Dodaj do ulubionych

Neo 128 chodzi mi na ~140 kbps

  • orissa 12.07.05, 22:31
    660 kbps na neo 512, ale nie sądzę, aby ta stronka była miarodajna.
    --
    I couldn't find a way to break away my hell...
  • Gość: T-800 IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 13.07.05, 10:08
    Hm... Strona raczej OK, wcześniej też korzystałem. A wszedłem na nią właśnie
    dlatego, że poczułem, że net dostał kopa (no i chciałem to sprawdzić). :-]
    Teraz chyba jest już "po staremu"...
  • orissa 13.07.05, 10:11
    Gość portalu: T-800 napisał(a):

    > Hm... Strona raczej OK, wcześniej też korzystałem. A wszedłem na nią właśnie
    > dlatego, że poczułem, że net dostał kopa (no i chciałem to sprawdzić). :-]
    > Teraz chyba jest już "po staremu"...

    hehe teraz mam niby 730 kbps, co jest kompletną bzdurą ;)
    --
    I couldn't find a way to break away my hell...
  • Gość: T-800 IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 13.07.05, 10:35
    No właśnie. A ja wczoraj miałem ok. 140 kbps. Dziś jest już "normalnie".

    Możesz jeszcze tutaj sprawdzić: us.mcafee.com/root/speedometer.asp ;-]
  • orissa 13.07.05, 10:40
    Gość portalu: T-800 napisał(a):

    > No właśnie. A ja wczoraj miałem ok. 140 kbps. Dziś jest już "normalnie".
    >
    > Możesz jeszcze tutaj sprawdzić: us.mcafee.com/root/speedometer.asp ;-]

    196.16 Kbps

    hahahaha
    --
    I couldn't find a way to break away my hell...
  • orissa 13.07.05, 10:44
    kalinowski11 napisał:

    > specials.zdnet.co.uk/misc/band-test/speedtest500.html
    > I jeszcze tutaj :)

    527.7 Kbps

    Najbliższe prawdy :)
    --
    I couldn't find a way to break away my hell...
  • Gość: T-800 IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 13.07.05, 11:30
    He, he. Do wyboru, do koloru.
  • neder 12.07.05, 22:40
    734 przy neo 1024... hmmm


    PS. czy ta strona chodzi pod firefoksem?

    --
    "now i have heard the wisest of wisdom
    and i have dined in palaces and kingdoms
    but nothing is as beautiful
    as when she believes when she believes in me"
  • torrencik 14.07.05, 08:04
    A ILE ma ci pokazać ???

    1024 ???

    To jest prędkość twojego połączenia i nie znaczy tym samym,że ZAWSZE będziesz
    tyle miał !
    REALNA prędkość zależy od AKTUALNEJ przepustowości łączy.
    A ta AKTUALNA PRZEPUSTOWOŚĆ zależy od miliona czynników.

    Macie te NEOSTRADY od niedawna i nie wiecie jeszcze podstawowych spraw :)
  • orissa 14.07.05, 17:21
    torrencik napisał:

    > Macie te NEOSTRADY od niedawna i nie wiecie jeszcze podstawowych spraw :)

    hahahaha
    Nestradę mam od kiedy tylko Tepsa weszła z nią na rynek. A sprawdzanie
    prędkości potraktowałam jak zabawę, czego zdaje się nie zauważyłeś, masz chyba
    poczucie humoru od niedawna i nie wiesz jeszcze podstawowych spraw ;)))
    --
    I couldn't find a way to break away my hell...
  • wave32 14.07.05, 21:29
    ;DDDD
  • torrencik 15.07.05, 07:36
    orissa napisała:

    > hahahaha
    > Nestradę mam od kiedy tylko Tepsa weszła z nią na rynek.

    W Ą T P I Ę !

    Kiedy NEOSTARDA weszła na rynek to miesięczny abonament kosztował ponad 800 zł !

    Wątpię,że należałaś do tej elity 780 użytkowników (na całą Polskę !!!) którzy
    używali NEOSTRADY w tym czasie :)

    HA, HA, HA

  • orissa 15.07.05, 15:54
    torrencik napisał:

    > orissa napisała:
    >
    > > hahahaha
    > > Nestradę mam od kiedy tylko Tepsa weszła z nią na rynek.
    >
    > W Ą T P I Ę !

    twoje prawo :)

    > Kiedy NEOSTARDA weszła na rynek to miesięczny abonament kosztował ponad 800

    > !

    I tu bym cię mogła zaskoczyć, ale szkoda mi twoich ząbków, które zapewne byś
    zgubił po tym, jakby ci szczęka opadła :P

    > Wątpię,że należałaś do tej elity 780 użytkowników (na całą Polskę !!!) którzy
    > używali NEOSTRADY w tym czasie :)

    elity? coś ci się pomerdało :)


    Co to jest 800zł (zresztą wcale nie tyle płaciłam za abonament) przy opłacie za
    podłączenie sdi za 999zł albo procesor za 2000zł. Inne czasy, inne stawki, inne
    zarobki, inne cenniki, ot co, a nie jakaś tam wymyślona elita.
    --
    I couldn't find a way to break away my hell...
  • Gość: lol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.05, 00:07
    czy ktos mi powie czy na neo512 przy sciaganiu z DC++ ok. 200 KiB/s to dużo??

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka