Dodaj do ulubionych

Koszmarne wakacje nad jeziorami. Goła klata, w ...

20.07.10, 20:58
BZDURA!! wszedzie są jakieś elementy, nie tylko na jeziorem, też
miedzy blokami na osiedlach w parkach wszedzie, ogolnie nigdy nikt
mnie nie zaczepił bo nie pajacuje! wiekszosc takich elementow to
pajace ale to sa na jakis czas spotykane, ogolnie bylam i w Grabinie
i Koszalowce i białym rewelacja wybawiłam sie pogralismi w pilke
ludzie też mili bluzgi raz na godzine moze ktos powie ku..., no ale
kto nie uzywa słowa ku... (przy czym kolwiek - ale jest to raz na
jakis czas) wiec jak lapiecie sensacje to opisujcie nalezycie i nie
zniechecaajcie ludzi !!!
Edytor zaawansowany
  • zdunowskae 20.07.10, 20:59
    i ahhh te piwo jedziesz nad jeziorem pogrilowac i napić się piwka ci
    co nie kierują proste!! a nie cisowianke
  • Gość: czesio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 16:49
    Znaki interpunkcyjne, debilu.
  • Gość: BB IP: *.adsl.inetia.pl 21.07.10, 23:42
    Tylko potem posprzątaj i zabierz śmieci to też PROSTE!!!
  • Gość: turysta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.10, 21:04
    Policja najodważniejsza jest kiedy spokojnie może kobiecie wystawić mandat.Jak
    zgłoszenie do awanturujących się chuliganów , to już ich takich odważnych nie ma.

  • Gość: doktor e IP: 213.251.189.* 20.07.10, 21:27
    1 sierpnia na plaży ma się odbyć impreza dla tego typu elementów.
    Proponuję, niech każdy normalny mieszkaniec miasta zaopatrzy się w panzerfausta
    i ze skarpy zacznie ostrzeliwać to bydło.
    Będzie spokój w mieście na parę lat :)

    doktor elegnem
  • Gość: miki IP: *.142.c89.petrotel.pl 20.07.10, 23:02
    co ty gadasz za głupoty wlasnie dlatego są sprzedawane
    bilety , "zwyklemu dresowi" bedzie szkoda kupić bilet i to prawda
    bylem rok temu spokoj i cisza i bylo zajebiscie
  • Gość: franko IP: *.dip0.t-ipconnect.de 21.07.10, 20:05
    > bilety , "zwyklemu dresowi" bedzie szkoda kupić bilet

    od kiedy dresy kupuja bilety?
  • Gość: + IP: *.xdsl.centertel.pl 20.07.10, 23:09
    +
    albo i dwa
  • Gość: janusz.wons IP: 62.173.80.* 21.07.10, 15:39
    prosze nie stresowac naszej mlodzieszy !!!
  • Gość: :))) IP: *.uznam.net.pl 21.07.10, 17:56
    Przecież oni mają po około dwadzieścia lat, czyli od przedszkola mieli
    katechezę, całą podstawówkę i gimnazjum. I co? Żadnych efektów?
    Pozostawienie wychowania kościołowi tak się właśnie kończy.
  • Gość: BB IP: *.adsl.inetia.pl 21.07.10, 23:45
    Od wychowania to są rodzice ich dzieci najlepiej świadczą o nich
    samych...
  • pal666 22.07.10, 12:43
    widocznie bardziej podobało im się hasło Jurka Owsiaka : "róbta co chceta". No
    to robią !
  • Gość: defekt muzgu masz: IP: 91.211.84.* 22.07.10, 15:23
    słuchaj jełopie religia nie jest obowiazkowa i trwa max godzine
    tygodniowo!!Gdyby własnie chodzili do koscioła to by sie zachowywali
    inaczej!!I napewno nawet na tą jedną godzine niechodzili tylko jak
    ty do budki z piwem dlatego własnie sa takimu burakami jak ty tak
    własnie sie konczy wychowanie bezstresowe!!
  • zigzaur 23.07.10, 10:04
    Nie max. godzinę tylko dwie godziny lekcyjne.

    --
    Dla niewpuszczanych do MediaMarktu: www.youtube.com/watch?v=4MyLoeJocLs
    podrygi konającej ostrygi: www.ruvr.ru/index.php?lng=pol
    smuta zdechłego mamuta: www.russiatoday.com
  • Gość: pantera IP: 217.172.149.* 21.07.10, 09:43
    Trzeba zacząć zbierać fundusze na zakup.:)
  • Gość: lamp0 IP: *.2.116.22.user.mdi.pl 20.07.10, 21:31
    prawo powinno dopuszczać strzelanie do pijanych/naćpanych/dopalonych małoletnich
    kretynów którzy za nic mają prawo i zasady współżycia społecznego... wystrzelać
    i będzie spokój, naturalna selekcja.
  • Gość: gigi IP: *.plock.mm.pl 20.07.10, 21:41
    Najlepiej byłoby taki element zwabić np. do Spodka na jakiś turniej piłki
    halowej, gdzie grałyby np. legia, widzem, arka, lechia itp itd. Następnie w
    jakimś łatwo dostępnym miejscu pozostawić skrzynki z wódką i kije bejsbolowe.
    Następnie zamykamy Spodek na 2dni:)

    Będzie spokój na parę lat. Ewentualnie tego typy eventy można co rok powtarzać :)
  • Gość: cenzor IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.10, 22:19
    Odpowiednio wysoka cena zawsze kształtuje poziom zachowania. Wystarczy pojechać
    tam gdzie ceny są wysokie dla polskiego bydła i tam go nie ma. Nie znaczy to że
    inne bydło sie nie znajdzie ale nie o to chodzi. Mam nadzieje ze termy
    gostyninskie beda z prawdziwego zdarzenia tj. min. kilkanascie zewnetrznych i
    kilka wew. basenow i cena ok 100zl/os za caly dzien i skonczy sie problem z
    bydlem nad i tak zasyfialymi jeziorami. A wtedy bydlo moze szalec ile chce nad
    jeziorkami, czesc moze sie utopi, czesc pozabija i bedzie ok.
  • Gość: taki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.10, 22:43
    Panowie Wójtowie - kaska, kaska. Trzeba pieniążki wyłożyć. Podatki zbieracie za
    działeczki, ale inwestycji zero. Trzeba wyjąć pieniążki i opłacić dodatkowe
    patrole, albo wynająć profesjonalną ochronę, a nie jakiegoś emeryta w kamizelce
    z napisem ochrona!
  • zablokowany-obrazliwy-nick 21.07.10, 16:22
    Gość portalu: cenzor napisał(a):

    > Odpowiednio wysoka cena zawsze kształtuje poziom zachowania

    Nie zawsze tak jest, Mielno dość drogie miejsce, ale hołoty jest tam bardzo
    dużo. Czasami aż się prosi "komuno wróć", ZOMOle spuścili manto i skierowali
    sprawę do kolegium, które na dzisiejsze ceny i zarobki przyznały 2000zł. To
    hołota sie bała rozrabiać.

    --
    Podwójny zwycięzca ma cel, który go przeżyje i zapisze się na kartach historii.
  • Gość: kickass IP: *.000webhost.com 21.07.10, 06:29
    Postawić im 20 skrzynek z wódka z trutką na szczury.
    Wyzdychają jak muchy.
  • Gość: JAAN IP: *.235.c81.petrotel.pl 21.07.10, 11:37
    Zgadzam się w 100%
  • Gość: gość IP: *.dip0.t-ipconnect.de 21.07.10, 20:09
    > prawo powinno dopuszczać strzelanie do pijanych/naćpanych/dopalonych małoletnic
    > h
    > kretynów którzy za nic mają prawo i zasady współżycia społecznego... wystrzelać
    > i będzie spokój, naturalna selekcja.

    Wystrzelanie nie jest naturalna selekcja. Ta mlodzierz to dzieci, moze nawet
    dzieci wypowiadajacych sie tutaj militantow i faszystow, nie zdziwiloby mnie to.
  • pimp_services 21.07.10, 01:18
    Jakie to smutne :/
    Bydło jest wszędzie i każdy musi się z nim zmagać, ale właścicieli domków nad
    jeziorem mi nie żal bo oni najchętniej zablokowali by wszystkim dostęp do
    jeziora. Pewnie kupili w jakiś podejrzanych okolicznościach domki przy samym
    jeziorze za grosze i teraz się żalą, że jednak nie mogą prowadzić burżuazyjnego
    życia.
  • Gość: wowo IP: 193.120.152.* 21.07.10, 04:31
    Ty to musisz byc z pisu.
  • Gość: n IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 21:13
    a ty z psychiatryka, skoro obsesja pisu doskwiera ci nawet w przypadku tematu
    hałasliwego bydła nad jeziorem
  • Gość: darek IP: 87.204.50.* 22.07.10, 08:49
    ty to musisz być biedny i wszystkim wszystkiego zazdrościsz
  • Gość: le ming IP: 85.222.87.* 23.07.10, 15:00
    "Pewnie kupili w jakiś podejrzanych okolicznościach domki przy samym
    jeziorze za grosze i teraz się żalą"

    Z tego tekstu wali PiSem na kilometr. No, ale jak mawiał nieżyjący już (na
    szczęście) prezio: "Jak ktoś ma pieniądze, to skądś je ma". I słusznie.
    Rozkułaczyć płockich ciemiężycieli ludu pracującego!
  • newyorker77 21.07.10, 05:15
    bandycka POlandia bezprawia. Co rok to samo. Dlaczego tzw. stroze porzadku nie
    przyjada na miesieczne szkolenie do Nowego Jorku? W ponad 8-milionowego
    metropolii nie ma takiego syfu, jak w Pipidowce nad jeziorem. Żenua, rodacy.
  • Gość: machetero IP: *.000webhost.com 21.07.10, 06:25
    Dziki kraik, łupu cupu, maczety i kałasznikowy - the weapon of choice. Kraina
    łowców głów.
    Szeryf zawsze na urlopie "zdrowotnym".
  • Gość: :))) IP: *.uznam.net.pl 21.07.10, 17:59
    Wyjaśniam ci: policja nie jest po to, by pilnować porządku. To
    powszechne nieporozumienie. Polska policja to są zbrojne pachołki
    władców. Służą im, chronią ich - przed nami. Wszystko. W międzyczasie
    mają pozwolenie na okradanie poddanych. Jak w średniowieczu. Widać
    wzorce z Rosji carskiej, wg których nasze państwo zostało
    skonstruowane.
  • Gość: płocczanin IP: *.plock.mm.pl 21.07.10, 18:23
    Opowiem wam , czego nigdy nie doświadczycie.

    Kiedyś tam, jeździliśmy z Płocka na Patelnie. Czysta woda, obok w
    pawilonie dobre jedzenie, tanie schabowe.Tak wegetarianinem jestem dopiero
    od 30 lat... wypożyczałem kajak na cały dzień i choda na jezioro.
    Pomimo pracy na 3 zmiany.
    Klata oczywiście goła , jak artykule. A jaka miał być na słońcu i w
    wodzie?
    Do pływania płetwy i duużo zdjęć. Teraz powstał z nich film, co wy z
    poza klasy nazywacie ..... prezentacją... Nikt nikogo nie bił , jak w
    bajce. Autobusy widać były, skoro na zdjęciach mnóstwo ludzi
    wypoczywających.

    Macie przechlapane życie.

    Nie będziecie mieć dobrych wspomnień. Po takich opisach....

    A wiecie dlaczego?

    Jesteście z innej odmiany, wyrodzonej.

    Każdy wie lepiej. A maczeta dla wiarygodności. Pusta Droga przed autem
    i do przodu a przód się skończył w gniewie i złej energii.

    Każdy młodzian z nożem , został wyhodowany wg wzorca gatunkowego. Nawet
    język i akcent zmienił się przez nowo nabierających miłości do Miasta.
    I tak 309 lat .Bez nadziei na lepsze.

    A tego Lepszego nie może być, ponieważ zamiast nożownika osadzić , on
    stworzy swoja kopię ..z jeszcze większym nożem.

    Czytam co wypisujecie bezradni i to dopiero jest bełkot, większy jak
    mój. Ja przynajmniej wiem, o co chodzi w tym waszym motaniu
    zagubionego żywota. Kiedyś tam , kiedyś , jak czas przyjdzie właściwy ,
    będzie lepiej.

    Stworzyliście nową mutacje cywilizacji ale odczłowieczoną.
  • loban1980 21.07.10, 07:24
  • Gość: nie będzie lepiej IP: *.plock.mm.pl 21.07.10, 08:32
    w miejscowosciach letniskowych. Były to radiowozy z OPP z Białej.
    Może warto powrócic do tego pomysłu.

    Niestety odnoszę wrazenie, że zasadą staje się aby każdy dbał o
    swoje bezpieczeństwo sam. I tak powoli, na naszych oczach (i z woli
    bo my wybieramy rządzących) następuje wycofywanie sie państwa z
    kolejnych obszarów życia społecznego. Gminom "oddaje się" edukację,
    bezpieczeństwo itd. Tylko jak widać gminy nie do końca potrafią te
    obowizaki wykonać należycie. Ale to już inna historia. Dotycząca
    kształtu państwa promowanego przez rządzących.
  • Gość: ? IP: *.tktelekom.pl 21.07.10, 08:37
    "prywatny pomost"

    na "państwowym jeziorze" coś mi tu nie gra :-)
  • vigilansx 21.07.10, 09:04
    Gość portalu: ? napisał(a):

    > "prywatny pomost"
    >
    > na "państwowym jeziorze" coś mi tu nie gra :-)
    niby co? jak mają pozwolenie wodnoprawne to wszystko jest ok
  • Gość: ? IP: *.tktelekom.pl 21.07.10, 09:22
    przypuszczam że wątpię,

  • Gość: Gosc IP: *.class144.petrotel.pl 21.07.10, 13:20
    vigilansx napisał:

    > Gość portalu: ? napisał(a):
    >
    > > "prywatny pomost"
    > >
    > > na "państwowym jeziorze" coś mi tu nie gra :-)
    > niby co? jak mają pozwolenie wodnoprawne to wszystko jest ok

    Nie masz racji. Kazdy pomost jest wspolny, nawet jak wybudujesz
    sobie sam swoj niby wlasny to mozesz w pupe pocalowac tego kto na
    nim stanie. Na wodach panstwowych nie ma prywatnych pomostow.
  • Gość: Franek IP: *.plock.mm.pl 21.07.10, 10:12
    Kiedyś były tam Posterunki Sezonowe MO , radiowozy ZOMO a teraz panują
    nad wszystkim buraczane dresy. Komendanci powiatowi w Gostyninie i Płocku
    nie wiedzą co robić? Czekają na zbawienie? Do roboty!!!!
  • Gość: gość IP: *.dip0.t-ipconnect.de 21.07.10, 20:37
    > Kiedyś były tam Posterunki Sezonowe MO , radiowozy ZOMO a teraz panują


    Kiedys byly takie posterunki, ale co one daly? Dla turystow ktos 25 lat temu (za
    komuny i PRLu) zorganizowal dyskoteke dla wczasowiczow nad morzem. Wiadomo,
    glownie pole namiotowe, wiekszosc mlodych mezczyzn. Puszczali w kolko jedna
    kasete i cala banda tanczyla , okolo 200 - 300 ludzi. powoli zapadla noc i
    zaczela sie rozroba. Napie...nka byla taka, ze tylko sztachety z plotow
    doslownie w powietrzu lataly tak samo jak zeby i porozdzierane ubrania
    delikwentow, dziewczynom oberwalo sie w tym calym kurzu tak samo, jak chlopcom,
    bo na metr czy dwa bylo jeszcze cos widac, ale dalej nie. Zwierzece ryki z
    jakich dalo sie z odrobina fantazji wylowic urywki jakis przeklenstw. Kto
    madrzejszy bral nogi za pas i uciekal o swoje zycie. No i moze tak po 15 - 20
    minutach, jak napie...nka toczyla sie w nalpesze jakis tubylec musial w obawie
    o swoj dobytek powiadomic policje na posterunku bo bojawil sie busik chyba z
    dwoma gliniarzami. Zblizali sie powoli i jak w snopie swiatel zobaczyli ten
    kociol to sie zatruymali i wylaczyli koguta. Ale bylo za pozno, bo zostali
    zauwazeni i nagle jak jeden maz wszyscy jak jeden cala banda sie zerwala z tym
    co bylo pod reka z rykiem na ten radiowoz. Gliniarze nawet czasu nie mieli
    nawrocic tylko wrzucili wsteczny i tak spie...li przed pewna zaglada do tylu.
    Slowa daje jak jakis zaczalby strzelac to by ich zmasakrowali i rozerwali na
    strzepy. Zreszta wtedy bylo tak, ze gliniarze woleli z soba w kaburze ogorek
    wozic niz pistolet.

    A wiec nie pindolcie o wspolczesnej mlodziezy, bo dzieci macie takie jak sami
    byliscie. I co od policjantow wymagac, to tez tylko ludzie, rodziny muszy
    wyzywic i tak starczy, ze sa znienawidzeni do dzis przez wiekszosc
    spoleczenstwa. Ktos tu napisal, ze sa tylko od tego aby pronic dobytku bogatych
    i wplywowych i mial racje. Ti prywatna straz takich ludzi finansowana z podatkow
    nas wszystkich. Tylko sie nie zgodze, ze z carskiej rosji ten zwyczaj, jak
    wszystko zle to twor kapitalizmu i feudalizmu.
  • badziewiak66 21.07.10, 10:34
    Kto rządzi Grecją, Rumunią, Bułgarią, Włochami, Polską, Serbią, Bośnią i
    Hercegowiną, Chorwacją, Słowenią, Cyprem, Maltą, Słowacją. No chyba nie
    frajerzy ?!!. Te państwa zostały już dawno kupione i opanowane. Trochę z
    respektem do tego "dresa" bo to z szeregów takich ludzi wyłonił się kwiat
    dzisiejszego polskiego biznesu. To dzięki ich pieniądzom z narkotyków,
    przemytu, handlu bronią, stręczycielstwa, hazardu, morderstw, podrabianiu
    ciuchów, oszustw powstały mega firmy budowlane, telekomunikacyjne,
    turystyczne., telewizyjne, wydawnicze, montownie. Tysiące ludzi pracuje i nie
    wie że pracuje u "dresów". Ludzie czynu mają prawo do odpoczynku i
    odreagowania. Gdzieś tam pod Neapolem siedzi sobie może teraz trzech ludzi
    którzy zatrudniają 1/3 Polski. Oczywiście nie było by tego sukcesu
    gospodarczego gdyby nie pomoc radnych, gmin, posłów, senatorów, sędziów,
    adwokatów, mądrej policji i dbających o Polskę służb. Każdy z nich otrzymał od
    nas pokaźne podarki. Tak więc trochę grzeczniej o waszych dobrodziejach.
  • Gość: czesio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 16:48
    W tytule powinno być napisane "w Polsce". We Włoszech - kultura i spokój. Zero
    buractwa z Polski
  • mrarm 21.07.10, 18:46
    "Od was" to mozna co najwyżej pierdnięcia oczekiwać. I głupich
    postów.
  • dyfly 21.07.10, 10:38
    wykonczy. Od poczatku sezonu utopiło się w Polsce juz chyba ok 300
    osob, prawdopodobnie wiekszosc z nich to wlasnie takie buroki jak te
    opisane w artykule.
  • zz09 21.07.10, 11:44
    Obawiam się, że więcej się u nas tego towaru produkuje, niż się zużywa w
    jeziorach, gliniankach, ustawkach i pijackich powrotach maluchem z dyskoteki.
  • 17henry 21.07.10, 11:20
    Dzisiejsze "państwo socjalne" okrada swoich niewolników głównie po to, żeby
    samemu dobrze wypić i zakąsić. Przypomnę, że tylko jeden urząd miasta w Płocku
    wydaje na siebie około 50 milionów złotych rocznie. W takiej sytuacji inne
    rzeczy ulegają slamsowieniu (drogi, architektura, emerytury, kultura itd).
    I właśnie nad naszymi jeziorami obserwujemy takie rekreacyjne slamsy (zarówno
    w infrastrukturze, jak i zachowaniu uczestników).
  • Gość: kowal IP: *.by.irc.net.in 21.07.10, 18:39
    Ta linia to spęd bydła i szczyli których miejsce jest w klatce.Pijana hołota
    powinna wynająć furmanki.Zresztą linia ta nie przynosi żadnych zysków.
  • Gość: gość IP: *.dip0.t-ipconnect.de 21.07.10, 20:22
    > Dzisiejsze "państwo socjalne" okrada swoich niewolników głównie po to, żeby
    > samemu dobrze wypić i zakąsić. Przypomnę, że tylko jeden urząd miasta w Płocku
    > wydaje na siebie około 50 milionów złotych rocznie. W takiej sytuacji inne
    > rzeczy ulegają slamsowieniu (drogi, architektura, emerytury, kultura itd).
    > I właśnie nad naszymi jeziorami obserwujemy takie rekreacyjne slamsy (zarówno
    > w infrastrukturze, jak i zachowaniu uczestników).


    Dodac do tego urzedy pracy, nauczycieli ktorzy widocznie sprzyjaja rozwojowi
    takich patologocznych zachowan.. cala masa urzedniczkow w tych ich ciemnych
    norach... Panstwo socjalne to wpasniala metoda na dostanie zycie wiec. I jeszcze
    dajcie mlodziezy internet za darmo, zeby nieletnie dzieci mogly sobie ogladac
    sadomasochistyczne filmiki i za tym przykladem wdrazac je w zycie...

    Tylko wara mi od tego kwiatu naszego spoleczenstwa, od naszych dzieci ktore po
    szkole nie maja szans na prace i godne zycie, za to w razie potrzeby wlasnie oni
    odziani w mundury nato czy inne bez wachania i bohatersko te zycie powieca aby
    chronic waszych przywilejow i majatkow, wy tchorzliwe skunksy.. a jak przezyja
    to ani o tym nie wspomna jakie widzieli porozrywane scierwa ludzkie na swojej
    drodze do zwyciastwa.
  • Gość: hgf IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 21:24
    Gość portalu: gość napisał(a):

    > > ... nauczycieli ktorzy widocznie sprzyjaja rozwojowi
    > takich patologocznych zachowan.

    nie jestem nauczycielem ale stanę trochę w ich obronie (chociaż nie mam zbyt
    dobrego zdania o tej grupie zawodowej).
    gdyby nauczyciel mógł spuścić wpie...agresywnemu bachorowi jak onegdaj bywało,
    sytuacja zapewne byłaby nieco inna. niestety nauczyciel obecnie boi się podnieść
    głos na lekcji, bo zostanie oskarżony o dręczenie "niewinnego dziecka". nawet
    mając kosz od śmieci na łbie powinien ładnie podziękować, ze nie dostał kosą pod
    żebro i że takie gustowne nakrycie głowy sprezentowali mu podopieczni (bo
    zostanie oskarżony o niedocenienie kreatywności u młodzieży).
  • teyoo 21.07.10, 12:05
    U mnie w górach podobne bydło rozjeżdża kładami ludziom pola, łąki, niszczą lasy i straszą turystów na szlaku. Bydło to jeszcze łagodne określenie na tych barbarzyńców.
  • Gość: kerio IP: *.ssp.dialog.net.pl 21.07.10, 12:53
    tabliczka "Teren prywatny" + pozwolenie na broń. Jak jeden z drugim dostanie
    kulkę za wtargnięcie na prywatną posesję, reszta już nie wróci. Proste? Proste.
    Ale po co wprowadzać, prawda? Lepiej pozwalać, by bydło terroryzowało ludzi. Bo
    wówczas ludzie nie mają innego wyjścia, jak szukać opieki u państwa, a zatem -
    być na łasce urzędasów i polityków.
  • xnonorx 21.07.10, 17:35

    oczywiście dresy + bydło broni mieć nie będzie, prawda?
  • ekumeniczny 21.07.10, 13:33
    Nareszcie ktos napisal o polskim chamstwie i pujanstwie.
  • Gość: artur IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.07.10, 15:19
    Jak rodzice nie wychowali i nie nauczyli to taki element który psuje
    wszystkim nerwy powinna sie zajmować policja i nie w taki sposób, że
    spisze i zawiezie do domu. do lasu poodbijać nerki gnojom i moze
    zrozumie jeden z drugim że coś zrobili nie tak. I nie mówcie nic na
    temet dresiarzy czy innych tam bo kiedyś żaden dres nie napił by sie
    z żadnym punkiem czy itp. a teraz razem ćpają i kradną. Powinni dać
    POLICJI wolną ręke i b. szybko poradziliby sobie z tymi gnojami.jak
    za komuny ostry ........ i do domu.
  • zablokowany-obrazliwy-nick 21.07.10, 16:23

    --
    Podwójny zwycięzca ma cel, który go przeżyje i zapisze się na kartach historii.
  • bastiasz 21.07.10, 14:38
    Niech policja zakuwa ich w bransloletki jak Polańskiego i do robót
    publicznych przy wymianie torowisk, budowie autostrad, koszeniu
    terenów zielonych itd..
    To są właśnie skutki BEZSTRESOWEGO wychowania i "REFORMY"
    szkolnictwa.
    Każde pokolenie jest jeszcze bardziej imbecylowate od poprzedniego.
    Skala schamowacenia lub jak by powiedział o tych "chłopcach"
    Witkacy - schujowacenia mózgowia jest totalne. Warto dać policji
    dodatkowe możliwości karania za wulgaryzmy i dużo większe kary
    finansowe za pobicia.
  • Gość: :))) IP: *.uznam.net.pl 21.07.10, 18:04
    bastiasz napisał: (...)> To są właśnie skutki BEZSTRESOWEGO wychowania
    i "REFORMY"
    > szkolnictwa. (...)

    Państwo zrezygnowało z wychowania młodzieży, bo to takie "prlowskie"
    czyli złe. Teraz młodzież jest wychowywana przez kościół. Jak? Widać
    nad jeziorami. W końcu religia jest "nauczana" przez cały okres trwania
    obowiązkowej "edukacji".
  • wybitniemadry 21.07.10, 15:12
    jakis piasek nie chce "zdradzic tajemnicy" ,wpie...spuscic lokalnym kacykom bo to glupie mendy
  • Gość: bolo IP: 192.100.112.* 21.07.10, 17:31
    unikam tych miejsc z powodów opisanych z artykule.
  • Gość: gość IP: *.dip0.t-ipconnect.de 21.07.10, 20:11
    wiec jak lapiecie sensacje to opisujcie nalezycie i nie
    > zniechecaajcie ludzi !!!

    Moze wlasnie o to chodzi w tym artykule - wlasciciele prywatnych daczy naokolo
    jeziora chca czuc sie swobodnie miedzy swoimi, dlatego uprawiaja propagande
    majaca odstraszyc dniowych turystow.
  • placebo_99 21.07.10, 20:55
    A ci na służbie są zajęci wlepianiem mandatów emerytom wędkarzom,
    którzy zaparkowali zbyt blisko jeziora. Tu nie muszą się bać, że
    ktoś im złoi skórę. Skundlony naród...
  • Gość: to nie jest IP: *.kielce.vectranet.pl 21.07.10, 22:51
    skundlony naród?. to też, ale policja też gó... warta, boi się kilku gó...arzy,
    to TCHÓRZE. Bez klimatyzowanego radiowozu 200m na interwencję się nie ruszą, po
    co się narażać - byle po 15 latach na zasłużoną emeryturę po "niebezpiecznej i
    uciążliwej służbie". Jeden milicjant z pałą rozgonił w kilka sekund dwudziestu
    małolatów, zresztą - na jego widok wiali sami.
  • Gość: osłabiony wywodem IP: *.plock.mm.pl 22.07.10, 10:44
    ale policja też gó... warta, boi się kilku gó...arzy
    > ,
    > to TCHÓRZE. Bez klimatyzowanego radiowozu 200m na interwencję się
    nie ruszą, po
    > co się narażać - byle po 15 latach na zasłużoną emeryturę
    po "niebezpiecznej i
    > uciążliwej służbie". Jeden milicjant z pałą rozgonił w kilka
    sekund dwudziestu
    > małolatów, zresztą - na jego widok wiali sami.

    co ty pier......?
  • Gość: Jestem za!!!! IP: 80.48.4.* 07.08.10, 20:00
    Tak jest wprowadzić metody prowadzone przez Milicję. Oni najpierw bili a potem
    pytali o nazwisko. Czyli powinni najpierw takim debilom spuścić porządny
    wpier..ol żeby równo spuchli potem dali po 5000 zł. mandatu.......ale nie
    gnojowi tylko rodzicom. Ową opłatę kazałbym uiścić w ciągu tygodnia, jeśli by
    nie zapłacili to dałbym wybór albo debil idzie na roboty publiczne albo ojciec
    do paki na 7 dni a co tam bądźmy surowi może by pomogło.
  • Gość: zgred IP: *.lodz.msk.pl 23.07.10, 17:33

    Bywało.
    Jak ktoś uderzył milicjanta i dał się złapać, to przez kilka tygodni na tyłku
    nie usiadł.
    Gdy była rozróba, to złapanym dawano alternatywę: wp..dol lub kolegium.
    Większość jakoś wolała wp..dol. Dupa po miesiącu była już prawie wygojona.
  • emeryt35 21.07.10, 21:56
    Nasze społeczeńswo miejskie,wiejskie i podmiejskie w przeraźliwy sposób chamieje. Rodzice nie mają czasu bo zarabiają na życie albo na luksusy,szkoły nie dają sobie rady z agresją młodych a Kościół troszczy się o sprawy PISu i swoje.
  • Gość: pierre IP: *.chello.pl 22.07.10, 00:55
    Tylko i wyłącznie samą swoją obecnością pewne zachowania wyhamują
    policjanci z ODDZIAŁU PREWENCJI POLICJI ...
    Mili państow tylo OPP/SPPP wam mogą pomóc
  • por1 22.07.10, 12:05
    Bo godności juz nikt nie zauważy. Ta nasza wspaniala policja zawsze
    ma wytłumaczenie, tylko czemu ich nie ma tam gdzie są
    potrzebni ,wzywani, zawsze przyjada jak bandziory juz znikna(po co
    sie narażać)..
  • Gość: kędzior IP: *.plock.mm.pl 22.07.10, 13:39
    A co tu ma Kościół do rzeczy?

    Szkoły powinny być PRYWATNE - wtedy rodzic decyduje, gdzie posyła dziecko;
    oczywiście do tego dochodzi likwidacja Ministerstwa "Edukacji". Pomyślcie tylko,
    ile to by rozwiązało problemów! Po pierwsze, niższe podatki, więcej pieniędzy w
    kieszeni, a więc mamy za co opłacić tę szkołę (chociaż musiałoby się to wiązać z
    dalszymi reformami - prywatyzacją służby zdrowia czy likwidacją podatku
    dochodowego, ale to inny temat), do tego o wiele lepsze pensje nauczycieli itd.
    Poza tym wtedy JA decyduję, do jakiej szkoły wyślę swoje dziecko (z karami
    cielesnymi, z etyką zamiast religii, z wychowaniem seksualnym, a może bez krzyży
    na ścianach) - bo to MOJE dziecko, a nie państwa.

    Niestety, ludzie nie rozumieją podstawowych rzeczy, wolą fatalnie funkcjonujący
    stary system, niż coś nowego.
  • zigzaur 23.07.10, 10:03
    grosza na dwie potrzebne a niedrogie rzeczy:

    - łapówkę dla miejskiego przedsiębiorstwa komunikacyjnego, aby skróciło trasę
    autobusu względnie przeniosło przystanek na 10 km od jeziora

    - wynajem ochroniarzy z kijami bejsbolowymi

    Zróbcie składkę. Zapłacicie niewiele a będziecie mieli spokój.

    --
    Dla niewpuszczanych do MediaMarktu: www.youtube.com/watch?v=4MyLoeJocLs
    podrygi konającej ostrygi: www.ruvr.ru/index.php?lng=pol
    smuta zdechłego mamuta: www.russiatoday.com
  • letopis 23.07.10, 20:23
    TO JUZ NIE TYLKO NAD JEZIOREM, TO JUZ I W PARKACH I NA ULCY. kIEDY
    IDZIE MŁODZIEZ, LEPIEJ PRZEJŚĆ NA DRUGĄ STRONE ULICY.
    NIE WIEM SJKĄD SIĘ TO BIERZE, ALE KLĄTWY I RECHOT STAJA SIE
    POWSZECHNE.
    NIE WIEM TEZ , CO ROBIC,ŻEBY TO USTALO. ZAWSZE ZWRACAM UWAGE, CZASEM
    MNIE ZBLUZGAJA, CZASEM POSŁUCHAJĄ.jESZCZE NBIE NIE POBILI, ZRESZTĄ
    BYM SIE BRONIŁ, ALE CZASEM NASŁUCHAM SIE TYLE,ŻE ŻYĆ SIĘ ODECHCIEWA.
    RAZ MŁODA DZIEWCZYNA ZAPYTAŁA
    O JEZU, A CO JA TAKIEGO MÓWIŁAM? I KIEDY JEJ POWTORZYŁEM,ZAWSTYDZIŁA
    SIĘ.
    TA MŁODZIEZ JUŻ NIE SŁYSZY ŻE Z JEJ UST PŁYNIE BŁOTO. MOŻE WARTO
    ROBIC TAK JAK JA?
  • Gość: NormalnY IP: *.152.c77.petrotel.pl 24.07.10, 10:02
    Też jestem młody i jeżdżę nad jezioro ale umie się jeszcze zachować, wiadomo, że
    nad jeziorem wypije się piwo, pogriluje, spędzi miło czas ale wszystko
    kulturalnie. Jak widzę te bydło co nachla się, popali papirosy, se poku..., a na
    koniec zostawi chlew po sobie jestem za stworzeniem bojówki porządku co by
    takiemu debilowi z pały zajebała po plecach, to by może zmądrzał bo takiemu
    osłowi nie przetłumaczy. A najlepsze jest to, że co społeczeństwo będzie miało z
    życia takiej tępej pały???? ŻAL
  • Gość: samanta IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 03.12.10, 11:02
    dsf

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka