Dodaj do ulubionych

Sklep Bambi

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.04.10, 14:31
Witam. Poproszę o wasze opinie na temat tego sklepu.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Ja IP: *.plock.mm.pl 12.04.10, 17:42

    Tańsze i droższe towary, na pewno można skompletować całą wyprawkę
    bez biegania w kilka miejsc, wybór jest dość duży. Ceny faktycznie
    potrafią mieć konkurencyjne, tym bardziej, że w Płocku nie ma
    wielkiego wyboru co do sklepów, które mają podobnie szeroką ofertę.
  • Gość: nie polecam IP: 185.9.127.* 04.02.14, 14:21
    nie polecam nikomu tego sklepu, zero profesjonalizmu i szacunku do klienta. Opryskliwosc i prostactwo bije od nich na odegłosc. Zedrzec kase to jest ich cel. Blondynka przy kasie wyniosła i nie uprzejma, stwarzaja problemy przy reklamacjach o wymianach i zwrotach nie ma mowy!! PORAŻKA!! wole zaplacic drozej a nie kupic u nich, choc wcale nie maja tak tanio. Polecam Akpol.
  • 23.02.14, 16:08
    Dzień dobry
    Przykro mi czytać taki prostacki post od zazdrosnej konkurencji.
    Bardzo łatwo wykazać że nie jest prawdziwy
    Ktokolwiek kto u nas był wie że Pani kasjerka nie zajmuję się przyjmowaniem reklamacji
    Pani kasjerka jest od nabijania towaru na kasę i przyjmowania płatności.

    Reklamacje zdarzają się rzadko więc nie mamy specjalnej osoby od tego.
    Przyjmują je wszyscy sprzedawcy na hali i robią to z profesjonalizmem i szacunkiem, nie utrudniają i bardzo szybko je przesyłają do producentów.
    Odkąd firmy kurierskie stały się popularne w 24h ewentualna reklamacja jest w serwisie

    Oczywiście że wymieniamy towar codziennie Babcie, Ciocie, Wujkowie, Koleżanki z pracy itp. itd. kupują u nas ubranka na prezenty w rozmiarze "na oko" i wracają za kilka dni wymienić na inny rozmiar.
    Normalna rzecz ,jak ubranko jest nowe i ma metę to od razu wymieniamy na poprawny rozmiar.
    To naprawdę codzienność Maluszki szybko rosną :)

    Zwrotów u nas nie ma. Nie wymieniamy używanych produktów. Nie wymieniamy także rzeczy higienicznych jak nocnik czy nakładka na sedes. i uważanych za osobiste jak laktator.
    Słyszałem że gdzie indziej się to zdarza ale u nas Klient musi mieć pewność że jego nocnik czy laktator jest nowy, sterylnie czysty i nie dotykał niczyjej piersi czy tyłka :)
    Tylko kupując u nas Klient ma taką pewności i uważam że to wielka zaleta naszej hurtowni.

    Jak widać post jest od osoby która nawet u nas nie była ale jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia lub sugestie to można do mnie dzwonić tel. 698 617 066 z chęcią spotkam się w cztery oczy w moim biurze i wysłucham.

    serdecznie pozdrawiam
    Konrad


    a Akpol również polecam pracują tam bardzo miłe Panie :)
  • Gość: Oszukana przez Bam IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.17, 01:20
    Naucz Konradzie swoich ludzi rozpoznawania kolorów, żeby nie wysyłali parasolek do wózków w kolorach z d... wziętych. Naciągasz, kłamiesz, udajesz, że gratisów do oferty jest co nie miara. A potem nie wysyłasz nic lub zupełnie co innego.
    Kłam, kłam dalej. Coś na pewno Ci za to urośnie.
  • Gość: Ja IP: *.c156.petrotel.pl 15.06.15, 10:57
    Ńikomu nie polecam zakupu w tym sklepie. Sprzedający zdescyplinowańi jedynie na zysk a nie na jakość sprzedawanego towaru. Aby wcisnąć, aby zeszło. Pan właściciel - bez komentarza. Gdybym wcześniej wiedziała, ze to jest tak zaściankowy sklep to nigdy nie zrobiłabym tam żadnych zakupów. Polecam kochane każdy innym sklep ale tylko ńie ten. Jeśli zależy Wam na profesjonalnym, kulturalnym i miłym podejściu do klienta - omijajcie Bambi szerokim łukiem.
  • 16.06.15, 17:14
    Mam nadzieję że mi uwierzycie.
    Nie piszę tych prostackich postów krytykujących lub hurraoptymistycznych wychwalających mój sklep aby podbijać wątek, później odpowiadać i reklamować w ten sposób sklep.
    Chodziarz przyznam posiadanie wątku na samym szczycie jest miłe :)


    Wracając do tematu odpowiadam:
    1.Nasz zaściankowym sklep jest całkiem duży
    2.Mamy towary zarówno luksusowe jak i z marek ekonomicznych ale nie sprzedajemy wcale produktów z najniższej półki cenowej i jakościowej. to zostawiamy marketom i internetowi.
    Każdy produkt można u nas obejrzeć przed zakupem.
    Stosunek jakości do ceny jest u nas prawdopodobnie najwyższy w Polsce.

    zdanie "Pan właściciel - bez komentarza" i słusznie pewnie się nigdy nie spotkaliśmy.
    Zaręczam że jestem rzeczowy i miły facet. Chętnie pomagam doradzam sam mam 2-letniego synka więc moja wiedza teoretyczna jest już poparta praktyką.

    Zachęcam do kontaktu w każdej sprawie.

    serdecznie pozdrawiam
    Konrad
    tel. 698 617 066
    e-mail sklep@bambi-plock.pl
  • Gość: Leszkaja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.17, 01:26
    Ach, ach! Jaki słodki i miły!
    Oszukaniec. Gwarantuje 7 gratisów na Allegro, podnosi rangę oferty. Kusisz się, mimo różnicy w cenie wobec innych ofert. Wysyła jeden gratis i to w złym kolorze. Potem jest opryskliwy. Wasze parasolki to juz legenda na moim osiedlu. Całe Leszno juz o Was wie. A kysz!
  • Gość: Płocka mama IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.14, 10:45
    Najlepszy. Kupiłam u nich całą wyprawkę. Przemiła obsługa świetnie mi doradziła wybór maja ogromny mimo to ja chciałam inny wózek który widziałam w TV za 5000zł i go sobie wyśniłam "Orbit Baby" sprowadzili mi w 2 dni i to za 3999 zł na prawdę mają najniższe ceny. Polecam !!!
  • Gość: Rewelacja IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.14, 10:52
    Ja kupowałam w zeszłym tygodniu i jestem zachwycona. Wszystko pod ręką. Dobra ceny może trochę za dużo towaru na tej powierzchni powinni mieć jakiś jeszcze większy lokal jak Auchan to by się łatwiej wybierało. Obsługa też super, nie mogę już dźwigać więc poprosiłam o pomoc i Panie wszystko mi zniosły i pomogły mi wszystko zapakować do auta.
  • 24.02.14, 23:13
    Gość portalu: Rewelacja napisał(a):

    > Ja kupowałam w zeszłym tygodniu i jestem zachwycona. Wszystko pod ręką. Dobra c
    > eny może trochę za dużo towaru na tej powierzchni powinni mieć jakiś jeszcze wi
    > ększy lokal jak Auchan to by się łatwiej wybierało. Obsługa też super, nie mogę
    > już dźwigać więc poprosiłam o pomoc i Panie wszystko mi zniosły i pomogły mi w
    > szystko zapakować do auta.



    Witam
    Dziękuje wszystkim wspaniałym ludziom którzy poświęcają swój czas aby napisać coś miłego na temat tak przyziemny jak sklep z wózkami :)
    To naprawdę budujące.

    serdecznie pozdrawiam
    Konrad
  • 22.02.14, 18:36
    Dzień dobry

    Niniejszym zakładam oficjalne konto BAMBI na Pogaduchach płockich Mam :)

    Obiecuję się regularnie logować i odpowiadać na ewentualne pytania czy posty.

    Dziękuję za wiele miłych słów które tutaj dzisiaj przeczytałem.
    Postaram odpowiedzieć precyzyjnie na pytania.
    Na kilka niemiłych, nie uczciwych, lub zwyczajnie kłamliwych wpisów również w najbliższych dniach systematycznie będę odpowiadał.

    Mam nadzieję że ten bezpośredni kontakt jeszcze bardziej podniesie poziom obsługi w naszym sklepie.

    Jeżeli ktoś chciałby się ze mną skontaktować bezpośrednio to poniżej moje dane kontaktowe.

    serdecznie pozdrawiam

    Konrad Kwasiborski
    tel. 698 617 066
    e-mail: sklep@bambi-plock.pl


  • Gość: BAMBI IP: *.094.c77.petrotel.pl 23.02.14, 15:16
    Dzień dobry

    Niniejszym zakładam oficjalne konto BAMBI na Pogaduchach płockich Mam :)

    Obiecuję się regularnie logować i odpowiadać na ewentualne pytania czy posty.

    Dziękuję za wiele miłych słów które tutaj dzisiaj przeczytałem.
    Postaram odpowiedzieć precyzyjnie na pytania.
    Na kilka niemiłych, nie uczciwych, lub zwyczajnie kłamliwych wpisów również w najbliższych dniach systematycznie będę odpowiadał.

    Mam nadzieję że ten bezpośredni kontakt jeszcze bardziej podniesie poziom obsługi w naszym sklepie.

    Jeżeli ktoś chciałby się ze mną skontaktować bezpośrednio to poniżej moje dane kontaktowe.

    serdecznie pozdrawiam

    Konrad Kwasiborski
    tel. 698 617 066
    e-mail: sklep@bambi-plock.pl
  • Gość: zainteresowana IP: *.plock.mm.pl 12.04.10, 20:00
    a gdzie jest ten sklep?????
  • Gość: ja IP: *.088.c88.petrotel.pl 12.04.10, 21:59
    był w taygerze teraz jest w impulsie na rogu na przeciw orange salonu tu gdzie
    był lub jest agd rtv 1 piętro ceny konkurencyjne wybór również spory panie
    doradzające jak dla mnie zbyt nachalne i wciskają co tylko mogą przy pierwszym
    dziecku człowiek nie ma obeznania co tak naprawde się przyda teraz już wiem i
    niestety sporo rzeczy się nie przydało ale ja o to doświadczenie zakupowe jestem
    bogatsza życzę udanych zakupów.
  • 12.04.10, 21:57
    Też z miłą chęcią dowiedziałabym się co nie co o tym sklepie. Wiem
    że teraz się przenieśli gdzieś indziej, ale też na Królewieckiej.
    Jak się interesowałam to mieli tam całkiem niezłe ceny. Zamierzam
    kupić tam co nie co dla małego. Może ktoś tam kupował wyprawkę i
    napiszę cos ciekawego.
  • Gość: ja IP: *.088.c88.petrotel.pl 12.04.10, 22:35
    coś ciekawego to znaczy co napisały ci dziewczyny że jest wszystko co chcesz
    wybór kolor i ceny dobre co więcej
  • Gość: mama IP: *.231.c82.petrotel.pl 12.04.10, 22:47
    jak dla mnie obsługa zbyt nachalna, chodzą za tobą, że spokojnie nie
    można nic obejrzeć! Przychodzą też na szkołę rodzenia do starego
    szpitala i wciskają !
  • Gość: mamuska IP: *.plock.mm.pl 12.04.10, 23:25
    popieram. Ja ostatnio chciałam kupić spacerówkę - poszłam się
    wstepnie rozejrzeć. Już w drzwiach stała pani i mnie witała słowami
    w czym może pomóc, chodziła za mna krok w krok, po kilku minutach
    kiedy jakoś z zainteresowaniem spojrzałam w str pewnej spacerówki
    ona do mnie, że chyba juz o niej rozmawiałyśmy, prawda. Śmiać mi się
    chciało bo byłam tam może pierwszy raz od roku. I mimo tego, że
    mówią, że ceny hurtowe to nieprawda. W Akpolu na Podolach kupiłam
    wózek 200zł tańszy!!!, który właśnie upatrzyłam sobie za namową pani
    z Bambi - bo miał być najtańszy, najlepszy i ach i och. poza tym
    przy zakupie całej wyprawki (a naliczyłam ok 3 000) nie dostałam
    żadnego rabatu - więc poszłam gdzie indziej - gdzie niek mnie nie
    atakował i gdie dostałam kartę stałego klienta i przy takich
    zakupach na dzień dobry -15% na łóżeczku Klupsia i -15% na wózku a
    na pozostałe atrykuły -4%. Można???? - można - a więc radze paniom
    szkolic sie nie tylko z natrectwa ale rowniez i malego marketingu.
  • Gość: ja IP: *.088.c88.petrotel.pl 13.04.10, 12:28
    w bambi o rabacie można zapomnieć jak ja kupowałam wyrrawkę w tamtym roku za ok
    2tyś to właścicielka stwierdziła że to hurtownia i rabatów nie udzielają bo są
    najtańsi w Płocku a przy zakupie ciuszków w akpolu za 200zł pani mi dała kartę
    stałego klienta i teraz jak tam kupuje to zawsze ze znizką tylko tam obsługa ja
    dla mnie niezbyt miła.
  • Gość: paula IP: *.146.13.82.nat.umts.dynamic.eranet.pl 08.05.10, 12:46
    Sklep Bambi to dla mnie porażka,obsługa nachalna a i ceny niezbyt
    konkurencyjne.Ja robię zakupy w Akpolu na podolszycach,ceny mają w miarę i
    wydają gazetki promocyjne,obsługa też w miarę miła a już na pewno nie wciskają
    czego popadnie jak w Bambi,drażni mnie tylko jedna Pani blondi praktycznie za
    każdym razem jak jestem to wisi na telefonie i ogólnie mi to nie przeszkadza ale
    wkurza mnie jak mnie ktoś już obsługuje to ta Pani ciągle odbiera telefon i na
    dodatek nie powie ani przepraszam ani za przeproszeniem pocałuj mnie...więc nie
    wiem czy ona jest tak ekspedientką czy ,,Panią na telefon'',ale ogólnie jest
    spoko i lubię robić tam zakupy,więc ten sklep mogę polecić ale nie Bambi
  • Gość: były klient bambi IP: *.204.c81.petrotel.pl 12.05.10, 09:53
    Ten sklep sprowadza i sprzedaje foteliki, które chronią, ale tylko
    przed mandatem. Mimo programu w telewizji gdzie przestrzegano przed
    ich zakupem, Bambi oferuje je w sklepie i na allegro.
    Podczas zderzenia, z fotelika Chicco „Proxima” wyrwały się pasy
    zabezpieczające dziecko.

    Uważam, że jeżeli jakieś foteliki wypadły niedostatecznie w teście
    bezpieczeństwa, to sprzedawca powinien wycofać te modele ze
    sprzedaży. Widać, że dla Bambi liczy się tylko kasa, a nie
    bezpieczeństwo naszych dzieci.
  • Gość: bambi to porażka IP: 185.9.127.* 04.02.14, 10:28
    Zgadzam sie z osobami wydajacymi negatywna opinie na temat sklepu Bambi. Panie doradzajace nachalne, zmieniajace co chwile zdanie, naciagajace na najdroższe produkty. Stoja nad Toba i nie daja zastanowic sie na spokojnie. Co to za sklep w ktorym nie mozna wymienic produktu?? I to za doplata!!! Masakra, nie kupie tam nic wiecej i bede odradzala wszystkim znajomym!
  • 22.02.14, 19:04
    Gość portalu: były klient bambi napisał(a):

    > Ten sklep sprowadza i sprzedaje foteliki, które chronią, ale tylko
    > przed mandatem. Mimo programu w telewizji gdzie przestrzegano przed
    > ich zakupem, Bambi oferuje je w sklepie i na allegro.
    > Podczas zderzenia, z fotelika Chicco „Proxima” wyrwały się pasy
    >
    > zabezpieczające dziecko.

    > Uważam, że jeżeli jakieś foteliki wypadły niedostatecznie w teście
    > bezpieczeństwa, to sprzedawca powinien wycofać te modele ze
    > sprzedaży. Widać, że dla Bambi liczy się tylko kasa, a nie
    > bezpieczeństwo naszych dzieci.


    Witam
    Co prawda to post z przed 4 lat ale wypada Panu odpowiedzieć tym bardziej że pamiętam tą sprawę z Proximom

    Na pewno go sprzedawaliśmy jak zresztą wszyscy.
    Dostał homologację a później pokazali w "Uwaga TVN" jakiś niemiecki test gdzie wyrwały mu się pasy. I zaczęła się nagonka :) Nikt go nie chciał. Jak dobrze pamiętam to jeszcze w tym samy roku wycofano go z Polski. I my również zaraz po reportażu TVN wycofaliśmy go z oferty.

    Uprzedzę ewentualne pytanie :)
    Ostatnio była nowa nagonka na fotele z "półką" szczególnie firmy Kiddy. Nie sprzedajemy ich :)
    Mamy największy wybór fotelików samochodowych jaki kiedykolwiek widziałem w sklepie w Polsce. Staramy się dobrać każdemu najbezpieczniejszy fotelik.
    W razie potrzeby służę pomocą osobiście.

    serdecznie pozdrawiam
    Konrad


  • 24.02.14, 23:05
    Witam
    Jeżeli ten wpis ma na celu zdeprymować moich pracowników i sprawić aby nie wykonywali swojej pracy z zaangażowaniem. To niestety się nie uda.

    ale porusza ciekawą kwestię

    i na końcu tego postu zaproponuję ciekawe rozwiązanie :)

    Mianowicie mamy "Standardy Obsługi Klienta" większość jest naszą tajemnicą handlową ale ten jeden temat rozwinę.
    W skrócie wygląda to tak :
    Jeżeli to tylko możliwe (jeżeli nie ma zbyt wielu klientów w sklepie) każdy przychodzący Klient otrzymuję opiekę jednego sprzedawcy który jest zobowiązany do poprowadzenia całego procesu sprzedaży i obsługi od powiedzenia Dzień Dobry poprzez prezentację, doradztwo aż po zapakowanie towaru do reklamówek/kartonu/samochodu.
    Jeżeli jeden klient przychodzi wielokrotnie w jakiejś sprawie np. zakupu wózka spacerowego i sprzedawcy go rozpoznają to o ile to możliwe obsługę kontynuuje sprzedawca który już wcześniej go obsługiwał i najlepiej zna jego potrzeby oczekiwania oraz preferencje co do wózka spacerowego.
    Dzięki temu nie marnuje czasu klienta,może lepiej doradzić unika pokazywania tych samych funkcji i kolorów.

    Skutkuje to wieloma miłymi podziękowaniami i pochwałami jakie często słyszę kręcąc się po sklepie i 4110 pozytywnymi komentarzami na Allegro na dzień w którym to piszę.
    Klienci dzwonią do mnie i piszą aby pochwalić obsługę. Nie słyszałem aby się to zdarzało w innych sklepach

    Mogę jednak sobie wyobrazić sobie że nie życzy sobie Pani żadnej pomocy nie lubi rozmawiać czy nawet ma jakąś fobię społeczną i nie lubi kontaktu z ludźmi.
    Jeżeli Pani lub ktokolwiek inny do mnie zadzwoni i poprosi to umówimy się na specjalne warunki zakupu.
    My pracujemy od 6.00 rano sklep dla klientów indywidualnych jest otwarty od 10.00 .
    Mogę wpuścić Panią o godzinę wcześniej i zapewnić że sprzedawca nie podejdzie do Pani i nie zaproponuje niczego nawet się nie przywita. Będę wtedy osobiście i również tylko dyskretnie będę nadzorował Panią poprzez monitoring a sprzedawca podejdzie tylko na umówiony z Panią znak w razie jakby się jednak Pani chciała dowiedzieć coś na temat towaru.
    Nikt nie pomoże zanieść zakupów do kasy i nikt nie zapakuje ich w reklamówki.
    Jeżeli nie życzy sobie Pani to nawet kasjerka nie powie jaką kwotę ma Pani zapłacić tyko wskaże na monitorze i dopije kawkę :)

    Klien nasz Pan i dostosujemy poziom obsługi do każdych wymagań,
    nawet radykalnie go obniżając (ale tylko poza godzinami normalnej pracy)
    proszę zadzwonić lub napisać e-maila jakie są oczekiwania w stosunku do obsługi a my postaramy się je spełnić.
    To całkowicie szczera oferta
    Jeżeli nie życzy sobie Pani nawet wychodzić z domu przyjmiemy zamówienie telefonicznie lub e-mailem i kurier przyniesie je do domu.

    serdecznie pozdrawiam
    Konrad
    tel. 698 617 066
    e-mail sklep@bambi-plock.pl
  • 13.04.10, 12:25
    A jadnak dziewczyny napisały niżej bardzo interesujące rzeczy. I
    myślę, że teraz najpierw wybiorę się do tego sklepu na podolszycach,
    bo w bambi byłam tylko raz, ale zgodzę się z tym co napisały
    dziewczyny niżej. Wyprawka to nie pare groszy więc warto dobrze się
    rozejrzeć i popytać. Np wiem że ceny wózków jakie oni mają są wyższe
    niż w internecie i to nawet jak doliczy się przesyłkę, sprawdziłam
    na konkretnych modelach.
  • Gość: ola IP: *.088.c88.petrotel.pl 13.04.10, 12:29
    nie zależnie czy to wózek czy łóżeczko zawsze warto pochodzić i posprawdzać ceny
    ale wiem że nie zawsze ma się siłę na to by z wielkim brzuchem latać po sklepach
  • 13.04.10, 12:37
    Jasne. Dlatego ja zaczynam już w piątym miesiącu, kiedy brzuszek
    mały i jeszcze nie ma upałów. Bo później może być różnie. A wyprawka
    jeść nie woła i może sobie poleżeć w domku i poczekać na małego.
  • 23.02.14, 16:11
    nasz dokładny adres:

    BAMBI
    ul.Królewiecka 14
    09-400 PŁOCK

    tel. do sklepu stacjonarnego i hurtowni (24) 23 11 505
    fax (24) 262 97 08
    tel. do sprzedaży wysyłkowej 517 493 028

    e-mail:
    sklep stacjonarny i hurtownia - bambi_plock@vp.pl, sklep@bambi-plock.pl
    sklep internetowy i sprzedaż wysyłkowa - sprzedaz@bambi-plock.pl
    sklep Allegro - allegro@bambi-plock.pl

    Godziny otwarcia:
    10:00 - 18:00 Poniedziałek - Piątek
    10:00 - 14:00 Sobota
  • Gość: renia IP: *.146.4.168.nat.umts.dynamic.eranet.pl 08.05.10, 13:10
    Nic ciekawego na temat sklepu Bambi nie można napisać,obsługa chamska i nie
    uprzejma twierdzą że u nich jest najtaniej co jest nie prawdą,bo ja kupiłam
    łóżeczko w Akpolu na podolach taniej i wolę tam robić zakupy,co prawda obsługę
    czasami trzeba zawołać ale w końcu to sklep samoobsługowy i można na spokojnie
    wszystko obejrzeć.Śmieszy mnie tylko Pani blondyna która co chwila odbiera
    telefon(komórkowy)więc chyba pracuje tam jako telefonistka,odebrała nawet
    telefon jak mnie obsługiwała a pózniej już nawet nie wróciła do mnie,za to Pani
    w ciemnych włosach bo tą pózniej poprosiłam jak zadzwonił do niej telefon
    przeprosiła mnie i od razu się rozłączyła i wróciła do obsługi mnie,a już
    myślałam że będę musiała zwrócić uwagę na temat obsługi ale na szczęście nie
    chociaż ta ekspedientka wiedziała jak się zachować.Natomiast ubranka czasami
    kupuję w Bobasku(odzież wierzchnią)bo tam wybór mają większy niestety dosyć
    drogo jak dla mnie.
  • Gość: byle nie tam IP: 185.9.127.* 04.02.14, 14:23
    kupujcie wszedzie tylko nie tam!!
  • Gość: Mama Krzysia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.14, 17:24
    Polecam warto u nich kupować
    Super sklep/hurtownia nigdzie nie mogłam znaleść mebli do dziecięcego pokoju w normalnych cenach. Poszłam najpierw do Agaty i już się pogodziłam z faktem że musze wziąśc na raty meble firmy Bagi i czekac 2 tygodnie na dostawę ale okazało się że w Bambi cały pokój z Klupsia wyposażyłam od ręki za 1700zł a za 30zł przywieżli mi do domu tego samego dnia. WOW !!!
  • Gość: Mama IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.04.10, 14:46
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: joanna IP: *.034.c83.petrotel.pl 14.04.10, 13:23
    Potwierdzam wzystko , co wyżej napisane.Taka obsługa odstrasa
    klienta.Kiedyś chciłam kupić spacerówkę, była uszkodzona i zapytałam
    czy dostane rabat dostałam ale 7 zł.Śmieszne.A Panie chodzą krok w
    krok za tobą i nawet nie można się dobrze rozejrzeć.Nie chodzę już
    tam.wolę do BOBASK, pomimo że drozej.
  • Gość: Mona IP: *.xdsl.centertel.pl 16.04.10, 12:50
    Zgadzam się z powyższymi opiniami!!!

    Co do Bobaska, to cenowo zaczynają się robić konkurencyjni, no i
    przy droższych zakupach można dostać rabat... Kupowałam ostatnio
    spacerówkę, cena w Bambi 419 zł (o rabacie zapomnij), w Bobasku po
    rabacie zapłaciłam 372 zł... Dla mnie to olbrzymia różnica...
  • Gość: Anna IP: *.187.c86.petrotel.pl 16.04.10, 21:12
    Obsługa w tym sklepie jest maksymalnie nachalna i upierdliwa, nic
    nie można spokojnie obejrzeć. Jak z mężem chcielismy wybrać pościel
    i rozmawialiśmy między sobą to pani stała za uszami i nasłuchiwała!
    Jeśli chodzi o ceny to np. na wózku zaoszczędziliśmy ok 200 zł więc
    sporo, ale inne rzeczy podobne ceny jak w innych skłepach - wcale
    nie mają tak tanio. O rabacie faktycznie zapomnij. Generalnie jeśli
    jesteś bardzo asertywna to polecam ten sklep.
  • Gość: do mamuski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.10, 22:53
    mamuska, ja tam byłam jakis rok temu po spacerówkę. Sklep był jeszcze w Taygerze. Pani zachowała się tak samo i nawet użyła tych samych słów, że o wózku to my niedawno rozmawiałyśmy. Zdziwiłam sie i wyszłam. Nie robię tam zakupów bo przy każdych moich zakupach panie chodzą za mną jak "smród po gaciach"
  • Gość: mama1 IP: *.plock.mm.pl 18.04.10, 00:54
    Ja też nie uważam obsługujących za super przydatnych ale oglądam
    różne rzeczy, jak chce za mną łazić to niech łazi. Osobiście wolę
    bobaska tym bardziej, że po rozeznaniu się w cenach w Płocku zawsze
    w bobasku dostaję rabat. Kupiłam tam wózek, łóżeczko, pościel i dwa
    foteliki, taniej niż w akpolu i bambi. Teraz przymierzam się do
    krzesełka do karmienia.
  • Gość: komandos IP: *.plock.mm.pl 08.07.10, 03:55
    do pań sprzedawców ja nic niemam muszą robić to co im nakazuje pani BOSS!gdzie od 100złotych odjąć 2złote musi to sobie obliczyć na kalkulatorku żeby się nie pomyliła ponoć ma jakieś wyksztłcenie ? gdzie nie potrafi odróżnić mortadeli od szynki ! za często przebywa u kosmetyczki i fryzjera ma jakiś kompleks ? wspułczuje tym sprzedawcom co tam tyrają za tyś.komu rosną płace? nie pracownikom !
  • Gość: mama płock IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.11.13, 10:00
    Popieram opinie większosci mam.Obsługa tym bardziej jeśli widzi, ze to pierwsze dziecko i rodzice nie są zorientowani do konca w temacie wyprawki, wciskają wszystko aby wydusić pieniądz. Ekspedientki chodzą za tobą jak cień nie dadzą obejrzeć, zastanowić sie. A pani w blond peruce jest arogancka, przemądrzała i i nie szanuje klienta a o rabacie można zapomnieć, zwrotów tez nie ma. Odradzam ten sklep, niestety leżałam w szpitalu i mąż kupował wyprawkę, osobiście byłam dwa razy i się zawiodłam.
  • Gość: mama płock IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.11.13, 10:59
    Popieram opinie większosci mam.Obsługa tym bardziej jest nachalna jeśli widzi, ze to pierwsze dziecko i rodzice nie są zorientowani do konca w temacie wyprawki, wciskają wszystko aby wydusić pieniądz. Ekspedientki chodzą za tobą jak cień nie dadzą obejrzeć, zastanowić sie. A pani w blond peruce jest arogancka, przemądrzała i i nie szanuje klienta a o rabacie można zapomnieć, zwrotów tez nie ma. Odradzam ten sklep, niestety leżałam w szpitalu i mąż kupował wyprawkę, osobiście byłam dwa razy i się zawiodłam.
  • Gość: mamcia IP: *.xdsl.centertel.pl 22.04.10, 22:24
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: anty bambi IP: *.015.c72.petrotel.pl 29.04.10, 13:02
    Mnie też obsługa tego sklepu zraziła na tyle, że omijam ich szerokim łukiem.
    Nachalni, przemądrzali i wszystko wiedzący, a nie rozpoznają modeli wózków
    znanych marek. I co mnie bardzo zniesmaczyło - wielokrotnie do mnie czy do
    innych klientów powtarzali jak mantrę "u nas taniej niż w bobasku" - ŻENADA!!!!!
  • Gość: Mama IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.04.10, 14:38
    Witam jako autorka postu dziękuję Wszystkim za wypowiedzi.
    Chciałam poznać Wasze opinie na temat sklepu Bambi. Podzielę się teraz z Wami moją opinią.
    Ekspedientki natrętne i nachalne. Nie wiedzą co sprzedają, a udają jakby wszystkie rozumy pozjadały. Odnoszą się źle do klientów - negatywnie komentując ich zakupy u konkurencji. Właścicielka informacjami wprowadza klientów w błąd- wychwalając, że ma najtańszy towar (nieprawda). Osobiście czuję dyskomfort będąc w tym sklepie. Postawa ekspedientek sprawia, że czuję wyrzuty sumienia, że za mało u nich kupuję. Idę do Bambiego tylko wtedy kiedy muszę. Nie lubię robić zakupów w sklepie, w którym źle się czuję i dlatego omijam ich jak mogę. Do tego personel śmierdzi potem, ludzie myjcie się to nie boli.
    Zniesmaczona klientka
  • Gość: alicja IP: *.147.c95.petrotel.pl 29.04.10, 22:12
    To prawda, obsługa wprowadza klientów w błąd - wychwalając, że ma
    najtańszy towar . Ja kupuję od jakiegoś czasu w Bobasie, zawsze mogę
    liczyć na rabat,a i obsługa jest tam przemiła. Tam dziewczyny
    doradzają a nie wciskają na siłę towar.
  • Gość: gość IP: *.191.c88.petrotel.pl 29.04.10, 22:59
    tak ja napisała autorka postu wychodząc z tego sklepu moje odczucie jest takie
    że mało kupiłam ja zanim zrobie zakupy lubie popatrzeć porównać ceny ale tam się
    nie da a jak miała problem z fotelikiem kupionym tam i chciałam prosić o pomoc
    to jedna z pań była bardzo nie uprzejma zdziwiona jak w ogóle mogę o coś pytać
    mam wrażenie że traktują klienta w ten sposób by sprzedać towar i dupy nie
    zawracac nie było mnie tam rok i prędko sie tam nie wybiore chyba że nie będe
    miała wyjścia zapomniałbym dodać zdarza się często że nie dają paragonu.
  • Gość: ewa IP: *.centertel.pl 12.08.10, 13:44
    Słuchajcie dziewczyny pracowałam w sklepie Bambi rok niestety tylko
    tyle tam wytrzymałam. Nie da się tam pracować, szefowa wymaga nie
    wiadomo czego a o niczym nie ma zielonego pojęcia. Ona dziewczynom
    karze wciskać towar, wychwalać, aby był jak największy utarg. W
    przeciwnym razie zjedzie z pensji. I gdzie jest sprawiedliwość?
  • Gość: do ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.11, 14:22
    ja tez pracowałam w handlu i powiem ci ze wszędzie jest to samo czyli wciskanie kitu aby jak najwiecej sprzedac a szczególnie się zachwala to co najmniej schodzi taka jest niestety prawda
  • Gość: ja IP: *.153.c69.petrotel.pl 08.07.10, 11:04
    to prawda widać że sprzedawczynie zachowują się tak jakby czuły oddech szefowej
    na plecach jedna pani już wymieniła pracę na lepszy model i sprzedaje zabawki
    dziecięce nikogo tam na siłe nie trzymają!
  • Gość: mamasynka IP: *.061.c94.petrotel.pl 09.07.10, 23:00
    Ja również zrobiłam kiedyś zkupy w tym sklepie. Konkretnie kupiłam synkowi komplecik: body, kaftanik i śpioszki. Kupiłam rozmiar 68, w domku po przymiarce okazało się, że komplet jest za duży, postanowiłam wymienić na rozm 62. Jakież było moje zdziwienie kiedy powiedziano mi, że jest to niemożliwe... z powodu tego, że było rozpakowane i wg pań i szefowej używane. Na komplecie, właściwie na każdej z tych rzeczy były papierowe metki, których specjalnie przy przymierzaniu nie odrywałam, pozatym zakupu dokonałam ok 18 przed zamknięciem a poszłam wymienić o 10 rano następnego dnia.... Yiaaa... gorzko się rozczarowałam... mogłam ich okłamać, że nie było wyjmowane i przymierzane i sądzę, że uwierzyliby bo było wszystko złożone i zapakowane jak oryginał. I nawet mi powiedzieli, że gdybym się nie przyznała, że było przymierzane to by mi wymienili... !! I jak tu być uczciwym?? BAMBI to nieprzyjazny i drogi sklep!
  • Gość: babeczka81 IP: *.plock.mm.pl 10.07.10, 11:17
    Gość portalu: mamasynka napisał(a):

    > i wg pań i szefowej używane.
    mogłam ich okłamać, że nie było wyjmowane i przymierzane i sądzę, że uwierzyliby bo był


    Jakie to typowe! A prawda jest taka, że ubranie było zabrudzone. Ogarnij się.
  • Gość: mamasynka IP: *.061.c94.petrotel.pl 09.07.10, 23:02
    Jeszcze jedno: dorosły kupując ciuchy ma prawo je przymierzyć?? dlaczego dziecku już nie wolno??
  • Gość: ma IP: *.adsl.inetia.pl 10.07.10, 11:35
    ten sklep jest drogi, wmawiają ludziom że są hurtownią i dlatego nie dają
    rabatów śmieszne:)na wózkach jest spora różnica w cenie i nie tylko.Kupując ten
    sam wózek w BOBASKU można mieć go taniej o jakieś 100zł.W AKPOLU dają rabat, w
    BOBASKU a tam jest wielki problem. Drożyzna nie polecam!
  • Gość: potencjalny klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.10, 19:42
    Drogie Mamy!
    Dzisiaj przygotowałam sobie listę potrzebnych rzeczy dla Maluszka. Żyjemy w
    kraju, gdzie klient ma prawo wybrać najtańszą, najbardziej korzystną ofertę.
    Najpierw spisałam sobie ceny z allegro, potem wybrałam się do trzech miejsc w
    Płocku- Smyk, Bobasek, Bambi. W Smyku bez problemu zapełniłam swoją listę cen
    interesujących mnie artykułów. W Bobasku spisałam ceny z pomocą pani- bardzo
    miłej, która podyktowała mi niektóre z nich, kupiłam za 5 złotych 2 pary "łapek
    niedrapek" i jeszcze dostałam smoka dla Malucha gratis! Został mi ostatni punkt
    wyprawy- Bambi. Weszłam i rozglądałam się za towarami. Po chwili pani
    sprzedająca w tym sklepie zwróciła mi uwagę- cytuję:
    "radzę schować tą karteczkę, bo może zrobić się NIEPRZYJEMNIE..."
    aż mnie zatkało!!! Zapytałam dlaczego? Pani odpowiedziała, że u nich nie wolno
    spisywać cen, bo mogę działać dla konkurencji. NO MASAKRA!!! Łażę z brzuchem
    kilometr przed sobą, więc chyba nietrudno domyślić się, że potrzebuję zakupów
    dla dziecka. Oburzona odwróciłam się i stwierdziłam, że już mnie tam nie
    zobaczą. Poza tym może panie same powinny przejść się "po konkurecji", żeby
    zobaczyć, jak się traktuje klienta i żeby jednak spuścić z tonu i z cen, bo te-
    wcale nie są atrakcyjne.
    Jednym zdaniem- NIE POLECAM tego sklepu. Wrażenie ogromnie NEGATYWNE.
  • Gość: Mona IP: *.xdsl.centertel.pl 30.07.10, 22:00
    Nie jestem zdziwiona... Prawdą jest, że w innych sklepach często
    ceny "wytawione" są droższe niż w Bambi, ale po rabacie okazuje się,
    że jest sporo taniej... Wówczas "drogi" bobasek okazuje się wiele
    tańszy niż Bambi... Sprawdzone x 4 :-)
  • Gość: klientka IP: *.032.c70.petrotel.pl 10.02.11, 10:35
    Witam,
    ja również zrobiłam wyprawkę dla swojego maluszka w tym sklepie za 4 tysiące złotych gdy sprawdziłam wszystkie rzeczy okazało się że jedno z nich nie chce działać więc mąż poszedł chcąc zamienić na droższe gdyż to nie było popsute a pani stwierdziła że ona tego nie wymieni gdyż ją to nie obchodzi a wydaje się że sklep jest dla klienta a nie odwrotnie jestem oburzona tym więc nie polecam tego sklepu gdyż jak przychodzi co do czego to oni umywają ręce i trzeba było nie kupować ja stwierdzam że wolę iść teraz zapłacić drożej do innego sklepu niż dorabiać tych państwa wstyd z głębi serca nie polecam tego sklepu pozdrawiam.
  • Gość: klient IP: *.147.170.132.nat.umts.dynamic.eranet.pl 10.02.11, 14:43
    Potwierdzam. Jak się kupuje to pani właścicielka jest bardzo miła i słodka natomiast jak przychodzi do zwrotu na gwarancji to nawet wtedy są problemy. Również wolę teraz zapłacić trochę drożej a mieć w razie czego wymianę bez problemu. Dodam, że właściwie z każdym zakupem był jakiś problem. Wózek - odchodziła farba (a nie był to najtańszy wybór - taco warrior), parasolka do wózka - zepsuty mechanizm do przytwierdzania, podgrzewacz tommeetippe - po 2 tyg urzytkowania zepsuty termostat
  • Gość: ja IP: *.193.c67.petrotel.pl 10.02.11, 17:55
    zrobiłam tylko raz zakupy dla dziecka całą wyprawkę właścicielka słodka i sprzedawczynie jakby mogły toby boby z d...y zjadły a jak jest problem z czymkolwiek to rączki umywają koleżance nie dali paragonu co częśto im się zdarza a jak przyszło do reklamacji to nie było pana mnie tam już nie zobaczą.
  • Gość: aaa IP: *.104.c69.petrotel.pl 17.02.11, 16:52
    Ja też przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Kupiłam tam kojec, w domu okazało się, że był uszkodzony. Ponieważ nie użytkowaliśmy go, chcieliśmy wymienić na inny, sprawny. Obsługa twierdziła, że nie ma takiej możliwości, że muszą towar odesłać do producenta. Cała z tym kołomyja była. Po dwóch tygodniach, ponieważ nie było odpowiedzi co z towarem, pojechaliśmy do sklepu. Kojec już był, podobno nowy. Po rozłożeniu w sklepie, okazało się, że to ten sam. Podejrzewam, że oni w ogóle nie wysłali go do producenta. Wcale bym się nie zdziwiła, gdyby próbowali go sprzedać kolejnemu klientowi. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów.
  • Gość: Anakonda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.02.11, 08:58
    Byłam tam kilka dni temu. Sprzedawczyni przyszła i grzecznie zapytała w czym może pomóc, podziękowałam, że nie potrzebuję. Nie poszła sobie, tylko łaziła za mną jak ten cień.
  • Gość: necia5 IP: 46.186.24.* 17.02.11, 09:14
    Gość portalu: Anakonda napisał(a):

    > Nie poszła sobie, tylko łaziła za m
    > ną jak ten cień.

    nie dziwię się jej. piszesz chamsko na forum to pewnie wyglądasz nieciekawie...
    dobrze że pilnowała ciebie, żebyś czegoś nie zwinęła :D
  • Gość: Anakonda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.02.11, 08:39
    Chamstwem jest ocenianie czyjegoś wyglądu. Uświadomię Cię, że nie wyglądam nieciekawie i nie jestem złodziejką. Nie oceniaj ludzi po swoim wyglądzie i sposobie zachowania w sklepie.
  • 18.02.11, 10:19
    Dziewczyny skąd w was tyle nienawiści i agresji? Można się za głowę złapać co się na tym forum dzieje. co do tego sklepu zgadzam się z przedmówczyniami. Byłam tam pierwszy raz i pewnie ostatni. Obsługa rzeczywiście dość nachalna. Spytałam tylko gdzie mogę znaleźć jedną rzecz, owszem ekspedientka pokazała, ale stała za naszymi plecami, nawet nie mogliśmy z mężem spokojnie podyskutować na temat koloru czy ceny. Nie czułam się tam dobrze, więc nie polecam.
  • Gość: Kasia IP: *.class147.petrotel.pl 18.02.11, 11:21
    Niestety w tym sklepie maja najwiekszy wybór wózków i chyba sie tam wybiorę ponownie, a z pierwszej wizyty w sklepie tez mam negatywne wrażenie.
  • Gość: Anakonda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.02.11, 12:18
    Najdroższych. Zapytaj o szczegóły a porazi Cię brak podstawowej wiedzy na temat wózków ekspedientek. Szukałam wózka dla dziecka ponad 2 lata temu, miałam i mam bzika na tym punkcie, więc dużo o nich wiedziałam. ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ SPRZEDAWCZYNIE!!!!!!
  • Gość: mama08 IP: *.play-internet.pl 16.04.11, 15:01
    w Bambi pracuje znajoma, tam podobno jest taka szefowa że każe wciskać klientom wszystko co popadnie. Jeżeli ktoś wychodzi od nich bez zakupu a szefowa to widzi to Panie sprzedające dostają wykład odrazu czemu nic nie sprzedały, więc te dziewczyny muszą byc takie upierdliwe - szef płaci, szef wymaga.
    Też kupowałam tam swojemu dziecku różne rzeczy - beznadzieja nic nie można obejrzeć i porozmawiać miedzy sobą przed podjęciem dec, tylko stoi Pani i czeka nie wiadomo na co, jakby chciała powiedzieć "Kupujesz albo do widzenia!"
  • Gość: rokicia IP: *.plock.mm.pl 18.02.11, 15:47
    babeczka77 napisała:

    > Nie czułam się tam dobrze, więc nie polecam.

    Mocny argument, w stylu: nie zdałam do liceum, to polecam zawodówkę ...
  • 18.02.11, 22:08
    Ja zakupiłam tam prawie całą wyprawkę. Mówię prawie, bo nie dałam sobie wcisnąć rzeczy zbędnych dla mnie, a niezbędnych dla sprzedawczyń.

    Sprzedawczynie krok w krok łaziły za mną, że nie można było się zastanowić co mi się przyda, a co nie, co jest za drogie, a co brzydkie. To było naprawdę męczące.

    Jednak moment, który doprowadził mnie do szału, to była odpowiedź właścicieli na moją reklamację łóżeczka. Po kilku dniach od zakupu postanowiliśmy je obejrzeć, gdyż do narodzin było jeszcze trochę czasu i woleliśmy mieć pewność, że towar nie posiada żadnych wad. Gdy okazało się, że łóżeczko ma poodpryskiwane szczebelki, które wyglądały, jakby służyło już jakiemuś dziecku, właściciele stwierdzili, że czego ja wymagam, to jest łóżeczko za 200zł, a nie za 2000zł!!!!! A ja kupując towar, nieważne za ile, oczekuję w 100% sprawnego!
  • Gość: GazetaF IP: *.105.c81.petrotel.pl 15.04.11, 15:16
    Popieram wszystkie komentarze. To jest poprostu chamstwo, właścicielka chcę zgarniać jak najwięcej kasy. Miła przed kupnem, ale jak przychodzi jakiś problem, to rozmawia już zupełnie inaczej. Zwykła sz...a !
  • Gość: ona 25 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.11, 09:07
    Dziewczyny za kilka dni wybieram się właśnie po wyprawkę dla swojej dzidzi , czytając Wasze komentarze zniechęciłam się do tego Bambi a szczerze mówiąc właśnie tam miałam zrobić zakupy, taka wyprawka , jej zakup ma być dla nas przyjemnością , chyba każdej z nas sprawia to przyjemność :) a gdzie tu o przyjemność jak piszecie że te kobiety nie odstepuja na chwile....
    napiszcie mi gdzie znajduję się ten Akpol ? czy są tam wózki?
  • Gość: Kasia IP: *.plock.mm.pl 16.04.11, 09:57
    Akpol znajduje sie na podolszycach w panoramie, niestety w bambi maja najwiekszy wybór wózków i tam właśnie kupiłam wózek dla swojego maluszka, resztę wyprawki w Bobasie gdzie można bez skrępowania godzinami przeglądać towar i nikt za Toba nie biega i co dwie minuty nie pyta w czym pomóc. W Akpolu też można swobodnie oglądać towar.
  • Gość: mama IP: *.class100.petrotel.pl 16.04.11, 16:05
    My wyprawkę kupiliśmy w Akpolu, zakupy były duże i przyjemne, nikt za nami nie biegał na każde nasze pytanie była fachowa odpowiedź, dostaliśmy kartę rabatową na każde inne zakupy.
    Kupowaliśmy tam czujnik oddechu, który za szwankował po pół roku ale bez problemu został wymieniony na nowy.
    Polecam ten sklep.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.04.11, 23:57
    koleżanko Bambi to najlepiej zaopatrzony i najtańszy sklep w Płocku
    sama tam kupowałam miesiąc temu dokładnie porównywałam ceny i oferty
    obsługa jest na najwyższym poziomie doradzą pokażą co i jak i załatwią wszystko czego chcesz
    połowa wpisów tutaj jest pewnie wynikiem działań ich konkurencji
  • Gość: gość IP: *.181.84.183.nat.umts.dynamic.eranet.pl 18.04.11, 08:40
    to chyba ten ostatni wpis jest umieszczony przez samą włąścicielkę. Ja również (niestety) kupiłam cała wyprawkę dla noworodka w tym sklepie bo taniej. Były to moje ostanie zakupy w tym sklepie ogromne problemy z reklamacją, czego w innych sklepach nie doświadczyłam. W Bobasie przy zakupie kolejnego kąpletu ubranek dostałam rabat, podobnie w Akpolu czyli przy takich większych zakupach na to samo wychodzi a obsługa dużo milsza, nie tak nachalna jak w Bambi i żadnego problemu z wymianą czy reklamacją
  • Gość: gość IP: *.181.84.183.nat.umts.dynamic.eranet.pl 18.04.11, 08:41
    Owszem mają bardzo duży wybór np wózków ale w innych sklepach można zamówić i też nie ma problemu
  • Gość: akka IP: *.play-internet.pl 18.04.11, 08:47
    Jeżeli tyle osób pisze praktycznie to samo to cos w tym musi być... I to na pewno nie jest sprawka konkurencji.
    Ja sama przekonałam się jaka tam obsługa jest męcząca, ja lubię kiedy obsługa mi udziela informacji ale potem niech juz odejdzie bo ja sama chce się zastanowić nad zakupem, albo porozmawiać np z mężem... a tu stoi Pani i czeka nie wiadomo na co.... I to jest główny minus tego sklepu, ceny jak to ceny - jedne wyższe inne niższe niż w innych sklepach.
    a Tobie szefowa kazała napisać że tam jest tak cudownie??
  • Gość: Anakonda IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.04.11, 08:49
    Droga koleżanko w tym sklepie sprzedawczynie to cwane kłamczuchy. Najwyższy poziom oszustwa. Kupowałam śpiworek, dopytywałam czy to największy z dostępnej rozmiarówki. Tak, ależ oczywiście. Gówno prawda.
  • Gość: Anka1983 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.04.11, 12:25
    ciekawe że jak tylko pojawi się wpis w obronie Bambi zaraz pojawia się 5 nowych szkalujących ich. a osoba której się sklep podoba jest atakowana.
  • Gość: Kama IP: *.126.c71.petrotel.pl 27.04.11, 18:25
    dziewczyny to prawda że obsługa jest nachalna i zakupy wcale nie są przyjemnością ale się skusiłam bo wybór wózków mają i teraz żałuje bo nie chcą przyjąć reklamacji a wózek mam 4m-c już tam nigdy nic nie kupię a co do paragonu to niech się weźmie za nich US bo to celowe zagranie bo mi na wózek też nie dali tylko podbita gwarancję dobrze że płaciłam kartą więc mam dowód jakby co
  • Gość: MADZIA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.04.11, 11:37
    G..no prawda
    Tydzień temu składałam reklamację. wczoraj odebrałam wózeczek naprawiony i wypucowany przez producenta. wszystko odbyło się miło i profesjonalnie.
    Wymyślasz bzdury jak byś miała prawdziwą reklamację to bez problemu by ją załatwili
  • Gość: aldona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.11, 15:53
    ja też kupiłam wózek w piątek wróciłam do domu chciałam go sprawdzić i co sie okazało że kółka się rozchodzą same chamują nie chcą się skręcać .Więc we wtorek wziełam go odrazu z powrotem do nich na reklamacje wcześniej nie mogłam bo były święta i co szanowni właściciele zaczęli mi wciskać że wózek jest sprawny że to ja go prowadzić nie umiem i że oni nie mają podstaw do rekalamcji! Zrobiłam im awanturę na cały sklep i idę z tym do rzecznika praw konsumenta bo tego tak nie zostawie! Już tam więcej nie pójdę i odradzam ten sklep! Jedno wielkie chamstwo!!!
  • Gość: ag IP: *.satfilm.net.pl 08.05.11, 22:27
    Ja też NIE POLECAM NAJGORsZY SKlEP Z JAKIM SIĘ SPOTKAŁAM. POJECHAŁAM ZAREKLAMOWAĆ WÓZEK A WŁAŚCICIELE ZACZĘLI NA MNIE KRZYCZEĆ A NA KONIEC UKRADLI MI KARTE GWARANCYJNA Z PARAGONEM.
  • Gość: 3ememem IP: 80.48.4.* 24.05.11, 15:07
    Dziewczyny polecam szczerze Bobaska. Przerzuciłam się na niego i jestem bardzo zadowolona. Składałam już 3 reklamacje i nie było żadnych problemów. Z 2 rzeczami odbyło się na miejscu- raz dostałam gotówkę,raz wymienione na nowe. A 3 sprawa nieco droższa odesłane do producenta i po tygodniu nowy towar.
    Jak dla mnie rewelacja. Panie miłe, gratisy tez się znajdują dla klientów. Akpol też ok, choć ma mniejszy wybór.
    Omijajmy ten Bambi szerokim łukiem, oby zniknęli szybko z mapy naszego miasta.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.11, 17:32
    czyli mam rozumieć że towar z bobaska się często psuje i jest niskiej jakości ?
    to chyba lepiej kupić coś markowego w Bambi i nie łazić z reklamacjami jak ze sraczką
  • Gość: sjkfhdjkfsdh IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.11, 15:31
    Wam też nie chcieli dac paragonu?
  • Gość: gość IP: *.146.122.173.nat.umts.dynamic.eranet.pl 26.05.11, 09:28
    Wszystko może się zepsuć, nawet markowe. Kupiłam w Bambi wuzek TACO i zaczęła odchodzić farba i pokazywać się rdza jeszcze przed użytkowaniem - ogromny problem z gwarancją (na drugi dzień od kupienia), podgrzewacz tommeeTippe - po 2 mcach użytkowania - właściwie nie chcieli mi go przyjąć
  • Gość: 3EMEMEM IP: 80.48.4.* 27.05.11, 09:36
    Akurat to, że się coś zepsuje, to nie wina sklepu, tylko producenta. Kupiłam np. butelkę, która przecieka-wymienili na nową (to producent zawinił, nie sklep). Mówię zwyczajnie, że w tym sklepie nie robią problemu z reklamacją, w przeciwieństwie do Bambi, gdzie jakakolwiek reklamacja to od razu wielki rpoblem i dlaczego mam czelność im problem robic, bo oni tylko sprzedają kasę biorą i na tym ich rola się kończy.
  • Gość: 3ememem IP: 80.48.4.* 27.05.11, 09:41
    Gościu: a jesli towar z Bambi jest najcudowniejszy och ah, to rozumiem, że te panie same tam produkują te butelki, kolderki, wozki itp itd, ktore potem pakują w opakowania innych producentow dostępnych na rynku?? bo podobno nie psują się tak?? hahahah dobre
  • Gość: mama1983 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.05.11, 12:03
    myślę że chodzi o to że wiele się w Bambi zmieniło kiedyś jak miałam pierwsze dziecko (3 lata temu) to mieli słaby towar najwyżej ze średniej półki. Teraz ponownie jestem w ciąży i szczęka mi opadła jaki mają wybór. najlepsze marki największy wybór kolorów a ceny nadal najlepsze.
    jeżeli mają więcej reklamacji od innych to dlatego że więcej sprzedają . Procedura nie jest taka straszna. Reklamowałam fotelik maxi-cosi. Pani wypisała protokół, wręczyła mi kopie i po tygodniu zadzwoniła że jest do odbioru. Prawda nie dziękowała mi za złożenie reklamacji ale co się dziwić to zawsze dla niej dodatkowa robota. Coś mi się nie chce wierzyć że jak składasz reklamację w bobasku to Cię obsypują ciepłymi słowami i cieszą się z Twojego przybycia.
  • Gość: ag IP: *.satfilm.net.pl 28.05.11, 23:06
    kiedy ja przyjechałam do BAMBI z reklamacją wózka to właściciele zaczęli na mnie krzyczeć, obrażać no i sami zdecydowali, że nie przyjmą mojej reklamacji a ponadto nie oddali karty gwarancyjnej ani paragonu. Moim zdaniem TO NAJGORSZY SKLEP NIE TYLKO W PŁOCKU ALE I OKOLICACH. NIE POLECAM!!!!!!!!!
  • Gość: ww IP: *.satfilm.net.pl 28.05.11, 23:08
    ZGADZAM SIĘ OMIJAJMY SKLEP BAMBI WIELKIM ŁUKIEM.
  • Gość: zwykły kilent IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.05.11, 21:53
    wszystko byle by coś złego o bambi powiedzieć i podbić wątek. Widzę że jak konkurencja nie może już walczyć jakością obsługi, dostępnością towaru i cenami to chodziarz poopowiada bajeczki o gorszej obsłudze reklamacji. prawdy nie zakłamiecie to najlepszy sklep w Płocku i będę tam kupowała cokolwiek byście nie wypisali
  • Gość: 3ememem IP: 80.48.4.* 29.05.11, 23:13
    A nie zauważyliście, że jedna i ta sama osoba, pod rożnymi nickami!!!, wypowiada się rewelacyjnie o Bambi! To pewnie szanowna natapirowana właścicielka lub któryś z pracowników! :D pozdrawiamy Państwa mimo wszystko :D
  • Gość: miś IP: *.class100.petrotel.pl 31.05.11, 21:48
    Jeśli tu piszą panie które tam pracują lub też natapirowana szefowa to namawiam na zmianę lokalu na większy lub zrobienie CZEGOŚ co umożliwi poruszanie się z wózkiem po sklepie. CIASNOTA skutecznie zniechęciła mnie do zakupów.
  • Gość: Majka IP: *.060.c71.petrotel.pl 04.06.11, 11:07
    Z ciekawości przeszłam się do tego sklepu w poszukiwaniu wózka no i powiem chyba wybór z tego co porównywałam mają największy (Akpol, Bobasek). Jeżeli chodzi o pracownice to owszem jeszcze chodzą za tobą jak za cieniem, ale w sumie ja byłam zadowolona bo pani opowiedziała mi prawie wszystko o wózkach i teraz wiem co wybiorę. Nadal podkreślają - chyba co drugie zdanie, że są najtańsi w Płocku (nie wiem nie porównywałam z innymi). Ale wózek raczej kupię u nich dla mojego dziecka.
  • Gość: Inka IP: *.138.c64.petrotel.pl 04.06.11, 12:33
    Dokładnie mam takie samo zdanie. Byłam w sklepie 2 tyg dzieki temu że "chodziła" za mną ekspedientka wiem więcej i wróce na pewno po wózek
  • Gość: LOLA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.06.11, 12:52
    Wszyscy moi znajomi mają takie zdanie i kupują w bambi. Wypowiadając się tutaj dobrze o tej firmie szybko można zostać zaatakowanym przez trole.
  • Gość: desmin IP: *.satfilm.net.pl 14.06.11, 21:13
    o pewnie kupicie tam wózek, Panie cienie teraz miło się uśmiechają a potem jak przyjdzie co do czego i wózek okaże się wadliwy i będziecie panie chciały go zareklamować. Właściciele potraktują Was jak nic nieznaczące osobniki wyzywając i tak reklamacji nie przyjmą. O kulturze po sprzedażowej w tym sklepie nie wspomnę. Brak słów. Nie polecam
  • Gość: Kama IP: *.120.c82.petrotel.pl 05.06.11, 21:43
    to jak z kupowaniem na allegro zawsze patrzysz na negatywy sprzedającego jeżeli ma ich dużo to poźniej możesz mieć tylko prenensje do siebie i tak jest z tym sklepem mnie też urzekło że mają duży wybór wózków a teraz nie chcą przyjąc go na gwarancję zła jestem bo nie trafiłam wcześniej na to forum
  • Gość: Kama IP: *.120.c82.petrotel.pl 05.06.11, 21:48
    Ha ha ha to lubie na tym forum
  • Gość: do kama od ElkI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.06.11, 22:17
    zapomniałaś zmienić login. To bardzo ważne przy czarnym PR.
    Bez tego pewnie Cię zwolnią z Bobaska. Pamiętaj jak kłamiesz to musi wyglądać wiarygodnie.
  • Gość: klient sklepu:-((( IP: *.083.c85.petrotel.pl 01.09.11, 21:18
    Niestety sklepu Bambi NIE POLECAM!!!. Nie pracuje w żadnym sklepie konkurencji, ale jestem zwyczajną mamą. Problem polega nawet nie w nachalności sprzedawczyń, ale w chamstwie i pospólstwie właścicieli łącznie z synkiem "mądralą". Do czasu płatności towar jest rewelacyjny, bardzo chwalony przez inne mamy, ale gdy przychodzi problem z reklamacją okazuje się że ten towar to bubel i radzę go szybko sprzedać w komisie. Nie wspominam o trwaniu reklamacji bo to ponad miesiąc, a po odbiorze niestety ta sam usterka i reklamacja ponowna. Oraz uśmiechnięta twarz "no wózeczek ma ponad rok, więc czego oczekiwać, żeby był sprawny jak nowy?"- (dodam że zakupiłam wózek gondola+ spacerówka dla dziecka do ok. 3 roku życia a używałam 13 m-cy). Bezczelność do kwadratu!!! Więc kupujcie jak macie kasę na drugi wózek, ponieważ ja musiałam tak zrobić. I oczywiście wielka łacha jak się chcesz człowieku dowiedzieć co z reklamacją!!! Zalecam rozwagę:-) Nie wspominam o tonie w jaki sposób była załatwiana reklamacja, nie oczekuję uśmiechów, ani klepania po ramieniu, ale załatwienia sprawy w sposób kulturalny i na poziomie czego właścicielom niestety brak!
  • Gość: :( IP: *.satfilm.net.pl 04.10.11, 21:24
    Zgadzam się właściciele tego sklepu nie wiedzą co to znaczy kultura. Najpierw uśmieszki, słodko pierdzące och ach a potem jak przychodzi co do reklamacji to lepiej nie pytać (zero szacunku dla klienta). NIE POLECAM TEGO SKLEPU i radze omijać z daleka.
  • Gość: Gościówa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.17, 01:01
    Znowu pan właściciel napisał, wszystkie broniące tego sklepu posty pisze sam. Robi dokładnie te same błędy ortograficzne, co w wymianie maili po zakupach w Allegro. Np. "chociarz" (tu jako "chodziarz"). Straszny sklep, straszny Konradek - właściciel. Naciągacz i olewacz.
  • 06.06.11, 10:18
    Ponieważ mam wrażenie, iż ten wątek stał się polem bitwy pomiędzy osobami, które w jakiś sposób są związane z komentowanymi tutaj sklepami, pozwoliłam sobie napisać o moich odczuciach w temacie.

    Myślę, że prawda jak zwykle leży gdzieś po środku.

    Jeśli chodzi o Bambiego. Pierwsza wizyta - kiedy jeszcze mieli siedzibę w Tygerze (czy jakkolwiek się to pisze) - Pani, która mnie dopadła między regałami i wózkami bardzo nachalna, namawiała mnie na jeden konkretny wózek, kiedy zapytałam o inny stwierdziła, że nie mają w ofercie ponieważ są kiepskie. Na pytanie dlaczego, nie potrafiła już odpowiedzieć..
    Przy drugiej wizycie, już po przeprowadzce, kiedy szukałam fotelika Pani była mniej nachalna, chociaż wciskała mi oczywiście produkt najtańszy, już nie pamiętam jakiej marki.. coneco (?), kiedy ja szukałam czegoś z isofixem. Burknęła tylko, że takich nie mają :)

    Oczywiście nie jest tak, że nic w Bambim nie kupiłam, zdarzył się taki dzień, kiedy mieli sporo klientów, Panie Sprzedawczynie zajęły się innymi klientkami a ja w spokoju mogłam wybrać jakieś pościele, czy inne kocyki dla mojej małej :)

    Kupując wózek i fotelik porównywałam ceny w Bobasku, Bambim i Akpolu, cena za wózek okazała się najniższa w Akpolu, nawet od ceny po rabacie proponowanej mi w Bambim. Cenę fotelika porównywałam z Bobaskiem i tutaj różnica była znacząca na korzyść Akpolu.

    Uogólniając porównując ceny pomiędzy tymi trzema sklepami to Bobasek jest zdecydowanie najdroższy a i rabaty mogą zaproponować niewielkie. Asortyment największy ma Bambi, natomiast cenowo Bambi i Akpol są porównywalne, przy czym w Akpolu dużo rzeczy można zwyczajnie zamówić.

    Jeśli chodzi o obsługę klienta to zależy co komu odpowiada. Jeśli ktoś potrzebuje być "dopieszczony" przez Sprzedawcę, któremu się za przeproszeniem buzia nie zamyka i chodzi za klientem jak cień, to odnajdzie się w Bambim, jeżeli natomiast potrzebuje konkretnej informacji, ale tylko kiedy o to poprosi to lepszy będzie Bambi czy Akpol.

    Co do reklamacji to nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ ani w żadnym z tych sklepów nic nie reklamowałam.



  • Gość: groma IP: *.ip.jarsat.pl 23.07.11, 21:25
    nie znam Bambi, ale znam akpol (teraz chyba akpol baby) i jestem naprawde zadowolona. nawet jak nie mają czegos na stanie to można zamowic, a ceny sa najlepsze w plocku. Bez zbednego biegania po roznych sklepach, zrobilam w jednym miejscu cala wyprawke. A same wiecie z wielkim brzuchem to nie tak łatwo.
  • Gość: niezłe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.11, 12:51
    nie znasz największego sklepu a znasz najmniejszy ?
    czyli teraz Panie z Akpolu podbijają wątek chcąc się zareklamować kosztem Bambi
    dajcie już spokój i tak już u was kupuję ( w Akpolu ) mam bilżej .
  • Gość: mama IP: *.class99.petrotel.pl 24.07.11, 22:03
    sklep Bambi jest ok ale panie w nim pracujące są BEZNADZIEJNIE NACHALNE! I właśnie przez to odpychają od tego sklepu!
  • Gość: iza IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.09.11, 07:19
    5 lat temu jak urodziłam to wybrałam sie do tego sklepu i skompletowałam cała wyprawke za naprawde niska cene....jak dla mnie jest super pani znaja sie na poszczegolnych przedmiotach maja bardzo dobra wiedze na ich temat..a ze sa nachalne to z jednej strony plus bo wiesz ze ktos sie toba interesuje...natomiast nie lubie chodzic do bobaska na tysiaclecia bo tam panie w niczym mi jeszcze nie pomogły...zawsze tam chodziłam po konkretna rzecz płaciłam i wychodziłam!
  • Gość: loki IP: *.class144.petrotel.pl 07.09.11, 08:45
    Panie z Bambi znowu podbiły temacik , bardzo ładną reklamą :) Pewnie sprzedaż spada bo konkurencja nie śpi i ceny ma niższe.
    Dla kupujących uwaga - zwracajcie uwagę na producenta - w Bambi kupicie tanie rzeczy bo u konkurencji produkty w tym poziomie cenowym nie jest oferowany ze względu na słabą jakość.
  • Gość: do loki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.09.11, 16:19
    Kochanie które ceny i jaki towar podaj konkretnie to ja sobie porównam w Bambi Akpolu bobasku i w internecie i sprawdzę
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.11, 17:43
    myślę że pomyliłaś sklepy. Bambi to ten na Królewieckiej gdzie mają największy wybór i najlepsze marki. a niższą jakość oferuje sklep Bobasek na Tysiąclecia. Sama nie wiem dlaczego tak podobnie się nazywają.
    Mimo to masz trochę racji należy porównywać nie tylko ceny ale i producentów aby się nie naciąć.
  • 22.12.11, 01:13
    Pod zdecydowaną większością wpisów podpisuję się obiema rękami. :)
    W bambi jest nachalnie i nieprofesjonalnie.
    Co do konkurencyjności cen to jest przereklamowana. Np.butelkę avent w bobasku kupiłam około 3 zł taniej w zeszłym roku. Jeśli chodzi o wózki to mają ich napchane na maksa, a tak naprawdę wybór średni. na co komu ten sam model w dwudziestu kolorach? Pani za kasą, chyba ta wyżej opisana jako boss - masakra. Powinna sprzedawać śliwki na straganie, a nie artykuły dziecięce. Zwykła prostaczka.
    Kiedys będąc w tym sklepie z siostrą i oglądając wózki na głos wyraziłam opinię, że na milion wózków nie ma żadnego naprawdę znanego typu maxi cosi czy quinny. Skutecznie nachalne muchy odstraszyłam, już się nie narzucały. ;)

    Polecam akpol i bobaska o tysiąckroć, a od bambi radzę trzymać się z dala.
  • Gość: mama1982 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.12.11, 10:37
    mogła bym w to uwierzyć gdybym nie kupiła tam 7 miesięcy temu wózka mura4 maxi-cosi z fotelikiem. nudzi Ci się na święta po co wypisujesz kłamstwa na temat tego sklepu to i tak nie odstraszy klientów od zajrzenia tam. bezsens
  • Gość: Ja IP: *.dynamic.mm.pl 30.12.11, 22:27
    Po tym co przeczytałam tutaj na forum, jestem bardzo rozczarowana i pełna obaw. Kupiłam w Bambi wózek (jest tam dosyć duży wybór - to fakt) i mam nadzieję, że nie spotkają mnie takie nieprzyjemne sytuacje, jeśli zaistnieje konieczność reklamacji. Jestem zawiedziona obsługą w tym sklepie, w trosce o klienta nie powinno zniechęcać się go do zakupu towaru bądź oszukiwać co do jego ceny (cena u producenta dużo niższa niż tutaj i w dodatku z bogatszym wyposażeniem), skoro reklamują się najniższymi cenami na terenie Płocka to czemu jest na odwrót? Najbardziej zaskoczyło mnie to, że oszukują nas - biedne mamy, które i tak mają wiele wydatków związanych z narodzinami dzidzi i gdy starasz się im dać delikatnie do zrozumienia, że tak jest, to forma rozmowy zmienia się na "chamską odzywkę". Dziwi mnie, że nie istnieją dla nich takie formy przyciągania klientów jak karta stałego klienta po dokonaniu zakupów powyżej 1000 zł czy też jakieś gratisy dołączane do zakupów. Mam nadzieję, że zakup jakiego dokonałam jest dobry i nie będę musiała tam więcej wracać. Nie mam tutaj absolutnie żalu do pań ekspedientek, bo starają się być miłe, choć niepotrzebnie krążą nad ciężarną jak sępy :) Ale taka ich rola :) Jednak postawa właścicielki jest nie do przyjęcia, uważam że osoba na takim stanowisku powinna nabyć umiejętności rozmowy z klientem, a w moim przypadku okazała się impertynencka i grubiańska. Dokonałam zakupu tylko i wyłącznie ze względu na czas jaki dzieli mnie od porodu.
  • Gość: ania IP: *.146.97.184.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 31.12.11, 08:40
    kupilas wozek,ajuz sie martwisz na zapas.Sklep jest jak kazdy ,chce jak najwiecej sprzedac a chcecie zeby was w d... calowali i cos za darmo.
  • Gość: Ja IP: *.dynamic.mm.pl 01.01.12, 23:37
    Wiesz dla zyskania klienta czasem trzeba nawet i w d...e całować. Takie prawa rynku, widać że nie masz o tym zielonego pojęcia. Skąpstwem i chamstwem nic się nie osiągnie. Myślę, że wiele osób się ze mną zgodzi.
  • Gość: mama IP: *.30.59.101.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.04.12, 13:04
    Nie uznają gwarancji (właścicielka ozywiście) chociaz wiedza że sie należy!!! Kupiłam tam wózek głeboki,ściągał na jedną stronę ale z racji że mąż pracuje w delegacji a ja nie mialam jak dostac sie do tego sklepu bo mieszkam ok 20 km od Płocka dałam sobie spokój,następnie kupiłam tam spacerówkę-problem sie powtórzył wiec poszłam z nią na gwarancję po tygodniu od zakupu,pani właścicielka tak mąciła tak sprawdzała że stwierdziła że nic nie widzi - moze go wziac na gwarancje ale ja zaplace za koszty przesylki-to jest gwarancja???Nawet panie które obsługują sa przeciwko niej,bo gołym okiem w moim przypadku bylo widac ze wozek sciaga i tez tak powiedzialy ale nie odzywaja sie bo chca pracowac.MASAKRA nie polecam tam zakupow ŻADNYCH!!!
  • Gość: 3ememem IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 17.04.12, 14:08
    Proponuję oddać wózek na gwarancję mimo gadania o kosztach- to jest niezgodne z prawem!!! Dodatkowo przy oddawaniu wózka przyjść z 2 arkuszami pisma z wnioskiem o reklamację, jeden zachować, żeby mieć DOWÓD ODDANIA DO NAPRAWY!
    To gwarant - producent stwierdza, czy reklamacja zostanie przyznana, a nie pracownik sklepu.
  • Gość: Ja IP: *.dynamic.mm.pl 17.04.12, 16:04
    Dokładnie tak jak napisała osoba wyżej to niezgodne z prawem. Od kiedy za oddanie na gwarancje ponosi się jakiekolwiek koszta???!!! Ja nie wiem jak tak można postępować z klientami. Jak klient zapłaci to oczywiście ma się go serdecznie gdzieś, no bo przecież kasę zarobiła a jak coś się dzieje to umywa ręce. No ale tacy ludzie się kiedyś na swoim postępowaniu przejadą. Pamiętaj zawsze jest ktoś taki jak Rzecznik Praw Konsumenta.
  • Gość: mama IP: *.243.c78.petrotel.pl 20.04.12, 09:25
    Dziewczyny, tyle jest opinii negatywnych, więc po co robicie tam zakupy? Taniej? Co z tego jak z reklamacją jest problem! Ja wózek i wiele innych rzeczy kupiłam w Bobasku i nigdy niczego nie musiałam reklamować. Czasami zdarzyło się że wymieniałam jakieś ubranka na większe/mniejsze ale nigdy nie było z tym problemu. Kupując wózek, można było sprawdzić czy mieści się złożony w bagażniku, nikt za nami nie leciał nie patrzył na ręce! A w bobasku są rabaty i też wiele rzeczy wychodzi dużo taniej. Zresztą tak samo jest w sklepie dla dzieci, który jest w Panoramie. Tam niestety musieliśmy reklamować monitor oddechu ale nie było z tym żadnego problemu, w ciągu 3 dni dostaliśmy nowy.
    Zastanówcie się czy warto w tym bambi robić zakupy!? Ja w tym sklepie byłam raz i tak za mną łażono jak bym była złodziejką. Nie polecam tego sklepu!
  • 19.04.12, 19:08
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Najgorsza obsługa z jaką kiedykolwiek sie spotkałam!!! Jak kupujesz to sa uprzejmi ale jak idziesz z reklamacja to juz traktuja cie jak gów... !!! wydalam w tym sklepie ponad 1500zł, kupiłam wózek alu florino 3 w 1 z fotelikiem samochodowym i kilka innych produktów. Po 4miesiacach uzytkowania popsół sie stelaz od wózka - gondola nie dawala sie zalozyc. raklamacje przyjal mlody niekompetentny pan Konrad, ktory nie umial wypelnic poprawnie karty gwarancyjnej i uzywal niecenzuralnych słów.
    Tydzien temu stelaż od wózka znów sie posół (na 2tyg przed wygasnieciem gwarancji) Stelaż pękł na spawach i prawie odleciały przednie koła!!! Gdyby to sie stalo na srodku ruchliwej ulicy, to nawet nie chce myslec co by sie moglo stac!!!
    Oddalam wozek znow do naprawy ale traktowano mnie jak oblakaną wariatkę, która jest przewrazliwiona i trzeba ja jak najszybciej splawic. Starszy pan, który tam pracuje zaczał wrecz kpic ze mnie rzucajac kąśliwe uwagi. a chwile później zjawil sie pan Konrad, który choc nie ma swoich dzieci zaczyna zachowywac sie jak ekspert od wózkow, choc nie ma na ten temat pojęcia. na pytanie o zastepczy wozek na czas naprawy nieomal parsknąl mi smiechem w twarz twierdzac ze jak kupuje sie buty i sie popsuja to nie dostaje sie drugich w zastepstwie. ja na to ze jak zepsuje sie samochod to daja drugi a w koncu wózek kupuje sie jeden a butów ma sie zawsze kilka par... i tak od slowa do slowa az poirytowana wyszlam bo nie moglam sluchac dalej bzdur!
    Obiecano mi ze tydzien pozniej ktos ze sklepu bedzie u producenta i osobiscie dopilnuje naprawy. wiec dzis tydzien (pozniej) dzwonie do sklepu z zapytaniem czy juz wozek jest naprawiony i znowu zaczyna sie!!!
    Mezczyzna z ktorym rozmawialam przy oddawaniu wozka zaczyna wymijajaco odpowiadac na pytania, twierdzac ze wcale nie mowil ze wozek bedzie dzis i ze juz jest u producenta i jak mi go naprawia to bedzie. wiec zadzwonilam do producenta i okazalo sie, ze zostalam okłamana! Wózek do producenta nie dojechal choc minął tydzien od jego oddania i dalej zalega w magazynach sklepu bambi!
    Zadzwonilam wiec ponownie do sklepu zaby porozmawiac z ta sama osoba, z która rozmawialam przed chwila a która mnie okłamala. Telefon dlugo nie byl odbierany, a pozniej odezwal sie pan konrad bezczelnie klamiac ze rozmowa z osoba, z ktora rozmawialam nie jest mozliwa
    Wiadomo, ze naprawa moze trwac do 14dni, ale po co kłamac, ze wózek zostal wyslany skoro nie został!!
    Obsługa jest wulgarna, opliskliwa, niekompetentna i chamska, a do tego kłamia i traktuja klientow z reklamacjami jak zło konieczne. znam jeszcze 2 osoby poza mna które kupily w tym sklepie wózki i tez oddawaly je na reklamacje.
    Kiedy zwrociłam uwage ze wydalam na sam wózek ponad 1000zl i przy kupnie traktowano mnie normalnie a w trakcie reklamacji jak jakąś krnąbrna gó...are to straszy pan zdecydowanie zaprzeczyl ze wozek tyle kosztował!!! Ludzie przeciez mam na to dowód zakupu i wiem ile zaplacilam!!!
    Zero profesjonalizmu, totalna ignorancja i brak jakiegokolwiek szacunku dla klienta!!!
  • Gość: ggg IP: *.class103.petrotel.pl 21.04.12, 12:48
    jeśli w ciągu 14 dni nie masz informacji co dalej z naprawą masz prawo żądać zwrotu gotówki, (nie mogą odmówić) wiem co piszę gdyż sama pracuję w handlu i jeśli firma nie wyrobi się w terminie naprawy czyli te 14 dni a klient nie chce dłużej czekać musimy mu zwrócić pieniądze takie jest prawo konsumenta ale nie każdy o tym wie.
  • Gość: masakra IP: 185.9.127.* 04.02.14, 14:03
    Prostactwo i chamstwo do kwadratu. Pani siedząca przy kasie bezczelna i przemądrzała. Powiedziała mi że jestem niezdecydowana, no przepraszam bardzo jestem klientem i wymagam. Dla nich najlepiej szybko zostawić pieniadze i do widzenia. Swoim zachowaniem odstrasza klientów. Moja noga na pewno wiecej tam nie postanie..chociaz mialabym zapłacić wiecej to pojde do innego sklepu gdzie bede obsłużona z szacunkiem i uprzejmościa. Nie polecam NIKOMU!
  • Gość: bambi-totalne dno IP: 185.9.127.* 04.02.14, 14:08
    co to za sklep w ktorym klientowi nie przysluguje prawo zwrotu a nawet wymiany, co wiecej wymiany za dopłatą lub na inny kolor.. w dzisiejszych czasach powiedzenie "klient nasz pan" nie ma w tym sklepie racji bytu. w sklepie internetowym owszem mozna oddac towar w ciagu 10 dni ale w sklepie stacjonarnym absolutnie... no ludzie, śmieszne... Bede omijac ten sklep szerokim łukiem i wszystkim tak radzę. Po co stresować sie przez takich ludzi!
  • Gość: mamcia IP: *.245.c71.petrotel.pl 11.02.14, 10:54
    Panie się nie znają na towarze (nie potrafiły wskazać mi wózków ważących do 12 kilo, prawie stwierdziły że wcale takich nie ma), wciskają co mogą rodziłam córkę pod koniec sierpnia a one doradzały mi żebym kupiła gruby kombinezon na wyjście ze szpitala, po prostu porażka jakaś tylko żeby kasę zarobić na człowieku i nic więcej, a chodzenie za klientem krok w krok...- chyba nic mnie tak nie denerwuje, a jak to mówi powiedzenie nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.
  • Gość: Płocka mama IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.14, 10:42
    Najlepszy. Kupiłam u nich całą wyprawkę. Przemiła obsługa świetnie mi doradziła wybór maja ogromny mimo to ja chciałam inny wózek który widziałam w TV za 5000zł i go sobie wyśniłam "Orbit Baby" sprowadzili mi w 2 dni i to za 3999 zł na prawdę mają najniższe ceny. Polecam !!!
  • Gość: Marek IP: *.gdansk.vectranet.pl 15.09.14, 11:54
    nie polecam fatalna obsługa arogancja i zlew na klienta. Przesłałeś pieniądze to grzecznie czekaj na towar. Nie wysłali wózka bo nie mieli torby do kompletu, a wysyłają tylko komplety, oczywiście żadnej informacji że nie wyślą. Po czym za tydzień od zamówienia przychodzi połowa wózka bez spacerówki, bo jak nieuprzejma Pani w telemarketingu ( nie mylić z działem sprzedaży) powiedziała nie mieli na stanie więc nie wysłali?!?
  • 02.10.14, 12:45
    Witam

    Jak coś jest na specjalne zamówienie to trzeba na to poczekać.
    Dla klienta załatwimy niemal każdy nawet bardzo nietypowy wózek
    ale trzeba na niego poczekać czasem musimy go ściągnąć z Włoch,Holandii lub Hiszpanii
    to trwa wiele dni mimo że zwykle to przesyłki kurierskie
    Jak potrzeba czegoś od reki to mamy steki najlepszych i najpopularniejszych wózków na sklepie i 99% klientów może wyjść ze sklepu z wymarzonym wózkiem w 1 minutkę po zakupie.
    Chętnie też realizujemy zamówienie specjalne ale na nie trzeba czekać.


    serdecznie pozdrawiam

    Konrad Kwasiborski
    tel. 698 617 066
    e-mail: sklep@bambi-plock.pl
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.17, 01:15
    O, koszmarny Konradek!
    Znowu podajesz się za mamusie i lobbujesz swój sklep?
  • Gość: mama IP: *.play-internet.pl 17.09.14, 17:20
    Witam. Słyszałam o tym sklepie, ale tam nie byłam. Wyprawkę kupiłam w Happy Baby na Rembiela. Obsługa i ceny w porządku. Pozdrawiam przyszłe mamy.
  • 02.09.17, 00:13
    Ja jestem bardzo zadowolona z Bambii. W ciągu 20 minut miałam całą wyprawkę zaczynając od wózka który jest mega odporny na przewrotki w środku leżące maleństwo nosidełko które.się sprawdza profesjonalną obsługa uwielbiam tam taką Panią że za każdym razem jak mam jechać i kupić szczególnie użytkowe rzeczy bo ja lubię konkret a nie może to a możne tamto już się cieszę że ta Pani tam będzie.Jest super sprzedawcą i przeciął osobą za pierwszym razem mnie obslugiwala i.bardzo.byłam zadowolona a zawsze liczy się pierwsze wrażenie.I tam jeżdżę nie mam zamiaru zmieniać.Wszystko jest przejrzyste duże pomieszczenie i chce się tam wracać.Raz byłam w Bobasku.i nie przypadkowa mi ten sklep kupowałam coś w prezencie nie miałam jeszcze swojej pociechy i już tam nie wróciłam jak to dużo zależy od atmosfery panującej w danym miejscu.Bambii jest super.Życzę samych sukcesów i dużo klientów
  • 02.09.17, 00:28
    Ja jak.poszłam do.Bambii.to.Sama osobiście.poprosilam Panią o.pomoc człowiek żołtodziób to się nie zna. Pełen profesjonalizm a co do nosidełka mam kiedy fakt.faktem.w każdym nosidełka moje dziecko wygląda komicznie bo jest mała i nie wiem co by robić to do standardów jej brakuje.Pasy pasami ale jak dziecko.jest malutkie.to.Nie wiem co by robić.to nie będzie idealnie zabezpieczone.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.