Dodaj do ulubionych

dr. Florczak

15.10.07, 12:27
Czy ktoras z was chodzi albo chodzila do dr. Florczak, zapisalam sie
do niej na wizyte, prosze o opinie.
Edytor zaawansowany
  • mp1203 15.10.07, 13:33
    Bylam raz, pare lat temu, byla tak niedelikatna ...ze nigdy wiecej,
    pozdrawiam
  • aimmee 16.10.07, 15:24
    Niesympatyczna, niedelikatna. Na prośbę o zbadanie piersi (moja siostra wyczuła guzek) powiedziała: "po co, czasem lepiej nie wiedzieć..."
  • gosconly 17.10.07, 11:07
    To zalezy od jej humoru!czasem jest b.miła a czasem strach pytać o cokolwiek!
  • dorota7911 19.10.07, 15:46
    Jedna z najgorszych lekarzy ginekologów w Płocku. Odradzam
  • best.joanna 19.10.07, 16:07
    Moim pierwszym lekarzem ginekologiem była dr Florczak.Bardzo żle to wspominam!
    Wiecie jak mnie przywitała na wejściu? Zapłodniona czy juz wyskrobana? Wiec ja
    wystraszona odpowiedziałam: dziewica. Byłam u niej kilka razy ale
    zrezygnowałam.Bardzo niedelikatna. Więcej można sie dowiedzieć o chorobach od
    zwykłych ludzi niż od niej. Swoją pracę traktuje jak karę!Wszystkie młode
    wystraszone dziewczyny traktuje jak zwykłe puszczalskie. Nie polecam!Można się
    zrazić...
  • obroncaprawdy 13.12.07, 19:14
    do best.joanna i as.iak- mam wrazenie,ze nie piszecie o tej osobie,z
    ktora mialam PRZYJEMNOSC obcowac. DO as.iak-trudno mi wierzyc
    osobie,która nie potrafi poprawnie uzywac jezyka polskiego,a do tego
    wspolczuje Twojemu dziecku,bo ja bym zapadla sie pod ziemie majac
    matkę o tak zrytej psychice.Do tego zastanow sie,bo sa to
    oszerstwa,ktore nie sa poparte zadnymi dowodami i jest to naruszenie
    dobr osobistych (karalne).A tekst zapłodniona czy wyskrobana-ta pani
    nie uzywa takich slow,bo raz,ze jest kobietą z klasą,a dwa ma wielki
    szacunek do Polaków. Może pomysliłaś ją z kimś innym. Jesli tak
    kobieta traktują swoją pracę jak karę to dlaczego na jej cześć
    rodzice nazywają swoje dziecko Helena????? A co do traktowania
    dziewczyn jak puszczalskie-oszczerswto- gdybym była tą panią chętnie
    pozwałabym Cię do sądu. as.iak napisała:"ścierwo nie lekarz"-
    masakra. Oddaj dziecko naprawdę, bo będzie miało ciężko w życiu
    mając taką matkę. A jak po pierwszej wizycie była taka zła, to po co
    się pchałaś na drugą wizytę?????A jak jesteś taka biegła z zakresu
    medycyny (heheheh) to mogłaś sama przeprowadzić badanie. I na BOga
    naucz się pisać po polsku, myśl jak piszesz albo w ogóle się nie
    odzywaj-będzie z korzyścią dla wszystkich. Zastanwia mnie czy
    byłybyście takie odważne w bezpośredniej konfrontacji??? Pewnie nie,
    bo kompleksy leczycie tu na forum. Współczuję ograniczenia
    umysłowego,braku kultury i błyskotliwości. Jak piszecie tak to
    pewnie same tak o sobie myślicie.
    W swym życiu znam niewielu takich lekarzy jak lek.med ( nie dr -
    pisze się bez kropki ten skrót-doktor to tytuł naukowy :)))))
    Florczak,którzy by tak się angażowali w relacje z pacjentem-zawsze
    się usmiecha, nie wyśmiewa innych, jak dziewczyna jest pierwszy raz
    na wizycie to zawsze dla rozluźnienia zafunduje jakiś żart, zawsze
    wystłumaczy. A że czasem może być w gorszym humorze to na Boga każdy
    czasami ma takie dni, i tak się dziwię, bo jak widze i czasem słyszę
    okazy (takie jak wy),które tak przychodzą to na miejscu tej Pani
    dałabym w ryj.
    Pozdrawiam sfrustowane panie o negatywnie wybujałej(nie fantazji)
    psychice, dajcie sobie spokój i zweryfikujcie czy na pewno piszecie
    o tej Pani. Gratuluję wam odwagi i podziwiam głupotę. I tak na
    koniec do was- gdyby głupota umiała fruwać to latałybyście jak
    gołębice :))))))
  • as.iak 15.12.07, 13:38
    ty obronca"prawdy" CZYTAJAC twoje WYPOWIEDZI MAM WRAZENIE ZE
    ZAZNALAS WIELU CIERPIEN W DZIECINSTWIE NAPRAWDE ZAL MI ciebie!!!
    musisz byc pusatakiem do potegi skoro jestes w stanie nabijac sie z
    czyjegos nieszczescia no ale cuz i takie szmaty po swiecie laza, byc
    moze bylas nie kochana bita lub rodzice cie oddali, wyrzucili, czy
    poprostu sie pozdyli a na pewno pogardzali (z takim podejsciem nie
    dziwne)skoro paru osobom sugerujesz podobne rozwiazania, a moze chlop
    (jesli jakiegokolwiek masz w co watpie) cie napierdziela NA BANK!!!
    powchodz sobie na inne fora poczytaj inne posty na 50 osob
    wypowiadajacych sie 40 mowi zle o p florczak, mowi ze jest
    najgorszym lekarzem itp dlaczego np o innych lekarzach nie ma takich
    wypowiedzi fakt zdarzaja sie tez krytyczne ale nie tak nagminnie jak
    o p florczak, nawet o Hawryluku(przodujacym w negatywnych opiniach)
    nie pisza ze jest beznadziejnym lekarzem fakt pies na kase ale nie
    kiepski lekarz, to chyba o czyms swiadczy!!! a moze wszyscy maja
    urojenia heh. chcaialabym zebys cierpaial przez czyjs blad a nawet
    powiem wiecej ZYCZE ci TEGO i by w takim momencie twego zycia
    zjawila sie szmata podobna do ciebie i wkrecala ci ze sciemiasz i
    ublizala ci, jeszcze raz ZYCZE CI TEGO!!!choc moze starczy ci
    cierpien bo i tak co widoczne po twym poziomie kultury zaznalas
    wiele zlego.
    Ludzie musza traktowac cie jak ostatnie scierwo, a ty pewnie w
    ramach rewanzu wyzywasz sie na forach, wiec napradwe nie moja wina
    ze nikt cie nie lubi i nie szanuje ale wez dziewczyno zacznij myslec
    caly swiat nie klamie to nie jest forum dla 15-latek a w postach na
    temat ginekologow nie wypowiadaja sie dla swirow jezeli ktos tu o
    czyms pisze i podaje konkretny przyklad to zapewne jest to prawda na
    pewno w 90%!!!
    a jesli ci nie pasuje moja ortografia(z ktora faktycznie mam
    problemy) widzisz moj nick to AS.IAK kapujesz AS.IAK-to moj nick
    omijaj moje wypowiedzi nie wchodz w nie i nie mow do mnie bo nic w
    moje zycie nie wnosi takie pomiatane zero jak ty!!! masz problem idz
    na terapie!!! a jesli chodzi o glupote to raczej ciezko bedzie
    znalezc na tym forum bardziej ograniczonego, falszywego bez
    wyobrazni typa od ciebie.
  • obroncaprawdy 16.12.07, 14:54
    Po prostu łzy wzruszenia zalały me oczy :))))Szkoda odpowiadać na tę
    szczątkę wypowiedzi, bo potrafisz tylko rzucać epitetami i nie
    potrafisz poprawnie skonstruwoać zdania, a kindersztuba daleko przed
    tobą. Życzę Ci powodzenia z takim podejściem do życia i ludzi, bo
    iloraz inteligencji to dla Ciebie egzotyka.
    A mówiąc twym językiem,tyczy się końca postu: "widzisz moj nick to
    AS.IAK kapujesz AS.IAK-to moj nick
    > omijaj moje wypowiedzi nie wchodz w nie i nie mow do mnie bo nic w
    > moje zycie nie wnosi takie pomiatane zero jak ty!!" - po prostu
    zesrałam się ze strachu (heheheheh). Widzę, że ruszyły Cię moje
    słowa :))-podtrzymuję zdanie, że ty tak o sobie myślisz. Spodziewam
    się również odpowiedzi na twym poziomie :)-chętnie poczytam, prześlę
    dalej to w większym gronie się pośmiejemy :)))))
  • as.iak 16.12.07, 17:20
    ZA PLYTKIM GOWNEM JESTES DLA MNIE SZMATA ZEBYM DALSZA KONWERSACJE Z
    toba PROWADZILA zaklamana lajza, oceniaca przez pryzmat siebie
    innych, a co do wiekszego grona SNIJ O NIM DALEJ I SOBIE JE
    WYOBRARZAJ CZESCIEJ i tak cie smieciu nikt nie lubi i nie szanuje
    jestes gownem a w gownie sie nie grzebie szmato
  • obroncaprawdy 16.12.07, 17:58
    Rozbawiłaś mnie do łez (heheheheheheheeh). Nikt mnie nie lubi-buuu-
    potnę sobie skórę na palcach :)))))Strasznie mnie
    zmasakrowałaś :)),nie wiem czy będę w stanie egzystować :)))
    Pisz częściej, bo jesteś już rozrywką, dla poprawiwnia humoru będę
    czytać twe wypowiedzi. A "płytkie gówno" jest hitem. Myślę, że
    powinnaś zdetronizować autorytety w słowotwórstwie.
    To była ironia (tłumaczę na wszelki wypadek):)
  • 1dominikzoltowska 26.10.07, 00:34
    Ja mam zupełnie inne zdanie.Co prawda jest czasami prostolinijna, ale
    opowiadała mi z jakimi 'przypadkami' się spotyka czasami.Dla mnie była delikatna
    przy pierwszej wizycie.Okazala się super przy USG mojego synka kiedy był jeszcze
    w brzuszku.Oczywiście przywitała mnie i męża słowami 'co
    przeskrobaliście'Prowadziła całą moją ciąże Przy każdym USG tlumaczyła
    uspokajała żartowala.
  • as.iak 08.12.07, 15:53
    najgorsza ginekolog jaka moze byc ja nie wiem czy ona moze wogole
    zaslugiwac na miano dr. niedelikatna i niedoksztalcona,
  • wiselka_online 09.12.07, 18:13
    Są to oszczerstwa niepoparte dowodami. Będę bronić dr Florczak, bo w moich
    oczach to dobra ginekolog.Byłam u niej na pierwszej w życiu wizycie u ginekologa
    i była delikatna.Póżniej prowadziła moją ciążę i była WSPANIAŁA
  • as.iak 11.12.07, 22:48
    to mialas szczescie badz poprostu nie masz porownania do innych
    lekarzy, badz jestes zdrowa i nie masz problemow gin. a dowody jest
    ich mnustwo wystarczy poczytac mysle ze 50 osob by sie nie
    sprzysieglo przeciw pani florczak.
    w moim przypadku bylo tak bylam w 10 tyg ciazy bylam na wizycie u
    innego lekarza- plod mial puls i bylo ok w 12 tc poszlam do florczak-
    prywatnie okazalo sie ze nie widzi pulsu pozniewaz ma smiesznie malo
    pacjentek prywatnie powiedziala zeby przyjsc ze 4 dni to moze puls
    sie pokaza, cos mi tu nie pasowalo w 10tc byl puls a w 12 tc go nie
    ma no nie wazne przyszlam po 4 dniach nie widziala pulsu ale mimo to
    kazala mi przyjsc jeszcze po tygodniu, powiedzialam jej ze chyba cos
    jest nie tak a ona nie wie co robi wsiadlam w taxi pojechalam do
    innego lekarza ktory dal mi natychmiast skierowanie do szpitala a ta
    idiotka florczak poprostu chciala wyciagnac ode mnie kase to scierwo
    nie lekarz!!!napewno bys nie chciala chodzic przez zachlanna babe 2
    tyg z martwym dzieckiem, a moze jednak tak?skoro twierdzisz ze to
    dobra ginekolog
  • wiselka_online 12.12.07, 18:46
    as.iak napisała:

    > to mialas szczescie badz poprostu nie masz porownania do innych
    > lekarzy, badz jestes zdrowa i nie masz problemow gin. a dowody jest
    > ich mnustwo wystarczy poczytac mysle ze 50 osob by sie nie
    > sprzysieglo przeciw pani florczak.
    > w moim przypadku bylo tak bylam w 10 tyg ciazy bylam na wizycie u
    > innego lekarza- plod mial puls i bylo ok w 12 tc poszlam do florczak-
    > prywatnie okazalo sie ze nie widzi pulsu pozniewaz ma smiesznie malo
    > pacjentek prywatnie powiedziala zeby przyjsc ze 4 dni to moze puls
    > sie pokaza, cos mi tu nie pasowalo w 10tc byl puls a w 12 tc go nie
    > ma no nie wazne przyszlam po 4 dniach nie widziala pulsu ale mimo to
    > kazala mi przyjsc jeszcze po tygodniu, powiedzialam jej ze chyba cos
    > jest nie tak a ona nie wie co robi wsiadlam w taxi pojechalam do
    > innego lekarza ktory dal mi natychmiast skierowanie do szpitala a ta
    > idiotka florczak poprostu chciala wyciagnac ode mnie kase to scierwo
    > nie lekarz!!!napewno bys nie chciala chodzic przez zachlanna babe 2
    > tyg z martwym dzieckiem, a moze jednak tak?skoro twierdzisz ze to
    > dobra ginekolog

    Gdyby mi lekarz powiedzial że nie wyczuwa pulsu natychmiast pojechalabym do
    szpitala, a nie chodzila w niepewności przez 4 dni.Gdybu lekarz nie wyczul
    pulsu(przypuszczenie że plód jest martwy)skierowal by Cię do szpitala, gdyby
    tego nie zrobił mógłby być oskarżony. Może dr Florczak upewniła się że z
    dzieckiem jest wszystko dobrze, mogła to sprawdzić nie tylko za pomocą pomiaru
    pulsu.Poza tym ten aparat na ul.Jasnej jest taki stary, że już dawno powinni go
    wymienić. Chciałam tylko stanąć w obronie wobec niektórych bardzo mocnych
    negatywnych opinii. Apeluję jeśli macie kogoś oskarżać, czasem w tak wulgarny
    sposób, najpierw przemyślcie to, bo można komuś zrobić straszną krzywdę. Przykro
    mi że miałaś tak złe doświadczenie. Pozdrawiam
  • as.iak 12.12.07, 23:48
    sluchaj bylam u lekarza osoby wyksztalconej w tym celu, ktora mi
    powiedziala ze to normalne ze puls zanika w tak wczesnej ciazy na
    nastepnej wizycie mowila to samo, poprostu wybralam zlego lekarza bo
    do lekarza do ktorego pojechalam od razu po 2 wizycie u tej kobiety
    bym sie dowiedziala wsztkiego od razu, zreszta ten pan u ktorego sie
    zjawialam stwierdzil ze juz mial pare pacjentek pani florczak i ze
    bardziej normalnym jest ze mozg jej zanika niz puls...
    zreszta mysle ze nikt nie robi tego zlosliwie poprostu skads musialy
    sie takie a nie inne opinie wziasc
  • radziok78 14.12.07, 00:46
    ta babka jest okropna!!! moja zone bardzo skrzywdzila podczas porodu
    i nasze dziecko tez chciala na szczescie na wlasna reke wziolem
    maluszka i przewiozlem do znajomego na winiary, to tam az za glowe
    sie zlapali ze mozna bylo u mojej zony nie rozpoznac tego ze jest
    nosicielka pewnej bakterii i przez porod naturalny zarazi dziecko
    tylko od razu dac skierowanie na cesarke. wiec prosze jesli nie
    wiesz nie bron tej kobiety bo jest straszna "lekarka" a dzieci ktore
    przewozone sa z kosciuszki na winiary w zlym stanie w tym stanie
    najczesciej znajduja sie wlasnie przez nia i jeszcze jedna o ktorej
    nie jest ten post wiec nazwiska nie wymienie,a wiem to bo jeden z
    lekarzy ginekologow jest mojm dobrym przyjacielem,
    dodam nawet ze koledzy i koleznki z pracy, choc szpital na
    kosciuszki rewelacyjnych ginekologow nie ma, okreslaja dr florczak
    jako najgorsza lekarke. chyba cos w tym jest
  • obroncaprawdy 14.12.07, 21:00
    To ty (specjalnie piszę z małej litery) kolegów masz???(heheheheh)-
    może po prostu litują się nad stworem jakim jesteś. Nosicielka
    pewnej bakterii-a to dobre- domniemywam, że tą bakterią jesteś ty.
    Kolejny specjalista z akresu medycyny (heheheh)-do twej wiadomości
    bakterii się nie widzi tzw."gołym" okiem. Wiem i znam tę kobietę
    dlatego bronię, bo mam podstawy. Dziecko było w złym stanie, bo na
    początku życia ma świadomość i się okazało, że świadomośc Twego
    dziecka, że ma takiego tatusia, odbiło się na zdrowiu. Pozdrawiam
    twego kolegę ginekologa, bo jak ma taki zakres i poziom wiedzy na
    temat medycyny jak ty-to chroń panie przed takim lekarzem. W Płocku
    nie ma dr Florczak, więc pewnie nie mówimy o tej samej osobie, może
    na wykładach byłeś przy porodzie :))),bo na uczelniach wyższych
    występują doktorzy :)) No i jak tu wierzyć osobie, która
    pisze "wziołem" :)) poprawnie jest "wziąłem", ale jak widać to
    kolejny zakres wiedzy, w której jesteś masterem :)))))Gdyby lekarz
    chciał skrzywdzić (tu odsyłam do słownika języka polskiego, ale
    pewnie Ci to niepotrzebne, bo widac, że w polskim wymiatasz:)))to na
    pewno ktoś by się zainteresował. To jak tak jedziesz po całości to
    powiedz jakie jest nazwisko twego przyjaciela "super-extra"
    ginekologa, kóry widzi bakterie :))) patrząc na człowieka. I na boga
    podszkol się trochę w jakimkolwiek temacie to wtedy będziesz serio
    traktowany, bo jak na razie to czytam tylko wywody sfrustrowanego
    chłopca z kompleksem małego członka.
    Pozdrawiam ciebie, bo wymiatasz w każdym temacie :), mimo że masz
    zryty beret i twego przyjaciela naj-super-hiper-extra ginekologa,
    który posiadł tajemnice medycyny.
  • radziok78 14.12.07, 23:23
    byc moze jestes pania florczak badz jej rodzina? bo zadna inna osoba
    by raczej jej nie bronila, a bakterie moj daleki znajomy dr
    Jedrzejewski wykryl robiac posiew pochwy czy jakos tak nie jestem
    lekarzem wiec sie nie znam, za to pani florczak nie zlecila wyzej
    wymienionego badania przez 9 msc prowadzenia ciazy mojej zony, choc
    ta uskarzala sie na uplawy, swiad i pieczenie o to chodzi a nie
    dostrzeganie ow bakterii golym okiem czego absolutnie nigdy nie
    napisalem, ale rozumie ze ktos z tak niskim pulapem kto nie potarafi
    prwadzic konwersacji na poziomie tylko zaczyna od ublizania innym,
    moze rowniez sie gubic w czytaniu z kontekstu...
    z ortografi fakt orlem nie jestem robie duzo bledow no ale cuz nie
    kazdy jest idealny, ale kazdy w stopniu mniejszym czy wiekszym
    potrafi rozumowac ty widocznie w mniejszym skoro wpajasz we mnie
    slowa ktorych nie napisalem i nie potrafisz zrozumiec slow nawet
    napisanych z bledami wiesz ludzie maja rozne trudnosci w pisaniu i w
    czytaniu co niekiedy nie wynika z braku wiedzy ale tego tlumaczyc ci
    nie bede gdyz i tak nie zrozumiesz...
    przykro mi ze jestes tak nisko bo chetnie przedstawil bym glebiej
    argumentacje tudziez wyjasnil szerzej niezrozumiane przez ciebie
    slowa, no ale raczej nie warto twoj poziom nie wzrosnie gdy cie
    doksztalce. Troszeczke obycia by ci sie przydalo nie bede ci ublizac
    bo bym sie znizyl do ciebie, ale mysle ze krzywdzace nie bedzie
    okreslenie idiotko. wiec wez sie w garsc przykro mi ze masz tak
    ubogie pojecie o swiecie, a jeszcze bardziej mi przykro ze choc
    pragniesz stawac w czyjejs obronie to nie dosyc ze nie potrafisz
    podac argumentow za to w dodatku twoja obrona polega jedynie na
    ublizaniu oponentowi, to po pierwsze nie jest obrona a jezeli jest
    to do potegi zalosna co swiadczy ze albo nie masz argumentow albo
    jestes za glupia zeby je przytoczyc, widocznie masz taki poziom
    intelektu jak pani florczak leczenia CZYLI CHOLERNIE NISKI
  • radziok78 14.12.07, 23:37
    a zapomuialem jeszcze dopisac tak dla wyjasnienia ze w tamtym czasie
    moja zone na oddzial przyjmowal moj przyjaciel z dr Jedrzejewskim w
    tej chwili wyjechal za granice wiec nazwiska podawac nie bede i
    obydwoje byli wielce zdziwieni diagnozami pani florczak
  • obroncaprawdy 16.12.07, 15:05
    Nie spodziewałam się elokwentnej odpowiedzi i w tym przypadku nie
    pomyliłam się. Znam doktora Jędrzejewskigo i jak tylko odwiedzę
    Płock nie omieszkam wspomnieć, że ktoś szkaluje jego imię.Nie
    tłumacz się, że orłem z ortografii nie jesteś, wystarczy korzystać
    ze słownika, a w tym przypadku zmieniasz temat. Nie masz żadych
    argumentów szrgać dobre imię p. Florczak, są to tylko twoje
    subiektywne odczucia, proponowałabym zakończyć część emocjonalną i
    przejść do konkretów.
    Swym ubliżaniem mnie jako idiotki, po prostu zrobiłeś mi uszerbek na
    psychice (heheheeheheh), nie wiem czy się podniosę po tym
    kiedykolwiek.
    Pozdrawiam cię orle i sokole w każdej materii,której się dotkniesz :)
  • wik-ii 15.12.07, 14:42
    nie zdziwilabym sie gdyby ten plytki obronca niby prawdy byl w
    rzeczywistosci dr. Florczak, jesli sie ma tyle pacjentow prywatnie
    co dr. Florczak to mozna mnostwo czasu spedzac na internecie:), a
    tak powaznie dr. Florczak nigdy wiecej! raz bylam juz nigdy nie
    pojde- nie mila, gabinet fatalny, do tego slyszalam ze nie
    przestrzega zasad higieny, Radziok cos mi sie wydaje ze to ona mogla
    zarazic Twoja zone ta bakteria...
  • michalka26 15.12.07, 17:23
    Pokazalas "klase" w swych wypowiedziach az mi cie szkoda czerstwa
    wiesniaro. Poziom twoj to jest daleko ponizej zera
    Asiak dobrze ci napisala ze chyba musi cie facet bic albo jakies
    traumatyczne przezycia masz zwiazane z dziecinstwem, a jedynym
    razwiazaniem jest przybieranie sztucznych poz na forach.

    Co do dr. Florczak osobiscie nie ufam lekarzom- kobietom ale
    slyszalam o niej wiele zlego- nic dobrego min ze przyrzady ktorymi
    bada nie sa pierwszej czystosci...

    w szpitalu na Kościuszki, gdzie miałam watpliwa przyjemnosc spedzic
    jakis czas, praktycznie kazda pielegniarka mowila zeby uważać na dr.
    Florczak, oczywiscie nie mowily tego kazdemu ale na sali lezalam z
    jedna z pielegniarek i slyszalam jak dziewczyny, kolezanki
    nasmiewaja sie z niektorych lekarzy, a przede wszystkim z dr.
    Florczak, wlasciwie powtarzaly sie 3 nazwiska. Do reszty personelu
    odnosily sie z wielkim szacunkiem. Chyba coś to oznacza...
    ale obronca gowna czyli ta falszywa wiesniara zapewne stwierdzi ze
    kazdy ma przewidzenia, a to co pisze jest wyssane z palca. Wiedz
    jednak czerstwa wiesniaro, ze nie jest dr. Florczak to beznadziejny
    lekarz, a ty nie jestes zadnym obronca prawdy tylko zaklamana
    czerstwa wiesniaro.
  • wiselka_online 15.12.07, 20:42
    Wszystko o czym piszecie to są bardzo poważne zarzuty.Dlaczego więc doktor
    Florczak dalej pracuje? Przecież ma przeciwko sobie wszystkich ginekologów,
    tysiące pacjentek.Przecież chciała wg ww pana zaszkodzić dziecku, nie wykryła
    bakterii, przecież poniża, ubliża pacjentom, o zgrozo wg innej pani bywa pijana.
    To chyba logiczne, że gdyby tak było pozbawiono by ją prawa do wykonywania
    zawodu. Dlaczego nikt nie ma odwagi prawnie tego załatwić, tylko wypisuje swoje
    fantasmagorie na forum.Tak jesst najłatwiej, tutaj każdego można zbesztać,
    upokorzyć i nic się przecież nie stanie.
    Chciałabym żeby do dyskusji dołączyła Pani Florczak,ooo dużo mogłaby powiedzieć
    o swoich niektórtch pacjentkach.Nie dziwie się jej że czasami ma cięty język.
    Napatrzyłam się przez 9 miesięcy na przyszłe mamy od których śmierdziało
    papierochami, które w ogóle o siebie niedbały.... i jak tu być grzecznym?
    Jeśli rzeczywiście dr florczak wam zaszkodziła to chyba powinniście coś z tym
    zrobić. Ja spotkałam się tylko z pozytywną opinią o tej ginekolog.
    DO michałka26 "osobiscie nie ufam lekarzom- kobietom, oczywiscie nie mowily
    tego kazdemu ale na sali lezalam z
    > jedna z pielegniarek i slyszalam jak dziewczyny, kolezanki
    > nasmiewaja sie z niektorych lekarzy," Nie kompromituj się!
  • wik-ii 15.12.07, 23:43
    jasne ze nie taki byl cel, ale nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego
    tyle osob mialoby klamac???
    ja naprawde slyszalam wiele zlego o tej dr, i ta dziewczyna co
    pisala, ze pielegniarki tak mowia to prawda, moze nie nasmiewaja
    sie, ale ja jak szukalam dobrego lekarza to wlasnie kilka nie
    wszystkie ale kilka (moze trafilam akurat na te zlosliwe),
    pielegniarek mowilo mi dobry jest ten, ten, ten a beznadziejny ten,
    ten i wlasnie kazda wymieniala dr. Florczak. A o gosciu nie wiem czy
    to ten sam ktory tu pisze o tej bakterii juz dawno temu slyszalam,
    ze dziecko noworodka przewiozl na wlasna reke z Kosciuszki na
    Winiary (sprawa z przed ok 2 lat) to ty? bo uwazal, ze bylo czyms
    zarazone, choc nie slyszalam kto leczyl jego zone, slyszalam ze
    pozniej jakies wasnie mieli z lekarzami z kosciuszki, ale dopoki nic
    naprawde powaznego sie nie stanie to z lekarzami sie nie wygra!!! i
    taka jest prawda bo sama mialam problem z pewnym lekarzem... a dr
    Florczak zapewne wielu pacjentow ma pozniewaz przyjmuje na kase
    chorych, ja bylam raz u niej prywatnie jak juz napisalam nigdy
    wiecej, po prostu zle wrazenie na mnie wywarla, ale jak bylam
    umowiona to gabinet na skarpie w czasie gdy chyba przyjmowala
    prywatnie swiecil pustkami, choc podjechalam 15 min wczesniej nikogo
    nie bylo, jak wychodzilam tez nikogo nie bylo, takze wydalo mi sie
    to bardzo dziwne, bo niestety u wielu ginekologow w Plocku bylam i
    wlasciwie pierwszy raz sie spotkalam by nie bylo zupelnie nikogo w
    poczekalni.
  • obroncaprawdy 16.12.07, 15:35
    Jak zwykle coś słyszałam, coś od kogoś coś.
    Uważam, że jak jesteście tacy odważni, elokwentni, oczytani, wszyscy
    inni są dla was idiotami, ścierwami, debilami to ujawnijcie swoje
    dane osobowe, bo przecież macie swoje opinie poprate dowodami,
    krzywdami itp. Z zasady i poczucia ujawnienia prawdy już bardzo
    mocno zastanawiam się czy nie powinno się wam wytoczyć procesu o
    naruszenie dóbr osobistych pani Florczak. Nie jest trudno odnależć
    wasze komputery, a potem dane- są od tego odpowiednie organy
    ścigania. Po ostatanich wydarzeniach w kraju takie oszerstwa nie są
    już traktowane jako fanaberie osoby zgłaszającej taki fakt, a
    poważne naruszenie praw i są surowo karane. Uważem, że jak lek.med.
    Florczak to przeczyta to nie wytoczy procesu, ponieważ jest to
    kobieta z klasą i jest ponad wami-kołkami jaki jesteście.
    Wszelkie wpisy negatywne nie poparte żadnymi dowodami i wyssane z
    palca bądź zasłyszane z kosmosu będę już traktować jak rozrywkę, bo
    głupota ludzka jest jak miłoserdzie boskie-nieograniczona.
    Aha i jeszcze jedno nie jestem panią Florczak,ale byłam jej
    pacjentką- to już gwoli wyjaśnienia i przerwania spekulacji na ten
    temat.

    Hej ho dla Was na święta. HEJ!!!!!
  • michalka26 16.12.07, 22:03
    Hej ty z „wysoka klasa” )) poniżej zera. obroncogowna
    Mieszkam na polnej w domkach, na Skarpie chodziłam tam do szkoly 18
    i orientuje się jakie pacjentki przyjmuje dr Florczak jaki lekarz
    takie pacjentki. U dr Cieplińskiego, Hawryluka, Panka, a nawet
    Brzoski do których chodziłam ani razu nie widziałam zaniedbanej
    pacjentki, wszystkie babki jakby specjalnie wystrojone na te wizyty.
    Poziom pacjentek stanowczo siwadczy o poziomie lekarza
    obronca „prawdy” co widac po jej „wysokiej” kulturze za pewno jest
    jedna z tych uroczo zadbanych panienek ze skarpy, zreszta która
    kobieta naprawde o siebie dbajaca wybierze takiego lekarza dla
    ubogich… nie chce ubliżać osobom które lecza się u państwowych gin
    ale nie oszukujmy się poziom leczenia u tych ginekologow jest
    znacznie nizszy niż u prywatnych. A co do lekarza wszyscy do których
    chodziłam byli lekarze „kulturka” o niektórych nie mam dobrego
    zdania, ale żaden nie był ordynarny, niemiły czy hamski. A dr Panek
    do którego chodze obecnie jest w dodatku super elegancki i przede
    wszystkim zadbany czego nie powiem o dr Florczak- z widzenia!!!
    TO NA ZAKONCZENIE ZANIEDBANY ZALOSNY PUSTAKU!!! RESZTE TWOICH
    WYPOWIEDZI IGNORUJE PISZ ICH WIECEJ WYPACAJ SIE PUSTA KROWO, tylko
    nie zapomnij sie umyc hehehehehe:)))))))))zegnam cie pustaku
  • wiselka_online 16.12.07, 22:54
    michalka napisała: U dr Cieplińskiego, Hawryluka, Panka, a nawet
    > Brzoski do których chodziłam ani razu nie widziałam zaniedbanej
    > pacjentki, wszystkie babki jakby specjalnie wystrojone na te wizyty.
    jeszcze tak durnego postu nie czytałam.. ty też się stroiłaś na te wizyty? Żenada!!
    micalka pisze dalej:"kobieta naprawde o siebie dbajaca wybierze takiego
    lekarza dla ubogich…"to jest dyskryminacja
    Pisze dalej:"i orientuje się jakie pacjentki przyjmuje dr Florczak jaki lekarz
    > takie pacjentki."To posłuchaj Pochodzę z porządnej rodziny, mam męża i
    synka(cała ciąża prowadzona przez dr Florczak)jestem magistrem prawa, no i co
    najistotniejsze dla ciebie jestem zadbana.Byłam jestem i będę pacjentką dr
    Florczak.
    chałka pisze dalej:" > do którego chodze obecnie jest w dodatku super elegancki
    i przede
    > wszystkim zadbany czego nie powiem o dr Florczak-" Nie wzdychaj do żonatego :)
    a Florczk wygląda super. To babka z klasą .Zawsze jest zadbana i modnie
    ubrana.Reasumując ty nie wiesz o kim piszesz.
    Na koniec: nie odpowiem na żaden twój post,ktoś kto wyzywa lekarza od piz.. nie
    jest dla mnie partnerem do dyskusji.
  • michalka26 16.12.07, 23:45
    wystrojone na wizyty poprostu zadbane wiesz czyste taka przenosnia
    hello,mowisz o tej kobiecie grubszej, w krotkich wlosach z wrednym
    wyrazem twarzy co przyjmuje na jasnej ze wyglada super??? i chodzi
    modnie ubrana, heh no wybacz ja ubieram sie w drogich sklepach nie
    lumpeksach, ale to juz twoja sprawa co uwazasz za modne... jakos nie
    moge sobie wyobrazic mgr prawa chodzacej do panstwowego
    ginekologa... sama pisalas o tych zaniedbanych pacjentkach to akurat
    podlapalam od ciebie... pisalas o niektorych fakt u innych lekarzy
    nie widzialam ZADNEJ zaniedbanej pacjentki...
    a od piz... jezeli nie potrafisz rozumowac przy czytaniu pani "mgr"
    z " wysokim" poziomem, wyzywalam obronce"prawdy" czy tego pustaka
    jak kolwiek sie zwie. i masz racje nie pisz do mnie bo jestes troche
    za bardzo ograniczona i nieszczera...
  • wiselka_online 17.12.07, 11:47
    chalka napisała:wybacz ja ubieram sie w drogich sklepach nie
    > lumpeksach, ale to juz twoja sprawa co uwazasz za modne... jakos nie
    > moge sobie wyobrazic mgr prawa chodzacej do panstwowego
    > ginekologa.."
    To sobie wyobraz.Żal mi ciebie, jaka ty jesteś pusta.Poszerz trochę swoje
    horyzonty myślowe.
    piszesz:ja ubieram sie w drogich sklepach" czy nie widzisz ze jesteś śmieszna i
    'biedna'?ale i tak życzę ci wesołych Swiąti zastanów się nad sobą pozdrawiam
  • obroncaprawdy 17.12.07, 23:05
    A zapytam inaczej jak wg ciebie wygląda doktor Florczak-kolor włosów
    (ciemny czy jasny), po której stronie w przychodni ma gabinet? Kiedy
    prywatnie przyjmuje? Bo z tego co wiem to doktor Florczak bardzo
    schudła, więc podaj jakieś szczegóły, bo wredny wyraz twarzy to
    odczucie.
  • obroncaprawdy 17.12.07, 23:06
    pytanie do michalko26
  • michalka26 18.12.07, 00:05
    ostatni raz ja widzialam okolo rok temu byla dosyc grubawa teraz nie
    wiem jak wyglada, ale na pewno wtedy nie wygladala slicznie, a co do
    gabinetu bylam tam okolo 2 lat temu wchodzi sie do przychodni na
    jasnej drzwiami z lewej strony jezeli stoimy przed budynkiem,
    nastepnie na gore, drzwi po lewej i po lewej jest gabinet dr
    Florczak (przechodzi sie obok rejestracji i kilku krzeselek), moze
    cos sie pozmienialo ale jej byl z lewej a jak sie od niej wychodzilo
    to przechodzilo sie przez krotki korytaz na przeciwko o ile dobrze
    pamietam do pokoju z aparatem usg, jak juz wspomialam 2 lata temu
    tam bylam moze cos mi sie pomieszalo ale na bank od wejscia przez te
    szklane drzwi szlo sie w lewo! byc moze dla was dr Florczak jest ok
    moze akurat gdy mnie przyjmowala miala zly dzien, no niestety place
    wymagam, wywarla na mnie straszne wrazenie, najgorsze z posrod
    wszytkich odwiedzonych przeze mnie ginekologow, a wielu ich
    bylo...to tylko utwierdzilo mnie w przekonaniu ze kobietom lekarzom
    sie nie ufa!!!...
  • michalka26 18.12.07, 00:16
    jedno musze ci przyznac(bo wydaje mi sie ze obroncaprawdy i wiselka
    to jedna osoba...)dr Florczak ma bardzo wierna pacjentke... napewno
    nie jeden lekarz pozazdroscilby takiej pacjentki...
    lecz to twoje wrazenia, moje sa zupelnie inne...
    jestes pierwsza osoba, ktora az tak przychylnie sie o tej pani
    wyraza, no moze druga kiedys wsrod setek negatywnych wypowiedzi na
    jakims forum znalazlam jedna pozytywna...
    ja zdania nie zmienie, a plotki w ktorych zapewne odrobina-wg mnie
    znacznie wiecej prawdy sie kryje jak "chodza" tak beda "chodzic"
    dalej i na to tez nic nie poradzisz
  • wik-ii 16.12.07, 00:06
    Moze wlasnie takie pacjentki ma dr Florczak matki wulgarne
    smierdzace papierosami i im odpowiada takie leczenie, zreszta innego
    wyboru nie maja bo zazwyczaj brak funduszy... no nie wiem to tylko
    ewentualnosc... i do tych pacjentek zle ta dr sie odnosi, a kiedy od
    czasu do czsu przyjdzie do niej kobieta wrazliwa z problemami,
    nienaganna byc moze traktuje ja podobnie do tych pacjentek o ktorych
    Ty wspominasz i wlasnie w tym miejscu powstaja takie a nie inne
    opinie. Jezeli kilka kobiet szukajacych powiedzmy pomocy spotkalo
    sie z takim traktowaniem to chyba maja prawo byc wzburzone. Dla
    porownania u mojego obecnego lekarza sptykam same extra zadbane
    mamy, moze to pozory, ale te pacjentki dr. Florczak nawet pozorow
    nie stwarzaja.
    Mi ta dr nic zlego nie zrobila, ale wywarla na mnie bardzo zle
    wrazenie i juz napewno nigdy wiecej do niej nie pojde i dlatego
    rozumiem, a takze wierze dziewczynom niepochlebnie sie o niej
    wypowiadajacym! A to, ze pielegniarki zarowno z Kosciuszki jak i
    Winiar zle o dr Florczak sie wypowiadaja jest rowniez prawda,
    oczywiecie znam opinie napradwe kilku zeby nie bylo ze od razu
    wszystkie, bo widze tu pewna sklonnosc do wyolbrzymiania...
    Reasumujac to co slyszalam i tego co czuje nie zmienie i prosze nie
    wpajaj mi, ze mam urojenia bo jestem bardzo rzeczowa osoba.
  • wiselka_online 16.12.07, 12:36
    Nie ubliżaj proszę pacjentkom dr Florczak, byłam jedną z nich.Do mnie odnosiła
    się bardzo dobrze, była przyjemna ale przede wszystkim rzeczowa. Co mi po mi
    milutkim doktorku, który nie pomoże.Może powodem dobrego traktowania byl fakt że
    na każdej nieml wizycie był przy mnie mąż.
    Jak możesz pisać że jesteś rzeczową osobą skoro swoja opinie opierasz na
    podstawie plotek"jedna pani drugiej pani" Ja miałam osobisty kontakt z tą
    lekarką i mogę wyrazić swoją opinię:Wg mnie jest dobrym lekarzem. Na Kościuszki,
    gdzie leżałam tydzień na patologi ciąży nie słyszałam o niej zlej opinii.
  • obroncaprawdy 16.12.07, 15:17
    Dziękuję Ci bardzo za opinię popartą dowodami. Nie sądzę, żeby
    jakikolwiek lekarz dostosowywał swoje traktowanie wobec pacjenta
    dlatego, że jest z Tobą Twoja druga połową.
    Dziękuję jeszcze raz.

    Aha i dla wszystkich powyżej (asiak,miachalko26,radziok78)uczcie
    się,bo tak się przedstawia argumenty. P.S. też do Was- nie życz
    drugiemu co Tobie niemiłe.
  • obroncaprawdy 16.12.07, 15:12
    Ta wypowiedź to już radosna twórczość :))) Michalko26 czy jak tam
    się zwiesz pomyliłaś pojęcia, ale już przychodzę Ci z pomocą, bo
    pewnie czegoś takiego jak słownik to nie widziałaś i pewnie kojarzy
    ci się to z ptakiem :) Dewotka wg słownika p. Kopalińskiego
    (autorytet w tej dziedzinie) to pobożniś, świętoszek. Pewnie
    chciałaś napisać, że jestem bardzo głupia:)))Najbardziej mnie
    rozbawiło: czerstwa wieśniaro :))))- to odczytałam już jako akt
    desperacji.
    proponuję przestać słuchać innych i wybrać się do szkoły, do
    bibilioteki, gdzieś gdzie spotkasz oczytanych ludzi.
    No już dość tej frustracji i pędź do książek :))))
  • wik-ii 16.12.07, 21:14
    z twych wypowiedz obroncaprawdy wyplywa tylko zawisc. ktos naprawde
    musial cie kiedys powaznie skrzywdzic. Wszystko co piszesz jest
    tylko pustym slowem, a najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, ze
    poprzez te swoje barwne metafory najbardziej ublizasz sobie. zabewne
    sama o sobie myslisz ze jestes inteligentna, zastanow sie czy wiele
    osob tak sadzi... przyczepiasz sie do slow kazdego odchodzac od
    meritum sprawy, byc moze sie nie znam, ale syszalam ze ludzie
    inteligentni potrafia trafic w sedno... ublizasz ludziom, a sama
    mowisz ze inni stosuja wobec ciebie tylko epitety, zyczysz innym
    zle, a nastepnie piszesz by oni nie zyczyli drugiemu co im nie mile,
    a juz najzabawniejsze w tych twoich pustych wypowiedziach jest to,
    ze zadasz argumentacji sama nie podajac absolutnie zadnej!jesli nie
    potrafisz rozrozniac, to co piszesz o dr florczak to tylko twoje
    osobiste refleksje, tak samo jak i ich, tylko ich sa negatywne (z ta
    roznica, ze ich poparte sa jakimis dowodami w postaci opowiadan o
    wlasnych przezyciach, nie wiem czy prawdziwymi, ale jednak). i nie
    pisz prosze o pojedynczych slowach czy o bledach, kazdemu sie
    zdarza, a czesto nawet slownik sam wybiera zla ewentualnosc |(jesli
    chodzi o literowki), badz w klwiaturze zle sie przycisnie , a to
    lapanie za slowa jest naprawde zenujace i swiadczy o tym, ze nic
    innego po prostu nie masz do powiedzenia. ja fakt nie mam dysleksji,
    czy dysortografii, ale wiem, ze osoby ktore maja stwierdzone jedna z
    tych trudnosci (przez panstwowych psychologow, bo prywatnie mozna
    wiele rzeczy kupic) sa bardzo czesto inteligentne znacznie ponad
    przecietna, sa wrecz genialne w przedmiotach scislych... wiec,
    jezlei dobrze rozumiem ten chlopak ma jakies zaburzenia w pisaniu
    (tak stwierdzil)moze na twoja niekorzysc wplywa to czepianie sie
    bledow..., zreszta czyatjac twoje wypowiedzi i Jego wypowiedz jestem
    w stanie stwierdzic, ze inteligencja i kultura przerasta cie
    dwukrotnie, ta dziewczyna aska czy jakos tak tez jakos lepiej niz ty
    trafia w sedno i tez pewno sie nie pomyle twierdzac ze jest od
    ciebie bystrzejsza, moze wulgarna ale bystrzejsza.
    A co do mnie poniewaz wydajesz mi sie bardzo plytka zaprzestane
    odpowiadac na twoje posty gdyz absolutnie nie reprezentujesz poziomu
    chociazby zblizonego do mojego, wiec jak chcesz to odpisuj nie
    chcesz to nie i tak nie bede tego czytac. HEJ BYSTRZEJSZA RESZTA
    OLEJCIE JA I NIE ZWAZAJCIE NA JEJ WYPOWIEDZI!!! NIE WARTO
  • michalka26 16.12.07, 21:56
    ej ludzie ta dziewczyna jest tak pusta i tempa a uwaza sie za
    newiadomo co,zal mi jej, a wam ona napradwe musiala przezyc wiele
    zlego w dziecinstwie dlatego jest teraz taka popieprzona wredna
    piz...
    wiki dobrze jej napisalas przylaczam sie
    IGNORUJMY JA TO PUSTA TYPIARA!!!
    NIE WCHODZMY W JEJ POSTY NIE CZYTAJMY TYCH BREDNI KTORE ONA WYPISUJE
    ONA TYLKO PROWOKUJE BO MA TAK PUSTE ZYCIE ZE MUSI SIE WYRZYWAC NA
    FORACH. ZGADZACIE SIE ZE MNA?:)ignor dla idiotki!!!
  • wiselka_online 16.12.07, 23:04
    chałko, reprezentujesz DNO
  • michalka26 16.12.07, 23:56
    ostatni moj post byl napisany o godz 23:52
    przez tak krotki okres czasu udalo mi sie nzalesc i wkleic kilka
    opini nie moich ani ludzi mi znajomych o dr florczak niektore
    wyrwane z kontekstu ale jasne...


    Autor: dziczek22 11.12.07, 12:39
    Jestem z kolei bardzo negatywnie nastawiona do dr Florczaka.

    Autor: Gość: ann 07.12.07, 22:57
    nie wiem jak mozan ta szczygielska polecic ona florczak i brzoska to
    najgorsi ginekolodzy w plocku!!!tragedia do tej baby tylko kobiety
    baz problemow moga chodzic profilaktycznie

    Autor: Gość: aa 07.12.07, 22:51
    Re: co sądzicie o dr Florczak?nie wiem czy ta babe mozna nazwac dr
    beznadziejna!!! partaczka do
    potegi dla hardkorowcow i sadomaso

    Re: czy ktos cos wie o dr Florczak?jaka jest?
    Autor: nata2671 19.04.07, 14:50
    Daj sobie spokój ... szkoda pisać.

    Re: Opinie o płockich ginekologach
    Autor: angela_07 04.04.07, 11:16
    Dr. Florczak i Dr. Sczygielska - omijać szerokim łukiem chyba, że po
    recepty na
    środki anty...

    Re: Opinia o lekarzach ze szpitala Św. Trójcy
    Dr. Szczygielska i dr. Florczak - koszmarne jako lekarze są bardzo
    nieprzyjemne

    Re: co myslicie o ginekolog dr Solarskiej?
    Autor: Gość: monika 22.03.07, 07:59
    w ramach NFZ przyjmuje jeszcze dr Szczygielska i dr Florczak (tej
    pani akurat
    nie polecam

    Anna111 Wysłany: Sob Gru 01, 2007 5:20 pm Temat postu:

    To mialas duzo szczescia bo ja dwa razy lezalam na kosciuszki i
    jedyny lekarz ktory znal sie na rzeczy to sabatowska natomiast
    pseudo lekarze typu brzoska i jego zona a takze szczygielska i
    florczak to tragedia akurat oni na zmiane mi sie trafiali i to
    napewno nie jest osobista opinia. jak dla mnie za duze ryzyko!!!

    Klaudysia Wysłany: Sob Gru 01, 2007 7:57 pm Temat postu:
    Co do sabatowskiej to ja nie mam dobrego zdania.Ale jest kilku
    innych, którym bym zufała. Akurat na pewno nie szczygielskiej i
    florczak. ale jest wielu, którzy na pewno nie są gorsi od lekarzy z
    winiar.


  • wiselka_online 17.12.07, 11:36
    Podsumowując:Jeśli tych kilka wypowiedzi ma świadczyć na niekorzyść pani
    Florczak to chyba skutek jest przeciwny.kilka negat. opinii w skali całego
    miasta i w oceanie internetu to sukces dr florczak.
    Nie twierdzę, że jest najlepszym lekarzem na świecie, ale dlaczego tak barzo wam
    zależy na zniszczeniu jej autorytetu.?
    Moje drogie kleżanki wypisuję się z tego wątku, bo wasze słownictwo
    cytuję:rzygać,sra..,piz.. nie odpowiada mi.To słownictwo recydywisty a nie
    dziewczyny, kobiety, matki, czy przyszłej matki.Tu szczególne pozdrowienia dla
    michałki. Nie wiem z czego wynika twoja agresja, ale jest przerażająca.
    Idę pobawić się z synkiem bo szkoda mi czasu na dyskusję z idiotkami.Wam radzę
    zrobić też coś pożytecznego.
    Zyczę Wam zdrowych, spokojnych Świąt
  • pati1609 18.12.07, 08:10
    Byłam 2 lata temu u dr Florczak na kasę chorych. Wizyta wyglądała
    jak w większości gabinetów na kasę chorych...Ale ogólnie mogło być
    gorzej. Pani dr nie wspominam źle. Ale pracowała tam w gabinecie
    taka starsza pani położna. Wredna baba, na dodatek miała chyba
    wiecej do powiedzenia od pani doktor. Była bardzo niemiła i się
    wymądrzała.
  • anit3 18.12.07, 15:42
    hejka
    ale tu macie atmosferke...
    nie wiem o co tak sie bulwersujecie
    nigdy nie bylam u dr Florczak ale slyszalam o niej bardzo zle opinie
    od osob ktorym ufam, dlatego jak wybieralam lekarza nie wybralam jej
    tylko kogos innego i tak robi wiekszosc kobiet.
    I to wlasnie pielegniarki z kosciuszki miedzy innymi bardzo
    odradzaly mi dr Florczak, ale za to polecaly innych ginekologow z
    Kosciuszki
  • ala-19 19.12.07, 00:41
    czesc
    mam ciocie co pracuje na Winiarach na rehabilitacji i zna wiele
    pielegniarek, jak wybieralam ginekologa to bylo kilka lat temu to
    tez mi odradzala dr Florczak, wogole ona nie cieszy sie dobra opinia,
    choc z drugiej strony moja ciocia za nim nie przepada, ale
    pielegniarki bardzo polecaly dr Hawryluka, a on tez ma wiele zlych
    opinii od bylych pacjentek, choc sa innej kategorii
  • mila608 02.01.08, 22:29
    mialam powazne problemy natury kobiecej, oczywiscie szukalam
    najlepszego lekarza, znajome polozne, pielegniarki (przez dwa lata
    studiowalam pielegniarstwo, pozniej zmienilam kierunek, ale mam
    bardzo wiele znajomych pielegniarek i poloznych) polecaly mi tak
    mniej wiecej trzech lekarzy... ale zadna zupelnie zadna nie miala
    dobrego zdania o dr. florczak, wrecz kazda ktora miala kontakt z ta
    pania mowila, ze to najgorszy lekarz w plocku!!!
    wiec ja nie wiem o co te dziewczyny sie tak wyklocaja, moze dla was
    jest ok ale nie wciskajcie kitu i nie wprowadzajcie w blad innych,
    ze ta kobitka ma dobra opinie, a tym bardziej ze jest dobrym
    lekarzem!!!
    JEZELI KTOS JEST ZDROWY I NIE MA PROBLEMOW MOZE UDAC SIE DO DR.
    FLORCZAK
    DO KOBIET Z PROBLEMAMI- NIE IDZCIE DO NIEJ!!! ONA MOZE WYRZADZIC
    WIECEJ ZLEGO NIZ DOBREGO
    a te przypadki o ktorych tu niektorzy opowiadaja to prawda sama o
    niektorych slyszalam- NIE OD NICH
    wiec nie wiem kto tu cos kreci
  • elizz9 07.02.08, 20:30
    kobieta na poziomie
    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
    AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
    AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
    HAHA

    haha

    zalosne

    najwredniejsza baba ginekolog u jakiego bylam wstretna, hamska, na
    poziomie swoich pacjentek (jak pislayscie wczesniej palacych,
    brudnych itp) na pewno nie lekarz dla kobiet o siebie dbajacych

    az mnie odrzuca jak pomysle o wizycie u niej

    fuj taka nie-czysta
  • suzi82 24.04.08, 11:15
    ja bym jej lekarzem nie nazwala
    najgorszy ginekolog w Plocku

    a tak wogole poszlas do niej?
  • Gość: ciekawa IP: *.plock.mm.pl 03.09.13, 19:48
    Czytam Wasze (w większości negatywne) komentarze i jestem przerażona. Chciałam wybrać się do tej Pani na wizytę (profilaktyka: chciałabym zrobić USG dopochwowe). Dlatego też chciałam zapytać czy Pani dr je robi? Tzn. czy ma sprzęt?
  • Gość: gość IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 26.09.13, 14:48
    Także odradzam....
  • Gość: mama IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.09.13, 15:26
    Gdyby nie inny doktor na Kościuszki moje dziecko i ja byśmy nie żyli, bo pani doktor umówiła się z inną mamusią na cesarkę (płatna wiadomo jak). Miałam pecha i trafiłam na dyżur owej pani dr - poród mój zakończył się cesarką, chociaż pani dr nie chciała mnie ciąć bo była umówiona z inną pacjentką na cesarkę na życzenie. Ja po trudach porodu naturalnego, który jak się okazało nie powinien mieć miejsca (to inna sprawa gina prowadzącego ciążę- który nie raczył zauważyć przeciwwskazań), zostałam uratowana przez innego pana dr - DZIĘKUJĘ MU. Odradzam panią dr.
  • Gość: Iza IP: *.plock.mm.pl 16.10.13, 13:46
    Każdy ma inne doświadczenia. Jednak ja jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pani doktor- miła, życzliwa, rzeczowa kobieta z dużym doświadczeniem. Polecam Panią doktor Florczak :)
  • Gość: Ania IP: 148.81.198.* 06.03.14, 18:39
    Ja chodziłam do pani dr 4 lata. Zawsze była zimna, trzeba było ją ciągnąć za język, ale było ok. Ostatnio natomiast była opryskliwa, szyderczo odpowiadała na moje pytania, a zbadała mnie tak mocno i niedelikatnie, że mam siniaki na brzuchu! A jak powiedziałam, że mnie boli, to powiedziała, że ona tak bada. Nie spotkałam się z takim niedelikatnym ginekologiem. To nie powinno się zdarzyć ani razu, żeby pacjentka miała siniaki po badaniu.
  • Gość: aneta IP: 91.212.223.* 11.08.15, 08:05
    Witam,

    Byłam dziś na wizycie u Pani Doktor.
    Była bardzo miła, delikatna, wizyta odbyła się w bardzo przyjaznej atmosferze.
    Zadawałam pytania odnoście mojego stanu zdrowia a Pani Doktor odpowiadała.
    Jestem na prawdę zadowolona z wizyty.
    Polecam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka