Dodaj do ulubionych

Sklep internetowy click shop - pytanie

20.04.11, 08:23
Zastanawiam się nad wykupieniem sklepu click shop, oferta wydaje mi się być interesująca ale... zawsze jest jakieś ale ;) Boje się jak diabli że jak zawsze przejadę się na ukrytych kosztach związanych z prowadzeniem sklepu. Własnie dlatego jestem lekko w rozkroku: zlecić napisanie sklepu jakiemuś szpecowi czy kupić gotowe rozwiązanie? :/

Nie planuje jakiejś wielkiej sprzedaży bo oferować tam będę bardzo niszowe produkty (ręcznie robione donice). Chciałbym jednak za namową syna otworzyć się na internet.

Czy możecie mi doradzić na co lepiej się zdecydować i jeśli ktoś taki się znajdzie napisać jak wyglądają koszty związane z prowadzeniem sklepu click shop?

wielkie dzięki!
Edytor zaawansowany
  • 21.04.11, 09:46
    Oczywiście to zależy od Twojego budżetu, ale nawet z gotowym wzorem strony trzeba będzie popracować nad jego ostatecznym wyglądem, czym powinien się zająć fachowiec - z tego co wiem, ClickShop ma opcję bardzo zaawansowanej edycji graficznej, więc warto z tego korzystać. Więc na tym raczej nie zaoszczędzisz bardzo, chociaż nie wydasz tak dużo, jak na sklep od podstaw, poza tym cena ambonamentowa wydaje się całkiem korzystna - a na ile trzeba podpisać umowę?
    Jeśli planujesz sprzedaż na większą skalę, to wygodny w obsłudze sklep zawsze warto mieć. Możesz też próbować sprzedaży na allegro albo - taka opcja będzie dostępna już pod koniec kwietnia - wykorzystać Facebooka, który wprowadza KupujeTo, specjalną platformę sprzedażową.

  • 05.07.11, 13:33
    Jak wchodzisz na rynek to licz się z tym, że rekiny w tej branży nie śpią. Dlatego warto pomyśleć o wyborze platformy, zwłaszcza jak jest dedykowana przez znaną i dużą markę, a w wypadku home to na dodatek markę o pozycji lidera. Tyle, że większość mimo wszystko zależy od planów co do skali działalności, im większa ma być, tym rozsądniej połasić się właśnie o taką platformę, przynajmniej zachowujesz większą kontrolę i korzystasz z całkiem sporej ilości atrakcyjnych rozwiązań. Miedzy innymi właśnie z możliwości podłączenie się pod usługi pokrewne dla home na atrakcyjnych warunkach, a to już coś daje.


  • 11.07.11, 10:04
    co do tego co napisałeś to zlecenie projektu sklepu wychodzi zdecydowanie drożej, więc oprócz bonusów i gratisów warto brać pod uwagę to, że platforma jest zwyczajnie tańsza, łatwiejsza w obsłudze i dodatkowo, jak click shop, wiąże się z dodatkowymi opcjami.

    gadum4 napisała:

    > Jak wchodzisz na rynek to licz się z tym, że rekiny w tej branży nie śpią. Dlat
    > ego warto pomyśleć o wyborze platformy, zwłaszcza jak jest dedykowana przez zna
    > ną i dużą markę, a w wypadku home to na dodatek markę o pozycji lidera. Tyle, ż
    > e większość mimo wszystko zależy od planów co do skali działalności, im większa
    > ma być, tym rozsądniej połasić się właśnie o taką platformę, przynajmniej zach
    > owujesz większą kontrolę i korzystasz z całkiem sporej ilości atrakcyjnych rozw
    > iązań. Miedzy innymi właśnie z możliwości podłączenie się pod usługi pokrewne d
    > la home na atrakcyjnych warunkach, a to już coś daje.
    >
    >
  • Gość: reste1111 IP: *.234.28.168.rdns.ubiquityservers.com 08.08.11, 10:01
    jasne, że jest tańsze. Przecież stworzenie samej strony internetowej to koszt rzędu kilku tysięcy. Nie ma co ukrywać, że platforma wychodzi dużo korzystniej, można powiedzieć, że to naturalne, a i co najważniejsze, dużo łatwiej się zarządza takim sklepem.
  • 16.08.11, 14:20
    To o czym piszesz to nawet nie podlega dyskusji. Platforma sklepowa jest ogromnym ułatwieniem, panel jest łatwy w obsłudze i dopasowujesz opcje do swoich potrzeb.
  • Gość: renuta IP: *.static.korbank.pl 07.07.11, 10:30
    Wiesz to nie jest darmowa oferta, to oczywiste. Z kosztami musisz się liczyć, to normalne, tyle że click shop jest taką dość wygodą i komfortową opcją. Na twoim miejscu wybrałabym clik shop. A specjaliście za stworzenie sklepu słono zapłacisz.
  • 08.07.11, 10:57
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: etata IP: *.dynamic.mm.pl 11.07.11, 19:19
    no to zdecydowanie sensowniejsze niż pisanie na forum ile co kosztuje. Dowiedz się u źródła:)! Na bank powiedzą Ci konkretnie co i jak.
  • Gość: gigant1001 IP: *.dynamic.mm.pl 12.07.11, 16:33
    jeśli chodzi o koszty, to lepiej zadzwoń sobie i się dowiedz. Chyba nawet jest coś takiego jak bezpłatny okres testowy. Ogólnie to dopasowujesz sobie wszystko pod siebie, jeśli nigdy nie prowadziłaś biznesu w necie, to dobrze zdecydować się na takie rozwiązanie.
  • 13.07.11, 14:26
    Nie no bez jaj, co to za weryfikacja poprzez wyszukiwarkę. Jak już o samym click shopie mowa to najłatwiej poczytać co nieco na starcie:P
    Zacznijmy od tego, że w wyborze platformy sklepowej liczy się przede wszystkim obsługa administracyjna, poza tym dochodzi do tego jeszcze szereg oferowanych form wsparcia w postaci bonusów.
  • 13.07.11, 14:54
    no chyba żartujesz! Przecież sklep internetowy to nie jest zabawka, to biznes, a nie sprzedaż garażowa. Albo wykupuje się coś na solidnej platformie, może być ta od home.pl, albo nie wykupuje się nigdzie. Nie chodzi o to żeby mieć jakąś tandetę tylko ruszyć z dobrego pułapu z biznesem.
  • Gość: moby IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.07.11, 15:14
    jak weźmiesz dziadostwo to będzie się składało od początku i ciągle będa problemy. lepiej wziąć cos pewnego zwłaszcza jesli nie masz admina, który będzie ci ciągle czuwał nad wszystkim.
  • 27.07.11, 08:59
    z tym adminem to też bym nie przesadzał... Raczej platformy sklepowe są w dużej mierze samowystarczalne. Nie ma tak, że nie śpisz bo trzymasz przysłowiowy kredens :D Jak coś się sypie to powinien to być wyjątek a nie reguła.



  • Gość: moby IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.11, 10:27
    no tak, ale chodzi nawet o świadomość, z platformą masz względny spokój i wiesz, że nie wszystko spoczywa na twoich barkach.
  • 22.08.11, 11:53
    To zdecydowana oszczędność czasu. Łatwe zarządzanie to niewątpliwie atut i to duży. Mniej zamieszania i mniej problemów.
  • Gość: czasownik IP: *.adsl.inetia.pl 28.07.11, 22:04
    Widziałem ofertę gotowego sklepu pod tym adresem Web-eCommerce jest też demo więc możesz spróbować jak to działa.
  • 09.08.11, 10:00
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: steftom IP: *.204.57.92.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 11.08.11, 17:14
    Sklep może jest fajny lecz zależy dla kogo. Obecnie walczę z nim a konkretnie z wprowadzeniem towaru do sklepu. i niestety jeśli idzie o import danych - masakra. Poza tym nie ma możliwości masowego wystawiania produktów w promocji - trzeba wejść w każdy produkt i ręcznie wklepać cenę datę a następnie zatwierdzić. Ostatnio potrzebowałem zrobić promocję na 50 produktów i pół dnia z głowy. Nie będę tu wymieniał innych problemów bo nazbierało się ich więcej np. chociażby umieszczenie produktu w kilki kategoriach - podobne problem. Ostatnio znalazłem w internecie informacje o api - to pomoże mi rozwiązać problem z kategoriami - z promocjami niestety nie. Także coraz bardziej skłaniam się jednak ku darmowej preście gdzie tak jak dla mnie wiele rzeczy sobie zautomatyzuję. Ogólnie wrażenie dla kogoś kto poprowadzi niewielki sklep - ok przy rozbudowanej bazie towarów wprowadzanie zmian ręczne - masakra. Gdyby chcięli udostępnić chociaż dostęp do bazy sql - ale niestety nie. Co do małęgo sklepu proponowałbym QuicCart - jest wersja darmowa i wydaje mi się wystarczająca do niewielkiego sklepu - dodatkowo na plikach tekstowych - nie wymaga sql-a a co się z tym wiąże pewnie tańszy hosting.
  • Gość: kropecz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.11, 15:57
    Szczerze? Nie ma nic za darmo, wszystko to marketing... Prędzej czy później znajdzie się haczyk, żeby płacić
  • Gość: wargi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.08.11, 10:11
    rozumiem,l że w click shopie nie ma wyżej wymienionych problemów z ręcznymi czynnościami ????
  • 30.08.11, 12:46
    Zastanawia mnie w jaki stopniu wpłynie na poziom handlu "europejskie prawo umów", jeśli w ogóle spotka się z entuzjazmie. Dla samych sklepów internetowych to może mieć rewolucyjny wydźwięk.
  • Gość: Toudi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.11, 16:03
    Tylko która wersja Click Shop? No ja tu widzę dwie:
    sklep-pomoc.home.pl/click-shop-a-click-shop-premium-roznice-art130
    W moim wypadku to raczej wariant nr 1, coś dla nieco mniejszych graczy e-handlu? NO bo rozumiem, że tu jeszcze promocyjnego Premium nie uwzględniano?
  • 21.10.11, 10:58
    Bo to teraz będzie ruch, święta się zbliżają, sezon zakupowy i te sprawy.

    Gość portalu: Toudi napisał(a):

    > Tylko która wersja Click Shop? No ja tu widzę dwie:
    > sklep-pomoc.home.pl/click-shop-a-click-shop-premium-roznice-art130
    > W moim wypadku to raczej wariant nr 1, coś dla nieco mniejszych graczy e-handlu
    > ? NO bo rozumiem, że tu jeszcze promocyjnego Premium nie uwzględniano?
  • Gość: edgar1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.11, 13:00
    Cenowo jest okej. W zasadzie średnio czterokrotnie taniej niż w wypadku standardowej oferty rynkowej...
  • 24.10.11, 15:39
    no cena jest teraz bardzo korzystna więc jakbym miała się decydować to teraz, sporo kasy można zaoszczędzić
  • Gość: Użytkownik ClickSh IP: *.252.25.251.internetia.net.pl 11.01.12, 23:32
    Sklep jest bardzo fajny, ładny i prosty w obsłudze, ale ma straszną wadę.....
    Szybkość działania jest po prostu żenująca!!!

    ClickShop nadaje się do sprzedaży produktów gdzie nie umieszczasz dużo zdjęć i długich opisów. Np. sklep spożywczy, kosmetyczny, itp. Jak chcesz zamieścić długie opisy produktów i dużo zdjęć, to co parę dni trzeba czyścić cache, bo się zapełnia i nawet linki źle działają, otwiera się co innego niż link na to wskazuje.... po wyczyszczeniu cache wszystko wraca do normy.
    Nie mamy dużo produktów bo zaledwie ok. 200 ale dużo wariantów, opisów i zdjęć.

    Google Analytics podaje średni czas ładowania podstrony prawie 7 sekund!!! Co jakiś czas wyrzuca błędy indeksowania (podstrona niedostępna), gdzie strona cały czas jest i działa... ale po prostu czas ładowania niejednokrotnie przekracza 40-50 sekund!!!!
  • Gość: ClickShopUser IP: *.warszawa.mm.pl 20.01.12, 13:53
    Witam
    Ja się nie zgadzam z opinia ze sklep nie działa prawidłowo.
    Zdarzają się przypadki ze coś jest nie tak, ale na codzien wszystko działa płynnie i bez komplikacji.
    Posiadam tą aplikację od prawie roku i jestem zadowolony. Na sklepie mam ponad 1300 produktów z bardzo długimi opisami.
    Jedynie co mogę się przyczepić to troszkę kiepskie działanie panelu administracyjnego.
    Pomoc ze strony home.pl jest bardzo szybka i na wysokim poziomie.
    Oczywiście powinna być zdecydowanie tańsza.
    Ale w 100% polecam tą aplikację.
  • Gość: JAKI IP: *.adsl.inetia.pl 25.04.12, 09:46
    Miałem wielką ochotę wejść w ten temat ale po rozmowie z kilkoma osobami które maja Clik Shopa odpuściłem sobie - oto kilka powodów na które zwrocono mi uwage
    1.Kilka set sklepów na jednej platformie (jak to ma chodzić prawidłowo )
    2.Wywalanie się baz danych czyli brak stabilizacji systemu
    3.Brak miejsca na dane typu zdjęcia i pliki z cennikami
    4.Czas ładowania się stron do 40 s -powód prosty olbrzymia ilość sklepów co zamula ich system
    Opowiadanie panów z serwisu że słyszą o takich przypadka pierwszy raz jest żenujące - serwis jest po to by reagować natychmiast a nie czekać aż właściciel sklepu zgłośi błąd tak było w moim przypadku aktywacji wersji 14 dniowej bo dopiero po kilku telefonach raczyli właczyć usługę
    Ogólnie mówiąc podczas testu 14 dniowego sklep nie zachwycił mnie jakimiś super rozwiązaniami wręcz przeciwnie ten sklep jest tylko bardzo rozleklamowany na homie wiadomo jak się chce zarabiac ("to kazdy żyd swój towar chwali") .Moim zdaniem jest wiele innych duzo lepszych sklepów na których wszystko działa o wiele lepiej i stabilnie więc na wyborem aplikacji sklepu warto się zastanowić
  • 03.12.13, 22:22
    Przestrzegam wszystkich przed tym dziadostwem i tą firmą
    Kupiliśmy wersję Premium i co się okazuje, że od samego początku nie działa stabilnie, czas ładowania się stron jest długi jak moja "świeżutka" rolka w przybytku.To ja się pytam, jaki klient będzie chciał zaglądać do tak wolno działającego sklepu ??
    Pomoc Premium to porażka, robią z klienta debila. Na każde nasze zgłoszenie odpowiadali dopiero po kilku dniach twierdząc, że u nich "Gra Muzyka" !
    A to wszystko trwa już 4 miesiąc.
    Najwyższa pora pójść z tym do sądu a dodatkowo pisać wszędzie gdzie się da by ludzie wiedzieli w co się mogą wpakować !
  • 28.06.15, 15:57
    Zgadzam się w 1000 % PRZESTRZEGAM wszystkich przed tą firmą, znikające maile, sklep po wypozycjonowaniu przez inną firmę stracił swoje pozycje bo firma home.pl zmieniła site map strony i wszystko wypadło z indeksu. W tej chwili przygotowywany jest pozew przeciwko tej firmie, omijaj ją z daleka, straty są ogromne z zakupu usług w tej firmie.
  • 28.01.16, 16:59
    Platforma TYLKO dla amatorów. Nie da się prowadzić na niej profesjonalnie sprzedaży. Pracuje na tym trzeci rok i jest coraz gorzej. Coraz bardziej utrudniają życie, wprowadzają zmiany (aktualizacje), które powodują, że sklep, który ma niestandardową skórkę (po prostu nie z Home'wego szablonu) przestaje się prawidłowo wyświetlać i niektóre funkcje przestają działać. Wydałem już prawie połowę tego co kosztowała mnie sama skórka na robienie poprawek, żeby tylko się nie rozsypało. Czasami poprawki nie da się wprowadzić skutecznie, bo wchodzi poprawka do aktualizacji, która niweluje całą pracę. To tak jakby budować tamę i ktoś cały czas próbuje, jak nie z jednej to z drugiej strony ją zepsuć. Do tego można przyrównać pracę developerów z Home. Operator ma głęboko w poważaniu zgłoszenia dotyczące w/w kwestii - odpowiedź jest zawsze ta sama "to nie jest wina platformy, tylko Państwa skórki, która nie jest z puli skórek standardowych". To świadczy, że dostawca usługi jasno określa odbiorców - amatorów. Nie można zablokować tych aktualizacji, aby spokojnie skupić się na sprzedaży. Część funkcji w panelu sklepu nie działa prawidłowo od samego początku, wiedzą o tym (zgłoszenia wielokrotne) i nic z tym nie robią. Zdarzało mi się usłyszeć podczas rozmowy z BOK - "tak przyznaję ta funkcja nie działa, ale czy musi Pan jej używać właśnie w tym miejscu ?! Przecież działa w innym...." Ręce opadają. Kolejna sprawa w sumie chyba najbardziej przykra to brak możliwości eksportu pełnej bazy klientów i produktów. Dowiedziałem się o tym, gdy po raz pierwszy zastanawiałem się nad zmianą platformy. W systemie jest namiastka eksportu danych, która obejmuje tylko część informacji. nawet za opłatą tego nie udostępniają. Nie polecam, chyba że chcecie za nieduże pieniądze pobawić się w sklep.
  • 23.03.16, 11:42
    Witam.
    Mam trochę odmienne zdanie od poprzedników. Według mnie powinieneś zainwestować we własny sklep. Dlaczego? Jeżeli ktoś zrobi Ci coś od zera to masz nad tym pełną kontrolę, poza tym możesz sam dokładnie określić wszystkie parametry jakie chcesz uzyskać. Inwestując w 'gotowca' tak naprawdę kupujesz kota w worku, tym bardziej jeżeli się sam na tym nie znasz. Zastanów się co chcesz osiągnąć - wolisz zrobić sobie 'weekendowy sklepik' który może sprzeda coś raz na tydzień czy raczej chcesz mieć profesjonalny biznes. Wiadomo, że koszta zrobienia od zera są większe ale zobaczysz, że Ci się to zwróci bo wiesz co będziesz miał zrobione, dostaniesz pełny pakiet administracyjny i co najważniejsze, będziesz miał pełną kontrolę nad swoją stroną. Podsumowując: ustal sobie konkretny cel i inwestuj w niego, półśrodki takie jakie ClickShop przyniosą Ci straty finansowe (mimo, że na początku wydaje się taniej), stress i stracisz tylko czas.
  • 05.04.16, 20:10
    Nie do końca się zgodzę. Dopasujmy sklep do potrzeb - nie każdy musi mieć dedyka. Jasne, jest to rozwiązanie szyte na miarę, ale nie zawsze opłacalne, w tym sensie, że zwrot inwestycji może przyjść po bardzo długim czasie (zwłaszcza jeśli sprzedaż w internecie jest dodatkowym kanałem).
    Wchodząc do platformy takiej jak Clickshop, redcart, shopify, cokolwiek masz też support i nie musisz mieć swojego deva(który też kosztuje). Problemy są rozwiązywane zwykle po stronie platformy, więc dla osoby, które nie będzei utrzymywała zastępów programistów, takie rozwiązanie może być lepsze.

    --
    Skuteczny e-mail marketing - dla Twojej firmy
  • 19.04.16, 15:45
    Prawie się zgodzę, ale to zależy do tego w jaki sposób traktujemy swój internetowy biznes. Zawsze będę polecał dedyki osobom, które podchodzą do sprawy poważnie. Wielkość sklepu też ma oczywiście znaczenie, bo jeżeli proponujemy 20 produktów, to pójście w Magento albo Prestę rzeczywiście nie ma większego sensu. To, co jest świetnego w oprogramowaniu Open Source to dedykowane funkcjonalności, moduły, pełna elastyczność. Dzięki temu właśnie wypracowuje się przewagę konkurencyjną! Dodatkowe znaczenie ma też user-centered design, czyli dopasowanie sklepu do oczekiwań Twoich klientów. W SaaSie te możliwości są raczej ograniczone. PrestaShop ma tyle możliwości, że nawet dla najbardziej niszowych branż można zrealizować świetny projekt. Ostatnio się natknąłem na realizację sklepu internetowego dla producenta....akcesoriów nagrobkowych, który w rok wykręcił wzrost wartości sprzedaży o 550% właśnie działając na Preście - waynet.pl/realizacje/projekt-i-wdrozenie-sklepu-rodlew-qmd/
  • 11.05.16, 14:20
    Zgadzam się z @pawleeecki rozwiązanie platformy z abonamentem zapewnia Ci wsparcie i zmniejsza koszty. Ja podchodzę do biznesu poważnie i zdecydowałam się właśnie na takie rozwiązanie. Wybrałam platformę Sky-Shop, bo nie tak jak w Click Shop, mają stałe ceny i jasne warunki. Dopasowałam też sklep do moich potrzeb dzięki darmowej grafice i łatwemu panelowi administracyjnymi. Oczywiście mam też wsparcie techniczne, więc nie muszę zatrudniać programistę :)
  • 08.11.16, 05:56
    Wiesz to nie jest darmowa oferta, to oczywiste. Z kosztami musisz się liczyć, to normalne, tyle że click shop jest taką dość wygodą i komfortową opcją.
  • 12.10.17, 15:22
    Jestem ciekaw bieżących opinii nt. Click Shopa. Sama platforma ma dobre opinie u blogerów (w miarę aktualne opinie a nie te porównania sprzed kilku lat). Jest ktoś, kto aktualnie pracuje na Click Shopie i może się wypowiedzieć?
  • 30.10.17, 22:52
    ja na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony - Click Shop był jednym z testowanych przeze mnie rozwiązań. Mega plusem jest support, który w razie jakichkolwiek problemów staje na wysokości zadania. Nie mam problemu żeby zapłacić więcej za usługę i otrzymać pełen profesjonalizm.
  • 14.10.17, 22:27
    promuje dzisiejszy wystep mamtalent.tvn.pl/wideo,1912,v/mam-talent-poszli-za-glosem-serca-i-otrzymali-owacje-na-stojaco,1669269.html
  • 26.10.17, 00:50
    Polecam, bralam
  • 02.11.17, 00:25
    Chciałam też otworzyć swój sklep internetowy. Zdałam sobie sprawę, że nie będę w stanie to zrobić bez kosztów. Konieczne jest wybranie dobrego hostingu, ceny można zobaczyć tutaj hostovita.pl/, inwestować w reklamę sklepu internetowego, jest bardzo ważne, a także trzeba wydać na dobry i przyjazny dla użytkownika projekt. Moja strona znajduje się póki co na etapie rozwoju, ale mam nadzieję, że wkrótce będę mogła wszystko zrealizować.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.