Dodaj do ulubionych

Marek Mroczkowski, I Prywatne LO im. Marceliny ...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.10.03, 16:49
Uważam że Profesor Marek Mroczkowski uczący mnie: Podstaw
przedsiębiorczości i Edukacji europejskiej w I Prywatnym LO im.
Marceliny Rościszewskiej, zasługuje na miano Belfra roku,
ponieważ łączy on takie ważne cechy jak, wytrwałość,
pracowitość, schludność i oczywićcie to na co profesor
Mroczkowski kładzie szczegulny nacisk w wychowywaniu nas,
czyli: Uczciwość, aktywność i dociekliwość.
Jest to człowiek bardzo wykształcony używający bardzo mocnych
argumentów, prowadzący wykład w bardzo przyjazny i zrozumiały
sposób.
Edytor zaawansowany
  • Gość: jaccuzi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.10.03, 23:39
    ej sorry gościu idz do Jagiellonki na historie z tym pajacem i
    dopiero pozniej sie wypowiadaj
  • Gość: absolwent100% IP: *.plock.sdi.tpnet.pl 03.11.03, 14:03
    Macie Obywatelu rację co do pajaca.
  • Gość: -jaga-2- IP: *.class147.petrotel.pl 01.07.04, 23:33
    Ja proponuję Mroka na prezydenta!!! Co wy na to? Phi! Przyznajcie mu tytuł
    Belfra Roku, a wtedy kolejne pokolenie będą musiały uczyć się na pamięć nie
    tylko dotychczasowego życiorysu p.prof. ale także jego Wspaniałych Sukcesów..
    Miodzio! Szkoda tylko, że nigdy nie przyznał się do tego, jaką naprawdę szkołę
    kończył...:( Może nie chce zrobić z siebie pośmiwiska.. W każdym razie,
    uszanowanie, Wasza Wysokość!
  • Gość: =) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.12.04, 15:57
    Eeeeeeej Mroko mówił, że skończył Małache!! :D Ale że Jaga lepsza jest =D No i
    fajnie. Ja tam lubie te jego schizy, mojej klasie sie nie kazął uczyć swego
    zacnego życiorysu i lux =DDDDDD
  • Gość: Absolwentka Jagiel IP: *.akademiki.uni.torun.pl 04.12.05, 21:00
    Mroczkowski jest fajny ale tylko w swojej prywatnej szkole, w której dyrektorem
    jest jego małżonka, w Jagiellonce to pusty... Uważa się za mistrza a tak
    naprawdę nie dorasta nawet do pięt innym. pozdrowienia dla niego. Była uczennica
  • 29.12.05, 12:00
    Zgadzam się w 100%.Mroczek uczył mnie w jadze WOSu parę lat temu.Okropność!
    Jeszcze takiego pyszałka jak on to nie spotkałam.Facet się przechwala a tak na
    prawdę niczego nie potrafi nauczyć i niewiele wie.Dla mnie to pusty facet.W
    jadze nie lubią go ani uczniowie ani nauczyciele.Jak mówił mój wychowawca:z nim
    lepiej nie zadzierać,bo do niego to jak do ściany...Pozdrawiam.
  • Gość: niewazne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.06, 12:31
    ehhh a byles tam ze wies zjaki jest w prywatnej szkole? watpie bo jakbys
    wiedzial to bys tak nie pisal.. chodzi jak krol po skzole bo wie z emu wszystko
    wolno..
  • 09.12.17, 22:33
    Chodzę tam i wydaje mi się że jest tam większym snobem niż w jadze bo turaj jest królem i może wszystko
  • Gość: 4H rocznik 2002 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.10.04, 16:04
    a pamietacie słynne 2 pytania i 8,5 minuty na odpowiedz?
    poza tym Mary mial extra rolexa, który zawsze bylyszczal spod mankietu zielonej
    marynary no i 3/4 osób z ndst na semestr

  • Gość: kochający uczeń IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.04, 21:15
    ja jestem za, niech ludzie, którzy mają lukrowane pojęcie na temat tego pana
    lepiej niech idą do klasztoru przy ulicy 3 maja 4 (he he ;>)
    tam dopiero przechodzi sie przez piekło...
    Klasa tego pana profesora to istna psycholandia, ludzie siedzą tam niczym mysze
    pod miotłami i trzęsą portami jak galareta, a po wyjściu mają mózgi
    zmasakrowane jak pacjęci pensjonatu w Tworkach... ;D
  • Gość: Arek S IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.06, 23:43
    Pan prof. Mroczkowski jest moim wychowawcą i nauczycielem. Jego wielkim plusem
    jest to, że na zajęciach z wosu i historii znajduje dużo czasu na komentarze
    obecnej sytuacji politycznej oraz żywe dyskusje na ten właśnie temat. Osoby
    interesujące się polityką na jego lekcji na pewno nie będą się nudzić. Wszystko
    byłoby pięknie gdyby pan profesor liczył się z tym że nie zawsze musi mieć
    rację. Dyskusja wspaniale rozwija się tylko do momentu, gdy ktoś ośmieli się
    mieć inne zdanie. Bardzo często w takim momencie można usłyszeć ze strony pana
    profesora słowa takie jak: "ale nie ma żadnego ale", "z faktami się nie
    dyskutuje". Bardzo razi mnie także to, że na każdej lekcji wypowiada ostre
    słowa krytyki pod adresem PO oraz Donalda Tuska, a nigdy złych słów na temat
    PiSu, Lecha Kaczyńskiego i rządu Marcinkiewicza.
  • Gość: adas IP: 80.50.35.* 17.02.06, 13:26
    Tak po twojej wypowiedzi poznaje to on wspaniały Marek.
    Ktory tylko tolerował swoje zdanie a innych nie!!!
  • Gość: gosć IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.07, 21:44
    mroczkowski to najleszy nauczyciel na świecie
  • Gość: obecny uczeń IP: *.c158.petrotel.pl 05.04.07, 23:14
    więc tak..
    O Mroku nie da się wypowiedziec w jednym zdaniu!!!!
    Z tym człowiekiem nie da sie rozmawiać!! Jego zdanie jest nie podwazalne!!
    Najbardziej roz....ala mnie to że nie ucze sie histori takiej jaka była, tylko
    takiej jaka dla Mroka powinna byc. O postaciach histortcznych których nie lubi
    ucze się samych negatywów a o jego "idolach" pozytywów!!
    Nie zapomne jak na jakiejs lekcji hisi na srodku zeszytu kazał napisać...
    "kAZIEMIERA SZCZUKA PROTESTUJE W KOSZULCE Z NAPISEM :MAM OKRES:"
    Oceny za odpowiedz ( praktycznie tylko ndst ) wypisuje na całą kartek z zeszytu
    piórem o tuszu tak mocnym ze przebija na kilka stron :D
    Twierdz że jego Opel Astra jest jednym z pierwszych w płocku i jechał nia
    200km/h <lol> NA BANK!!!! :D:D:D:D
    najlepsze jest to że do żonki gada "pani profesor" i ona tak samo do niego:D:D
    Ciekawe czy w domu tez tak sie do siebie zwracają :D:D:D
    mała rada dla uczniów... jak każe wam napisac prasówke i jakąs wiadomosc ze
    swiata to piszcie tylko o Kaczyńskich w samych pozytywach, jak najlepiej!!!
    Ocena minimum 3 gwarantowana :D:D wiem to na swoim przykładzie i kolegów
    Pozdrooom for all


  • Gość: Truśka IP: *.c247.petrotel.pl 11.04.07, 10:58
    Debil który mysli ze jest geniuszem... Czereśniak do potęgi n-tej
    Jego samochód jest jednym z pierwszych sedanów w Płocku <loooool>
    Ma niskie poczucie własnej wartości dlatego chce wszystkich upie..ć!!!
    Myśli ze jest Bogiem a tak na prawde jest zwykłym śmieciem:D
    nawet ptaki na niego srają ( wiem to z jego opowieści )
    Gdymbym miała takiego ojca od razu bym sie powiesiła!!!!!
  • 05.06.07, 12:02
    muszę przyznać, ze to intrygująca postać. Uczył mnie w jadze,każda lekcja byla
    niezapomnianym doznaniem.jedno określenie pasuje do niego
    wspaniale-pseudointelektualista.nie zapomnę jak dostałam 5 z kartkówki,a on
    pytał z jakich to wspaniałych książek korzystałam, wymieniłam mu kilka fajnych
    nazwisk, a czytalam........historie w pigułce. Ale i tak go wspominam jako miły
    epizod z licealnych lat i ten jego tekst,, klasa lekarzy i pielęgniarzy,
    zostawicie pewnie komus chustke w brzuchu", podobno jego ojciec był
    lekarzem.Ps.nie zniechęcil mnie studiuje medycyne
  • Gość: permanentny IP: *.class145.petrotel.pl 04.11.03, 19:15
    Marek jest OK
  • Gość: mimi IP: *.acn.pl 05.11.03, 09:46
    skonczylam jagiellonke juz dobrych kilka lat temu, pan Marek
    należy do niewielu nauczycieli których miło wspominam. a lekcje
    historii byly ciekawe: rozmawialismy o zyciu, polityce,
    uczciwosci itp. ale skoro niektorych interesuje tylko
    podręcznik...:(
  • Gość: *** IP: *.plock.cvx.ppp.tpnet.pl 08.11.03, 19:28
    M.M. to dobry materiał na Belfra Roku. Owszem jest wymagający- to przecież
    nauczyciel ale z ,,drugiej" strony świetny facet, z poczuciem humory.
    Aha, słucha dobrej muzyki :)
  • Gość: Anonimka z Jagi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.06, 15:19
    Święte słowa!Dla Mroczek to wzór, ideał nauczyciela. Uwielbiam z nim dyskutować,
    omawiac sprawy związane z polityką i życiem publicznym i nigdy nie zrazi mnie do
    siecie nawet pała na semestr:)Jego lekcje są naprawdę ciekawe i to on
    zainteresował mnie jeszcze bardziej historią i wosem.Pozdrawiam wszystkich:)
  • Gość: Mroczkomanka=) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.11.06, 20:13
    Mroczek to najfajniejszy facet jakiego znam:)słucha dobrej muzy, świetnie
    prowadzi lekcje i w ogóle jest cudowny. Dzięki niemu na nowo pokochałam
    historię i jeszcze bardziej zainteresowałam się polityką. Ale przyznam, że
    zadaje dziwne prace domowe...;)A i ludziska nie wierzcie w mit o kartkówkach z
    jego życiorysu!!!
  • 20.01.05, 12:48
    Ja też (z perspektywy czasu) mile wspominam 'pana permanentnego' (ktoś pamięta
    te ksywkę?). Ja skończyłam Jagiellonkę w 1988 roku- pan Marek był
    początkującym, ale jakże ambitnym nauczycielem... Chciał zaszczepić w nas
    miłość do historii i udało mu się w wielu przypadkach. Naprawdę
    szanuję 'permanentnego'. Chociaż wtedy... go nienawidziłam!
  • Gość: b IP: *.tnp.org.pl 21.04.06, 13:09
    ja pamietam bo tez wtedy kończtłam jagielonke nawet P Mroczkowski był u mnie
    na maturze .....
  • Gość: Bombel IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.04.06, 23:02
    Szmata i gnój
  • Gość: jaga IP: *.lodz.msk.pl / 80.51.224.* 12.04.04, 22:48
    Ten człowiek zmarnował mi najpiękniejsze lata mego życia. Przez dwa lata
    wqwałam tylko i wyłącznie historie, która mi nie jest potrzebna, tylko po to,
    żeby z łachy mi 2 postawił. Wiedze ma- fakt, ale jest zakompleksionym kolesiem,
    który wyrzej dupe nosi niż sra.
  • Gość: femi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.03, 14:15
    Skoro jest taki wspanialy, to moze powinien pouczyc cie ortografii,
    bo "szczegolny" pisze sie przez "ó", a nie przez "u", glabie
  • Gość: Gabriella IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.03, 14:50
    Pan Mroczkowski uczył mnie historii i WOS-u w LO im. Władysława Jagiełły,
    człowiek ten wyróżnia się spośród kadry nauczycielskiej, ma swoje zasady,
    których się mocno trzyma, jest na swój sposób oryginalny. Jednak uważam, że
    jest zbyt konserwatywnym człowiekiem i nie potrafi znależć kontaktu z uczniem,
    wzbudza w nim jedynie strach i to mnie najbardziej irytowało na lekcjach
    historii. Mimo wszystko szanuje tego człowieka!
  • Gość: Jeżyk33 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.12.03, 01:02
    Uważam że łączenie funkcji nauczyciela w państwowej szkole i prowadzenie
    prywatnego liceum to niezbyt etyczne zachowanie i nijak przystoi do opiewanych
    tutaj zasad moralno-etycznych. Zaś jego obecne "wyraziste poglądy" powstały po
    upadku komunizmu.Nawet gdy socjalizm już się chylił ku upadkowi to on siedział
    cicho bo się bał. Teraz głosząc swoje teorie upodabnia się do Leppera i o.
    Rydzyka, bo podobnie jak oni nie uznaje że ktoś inny może mieć własne zdanie, a
    co gorsza że ma on rację.
  • Gość: MarekM(ja) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.01.05, 10:01
    Jak ktuś się będzie wypowiodoł ło Morku żli , to go znajdzie misza i un gawari
    z tbom i ty pujdziesszd o rowu śi\winio je..a
  • Gość: julis2@wp.pl IP: *.comel / 80.51.240.* 23.12.03, 22:18
    Marek to świetny Gość. Rzeczowy, o stałych poglądach. Pozdrawiam Cię Marku
    serdecznie - Jurek Liszewski.

    Wesołych Świąt i sukcesów w Nowym Roku dla Ciebie i Całej Twojej Rodziny.
    J.
  • Gość: lol IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.04, 11:30
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Zoro IP: *.c240.petrotel.pl 28.03.06, 16:15
    Przepraszam mam pytanko ....Czy wszyscy w rodzinie zdrowi.....??!!! Bo mam co do
    tego watpliwosci....!!!
  • Gość: aga IP: *.toya.net.pl 08.02.04, 14:15
    Jasne. Miałam z tym panem historię w Jagielonce. Wrrr....Totalny czubek.
    Potrafi zniechęcić człowieka do nauki. Nie wspominam o aroganckim zachowaniu.
    Cała klasa go nie lubiła. Pozrowienia dla absolwentów Jagielonki ;-)
  • Gość: Magda IP: *.wszplock.pl 19.02.04, 08:05
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: laski z jadzki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.04, 19:40
    marek ma zajebiste oczy ale charakter ma do dupy!!!!!!lubie podziwiac jego
    klate jak chodzi wyprostowany ,no nie bede wspominac o jego tyleczku w
    obcislych jeansach do ktorych nosi biale stringi z koronki ze slonikiem z
    przodu marus 3maj tak dalej do zobaczenia w starozrebach ps.zmien sprzet na
    telewizor bo mikrofale ci padly.pozdro ziomus.marus swoj ziomal
  • Gość: absolwentka I PLO IP: *.sggw.waw.pl 08.03.04, 13:24
    CZESC! ZGADZAM SIE Z TOBA W ZUPELNOSCI! UWAŻAM ZE P.PROF. MROCZKOWSKI JEST
    JEDNYM Z NAJLEPSZYCH PEDAGOGOW W PLOCKU.
    JESTEM OBECNIE STUDENTKA V ROKU DOBREJ UCZELNI WARSZAWSKIEJ I UWAZAM ZE WLASNIE
    DZIEKI NIEMU DOTARLAM TAK DALEKO. MIMO ZE P. PROF UCZY HISTORII A JA KONCZE
    STUDIA INZYNIERSKIE ON WLASNIE NAUCZYL MNIE JAK ROZUMIEC SWIAT I TO CO DZIEJE
    SIE OBOK NAS. KONCZAC STUDIA WIEM ZE NAUKA NIE JEST NAJWAZNIEJSZA I ZEBY KIMS
    BYC W ZYCIU TRZEBA INTERESOWAC SIE JESZCZE WIELOMA INNYMI RZECZAMI I CZERPAC Z
    ZYCIA CO SIE TYLKO DA.
    P. PROF. PROWADZIL ZAJECIE W SPOSOB ZUPELNIE ROZNY OD INNYCH LEKCJI. UCZYL NAS
    MYSLEC I WYCIAGAC WNIOSKI A NIE BIERNIE ODTWARZAC.
    BARDZO CZESTO SIE ZASTANAWIAM JAK BY TO BYLO UCZESTNICZYC W JEGO ZAJECIACH PO
    TYCH KILKU LATACH I BADAC TROCHE STARSZA! WYDAJE MI SIE ZE TERAZ JESZCZE
    BARDZIEJ CHLONELABYM TO O CZYM MOWI I TO CO CHCE NAM PRZEKAZAC.
  • Gość: Kasa IP: *.c240.petrotel.pl 26.03.06, 17:56
    Fajnie masz ale to Cie interesowało.....Inni nie chca siedziec i słuchac dennych
    wypowiedzi Mroka bo dla mnie to jest człowiekiem zadufanym w sobie i naprowde
    czuba nie slucham....
  • Gość: absolwentka IP: *.piotrkow.pilickanet.pl 25.06.04, 09:13
    Pan profesor Marek Mroczkowski to jeden z tych nauczycieli, których pamięta się
    do końca życia. Niezwykle miło wspominam spotkania na lekcjach historii w
    Jagiellonce. Bardzo dużo się nauczyłam od Pana Profesora, przede wszytskim
    spojrzenia na pewne fakty z odpowiedniej perspektywy.
  • Gość: a taki tam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.07.04, 20:56
    serwus don marco! ja wiem tylko tyle ze marek pijal czysty spirytus z
    melkoskimi na dzialce i ze kupuje kielbache na grilla w rywalu + przeglada
    wszystkie gazety w sklepach i nie odklada ich na miejsce:)takie polaczenie to
    musi ksztaltowac charakter i poglady!a i mimo ze nie wierze w ewolucje to i tak
    bym sie klocic z markiem na ten temat bo on tez nie wierzy, a kosmici naprawde
    istnieja:P
  • Gość: Były uczeń IP: *.wirba.net / 213.77.42.* 25.07.04, 20:43
    A patrzcie ten palant!!! Uczył mnie w Jagiellonce (oblał z historii
    bezpodstawinie) to jest najgłupszy cieć jakiego poznałem, pieprzony ciul.
  • Gość: joanna k IP: *.proxy.aol.com 27.08.04, 23:07
    Uwazam, ze kazdy ma prawo do wlasnej opini! Respektuje to co inne osoby maja do
    powiedzenia,wiekszosc opini pochodzi od uczniow z prywatnego liceum, nie z
    Jagiellonki, do ktorej ja uczeszczalam. Nie sadze, ze Pan Marek sie zmieniL,
    chociaz z drugiej strony szkola prywatna a Jagiellonka to zupelnie rozne
    szkoly, pewnie jest '' troszeczke'' milszy w tej pierwszej( ile osob nie zdaje
    w porownaniu z Jagiellonka?) Pan Marek Mroczkowski byl bardzo wymagajacym
    nauczycielem o bardzo ograniczonym pogladzie! Polityka jest obszerna!(zapomnij
    komunizm!!!) Historii nie da sie zmienic! Kiedy zaczelam edukacje w Jagiellonce
    bylam przkonana, ze Pan Marek bedzie super nauczycielem od historii, niestety
    bardzo sie wszyscy pomylilismy, w miare dobry nauczyciel, ktory zmarnowal swoj
    potencjal przez ruinowanie uczniow psychicznie wlasnymi myslami politycznymi,
    Przepraszam jesli kogos urazilam, moze Pan Marek sie zmienil jesli chodzi o
    polityke? Nie wiem nie mialam przyjemnosci z nim porozmawiac. Powodzenia dla
    wszystkich uczniow! Ja mam tylko nadzieje, ze nigdy sie z nim nie spotkam. Na
    szczescie nie mieszkam w Polsce na stale a wiec szanse sa, ze nie. Przepraszam
    jeszcze raz jesli kogos urazilam.
  • Gość: gosciu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.08.04, 23:59
    ty tam nade mna!!! jeszcze moze przeprosisz zaraz ze zyjesz!!!!!!!!!!
    przepraszam jezeli cie urazilem!!
  • Gość: Bzyka_87 IP: *.c151.petrotel.pl 31.08.04, 19:22
    uwazam ze ten gosc ma troche nie tak pod sufitem. uczy mnie przedsiebiorczosci
    i nie sa to mile lekcje nie da uczniowi wypowiedziec jego prywatnego zdania bo
    to jest nonsens. jesli chcemy na kartkowce dostac lepsza ocene to krytykujemy
    wszystko i wszystkich.
  • Gość: Cześć Mareczku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.04, 23:48
  • Gość: absolwent jagi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.10.04, 00:05
    Dlaczego mówicie profesof Mroczkowski, to zwykły magister.
    Miałem tą przyjemność, że uczył mie historii w jagielonce.
    Uczył to złe słowo, raczej zniechęcał do nauki a historia to piękna rzecz.
    Sam skończyem studia techniczne, ale historia mie interesuje zwłaszcza w
    odniesieniu do miejsc, do których podróżuje. Jedno za co jestem Mareczkowi
    wdzięczny, to to, że nie był konsekwentny w swoich poczynaniach i nie obrzydził
    mi historii na zawsze. To biedny, zakompleksiony człowiek, który wyrwał się z
    Wyszogrodu do wielkiego Płocka, ale zapomiał wyjąć słomy z butów.
    Nabijali się z niego nie tylko uczniowie, ale i nauczyciele.
    Napewno jest to oryginał, szkoda tylko, że ma styczność z uczniami.
    Chociaż co nas nie zabije, to nas wzmocni.
    Czego i wam życzę.
    Pozdrawiam jagielończyków.
  • Gość: nauczyciel histori IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 17:30
    Jestem z zawodu nauczycielem historii i byłym uczniem pana Marka Mroczkowskiego
    Potwierdzam jest to człowiek o dość dużej wiedzy, ale poglądy tego pana raczej
    szkodzą niż pomagają. Nie uczy on historii tylko głosi swoje indywidualne
    poglądy do tego bardzo szowinistyczne. Sam byłem świadkiem wywodu pana
    Mroczkowskiego na temat Zakonu Krzyżackiego i jego zbawiennego wpływu na
    historię Polski, a polegał on na tym,że resztki tej organizacji przetrwały do
    dzisiaj i przysyłały paczki do Polski w stanie wojennym. Co to ma wspólnego z z
    bitwą pod Grunwaldem tego nie rozszyfrowałem do dzisiaj. Jeżeli ktoś takimi
    śmiesznymi argumentami się posługuje to po prostu nie dorósł do tego, by kogoś
    nauczać. Poza tym zawadzanie o antysemityzm panu Markowi M zdarza się dosyć
    często. W życiu nie widziałem tak zastraszonych dzieci i takiej indoktrynacji
    jak na jego lekcjach. Kiedyś oglądałem film o nauczycielu historii w USA, który
    poszedł do więzienia za takie poglądy obrażające mniejszości narodowe. Historyk
    uczący młodzież powinien być bezstronny, uczyć wyciągać wnioski z błedów
    przeszłości. Jeżeli taki nauczyciel jest wysuwany do nagrody belfra roku to
    wydaje mi sie, że reszta ciała pedagogicznego jest tak bezbarwna ,że każdy,
    który się od nich czymś odróżnia nawet tak niebezpieczny człowiek dla młodych
    umysłów jak pan Mroczkowski jest interesujący. Osoba, która karze dzieciom
    uczyć się swojego życiorysu na pamięć nie pomaga zrozumieć uczniom świata, ale
    ma aspiracje zostania ich guru, a to jest już skandal. Za moich czasów tego nie
    robił, co świadczy o tym, że temu panu coraz bardziej odbija. Zresztą jego
    konserwatywne poglądy są hipokryzją, bo dla kasy w swojej szkole podałby ręke
    Bierutowi.
  • Gość: Kochani uczniowie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.01.05, 11:41
    Komunizm był zły a Stalin i Lenin to uosobienie wszelkiego zła!!!!!! To
    wystarczy aby zdać u tego Pana czyt.(palanta). Kiedyś kumpel z
    klasy na klasówce o krzyzakach napisał o stanie polskiej służby zdrowia i dostał
    3+ . Jako pracę domowa zadał kiedyś aby dać kotu gitarę i sprawdzić czy bedzie
    grał albo kazał rysować kuchenki gazowe w zeszycie przy okazji sytuacji z
    Gazpromem. Wygania Mikołaja z klasy i mowi ze to produkt reklamowy koncernu
    Coca-Cola(chociaż to częściowo prawda) Uważam ,że mgr Marek Mroczkowski to
    czowiek ,ktory ma moyliwosci i wiedye ktora moglby przekazac w normalnz sposob
    a nie wzrazac ja przez swoje poglady, ktore owszem sa sluszne. Ale jeszcye raz
    podkreslam ze gloszac swoje poglady na lekcjach w taki sposob wzchodzi na
    palanta!! Moglbz kandydowac do sejmu!! tam by sie wygadal za wszystkie czasy !!
  • 20.03.05, 15:50
    Brak słow na niego jest ostro szarpnięty:)
  • Gość: uczennica IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.06.05, 23:45
    hehe on to był i pewnie nadal jest ostro w mózgownicę palnięty.. aha no i uważa
    sie za boga a na pewno nim nie jest!!
  • Gość: bania IP: *.chello.pl 01.04.05, 17:30
    Jestem absolwentem jagiellonki u uwazam Mroczkowskiego za jednego z NAJLEPSZYCH
    nauczycieli z jakimi sie zetknalem. Bral pod uwage rzeczy istotne, a nie
    pierdoly jak brak zeszytu czy ksiazki, nauczyl dystansu, patrzenia na fakty z
    roznych stron. Uwazam, ze wynioslem z lekkcji historii naprawde duzo.

    Nigdy nie podniosl glosu, wszyscy zdawali z historii, i na lekcjach czasami bylo
    smiesznie :)
  • Gość: B IP: *.c241.petrotel.pl 09.02.06, 16:43
    Bania, ty nie pij juz tyle ;)
  • Gość: Jagiellończyk IP: *.c240.petrotel.pl 11.02.06, 23:33
    Bania Ty się lecz on czepia się wszystkiego i wszystkich :/ to patafian który
    niczego nie potrafi. Potępia komunizm a sam zachowuje się jak komunista a Tobie
    bania przydałby się psychiatra albo jestes tak samo rąbniety jak on aż żal
    dupee ściska!!!
  • Gość: bea IP: 193.59.95.* 15.03.06, 12:41
    Kiedy to było na razie jest tak że cała klasa maturalna ma wystawione oceny 1
    lub 2 na koniec roku w klasie maturalnej włącznie z tymi którzy zdają maturę z
    historii i z wosu. Według Mroka nikt nie umie historii a korepetycje to temat
    zakazany i wg niego są zbędne jeśli ktoś chodzi do niego na lekcje. Ludzie! tak
    jak on potrafi zafascynować historią tak samo potrafi do niej zniesmaczyć. Jest
    despotą i nie wiem jaki jest na niego sposób.
    Tegoroczna maturzystka.
  • Gość: Uczeń IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.04.05, 12:36
    M&Ms uczył mnie historii jakis czas temu, uwazam ze ten pan ma ostrą fobię
    odnośnie komunistów, moze mu kiedys cos zrobili, fakt,ze wiedze to on ma i
    prezentuje sie calkiem pozytywnie, ale jego poglady i przyklady na ich poparcie
    sa zalosne dziecinne i plytkie, a zeby zaliczyc historie faktycznie wystarczylo
    napisac ze komunisci są bleeeeee, pamietam jak kiedys u nas w klasie zakrztusil
    sie kawą i zaczal haftowac do zlewu ---------- TO BYŁA AKCJA, dystyngowany Marek
    M. puscił pawia na zajęciach po uprzednim łyknięciu kawki z miniaturowej
    filizanki. Zyczymy smacznego panie "profesorze"
  • Gość: kwasik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.04.05, 14:08
    ta bestia (m&m's) próbowała uczyć mnie historii przez 3 lata - szkoda tylko że,
    zależnie od wydarzeń w kraju, zajmował nasz cenny czas kampanią wyborczą PiS'u
    lub tym co wczoraj papież powiedział na spotkaniu ze studentami. Chyba praca we
    własnej szkole dała mu zbyt duże poczucie wartości (a przecież to kurdupel) i
    zaczął wprowadzać jakieś programy autorskie. Lekcje często ropoczynały się z
    opóźnieniem (nawet 30 min). a co do cięcia na czerwonych to potwierdzam - jakiś
    bolszewik musiał mu bzyknąć babkę bez gumy w czasie wojny.
  • Gość: adam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.05, 17:34
    P. Mroczkowski uczył mnie w Jagiellonce. Dzisiaj jestem na studiach
    doktoranckich na historii i gdybym bazował na wiadomościach, które przekazywał
    mi na lekcjach, dzisiaj nie pracowałbym na uczelni, a w budce z hot- dogami. No
    chyba że miałbym obrotną żonę, prowadzącą prywatne liceum ogólnokształcące i
    liceum plastyczne, tak jak p. Mroczkowski. Dla mnie to klasyczny przykład
    niespełnionej życiowo istoty, łączącej w swej umysłowości paru małych ludzi:
    sfrustrowanych, niespełnionych, czujących się niedocenionymi i przegranych
    życiowo, w dodatku apodyktycznych, narzucających swoje zdanie, mściwych i w
    gruncie rzeczy miernych. Jedyne co potrafił to kreować własny wizerunek i
    obrzydzać ludziom historię.
  • Gość: Maelcum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.05, 19:09
    "PROFESOR" n/c
  • Gość: uczennica IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.05, 18:55
    heh ten pan uczyl mnie przedsiebiorczosci i w rezultacie mialam 4 na koniec ale
    ogolnie zbytnio sie wymądrzal i wymagal farmazonow. po zatym z jego
    pouczajacych histori pamietam tylko to ze penwego razu byla w klasie wystawa o
    jego ukochanym grabskim i nie bylo lawek wiec siedzielismy na podlodze a on
    akurat ustawil sie przede mna i wzrok mialam centralnie na jego..... i nie
    moglam sie skupic do konca lekcji ;]
  • Gość: Magda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.12.05, 19:28
    Co wy z tym Mroczkowskim? Przecież to debil i oszołom do kwadratu On mie uczy
    historii tylko nienawiści To jakiś poje...ny facet Obleśny hipokryta Szkoda
    miejsca na cymbała Ale widać komuś zależy żeby zaistniał Chociażby na forum
    Dziewczyny co wy w nim widzicie? To zakompleksiony gnojek Chyba ma problemy
    seksualne Może z orientacją?
  • Gość: Zoro IP: *.c240.petrotel.pl 28.03.06, 16:27
    LUDZIE NIE WIECIE CO ROBICIE...DLA DOBRA WŁASNEJ PSYCHIKI I DLA WŁASNEGO SIEBIE
    ..!!!!!NIE IDZCIE DO PRYWATNEGO LICEUM MROKÓW...ONI WAS TAM WYKONCZA I NICZEGO
    NIE NAUCZA A CO NAJLEPRZE TRZEBA ZA TO PŁACIC....I WKRECAJA WAM ROZNE BZDURY NP
    ZE JEST PSYCHOLOG I PIELEGNIARKA....
  • Gość: absolwent Jagi IP: *.c153.petrotel.pl 07.02.06, 17:47
    Tak się zastanawiam jak w swietle prawa wypada jego sposob nauczania w
    Jagiellonce... Moja siostra ma nieszczescie uczyc sie u niego histori i wosu.
    Jedynki za brak poprawnosci politycznej to codziennosc. Znam wiele sytuacji
    gdzie prace domowe z wosu pisza rodzice - dzienniarze, nauczyciele, a ocena i
    tak "ndst". I to dlaczego? Bo ktos smial skrytykowac rządy PiSu, lub artykuł
    Rzeczpospolitej. Do czytania GW lub popierania PO lepiej się nie przyznawać, a
    dyskusji o Radiu Maryja i Tadku Rydzyku unikac jak ognia. Facet jest na tyle
    sprytny ze zawsze znajdzie jakies uwagi do ocenionej pracy, wiec ciezko mu
    wprost zarzucic nieuczciwe podejscie.
    Biada tym co po lekcjach u niego wybieraja sie na studia zwiazane z historią.
    Zeszyty uczniów swieca pustkami, a tym co zdeklarowali sie zdawac histrie na
    maturze Mroczkowski potrafi powiedziec "Ty historię? W życiu." Po czym delikwent
    konczy z jedynka na semestr i pewnoscia ze do matury Mrok go nie dopusci.

    Pamietam, że dokladnie tak bylo za moich czasow w Jagiellonce i widze ze nic sie
    nie zmienilo. Uczniowie daja sie zastraszyc, tak samo jak i rodzice i
    nauczyciele, bo "nic ne da sie zrobic". Pozostaje tylko lizustwo wiekszosci
    klasy, ktora zglosuje na PiS i Kaczyńskiego wzamian za trójczynę na świadectwie.

    Wiem ze niektorzy chetnie by go przegnali z tej posady, ale jest ich stanowczo
    za malo, zwlaszcza ze wiekszosc rodzicow robi pod siebie ze strachu przed tym
    kretynem.
  • Gość: absolwent IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.06, 21:28
    Podpisuje się pod tym rękoma i nogami , choć sam m&m mnie nie uczył to miałem z nim niestety styczność i to co jest w tym wątku forum o nim napiane to sama prawda.
  • Gość: Mrokocw.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.06, 22:34
    Dla mnie to to jest 100% pajac do kwadratu, debil i szmaciarz. Wozi sie po
    szkole jak szlachcic jakiś i myśli że cwaniak wielki jest. A tak naprawdę to
    jest niedowartościowany palant, co mysli ze jak jest nauczycielem to sobie moze
    z ucziami robic, co chce. A tak poa tym to jeździ po Płocku 100km/h na trzecim
    biegu . Co więcej, to debil i poddany Rydzyka, jakby mógł toby Kaczyńskiemu
    z dupy jadł. Wymądrza sie o polityce, ale żeby coś zadziałać to nie. Tylko gadać
    umie i nic wiecej. Fajfus, knur, fus, koczkodan, cw.., baran, itd...
  • Gość: Towarzysz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.06, 22:46
    Cóż by o Nim napiać... Czytelnik "Gazety Wyborczej" i "NIE" i zwolennik SLD, a w
    szególności układu postpeerelowskiego. Uwielbia krzyżówki i św. Mikołaja. Dawny
    członek Podstawowej Organizacji Partyjnej w Jagiellonce. Jest za współpracą z
    Bratnim Narodem Radzieckim, żałuje rozpadu ZSRR, chciał, aby Polska była jedną z
    Republik Radzieckich. Kocha Kwaśniewskiego, uczestniczy w marszach równości i
    feministycznych, eksponuje poparcie dla gejów i lesbijek. Popiera ochronę fok
    grenlandzkich. Ma w domu kilka portretów Stalina i Lenina. Nuci
    "międzynarodówkę". Czyta "Manifest komunistyczny" i "Woprosy Leninizma". Opiekun
    ludu pracującego mias i wsi, dba o socjalistyczną wieś polską i współpracował z
    SB i sie tego nie wstydzi, a wręcz szczyci sie tym. Nosi koszulki z Che Gevuarą.
    Naucza w imię socjalizmu i klasy robotniczej. Po prosu WZOROWY TOWARZYSZ.
  • Gość: Ziom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.06, 22:13
    Zgadzam sie!!! A oto i sam zainteresowany, zobacz koniecznie:

    a.muglets.com/VGX3-A
    oraz

    a.muglets.com/VGWU-A
  • Gość: pomyslodawca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.04.06, 12:17
    swietne linki ale czegos brakuje przydalaby sie kawa i wskaznik przeciez to
    Jego nieodlaczne atrybuty.szacunek za mozliwosc klikania w jadra!:D
    pozdrawiam.czekam na reakcje!
  • Gość: postJag IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.03.06, 11:16
    Matko - to tego leszcza jeszcze trzymają w szkole- przecież to cymbał do
    sześcianu, tylko że z przerośniętym ego, ciężką frustracją i niedorozwojem
    części mózgu odpowiedzialnej za konfrontację imaginacji z rzeczywistością...
    Naprawdę żal mi osób, które będą zmuszone słuchać tych wszystkich bzdur.
    Jedynymi którzy mogliby cokolwiek wynieść z lekcji prowadzonych przez niego są
    studenci psychologii klinicznej czy lekarze robiący specjalizację z psychiatrii.
  • Gość: nieznajomy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.04.07, 21:37
    to taki palant ze hej uwaza sie za najmodzejszego a nic naprawde nie wie koles
  • Gość: Marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.03.06, 16:49
    Nie godojta źli ło Mroku bo wos złapi i wos łopie...
  • Gość: bea IP: 193.59.95.* 15.03.06, 12:48
    Teraz tak jak co roku w I Pryw. LO i Jadze cała klasa maturalna ma 2 i 1. Także
    te osoby które pisza maturę z historii. Fajnie nie? A jaka motywacja do nauki,
    uuuu! Przyperdziela się do bzdur z przedsiębiorczości której uważa że uczy,
    zamiast mówić o faktach a nie o jego chorych interpretacjach historycznych, bo
    tylko tak można te lekcje historii nazwać. Dupek i basta !!! Belfer roku,
    niedobrze mi...
  • Gość: OO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.03.06, 16:52
    Marek władca szparek!!!!!
    Mroko koko Maroko!
  • Gość: zdemoralizowana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.06, 21:33
    uważam ze mroko potrafi nauczyć bo jest wymagający ale przegina mocno.wkorza
    mnie to ze uwaza ze jest zajebisty i najlepszy i cały świat ma myślec tak jak
    on.uczył myślenia?no to macie przeje..e następne świry beda.on mi sie kojarzy
    z tymi swoimi zasadami z markiem kondradem w dzień świra.
  • Gość: UCZENNICA IP: *.plock.msk.pl / 80.48.4.* 23.03.06, 14:21
    hehs napisalabym co mysle o tym cw..u ale regulamin tutejszy mi zabrania!
    ladnymi okresleniai mowiac uwazam go za najwiekszego pajca na swiecie!! dla
    mnie ten czlowiek jest totalnym zerem i KOMUNISTA ( heh to chyba najwiekszy
    pojazd bedzie dla niego:) ) jendak najgorsze jest to ze jest NIESPRAWIEDLIWY,
    oceny wystawia na podstawie jego stosunku co do osoby, a nie do pracy..
  • Gość: dzika prawda IP: *.plock.msk.pl / 80.48.4.* 23.03.06, 14:22
    Marek pajacu jak obleje to jawnie zjaram ci ta fure i twoja chate także !!!
  • Gość: mea IP: 193.59.95.* 23.03.06, 14:48
    Ja też, ja też!!!! mnie weź, mnie !!! pomogę nosić karnistry z benzyną, Ale tak
    poważnie, mógłby Facet sobie odpuścić. Wie przecież że na świadectwie i do
    uczelni brane są pod uwagę oceny z przedmiotu, to tak sie siepie i stawia
    maturzystom swoim co najwyżej 3 i to po wielkiej Łasce, dwa tygodnie przed
    zakończeniem roku, a jak będzie 2 to itak wg. niego jest to ocena pozytywna,
    której nie biorą uczelnie pod uwagę oprócz wyniku z matury....To chyba nie jest
    prawda.
  • Gość: kaśkaś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.06, 10:18
    nie wiem jak dla Ciebie, ale wg mnie człowiek na każdym kroku manifestujący
    swoją wieeeelką miłość do "feminazistek", traktujący je jako co najmniej
    trzecią rasę, każący znać swoją biografię na pamięć i robić notatki z
    otrzymywanych przez niego zaproszeń, którymi podbudowywuje swoje ego na naszych
    lekcjach, nie zasługuje na miano "Belfra roku" w żadnym wypadku.
    jeśli Cię to uraziło to zgłoś to jak najszybciej do Pana Profesora Członka
    Nadzwyczajnego, może jeszcze zdążycie spalic mnie na stosie.
    pozdrawiam wszystkich współtowarzyszy niedoli jagiellońskiej ;)
  • Gość: XX IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.06, 21:28
    Zobaczcie coś wziązanego z Mrokiem:

    a.muglets.com/VGX3-A

    oraz

    a.muglets.com/VGWU-A


  • Gość: Piotr Rzewuski IP: *.c241.petrotel.pl 24.03.06, 12:47
    Zgadzam się z autorem tematu. Pan Marek Mroczkowski uczył mnie w Jagiellonce
    historii, pełen profesjonalizm. Pozdrawiam Pana Marka! Na pewno czyta te
    wypowiedzi na forum.
  • Gość: Lora IP: *.c240.petrotel.pl 28.03.06, 16:18
    Chyba nie wiesz co mowisz.....!!!!On jest nie dowartosciowanym facetem ...
    takich rzeczy nie czyta bo nie zasnął by w nocy<zmazy nocne>
  • Gość: ZAro IP: *.c240.petrotel.pl 26.03.06, 18:13
    JA DO CAŁEJ RODZINKI PAŃSTWA MROCZKOWSKICH MAM ZŁE PODAJSCIE....W SAZCZEGOLNOSCI
    DO P.MAŁGORZTY.M, KTORA WOGOLE NIE ZAJMUJE SIE SPRAWAMI SZKOŁY,NAJCHETNIEJ BRAŁA
    BY TYLKO KASE ZA SAME NAZWISKO NA LISCIE...ONA MA Duzo pomysłowo tylko ze
    uczniowie beda musieli je wykanac na dobra reke pani derektor.Sami musimy
    zarobic pieniadze na własne potrzeby..Wiec niech nikt tu mi nie pie.. jacy
    oni sa dobrzy i wykształceni bo naprawde nie wie co mowi....
  • Gość: Spit It Out IP: *.orange.pl 02.05.06, 13:29
    Koleś moge powiedzieć Ci tylko jedno, tym co napisałeś liżesz dupe temu
    Pisowcowi. Myśle tak dlatego iż pan profesor tfuu Mroczkowski to po prostu debil
    uczył mnie w jadze przez jakiś czas, wogóle nie wspominając o całej szkole jaką
    jest jaga, to nie jest szkoła tylko obóz koncentracyjny lub jak kto woli dom
    wariatów (dobrze że uciekłem stamtąd) . Sam Mroczkowski jest ewenementem wśród
    nich wszystkich, przebija ich głupotą, mimo wykształcenia wydaje sie być
    człowiekiem który nie skończył nawet podstawówki(chyba coś w tym jest bo
    ostatnio nawet Leppera zaczął poierać tylko dlatego że tworzy koalicje z Pisem
    hehe), jego lekcje to jedynie przejaw jego wyniosłości, kompleksów wynikających
    chyba z tego że został tylko nauczycielem, a nie profesorem i agitacji
    politycznej Pisu (gdyż uczy on też Wosu i Historii przede wszystkim), znane są
    jego wypowiedzi typu jak zatopić Platformę i dlaczego powinniśmy słuchać Radia
    Maryja, sprzeciw takim poglądom na lekcji jest równoznaczny z podpisaniem na
    siebie wyroku, czyli ten kto myśli inaczej jest stracony i to ma być ku..
    demokracja!!! Mroko nie lubi komunistów, a widać że poprzez swoje postępowanie
    wygłasza hasło: KOMUNO WRÓĆ! Ten człowiek to sie nadaje ale do programu śmiechu
    warte tak samo prymitywnym jak on sam... Ave Mohery i Pozdro dla Mroka, tkwijcie
    dalej w swojej głupocie!
  • Gość: k IP: *.nandu / *.nandu.com.pl 07.05.06, 14:39
    Witam wszystkich,moją reflesje na temat pana Marka zaczne od tego że
    zawdzięczam mu duzo dobrego w moim życiu to własnie on natchnął i zainspirował
    moje życie. Dzięki niemu uświadomiłam sobie że warto żyć w zgodzie ze sobą
    i najbiższymi priorytetem w zyciu ucznia jest praca na rzecz szkoly
    kocham tego człowieka dobrze mu z oczu patrzy to on zapłodnił we mnie pomysł
    żeby tworzyc obozy koncentracyjne dla homoniewiadomo i innych zboczeńców do
    gazu ze zboiczencami albo ich po wystrzelac prawdziwą wartoscia jest rodzina
    uwazam ze panu markowi nalezy sie podziekowanie jeszcze raz dziekuje
    zycze duzo dobrego kochanemu wspanialemu panu markowi ciao
  • Gość: matura 96 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.05.06, 08:36
    a co pan "profesor" (sic!) na giertyvha jako min. edukacji? oragzmu juz dostal?
  • Gość: ! IP: *.c157.petrotel.pl 08.05.06, 15:18
    Uwaga, MM może zostać teraz dyrektorem Jagiellonki! Na każdej przerwie będzie
    obowiązkowe słuchanie Radia Maryja.
  • Gość: HEHE IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.06, 22:06
    Orgazmu moze jeszcze nie, ale powoli dochodzi... Niedługo każdy jego uczeń
    bedzie musiał obowiązkowo należeć do Młodziezy Wszechpolskiej....to wtedy
    dopiero orgazmu prawdziwego dostanie
  • Gość: wiem IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.06.06, 00:33
    Mroczkowski to impotent seksualny i intetelekualny
  • 07.10.06, 17:08
    ładnych parę lat temu skończyłam PLO,oczywiście bałam się historii jak
    ognia.M.Mroczkowski to jeden z bardzo niewielu nauczycieli jakich mimo wszystko
    bardzo miło wspominam,bo akurat w moim przypadku odsunął historię na drugi plan
    i kiedy okazało się że mam mnóstwo problemów okazał się CZŁOWIEKIEM!!!!!!Znawcą
    historii nie jestem i bardziej utkwił mi w pamięci jako fajny człowiek niż
    nauczyciel.I za to go lubię.POZDRAWIAM.
  • 07.10.06, 17:31
    I JESZCZE JEDNO,BO BYM NIE SPAŁA GDYBYM NIE NAPISAŁA.SĄ NAPRAWDĘ DUŻO GORSI JAK
    NP. PANI RÓWNIEŻ Z PLO,OD POLSKIEGO-OGONOWSKA,NIE WIEM CZY JESZCZE UCZY MAM
    NADZIEJĘ ŻE NIE I CO BYŚCIE O MROCZKOWSKIM NIE PISALI TO TA KOBIETA PRZEBIJA GO
    WE WSZYSTKIM.DO TEJ PORY JAK O NIEJ MYŚLĘ TO MNĄ RZUCA A 12 LAT
    MINĘŁO.PORAŻKA!!!!I JAK WSZYSTKO MI SIĘ PRZYPOMNIAŁO TO LUBIĘ GO JESZCZE
    BARDZIEJ,I JESZCZE BARDZIEJ POZDRAWIAM.
  • Gość: niksor IP: *.torun.mm.pl 12.11.06, 01:25
    mroko jest niesamowitym gościem,najbardziej podobają mi sie jego za krotkie
    spodenki,teksty o coca-coli,i ha na pierwszej stronie zeszytu od historii jego
    niekoncząca sie biografia,poezja normalnie!uwielbialiśmy z klasą kiedy kazał
    nam wychodzić z lekkcji by 100 razy przepisywać nazwe szkoly z szyldu:)bo
    pisaliśmy,,Liceum Plastyczne,,zamiast Sztuk Plastycznych,twierdził,że
    plastyczne to cytuję;,,moze być guwno,,niezły jest nie??:)tylko traf chciał,że
    ministerstwo kultóry i sztuki zmieniło ostatni nazwę na właśnie
    Plastyczne,,,,,,:)ups chyba się z tym świrem nie skontaktowali hihi,jako były
    uczeń pozdrawiam Cię Mroczusiu i powodzenia w dalszym gnębieniu uczniów,ciekawe
    kiedy będziesz miałdosyć wrrrrrrrrrrrrr
  • Gość: gosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.11.06, 09:49
    Teraz wierzę, że w tym liceum musiał być niski poziom nauczania, skoro jego
    absolwent (lub absolwentka) reprezentuje tak żenujący poziom ortografii.
  • Gość: uczennica IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.06, 21:48
    mnie uczy od wrzesnia i jest straszny,to prawda ze opowiada glownie o sobie i
    jest bardzo arogancki,nie mily i bardzo zaluje ze jest moim nauczycielem.o tych
    kartkowkach z jego zyciorysu to nie wiem czy prawda ale jak sie dowiem to
    napisze. to ze jego zona jest dyrektorem prywatnej szkoly to nie zwalnia go z
    obowiazku bycia milym i posiadania jakiego kolwiek podejscia do ucznia!nie jedna
    osoba przez niego plakala!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.