Dodaj do ulubionych

Obciążenie za SMS Premium 92505 -Sprawka Hakerów?

07.11.12, 19:11
Właśnie dzwoniłem do BOK Play w sprawie naliczenia mi na fakturze SMS PREMIUM 92505, w kwocie 30,75zł. Jestem na 100% pewien, że nic wówczas nie wysyłałem, szczególnie do jakiegoś "tele audio". Nigdy nie korzystam z SMS specjalnych, premium itp. Poza tym dokładnie pamiętam dzień, w którym naliczyła się opłata, telefon miałem przez cały czas w torbie przy sobie. Wykonałem tylko kilka połączeń telefonicznych i posłałem kilka zwykłych smsów. Z ciekawostek, to po raz pierwszy w tamtym dniu korzystałem w moim smartfonie z Internetu, bo w październiku przeszedłem na abonament z wliczonym 1GB transmisji danych. Używałem jednak tylko zainstalowanej fabrycznie nawigacji Google Maps, może łączyłem się też z kontem e-mail i to wszystko. Reklamacja zgłoszona więc będę czekał na jej efekt. Jestem ciekaw co wykaże postępowanie. Można sprawdzić przecież np. rejestr z jakiej fizycznej lokalizacji był ten sms rzekomo wysłany. Sprawy na pewno nie odpuszczę, bo inaczej nie byłbym sobą. Trzeba walczyć o uczciwość i sprawiedliwość. Podejrzewam, że za sprawą mogą stać hakerzy, którzy potrafią sprawić, żeby telefon sam, bez naszej wiedzy wysłał SMS na dany numer. Inaczej nie da się chyba tego wytłumaczyć.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Peti IP: *.lowicz.vectranet.pl 08.11.12, 13:07
    mam podobna sytuacje, wyslano 6 sms-ow premium, koszt jednego od 10 d0 33 zl. Nic nie wysylalem a rachunek obciazony, nie zostawie tego tak. Napisz prosze czy uwzgledniono reklamacje.
  • Gość: marek IP: *.opera-mini.net 30.01.13, 22:01
    ja na taką ewentualnosc zabespieczyłem sie w sposub prosty wiec w play jest taka funkcja blokady numerów płatnych i wszystko to mozna zrobic przez play24 ja to zrobiłem i mam pewnosc ze nikt mnie nie naciągnie na takie oszustwo polecam play
  • nerokns 08.11.12, 14:12
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: ZIBI IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.12.12, 10:22
    To czy wtedy w moim rejestrze w telefonie powinna być informacja o wysłanym sms.
  • Gość: 802.11n IP: *.tpnet.pl 20.02.13, 14:03
    Jeśli program jest dobrze napisany, to nie.
  • Gość: bart IP: *.dynamic.mm.pl 03.12.13, 13:32
    to jest jawne robienie klienta za wariata mi też naliczyli 3 sms ale płacilem tylko za faktyczną fakturę .wydzwaniają mi z pleya że zablokują mi połączenia wychodzące jak za sms nie zapłacę ,mówię kobiecie proszę mi podać lub wysłać konkretny dzień i godzinę to mi pieprzy że wglądu nie ma to pytam na co ma i za co mam płacić .po prostu sms-y z dupy wzięte ,szukają frajerów może 90% ludzi zapłaci i nadrobią zyski.powiem krótko to się do prokuratury nadaje ,trzeba sieć zmienić a niech nie straszą wyłączeniem bo z nas teraz złodziei robią a przed podpisaniem umowy to by jedna z drugą loda zrobiła żeby umowę sprzedać .
  • Gość: Paulina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.11.12, 15:22
    Hej:) tez jestem w podobnej sytuacji. Będę zmuszona pisać reklamację, a nigdy tego nie robiłam. Prośba, poradźcie jak ją napisać...
  • mikolaj617 26.11.12, 18:40
    Witaj!

    Mam wielkie szczęście, ponieważ dowiedziałem się w zeszłym tygodniu, że sieć PLAY
    uznała moją reklamację. A okazuje się, że nie musieli wcale tego zrobić, po prostu
    ich rejestry wskazują wysłanie SMS-a PREMIUM 92505 i nie mają możliwości sprawdzenia
    czy zrobiłem to osobiście czy też nie. Odliczą mi po ok. 15 zł od dwóch przyszłych
    rachunków.

    Przede wszystkim nie pisz, tylko skorzystaj z możliwości ustnego przekazania reklamacji. Przypomnij sobie dokładnie dzień i godzinę rzekomego wysłania wiadomości i przekaż
    konsultantowi wszystkie okoliczności jakie pamiętasz z dnia i godziny wystąpienia problemu.
    Być może przypomnisz sobie, że byłaś wtedy w kinie albo na basenie, a więc jesteś
    w 100% pewna, że tego nie zrobiłaś. Gorzej, jeśli np. Twój telefon leżał na stole i to ktoś
    fizycznie wysłał sobie SMS-a kiedy nie patrzyłaś. Wtedy powinien jednak być w Twojej
    skrzynce w folderze "wiadomości wysłane". Sprawdź jeśli tego jeszcze nie zrobiłaś.

    Życzę powodzenia. Napisz czy udało się w tej sprawie coś zrobić i w jakiej sieci jesteś.
  • Gość: ZIBI IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.12.12, 10:31
    Witam. Mam taką samą sytuację w rejestrze nie ma potwierdzenia wysłania sms , reklamacja odrzucona .Podejrzewam o celowe działanie nieuczciwszych pracowników obsługujących nasze konta którzy mogą zrobić wszystko na naszych kontach. Którzy pozakładali sobie takie firmy co zarabiają na sms specjalnych i w ten sposób zarabiają.Bo z informacji od nich wynika że nikt nie mógł mi się włamać na moje konto a ja nie wysyłałem żadnego to nie ma innej możliwości.
  • Gość: zibi IP: *.niles.pl 01.12.12, 08:58
    numer należy do firmy Tele Audio2 sp.zo.o. i mnie pani w erze powiedziała że nie może przyjąć reklamacji , twierdziłem że wysłano bez mojej wiedzy i nic to nie dało trzeba zapłacić 31zł i zablokowałem wszystkie usługi premium
  • Gość: Jaca IP: *.play-internet.pl 12.12.12, 09:02
    W moim przypadku nie wysyłałem nigdzie sms-a tylko dostałem dwa z tego właśnie numeru. W wiadomości było dokładnie cyt "Skachajte Vashe prilozhenie po ssylke:" dalej link do strony wap4mobi.ru i nr tel- " Podderjka: +7(499)704-12-98."
    Coś mi się wydaje że jakaś aplikacja z marketu jest temu winna..
    Dzwonie do play może uda się coś załatwić..
  • Gość: gość IP: *.gdynia.mm.pl 12.12.12, 23:25
    Zbyt wysoki rachunek za komórkę? Może złapałeś wirusa!

    www.chip.pl/news/bezpieczenstwo/wirusy/2012/12/zbyt-wysoki-rachunek-za-komorke-moze-zlapales-wirusa
  • Gość: tolo55 IP: *.dynamic.chello.pl 17.12.12, 19:58
    Witam!
    Dzisiaj postanowiłem sprawdzić moją fakturę bo naliczono mi o 50 parę zł za dużo i wysłano korektę, ale i tak na fakturze kwota mnie zainteresowała -bo płacę czasami niewiele powyżej 100 -120,00/mc a na fakturze było powyżej 260 zł. Sprawdziłem moje konto w Internecie i okazało się, że wysłałem 5 SMS-ów na nr 92505 - 3 SMS-y jednego dnia w różnych godzinach i 2 SMS-y cztery dni później z samego rana kiedy jeszcze spałem a także od dłuższego czasu systematycznie nie zauważalnie co tydzień od listopada 2011 otrzymuję z nr 60455 SMS na kwotę 4,92 zł obciążając moje konto ok. 20 - 25 zł/mc. Nie wiem jak to się stało, bo wiem, że zanim coś kliknę to sprawdzam regulamin czy coś mają odnośnie kwoty do opłaty, nigdy nie klikam jeśli kwota przekracza 3 zł. Sprawdzam regulamin bo miałem nauczkę odnośnie bezpłatnego wpisu do portalu usług a potem kazali zapłacić ok.1000 zł za wpis. Oczywiście nie wpłaciłem bo było wielu naciągniętych i sprawa była w sądzie i teraz naciągacze siedzą. Podejrzewam, że są ukryte pliki w aplikacjach, które ściągamy z Internetu np. gry, programy czy też gadżety i są one w legalizowanych sklepach internetowych. Dzwoniłem do BOK-u w Play bo tu jestem abonentem i Pani mi powiedziała żeby zadzwonić pod ten nr i z nimi wyjaśnić sprawę. Nie da się tego zrobić bo jak zadzwonisz to znów będziesz płacił 30,75 zł.
    Czy jest jakiś sposób aby nie płacić za te niechciane SMS-y?
  • Gość: Ramzes IP: *.toya.net.pl 27.12.12, 19:03
    Witam również ostatnio dałem się nabrać na dwa esemesy, które niestety sam wysłałem, oczywiście nie wiedząc o tym. Winowajcą była aplikacja reklamowana na Sklep Play, nie pamiętam jak się nazywała ale wystarczyło uruchomić aplikację i wcisnąć przycisk NEXT. Wiedziałem, że coś jest nie tak jak otrzymałem wyżej wymienionego smsa z linkiem. Oczywiście, nawet nie próbowałem otworzyć linka. Ale sms wysyła się po wciśnięciu przycisku Next i było już za późno. Gnojki zabezpieczyli się prawnie ponieważ okazało się, że na głównym ekranie aplikacji pod klawiszem opcje w telefonie, krył się regulamin, w którym była opisana kwota w euro za jakieś smsy. Składanie reklamacji mija się z celem, ale i tak warto zadzwonić i dowiedzieć się czy jakieś usługi nie są aktywne.
  • Gość: biedron IP: *.play-internet.pl 28.12.12, 20:43
    mialem to samo, aplikacja niby firmowa HTC !!! tylko ze ikona jest taka jak w oryginalnych "HD Widgets" na tomiast nazwa apliakcji tylko WIDGETS !!!
    uwazajcie to naciagacze, po kliknieciu wyskakuje aktywacja i w celu aktywacji otrzymujecie sms z numeru 92505 na ktory trzeba odpowiedziec klikaja w przeslany link !!! to kosztuje 30 pln !! UWAGA !!! nie dajcie sie naciagnac
  • Gość: Maniek IP: *.tvkslupsk.pl 29.12.12, 20:52
    Właśnie dzisiaj wje.....łem 62zł. Telefon sam wysłał te posrane sms-y. Przecież to powinno być karalne, ktoś powinien się za to wziąć. Złodzieje.

    I najważniejsze co zrobić, aby dalej nie wysyłać widma? Jak pozbyć się wirusa?
  • Gość: fartek IP: *.dynamic.chello.pl 12.01.13, 20:35
    mam tak samo, jeden SMS na numer 92505 na kwotę 30,75....widnieje na rachunku T-mobile, a w moim telefonie tego dnia nie ma nic w wysłanych....ktoś się musi tym zająć!...czy pomoże Federacja Konsumentów...trzeba coś zrobić, bo będą nas ograbiać w porozumieniu z operatorami!
  • Gość: garu IP: *.play-internet.pl 08.01.13, 14:39
    Witam w dniu dzisiejszym otrzymałem fakture o sieci play z naliczony sms-em w kwocie 30,75. Dzwoniłem do nich i powiedzieli ze wysłałem sms na numer 92505. Do końca tego nie rozumie bo numer z którego wyszedł sms to karta sim która cały czas jest w modemie i nigdy jej nie wyciągam. Nie wiem co dalej ale tez tego nie odpuszczę . Jeśli ktos cos wie jeszcze na ten temat to prosze o pomoc.
  • Gość: maniek IP: *.tvkslupsk.pl 12.01.13, 22:19
    Mozesz sobie pisac. Ja pisalem trzy razy i moge sie cmoknoc. Zlodzieje
  • Gość: kuba IP: *.play-internet.pl 13.01.13, 15:31
    Witam
    Ja rowniez nieswiadomie klikąłem next w aplikacji widgets.
    Pobrało mi 30,75 zł
    Złozyłem reklamacje do Play - odrzucili.
    napisalem reklamacje do TeleAudio czekam na odpiwedz
    Nie zostawie tak tego...
    Mysle ze powininismy sie zorganizowac wszyscy i wspolnie wyslapic przeciwko tej firmie za wyłudzanie.Oplata za SMS (klikniecie next) powinna byc wyraznie wyszczegolniona a play w sklepie powinien taka aplikacje umiescic w strefie płatnej.
    Jesli wspolnie wystapimy i zbierze sie wyzsza kwota roszczen to mozemy odzyskac pieniadze
  • Gość: Przemek IP: *.toya.net.pl 16.01.13, 21:19
    Także dostałem w fakturze opłatę za smsa rzekomo wysłanego na powyższy numer na taką samą kwotę (30,75), jestem za tym żeby się zorganizować i się przeciwstawić takim praktyką w razie czego piszcie tutaj...
  • Gość: Maniek IP: *.play-internet.pl 17.01.13, 07:04
    Ja już zapłaciłem, złożone trzy reklamacje. PLAY ma już wyjebane i nie uznaje zażaleń na zlodziejska politykę hakerów.
  • Gość: Przemek IP: *.p.lodz.pl 17.01.13, 11:04
    Dzwoniłem na numer, gdzie można składać reklamację to mi powiedzieli, po tym jak zacząłem opowiadać co mi się przydarzyło, że oni wolą e-mail...normalnie KPINA !!! Dostaną e-mail`a, a niech spróbują go nie uznać...napisz jak się sytuację będzie rozwijała.
  • Gość: Beata IP: *.204.15.195.dsl.dynamic.t-mobile.pl 03.03.13, 21:01
    ja tez dzisiaj odczytałam rachunek za tele i załamałam się, dodatkowe 30,75 gr,,,,,za rzekomo wysłanego sms PREMIUM, o co tu chodzi,,,pomocy,,,,,,,,dołaczam sie do tego zeby zrobic w końcu porzadek z tym pieprzonym złodziejstwem.
  • weipers 06.03.13, 21:25
    oto moja korespondencja z teleaudio dwa przez maila
    REKLAMACJA
    W dniu 25.01.2013 godz. 09:02:18 do mojej faktury XXXXXXXXXXXXXXX z sieci operatora P4 ( Play ) została doliczona kwota za SMS Premium rzekomo wysłany pod numer 92505 z mojego numeru telefonu XXXXXXXXXX.
    Oświadczam, że nie wysyłałem SMS-a pod wyżej wymieniony numer telefonu. Nigdy nie korzystam z tego rodzaju płatnych SMS-ów.
    Otrzymałem SMS z numeru z 92505 z linkiem, który kliknąłem. SMS przyszedł po instalacji aplikacji GO SMS PRO pobranej ze SKLEPU PLAY.
    Nie zostałem poinformowany o kosztach kliknięcia w link !!! Pieniądze zostały przesłane do firmy Teleaudio Sp. z o.o. zgodnie z informacją na reklamację ze strony P4.
    "Uprzejmie informuję, że SMS pod numer 92505 widnieje na Pana koncie jako poprawnie wysłany. Jeśli jednak taka sytuacja nie miała miejsca, przesyłam Panu dane kontaktowe do firmy, która świadczy usługi dla wyżej wymienionego numeru, gdzie może Pan złożyć reklamacje: 92505
    Teleaudio Sp. z o.o.
    tel:222444022
    reklamacje@teleaudio.pl"
    W związku z wyżej opisana sytuacją żądam zwrotu kwoty 30 zł 75gr (trzydzieści zł i siedemdziesiąt pięć groszy)
    na numer konta: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Brak wpływu kwoty w ciągu 14 dni spowoduje przesłanie na adres firmy przedsądowego wezwania do zapłaty.
    Z poważaniem.
    XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX
    w dniu dzisiejszym po dwóch ponagleniach też mailem otrzymałem pieniądze na konto
    życzę wytrwałości w walce z oszustami, mi się udało
    wynika z tego, że kto się upomni to oddają a tak moim zadaniem stoi za tym google play ze swoimi "lewymi" aplikacjami na androida
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.13, 19:52
    hej. Ja tez się dałam na to naciągnąć, też przez wigdety. Odzyskałam pieniądze od tele2 po napisaniu do nich reklamacji z paroma ciekawymi art. z ustawy o świadczeniu usług internetowych :) Reklamacje uznali nawet bez konieczności przedstawiania im faktury (co jest dziwne, bo oni stwierdzili, że nie powiązali nawet mojego numeru tel z żadną usługą - jak twierdzą).
  • Gość: Przemek IP: *.toya.net.pl 30.01.13, 22:04
    Z tego, co zaobserwowałem po wpisach i swojej sytuacji wystarczy im wysłać reklamację, a oni bez większych problemów ją uznają i proszą o podanie nr konta, gdzie mają zwrócić pieniądze...dla mnie to wygląda na jakąś pralnie kasy...pozdrawiam.
  • Gość: pat IP: *.dynamic.chello.pl 12.02.13, 16:54
    uwazam ze powinnsmy sie zoorganizowac i napisac do rzecznka praw konsumenta
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.02.13, 21:36
    Ja też tak uważam :)
  • Gość: malma IP: *.181.143.217.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.04.13, 12:09
    witam. rowniz na mojej fakturze widnieje zapis jabko bym wyslalam 2 sms pog nr.92505. jestem w t-mobile. napisalam rozniez reklamacje i dzis dostalam odpowiedz w ktorej pisze iz wyslalam te smsy potwierdza to faktura lecz teraz cytuje "W świetle przedstawionych wyjaśnień nie mam podstaw do skorygowania naliczonych za

    nie kosztów.


    Mając jednak na uwadze naszą dotychczasową współpracę postanowiłam

    niestandardową decyzją zwrócić Pani koszty za wysłane SMS-y. Zleciłam korektę faktury

    nr ........ Korektę otrzyma Pani oddzielnej korespondencji.


    Proszę jednak o uważne korzystanie z telefonu, gdyż kolejna reklamacja w tym temacie

    nie zostanie uznana. " tak wiec teraz czekam na juz skorygowana fakture :)
  • Gość: arturik IP: 91.189.18.* 21.01.13, 12:19
    Witam! Mam identyczną sytuację. Właśnie otrzymałem odpowiedź od Play: nie uznali mi reklamacji, bo nie mam założonej blokady na smsy specjalne. Ale przecież nie o to chodzi! Jako użytkownik mam prawo wysyłać smsy specjalne, ale to nie znaczy, ze Play może mi doliczać smsy których nie było. Nie widnieje mi w rejestrze telefonu ani sms na podany numer, ani żaden inny z datą i godziną podaną przez operatora. Osobiście nie wierzę, ze wszyscy pomyliliśmy się i wysłaliśmy smsa na ten sam numer specjalny. I przypadkiem sms zniknął z rejestru telefonu. Dla mnie to oszustwo operatora lub brak szczelności systemu (hakerzy?). Ponieważ nie jestem sam, co widać po tym forum, zdecydowałem się napisać zażalenie na postanowienie reklamacyjne i jednocześnie skierować skargę do Rzecznika Praw Konsumentów. Wam polecam zrobić to samo. Tylko wtedy ktoś się zajmie sprawą.
  • Gość: robi529 IP: *.eltronik.net.pl 24.01.13, 23:15
    Witam Was
    Ja niestety takze mam na fakturze naliczonego owego sms-a .powiem szczerze nawet niemam pojecia skad on sie tam wzioł.Rozumiem ludzi któzy wysyłaja jakies płatne sms-y cóz zycie ale naliczenie samowolne jakiejs opłaty nie powinno miec miejsca --zadzwonie jutro do operatora Play zobaczymy co powiedza... Jesli nie uznaja reklamacji PRZYŁAZCE sie do zarzalenia do rzecznika praw konsumenta -- o którym pisze wyzej ... mam nadzieje ze bedziemy w kontakcie
  • Gość: frytka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.13, 12:32
    Ja też dałam się naciągnąć na sms premium. Ale tą sprawę da się rozwiązać. Ja wczoraj dostałam zwrot od firmy tele 2 za rzekomo wysłanego smsa premium. Jeżeli nie wyrażaliście na nic zgody ani nie akceptowaliście żadnego regulaminu to jeszcze nie wszystko stracone. W razie pytań: frytkaga@interia.pl
  • Gość: arturik IP: *.2-0.pl 26.01.13, 23:42
    Witam! Niestety mam złe wieści. Nie dość, że reklamacji mi nie uznali, o czym chyba pisałem, to dziś otrzymałem fakturę i... kolejny sms premium za 30 zł. Na ten sam numer. W poniedziałek spróbuję skontaktować się z kimś z wyższego szczebla Play. Sprawa jest dziwna. Po pierwszym smsie nawet nie uruchomiłem neta w telefonie. Nie mam też w rejestrze wychodzących smsów, takiego sms Premium. Jeśli czegoś nie zrobimy w tej sprawie, będziemy tak co miesiąc płacić oszustom. Zobaczę co mi powiedzą w poniedziałek ale jeśli to będzie taki bełkot jak ostatnio to zrywam umowę. Wygląda na to, że bez Rzecznika sobie nie poradzę. Zachęcam wszystkich poszkodowanych żeby zrobili to samo. Ilu jest ludzi przestraszonych, którzy po prostu płacą? Dam znać jak będę mieć nowe informacje w tej sprawie.
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.13, 19:46
    hej. operator nic ci w tej sprawie nie zrobi. Ja odzyskałam pieniądze bezpośrednio od właściciela numeru tj. TELE2. W razie pytań: frytkaga@interia.pl
  • Gość: lelo70 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.01.13, 21:32
    Tez zostałem zaszczycony dwoma sms premium jeden za 30,75 i 11,07
    powiedzcie gdzie się zwrócić w tej sprawie, może jakiś bojkot play tak się reklamują za czyjaś kasę
    Nie narzekam na Play ale niech nie przeginają
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.01.13, 22:56
    zgłoś sie do mnie na adres frytkaga@interia.pl a napisze ci co zrobic
  • Gość: dawid IP: 212.160.172.* 29.09.14, 16:37
    Play również ode mnie chciał wyłudzić pieniądze za bezprawnie włączone SMS Premium na karcie do Internetu. Najpierw Play twierdził, że wysłałem SMS jednak jak bilingi tego nie potwierdziły to stwierdził, że jednak rejestrowałem swój nr na portalu internetowym. Sytuacja taka nie miała miejsca. Składałem wiele reklamacji / również przez UKE. Jednak nie przyniosło to żadnego skutku. Pozostał sąd. Osoby zainteresowane pozwem zbiorowym proszę o zapisywanie się do utworzonej przeze mnie grupy na portalu zbiorowepozwy.org/grupa/173863/p4-sp-z-oo-play
  • Gość: kuba IP: *.play-internet.pl 28.01.13, 19:47
    czesc ja wyslalem zazalenie do własciceli firmy TELEAUDIO
    reklamacje@teleaudio.pl i zwrocili mi pieniadze na konto
    Brzmiał on tak:
    Witam
    W dniu 27.12.2012 g.22:52:15 do mojej faktury została doliczona kwota za SMS Premium rzekomo wysłany pod numer 92505 z mojego numeru XXXXXXXXX.
    Oświadczam, że nie wysyłałem SMSa pod wyżej wymieniony numer telefonu. Nigdy nie korzystam z tego rodzaju płatnych SMSów.
    Otrzymałem SMS z numeru z 92505 z linkiem, który kliknąłem. SMS przyszedł po instalacji aplikacji HD widgets pobranej ze SKLEPU PLAY.
    Nie zostalem poinformowany o kosztach kliknięcia w link !!! Pieniądze zostały przesłane do firmy TELEAUDIO.
    W związku z wyżej opisana sytuacją żądam zwrotu kwoty 30 zł 75gr (trzydzieści zł i siedemdziesiąt pięc groszy)
    na numer konta: XXXXXXXXX
    Brak wpływu kwoty w ciągu 14 dni spowoduje przesłanie na adres firmy przedsądowego wezwania do zapłaty.
    Z poważaniem
    XXXXXXXXXXX
    PS Wezwanie przedsądowe będzie dotyczyc większej liczby poszkodowanych.
  • Gość: Przemek IP: *.toya.net.pl 28.01.13, 22:13
    swoją, sprawę opisywałem kilka postów wyżej, wysłałem wcześniej e-mail z reklamacją do TeleAudio i cisza, teraz zastosuje się do twojego opisy i wyśle - zobaczymy...pozdrawiam.
  • Gość: ADAMOS IP: *.237.91-rev.victor.pl 31.01.13, 18:26
    Witam ja też zostałem szczęśliwcem .
    Tyle że ja nie posiadam żadnego sms-a przegrzebałem cały rejestr i skrzynkę pocztową ani śladu.Widnieje tylko na bilingu jako sms specjalny .z dnia 21.01.2013
    nie pamiętam czy instalowałem jakąś aplikację ale napewno nic nie wysyłałem .
    Jak mam opisać problem i wysłać reklamacje do teleaudio
    będę wdzięczny za pomoc
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.01.13, 22:57
    zgłoś sie do mnie na frytkaga@interia.pl a napisze ci co zrobić
  • Gość: ADAMOS IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.13, 06:28
    frytkaga właśnie pisałem do ciebie i żadnej odpowiedzi nie dostałem .Było to 30.01 temat pomoc w sprawie 92505
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.13, 18:15
    Hej napisz jeszcze raz bo nic nie dostałam (frytkaga@interia.pl)
  • Gość: lelo70 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.13, 08:22
    czy ja tez mogę sie dowiedzieć co mogę zrobić w tej sprawie
  • Gość: Kasia IP: *.zetosa.krakow.pl 01.02.13, 12:47
    frytkaga czemu nie napiszesz w komentarzu co robić, żeby pomóc innym, tylko piszesz żeby zgłaszali się na maila. Troche to podejrzane i z całym szacunkiem do tego że pomagasz innym głupie, bo tracisz niepotrzebnie czas, na pisanie tej samej wiadomości do ludzi którzy do Ciebie napiszą, zamiast napisać to tutaj.
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.13, 18:27
    Nie napiszę w komentarzu, bo chce wiedzieć komu pomagam. Może i tracę czas, ale to mój czas. Jeżeli wydaje ci się to podejrzane to nie pisz do mnie. A swoją drogą, czemu podejrzane? Co niby w tym podejrzanego?
  • Gość: robi529 IP: *.eltronik.net.pl 02.02.13, 14:10
    Frytka jestes PODEJRZANA heheh i pewnie CBA cie znajdzie --- ... cóz jak ciebie to i pewnie mnie...zatem bedziemy siedziec razem - mam nadzieje ze w jednej celi... dostałem odpowiedz masz na mailu
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.02.13, 18:59

    Nie poddamy się :D Damy radę :)
  • Gość: Remik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.13, 12:57
    Hey frytka wysłałem Ci maila z moją sytuacją i prosze o pomoc
  • Gość: Przemek IP: *.toya.net.pl 23.02.13, 16:28
    Reklamację mi uznano i zwrócono pieniądze...więc podtrzymuje, że to pralnia pieniędzy, a nie pomyłka...nie na taką skalę...pozdrawiam.
  • Gość: Przestrzal IP: *.197.88.97.edial.pl 02.02.13, 17:56
    No ja mam sytuacje dokladnie taka jak Gość: kuba 28.01.13, 19:47 zastosowalem sie do jego wiadomosci teraz bede czekal na rezultaty.
  • Gość: frytkaga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.02.13, 19:03
    Hej. Napisz potem jak ci poszło, bo coś mi się zdaje, że te barany nie chcą już tak łatwo oddawać kasy. Mnie oddali od razu, ale teraz tylu nas jest z tymi reklamacjami do nich, że zaczynają kombinować i twierdzą, że nie są firmą, która jest właścicielem aplikacji ani
    firmą odpowiedzialną za jej dystrybucję, i każą kierować reklamacje do właściciela aplikacji. Co jest śmieszne bo przecież to oni pobierają opłatę.
  • pyby 07.02.13, 23:25
    Witam Was,
    Też zostałem bardzo podstępnie naciągnięty. Jestem przeczulony na takie akcje, ale żeby NIE WYŚWIETLIĆ ANI NIE ZAAKCEPTOWAĆ ŻADNEGO REGULAMINU i dostać obciążenie na 30 zł - wysokiej klasy oszustwo i naciągactwo.
    Jestem na etapie oczekiwania na odpowiedź nt. reklamacji od operatora T-mobile.
    Mam też przygotowany tekst reklamacji do teleaudio (jeśli to faktycznie oni) zgodnie z radą użytkownika z forum, z tego wątku.

    Jako że wątki na gazeta.pl się męcząco czyta, opisałem moją sytuację oraz najważniejsze informacje z tego wątku tutaj:
    Tekst linka

    Zapraszam do komentowania, w miarę możliwości będę uzupełniał zebraną wiedzę.
    --
    Fejle.TV - najlepsze wpadki w sieci
  • Gość: lelo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.13, 21:00
    to daj znac co wyjdzie z tej sprawy bo tez miałem taki incydent
  • Gość: Robi529 IP: *.eltronik.net.pl 20.02.13, 10:57
    Otuz panowie i panie -- reklamacje składałem do firmy Teleaudio2 która po długich negocjacjach przyznała mi strone w której było wyraznie napisane iz sms- został wysłany do mnie omyłkowo i w celu zwrócenia sie o zwrot kosztów mam sie zgłosic do operatora GSM czyli w moim wypadku sieci PLAY --co uczyniełem--- po złozeniu pierwszej reklamacji zostało mi odpisane iz opłata została mi naliczona za wysłanie sms-a na premium co wogóle w moim przypadku nie miało miejsca--- po otrzymaniu własnie owej skruchy od teleaudio2 która opisałem wyzej napisałem do Play drugi raz i otrzymałem wiadomosc iz watek został wyjasniony w reklamacji 1 --- a na dodatek została zablokowana mi mozliwosc składania reklamacji na IBOK-u w tejze sieci ...po krótkim namysle postanowiłem przekazac sprawe rzecznikowi spraw konsumenta niech oni sie tym zajma -- co rade i WAM uczynic- tylko i wyłacznie pozew zbiorowy pozwoli na rozwiazanie tejrze sprawy poniewarz siec OLEWATORSKO podchodzi do klijenta stosujac tzw . SPYCHAJDO...
  • Gość: Remi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.13, 11:09
    Ja po otrzymaniu listu o odrzyceniu mojej reklamacji w Orange, w której kazali mi sie zwrócic do teleaudio tak zrobiłem. 2 tygodnei temu dostałem wiadomość, zresztą bardzo ciekawą "Uprzejmie informuje, iż z danych firmy Orange wynika jasno że z numeru ... w dniu 23.01.2013 zostało wysłanych 18 wiadomości SMS na numer 92505. W związku z tym za każdego wysłanego SMS-a został naliczona opłata 30,75 zł brutto.
    Niestety wszystkie wiadomości zostały przydzielone do usługi która został wyłączona, ze strony firmy Teleaudio nie została wysłana żadna wiadomość z numeru 92505 na numer ...
    W związku z brakiem zrealizowanej usługi za wysłanie 18 wiadomości SMS zwrócimy w ciągu 14 dni na podany numer konta kwotę 553,5 zł brutto." A wczoraj na podane w moim mailu do teleaudio konto bankowe wpłyneła cała kwota za te cholerne smsy :D ciekawy jest ten fragment w którym piszą, że usługa jest nie aktywna, to w jaki chory sposób można na nią wysłać smsy?? nie wiem ale pośrednio to też wina orange, że tak interesują się komu udostępniają numery :/ ogólnie cieszę się że tak to się skończyło
  • Gość: krzyś IP: *.in.net.pl 21.03.13, 18:04
    Witam mam podobny problem czy możesz mi podać maile na który wysłałeś ,mam takich sms18sztuk pozdrawiam
  • weipers 23.03.13, 20:20
    reklamacje@teleaudio.pl
  • Gość: roni IP: *.dynamic.chello.pl 02.04.13, 23:23
    Co mam zrobic jak była do ściągnięcia fifa 13 nie i mi ten nr 92505 pobral 30 zł poratuj
  • Gość: ja IP: *.cdma.centertel.pl 17.02.13, 15:15
    tez miałem tosamo ,... jebane oszusci i zlodzieje pie...jne
  • Gość: Monika IP: *.mmj.pl 27.02.13, 11:55
    U mnie sytuacja podobna. Najpierw składam reklamację tak jak polecił Kuba. Potem zobaczymy.
  • parch133 27.03.13, 10:11
    Witam wszystkich zniesmaczonych
    Mnie dotknęła podobna sytuacja w związku z tym tu jestem i składam propozycje. Proszę o kontakt osoby, które są gotowe złożyć zawiadomienie o przestępstwie wyłudzenia na adres e-mail: coperpgkmp@wp.pl. wówczas postaram się skontaktować i omówić szczegóły.
    Pozdrawiam
  • Gość: oszukany50 IP: *.free.aero2.net.pl 27.03.13, 13:12
    Witam,
    Mam jeszcze ciekawszy przypadek w T-Mobile. Otóż "duchy" wysyłały smsy z mojego routera-karta tylko do internetu (typu data) w okresie kiedy umowa juz się zakończyła. Złożyłem reklamację, anulowano mi faktury za abonament, ale za rzekome smsy musiałem zapłacić. Przypadek zgłosiłem do UKE. T-Mobile wyjasnił, że faktycznie umowa nie obowiązywała, ale mogłem korzystać z karty, która podobno była aktywna jeszcze przez 4 miesiące po dacie zakończenia umowy. Krótko mówiąc pomimo, iż nie było żadnych smsów, ani umowy z operatorem muszę płacić!!! Gorzej niż mafia. Czy miał ktoś podobny przypadek? Czy można wygrać w sądzie?
    Pozdrawiam,
  • Gość: Gosia IP: *.bialystok.vectranet.pl 08.04.13, 19:41
    na mojej dzisiejszej fakturze, tez mam 3 sms specjalne tylko troche inne numery: 92585 i 92597, zgłosiłam juz do orange, przekazali info do działu technicznego i czekam na wyjasnienia, pani z która rozmawiałam sugerowała mi ze na androidzie niektore aplikacje same moga wysyalac te sms i naliczac opłaty, tylko ze nie mam androida i nic nie bylo wgrywane od paru miesiecy
  • Gość: Rob IP: *.31.59.131.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 30.05.13, 23:27
    Mam to samo, zgłosiłem reklamację i nie płaciłem za fakturę do jej korekty. Sieć oczywiście Play. Sprawdzajcie swoje bilingi bo możecie się zdziwić. Składając reklamacje nagrywajcie konsultantów bo wypierają się połączeń i składanych reklamacji. Osobiście odniosłem wrażenie że operatorowi zależy i nic z tym nie robi, ważny zysk a resztę ma w ..... .
  • Gość: demokrata IP: *.47.226.19.colo-static.hosted-by.axigy.net 27.03.13, 14:21
    Spadaj, geju!
  • Gość: test IP: 212.33.90.* 09.04.13, 11:28
    forum.gazeta.pl/forum/w,37,93107861,93107861,Jaki_dostawca_internetu_najlepszy_.html
  • Gość: alicja IP: *.ssp.dialog.net.pl 27.06.13, 13:37
    Witam . Ja mam ten sam problem. Zostały wysłane z mojego telefonu sms-y premium na ok 300 zł. Ja w tym czasie byłam na urlopie i nikt nie miał dostępu do mojego telefonu. Najdziwniejsze jest to że odstępy wysyłania pomiędzy smsami to czas ok 10seka zostało ich wysłanych 7 . Dzisiaj złożyłam reklamację do Play i czekam na odpowiedź. Mam nadzieję, że mi również to uwzględnią.
  • Gość: Sunna IP: *.prabuty.mm.pl 29.01.14, 13:08
    Minął ponad rok od założenia tej dyskusji na forum, a sprawa jest nadal aktualna. Dziś mój tata znalazł na fakturze trzy smsy wysłane (w nocy, gdy spał) "samoistnie" pod ten nr (92505). Wynika z tego, że nikt nie zrobił niczego w tej sprawie, a ci, którzy nas okradali, nadal mogą nas bezkarnie okradać. Dodam tylko, że mój tata nie ma smartfona i nie korzysta z internetu w telefonie, a co za tym idzie - dostęp do internetu nie ma z tym raczej nic wspólnego. Zauważyłam też, że sieć, w jakiej posiada się telefon też nie ma znaczenia (wymieniacie wszelkie sieci dostępne u nas - tata ma w plusie). Moim zdaniem operatorzy powinni zablokować ten numer wszystkim abonentom, którzy mają z tym problem. Blokowanie wszelkich numerów sms PREMIUM jest bez sensu, gdyż czasem człowiek potrzebuje wysłać takiego smsa, by korzytać z różnych usług w sieci, bądź chociażby wpłacić pieniądze na jakiś szczytny cel. Tata pisze reklamację, w plusie powiedzieli mu, że ją uwzględnią. Zobaczymy. Pozdrawiam!
  • Gość: lolinka IP: *.warszawa.vectranet.pl 04.04.14, 23:50
    Moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Zeszło mi 15 smsów na łączną kwotę 159pln. Telefon mam w heyah. Po rozmowie z BOK zablokowano mi smsy Premium i mam spokój, ale kasy nie odzyskałam. Po zakupie karty trzeba się natychmiast zalogować na konto i wszystko powyłączać albo poprzez kontakt z BOK.
  • Gość: inny numer IP: *.doplaty.gov.pl 25.04.14, 07:36
    Witam. Mi się wydaje, że Internet ma cos wspólnego z tymi sms. Wczoraj odkryłam na mojej fakturze trzy sms za 11,07 pod nr 7968. Oczywiście od razu poszłam do salonu Orange. Konsultant najpierw chciał mnie zlać. Mówi, że jak na fakturze jest to wysłałam i tyle. Niestety historię wysłanych sms systematycznie czyszczę bo sporo tego wysyłam ale na nr prywatne, moje, ciągle te same. Uparłam się i tłumacze Pani, że dam sobie ręke uciąć, ze nie ja wysłałam te sms. Owszem czasem wysyłam sms specjalny ale do radia Zet czy RMF za 2,45 i jestem tego świadoma. Akurat w tym okresie rozliczeniowym nie wysyłałam bo cienko u mnie z kasą i nie płaciłam „podatku za marzenia bo może coś wygram”. Dzień tych sms na nr 7968 tez dokładnie pamiętam bo to była sobota. Może gdyby to był dień powszedni to bym nie wiedziała tak dokładnie co robiłam ale akurat w tym dniu miałam pewne zajęcia z dzieckiem i nawet wiem co robiłam o konkretnej godzienie wysłania tych sms. Oczywiście jestem tez pewna, że dziecko absolutnie nie tykało telefonu. Moje podejrzenie , że Internet ma cos z tym wspólnego ma podstwę, kilka minut przed wysłaniem sms miałam polączenie z Internetem, przesłanie danych WAP płatne 3zł. To mnie jeszcze bardziej utwierdziło w przekonaniu, że nie mam jakiejś zaćmy w pamięci, nie korzystam z Internetu w tel. Mam zwykłą klasyczną Nokię.
    Wyjaśniłam to wszystko Panu konsultantowi po czym udał się na zaplecze, posiedział tam z 15 min i stwierdził, że napiszemy reklamacje bo faktycznie takie sytuacje się zdarzają co go bardzo dziwi i on tego nie rozumie.
    No to chyba czas zrozumieć i ktoś w końcu powinien coś z tym zrobić. Sorry bardzo ale jesteśmy OKRADANI w biały dzień.
    Przy okazji Pan miał mi zablokować takie sms Premium i wyłączyć Internet.
  • pola782 25.04.14, 09:31
    Pogrzebałam w necie, skala tych oszustw jest porażająca. Dlaczego nikt się tym nie zajmuje? Komu to zgłosić?
    --
    Franio mnie kocha!!!
  • orangeekspert1 25.04.14, 16:41
    Jeśli masz telefon z systemem Android to problem ten może wskazywać na zainfekowany system. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszym forum www.orange.pl/fid,4002278347,id,2366700085,title,Platny-SMS-z-numeru-92505,forumthread.html

    Pozdrawiam
    Tomek



    Gość portalu: inny numer napisał(a):

    > Witam. Mi się wydaje, że Internet ma cos wspólnego z tymi sms. Wczoraj odkryłam
    > na mojej fakturze trzy sms za 11,07 pod nr 7968. Oczywiście od razu poszłam do
    > salonu Orange. Konsultant najpierw chciał mnie zlać. Mówi, że jak na fakturze
    > jest to wysłałam i tyle. Niestety historię wysłanych sms systematycznie czyszcz
    > ę bo sporo tego wysyłam ale na nr prywatne, moje, ciągle te same. Uparłam się i
    > tłumacze Pani, że dam sobie ręke uciąć, ze nie ja wysłałam te sms. Owszem czas
    > em wysyłam sms specjalny ale do radia Zet czy RMF za 2,45 i jestem tego świadom
    > a. Akurat w tym okresie rozliczeniowym nie wysyłałam bo cienko u mnie z kasą i
    > nie płaciłam „podatku za marzenia bo może coś wygram”. Dzień tych s
    > ms na nr 7968 tez dokładnie pamiętam bo to była sobota. Może gdyby to był dień
    > powszedni to bym nie wiedziała tak dokładnie co robiłam ale akurat w tym dniu m
    > iałam pewne zajęcia z dzieckiem i nawet wiem co robiłam o konkretnej godzienie
    > wysłania tych sms. Oczywiście jestem tez pewna, że dziecko absolutnie nie tykał
    > o telefonu. Moje podejrzenie , że Internet ma cos z tym wspólnego ma podstwę, k
    > ilka minut przed wysłaniem sms miałam polączenie z Internetem, przesłanie danyc
    > h WAP płatne 3zł. To mnie jeszcze bardziej utwierdziło w przekonaniu, że nie ma
    > m jakiejś zaćmy w pamięci, nie korzystam z Internetu w tel. Mam zwykłą klasyczn
    > ą Nokię.
    > Wyjaśniłam to wszystko Panu konsultantowi po czym udał się na zaplecze, posiedz
    > iał tam z 15 min i stwierdził, że napiszemy reklamacje bo faktycznie takie sytu
    > acje się zdarzają co go bardzo dziwi i on tego nie rozumie.
    > No to chyba czas zrozumieć i ktoś w końcu powinien coś z tym zrobić. Sorry bard
    > zo ale jesteśmy OKRADANI w biały dzień.
    > Przy okazji Pan miał mi zablokować takie sms Premium i wyłączyć Internet.
  • pola782 29.04.14, 07:21
    ale ja nie mam smartfona tylko zwykła nokie
    --
    Franio mnie kocha!!!
  • Gość: funpic1 IP: *.play-internet.pl 01.10.14, 01:24
    Hej. Chcialam wczoraj zaplacic fakrury za internet z Playa oczywiscie zamiast 80 zl lacznie a do zaplaty 253 zl. Problem w tym ze mnie nie ma w domu a moj partner w tym czasie byl w pracy( pisze o konkretnej informacji uzyskanej od Bok ) bo smsöw bylo kilka) Ta sprawa nie daje mi spokoju zamierzam zadzwonic do telewizji aby sprawa nabrala ech w dalszym ciagu nie rozumiem za co mam placic skoro sytuacja dotyczy karty z routera . Czy cos sie u Was zmienilo ??? Chce to naglosnic bo to jest zwykle okradanie ludzi i to na gruba skale. Jest przrciez historia w wyszukiwarce itp. Rozumiem wszystko jednak nie dam sie zrobic w konia . Pan z z bok orzekl ze haslo latwo zlamac i to mi dalo duzo do myslenia. Rzecznik praw konsumenta na pewno tez sie tym zainteresuje. Pozdrawiam
  • Gość: dk IP: 212.160.172.* 01.10.14, 09:36
    Play również ode mnie chciał wyłudzić pieniądze za bezprawnie włączone SMS Premium na karcie do Internetu. Najpierw Play twierdził, że wysłałem SMS jednak jak bilingi tego nie potwierdziły to stwierdził, że jednak rejestrowałem swój nr na portalu internetowym. Sytuacja taka nie miała miejsca. Składałem wiele reklamacji / również przez UKE. Jednak nie przyniosło to żadnego skutku. Pozostał sąd. Osoby zainteresowane pozwem zbiorowym proszę o zapisywanie się do utworzonej przeze mnie grupy na portalu zbiorowepozwy.org/grupa/173863/p4-sp-z-oo-play
  • anetamonka 24.11.14, 19:38
    Mam ten sam problem , dostałam fakrure na 509,18 mało nie dostałam zawału , a operator na bok-u poinformował mnie ,że na karcie routera Wi-Fi jest 27 sms premium tylko skąd . Złożyłam reklamację, ale z tego co tu czytam to chyba marne szanse na odzyskanie pieniędzy?
  • luxplum 25.11.14, 15:27
    Nie wiem jak z Playem, ale w Plusie mialem podobnie, niestety reklamacja malo dala.
  • jadv 24.08.16, 16:07
    Piszcie doniesienia do Prokuratury Rejonowej najbliższej dla miejsca Waszego zamieszkania i do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa. Umieściłbym wzór pisma, ale tutaj się nie da wpisać więcej niż 4 tys. znaków.
    Dopiszcie:
    Moim zdaniem działalność firmy prowadzącej serwis kartki24.eu spełnia przesłanki Art. 286. § 1. kodeksu karnego, który stanowi, że podlega karze ten, „kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania... „,

    Regulamin, nie jest załączany do oferty zakupu kartki, cennik wprowadza w błąd, dlatego według mnie firma Teleaudio Dwa Sp. z o.o. stosuje nieuczciwe praktyki niedozwolone w umowach zawieranych z konsumentem.

    Przy tym, firma Teleaudio Dwa Sp.z o.o. współpracuje z operatorem .............. i dzieli się z tą firmą zyskiem. Ponieważ firma ................. współpracuje z firmą Teleaudio Dwa Sp.z o.o., i czerpie z działania strony internetowej kartki24.eu zyski, uważam, ze jest współodpowiedzialna za wprowadzanie w błąd użytkowników i klientów strony kartki24.eu .

    Zostałem wprowadzony w błąd, natomiast świadomie zgodziłem się zapłacić tylko kwotę 0.31 zł brutto za wysłanie jednej kartki, pozostała naliczona kwota w wysokości 61.19 zł została ode mnie wyłudzona podstępem.

    Jednak, ponieważ strona kartki24.eu znajduje się wysoko w wyszukiwarce Google, uważam, że działalność prowadzona poprzez ten serwis ma charakter masowy, a kwota łączna wyłudzona od klientów strony kartki24.eu jest bardzo duża.
    W internecie znalazłem forum, z którego wynika, że tego typu działalność firma Teleaudio prowadzi już od dłuższego czasu, i jest wiele osób, które skarżą się na to, że zostały oszukane – oto adres tego forum:
    forum.gazeta.pl/forum/w,37,140288574,140288574,Obciazenie_za_SMS_Premium_92505_Sprawka_Hakerow_.html#p142137867
  • theone693 25.08.16, 10:34
    Tak to sprawka hakerów z sieci telefoni komórkowej, 30,- x 1 mln. to 30 milionów zysku, a podanie rzekomego nieistniejącego sprawcy nic nie kosztuje.
  • lucy100x 18.07.17, 23:12
    Numer92505 jest z serwisu ekartka
    tutaj jest regulamin....proszę popatrzeć na płatności...jeden sms koszktuje 31zł



    Regulamin oraz polityka prywatności serwisu


    Definicje
    1. Administrator - właściciel serwisu: SMS-NET, Petra Pancha St. 5 Lviv, Lvivska 79020.
    2. Użytkownik - osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, która uzyskała zgodę swoich przedstawicieli ustawowych lub opiekunów, której to Administrator serwisu przedstawienia nie wymaga.
    3. Serwis - portal internetowy o którym mowa w niniejszym Regulaminie.
    4. E Kartka/Pocztówka - grafika z wiadomością prezentowaną na osobnej podstronie serwisu. Link prowadzący do podstrony serwisu z e kartką wysłany jest odbiorcy kartki e-mailem.
    5. Regulamin - dokument normujący prawa i obowiązki Użytkowników oraz Administratora.
    6. SMS Premium Rate - Sms specjalny o podwyższonej opłacie.

    Zasady korzystania z serwisu
    1. Korzystanie z serwisu jest całkowicie dobrowolne, bezpłatne (z wyjątkiem wysyłania kartek przez serwis) i nie wymaga rejestracji.
    2. Korzystanie z serwisu, a w szczególności z jego płatnych funkcji, oznacza wyrażenie zgody na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu.
    3. Zabronione jest wysyłanie e kartek o treści niezgodnej z prawem, dobrym smakiem i ogólnymi zasadami współżycia społecznego, w tym obrażających osoby, nakłaniających do nienawiści.
    4. Serwis internetowy zoptymalizowany jest dla Użytkowników tabletów o rozdzielczości 768x1024 lub 800x1280 (pionowa pozycja tabletów). Użytkownik korzystający z komputera stacjonarnego, laptopa lub innego urządzenia, innego niż tablet, powinien ustawić podobną rozdzielczość ekranu lub za pomocą suwaka przewijać strony do końca aby nie przeoczył żadnej istotniej informacji.

    Odpowiedzialność Administratora
    1. Administrator zobowiązuje się do świadczenia usług na najwyższym poziomie.
    2. Administrator stara się o bezawaryjną pracę Serwisu. Nie gwarantuje jednak, że Serwis będzie działać nieprzerwanie i bezbłędnie w szczególności gdy przyczyny nie leżą po stronie Administratora. Administrator dokłada wszelkich starań żeby prace techniczne były wykonywane w czasie o zmniejszonym natężeniu ruchu oraz zobowiązuje się usuwać awarie w jak najkrótszym czasie.
    3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść wysyłanych e kartek. Treści przesyłanych e kartek nie są w żaden sposób monitorowane.
    4. Administrator dokłada wszelkich starań żeby każda prawidłowo nadana w serwisie kartka trafiła na skrzynkę pocztową adresata. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie kartki do adresata z przyczyn nie leżących po stronie serwisu np.: spowodowane wpisaniem złego adresu e-mail, przepełnieniem skrzynki odbiorczej adresata, indywidualnymi ustawieniami kont e-mail w tym ustawieniami antySPAMowymi oraz innymi nie wynikającymi z winy Administratora.

    Płatności
    1. Wysyłanie kartek przez nasz serwis jest płatne. Korzystanie z wszystkich pozostałych funkcji serwisu jest darmowe.
    2. Cennik dostępny jest w niniejszym Regulaminie.
    3. W celu uzyskania możliwości wysyłania e kartek należy nabyć kod.
    4. Kod uzyskać można wysłając SMSa Premium Rate o treści zaczynającej się od wyrażenia:
    KAR
    pod Numer 92505
    5. Dokonując aktywacji pakietu poprzez SMS Premium Rate, kod dostępu wysyłany jest na numer telefonu z którego dokonano aktywacji automatycznie, zazwyczaj do kilkunastu minut. Czasem z powodów niezależnych od usługodawcy sms z kodem może przyjść dopiero po kilkudziesięciu godzinach co Użytkownik akceptuje. W takim przypadku nie należy wysyłać kolejnych smsów lecz czekać cierpliwie na kod, ewentualnie napisać na adres ekartka@gmail.com z opisem problemu podając numer telefonu, z którego sms został wysłany.
    6. Koszt wysłania SMS Premium Rate w Serwisie wymaga dokonania płatności według cennika:
    25 PLN (30,75 PLN z VAT) / za 1 SMS dla smsów wysłanych na numer 92505
    7. Użytkownik po wysłaniu SMSa, o prawidłowej dla danego numeru treści, otrzyma kod aktywujący umożliwiający wysłanie:
    100 e kartek dla smsów wysłanych na numer 92505
    8. Przy wysłaniu wszystkich przysługujących w pakiecie e kartek koszt wysłania pojedynczej e kartki wynosi:
    0,25 PLN (0,31 PLN z VAT)
    9. Kod aktywujący ważny jest:
    360 dni.
    Okres ważności kodu liczony jest od dnia otrzymania kodu.
    10. Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za nieznajomość przez Użytkownika cen usługi oraz własnych możliwości finansowych.
    11. Użytkownik płaci za otrzymany kod dostępu, czyli za możliwość wysyłania kartek.
    12. W przypadku wysłania przez Użytkownika wiadomości SMS Premium Rate o treści która nie spełnia wymogów Regulaminu, Administrator nie odpowiada za skutki wysłania takiej wiadomości SMS i nie jest zobowiązany do aktywacji Usługi. Każdy wysłany SMS Premium Rate jest płatny zgodnie z cennikiem operatora
    13. Użytkownik wysyłając SMS Premium Rate, zgodnie z instrukcją w Serwisie, zamawia kod dający możliwość wysyłania e kartek w określonej ilości i czasie. Z racji, iż kod po złożeniu zamówienia zostaje wysłany automatycznie i nie ma możliwości zatrzymania tego procesu przyjmuje się, że świadczenie usługi następuję niezwłocznie po przesłaniu zamówienia. Przy czym w sytuacjach opisanych w Regulaminie czas oczekiwania na wiadomość z kodem może zostać wydłużony. Usługa w momencie wysłania przez użytkownika zamówienia ma status rozpoczętej dlatego też nie może On odstąpić od umowy mimo iż została ona zawarta na odległość i nie upłynął termin 10 dni od zamówienia. Użytkownik korzystający z Serwisu zgadza się na ten warunek i zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy.

    Dane osobowe
    1. Wysyłając kartkę Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie, przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora.
    2. Użytkownik ma prawo wglądu do własnych danych, jak również prawo do ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
    3. Adres e-mail nie będzie nigdy udostępniany podmiotom trzecim w celach niezwiązanych z serwisem i serwisami z nim powiązanymi.
    4. Administrator uprawniony jest do ujawniania danych osobowych tylko podmiotom upoważnionym zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
    5. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie e-maili o charakterze reklamowym. Zgodę tę może w każdej chwili cofnąć przesyłając e-maila do Administratora lub wypisując się listy mailingowej samemu klikając w link umieszczony w każdej przesyłce reklamowej.

    Reklamacje
    1. Reklamacje należy kierować na adres e.kartka@gmail.com lub poprzez dział Kontakt.
    2. Administrator zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
    3. Składając reklamację o niedostarczeniu kodu należy podać numer telefonu, z którego został aktywowany pakiet kartek.
    4. Składając reklamację o niedostarczenie e kartki należy wysłać e-maila podając adres e-mail nadawcy wpisany w formularzu podczas wysyłania kartki, adres e-mail adresata kartki oraz numer telefonu, z którego został aktywowany pakiet kartek.
    5. W przypadku reklamacji dotyczących innych sytuacji, niż wymienionych wyżej, należy podać adres e-mail do kontaktu oraz w miarę szczegółowo opisać problem.
    6. Po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego użytkownikowi przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym

    Postanowienia końcowe
    7. Zaakceptowanie regulaminu przez Użytkownika przed wysłaniem kartki oznacza jego znajomość.
    8. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w dowolnej chwili, informując o tym Użytkowników serwisu poprzez wskazanie daty ostatniej aktualizacji na końcu treści Regulaminu.
    9. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego polskiego prawa.
    10. Użytkownik ponosi wyłączną i osobistą odpowiedzialność za bezprawny oraz niezgodny z niniejszym regulaminem sposób korzystania z Serwisu, z uwzględnieniem odpowiedzialności karnej oraz cywilnej.
    11. Wszelkie pytania należy kierować na adres e.kartka@gmail.com lub poprzez dział Kontakt Administrator udziela odpowiedzi w ciągu 14 dni roboczych.
    12. Po upływie 90 dni od wysłania kartki może ona zostać usunięta, ze względu na przeprowadz

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.