Dodaj do ulubionych

JAK WALCZY Z PIEPRZONA TELEKOMUNIKACJĄ?

IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 07.03.03, 15:23
Edytor zaawansowany
  • Gość: jagoda IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 07.03.03, 15:30
    Ludzie, jak walczyc z arognacją TPSA? Najlepiej byloby nie korzystać z ich
    uslug wiem, ale co jak sie nie ma wyboru? Mieszkam na zupelnie nowym osiedlu,
    gdzie próby załatwienia łacza stałego od roku spełzają na niczym. Wykupilam
    więc tak szumnie reklamowany pakiet 45 godzin dostepu do Internetu w tepsie. Od
    kilku dni z zaskoczeniem zauwazyłam, ż etransfer danych jest rzędu..
    200bajtow/sek!
    Zadzwonilam do ich biura obslugi klienta. Dla posiadaczy pakietu uruchomili
    specjalną linię, logujesz się podając swój ID i PIN, same wodotryski, tylko
    potem czekasz na połaczenie dwadzieścia minut - normalka. Albo biora na
    przeczekanie klienta (znudzi mu sie i rzuci słuchawkę), albo sadzają jednego
    konsultanta na całe miasto. Nigdy(!)nie udalo mi sie uzyskac z BOKiem
    tepsy szybko połaczenia. Ale się zawzięłam. Perełką jest to, co
    usłyszałam. Po wyłuszczeniu problemu (od kilku dni taka beznadziejna szybkosć
    transferu, itd. dlaczego?) pan odpowiedział: "no niestety, tak jest" (sic!). Na
    moje zdumione (prostotą odpowiedzi) "jak to, tylko tyle ma mi pan do
    powiedzenia???", pan odpowiedział "a co, chciałaby pani żebym mówił
    nieprawdę, czy lepiej usłyszec to co jest zgodne z rzeczywistością?".
    I to wszystko!!!
    Czy ktoś mógłby podzielic się wrażeniami z korzystania z w/w "usługi". Czy
    tylko ja tak pechowo trafiłam?
  • Gość: merien IP: *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl 07.03.03, 15:51
  • Gość: polokokt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.03.03, 01:08
    z tego co sie orietuje to ostatnio tak z tymi pakietami sie porobilo. Ktos
    chyba na tym forum juz kiedys mowil ze jak sie laczyl za pomoca tego numeru z
    pakietow to dzialalo gorzej niz przez ten normalny numer 0202122. A znow Ci co
    uzywaja tego normalnego numeru po sprobowaniu Onet-konekt mowia ze jest troche
    lepiej na onecie.
    Sam mam stalke (neostrade plus - rowniez szumnie reklamowana) i ostatnia
    awarie, ktora powstala z ich winy usuneli mi UWAGA!!!!!! po 14 dniach (slownie:
    czternascie dni). Najpierw na infolinni tylko przyjmowali odemnie zlecenia,
    nastepnie mial sie zglosic technik, w koncu sie wkurzylem i zadzwonilem jeszcze
    raz na info. i od razu poprosilem z szefem, bo z tymi pionkami przy telefonach
    juz szkoda bylo czasu tracic i skladac kolejne zgloszenie. Tym razem trafilem
    na fachowa osoba (ale z wlasnej incjatywy). Niestety jak Pan twierdzil u nich
    wszystko bylo w porzadku. Po przyjechaniu technika do mnie do domu, okazalo sie
    ze na ruterze padl im port do ktorego bylem podpiety, szybka podmianka 10 minut
    i wszystko zaczelo dzialac). Czyli usterka u nich a nie umnie, czego nie byli w
    stanie wykryc przez 14 dni - BRAWA ZA FACHOWOSC
    A zeby bylo ciekawiej, to jak nie zglosze tej awarii teraz do reklamacji to mi
    sami z siebie nie umoza czesci rachunku, pomimo ze historie moich awarii maja w
    swojej bazie. Rece juz mi normalnie opadaja.
    Najgorzej mnie wkurza fakt ze cala ta neostrada to jedna wielka anonimowosc.
    Nie ma u mnie w miescie za to odpowiedzialnej osoby. jak cos to odsylaja na
    infolinnie, bo oni nic nie moga. A przez telefon to nawet gosciowi porzadnie
    nie moge nawrzucac.
    Pozdrawiam
  • Gość: Lechu IP: *.acn.waw.pl 09.03.03, 09:10
    To że nie ma innej firmy to nie jest argument, ponieważ z tego wynika, że
    powinniście być wdzięczni tepsie, bo jest jaka jest ale jest.
  • Gość: yasny IP: *.tarnowskie-gory.sdi.tpnet.pl 09.03.03, 12:30
    Gość portalu: Lechu napisał(a):

    > To że nie ma innej firmy to nie jest argument, ponieważ z tego wynika, że
    > powinniście być wdzięczni tepsie, bo jest jaka jest ale jest.

    jak nie chcesz wywolac 3 wojny swiatowej to sie czasem zastanow i nie pisz takich glupot
    jak mozna dziekowac drogiemu, slabo dzialajacemu monopolscie ???
  • Gość: Barti IP: *.punkt.pl 09.03.03, 22:14
    Gość portalu: yasny napisał(a):
    >
    > jak nie chcesz wywolac 3 wojny swiatowej to sie czasem zastanow i nie pisz
    taki
    > ch glupot
    > jak mozna dziekowac drogiemu, slabo dzialajacemu monopolscie ???

    Racja!
    Stałe łącze oferuje nie tylko TeleKomuna.
    Jest wiele mniejszych, prywatnych firm - dostawców Internetu, którzy działają w
    wielu miastach. I one również oferują stałe łącza. Często nawet znacznie taniej
    niż TeleKomuna.

    Ja sam mam stałe łącze od jednej z takich mniejszych firm. Płacę miesięcznie
    jedynie 61 zł i jestem zadowolony. Owszem, czasami też zdarzają się awarie, ale
    trwają one zazwyczaj krótko. Ogólnie jest w miarę OK.

    A TeleKomuna to zdziercy! Zresztą, każdy chyba o tym wie...
  • Gość: polokokt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.03.03, 17:30
    Czesc Barti
    To jestes w znakomitej sytuacji, ale w wielu miejscach, jak moje miasto np (60
    tys mieszkancow) nie ma innej mozliwosci na stalke niz tepsa. Dodatkowo
    mieszkam w domku jednorodzinnym gdzie nikomu nie oplaca sie ciagnac kabla bo
    gestosc klienta na metr kwadratowy jest znnikoma, nie tak jak w wiezowcu, gdzie
    mieszka sto, czy kilkaset rodzin i zawsze kilka - kilkanascie procent da sie
    namowic na dostep do internetu.
    W moim przypadku zostaje tylko tepsa, a jesli mial bym wybor to bardzo chetnie
    bym zrezygnowal, bo uwazam ze 200zl za neo+ to zdecydowane przegiecie,
    szczegolnie biorac pod uwage awaryjnosc w moim przypadku, gdyby nie ona moze
    jeszcze bym przelknal ta kwote.
    Pozdrawiam
  • Gość: asia IP: 212.160.148.* 10.03.03, 07:29
    korzystam z pakietu prawie od roku. predkosc polaczenia jest zenujaca. mam
    internet w pracy i dzieki temu moge sobie darowac w domu. dzieci i maz nie maja
    takiego porownania wiec spokojnej znosza niedogodnoscia takiego lacza.
    jednoczesnie od sierpnia, kiedy to dostalam specjalny program do pakietu czesto
    jestem rozlaczana. zglaszalam do BOK-u ale oni nie widza specjalnie problemu.
    To sie nazywa obsluga klienta.
  • Gość: jagoda IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 10.03.03, 12:42
    dziekuje za wypowiedź. czyli mój przypadek nie jest odosobniony. U mnie tez
    często-gęsto dochodzi do samorozłączenia. Chamstwo i arogancja. Jakośc usług
    nijak się ma do reklamówek, które sobie tepsa co rusz funduje w telewizji.
  • Gość: maciek IP: *.torun.cvx.ppp.tpnet.pl 13.03.03, 15:46
    zato ze masz takie same poglady na temat tpsa JA TEZ JEST NIE CIERPIE
  • nowytor 13.03.03, 21:25
    Mój znajomy kilka lat temu zamówił w bardzo znanej
    polskiej firmie dostawczej jakiś towar. Zgodnie z
    zamówieniem miało byc dostarczone w jakimś tam terminie i
    niestety nastąpiło 3 dniowe opóźnienie. Po jego
    interwencjach dostał od jakiejś pani Krysi opierdziel.
    Więc dał płatne ogłoszenie w ogólnopolskim dzienniku w
    stylu "firma .... naciąga swoich klientów i wszelkie jej
    zapewnienia ....". Zapłacił dość dużo pieniędzy, ale
    antyreklama zaowocowała tym, że szef tej firmy zadzwonił
    do mojego znajomego i zaczął go straszyć sądem o
    zniesławienie. Na to mój znojomy pisemnie poinformował
    "szefa", że takich ogłoszeń zamieści jeszcze trochę, a
    papiery na to, że antyreklama jest zgodna z prawdą złożył
    już u notariusza. I jeżleli "szef" nie zapłaci za
    poprzednią antyreklamę to może oczekiwać następnych.
    Poskutkowało. Pieniądze za reklamę odzyskał od firmy
    dostawczej, a przy okazji bardzo miłe przeprosiny.
    Ta sprawa to ewenement, ale jest zasada nie gardłować
    przez telefon z kimkolwiek tylko wysłać pismo z
    zażaleniem listem polecenym i czekać na odpowiedź.
    Urzędnik każdej firmy średniego szczebla zawsze wykaże
    się arogancją i głupotą - oczywiście musi odpisać bo tak
    nakazuje KPA. I w tym momencie ksero takiego pisma z
    własnymi uwagami wysyła się do firmy ale prosto do samej
    dyrekcji.
    Osobiście wygrałem z PKP, Pocztą Polską, jak również z
    Telekomunikacją. Wszystko na podobnej zasadzie. Poza tym
    takie pisma stanowią podstawę do wszczęcia sprawy z
    powództwa cywilnego o ewentualne odszkodowanie. A tego
    boją się wszyscy urzędnicy, choćby nie wiem jak bardzo
    byli pewni siebie.
    Największą przyjemność sprawiło mi dokopanie Poczcie
    Polskiej, bo urzędas w jednym z pism oświadczył, że:
    "Poczta Polska nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki
    listowe nie ewidencjonowane", i "Poczta Polska bierze
    udział w międzynarodowym obrocie korespondencji i fakt
    zaginięcia przesyłki najprawdopodobniej nastąpił z winy
    Poczty Kanadyjskiej" (to, oskarżenie pod adresem Kanady,
    za radą kogoś z forum wysłałem do ministerstwa spraw
    zagranicznych Kanady - efekt był piorunujący)
    Nowy
    PS. Walcz spokojnie, bez nerwów i rozgrywaj tak byś
    uzyskał zadośćuczynienie, a sprawi Ci to naprawdę wielką
    przyjemność.
    --
    >>>Widzisz grę, a nie dostrzegasz istoty rzeczy<<<
  • Gość: jagoda IP: *.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl 14.03.03, 01:33
    Dzieki za rady. Moze rzeczywiscie to metoda.
    Firmy, ktore wymieniles - poczta polska i pkp - plasuja sie w moim "rankingu"
    tuz za telekomunikacją.


    nowytor napisał:

    > Mój znajomy kilka lat temu zamówił w bardzo znanej
    > polskiej firmie dostawczej jakiś towar. Zgodnie z
    > zamówieniem miało byc dostarczone w jakimś tam terminie i
    > niestety nastąpiło 3 dniowe opóźnienie. Po jego
    > interwencjach dostał od jakiejś pani Krysi opierdziel.
    > Więc dał płatne ogłoszenie w ogólnopolskim dzienniku w
    > stylu "firma .... naciąga swoich klientów i wszelkie jej
    > zapewnienia ....". Zapłacił dość dużo pieniędzy, ale
    > antyreklama zaowocowała tym, że szef tej firmy zadzwonił
    > do mojego znajomego i zaczął go straszyć sądem o
    > zniesławienie. Na to mój znojomy pisemnie poinformował
    > "szefa", że takich ogłoszeń zamieści jeszcze trochę, a
    > papiery na to, że antyreklama jest zgodna z prawdą złożył
    > już u notariusza. I jeżleli "szef" nie zapłaci za
    > poprzednią antyreklamę to może oczekiwać następnych.
    > Poskutkowało. Pieniądze za reklamę odzyskał od firmy
    > dostawczej, a przy okazji bardzo miłe przeprosiny.
    > Ta sprawa to ewenement, ale jest zasada nie gardłować
    > przez telefon z kimkolwiek tylko wysłać pismo z
    > zażaleniem listem polecenym i czekać na odpowiedź.
    > Urzędnik każdej firmy średniego szczebla zawsze wykaże
    > się arogancją i głupotą - oczywiście musi odpisać bo tak
    > nakazuje KPA. I w tym momencie ksero takiego pisma z
    > własnymi uwagami wysyła się do firmy ale prosto do samej
    > dyrekcji.
    > Osobiście wygrałem z PKP, Pocztą Polską, jak również z
    > Telekomunikacją. Wszystko na podobnej zasadzie. Poza tym
    > takie pisma stanowią podstawę do wszczęcia sprawy z
    > powództwa cywilnego o ewentualne odszkodowanie. A tego
    > boją się wszyscy urzędnicy, choćby nie wiem jak bardzo
    > byli pewni siebie.
    > Największą przyjemność sprawiło mi dokopanie Poczcie
    > Polskiej, bo urzędas w jednym z pism oświadczył, że:
    > "Poczta Polska nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki
    > listowe nie ewidencjonowane", i "Poczta Polska bierze
    > udział w międzynarodowym obrocie korespondencji i fakt
    > zaginięcia przesyłki najprawdopodobniej nastąpił z winy
    > Poczty Kanadyjskiej" (to, oskarżenie pod adresem Kanady,
    > za radą kogoś z forum wysłałem do ministerstwa spraw
    > zagranicznych Kanady - efekt był piorunujący)
    > Nowy
    > PS. Walcz spokojnie, bez nerwów i rozgrywaj tak byś
    > uzyskał zadośćuczynienie, a sprawi Ci to naprawdę wielką
    > przyjemność.
  • Gość: polokokt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.03, 16:44
    dokladnie, po woli do celu. Pisac pisma i czekac na odpowiedz, a odpowiedziec
    musza. Ja juz wywalczylem jeden miesiac neostrady za free, teraz po tej 14
    dniowej awarii juz zbieram na nich materialy i zamierzam miec kolejny miesiac
    za free.
    A z molochami tez da sie wygrac, moj tata wygral rozprawe o wadliwy samochod z
    Renault, pomimo ze na poczatku szli w zaparte ze to nie ich sprawa i w ogole
    czlowieku czego od nas chcesz.
    Pozdrawiam
  • miltonia 25.03.03, 15:44
    Oprócz opisanych przez Was kłopotów, warto żebyście sprawdzili jak są
    wykorzystywane godziny w pakiecie. Mnie dopisywali przez parę miesięcy dużą
    ilośc impulsów po wyczerpaniu się pakietu. W lutym postanowiłam zapisywać czas
    łączenia się przez Telekomunikację. I wyszło co najmniej 30 godzin więcej niz
    to wynika z moich ścislych zapisków. Jak znam zycie i zlodziejską TP to oni
    będą mieli rację. Polecam tym, co korzystaja z pakietu łączenie się przen
    Netię. Ich pakiet kosztuje 100 zł netto i ma się za to 100 godzin. Ja juz tak
    zrobiłam (własnie od lutego) i rachunek jest mniej wiecej w porządku.
  • nowytor 25.03.03, 20:51

    --
    >>>Widzisz grę, a nie dostrzegasz istoty rzeczy<<<
  • Gość: kil IP: *.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl 25.03.03, 22:07
    ja mam licznik połączeń i jak na razie (pół roku) zgadzają mi się połączenia
    (pakiet 30/60). Co nie oznacza, że jestem zadowolona - co rusz nie można się
    połączyć. Osobiście uważam, że najlepiej puścić ich wszystkich z dymem - raz a
    dobrze!
  • Gość: Krzysiek IP: 217.30.133.* 27.03.03, 10:53
    Niech jasna cholera trafi TPSA !!!!! :(((. Ja walczyłem z gadami przez 7 lat o
    montaż telefonu. Nigdy nie było wolnych mocy technicznych. Dopiero jak weszła
    na rynek konkurencja w postaci DIALOGU to nagle znalazły się wolne moce. Szybko
    zamontowali telefon i pakiet 60/30. Ale po paru miesiącach podziękowałem im za
    współpracę i zmieniłem operatora na DIALOG. Teraz mam sieć za 85 PLN 24h/dobe,
    transfer jest mizerny jak to na modemie ale zwisa mi to bo czas mnie nie goni.
    A już wkrótce będę miał sieć osiedlową na światłowodach z prędkością do 100
    Mbit/s (szczegóły na www.e-wroc.pl). I wtedy podziękuję i DIALOGowi za dostęp
    do netu. I współczuję ludziom zkazanym na TPSA :((( . Walczcie o swoje !!!!
    Pozdrawiam
  • Gość: ed IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.03, 22:43
    zrezygnować z usług...szkoda zdrowia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka