelitarną z początku 2005 roku. W TYM MIEJSCU
    znajdziecie kawałek tej mapy z rejonu osiedla Viking II, Maćka z Bogdańca i
    Piasta Kołodzieja. Czerwoną linią zaznaczyłem projektowany przebieg tej nowej
    ulicy. Jeżeli się nie pomyliłem, to tak to właśnie powinno wyglądać.

    Najwięcej niezadowolenia wzbudzi zapewne poprowadzenie tej ulicy przez osiedle
    Viking II. Jak widać osiedle ma bardzo zwartą zabudowę. Jednak pozostawiono tam
    20-metrowy wolny pas ziemi. Dlaczego? Ponieważ o tym, że Nowo-Kowalskiego
    powstanie, było wiadomo ZANIM ZBUDOWANO VIKING II.

    Myślę jednak, że ta ulica nie powinna być zbyt uciążliwa dla osób mieszkających
    w pobliżu. To ma być tylko lokalna ulica. Pisałem o tym w poprzednich postach.
  • 13.02.06, 23:08
    Ponownie nałożyłem Nowo-Kowalskiego z Wariantu I na tą samą mapę satelitarną z
    początku 2005 roku. W TYM MIEJSCU
    znajdziecie kawałek tej mapy z rejonu ulic Juranda ze Spychowa i Kamykowej.
    Czerwoną linią zaznaczyłem projektowany przebieg nowej ulicy. Jeżeli się nie
    pomyliłem, to tak to właśnie powinno wyglądać.

    W tym wypadku, nowa ulica będzie graniczyć z zaledwie kilkoma domami.
    Podobnie jak w przypadku osiedla Viking II, pozostawiono tam (od dawna
    ustalony) 20-metrowy wolny pas ziemi przy Juranda ze Spychowa, pomiędzy
    numerami 65 i 67.

    Tak jak poprzednio uważam, że ta ulica nie powinna być zbyt uciążliwa dla osób
    mieszkających w pobliżu. To ma być tylko lokalna ulica. Pisałem o tym w
    poprzednich postach.
  • 20.02.06, 16:28
    Za licznymi namowami Compet_pl'a i przy jego pomocy (pozdrawiam i dziękuję)
    dorzucam swoje 3 grosze w postaci większej mapki. Naniosłem kilka
    projektowanych w naszym rejonie ulic na ortomapę 2005. Jest to ich najbardziej
    prawdopodobny przebieg określony na podstawie kilku innych map, planu podziału
    gruntów i stanu obecnego.

    Mapkę można zobaczyć pod adresem:
    ostrodzka2.republika.pl/kraft131_ortofotomapa_drogi_2006_02_15.jpg
    pozdrawiam

  • 14.02.06, 00:40
    Wariantem II nazwałem przebieg Nowo-Kowalskiego, który pojawił się na mapach
    przyszłej Trasy Mostu Północnego. Jak zwykle nie zamieszczam całej mapy,
    ponieważ ma wielkość prawie 7MB. W TYM MIEJSCU znajdziecie fragment (180KB) dotyczący naszej okolicy.

    Ulica Nowo-Kowalskiego (zaznaczona żółtą linią), podobnie jak w wariancie I,
    rozpoczyna się przy Ostródzkiej, pomiędzy kościołem a skrzyżowaniem
    Ostródzka/Berensona. Dalej przecina Juranda ze Spychowa, biegnie WZDŁUŻ PIASTA
    KOŁODZIEJA I NIE PRZECHODZI PRZEZ OSIEDLE VIKING II. Kończy się niespodziewanie
    na skrzyżowaniu z przyszłą ulicą Inowłodzką. Na mapie nie widać wiaduktu nad
    Trasą Toruńską. Myślę, że po prostu go nie narysowali.
    Ta mapa dotyczy przede wszystkim Trasy Mostu Północnego. Dlatego
    prawdopodobnie „po macoszemu” potraktowano inne drogi. Stąd nieścisłości.

    Moim zdaniem, ten wariant jest BARDZO MAŁO PRAWDOPODOBNY, ponieważ:

    Piasta Kołodzieja jest zdecydowanie zbyt wąska, aby zmieścić tam taką ulicę.

    Rezerwa pod Nowo-Kowalskiego jest w innym miejscu. Przy wszystkich nowych
    podziałach działek, trzeba było oddawać miastu (kiedyś bezpłatnie) 20m na
    drogę. I co teraz powiedzieć tym ludziom? Czy gmina zwróci im pieniądze?

    Na koniec chyba najważniejszy argument. Mieszkańcy Piasta Kołodzieja, kupując
    tam działki i budując na nich domy sprawdzili wcześniej w miejscowym planie
    zagospodarowania przestrzennego i innych dokumentach, że taka droga nie jest
    tam planowana. Myślę, że NIE MOŻNA ICH TERAZ ZASKAKIWAĆ TAKĄ ZMIANĄ. To stoi w
    całkowitej sprzeczności z ideą pozostawiania w terenie „rezerw” pod przyszłe
    drogi.
  • 14.02.06, 01:18
    malo widze co na tych mapach sie dzieje, bo poprostu nie umiem ich czytac
    nie jest dla mnie bardzo wazne czy to bedzie autostrada czy tez droga a`la
    ostrodzka
    wiem natomiast ze gdy tylko nadejdzie wiosna, wchodze do ogrodu, sadze,piele,
    przesadzam a potem az do poznej jesieni przesiaduje na tarasie cieszac sie
    przyroda
    i wiem takze ze gdy zapadnie decyzja, ze za plotem zbuduja mi droge, to nie
    pozostanie mi nic innego jak sie stad wyniesc, bo jak powtarzam, mala droga czy
    duza, zawsze droga tuz pod domem bedzie!!!
  • 14.02.06, 08:26
    olcikowska napisała:
    > malo widze co na tych mapach sie dzieje, bo poprostu nie umiem ich czytac

    Chętnie pomogę. Co dokładnie trzeba wyjaśnić?
  • 06.02.07, 01:41
    Pozwalam sobie "odkurzyć" ten zapomniany od roku wątek.

    Na forum przybyło dużo nowych osób. Być może kogoś ta sprawa zainteresuje.
  • 09.04.07, 22:52
    dzięki za odkurzenie wątku. W obu wariantach będę mial tę ulicę za płotem.
    Jeżeli nie ma mieć zjazdu na Trasę Toruńską jak pisze compet to pół biedy. Czy
    ma ktoś może jakieś nowe informacje na ten temat?
  • 09.04.07, 23:56
    tomasso70 napisał:
    > dzięki za odkurzenie wątku. W obu wariantach będę mial tę ulicę za płotem.
    > Jeżeli nie ma mieć zjazdu na Trasę Toruńską jak pisze compet to pół biedy.
    > Czy ma ktoś może jakieś nowe informacje na ten temat?

    Wg moich informacji nic się nie zmieniło. Rezerwa pod Nowo-Kowalskiego w
    dalszym ciągu jest utrzymywana. Ta przyszła ulica występuje też w planach
    miejscowych.

    Jest też NOWA INFORMACJA. UD Białołęka wystąpiła do GDDKiA (inwestor) o
    włączenie wiaduktu Nowo-Kowalskiego nad TT do całej inwestycji przebudowy TT do
    S8. Może się uda.

    Nie sądzę jednak, aby ta ulica powstała wtedy szybko. Zbudowany zostanie
    zapewne jej krótki odcinek do skrzyżowania z przyszłą ul. Inowłodzką oraz jej
    łącznik z Ostródzką.


    Pozdrowienia

    Waldek Roszak
    --
    Radny Dzielnicy Białołęka
    Stowarzyszenie Zielona Białołęka
    waldek@roszak.eu
    w w w . r o s z a k . e u
  • 10.04.07, 01:35
    waldek_roszak napisał:
    > Zbudowany zostanie zapewne jej krótki odcinek do skrzyżowania z przyszłą
    > ul. Inowłodzką oraz jej łącznik z Ostródzką.


    Nie wiem, czy jest jasne dla Wszystkich, gdzie dokładnie będzie Inowłodzka.

    Może spróbuję jutro zrobić na forum mały wątek z mapkami z zaznaczoną
    Inowłodzką i innymi przyszłymi "strategicznymi" ulicami na Zielonej Białołęce.


    Pozdrowienia

    Waldek Roszak
    --
    Radny Dzielnicy Białołęka
    Stowarzyszenie Zielona Białołęka
    waldek@roszak.eu
    w w w . r o s z a k . e u
  • 10.04.07, 23:34
    Dzięki za odpowiedź. Wątek z przyszłymi ulicami to bardzo dobry pomysł. Czy
    włączenie tego wiaduktu do s8 nie oznaczałoby też wjazdu na TT? Uważam, że ta
    ulica tylko jako łącznik z Bródnem służyłaby głównie mieszkańcom ZB a nie
    wszystkim tranzytowcom. Jeżeli byłby zjazd to zrobi się bardzo ruchliwa
    przelotówka a tego bym nie chciał. Zdecydowanie podoba mi się pomysł tylko
    przejazdu.
    Pozdrawiam. Tomek.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.