Dodaj do ulubionych

Counter-Strike

  • Gość: Alan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.11, 14:03
    to nie dziala nie chce update sciagac i nie mozna sie polaczyc z serwerami nawet mając konto do hl... DNO
  • Gość: hedszot22 IP: *.net.stream.pl 15.12.11, 18:02
    w w w(kropka)GrajZnami(kropka)xaa(kropka)PL

    Najlepsze Serwery gry Counter-strike 1.6 S/NS

    Graj z nami! COD mod 94.23.88.66:27041

    Nowe klasy, perki mili ludzie! Na forum pomożemy Ci doradzimy i pośmiejemy się razem.
    ZAPRASZAM!
    Game Counter strike 1.6
  • Gość: zglina IP: *.147.195.157.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.12.11, 18:06
    mam ponad 60 map
  • Gość: TO JA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.11, 16:29
    KURWA JAK DŁUGO PONAD GODZINE SIE SCIĄGA
  • Gość: komornik IP: 91.223.175.* 19.12.11, 12:58
    mam steama i co dalej??
  • Gość: Gość IP: *.182.126.8.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 19.12.11, 18:04
    pie...ć to heheehehehe
  • Gość: Gość ku... IP: *.182.126.8.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 19.12.11, 18:06
    mi się ściągneło w 20 minut
  • Gość: RAFIX XD IP: *.play-internet.pl 20.12.11, 14:03
    GRA FAJNA ALE NIE CHCE MI SIE GRAC XD
  • Gość: Gość IP: *.ap-media.pl 21.12.11, 14:58
    sciągnołem i wszystko smiga polecam
  • Gość: maciopacio124 ; * IP: *.ip.xcore.pl 21.12.11, 15:40
    Hahh ale mam na tym łatwe serwy nw z kąd to znalazłem ale są rozwalam wszystkich staty 20 na 1 no bo to 1 w swojego waliłem bo mnie zabił . ! ; /
    Ale zajebista gra i sie szybko ściąga tylko w 10 min . ! pierwsze jest 13 godz mi oczy jak 5 zeta ale do schodzi . ! ;D Pozdro dla graczy cs . ; ) ; **
  • Gość: artel1234 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.12.11, 19:20
    nie niedziała
  • Gość: Nutk'a ; *8 < /3 IP: *.walbrzych.vectranet.pl 22.12.11, 16:34
    A ile się płaci za konto STEAM? < 33
    ; **
  • Gość: krytyk IP: *.xdsl.centertel.pl 22.12.11, 19:19
    dzieci cs`a blahaha
  • Gość: Gość IP: 176.98.122.* 23.12.11, 16:51
    ja pier... to sie nie da ściągnąć
  • Gość: kamilo2123 IP: *.adsl.inetia.pl 24.12.11, 09:37
    ile to sie scionga
  • ak-69 24.12.11, 11:11
    >ile to sie scionga

    Ty i wielu twoich kolegów na forum za dużo ŚCIONGASZ na klasówkach z ortografii języka polskiego.
    Zamiast non stop bębnić w gry, poucz się trochę ortografii od mądrzejszego kolegi:

    >to sie nie da ściągnąć

    Ściągnąć w dzisiejszych czasach komórki itd. da się wszystko w parę sekund. Nie trzeba jak dawniej wypisywać ściąg na papierze, żeby mieć parę zdań pomocy. Wystarczy klik i masz całą książkę, np. słownik.
    Pomyśl jednak jaka duma rozpierałaby twoich rodziców jakby na zebraniach rodzicielskich nie słyszeli tekstów:
    "Wasz dzieciak to totalny idiota! Weźcie się za niego!!!".
    Gdyby było:
    "Wasze dziecko jest niesamowicie zdolne. Ma same 5-tki,6-tki czasem jak nie wyjdzie to 4-ki, ale nie jest kujonem! Możecie być z niego DUMNI !!!"
  • Gość: maciek IP: *.xdsl.centertel.pl 24.12.11, 17:02
    to jest do dupy
  • Gość: maciek IP: *.welnowiec.net 24.12.11, 21:13
    kliknij na bez posredni link do programu
  • Gość: dawidosno IP: *.dsl.opol.bdi.inetia.pl 26.12.11, 09:23
    ta gra jest zarombista
  • Gość: howkims IP: *.centertel.pl 27.12.11, 23:26
    kur... mi sie sciaga 5 godzin
  • Gość: mlokosa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.12.11, 10:17
    ej mi wyskakuje Steam -Upadating a potem error co jest grane???
  • Gość: michał IP: *.centertel.pl 28.12.11, 18:18
    cs bardzo fajna gra
  • Gość: przemek649 IP: *.silesnet.pl 28.12.11, 18:25
    dziala
  • Gość: Johnny9 IP: *.solarme.pl 28.12.11, 19:02
    Fajne to jest ??
  • Gość: Dawid IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.11, 21:55
    mi się ściągało 20 minut w miare dobrze zobaczymy czy działa

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.