Dodaj do ulubionych

Najlepsza Szkoła Policealna??

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.08, 09:46
Witam Wybieram się do szkoły policelnej. Czy możecie mi jakąś
polecić?? Słyszałem że dobra jest Szkoła "ŻAK" na Bielskiej 1. Co wy
sądzicie na ten temat??
Edytor zaawansowany
  • Gość: lol IP: *.030.c83.petrotel.pl 10.10.08, 21:17
    szkoly policealne sa ttlko strata czasu, generalnie dla matolow
  • Gość: lili IP: *.eranet.pl 17.03.09, 22:02
    Cóż za błyskotliwa wypowiedź... a ty jaką szkołę skończyłeś...? to
    było pytanie retoryczne.
  • Gość: rrrrr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.10.08, 06:55
    Witaj. Może lepiej pomyśleć o studiach?? Życzę dobrego wyboru
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.06.09, 10:29
    Studia to min. 3 lata a Policealna max. 2 lata (niektóre kierunki np BHP nawet
    1,5 roku).
    Jak chcesz studiować zaocznie to płacisz 5tyś/rok. W "Żaku" są darmowe kierunki
    zaoczne więc mogę pracować i się uczyć.
    Jak chcesz dostać pracę to liczy się doświadczenie. Technik z doświadczeniem
    szybciej znajdzie prace niż mgr świeżo po szkole.
    Wybór należy do Ciebie ale ja wybrałem policealną.
  • Gość: lili IP: *.116.c94.petrotel.pl 07.07.09, 20:26
    policealna to jedynie technik, czyli nic- strata dwoch lat gdyz mozna bylo od
    razu do technikum isc, zadena osoba starajaca sie o dobre stanowisko, ani zaden
    pracodawca przyjmujacy osobe z stopniem technika nie przyjmuje jej na stanowisko
    z dalszymi perspektywami, no najwyzej ze dana osoba wykaże sie a parcodawca sam
    po czasie zasugeruje studia.

    Jak chcesz dostać pracę to liczy się doświadczenie. Technik z doświadczeniem
    > szybciej znajdzie prace niż mgr świeżo po szkole.

    tak jak chcesz dostac prace bez perspektyw liczy sie doswiadczenie a nie stopnie
    zawodowe ewentualnie naukowe, ale to tylko praca bez perspektyw, nie dobre
    stanowisko!!!, nie stanowisko z przyszloscia, technikiem moze byc- pomoc mgr
    farmacji, moze byc pomoc kosmetyczki, ewentualnie "kosmetyczka" niskiej klasy w
    sensie bez kosmetologi, itd... osoba kończąca studium jest jedynie warstwa
    roboczą, studia dobre studia daja perspektywy ktorych NIGDY nie da studium!!!!

    osoba zastanawiająca sie nad wyborem studia czy studium, nie może być osobą ze
    stosunkowo wysokim IQ więc faktycznie niech wybierze studium, po co zajmować
    miejsca na uczelniach tym dobrym, mającym pojęcie o realiach życia?
  • Gość: ja IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.08.13, 15:17
    doktor internet
    diagnoza w try miga
    tok myślenia osoby która myśli o szkole policealnej - jak najbardziej ok
    sama skończyłam szkołę policealną, potem studia lic, mgr i jeszcze podyplomowe - stricte z wykonywana pracą.
    w tym samym czasie pracowałam i zdobywałam doświadczenie
    w tej chwili jestem doświadczonym i wykształconym pracownikiem
    a jak widzę te rzesze studentów którzy studiują żeby tylko studiować bo papier się liczy - to śmieszne
    a z dyplomem prościutko do odzieżowego w galerii
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.07.09, 15:22
    Każdy zdrowo myślący wolałby studia , ale one kosztują....
  • Gość: lili IP: *.116.c94.petrotel.pl 07.07.09, 20:28
    hehehe

    zaoczne kosztują- ale są stypendia socjalne jak sie kasy nie ma, NAUKOWE jesli
    jest sie dobrym - i wtedy studia nic nie kosztuja!!!
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.07.09, 15:20
    Uważam , że CKU jast super. Sama się tam wybieram , tam zdawałam
    maturę. Nauczyciele w porządku i kierunki ciekawe.
  • Gość: zuzia IP: *.120.c65.petrotel.pl 10.07.09, 22:18
    Centrum Edukacji z Kobylińskiego 25 realizuje projekt dofinansowany ze środków
    unijnych. Zupełnie bezpłatnie można ukończyć fajne studium. Zajrzyj na stronę
    www.centrumedukacji.pl - projekty dofinansowane.
    Polecam. Też się tam wybieram. Liczba miejsc ograniczona
  • Gość: shaza20 IP: 91.194.106.* 03.02.15, 17:22
    Każdy chwali swoje to i ja swoje pochwalę :) Uczę się w Nova Centrum Edukacyjne- już drugi kierunek, więc jestem absolwentką i słuchaczem w jednym. Wybrałam tą szkołę już po raz drugi, bo póki co jeszcze mnie nie zawiodła, mają tam dobrych nauczycieli, którzy uczą a nie ściemniają, poza tym panie z sekretariatu dbają o słuchaczy, starają się informować o wszystkich ważnych rzeczach na czas.
  • Gość: Lidka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.05.13, 17:05
    Żaka nie polecam. Myśl o studiach raczej. A jaki tam może być profesjonalizm jak np.pracownię kosmetyczną prowadzi polonista z budowlanki:)))he,he.Tez mi fachowcy.A więc porządne studia polecam a nie byle co i pracy nie ma.
  • Gość: Irek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.13, 11:41
    Z pełną odpowiedzialnością polecam Centrum Kształcenia Zacisze. Ukończyłem już jeden kierunek (Instruktor Terapii Uzależnień), a od października zaczynam kolejny. Bardzo fajna kadra, zajęcia prowadzone są przez kobietę, która wie co mówi i nie jedno widziała. Ogólnie nauczyciele OK, ale wymagający. Dużo wiedzy, ale warto, bo mam pracę :D
  • Gość: gość IP: *.cdma.centertel.pl 09.02.14, 13:55
    ja chodzę do Żaka, i mieszane uczucia mam o tej szkole, ponieważ niby jest darmowa i za nic sie nie płaci (ja chodzę do technik usług kosmetycznych), ale straszny panuje tam chaos. Sekretariat jest na Bielskiej, zajęcia na Sienkiewicza albo na Politechnice Warszawskiej, a pracownie mamy na Kolegialnej, a dodatkowo nikt nic nie wie o egzaminach,indeksach,wszyscy są zakręceni i zawsze wszystko jest zostawiane na ostatnią chwile
  • 18.05.16, 14:05
    Ja znam tylko szkołę Delta Edukacja ;) Chodziłam tam jakiś czas temu i byłam bardzo zadowolona. Myślę, że wybór tej szkoły byłby najlepszą decyzją ;)
  • Gość: SMR IP: *.centertel.pl 06.10.16, 14:56
    Trudno tu znaleźć jakąś uniwersalną poradę. To mocno zależy od branży w jakiej planujemy pracować. Niemniej jednak jestem zdania, iż obecnie często bardziej liczy się doświadczenie czy umiejętności zawodowe niż wykształcenie. Trzeba mieć kompetencje i praktyczną wiedzę.
    Przy tej okazji chciałbym poinformować Was specjalnym programie, który stworzyła Szkoła Mistrzów Reklamy. Mianowicie jako pierwsza szkoła w Polsce wprowadziła rozwiązanie, w którym większość czesnego zaczyna się spłacać dopiero po znalezieniu pracy :) Pomyślałem, że jest to rozwiązanie dla problemów, o których tu piszecie i że może to być dla Was interesujący temat ;)
    Chętnie odpowiem na pytania :)
    --
    eRzecznik Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Gość: poke IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.07.17, 17:46
    Co prawda nie mam doświadczenia z kursami zawodowymi ale z policealnymi mam.
    TEB - wysoki poziom nauczania. Bezpłatna pod warunkiem ze masz 50% frekwencji, jak jej nie masz to płacisz miesieczne czesne, przy rezygnacji też płacisz miesieczne czesne.
    ŻAK - średni poziom nauczania, głównie zależy od słuchacza czy chce sie uczyć, no i generalnie od grupy na jaką sie trafi. całkowicie bezpłatna.
    Pascal - z opinii znajomej poziom tragiczny

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.