Dodaj do ulubionych

Nowa linia autobusowa?

09.03.06, 14:06
Informacja z Wydziału Infrastruktury naszej dzielnicy i WPI 2005-2009 (chyba
też coś w prasie lokalnej było):
Wydział Infrastruktury zlecił opracowanie projektu modernizacji układu
komunikacyjnego Ruskowy Bród-Zdziarska-Berensona, według którego autobus
będzie jeździl ulicami Berensona(od Kątów
Grodziskich),Ostródzką,Zdziarską,Ruskowym Brodem i Kobiałką do pętli na
Olesinie.W tym roku ma zostać ogłoszony przetarg na wykonawcę robót drogowych
powyższego układu komunikacyjnego.W WPI są środki finansowe na lata 2006-2007.
Miejmy nadzieję,że w przyszłym roku zostanie to zrobione i skończone.
Ma ktoś nowsze wiadomości?
Edytor zaawansowany
  • mieszbia 27.03.06, 14:07
    Pierwsze jaskółki już są.
    (Zrobione późną jesienią i śnieg wtedy przykrył).
    Na Ostródzkiej przed pętlą Mańki-Wojdy,a także na ul.Ruskowy Bród przy
    Zdziarskiej pierwsze przystanki nowej trasy autobusowej.
  • zbogdanca 27.03.06, 17:30
    Jeśli dobrze zrozumiałam wiadomość z 9,03,06, to planowana linia autobusowa nie
    sięga południowej części ul.Ostródzkiej. Chociaż mam cichą nadzieję, że się
    mylę.
  • mieszbia 27.03.06, 18:29
    zbogdanca napisała:

    > Jeśli dobrze zrozumiałam wiadomość z 9,03,06, to planowana linia autobusowa
    nie
    >
    > sięga południowej części ul.Ostródzkiej. Chociaż mam cichą nadzieję, że się
    > mylę.

    Z obecnie posiadanych wiadomości niestety linia ta obejmnie tylko wymienioną
    trasę.
  • mieszbia 27.03.06, 18:34
    Chciałbym w tym miejscu podziękować osobom,które we wrześniu ubiegłego roku
    podpisały się pod podaniem w powyższej sprawie.Dziękuję sąsiadom z ulic
    Chudoby, Zdziarskiej i Ruskowy Bród.
    Pozdrawiam Piotr.
  • kruchy11 18.04.06, 11:53
    macie jakieś propozycje zmian komunikacji w naszej okolicy???
  • blue_jean 18.04.06, 15:10
    Owszem - częstsze niż co 50 minut :-[ kursy 134, oraz jakiś bezpośredni autobus
    wzdłuż trasy Toruńskiej prosto na Żoliborz, a nie kluczący przez Bródno... uncertain

    Pozdrawiam smile
    --
    "You might very well think that, I couldn't possibly comment..."
  • kruchy11 18.04.06, 23:06
    na zoliboz to juz 132 wiec nie ma takij opcji
  • blue_jean 19.04.06, 13:39
    Owszem, ale błąka się przez Bródno, nieprawdaż?...

    --
    "You might very well think that, I couldn't possibly comment..."
  • compet_pl 19.04.06, 16:08
    Wszelkie linie autobusowe w naszych okolicach (104, 134, 132, 304), to
    wyłącznie trasy północ-południe. Myślę, że taki układ pochodzi z czasów, gdy
    Zielona Białołęka była wyłącznie sypialnią.

    Teraz czasy się zmieniły i moim zdaniem zaistniała potrzeba powstania nowej
    linii: WSCHÓD-ZACHÓD.

    Dużym problemem jest na przykład dojazd dzieci z okolic Ostródzkiej do szkoły
    podstawowej 231 przy Juranda ze Spychowa (znam go osobiście). W chwili obecnej
    mogą one „podjechać” 134 kawałek Ostródzką do skrzyżowania z Juranda. Dalej
    niestety muszą iść pieszo (powyżej 1km). Taki sam problem jest pewnie z
    dojazdem do szkoły 112 przy Berensona.

    Dlatego potrzebne jest powstanie linii autobusowej z trasą przebiegającą
    ulicami Berensona i Juranda ze Spychowa.

    Myślę, że nie ma zbyt dużych szans na nową oddzielną linię. Można jednak
    wykorzystać do tego już istniejące. Weźmy na przykład autobus 126, który jedzie
    Trasą Toruńską z CH Marki i skręca na Bródno przy Łabiszyńskiej. Można by go
    poprowadzić następująco: Trasa Toruńska, Głębocka, Berensona, Ostródzka,
    Juranda ze Spychowa, Białołęcka, Łabiszyńska.


    CO O TYM SĄDZICIE?
  • pazurek3 19.04.06, 16:26
    Istotnie przydałoby się takie połączenie. Taka trasa bardzo mi się podoba.
    Jestem za! Tylko tam w jednym miejscy drogę trzeba by chyba poszerzyć (na
    Berensona przed Ostródzką), bo sie mieści tylko jeden samochód... Ale to chyba
    szczegół...
    Pozdrawiam,
  • zbogdanca 19.04.06, 21:03
    To nie jest dobry pomysł, ponieważ autobus 134 kursuje co 50 minut, często też
    z powodu przestarzałego taboru wypada jeden z kursów. I wtedy 126 jadący TT
    jest ratunkiem i linią pomostową dla dojeżdzających do pracy komunikacją
    miejską i przesiadających się na Bródnie. Nie dalej jak dzisiaj po godz. 7 rano
    wzdłuż Ostródzkiej ciągnął się sznurek potencjalnych pasażerów 134, którzy
    niedoczekawszy się na ten autobus zmierzali do 126. W imieniu pracujących poza
    Zieloną Białołęką i nie zmotoryzowanych proszę o rozważenie innych pomysłów
    albo jednoczesną akcję na rzecz zwiększenia częstotliwości kursowania autobusu
    134 nowszym taborem. Nie wspominam już o sobocie i niedzieli kiedy 134 kursuje
    co 1,5 godziny i wtedy i chcąc się wydostać z Ostródzkiej na Bródno można
    liczyć tylko na 126. Pozdrawiam.
  • szczoter 20.04.06, 11:01
    Popieram - ZDecydowanie 134 musi jeździć częściej. Ale linia wchód-zachód też
    jest potrzebna i myślę, że z czasem powstanie. Ale raczej powinna to być nowa
    linia, może nawet zupełnie lokalna, robiąca pętlę po Białołęce. Co o tym sądzicie?
  • mieszkaniecb 20.04.06, 11:11
    Niewątpliwie potrzebne są nowe połączenia z naszej części białołęki. Te rejony
    szybko rozbudowują się i potrzebny jest rozwój komunikacji. Moim zdaniem przede
    wszystkim powinna zostać zwiększona częstotliwość kursowania linii 134. Dobrym
    rozwiązaniem byłoby też połączenie naszych rejonów kładką nad TT (przy kładce
    przystanek 134) w okolicach pętli autobusowej na Bródnie. Tam jest sporo
    autobusów np. do centrum
  • zbogdanca 20.04.06, 11:27
    Kładka nad TT i przy niej przystanek autobusowy- To byłoby najlepsze
    rozwiazanie, ale poprzez perspektywę rozbudowy TT jest odległe w realizacji.
    Może warto byłoby rozważyć rozdzielenie trasy 304 i 104.
    Np. 304 na początek, w godzinach kiedy dzieci idą i wracają ze szkoły mogło by
    kursować Juranda ze Spychowa i dalej proponowaną trasą do kładki nad Głębocką,
    Malborską, Kondratowicza i Suwalską do zajezdni autobusowej na Bródnie. Ciekawe
    tylko jak poradziłby sobie Urząd Dzielnicy z przewężeniem na Juranda, skoro do
    tej pory jest to problem nie do pokonania. A co z niebezpiecznym skrzyżowaniem
    Juranda i Ostródzkiej? Jak na tym skrzyżowaniu zakręcałby autobus?
  • gutex 20.04.06, 13:06
    Przyszło mi teraz coś do głowy..a może w związku z otwarciem w przyszłym
    tygodniu 1-wszego etapu Parku Handlowego "puszczą" jakiąś nową linie
    autobusową, żeby zapewnić dojazd do sklepów?
  • szczoter 20.04.06, 15:07
    Ale tam już dojeżdzają autobusy.
  • gutex 20.04.06, 15:52
    ale może "puszczą" coś w nasza stronę
  • szczoter 20.04.06, 21:00
    Nie liczyłbym na to, bo taki autobus jechałby za długosmile A centrum handlowe woli
    mieć do siebie szybszy dojazdsmile
  • olohalski 07.05.06, 00:12
    compet_pl napisał:
    > Dużym problemem jest na przykład dojazd dzieci z okolic Ostródzkiej do szkoły
    > podstawowej 231 przy Juranda ze Spychowa (znam go osobiście).
    (ciach)
    > Dlatego potrzebne jest powstanie linii autobusowej z trasą przebiegającą
    > ulicami Berensona i Juranda ze Spychowa.

    Jeśli nowa linia mialaby ulatwic dzieciom dojazd do szkoly, to warto zerknac na
    mapke rejonizacji szkol. Proponowana przez Ciebie linia ma z nia niewiele
    wspolnego. Ulice Glebocka i Berensona to rejon szkoly przy Berensona. Dzieciaki
    z Ostrodzkiej (od TT do Juranda), dla ktorych szkola przy Juranda to ich szkola
    rejonowa, nadal nie beda mialy mozliwosci dostac sie tam bez przesiadki.
  • compet_pl 08.05.06, 16:21
    olohalski napisał:
    > Jeśli nowa linia mialaby ulatwic dzieciom dojazd do szkoly, to warto zerknac
    > na mapke rejonizacji szkol. Proponowana przez Ciebie linia ma z nia niewiele
    > wspolnego. Ulice Glebocka i Berensona to rejon szkoly przy Berensona.
    > Dzieciaki z Ostrodzkiej (od TT do Juranda), dla ktorych szkola przy Juranda
    > to ich szkola rejonowa, nadal nie beda mialy mozliwosci dostac sie tam bez
    > przesiadki.

    Masz oczywiście rację. Taki autobus nie będzie w stanie zadowolić wszystkich.
    Ale trochę pomoże. Lepiej się przesiąść niż iść zimą 1km.

    Spójrzmy więc TYLKO na dojazdy do szkół z punktu widzenia rejonizacji.
    Mieszkam właśnie w południowej części Ostródzkiej, więc moje dzieci uczęszczają
    do SP 231 przy Juranda.

    compet_pl napisał:
    > Weźmy na przykład autobus 126, który jedzie Trasą Toruńską z CH Marki i
    > skręca na Bródno przy Łabiszyńskiej. Można by go poprowadzić następująco:
    > Trasa Toruńska, Głębocka, Berensona, Ostródzka, Juranda ze Spychowa,
    > Białołęcka, Łabiszyńska.

    Zmieńmy więc to trochę i uprośćmy. Z mojego punktu widzenia 126 powinno zjechać
    z TT dopiero w Ostródzką (zamiast w Głębocką). Dalej tak jak poprzednio:
    Juranda, Białołęcka itd. Trasa krótsza i mniej kręta.

    Olohalski, teraz lepiej?
    smile
  • qql 09.05.06, 18:58
    POPIERAM !!
  • mieszbia 21.04.06, 21:21
    Info z "inwestycje 2005".
    ...
    - opracowano dokumentację przebudowy skrzyżowań Ostródzka - Berensona i
    Ostródzka - Zdziarska na ronda;

    - wykonano fragmentaryczną wymianę podbudowy nawierzchni na całej długości
    ul. ul. Ostródzkiej odc. Zdziarska - Trasa Toruńska ... .

    - Z uwagi na złe warunki atmosferyczne, roboty przerwano na okres zimowy,
    dokończenie prac nastąpi na wiosnę 2006 roku ... .Ponadto ze względu na
    długotrwałe procedury związane z uregulowaniem spraw terenowo-prawnych
    przedłuża się proces przygotowania przebudowy skrzyżowań.



  • mieszbia 28.04.06, 11:43
    Info z BZP.
    Zamówiono(DB):
    Budowa zatok i wysepek autobusowych komunikacji miejskiej w ulicach Kobiałka,
    Ruskowy Bród, Zdziarska, Berensona w Warszawie.
    W ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentacje projektową należy
    wykonać:
    a)przygotowanie placu budowy–zasilenie budowy w wodę, energie elektryczną,
    wycięcie przewidzianych do usunięcia drzew; przesadzenie drzew,
    b)wprowadzenie na czas budowy okresowej organizacji ruchu;
    c)budowę zatok autobusowych z wysepkami przystankowymi,
    d)budowę samych wysepek autobusowych,
    e)zmianę geometrii łuków w ulicach Kobiałka- Ruskowy Bród – Zdziarska-Ostródzka-
    Berensona,
    f)przebudowę sieci energetycznej w rejonie ulicy Kobiałka, Mańkowskiej,
    g)zabezpieczenie kabli energetycznych w rejonie ulicy Jarzębinowej,
    Zdziarskiej,
    h)przebudowę sieci oświetleniowej w rejonie ulic Kobiałka, Mańkowska,
    Berensona,
    i)przebudowę słupów telekomunikacyjnych TP w ulicach Kobiałka, Mochtyńska
    Ruskowy Bród.
    Oferty należy składać do dnia 2006-06-05 godzina 13:00 .
  • ulapopow 29.04.06, 15:35
    Ciekawa jestem czy podany jest przybliżony termin kiedy autobusy poprostu
    zaczną jeździć nową trasą? Niedawno wróciłam do pracy i autobus na Ruskowym
    Brodzie byłby dla mnie zbawieniem.
  • mieszbia 30.04.06, 08:32
    W WPI są pieniądze na powyższą trasę na ten i następny rok.
    Terminu nie znam,ale podczas rozmów w naszym Ratuszu i w ZTM(częstotliwość
    kursowania 134,autobus ...Berensona,Juranda...,linia nocna) także o to się
    zapytam.
    Pozdrawiam,Piotr z S.
  • zbogdanca 02.06.06, 09:06
    Dzisiaj wypadł z kursu 134 o godz.7. Z przystanku 126 przy TT, pół godziny
    póżniej odjechało 14 osób, niedoszłych pasażerów 134. Do pracy dzisiaj dotarłam
    z godzinnym spóżniem. Strach pomyśleć jak będziemy w takiej sytuacji podróżować
    do pracy, jeśli dzięki waszym inicjatywom, autobus 126 zamiast TT pojedzie
    Ostródzką a póżniej opłotkami i po godzinie Białołecką wjedzie na Bródno.
    Pozdrawiam jeżdzących samochodami i organizujących system komunikacji miejskiej
    na ZB.
  • mieszbia 03.06.06, 09:19
    zbogdanca napisała:

    > Dzisiaj wypadł z kursu 134 o godz.7. Z przystanku 126 przy TT, pół godziny
    > póżniej odjechało 14 osób, niedoszłych pasażerów 134. Do pracy dzisiaj
    dotarłam
    >
    > z godzinnym spóżniem. Strach pomyśleć jak będziemy w takiej sytuacji
    podróżować
    >
    > do pracy, jeśli dzięki waszym inicjatywom, autobus 126 zamiast TT pojedzie
    > Ostródzką a póżniej opłotkami i po godzinie Białołecką wjedzie na Bródno.
    > Pozdrawiam jeżdzących samochodami i organizujących system komunikacji
    miejskiej
    >
    > na ZB.

    Witam.
    Nutka goryczy przebija z wypowiedzi powyżej.
    Propozycja zmiany trasy 126,aby wjeżdzał w kilka ulic na ZB i ułatwiał lepszy
    dostęp do komunikacji mieszkańcom tych ulic jest informacją,że taka linia jest
    potrzebna.
    Występując do ZTM chcemy polepszyć komunikację u Nas,a nie komukolwiek
    utrudniać.Gdyby 134 jeźdił w szczycie co 15-20 minut,a 126 np.proponowaną trasą-
    byłoby lepiej czy gorzej?
    Chcemy niedługo wystąpić do ZTM z kilkoma propozycjami linii autobusowych i
    przy poparciu władz dzielnicy sądzę,że uda nam się poprawić komunikację na ZB.
    Pozdrawiam,Piotr z S.
  • sloggi 03.06.06, 23:58
    Linia 126 jest linią dowożącą południowe Bródno do dwóch centrów handlowych i w
    sumie jedyną obsługującą Agromana-Brzeziny, zatem odpada.
    Można powalczyć o:
    120, aby jechał od Głębockiej przez
    Lewandów-Oknicką-Berensona-Ostródzką-TT-Łabiszyńską-Kondratowicza do Wschodniego
    416 lub E3 wydłużyć od Szpitala Bródnowskiego przez Kondratowicza-Św.Wincentego
    na Grodzisk (tak jak dziś 120).
    --
    Puszcza Kampinoska
    -----
    Trzeba dać napis żeby wpuszczać tylko w krawatach
  • mieszbia 04.06.06, 05:32
    sloggi napisał:

    > Linia 126 jest linią dowożącą południowe Bródno do dwóch centrów handlowych i
    w
    > sumie jedyną obsługującą Agromana-Brzeziny, zatem odpada... .

    Autobus 126 to był tylko przykład.
    Pzdr,Piotr.

    Ps.Sloggi-co dalej z nazwami ulic?
  • qql 04.06.06, 09:26
    sloggi napisał:

    > Linia 126 jest linią dowożącą południowe Bródno do dwóch centrów handlowych i w
    > sumie jedyną obsługującą Agromana-Brzeziny, zatem odpada.
    > Można powalczyć o:
    > 120, aby jechał od Głębockiej przez
    > Lewandów-Oknicką-Berensona-Ostródzką-TT-Łabiszyńską-Kondratowicza do Wschodnieg
    > o
    > 416 lub E3 wydłużyć od Szpitala Bródnowskiego przez Kondratowicza-Św.Wincentego
    > na Grodzisk (tak jak dziś 120).

    POPIERAM !! TO JEST NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE !!
  • piohal 08.07.06, 16:36
    Witam. Od razu mówię że jestem z Rembertowa. Chciałbym się dowiedzieć czegoś
    więcej o rejonie Kobiałki, Ruskowego Brodu itp, itd. Jak się tam mieszka? Czy
    są tam jeszcze do kupienia jakieś działki? Jaka jest ich cena ? Jak wygląda
    sprawa z komunikacją? Widzę że coś tam jeździ, jednakże ile czasu zajmuje
    dojazd do centrum ZTM/własnym samochodem? Jakie są plany na przyszłość? Wogóle
    coś napiszcie, bo bardzo nam się tam podoba i może się tam pobudujemy.
    Pozdrowienia z równie zielonego aczkolwiek nieco zapyziałego Rembertowa.
  • sloggi 08.07.06, 16:39
    Działek jest full, dojazd nie jest ciekawy.
    --
    miłuj bliźniego swego....
  • piohal 08.07.06, 16:50
    A może coś więcej??? Jak długo się jedzie? Co z tą rezerwą pod TOG?
  • sloggi 08.07.06, 16:52
    Z rezerwą pod TOG to jest więcej legend niż prawdy. Do Śródmieścia jedzie się
    ZTM ok. 40-50 minut, bo są korki.
    --
    miłuj bliźniego swego....
  • piohal 08.07.06, 16:59
    50 min... daa się przeżyć. Z Rembridża też nie ma super no chyba że SKM.
    Pozwolę założyć sobie nowy główny wątek
  • afryka_dzika 10.07.06, 10:23
    120 obsługuje przede wszystkim os. DERBY i okolice Głębockiej!

    Proponowane rozwiązanie jest do przyjęcia tylko pod warunkiem puszczenia
    dodatkowego autobusu Głębocką.

    --
    Yogi Babuuu
  • kruchy111 10.07.06, 11:04
    i puszczenia autonbusu na Mańki Wojdy. uwaząm ze juz niedługo trzeba bedzie
    wystąpić z propozycja do ztm o puszczenie na 132/120 taboru przegubowego
    szczególnie w godzinach rannych lub zwiekszenie czestotliwości

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.