Dodaj do ulubionych

120, 132, 134 nowe trasy

  • jogger007 21.06.07, 17:23
    Powiem jasno i wyraźnie to jest kpina!!! Dotychczas miałem daleko bo daleko,
    linię 132, którą mogłem dojechać do metra czyli był kontakt ze Śródmieściem. Po
    proponowanych zmianach mieszkańcy "dalszej" części ZB nie mają żadnej
    możliwości przedostania się na drugą stronę Wisły bez przesiadki. Wziąwszy pod
    uwagę, że częstotliwość kursowania tych "naszych" linii wynosi średnio raz na
    godzinę to jak mam dojechać do pracy??? Z autobusu na Dw. Wschodni lub na Żeran
    skorzystam pewnie 1 albo 2 razy w miesiącu.
    I w tym miejscu anegdotka: ja i kilku weteranów chcieliśmy wystartować w
    Mistrzostwach Polski w aquathlonie (bieg + pływanie), ale organizator
    wyodrębnił tylko kategorię junior i młodzieżowiec resztę zawodników oceniając w
    jednej wspólnej klasyfikacji. Zrezygnowaliśmy bo trudno 40-to czy 50-cio
    latkowi ścigać się z na serio z 20-30-latkami. Nie chodziło nawet o wygraną ale
    chociażby żeby mieć szanse na równą walkę w kategorii. Po roku historia z
    kategoriami się powtarza bo zdaniem organizatora "nie ma zainteresowania ze
    strony weteranów to i po co wydzielać".
    Przekładając na postępowanie ZTM: Wprowadzić linie na wyjątkowo nieciekawej i
    do tego krótkiej trasie (np. Olesin - Żeran) do tego kurs raz na godzinę i na
    podstawie badań stwierdzić potem, że "linię należy skasować ze względu na
    niskie obciążenie". Przedłużenie 134 do Pl. Wilsona i kursowanie co 15 min. w
    szczycie spowodowałoby, że wielu z nas zrezygnowałoby z jeżdzenia samochodem i
    gwarantuję, iż autobus taki nie woziłby powietrza.
    Nawiasem mówiąc równie dobrze co do ZTM można pisać na Berdyczów. Nie dość, że
    nie są łaskawi odpowiedzieć to nasze glosy wogóle nie są brane pod uwagę.
  • dimanche 21.06.07, 17:40
    Chyba że zrobią 407 linią kursującą cały dzień, a nie tylko w godzinach
    szczytu...
  • mk_2 26.06.07, 22:10
    Na stronie www.nch.pl/ jest ankieta przygotowana przez radnego Białołęki
    Wojciecha Tumasza, której celem jest poznanie preferencji komunikacyjnych
    mieszkańców. Może warto ją wypełnić ? Mogę zebrać trochę podpisów jak będę mieć
    wzór.
  • dimanche 21.06.07, 17:31
    132 nie pojedzie do Wilsona, do metra? A czym ja pojadę do pracy, nie zawsze
    jeździ 407...Wprawdzie jeszcze mieszkam na Bródnie, ale już za 3-4 miesiące...
    --
    nie mam nic do powiedzenia...
  • krzysieks1984 21.06.07, 17:47
    Zostaje na obecnej trasie w innych dzielnicach tylko zmienia się na zielonej
    białołęce.
  • dimanche 21.06.07, 17:57
    Ale Krasińskiego to ulica przy Pl. Wilsona, zależy gdzie tam będzie mieć
    przystanek...
    --
    nie mam nic do powiedzenia...
  • sibeliuss 23.06.07, 23:03
    Weż plan miasta i popatrz.
    --
    diamenty i perły
    ---------------
    nie bój się
  • piotrm74 21.06.07, 17:50
    KPINA, znowu jakiaś przewałka. Nie będziemy mieć mieszkańcy Głębockiej
    połączenia z Żoliborzem. Niech Ci fachowcy z ZTMu przestaną kręcić z tymi
    liniami.
  • gienek76 21.06.07, 19:55
    Czy te zmiany to pokłosie działania p. Radnego?

    Pozdrawiam
    Gienek
  • jacrem68 21.06.07, 22:26
    Podsumowując:

    Głębocka dziękuje wszystkim którzy przyczynili się do zabrania kolejnej lini
    autobusowej. Zaraz odezwą się głosy że przecież dostaliśmy 120. Tia... jedyne
    połączenie do centrum to linia 407. Życzę powodzenia w dojechaniu w godzinę do
    centrum lub do metra pomiędzy 9.30 a 14 (a sobota i święta?). Kto wpadł na taki
    pomysł? Nie wierzę ze ZTM. Kto zyskał na tej zamianie?: Ostródzka !!! I jeszcze
    cytat z ZTM: "Wprowadzone zmiany mają na celu poprawę obsługi komunikacyjnej
    rozbudowującej się wschodniej części Dzielnicy Białołęka." - czytaj: Ostródzkiej
    - Głębocka na tym straciła.


    --
    Jola i Jacek (100/20)
  • cichoszka 25.06.07, 07:56
    Hint: Jak dojechać do centrum pomiędzy 9.30 a 14 i w weekendy:
    Udać się na przystanek Okrągła (nawet nie trzeba przechodzić przez Głębocką smile
    i wsiąść w 132.
    smile))

    Pozdrawiam
    sąsiadka
  • piotrm74 22.06.07, 08:13
    To co robi ZTM dla mieszkańców zamieszkujących przy ulicy Głębockiej to jest
    kpina i żenada. Kto ustala tak durnowate zmiany to chyba raczej nie ma
    zielonego pojęcia co robi.
    Jak dojechać z Głębockiej bezpośrednio do metra wtedy kiedy nie kursuje 407 ???
    Nie jestem zły że na Ostrudzkiej pojawi się więcej połączeń z metrem, tylko na
    ZTM.
    Jednemu da drugiemu zabierze - parodia !!!
  • zbogdanca 22.06.07, 09:24
    Super, mieszkam prezy Ostródzkiej i nie mam się z czego cieszyć. Przez kilka
    miesięcy czułam, że znów mieszkam w mieście, nie muszę pętać sie po
    supermarkecie w deszczowe dni, czekając ma 134 aby wrócić do domu. Teraz 120
    pojedzie Głębocką a nam pozostanie brodzić po błocie ul. Współczesnej, idąc z
    przystanku przy Szumniacych Traw.
    Uważam, że poprzednio było sprawiedliwie, zarówno Ostródzka jak i Głębocka
    miała autobus co 20 minut przez cały dzień, z przewagą Glębockiej którą 120
    również kursował.
  • zuzex 22.06.07, 09:36
    no nie

    tak niedawno cieszylismy się z linii 732 - w końcu miało być łatwiej. wielu z
    nas dziwiło się czemu rozkład jazdy jest bliski rozkładowi 132 - już wiadomo.

    to co ZTM robi z mieszkańcami ul. głębockiej i okolic to kpina nic więcej i albo
    sprzeciw nasz będzie zdecydowany albo niedługo okaże się, że 732 też pojedzie
    obok osiedla "derby". mam ochote usiąść na ulicy i zablokować ruch by w końcu
    zauważono że my też tu mieszkamy i żyjemy i nie chcemy być odcinani od "
    świata". Ta zmiana prowadzi wyłącznie do tego, że nie wykupie ponownie biletu
    miesięcznego tylko wracam do jeżdżenia samochodem.

    SąSIEDZI - spotkajmy się w sobotę porozmawiajmy jak możemy na tą propozycje
    zareagować i stanowczo się sprzeciwić. Nikt tego za nas nie zrobi. Proponuję
    spotkanie przy kosciele lub w knajpce przy stadninie (piwko wskazane)
  • dimanche 22.06.07, 10:56
    132 pojedzie Krasińskiego, jak to mozliwe, że ominie Pl. Wilsona? Czy na pewno
    ominie? Patrząc na mapę ŻOliborza, nie wiem, jak może jechac Krasińskiego i
    ominąć metro...
    --
    nie mam nic do powiedzenia...
  • pazurek3 22.06.07, 12:25
    No, nie ominie. Przejedzie obok Parku Żeromskiego do Wisłostrady i tamtędy
    wjedzie na Most Grota. Przynajmiej tak mi z opisu trasy wychodzi. Pozdrawiam,
    Monika
  • z_babinicza 22.06.07, 12:10
    Ja mieszkam kilkaset metrow od Ostródzkiej i moge powiedzec, ze dla mnie te
    zmiany sa raczej niekorzystne.
    Stracilem 132 - znakomity transfer do Placu Wilsona
    Zyskalem 120 - na Dw Wilenski
    NIe ma tez petli Manki-Wojdy - znakomitego punktu orientacyjnego smile

    Widzac jaki priorytet maja Derby (jest to jednak logiczne) zaczynam dostrzegac
    pozytywy Zielonej Doliny i osiedla Regaty - dzieki nim ktos dostrzeze, ze ZB to
    nie tylko Derby (przynajmniej komunikacyjnie).

    Nie znam sie na planowaniu komunikacji miejskiej, ale czy nie mozemy miec
    jakiejs linii wewnetrznej (maly busik???) jezdzacej co 10-15 minut w petli
    Berensona, Glebocka, Katy Grodziskie, Ruskowy Brod, Kobialka, Mochtynska,
    Ostrodzka i znowu Berensona (dwa male busiki jezdzace w przeciwbieżnych
    petlach???)
    Takie rozwiazanie pozwoliloby osadnikom mieszkajacym na dalekiej polnocy (poza
    linia Berensona) miec regularny dojazd do coraz lepiej skomunikowanego rejonu
    Skarbka z Gor.
    Oczywiscie nie rozwiazuje to problemu Bialoleckiej,do ktorej wciaz nie ma z
    Ostrodzkiej zadnego sensownego polaczenia w linii wschod-zachod.
  • jogger007 22.06.07, 13:00
    Garść dodatkowych uwag:
    1. ZTM sam się kompromituje. Policzcie ile zmian w komunikacji było w ciągu
    ostatniego roku. Albo działa na łapu capu, albo jego planiści są do niczego.
    Jak można wprowadzać - uzasadnione, konsultowane i poparte badaniami (podobno!)
    zmiany i wycofywać się z nich po 2-3 miesiącach.
    2. O - nie zawacham się powiedzieć - kretyństwie tej spółki świadczy
    uzasadnienie zawieszenia linii 524. Był to dobry i szeroko wykorzystywany przez
    mieszkańców Bródna oraz część mieszkańców ZB dojazd do Śródmieścia i dalej na
    Mokotów. Linia skasowana została ze względu na prace związane z remontem linii
    tramwajowej w Al. Jerozolimskich, PO KTÓRYCH NIGDY NIE JEŹDZIŁA. Dzięki zmianom
    wprowadzonym przez ZTM od 16.06.br jadę do pracy o 20 min dłużej (w 2 strony
    tracę 40 min tak cennego dla mnie czasu).
    3. Ten kto wymyślił skrócenie linii 132 (wszak logiczne było przedłużenie jej o
    3-4 przystanki do pętli Olesin) nie ma pojęcia o potrzebach mieszkańców naszych
    terenów. Podejrzewam, że spokojnie licząc 90% mieszkańców Zielonej Białołęki
    potrzebuje transportu na drugą stronę Wisły bo tam pracuje lub się uczy.
    Teoretycznie np. Ci z dalszych okolic mogą jechać 134 do Żerania i przesiąść
    sie na moście. Ale po 1-sze na moście zwykle bywa ciężko z wejściem do autobusu
    (tłok), a po 2-gie jak 134 nie przyjedzie (wypadnie z trasy) to następny jest
    za godzinę. Tym sposobem, w moim przypadku, po skasowaniu 132 zamiast zrobić 2
    kursy dziennie na Bródno będę jeździł po żonę i dzieci - czyli co najmniej 8
    razy dziennie. Wynik: tłok na drogach większy, coraz więcej pieniędzy na
    benzynę no i coraz mniej wolnego czasu.
  • piotrm74 22.06.07, 13:05
    Może jakiś protest przeciwko durnym zmianom ZTM??
  • zbogdanca 22.06.07, 13:51
    Jest jedna zaleta tych zmian. 132 nie będzie kręcić się po Bródnie, prosto
    Toruńską dowiezie nas do metra.
    Żal mi tylko mojej 77 letniej mamy, która cieszyła się, że może samodzielnie i
    kiedy chce odwiedzać wnuki, korzystając z linii 120.
    A poza tym ciagłe zmiany zanim zdążymy sie do nich przyzwyczaić są nie
    zaakceptowania.
  • zuzex 22.06.07, 14:53
    juz widze 132 na torunskiej przy rondzie w korku co rano. zamiast jak teraz do
    pl. wilsona 40 minut z glebockiej bedzie jechal ponad godzinke
  • doronocka 22.06.07, 14:04
    Co za tępy kretyn w ZTM wymyśla takie zmiany?. Zupełnie jak u Pietrzaka
    cytuję: „Co by tu jeszcze spieprzyć panowie, co by tu jeszcze???”
    Zabierają nam jedyny bezpośredni autobus MIEJSKI 132 jeżdżący po obszarze
    między Głębocką, a granicą miasta z Markami, którym można było dojechać
    wzglednie szybko do centrum, tj. pl. Wilsona i metra. Jeździł superrzadko, 2x
    na godzinę poza szczytem i 3x – w szczycie, ale zawsze. Korzystali z niego
    także mieszkańcy rozbudowującego się osiedla „Przy rzeczce” przy ul. Berensona
    (numery 151-159), leżącego wprawdzie w granicach administracyjnych Białołęki,
    ale traktowani przez władze dzielnicy wyjątkowo po macoszemu, którzy dochodzili
    do 132 ścieżką po wale p. powodziowym wzdłuż Kanału Mareckiego.
    Jako „rekompensata” ma być 120, które przez Bródno ma jechać na Dworzec
    Wschodni. Gdzie i w co mamy przesiadać się, żeby dojechać do Centrum????

    Osiedle to nie tylko nie ma żadnego bezpośredniego połączenia autobusowego, ale
    nawet drogowego z resztą dzielnicy (nawet drogi utwardzonej) i można się z
    niego wydostać jedynie przez Marki. Od strony zachodniej ul. Berensona,
    ciągnąca się przez Zieloną Białołękę, kończy się na numerze 121 a potem już
    tylko szczere pole. O komunikacji miejskiej nie wspomnę. Najbliższy autobus dla
    tego osiedla – nowo wprowadzony 732, z Pustelnika do Żerania - na granicy z
    Markami zmienia się w linię podmiejską, gdzie obowiązuje już inna taryfa.
  • ninke 22.06.07, 16:33
    Jestem naprawdę wściekła, że ZTM skrócił jedyną linię która mogła dowieźć nas
    do metra. Liczyłam, że ją przedłuży do Olesina a tu takie zaskoczenie. Do tego
    zauważyłam, że przystanki lini 120 i 134 w pobliżu skrzyżowania Kobiałki z
    Ruskowym Brodem są tylko po jednej stronie ulicy tzn tylko dla autobusów
    jadących z Olesina w stronę miasta a w przeciwną stronę nie ma! Jednym słowem
    dzieci które wędrują Ruskowym Brodem w kierunku Kobiałki do szkoły /a mogłyby
    podjechać 134/będą wędrowały dalej bo nie będą miały gdzie wysiąść.
  • pluto_11 22.06.07, 18:48
    A ja nie rozumiem skad tyle krytyki bez chwili zastanowienia. Chodzi mi głównie
    o 132 i mieszkańców Głębockiej.
    132 jadąc dotychczasową trasą krążyło 10-15 minut po Bródnie zanim ruszyło w
    stronę mostu Grota. Teraz ten sam czas (a może i troche krócej) 132 spędzi
    jadąc z Głębockiej na Berensona i Ostródzką. Za to w drugą stronę mamy EXPRES z
    pl. Wilsona. Prosto Trasą Toruńską na Głębocką bez żadnych zjazdów.
    Lamentowanie że 132 pojedzie teraz ul. Krasińskiego, którą dotąd jeździło
    świadczy o tym że albo ktoś nie orientuje się jakimi ulicami jeździ albo
    poprostu z tej lini nie korzysta.
    Sam kiedyś narzekałem na ZTM i pisałem do nich pisma. A za tą zmianą patrzę
    optymistycznie. Będzie dobrze !

    Pozdrawiam
    Mieszkaniec Głębockiej
  • jogger007 22.06.07, 22:37
    Mieszkańcom Głębockiej jest być może wszystko jedno (choć z innych postów
    wynika, że nie jest to tak jednoznaczne). Zastanów się jednak co mają
    powiedzieć ci, którzy mieszkają w dalszych okolicach (Kąty Grodziskie,
    Zdziarska, Mochtyńska, Kobiałka, Ruskowy Bród itd). Dotychczas mogli dojść lub
    dojechać te 2-3 km do pętli lub przystanku i dojżdzali 132 bezpośrednio do
    metra. I o to właśnie chodzi przede wszystkim!
  • cichoszka 25.06.07, 07:53
    Zgadzam się z Tobą, nie wiem jak mieszkańcy innych części Białołęki, ale
    mieszkańcy Głębockiej na zmianach wyraźnie zyskują, a nie tracą.
    Zamiast się spokojnie przyjrzeć proponowanym zmianom od razu lament....
    Przecież 132 do placu Wilsona pojedzie szybciej niż dotychczas!!

    Inna sprawa, czy przy okazji zmian znowu nie zmniejszą częstotliwości kursowania
    132...

    Pozdrawiam
    mieszkanka osiedla Białe Łąki
  • gosia.mk74 22.06.07, 20:07
    Zmiany komunikacyjne na pewno są potrzebne, ale...
    Po reorganizacji tras od 1.07 mieszkańcy Derb i Głębockiej nie mają możliwości
    dojechania poza szczytem i w dniach wolnych do Carrefoura oraz na Bródno
    (Bazarek Bródnowski).
    Powiedzmy, że te zmiany zostaną utrzymane, wtedy bezwzględną koniecznością jest
    zmiana linii 407 z okresowej na stałą oraz kursowanie także w dni wolne.

    Gosia
  • diesel111 23.06.07, 22:50
    z tresci zamieszczonych postów wynika wielkie rozczarowanie mieszkańców ulicy
    Głebockiej Ale Oni mają jeszcze 120, 407 i 732 a co mają powiedzieć mieszkańcy
    Ostrózkiej dliżej mostu na ługiej i dalej chyba Mańkoskiej i Kobiałki niedość,
    że mieli tylko 134 średnio co godzinę to teraz (jak wynika z informacji o
    nowych trasach)nie mają nic chyba że cos źle zrozumiałem przebieg nowej trasy.
    Nową trasę wymyślił naprawdę jakiś "geniusz" (przepraszam należy chyba napisać
    przez "G" Geniusz) od infrastruktóry i komunikacji bo ciekawy jestem jak teraz
    bedą dojeżdżały dzieci do szkoły na Kobiałce i to nie tylko te z rejonu ulicy
    Ostródzkiej i Mańkowskiej ale również te które przesiadały się na pętli przy
    Zdziarskiej ze 132 czyli rejon Głębocka, Lewandów, Kąty Grodzieńskie i pewnie
    Derby też. Zastanawia mnie jakie były powody i dochodze do dwóch wniosków albo
    rzeczywiście jak ktoś napisał chodzi o zlikwidowanie linii 134 bo po zmianie
    pewnie zmniejszy się liczba pasażerów, albo mieszkańcy Ruskowego Brodu,
    Calineczki, Tymotki itp. mają dużą siłę przebicia (należy rozumieć szerokie
    plecy) a przepraszam mam jeszcze jedną myśl ze względu na zagęszczenie w szkole
    na Kobiałce postanowiono w ten sposób wyeliminować cześć uczniów (ze względu na
    brak dojazdu sami pewnie zrezygnują i będzie można przyjąć dzieci dowożone
    przez rodziców (posiadających czas i samochdy (conajmniej dwa))i te które lada
    chwila zamieszkają na osiedlu budowanym wzdłóż Kobiałki. Przepraszam za trochę
    długi komentaż ale jakoś mnie poniosło. Jeszcze raz słowa uznania dla
    pomysłodawcy "oby tak dalej".
  • diesel111 23.06.07, 22:59
    przepraszam jeszcze jedno wymieniony przeze mnie rejon (tzn. Ostródzka na
    poółnoc od Berensona, Zdziarska i dalej na północ aż do Kobiałki został
    pozbawiony również połączenia z centrum targowym Targówek pozdrawiam i
    przypominam, że robią to nasi wybrańcy z myślą aby było nam jak najlepiej
  • diesel111 23.06.07, 23:03
    jeszce jedno nie byłem pewien ale sprawdziłem i przepraszam mieszkańców ulicy
    oczywiście Mańkowskiej anie Mańkoskiej przepraszam pomyłka nie była zamierzona
    jeszcze nie znam dokładnie tych terenów
  • diesel111 25.06.07, 13:19
    narzekacie na problemy w dojeździe poza szczytem i w dni wolne a mieszkańcy
    Zdziarskiej i okolic po zmianie trasy 132 zostali pozbawieni bezposredniego
    połączenia z metrem i drugą stroną Warszawy a ten rejon również zamieszkują
    ludzie im zabrano dojazd aby chyba ci z Derby mieli lepiej a przecież oni i tak
    mogli wsiadać do 132 na Głębockiej
  • dimanche 29.06.07, 15:44
    Masz rację, a niektórzy narzekają, żę tam się długo idzie, bo 15 minut - a to
    lekka przesada, zreszta spacerek nikomu nie zaszkodził. A tez będę mieszkac na
    Derbach, natomiast cieszy mnie, ze ta linia juz nie kluczy przez Bródno...
    --
    nie mam nic do powiedzenia...
  • krzysieks1984 24.06.07, 17:14
    Dla niepoinformowanych linia 132 pojedzie od Głębockiej , przeciwnie jak 407.
    Linia 120 od Głębockiej pojedzie jak obecnie 132 następnie od pętli Mańki Wojdy
    jak 134 do Olesina. a 134 pojedzie od pętli Mańki Wojdy Zdziarską i Ruskowy
    BRód.i KObiałką do Olesina.Będzie jeżdzić co 30/40/40/.Pozostałe linie nie wiem.



  • malinova1 26.06.07, 12:47
    krzysieks1984 napisał:

    > Dla niepoinformowanych linia 132 pojedzie od Głębockiej , przeciwnie jak 407.

    O co więc ten krzyk. Ostródczanie dłużej jadą do pracy 407 ale za to krócej 132
    a Głębocczanie odwrotnie. Problem mają mieszkańcy Ruskowego Brodu lub Kobiałki.
    Może zamiast sie przekomarzać kto ma lepiej a kto gorzej, warto wspólnie
    powalczyć o przystanek 132 na TT przy kładce, w pobliżu pętli na Podgrodziu, bo
    to posłuży wszystkim. Piszmy więc maile w tej sprawie do ZTM, a może uaktywni
    się SZB, jeśli jeszcze istnieje, w co zaczynam wątpić.
  • jogger007 26.06.07, 13:28
    Faktycznie, problem dotyczy TYLKO 2/3 obszaru Zielonej Białołęki, z którego bez
    przesiadki (autobusem jeżdżącym raz na godzinę) nie wyjedzie się na drugą
    stronę Wisły. Ręce opadają. Naprawdę nie potraficie myśleć perspektywicznie?
    Przecież proponowane rozwiązanie uderzy także w Was, mieszkających bliżej TT,
    bo my mieszkańcy dalszych okolic będziemy się tam pchać swoimi samochodami i
    potęgować korki na drogach. Trzeba szukać rozwiązania, które zadowoliłoby
    większość np. puszczenie 134 od Olesina do Pl. WIlsona, albo przedłużenie linii
    132 do Olesina, a najlepiej obie te rzeczy razem.
  • malinova1 26.06.07, 14:59
    jogger007 napisał:


    Trzeba szukać rozwiązania, które zadowoliłoby
    > większość np. puszczenie 134 od Olesina do Pl. WIlsona, albo przedłużenie
    linii
    >
    > 132 do Olesina, a najlepiej obie te rzeczy razem.

    Świetny pomysł, a najlepiej gdyby 134 jezdziło co 15 minut. Tylko, że wszystko
    na to wskazuje, że to pomysł nie do zrealizowania. To tak jakby ktoś chciał w
    państwowej służbie zdrowia wyleczyć się z poważnej choroby.
  • krzysieks1984 27.06.07, 23:04
    120 i 132 co 20 minut w szczycie, międzyszczycie i w Sobotę i święto co 30
    minut.134 co 30 minut w szczycie , poza tym cały czas co 40 minut. 407 co 15
    minut w szczycie , poza tym będzie jeżdzić cały dzień od 5 do 23 co 30 minut.
    Na razie nie będzie w święto i sobotę.


  • krzysieks1984 27.06.07, 23:06
    krzysieks1984 napisał:

    > 120 i 132 co 20 minut w szczycie, międzyszczycie i w Sobotę i święto co 30
    > minut.134 co 30 minut w szczycie , poza tym cały czas co 40 minut. 407 co 15
    > minut w szczycie , poza tym będzie jeżdzić cały dzień od 5 do 23 co 30 minut.
    > Na razie nie będzie w święto i sobotę.
    Dokładne wszystkie rozkłady znajdują się na razie w plikach spakowanych na
    stronie www.ztm.waw.pl Wkrótce zapewne też w bardziej dostępnym miejscu czyli
    według przystanków i tras.

    >
    >
  • varsava 29.06.07, 09:19
    Biorąc pod uwagę potrzeby mieszkańców dalszych rejonów ZB, rozsądniejsze byłoby
    przedłużenie 132 do Olesina, dzięki czemu ten rejon miałby bezpośrednie
    połączenie z metrem, co wpłynęłoby na zmniejszenie ruchu samochodów.

    W zamian skrócona mogłaby być linia 120 lub 134.
  • afryka_dzika 29.06.07, 10:01
    varsava napisał:

    > przedłużenie 132 do Olesina, dzięki czemu ten rejon miałby bezpośrednie
    > połączenie z metrem, co wpłynęłoby na zmniejszenie ruchu samochodów.

    Z pewnością....
    Buchahahhahaaa
    --
    Yogi Babuuu
  • varsava 29.06.07, 12:32
    nie rozumiem tej nagłej radości; jeśli miałbym jeździć do pracy autobusem i
    metrem albo samochodem - zdecydowanie wybrałbym to pierwsze

    (jeżdżę teraz do tramwaju a potem tramwajem - i nie to, żebym nie miał
    samochodu)
  • bemola1 29.06.07, 22:52
    nic na tej zmianie nie zyskuje, ani nie trace. Srednio co 2-3 miesiace sle
    wiadomosci do ZTM-u, poki co - praktycznie bez odzewu. Efekt? Wprawdzie
    wolalabym jezdzic do przedszkola/pracy komunikacja miejska, ale jezdze
    samochodem. Bo szybciej pomimo stania w korkach. W zaden sposob nie oplaca mi
    sie (czasowo) przesiadac sie (z czteroletnim dzieckiem zreszta) 3 razy - za
    kazdym razem trzeba przejsc na inny przystanek. Kiedy bedzie mozna z
    Bialoleckiej dojechac bezposrenio do metra?!
  • varsava 02.07.07, 09:03
    Myślę, że gdy w przyszłym roku zrobią pętlę przy stacji metra Marymont, to
    puszczą tam 104. Przynajmniej ZTM zapowiada, że przedłuży tam linie z Żerania-
    FSO. W każdym razie trzeba do nich słać listy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka