Dodaj do ulubionych

Play- bezkarni oszuści?

10.10.08, 13:32
Hehe, wątek ku przestrodze. Rozmowy z konsultantami są zapisywane dla naszego bewzpieczeństwa.
---
Przy okazji rozmowy na tematy techniczne, konsultant playa namówił mnie na internet na 7 dni, darmowy test, mogę oddać w punkcie obsługi, żadnych problemów. Myślę- w sumie czemu nie, a nuż się
przyda? tacy mili ludzie, a sprawdzić dziada nie zaszkodzi.

Teraz internet jest mój, zamiast wieczorem po pracy, bez stresu, zajść do MediaMarketu (gdzie stacjonują playe), może nawet płytkę z muzyką kupić? oddać miałem pocztą kurierską, było napisane na dodatku
do umowy. A że pocztą bym nie zdążył? Dobrze, że w ogóle nie wysłałem na 8 dzień, by było 1500pln kary umownej. Oj, to by dopiero było.

A dzwoniłem przy kurierze do playa i obiecali do 3-4 dni oddzwonić i wyjaśnić wątpliwość. A dzwoniłem jeszcze później i niczym Franz Kafka czułem się wplątany w intrygi mrocznego systemu.
Reklamowałem też, ale reklamacja idzie 30 dni, że o braku terminu na rozpatrzenie zwykłych zgłodzeń już nie wspomnę.

A informację zwrotną owszem, dostałem...po 10 dniach- że już jest dupa zbita, bo termin minął (umowa weszła w życie w trybie automatycznym). Ale to tylko między wierszami, bo w treści było: konsultant udzielił prawidłowych informacji, więc wniosek pański uznajemy za bezzasadny. Taaa, udzielił, naciągacz (albo nieuk). W dwóch rozmowach się o to pytałem, bo to ważne było, żeby móc wieczorem, po pracy, bez stresu, pójść do playa i sprawę załatwić, przekazać temat do rąk własnych, a nie po kurierach się plątać.
Ale, zaraz zaraz! Przecież jeszcze nie wszystko stracone, przecież jeszcze możemy raz nasze rozmowy z 26 września piątek rano przesłuchać, i z pewnością uda się te słowa "-mogę oddać do sklepu? -tak, oczywiście! -ale na pewno mogę, bo chcę być pewien? -jasne, może pan!" jeszcze raz usłyszeć, i ja wam wtedy przebaczę to nieporozumienie, i wy wtedy też zrozumiecie, dlaczego tak się denerwowałem przez telefon i niepokoiłem swoimi telefonami trzema później, a teraz widać, że niepotrzebnie! No, więc, dalej, zróbmy to, przesłuchajmy nagrania, a ja wam obiecuję, że
m ó w i ę p r a w d ę!!!
i czasu na pewno nie zmarnujemy w ten sposób.
-Nie.
-?
-Jedynie na wniosek prokuratora.
-??
-Coś jeszcze?!
-Czyli nie ma odwołania, internet płacić trzeba?
-Na fakturze za ten miesiąc można sobie sprawdzić, już dodano.
---

Tak to play zatroszczył się o moje bezpieczeństwo finansowe- może przypadkiem przyszłoby mi do głowy z pieniędzmi do banku pójść i tam je złożywszy, stracić niechybnie, bo kryzys? A tak, zawsze będę
mógł o kryzysie poczytać, bezpieczny gdzieś w lesie albo i na równinie, a jak będę chciał o coś zapytać konsultantów, to oni te rozmowy nasze nagrają, chyba, że się nie zgadzam. Wtedy należy
zakończyć połączenie. Ale kto by się nie zgodził? Przecież te zapisy są właśnie po to, żeby nikt nikogo nie mógł oszukiwać bezkarnie?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Apoll IP: 195.178.89.* 10.10.08, 16:46
    tak naprawdę to tylko Plus jest wiarygodnym operatorem. I do tego mają niezłe
    taryfy w MixPlusie.
  • 10.10.08, 17:10
    Może i tak, ale w tym przypadku marne to dla mnie pocieszenie. W moim przypadku oszustwo i bezkarne wyparcie się go jest tak bezczelne, że nie pozostaje chyba nic innego, niż interwencja u rzecznika praw konsumenta. Oraz oczywiście czarny PR na prywatną skalę. Jedno i drugie zamierzam uczynić.
    I tak się zastanawiam- po co im to? Mają klienta (mam u nich 2 abonamenty tel.), który od teraz będzie ich prywatnym wrogiem, zmotywowanym do zniechęcania przeciwko nim na własnym przykładzie. Na pewno więcej stracą, niż zyskają, zmuszając do płacenia za ten marnie działający internet. Głupki, czy co?
  • Gość: smutne IP: 83.230.121.* 08.02.10, 08:49
    Nieważne, czy reklamujesz coś w Media Markt czy u operatora komórek ich
    pracownicy mają przykazane aby łamać prawa konsumenta tak długo jak na to klient
    pozwala.

    Podczas rozmowy musisz im więc pokazać determinację. Gdy wyczują niepewność w
    twoim głosie lub brak zdecydowania wkręcą Cię we wszystko, i jeszcze potem
    powiedzą że się przecież tak chciałeś.

    Zdania takie jak "nie zgadzam się", "łamiecie państwo prawo" czy "najwyraźniej
    zostaje mi nagłośnienie sprawy w mediach i droga sądowa", "nie chodzi o drobną
    kwotę a przestępstwo popełnione przez Państwa pracownika (niekorzystne
    rozporządzanie swoim mieniem)", "macie uporządkować tę sprawę" są wskazane. "Nie
    chcę przez telefon a na piśmie (bo pewnie nagranie się "zgubi")", "a kto może mi
    pomóc prócz prokuratora?".

    Wszak to zupełnie co innego niż "nie wiem", "zaczekam na waszą decyzję", " co
    państwo proponują", "wolał bym nie..."

  • Gość: e tam IP: 83.230.121.* 08.02.10, 09:02
    PS zrobiłem takie doświadczenie podczas reklamacji w MediaMarkt:

    Nie byli w stanie (przez 2 miesiące) naprawić mi sprzętu więc w końcu
    postanowili oddać mi pieniądze. Zgodnie z prawem mam prawo do zwrotu gotówki a
    standardowo dają kupon na wykorzystanie w ciągu tego samego dnia.

    WIZYTA 1
    - damy panu kupon...
    - (stanowczo) nie zgadzam się, żądam gotówki.
    - ale my idziemy panu na rękę...
    - nie, państwo łamią podstawowe prawa zapisane w kodeksie cywilnym
    - dobrze wypłacimy gotówkę...
    - ups zapomniałem paragonu.
    WIZYTA 2 (po tygodniu, by mnie zapomnieli)
    - damy panu kupon...
    - wolałbym gotówkę
    - ale nie możemy gotówki
    - jak to nie możecie?
    - i tak idziemy panu na rękę <bla bla jakie to dla mnie korzystne>
    - ale ja nie chcę u państwa nic kupować
    - niestety nic nie możemy zrobić
    - nie zgadzam się na to proszę o gotówkę
    po minucie powiedzieli że mogą dać bon podarunkowy ważny przez X lat. Dopiero
    gdy po paru minutach poprosiłem, żeby mi na piśmie napisali że nie mogą wypłacić
    gotówki zgodzili się na gotówkę.
  • Gość: oszukana :/ IP: *.206.244.1.jpk.pl 11.10.10, 21:06
    To ja Wam teraz opowiem naszą historię: pięknego dnia Mój kochany mąż postanowił wziąść abonament w Play One za 45zł. Wszystko poszło pomyślnie: aktywacja, pełen zasięg, faktury na czas, zawsze mieściliśmy się w kwocie abonamentu... wszystko było pięknie- DO CZASU. Mąż wyjechał do Szkocji, więc przez dwa tygodnie korzystał z roamingu. Po powrocie przyszedł rachunek opiewający na ok.286zł. Nic może nie było by w tym dziwnego, w końcu roaming nie jest tani, ale.... sprawdziłam dokładnie rachunek. Dopatrzyłam się, że z zostały wysłane w ciągu m-ca 115 sms SPECJALNYCH za 186zł!! to też nie byłoby dziwne gdyby mój mąż nie miałby wstrętu do korzystania z tej formy kontaktu. Postanowiliśmy zalogować się na Play24 a tam kolejny SZOK!! właśnie rósł Nam kolejny rachunek już na kwotę: 908zł a to dopiero był początek nowego okresu rozliczeniowego!! Okazało się, że od godziny 01:23:00sek. do 23:59:59 z częstotliwością nawet 1 sek zostało wysłane 220 sms specjalnych!
    Myślałam, że serce mi stanie! zapłacić nagle z dnia na dzień 1200zł, no nie powiem nie czułam się z tym przyjemnie. Pojawiły się pytania, ale brak na nie było odpowiedzi. Oczywiście, nie jesteśmy naciągaczami i sprawa została skierowana do: UKE, POLICJI, Rzecznika Konsumenta.... sprawa zaczęła się we wrześniu 2009r. i nadal trwa.... NIKT NAM NIE POMÓGŁ!!PLAY PO RAZ KOLEJNY WYGRAŁ I WZBOGACIŁ SIĘ NA OSZUSTWIE!! Zapłaciliśmy te pieniądze ze strachu, bo otrzymaliśmy przed sądowe wezwanie do zapłaty, niestety dłużnicy nie otrzymają kredytu z Banku. Ciężko było, ciągłe kłótnie, stres, brak pieniędzy na życie,. Wyszliśmy z dołka, tak myśleliśmy. Parę dni temu przyszło kolejne wezwanie do zapłaty, za zerwanie z naszej winy umowy, kwota: 450zł! Ani ja , Ani mąż nie zrywaliśmy umowy, w terminie opłaciliśmy niesłuszną kolosalną kwotę za abonament i jeszcze to... RADZĘ WSZYSTKIM- PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE!! NIE NARAŻAJCIE SIĘ NA STRATĘ KASY I TO CO NAJWAŻNIEJSZE- ZDROWIA!!
  • Gość: oszukana :/ IP: *.206.244.1.jpk.pl 11.10.10, 21:15
    Uważajcie na kurierów Play, którzy mają przywieźć do domu aneks przedłużający umowę. Teść podpisał odbiór paczki-tak myślał- okazało się że podpisał umowę bez otwierania paczki. List przewozowy okazał się aneksem do umowy. W dodatku musiał udowadniać, że na poczcie wysłał priorytetem list, w którym była rezygnacja z tej umowy, gdy się kapnął w co wdepnął, nawet nie uwierzycie: PLAY OŚWIADCZYŁ, LIST ZAGINĄŁ PO DRODZE BO NIC DO NAS NIE DOTARŁO!!
    KOCHANA POCZTA POLSKA-musisz podpisać się przy odbiorze poleconej przesyłki- podpisał list przewozowy pracownik firmy PLAY, tylko dzięki temu udało się zerwać umowę podstępnie zawartą!!STRZEŻCIE SIĘ!-JAK NIE CHCECIE PAŚĆ NA ZAWAŁ!!
  • Gość: greg IP: *.internetunion.pl 19.06.13, 22:14
    Bezkarność złodziei w tym kraju jest mocno podejrzana, mam nadzieje, że ludzie przejrzą na oczy i dla 5 zł nie będą wspierać oszustów z playa.
  • Gość: Luna IP: 31.182.76.* 11.10.13, 07:32
    wzięłam kartę na internet mobilny.. miało być pięknie co 3 miesiące doładowania za 50 zł. niestety dopiero po jakimś czasie dopatrzyłam się że zamiast co 3 miesiące doładowania robione muszą być co 2 miesiące. Ładowałam przez Getin Bank a tam napisane że 3 miesiące połaczenia przychodzące 6 m-cy połaczenia wychodzące. po 1,5 roku złożyłam rekalamację, dzwonili, pisali na stronie play24 co mam robić itd... w końcu kieyd podałam im adres dommowy aby otrzymać odpowiedź pisemną (niby to co mówili i pisali tylko w formie papierowej) otrzymałam 2 zdania, ze rekalmacji nie uwzględnią bo ją za późno złożyłam. Jestem osobą niepełnosprawną nie mam możliwości wychodzenia z domu bez opieki więc jak mogłam pójść do miesjca w którym kupiłam kartę i ją zareklamować?
  • Gość: Monika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.14, 03:19
    podpisuję się pod wszystkim obiema rękami i nogami, wszystko to przeszłam sama jak w zaklętym zwierciadle... był też Rzecznik P.konsumenta...który o dziwo nic nie zrobił..., choć podzielał moje zdanie i obiecywał...(?) Wprowadzili w błąd, który skutkował zerwaniem umowy.Miałam dowody, powoływałam się,odwoływałam. Dużo by pisać i tłumaczyć, jednak nie o to chodzi. I tak zrobili mi sprawę w sądzie, potem był komornik....w między czasie nękanie i straszenie przez ich kancelarię Panfil - zapłaciłam za oszustwo naciągaczy z PLAY..., zostałam oszukana i okradziona z niesłusznie naliczonych kosztów i opłat, do tego co niestety najgorsze, odbiło się to na moim zdrowiu...(terapia w przychodni u psychologa), swoją drogą jestem ciekawa ile to jeszcze potrwa aż KTOŚ w końcu mocniejszy nie wytoczy im masakrycznej sprawy przed Trybunałem Praw Człowieka. !!!
  • Gość: Marta IP: 188.33.97.* 04.08.09, 23:15
    Play to sku...syństwo!
    Przez pierwsze 3 miesiące internet prawie nie działał, w tym 1 miesiąc
    kompletnie nie dało się z niego korzystać, czasem strony się otwierały ale o
    wysłaniu maila juz nie było mowy. Więc dzwonię do nich. Miła pani mówi mi, że
    nie da się na to nic poradzić, że mają usterki i przeprasza. Logiczne jest, że
    powinni anulować opłaty za chociaż ten 1 miesiąc. Po kolejnym moim telefonie,
    kiedy już o mało szlag mnie nie trafił i zrobiłam potworną awanturę, pani
    postanowiła przyznać mi rekompensatę w wysokości 600mb gratis na 1 miesiąc.(:D
    śmiech) Zgodziłam się bo wiedziałam, że i tak nic nie wskóram. Po ok.miesiącu
    dostaję pismo, że przyznają mi 300 mb! Oszustwo, kobieta zawarła ze mną słowną
    umowę, że otrzymuję 600 mb a oni z czymś takim bezczelnie wyskakują. Ale to nic.
    Dzwonię znowu, a tym razem dowiaduję się, że o niczym takim nie mają pojęcia i
    że żaden dodatkowy limit nie został mi przyznany. Już nie chodzi o kasę czy te
    śmieszne mg, ale to zwyczajne kurestwo!!
    Teraz dalej.
    Umowę z tym zasranym Playem zawarłam 04.08.08r. Dokładnie co do grosza
    podliczyli mnie za sierpień, i prawidłowo. Tylko dlaczego, teraz, kiedy kwota
    mojej ostatniej fa powinna uwzględniać okres tylko do 04.08.09r przysłali mi za
    cały okres rozliczeniowy (czyli do 19.08)? Każą płacić za dodatkowe 15 dni,
    których nie ma w umowie. Pierwszy miesiąc byli w stanie obliczyć co do jednego
    dnia, a za ostatni wyciągają kasę. Ja mam umowę z nowym operatorem podpisaną od
    05.08 a za 2 tyg w play jeszcze muszę płacić.
  • Gość: vetka IP: *.opera-mini.net 03.02.10, 17:55
    Play to melina! Play to złodzieje! Play to oszuści!
    Nikomu ich nie polecam!
  • Gość: Gość IP: *.acn.waw.pl 10.10.08, 17:07
    > Hehe, wątek ku przestrodze.

    Opisałeś to wszystko tak, że nie wiadomo o co właściwie chodzi.
  • 10.10.08, 17:26
    Po prostu- powiedzieli, że do 7 dni mogę oddać internet do punktu obsługi play, zwyczajnie, gdzieś u siebie w mieście. A okazało się, że tak nie można, trzeba odesłać kurierem. Zgodziłem się jedynie pod warunkiem, że będę mógł oddać osobiście, bez zabawy w robienie paczek, szukanie kurierów i płacenie za to. Nie mogłem (nie chciało mi się, nie było mnie, chory byłem, itp.) wysłać pocztą, stąd upewniałem się dwa razy, zanim mi to badziewie wysłali do domu. Jak już przyszło, to się okazało, że jednak musze pocztą, i to, co mi mówił konsultant, nie jest ważne, ważne, że na dodatku do umowy pisze- pocztą. Interweniowałem kilka razy, mieli na pewno dać znać w 3-4 dni, zapewniali, że skoro konsultant powiedział, jak ja twierdzę, że powiedział- sprawa pójdzie po mojej myśli. Z odpowiedzią na tak błachy wniosek, jak przesłuchanie rozmowy- czekali 10 dni. I odpowiedź dali krótką: konsultant informował właściwie, mój protest jest bezzasadny. Umowa weszła w życie z automatu. Mam płacić. A jak nie, to mogę iść zakładać sprawę u prokuratora. Dopiero w ten sposób będę mógł ich zmusić do powtórnego przesłuchania rozmowy z konsultantem, u którego potwierdziłem chęć testowania netu. I teraz- ja wiem, i oni wiedzą, jak było. Ale się wypierają. Bo faktycznie- pozycję mają mocną...
  • Gość: Andrzej IP: *.adsl.inetia.pl 22.08.09, 19:57
    Ludzie Play to zwykli złodzieje mający w d.. klientów. Okradli mnie bezczelnie i
    na żywca. Ostrzegam przed Playem !!!
  • Gość: aisha23 IP: 83.168.106.* 30.08.09, 21:33
    zgadzam sie ze wszystkimi wscieklymi na Play'a!Oto, czym sobie u
    mnie Play "zasluzyl"-prawie rok temu/pazdz.08/polasilam sie na
    internet mobilny Play.Wkrotce po otrzymaniu modemu - przestal
    dzialac.Poszlam do sklepu, wymienili bez problemow.Dzialal do ub.m-
    ca.Poszlam z reklamacja. Oddalam felerny modem,
    dostalam "firmowy"/niczym "auto zastepcze"hahaha/ za czas naprawy.
    PO dlugim czasie otrzymalam wiadomosc ze sklepu, iz rzeczoznawca
    wydal opinie, ze uszkodzenie modemu nie powwstalo z mojej winy.Co za
    ulga!!:-(((Co oni sobie wyobrazali??ze cwicze modemem rzuty o
    sciane?:-(Aby modem zostal oddany do naprawy, czy abym w ogole mogla
    otrzymac sprawny modem musze oddac do sklepu jeszcze pudelko, w
    ktorym tenze modem otrzymalam i kabelek dolaczony przy zakupie.
    Ludzie!!!:-(po roku??? Ostatecznie odstapoili od pudelka, ale przy
    kabelku pozostaja nieugieci. Nie ma pojecia co zrobilam z tym
    kabelkiem. Obecnie mam potezny remont, wszystko w kartonach w
    piwnicy i garazu, jakze mam znalezc ten zakichany kabelek!:-( A moze
    w ogole juz go nie mam?Pytam, a jesli zgubilam kabelek?To co?
    wsadzamnie do wiezienia????Na obecnym etapie groza kara w wys.600zl
    za "przetrzymywanie"ichniego zastepczego cuda. Na szczescie za 1,5 m-
    ca konczy sie umowa i niech ich szlag trafi!! by by by arovederci:-)
  • Gość: zenek IP: *.markom.krakow.pl 23.08.09, 16:07
    Plus jest wiarygodnym operatorem????? Chyba sobie jaja robisz, miałem z nimi do
    czynienia i tylko kombinowali, kłamali w żywe oczy. Nawet rzecznik nic nie wskórał.
  • Gość: zenek IP: *.markom.krakow.pl 23.08.09, 16:10
    Nie zachwalaj tak tego BADZIEWNEGO PLUSA bo to ta sama banda kłamliwych
    oszustów, a internet chodzi u nich TRAGICZNIE.
  • Gość: Nie dla IDIOTÓW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.09, 08:39
    rav2001 napisał:

    > Hehe, wątek ku przestrodze...


    DLA KOGO ta przestroga ???

    Chyba tylko dla G Ł Ą B Ó W co podpisują umowy bez
    przeczytania (ze ZROZUMIENIEM CZYTANEGO TEKSTU !!!) ich treści.

  • Gość: zenek IP: *.markom.krakow.pl 31.08.09, 15:40
    To co na umowie w rzeczywistości jest inne, nawet jak sie przeczyta umowe od tyłu.
    Zwykły kowalski nie ma szans wyegzekwować swoich praw, mając niezbite dowody,
    takie firmy tylko kombinują bo mają swoich prawników i wiedzą że więcej sie wyda
    na prawników niż abonament, więc nawet nikt za to sie nie bierze bo to kosztuje
    dużo czasu i pieniędzy. I nikt mu w tym nie pomoże nawet instytucje do tego
    stworzone. Więc nie pisz bzdur o czytaniu umów bo to nie jest normalny kraj,
    gdzie każdy ma swoje prawa i moze z nich skorzystać. Umowy i przepisy są są tak
    skonstruowane że nigdy nie idą na ręke zwykłemu kowalskiemu. Kapujesz? Chyba
    mało w życiu podpisywałeś umów.
  • Gość: Andrzej IP: *.adsl.inetia.pl 31.08.09, 18:39
    Masz rację Play zrobi wszystko aby oszukać, ominąć, zamatać. Słowem
    zinterpretować umowę według swego widzimisie.
    Mnie np. odpisano ( w reklamacji dotyczącej rozwiązania umowy z ich winy - nie
    świadczyli usługi bez podania powodu ) że uznają ją za zasadną, jednak czekają
    mnie kary umowne - bo - ,,podpisałem".
    Tak więc sam podpis ( obojętnie jak zdobyty ) bez świadczenia usługi wystarczy
    aby nałożyć ich zdaniem karę gdy odmawiasz płacenia za to czego nie świadczą.
    Nie stosują się do prawa licząc na to że klient odpuści - bo po co się szarpać o
    parę groszy.
    Play to MEGA ZŁODZIEJE !!!!
  • Gość: Poplay IP: *.ssp.dialog.net.pl 15.02.13, 23:13
    Pewnie Pan z Playa pisze.
    Kretyn...
  • Gość: artur IP: *.t3.ds.pwr.wroc.pl 03.02.10, 10:44
    Uważam, że PLAY to złodzieje - aktywowałem promocję darmowy nr w play - ale
    niestety drobnym druczkiem było napisane, że działa ona tylko wtedy gdy doładuję
    i aktywuję w tym samym czasie, ale w porządku, moja wina - z tym, że gdy się o
    tym dowiedziałem i chciałem zrezygnować z darmowego nr (bo owy nr został nagle
    traktowany jako z poza sieci i darmowe minuty do play i na stacjonarne przestały
    w jego przypadku działać) - nie było już takiej możliwości! Proszę państwa -
    jakaś magia - ani na ich portalu playmobile.pl - w usługach nie mogłem nic
    zmienić - bo 'dziwnym' trafem nagle zakładka z usługą 'darmowy nr w play'
    zniknęła, a także w usługach na które normalnie się wchodzi poprzez *111# - >
    dzwoniłem do nich, ale ich niekompetentny personel podał mi jakiś dezaktywujący
    kod - *111*10*2# - który oczywiście nie działał bo usługa się ulotniła, nr który
    wybrałem jest traktowany jako z innej sieci i nic nie zrobią dopóki się nie
    zarejestruję - złodzieje danych osobowych poza tym! Nie polecam stanowczo!
  • Gość: Play to złodzieje IP: 193.59.177.* 03.02.10, 14:55
    Oszuści i najgorszy syf
    Ludzie nie dajcie się robić w banbuko przez złodziei z Playa !!!!!!!!
  • Gość: renata IP: *.aster.pl 06.02.10, 18:35
    tez czytałam na telepolisie o tym
    podobno jak się wpisze kod i się doładuje to można dzwonić za darmo.
  • 07.02.10, 23:42
    Tak :) ktoś to pięknie rozgryzł i co najśmieszniejsze że wszystko pięknie działa
    tak jak piszą można gadać za darmo :D
  • Gość: renata IP: *.aster.pl 08.02.10, 16:31
    Dokładnie , ja tez dzisiaj doładowałam , i okazuje sie ze jest jak
    najbardziej aktywne to dzownienie za darmo.
  • Gość: Antyplay IP: 193.59.177.* 12.02.10, 10:53
    Play to złodziejstwo!!!!!!!
    Ludzie ostrzegam przed Playem !!!!!
  • Gość: oszukany_999tysiec IP: 109.243.1.* 22.03.10, 19:29
    wziąłem sprawdź i kup. do 7 dni sprawdzanie ale nie maiłem sygnału i oddałem po
    4 dniach do punktu gdzie podpisałem umowę. otrzymałem potwierdzenie rozwiązania
    - mówi nic pan nie płaci! po tygodniu przyszła faktura za trzy miesiące prawie
    100 zł.
    interwencje telefony dwa , maile nic, nic, żadnej pozytywnej odpowiedzi na temat
    anulowania umowy.
    OSZUśCI teraz pewnie oddadzą do windykacji umowę, ale najpierw napiszę do
    prokuratury.
    I Zasada NIC u PLAY nie kupować.
  • Gość: kejt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.11.10, 19:50
    PLAY to złodzieje i oszuści do kwadratu!!!
    nic nie potrafią poprawnie zrobić razem z tą swoją bandą glupich nieogarnietych konsultantów marionetek które nic nie mogą zrobić i nie umieją i nie więdzą i nie mogą. żałosne.
    jak bym miała pisać ile razy coś źle zrobili lub mnie oszukali to by mi tu miejsca nie starczyło!!!
    niestety jeszcze mi troche zostalo do konca umowy...
    ciekawe ile razy jeszcze mnie okradną :/
  • 17.12.10, 22:35
    Również zostałam oszukana!
    przeniosłam swój numer z orange do play.
    Doładowałam konto za 30 zł i włączyłam taryfę PLay Fresh Darmowe
    rozmowy i SMS-y w Play (umożliwiając sobie na miesięczne smsy i rozmowy w Play za darmo.) Korzystam, korzystam, aż tu nagle konczą mi się pieniądze na koncie, loguje się na play24 i widzę, że za wszzzzsytkie wykonane połączenia i wiadomosci do Play przez cały czas miałam pobierane pieniądze z konta. Wysyłam sms *111*33*2# by sprawdzić czy oby na pewno korzystam z tej opcji, okazuje się, ze owszem, na play24 tak samo. Więc o co chodzi? idę do salonu Baba rozkłada ręce, dokonuje "zgłoszenia", dzis dostałam odpowiedz od Beaty Bandoch:

    "(...) Kolejna zmiana taryfy miała miejsce 23 listopada 2010 roku z Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich na PLay Fresh Darmowe rozmowy i SMS-y w Play.Wszystkie zmiany taryf zostały poprawnie przez nas zrealizowane. Wszystkie bonusy były prawidłowo aktywowane na Pani koncie abonenckim.
    Na podstawie powyższego Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Tym samym Pani oczekiwania dotyczące ponownego przyznania bonusów uznane zostały za niezasadne (sic!)"

    PYTAM JAK TO DO CHOLERY MOŻLIWE? Naprawdę robią z ludzi idiotów i myślą, że ujdzie im to na sucho. Ale ja NIE PODARUJĘ. nie chodzi o głupie 30zł! Wmawia mi, ze mam włączoną usługę i , ze działa poprawnie!

    Odwołałam się od reklamacji, wysłałam historię kosztów i połączeń, gdzie jest czarno na białym, jakie koszty za jaki okres poniosłam. Doładowanie umożliwiające mi korzystanie z tej taryfy ważne było do 18.12.2010, ale doładowałam już dziś, także za 30 zł,(nie zmieniając już nic w taryfach) ku mojemu zdziwieniu nie pobrało za sms do play! I powiedzcie o co im chodzi? włączona cały czas, raz działa, raz nie, raz pisze za darmo, innym razem płace. P A R A N O J A
  • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.11, 21:38
    Następna wiadomość ku przestrodze chcących mieć PLAY za 20MB naliczono mi 100 zł .
    Jak do tego doszło ? Proste . Kupiłem usługe tani internet i znajdując się w zasięgu 3G kilka razy zacząłem używać internetu. i dobrze że po 3 dniach sprawdziłem jak tam z tym tanim internetem i oczy mi wylazły . od 2 miesięcy próbuje wyjaśnić w jaki sposób będąc w zasięgu 3G ich nadajniki łączą mnie poprzez PLUSa . Ciągle mnie zbywają że wszystko jest prawidłowo. Chyba trzeba tą siecią i ich internetem zainteresować UOKiK. NIE POLECAM PLAY i jak tylko mi się skończy abonament z wielką ulgą ucieknę gdziekolwiek do innych dziadów ale bez rąbania klienta na setki
  • 17.12.11, 23:22
    Play udostępnia internet przez nadajniki swoje i plusa. Tańsze abonamenty internetowe dotyczą tylko połączeń przez ich własne nadajniki. Wtedy telefon pokazuje w przypadku połączenia przez nadajnik plus udostępniony play jako roaming i pyta czy chce się skorzystać. Chyba że ktoś ma w telefonie ustawione automatyczne korzystanie z roamingu.
  • Gość: hoody77 IP: *.docsis.tczew.net.pl 05.01.11, 14:40
    play oszuści w nowy rok po północy włączyli mi w telefonie jakąś funkcję a 2 stycznia wyłączyli a przez ten czas nabiło mi rachunek na 360 zł i teraz wmawiają że to moja wina chodzi o internet wg bilingu wychodzi że co 3,5,10,15 sekund wchodziłem do internetu mój biling ma ponad 350 stron gdzie można zgłosić takie nadużycie?
  • 07.01.11, 08:48
    za miesiąc chcę do nich przejść i przeraża mnie to co czytam :/

    --
    Paczków
  • Gość: Gutek IP: *.adsl.inetia.pl 25.01.11, 01:20
    Nie polecam tej sieci komórkowej. Konsultanci na infolini kompletnie nie wiedzą o czym mówią, dzięki czemu wprowadzają klientów w błąd. Ja zostałem poinformowany prze jednego o tym że płacąc za aktywacje telefonu 29zł w usłudze LongPlay otrzymałem 3gb transferu do wykorzystania w internecie. Więc zacząłem używać (teraz wiem że to był błąd) internetu w ich sieci. Cieszyłem się że mam aż 3gb do wykorzystania. Oczywiście zablokowałem możliwość łączenia sie z internetem za pośrednictwem innych sieci poza Play jak doradzał mi konsultant. Wszytko było cacy aż do następnego dnia kiedy sprawdziłem stan konta. Za transfer 9mb naliczono mi 120zł. Tyle miałem z tego fikcyjnego pakietu 3gb. Dopiero po 3 telefonie do zacnej Obsługi Klienta (1zł połączenie) powiedziano mi że nie mam żadnych 3gb. Obecnie mam do zapłacenia 220 zł z abonamentem dzięki totalnej niekompetencji konsultantów Play
  • Gość: cypis78 IP: *.centertel.pl 16.12.11, 21:22
    witam serdecznie . podzielam zdanie mojego przedmówcy miałem podobną sytuacje a mianowicie .
    w styczniu 2011r. chciałem przenieś mój telefon do sieci PLAY.zawarłem umowę wszystko ładnie pięknie. Mija 2 tygodnie i dostaje sms że muszę skontaktować się z siecią Orange bo z niej zamierzałem przejść bo są niezgodności związane z przeniesieniem numeru. Ide do salonu mówię w czym problem i otrzymuje informacje że Play zwrócił się do nich o dane do przeniesienia numeru które moja jak się okazuje stara dobra sieć im udziela. i niby nie ma problemu ale jest.
    sieć PLAy ma jakieś inne dane nie potrafią mi powiedzieć co się nie zgadza bo przecież do zawarcia umowy potrzebny jest dowód osobisty , nr.pesel,adres zamieszkania , seri i nr. dowodu. wszystkie te informacje zapewniam pana że przekazaliśmy sieci PLAy przekonuje mnie konsultantka sieci ORANGE - moja koleżanka z którą pracowaliśmy 4 lata . podziękowałem
    ale nadal sieć play ma problem i nie może przenieś mojego numeru a więc dzwonie do nich.Jak grochem o ścianę nikt do dzisiaj czyli do 16.12.2011r nie powiedział mi o jakie niezgodności chodzi ABSURD !!!! a licznik bije. mało tego dzwonie jeszcze raz do KRETYNÓW z PLAY ( bo ich trzeba nazywać po imieniu) pytam co w takim przypadku jeżeli nie mogą przenieś mojego numeru? I TU SŁUCHAJCIE !!!!!!!!!!!!!!!!
    Należy zniszczyć kartę nigdy jej nie aktywować - słowa padają ze strony konsultanta sieci PLAY a umowę uznać za niezawartą .
    Tak też uczyniłem . było super do kwietnia kiedy zaczeli przysyłać mi faktury dzwonie o co chodzi przecież ja nie mam telefonu w play mówię .
    Ależ pan ma odpowiada mi konsultant.
    i wieżcie mi mógłbym wam przesłać 8 odwołań i odpowiedzi ale bez sensu.
    Mimo nagrania zadzwonili do mnie i mnie przeprosili ale umowa nadal obowiązuje !!!!!!! zaproponowali 30 min jako rekompensatę w jednym okresie rozliczeniowym .
    Mało tego na końcu wyparli się że z odsłuchanej rozmowy nie wynika że konsultant kazał mi zniszczyć karte !!!!!!!!!!! LUDZIE NIECH TO BĘDZIE PRZESTROGA . JEŚLI KTOŚ CHCE KORZYSTAĆ Z ICH SIECI TO TYLKO KARTA .
    Nie mają ani jednego biura do którego można podejść i wyjaśnić sprawe jak u konkurencji i czują się bezkarni. telefonicznie można uzystać tylko informacje o promocjach ;) jeśli chodzi o reklamacje to TYLKO E-MAIL to SKANDAL . jeśli ktoś wszedł z nimi na drogę sądową i wygrał sprawę proszę o kontakt i poradę .
    mariusz.suda@wp.pl lub 500-800-804
    ludzie nie bójcie się pisać im więcej postów tym więcej ludzi uda nam się uchronić na przykładzie naszych błędów i zaniedbań ze strony PLAY
  • Gość: Apaolo IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 23.01.12, 19:34
    Potwierdzam chcieli mnie naciąć na ponad tysiąc złotych za 100Mb internetu w telefonie upiekło mi się jedynie dzięki interwencji Urzedu Komunikacji. Play nie przysłał pisemnego (listownie) odrzucenia mojej reklamacji więc reklamację wedle prawa uznaje się za przyjętą.
  • Gość: ka.p IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.05.12, 10:41
    Ja rozwiązałam z nimi umowę w październiku, ciągle obiecywali, że oddzwonią z ofertą, że rozwiążą reklamację.
    Ich kalkulacje i fa nie zgadzały się ze stanem rzeczywistym, ciągle chcieli by brać od nich rachunki za 5 zł.
    Zgłaszałam reklamacje, ale nikt nie raczył odpowiadać.
    1 specjalistka konsultantka nawet rzuciła mi słuchawką, bo nie miała argumentów.
    31.12 wyłączyli mi telefon, zapłaciłam tez fa za listopad i grudzień.
    W kwietni dostałam od nich wezwanie do zapłaty za fa z grudnia, którą zapłaciłam!
    Oczywiście na moje wyjaśnienia, że wszystko jest rzetelnie sprawdzone ( na pytanie w jaki sposób nie odpowiadają ), jedynie radzą mi to, że mam skonsultować sprawę z prawnikiem!!!
    Na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o zaległościach przed wyłączeniem telefonu nie odpowiedzieli!
    Oczywiście chcą wysłać ra szczegółowy za 5 zł.
    Radzą by sprawdzić konto na play 24, tyle, że mam wyłączony numer i nie jestem ich klientem, więc niby jak?
    Żądają płatności za fa, którą opłaciłam straszą komornikiem itp!
    SKANDAL, KONSULTANCI TO IDIOCI I NIEUKI! NIE POTRAFIĄ UDZIELIĆ ODPOWIEDZI, CIĄGLE KOPIUJĄ TE SAME TEKSTY!
    KIEDYŚ NAWET MI NAPISALI, ŻE NIE JESTEM ICH KLIENTEM!
  • Gość: tomaszek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.12, 21:33
    w grudniu 2011 roku zrezygnowałem z 2 numerów w play ..napisałem prozbe o rozwiazanie umowy przed czasem .. zostało mi powiedziane ze zapłace kare umowna w wysokosci 43 zł i 53 zł za numery ..w styczniu dostałem potwierdzenie listownie ze numery zostana usuniete w ciagu 21 dni od dnia ostatniego zasilenia w playmix .. nastepnie luty marzec kwiecien maj do dzisiaj czyli 14.05.2012 .. własnie dostałem przedsadowe wezwanie do zapłaty za nie opłacenie kary .. za jeden numer ,, a gdzie za drugi ..
    przypominam ze minimum 2 razy w miesiacu dzwoniłem lub pojawiałem sie w salonach play z zapytaniem kiedy doastane rachunki z karami umownymi do zapłaty i wiecznie słyszałem ze prosze czekac sprawa jest w toku ...
    poprostu maja wszystkich w dup...e i oskarzaja o nie zapłacenia czegos co i tak nie dostałem .. zadnych rachunków zadnych pism az nagle wezwanie takiego typu ...
  • Gość: Gwyneth IP: *.subnet125-164-3.speedy.telkom.net.id 31.05.12, 15:38
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: Oszukany IP: *.jmdi.pl 11.12.12, 12:28
    Przeglądam te posty z ost. kilku lat i myślę sobie, że nigdy więcej nie podpiszę z Play żadnej umowy. Wiecznie są z nimi problemy, np. doliczanie opłat za usługi, które zostały wyłączone. Coś zawsze z nimi jest nie tak. Zastanówcie się 2x zanim skorzystacie z usług tej firmy. Umowa z nimi kosztowała mnie więcej nerwów i straconego czasu niż można tego życzyć najgorszemu wrogowi.
  • Gość: Brzozak IP: *.abaks.pl 12.12.12, 20:43
    Nie ma złodzieja większego od PLAYa
    ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE
  • Gość: Poplay IP: *.ssp.dialog.net.pl 16.02.13, 00:32
    Oszustwo 1.
    31.01. skończyła mi się 2 letnia umowa w Pley. chciałem ją przedłużyć biorąc jakiś telefon.
    Ani razu konsultant nie zadzwonił z ofertą, oprócz jednego razu 24.01 - proponując mi jakąś bezsensowną umowę. Jak się okazało 25.01 zmieniła się oferta, więc ktoś chciał mnie oszukać.
    oszustwo 2.
    Idę w koncu do salonu Play aby tam personalnie porozmawiać z konsultantem o nowej umowie i nowym telefonie. Omawianie nowej oferty nie jest łatwe.
    Miał to być Sony Xperia S z dopłatą 139pln i w abonamencie 79 pln. W końcu okazuje się że interesującego mnie telefonu nie mają na stanie.
    Po powrocie do domu dzwonię do Playa i zamawiam telefon z dostawą kurierską.
    Zamówienie zostaje przyjęte, telefon na stanie był- sprawdzone- Wszystkie dane są- przedłużenie umowy, termin na dostawę 5 dni. ok. był to 01.02 2013r.
    MIja 06 luty. dzwonię. Dowiaduję się że moje zamówienie zostało anulowane.?!.Bez mojej wiedzy i zgody.
    Pytam się czemu? Oczywiście słyszę - nie wiem i nie mogę się dowiedzieć.
    Oszustwo 3.
    W trakcie rozmowy panienka proponuje wysłanie nowego zamówienia.
    I całe szczęście że nie zgodziłem się na to. Okazało się że 06. lutego zmieniła się cena telefonu ze 139pln na 590pln. Pytam się panienki czemu mi tego sama nie powiedziała- ona nie wie-ok. Pytam się czy anulowane zamówienie ma związek z ze zmianą ceny telefonu?
    Oczywiście że nie.
    Więc poprosiłem żeby panienka dowiedziała się więcej i oddzwoniła.
    Oszustwo nr 4
    Nikt nie dzwoni...
    Zadzwoniłem ja. Odbiera młody chłopak. Tłumaczę całą sprawę od początku.
    Słyszę " to poproszę nr zgłoszenia w sprawie którego Pan dzwoni"- Jaki numer?
    Nie dostałem żadnego numeru. No to przepraszam za koleżankę. Ok nic sie nie stało.
    Składam zgłoszenie opisując całą sprawę. dostaję nr zgłoszenia i czekam.
    Oszustwo nr 5.
    Czekam i nic. Dzwonię.
    Odpowieź na zgłoszenie jest. To czemu nikt mi tej odpowiedzi nie przysłał?
    Nie przyszła smsem? nie. No to przepraszam. Ok nic się nie stało.
    Odpowiedź na zgłoszenie. Anulacja nastąpiła z niewiadomych przyczyn, a telefonu mi nie przyślą.
    Pytam się jak się dowiedzieć przyczyny anulowania, kto to anulował i po co? - Nie wiem
    Mówię że to żadna odpowieź, i składam kolejne zgłoszenie.
    Oszustwo nr 6.
    Dzwoni laska za 2 dni . W sumie nie wiem po co. W sprawie odpowiedzi na zgłoszenie.
    Mówi że to zamówenie nie zostanie zrealizowane bo cena tel wzrosła. Odpowiadam że wzrosła 06 lutego, a 05 lutego lelefon powinienem mieć w kieszeni, zresztą liczy się data zamówienia czyli 01 lutego. Poza tym wcześniej konsultant zapewniał mnie że nie ma to związku ze zmianą cennika. Następnie mowię o zawarciu umowy cywilno prawne ustnej, która w końcu obowiązuje, mam na to światków.
    NIe! Telefonu Pan nie dostanie w tej cenie! A sprawę uważam za rozwiązaną! Do Widzenia!
    UUUUU!
    To było dość ......beszczelne.
    Oszustwo nr 7
    Dzwonię ponownie. Młody gość.
    Po analizie okazało się że zamówienie widnieje jako zrealizowane.
    Jednak nic więcej mi nie powie bo... system się zawiesił.
    oszustwo nr. 8
    Pytam się gdzie można personalnie porozmawiać z kimś, kto ma kompetencje i prawo do decyzji handlowych. Syszę że nie ma takiej możliwości.
    Jednak na pytanie jaki jest adres firmy Usłyszałem adres z faktury.
    Mam zamiar się przejechać do stolicy. Pani Basia to pikuś będzie. Nagram to i dam na youtuba chyba, normalny cyrk.
    Teraz jestem na etapie kupienia sobie telefonu na allegro, i przejścia na kartę. Nowej umowy nie będzie, bo... to niby nic takiego i może się czepiam, ale poważnie nadszarpnięto moje zufanie, oszukano mnie 8 razy i brak dobrej woli firmy powoduje że nie mam zamiaru wiązać się umową z oszustami.
    MOja żona ma tel w play, teściowa, teść, matka i brat. Jednak już nie długo. Już ich przekonałem. Każdy z nich zrezygnuje z Playa w odpowiednim terminie.
    Państwu też odradzam. Trzeba kosić złodzieji.
    Pozdrawiam.

  • Gość: yeti IP: *.play-internet.pl 11.10.13, 19:56
    Nie polecam internetu w sieci Play - przez pierwsze miesiące internet działał w porządku, później zaczęły się cyrki z bardzo złym naliczaniem limitów transmisji. Granica złego naliczania została przekroczona, gdy w kolejnym miesiącu (mając darmowy limit pobierania danych do 15 GB na miesiąc), już po wykorzystaniu 2 GB (czyli zostało mi jeszcze darmowych 13 GB transmisji), odłączono mnie, wysyłając informację, że wykorzystałem limit. Byłem w biurze obsługi klienta, ale oczywiście nic nie załatwiłem, wg. tej firmy wszystko jest w porządku, dlatego poprosiłem od razu o rozwiązanie umowy. Nigdy więcej tego badziewia. Wcześniej zrezygnowałem z internetu w Orange, ze względu na lepsza ofertę cenową Playa, ale przynajmniej z internetem w Orange nigdy nie miałem kłopotu. Tak się teraz zastanawiam, że chyba wolałbym płacić więcej i mieć bezproblemowy dostęp do sieci, niż pozornie zaoszczędzić i potem się męczyć z tańszą ofertą lidera rynku.
  • Gość: anatol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.14, 08:18
    yeti, zgadzam się z tobą miałem takie same objawy tyle że dotyczyły 20GB,a po wygaśnięciu umowy doliczono jeszcze 5zł za ochronę internetu którego ani nie chciałem ani nie będę korzystał mam nadzieję że to tylko na miesiąc (robią trudności przy odejściu do konkurencji)jestem teraz w orange płacę 10 zł więcej internet bez limitu a play sami decydowali jak pozbyć mnie limitu włączając dziwne stawki.dziękuję za taką współpracę z play.Teraz już coraz trudniej o nowego klienta trzeba go odzyskać z innej firmy a na opinię długo się pracuje.
  • 12.10.13, 12:43
    ;) jeden przypadek na kilka tysięcy albo więcej. Nigdy nie rozumiem tych spin. Jak ktoś (obojętnie jaka sieć) skacze koło kogoś i robi wszystko jak najlepiej to nikt o tym nie napisze. Ale wystarczy, że operator "pierdnie" i już wszędzie spać, że sieć to banda oszustów ;/. Ogarnijcie się.
  • Gość: Sam IP: *.adsl.inetia.pl 08.07.14, 11:54
    Dnia 1.07 zadzwonił do mnie konsultant z propozycją przedłużenia umowy internetu mobilnego na następujących warunkach: umowa na 12m-cy, 4GB, 19,90miesięcznie, zgodziłam się. Dnia 7.07 tknięta przeczuciem dzwonię na infolinię i proszę o sprawdzenie warunków nowej umowy: umowa 12m-cy, 16GB, 49,90miesięcznie +9zł za ochronę internetu. To tyle w tym temacie, powiem może jeszcze tylko jedno, rozmawiałam w tym dniu z trzema konsultantami, ani jeden choćby przez chwilę nie był zdziwiony różnicą w tym na co się zgodziłam a tym co zostało wprowadzone, to wiele mówi. WSTRĘTNI, OBŁUDNI OSZUŚCI!!!!!
  • Gość: 802.11n IP: *.multimo.pl 08.07.14, 16:13
    Art. 286 kk i zawiadomienie na policję!
  • Gość: niro IP: *.play-internet.pl 08.07.14, 19:25
    sam napisał :
    " umowa na 12m-cy, 4GB, 19,90miesięcznie " .
    Coś nie bardzo chce mi się wierzyć !.
    Nie ma aktualnie takiej oferty dla osób przedłużających umowę - więc konsultant na pewno takiej ci nie zaproponował. Poza tym jeżeli chcemy cokolwiek załatwiać z operatorem , to mamy do dyspozycji na stronce PLEY 24 zakładkę " Zgłoszenia" , i wtedy odpowiedz i warunki umowy mamy na piśmie , więc wszystko jasne.
  • 10.07.14, 01:23
    Miałam przez 2 lata telefon w play i nic złego nie mogę powiedzieć o firmie. To co było na umowie, to było faktycznie. Zmieniałam sieć, bo znalazłam lepszą oferte
  • Gość: smart IP: *.dynamic.chello.pl 11.07.14, 09:33
    Dałeś się naciąć jak wielu innych. Następnym razem też nagrywaj rozmowę. Masz prawo bo to twoja rozmowa. Nie musisz uprzedzać. Jak uprzedzisz to wpadają w popłoch i żądają wyłączenia. Nie chcą wtedy gadać. Ciekawe podejście. Kalego.
  • Gość: majkel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.14, 23:19
    jakiej taryfy to dotyczy?
  • 13.11.15, 16:38
    Apeluję do wszystkich pokrzywdzonych klientów tego operatora. Złóżmy pozew zbiorowy. To jedyny ratunek. Im będzie nas więcej tym mamy większe szanse w tej nierównej walce. Wkrótce powstanie strona www, gdzie będzie można dopisać się do listy poszkodowanych. Pozdrawiam życząc jednocześnie dużo zdrowia i wytrwałości. Będzie Nam to bardzo potrzebne.
  • 27.12.16, 21:06
    Cóż,

    mi w Legionowie w salonie Paly-u w Błękitnym podsunęli umowę bez regulaminu. No i po paru miesiącach jak chciałem wykorzystać mocno transmisję - UNIMITED dla FIRM - oznacza 50 GB limitu. Frajer ze mnie i idiota - firmy działają jak oszuści i tao wszyscy - ubezpieczenia czy inna ciemna mać w d.. jeb...
    Piotr
  • 01.01.17, 19:09
    A dlaczego nie korzystacie z takich sieci jak Virgin Mobile, gdzie rozmawiam i korzystam z sieci na tyle, na ile mam doładowanie. Jak nie mam doładowania, to nie korzystam, a więc po co mi jakieś umowy z podejrzanymi zapisami. Żyjemy w takim systemie, gdzie należy być bardzo ostrożnym na każdym kroku, aby nie dać się oszukać. Przezorność potrzebna na każdym kroku. Niestety, z tym trzeba żyć.
  • 04.10.17, 17:41
    A moja przygoda z tymi złodziejami ;

    Play TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE, NIE UWZGLĘDNILI MOJEJ REKLAMACJI (3x ), OKRADLI MNIE NA 200 ZL W 2015 ROKU.,SPRZEDALI MI DOSTĘP DO INTERNETU W GOŁDAPI - W SANATORIUM GDZIE NIE MA POKRYCIA SIECI,A ZAPEWNIALI MNIE ŻE BĘDZIE BARDZO DOBRZE. DZIŚ ŚCIGA MNIE KOMORNIK.
    REKLAMACJI (3x) NIE UWZGLĘDNILI ,BO MODEM ZAKUPIONY MOGĘ WYKORZYSTAĆ PÓŹNIEJ,CO JEST NIEPRAWADĄ BO W DOMU MAM, ŁĄCZE STAŁE, A OBECNIE W SANATORIACH JEST WI-FI.
    O TYM BĘDĘ PISAŁ NA WSZYSTKICH FORACH INTERNETOWYCH.

    A obecnie jestem już po wyroku sądu elektronicznego,wsz
    edł komoirnik,zajął mi konto w banku -ukradli mi następne prawie 700 zl.
    Szkoda tylko , Iż ten sad nie działa w obie strony !
  • 04.10.17, 19:38
    Eg szkoda gadać. trzymam kciuki zebys jednak dobrze sie dogadala

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.