Forum Sport Rowery
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    wrazenia z masy legionowskiej

    19.08.05, 23:05
    hejka!!! na masie w Legionowie było super!!! Szczegolnie wtedy gdy zucalismy
    jajkami w urzad miasta- ja trafiłem w okno;)Teraz czekam na nastepne akcje i
    masy. Czas przygotowywqac sie na warszawska mase....
    pzdr

    Beatboxer
    • lakiana 20.08.05, 00:31
      organizacja była beznadziejna - na początku policja zaczęła pruć w samochodzie 40km/h. Na znak prostestu zrobiliśmy dużą przerwę i odłączyliśmy się od policji, robiąc własną, nielegalną Masę prowadzoną przez warszawskich KL :) Gwizdki, AirZoundy i dzwonki sprawiły, że było bardzo głośno... Na znak dalszego prostestu skandowaliśmy "Obiecał, d*** dał", mając na myśli burmistrza Legionowa oraz obrzuciliśmy jajkami Urząd Miasta. Cała akcja była filmowana - jeśli ktoś załapie linka do odpowiednich wiadomości, proszę go wrzucić.
      Podsumowując: Okropna organizacja, którą wzięliśmy we własne ręce, tworząc niezapomnianą atmosferę i raczej grzebiąc nadzieje na dalsze legalne legionowskie masy :(
      _____________________________________
      Lakiana - KL Śródmieście na spółkę ze Szczurem
      gg 6646838, tlen: lakiana
      Zapraszam na punkt Zjazdu Gwiaździstego przed Masą - Pl. Na Rozdrożu po stronie parku Ujazdowskiego godz. 17.30
    • batory555 20.08.05, 00:54
      Służby schodzą na psy (hehe...) - jescze miesiąc temu grzecznie zapytali, czy
      organizatorzy już są, za ile mamy zamiar ruszyc. A teraz - jeszcze mieli do nas
      pretensję, że to niby robimy łaskę, że pojedziemy. Ekipa z radiolki pobiła
      rekord idiotyzmu nawet razy dwa - po powtórzonym starcie nie nauczyli się
      chłopaki niczego, tylko lecieli aby szybciej. Na pączki się spieszyli, czy co???

      Wychodzi na to, że ktoś nas będzie lubił troszkę mniej niż przedtem :->

      --
      Jeśli zbyt długo patrzysz w otchłań - otchłań zaczyna patrzeć w Ciebie.
      Batory
      KL URSUS
      ZLOT GWIAŹDZISTY: PARKING k. FACTORY GODZ.16:45
    • light_trance 20.08.05, 00:56
      No ludzie, skończyły się (krótkie i tak) czasy, kiedy to masa była legalna :P
      Znowu będzie jak dawniej ;]

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • roweroraffi 20.08.05, 11:29
      light_trance napisał:

      > No ludzie, skończyły się (krótkie i tak) czasy, kiedy to masa była legalna :P
      > Znowu będzie jak dawniej ;]

      Masa w Legionowie nigdy nie była legalizowana, a czasów nielegali w Wawie nie
      sądzę byś pamiętał :-P

      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • roberttak 20.08.05, 01:25

      Odpowiadasz na :
      lakiana napisała:

      > organizacja była beznadziejna - na początku policja zaczęła pruć w
      samochodzie
      > 40km/h.
      organizatorzy jeszcze wtedy nie przyjecahli, wez to pod wuwage
      >Na znak prostestu zrobiliśmy dużą przerwę i odłączyliśmy się od policji
      i to bylo pod nadzorem i przodownictwem leginowian

      > , robiąc własną, nielegalną Masę prowadzoną przez warszawskich KL :) Gwizdki,
      A
      > irZoundy i dzwonki sprawiły, że było bardzo głośno...
      praowdziloi ja moze ludzie z wawy ale trase obmyslali ludzie z elwuo


      Na znak dalszego prostest
      > u skandowaliśmy "Obiecał, d*** dał", mając na myśli burmistrza Legionowa oraz
      o
      > brzuciliśmy jajkami Urząd Miasta. Cała akcja była filmowana - jeśli ktoś
      załapi
      > e linka do odpowiednich wiadomości, proszę go wrzucić.

      po pierwsze burmistrza nie mamy tylko prezydenta, po drugie haslo wymysli
      skeler po trzecie to leci w miejscowej tv a ta ma uklady z prezydentem nie licz
      ze to pokarza
      > Podsumowując: Okropna organizacja, którą wzięliśmy we własne ręce, tworząc
      niez
      > apomnianą atmosferę i raczej grzebiąc nadzieje na dalsze legalne legionowskie
      m
      > asy :(
      no to nasz plan sie powiodl skoro wszyscy mysla ze organizatorow nie bylo :] a
      ty masz chyba za duze mniemanie o sobie

      --
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • light_trance 20.08.05, 01:42
      roberttak napisał:

      > lakiana napisała:

      > > Podsumowując: Okropna organizacja, którą wzięliśmy we własne ręce, tworzą
      > c
      > niez
      > > apomnianą atmosferę i raczej grzebiąc nadzieje na dalsze legalne legionow
      > skie
      > m
      > > asy :(
      > no to nasz plan sie powiodl skoro wszyscy mysla ze organizatorow nie bylo :]
      a
      > ty masz chyba za duze mniemanie o sobie
      >

      Ja tego nie widzę... Napisała prawdę. Pierw potwierdzasz, a później zaprzeczasz
      w dziwny sposób. Pamiętam jak na którejś nocnej masie podjechał do nas radiowóz
      i 90% ludzi spieprzyła, a okazało się, że zapytali tylko co to jest, bo im się
      spodobało... Te 90% to ci, co się trzymają z nami jak im wygodnie. Lepiej, byś
      do nich nie należał.

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • roberttak 20.08.05, 01:44
      no to madralo powiedz kto wpadl na pomysl by olac policje i pojechac prosto,
      nie mow tylko ze byl to twoj pomysl i twoja decyzja.
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • roberttak 20.08.05, 01:46
      i powiedz co wogole zoorganizowales ? szprychowki chyba nie ty robiles, trase
      tez nie ty zrobiles, impreze po masowa tez nie ty, co wiec zoorganizowales bo
      nia jarze ?
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • lakiana 20.08.05, 01:50
      roberttak napisał:

      > i powiedz co wogole zoorganizowales ? szprychowki chyba nie ty robiles, trase
      > tez nie ty zrobiles, impreze po masowa tez nie ty, co wiec zoorganizowales bo
      > nia jarze ?

      taaaa... jak nic nie organizował, to już nie powinien pojawiać się na Masie?
      On należy do RR i jest potrzebny WSZĘDZIE, bo wszędzie może stać się krzywda - i ty też możesz go potrzebować...
      i jakoś nie widziałam, zeby ktoś inny niż ekipa warszawska zabezpieczał wjazdy na ronda.
    • roberttak 20.08.05, 01:54
      lol
      nikt nikomu nie broni jazdy na mase ale nie mow ze tworzylsicie mase i
      przejeliscie kontrloe bo to byl calkowity spontan, jedno pytanie do ziomali i
      podjelismy decyzje ze zmienamy trase,
      a poza tym mniej wiecej na calej trasie masy mimo ze nei mielismy obstawy to
      jeden samochod probowal wjechac w mase -- wiec obstawianie bylo calkowicie
      zbedne.
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • lakiana 20.08.05, 01:57
      roberttak napisał:

      > lol
      > nikt nikomu nie broni jazdy na mase ale nie mow ze tworzylsicie mase

      Masę tworzy każdy jej uczestnik.

      >i
      > przejeliscie kontrloe

      Kontroluje ten, kto jest na początku.

      > bo to byl calkowity spontan, jedno pytanie do ziomali i
      > podjelismy decyzje ze zmienamy trase,
      > a poza tym mniej wiecej na calej trasie masy mimo ze nei mielismy obstawy to
      > jeden samochod probowal wjechac w mase -- wiec obstawianie bylo calkowicie
      > zbedne.

      Gdybyśmy nie obstawiali rond, takich samochodów byłoby więcej.
      _____________________________________
      Lakiana - KL Śródmieście na spółkę ze Szczurem
      gg 6646838, tlen: lakiana
      Zapraszam na punkt Zjazdu Gwiaździstego przed Masą - Pl. Na Rozdrożu po stronie parku Ujazdowskiego godz. 17.30
    • light_trance 20.08.05, 01:58
      Nie robiłem szprychówek i nic nie organizowałem tu poza nadzorem ruchu, bo nie
      jestem z legionowa. Widzę jednak, że chcesz dzielić masowiczów na tych z
      warszawy i tych z legionowa... Jednak jesteś takim pozerem :D
      To weź jeszcze tych z bydgoszczy wywal z naszego forum, bo są tu tacy
      (pozdrawiam ich), tych z wołomina (jak śmią się bestje szwędać po naszym
      forum?:P), a tak wogóle to ty jako przedstawiciel legionowa (to konkruencja
      masy warszawskiej [ja tylko pisze na podstawie twoich słow]) nie pisz na forum
      WARSZAWSKIEJ masy krytycznej. Zróbice sobie własne!

      Jeżeli nie zrozumiałeś mojej ironi to masz wielki problem.

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • light_trance 20.08.05, 02:00
      Tu chciałbym napisać, że ja nie jestem za podziałem uczesników
      masy/rowerzystów/innych na ludzi z warszawy, z legionowa, z otwocka, z wołomina
      etc, a jeżu powinien zostać spacyfikowany!
      Pozdrawiam.

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • swistakuss 20.08.05, 02:08
      Spokojnie , olejcie to jest już nowy ładny dzień :P
      Pozdro.
    • light_trance 20.08.05, 02:12
      No ja się raczej uśmiecham, nie wiem jak reszta ;]

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • lakiana 20.08.05, 02:24
      mi wszyscy stąd dawali jak dotąd tylko i wyłącznie powody do uśmiechu, ale pojawił się Jeż :/
    • roborobi 20.08.05, 08:47
      Witam.

      lakiana napisała:

      > mi wszyscy stąd dawali jak dotąd tylko i wyłącznie powody do uśmiechu, ale
      pojawił się Jeż :/

      Czytając Jeża też można się uśmiechanąć, więc nie martw się :).
      Pozdrawiam Robert.
    • qbamo 20.08.05, 09:29
      akiana napisała:
      > On należy do RR i jest potrzebny WSZĘDZIE, bo wszędzie może stać się krzywda

      Hahaha! Szczególnie jak oboje omal nie spowodowaliście wypadku w czasie masy
      skręcając prostopadle przez pół szerokości pasa, bez oglądania się, bo akurat
      było miejsce by sie na chwile zatrzymać. Żeczywiście wszedzie gdzie będziecie
      jeździć może się komuś stać krzywda.
      --
      Qba Mo.
      qbamo_wytnij_@poczta.onet.pl
      qbamo_wytnij_@tlen.pl
    • light_trance 20.08.05, 14:14
      No comment, też wam teraz będę patrzył na ręce ;]

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • light_trance 20.08.05, 14:36
      A do błędu się przyznałem, staram się tego zawsze unikać, ale jak jest tłum,
      który jedzie przed siebie, a ja mam zdjechać na pobocze, które jest zajęte
      gęsto przez samochody i w ostatniej chwili widać lukę to może się zdarzyć coś
      takiego. Staram się unikać w każdym razie.
      Pozdrawiam.

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • cosmit 20.08.05, 17:25
      Przeproś publicznie, będzie to lepiej wyglądało.

      Cosmit
      gg2923475
    • qbamo 21.08.05, 09:04
      > A do błędu się przyznałem, staram się tego zawsze unikać, ale jak jest tłum
      >[...] pobocze, które jest zajęte gęsto przez samochody

      To nie zjeżdżasz jak nie jedziesz przy prawym krawężniku! Najpierw powoli
      zbliżasz się do krawężnika, a potem szukasz miejsca do zatrzymania.
      --
      Qba Mo.
      qbamo_wytnij_@poczta.onet.pl
      qbamo_wytnij_@tlen.pl
    • xun_vixx 21.08.05, 14:07
      light_trance napisał:

      > A do błędu się przyznałem, staram się tego zawsze unikać, ale jak jest tłum,
      > który jedzie przed siebie, a ja mam zdjechać na pobocze, które jest zajęte
      > gęsto przez samochody i w ostatniej chwili widać lukę to może się zdarzyć coś
      > takiego. Staram się unikać w każdym razie.
      > Pozdrawiam.
      >

      Nie widzie problemu by sie obejrzec... na to ZAWSZE jets pora. Gorzej z zasygnalizowaniem inym uczestnikom przejazdu zamiaru zakrecenia, ale i to da sie zalatwic. Czy to slownie, czy po prostu wyciagajac reke... A wystarczy nieraz : sorry przepusccie mnie na prawo/lewo...
      --
      Szymon "Xun Vixx" Kurzacz - KL Ożarów Mazowiecki.
      Postój TAXI przy stacji PKP 16:30.
      www.masa.waw.pl - Warszawska Masa Krytyczna.
      kl.masa.waw.pl - Koordynatorzy Lokalni.
    • cosmit 22.08.05, 17:47
      Jeśli chcesz mówić po angielsku to powinno być "excuse me", to po pierwsze, a
      po drugie, jesteś w Polsce i zwracasz się do polaka, więc używaj języka
      polskiego. Jeśli zapytasz dlaczego, to odpowiem Tobie, że chociażby z szacunku
      dla ludzi, którzy potrafili oddać życie, zdrowie (czasami majątki) by zachować
      ten język w stanie czynnym. Oczywiście mam na myśli okres zaborów (123 lata)
      i czas drugiej wojny światowej (kiedy to niemcy strzelali do polaków tylko
      dlatego, iż usłyszeli polską mowę).

      Cosmit
      gg2923475
    • roweroraffi 22.08.05, 17:35
      light_trance napisał:

      > A do błędu się przyznałem, staram się tego zawsze unikać, ale jak jest tłum,
      > który jedzie przed siebie, a ja mam zdjechać na pobocze, które jest zajęte
      > gęsto przez samochody i w ostatniej chwili widać lukę to może się zdarzyć coś
      > takiego. Staram się unikać w każdym razie.

      Nie powinieneś mieć problemów skoro ja z przyczepką sobie radziłem z tym.
      Proponuję używać głosu, rąk i przede wszystkim głowy :-)


      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • beatboxer 22.08.05, 22:17
      Fajnie ze ja juz od kilku postów sie pytam czy ktos z was ma foty z legionowa a
      wy nieraczycie napisac!!!
    • roweroraffi 23.08.05, 00:47
      beatboxer napisał:

      > Fajnie ze ja juz od kilku postów sie pytam czy ktos z was ma foty z legionowa
      a
      >
      > wy nieraczycie napisac!!!

      Ok, rozumiem aluzję ;-)

      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • olecky 23.08.05, 06:21
      beatboxer napisał:

      > Fajnie ze ja juz od kilku postów sie pytam
      > czy ktos z was ma foty z legionowa a
      > wy nieraczycie napisac!!!

      no, to wytez zwoje i zastanow sie, co to moze znaczyc, jak Ty sie pytasz "czy
      ktos z was ma foty z legionowa", a nikt nie odpisuje ;-)

      pozdrawiam, olek
    • qbamo 21.08.05, 09:01
      light_trance napisał:

      > No comment, też wam teraz będę patrzył na ręce ;]

      Patrz, może się czegoś jeszcze nauczysz.
      --
      Qba Mo.
      qbamo_wytnij_@poczta.onet.pl
      qbamo_wytnij_@tlen.pl
    • lakiana 20.08.05, 01:47
      roberttak napisał:

      > no to madralo powiedz kto wpadl na pomysl by olac policje i pojechac prosto,
      > nie mow tylko ze byl to twoj pomysl i twoja decyzja.

      Myślę, że Batorego, przynajmniej głośno to krzyczał :P
    • roberttak 20.08.05, 01:50
      no to fajnie bo ja to powiedziale dziubemu i grudniowi i oni sie na to
      zgodzlili, mysle ze jak bysmy we ttrzech pojechali w prawo z przyczepka to
      wiekszosc pojechala by za nami, wiec nie przesadzaj, to ze przy masie
      legionowskiej nie ma za duzo do organizowania to nie znaczy ze ty wszystko
      zrobilas.
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • roborobi 20.08.05, 08:43
      Witam.
      roberttak napisał:

      >
      > Odpowiadasz na :
      > lakiana napisała:
      >
      > > organizacja była beznadziejna - na początku policja zaczęła pruć w
      > samochodzie
      > > 40km/h.

      > organizatorzy jeszcze wtedy nie przyjecahli, wez to pod wuwage

      Coś się zmieniło? Zawsze mówiłeś, że nie ma organizatorów :). Więc pewnie
      chciałeś napisać: gospodarze jeszcze wtedy nie przyjecahli.
      Robert.

    • beatboxer 20.08.05, 01:02
      I znow zagoscilismy w Legionowie. "Konwuj" warszawski liczył spory procent
      całej masy Legionowskiej. Otoz na masie było ok 100 osob a 30 zostało po
      prostu "zgubione" ze wzgledu na zbyt szybka jazde. Policja tez sie zgubiła
      Jednak i bez policji masa była znakomita. Dziwne było to iz na masie nie było
      wypadkuów. oczywicsie nie obyło sie bez drobnych wywrotek czy stłuczek ale
      tego nie mozna nazwac wypadkiem. Pozdrawiamy rowniez urzad miasta oraz
      koordynatorów lokalnych bez ktorych nie było by tak licznago przejazdu.
      Nastepna akcja wkrótce. Zapraszamy na strone masy i forum po wiecej
      szczegułów...
    • light_trance 20.08.05, 01:12
      beatboxer napisał:

      > I znow zagoscilismy w Legionowie. "Konwuj" warszawski liczył spory procent
      > całej masy Legionowskiej. Otoz na masie było ok 100 osob a 30 zostało po
      > prostu "zgubione" ze wzgledu na zbyt szybka jazde. Policja tez sie zgubiła
      > Jednak i bez policji masa była znakomita. Dziwne było to iz na masie nie było
      > wypadkuów. oczywicsie nie obyło sie bez drobnych wywrotek czy stłuczek ale
      > tego nie mozna nazwac wypadkiem. Pozdrawiamy rowniez urzad miasta oraz
      > koordynatorów lokalnych bez ktorych nie było by tak licznago przejazdu.
      > Nastepna akcja wkrótce. Zapraszamy na strone masy i forum po wiecej
      > szczegułów...

      1. Kupić ci słownik czy sam to zrobisz?
      2. Urzędu miasta NIE pozdrawiamy.

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • light_trance 20.08.05, 01:17
      Nie to, żebym się czepiał, ale... "wypadkuów", "szczegułów"...
      Swoją drogą zabawny błąd ;]

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • roweroraffi 20.08.05, 11:20
      light_trance napisał:


      > 2. Urzędu miasta NIE pozdrawiamy.

      Oj Light, ironii, sarkazmu i takich tam rzeczy to Ty chyba nie czujesz ;-)


      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • light_trance 20.08.05, 14:14
      roweroraffi napisał:

      > light_trance napisał:
      >
      >
      > > 2. Urzędu miasta NIE pozdrawiamy.
      >
      > Oj Light, ironii, sarkazmu i takich tam rzeczy to Ty chyba nie czujesz ;-)

      To działa w dwie strony ;]

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • lakiana 20.08.05, 01:19
      beatboxer napisał:
      > oczywicsie nie obyło sie bez drobnych wywrotek czy stłuczek ale
      > tego nie mozna nazwac wypadkiem.

      Chyba wszelkie stłuczki odbyły się z moim udziałem :P Zaczepna jestem, ot co :>
    • nattensmadrigal 20.08.05, 01:23
      No i jeszcze rondo pod prad;)

      A ci co nie zostali na kielbaski niech zaluja - impreska super;) Zwlaszcza tance;)

      Pozdrufka wszystkim
    • roberttak 20.08.05, 01:26
      rondo pod prad bylo zamierzeone, tak jak dzisiejsza masa cala byla pod prad, a
      ognisko i tance szczegolnie pogo na trawniku ZUUUPER :d
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • nattensmadrigal 20.08.05, 01:28
      Tylko pifka dzis malo jak nigdy.... ale to moja wina;) Oby wiecej takich
      "nielegalnych" mas;)
    • roberttak 20.08.05, 01:32
      nattensmadrigal napisał:

      > Tylko pifka dzis malo jak nigdy.... ale to moja wina;) Oby wiecej takich
      > "nielegalnych" mas;)

      kto malo ten malo }:>
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • roborobi 20.08.05, 09:01
      Witam.
      Masa była OK.
      Dojazd (Świstak - gratulacje za troskę o uczestników) i powrót (dwie grupy
      prędkości) bardzo dobrze przeprowadzony.
      Dla mnie nie miało znaczenia kto prowadzi, czy Policja, czy ludzie z Legionowa,
      czy Ci z Warszawy, ważne, że impreza się udała i każdy bawił się dobrze :).
      Oczywiście podziękowania!!!
      Pozdrawiam Robert.
    • qbamo 20.08.05, 09:45
      Masa była w porządku. Co do obrzucania urzędu jajkami to nie wiem czy ktoś z
      władz będzie wiedział kto i dlaczego to zrobił, a bezcelowe niszczenie
      publicznej własności jakoś mnie nie kręci.
      Dojazd terenowo-wycieczkowy z Pimpfem i Krakersem całkiem udany. Ponieważ było
      nas tylko trzech trasę pokonaliśmy w ładnym tempie (nawet mimo małego wypadku).
      Po masie na grillu też było przyjemnie, zjedliśmy urodzinowy tort masy, pare
      kiełbasek i chyba troche po 22 ruszyliśmy do warszawy.
      Ogólnie dzień zaliczam do udanych.
      pozdrawiam
      --
      Qba Mo.
      qbamo_wytnij_@poczta.onet.pl
      qbamo_wytnij_@tlen.pl
    • to_jest_niewazne 20.08.05, 11:14
      Wrażenia mam mieszane.
      Z jednej strony chaos, dezorganizacja. Żadnego prowadzącego "legionisty" na
      czole naszego peletonu, policja jadąca tempem, jakby spodziewała się czegoś na
      miarę Tour de Polonge co najmniej. Jajka lecące masowo na Urząd Miasta..ktoś
      nazbyt sfrustrowany nie kontrolował ścisku ręcznego i widać jajko pękło mu w
      momencie rzucania, tak więc resztki miast na urząd, poleciały na mnie i na
      stojących najbliżej mnie ludzi.
      Z drugiej strony było jednak też przyjemnie; panowie z przyczepkami nie
      zawiedli, tak więc muzyka grała niemal podczas całego przejazdu....odpowiednia
      muzyka : ) Zgodzę się z jednym z przedmówców: część warszawska jadąca na masę
      była bardzo dobrze obstawiona, chroniona. W tym miejscu chciałbym też
      podziękować warszawskim koordynatorom. Prędkość odpowiednia, tak że każdy mógł
      nadążyć. Dzięki Wam za to też, iż jednak ktoś był na początku i pilnował...
      Suma summarum to była pierwsza moja legionowska masa, ale zniesmaczyłem się ...

      Pozdrawiam i do zobaczenia na Warszawskiej Masie Krytycznej..: )
      Bartek.
    • roweroraffi 20.08.05, 11:28
      to_jest_niewazne napisał:

      > Wrażenia mam mieszane.
      > Z jednej strony chaos, dezorganizacja. Żadnego prowadzącego "legionisty" na
      > czole naszego peletonu, policja jadąca tempem, jakby spodziewała się czegoś
      na
      > miarę Tour de Polonge co najmniej. Jajka lecące masowo na Urząd Miasta..

      Widzę, że przyzwyczaiłeś się do Masy w wydaniu Warszawskim. Legalizacja,
      oficjalni Organizatorzy, pełna obstawa, współpraca z Policją ;-) Cieszy mnie to
      jako Organizatora, bo to znaczy, że nasza formuła jest OK i się podoba.

      Niemniej poza Wawą wszędzie jest spontan, bez Organizatorów, bez współpracy z
      Policją, ale za to z nieco innym, spontaniczniejszym klimatem niepewności (i z
      tym trzeba się liczyć). Co kto woli... ja osobiście raz na jakiś czas lubię
      sobie przypomnieć także jak wygląda nielegalna, nieorganizowana Masa... a
      dodam, że w każdym mieście, a nawet w tym samym mieście w różnych miesiącach
      zawsze jest ona inna :-)

      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • roberttak 20.08.05, 13:11
      ja chce tylko powiedziec ze czesc grupy w kamizelkach odblaskowych zaznaczam
      czesc caly czas gnala na przood, podkrecala tempo i wyprzedzala przyczepke,
      rzeczywiscie, prowadziliscie zorganizowaliscie i przejeliscie kontrole nad masa.
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • lakiana 20.08.05, 13:44
      to_jest_niewazne napisał:

      > Zgodzę się z jednym z przedmówców: część warszawska jadąca na masę
      > była bardzo dobrze obstawiona, chroniona. W tym miejscu chciałbym też
      > podziękować warszawskim koordynatorom. Prędkość odpowiednia, tak że każdy mógł
      > nadążyć. Dzięki Wam za to też, iż jednak ktoś był na początku i pilnował...

      o, jednak ktoś mnie docenia :]

      roberttak napisał:

      > ja chce tylko powiedziec ze czesc grupy w kamizelkach odblaskowych zaznaczam
      > czesc caly czas gnala na przood, podkrecala tempo i wyprzedzala przyczepke,
      > rzeczywiscie, prowadziliscie zorganizowaliscie i przejeliscie kontrole nad >masa

      a ktoś uparcie nie :( Tempo trzymaliśmy 13 km/h i wyprzedzaliśmy ludzi po to, żeby je utrzymać i zostawić tych, co usiłują gnać szybciej z tyłu...
    • roweroraffi 20.08.05, 11:42
      Light... czytam tę całą dyskusję i widzę, że chyba nawet nie kojarzysz z
      wyglądu Velugustlika, czy Jeża, a już napewno popełniasz błąd myśląc, że Ich
      nie było na Masie w Legionowie.
      A że się chłopaki nie ujawniali Policji i Tobie - widocznie mieli powody, by
      się nie pokazywać... był czas, gdy i ja, i Czajnik i Skeler na Masie jechaliśmy
      incognito (czy jak tam się to pisze) by w razie co wszyscy (a Policja
      najbardziej) myśleli, że Organizatorów nie ma i w związku z tym nie mieli np
      kogo pociągnąć do sądu za organizowanie nielegalnego zgromadzenia itp.

      W związku z powyższym przyhamuj trochę i nie pisz, że Warszawa robi Masę w
      Leionowie, bo choć wkładu w zabezpieczanie rond, czy obstawę medyczną sztuk
      jeden (?) trzeba docenić, to jestem w 100% pewny, że to grupa Legionowska
      Legionowską Masę robi, prowadzi, koordynuje, a Warszawa co najwyżej czasem coś
      dopomoże dobrą radą, czy pomocą w zabezpieczeniu przejazdu :-)

      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • pimpf101 20.08.05, 14:02
      i tu się podpisze w całej rozciągłości. Jako uczestnik masy (z wawy)- też
      zabezpieczyłem wjazd na rondo czy dwa jednak nie uważam żebym to JA był
      organizatorem czy współorganizatorem.
      --
      postroofka
      ===================
      www.fotomasa.za.pl
      gg-5444085; o2-pimpf101
    • light_trance 20.08.05, 14:20
      roweroraffi napisał:

      > Light... czytam tę całą dyskusję i widzę, że chyba nawet nie kojarzysz z
      > wyglądu Velugustlika, czy Jeża, a już napewno popełniasz błąd myśląc, że Ich
      > nie było na Masie w Legionowie.
      > A że się chłopaki nie ujawniali Policji i Tobie - widocznie mieli powody, by
      > się nie pokazywać... był czas, gdy i ja, i Czajnik i Skeler na Masie
      jechaliśmy
      >
      > incognito (czy jak tam się to pisze) by w razie co wszyscy (a Policja
      > najbardziej) myśleli, że Organizatorów nie ma i w związku z tym nie mieli np
      > kogo pociągnąć do sądu za organizowanie nielegalnego zgromadzenia itp.
      >
      > W związku z powyższym przyhamuj trochę i nie pisz, że Warszawa robi Masę w
      > Leionowie, bo choć wkładu w zabezpieczanie rond, czy obstawę medyczną sztuk
      > jeden (?) trzeba docenić, to jestem w 100% pewny, że to grupa Legionowska
      > Legionowską Masę robi, prowadzi, koordynuje, a Warszawa co najwyżej czasem
      coś
      > dopomoże dobrą radą, czy pomocą w zabezpieczeniu przejazdu :-)
      >

      Raffi, kur** mać, weź przeczytaj to co pisałem uważnie.
      1. Wiem DOBRZE który to velogustlik, do niego nic nie mam (pozdrawiam Łukasz ;])
      oraz wiem który to jeżu, na masie był wporządku, ale tu na forum wypalił coś.
      2. NIE napisałem nigdzie, że to warszawksa masa robi masę w legionowie, skąd to
      wytrzasnąłeś?

      Ludzie, was masowo popieprzyło!
      Pozdrawiam ;]


      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • qbamo 21.08.05, 09:15
      light_trance napisał:
      1. Wiem DOBRZE który to velogustlik, do niego nic nie mam (pozdrawiam Łukasz ;]
      > )
      > oraz wiem który to jeżu, na masie był wporządku, ale tu na forum wypalił coś.

      Jak wiesz którzy to, to czemu ich wyprzedzaliście w trakcie masy? Nie daliście
      im poprowadzić, odjeżdżaliście tworząc nawet 20 metrową lukę, a potem na forum
      głupawe teksty (nie mówie, że twoje), że to KL musieli masę w Legionowie
      poprowadzić. Nie dziwie się, że Jeżu się zdenerwował, mnie też niektóre osoby
      zaczynają denerwować (aczkolwiek light nie ty najbardziej).

      Pozdrawiam
      --
      Qba Mo.
      qbamo_wytnij_@poczta.onet.pl
      qbamo_wytnij_@tlen.pl
    • czajnik74 21.08.05, 11:05
      Moi drodzy, niestety, muszę ze wzg. pedagogicznych wkorczyć do akcji - jako
      odpowiedzialny za zabezpieczenie i organizację WMK. Wysłuchałem relacji wielu
      osób - stałych bywalców - od lat sprawdzonych współpracowników, relacji KL-
      owców oraz strony Legionowskiej.
      Bardzo proszę by następujące osoby, jeszcze przed WMK spotkały się z ze mną i
      Bunią (w poniedziałek): Batory, Lakiana, Light.
      Ze swej storony pragnę tylko przypomnieć, że osoby FUNKCYJNE WMK z
      identyfikatorami - pełnią swą funkcję tylko i wyłącznie na WMK.


      pozdr, czajnik
    • light_trance 21.08.05, 11:37
      qbamo napisał:

      > light_trance napisał:
      > 1. Wiem DOBRZE który to velogustlik, do niego nic nie mam (pozdrawiam Łukasz ;
      > ]
      > > )
      > > oraz wiem który to jeżu, na masie był wporządku, ale tu na forum wypalił
      > coś.
      >
      > Jak wiesz którzy to, to czemu ich wyprzedzaliście w trakcie masy? Nie daliście
      > im poprowadzić, odjeżdżaliście tworząc nawet 20 metrową lukę, a potem na forum
      > głupawe teksty (nie mówie, że twoje), że to KL musieli masę w Legionowie
      > poprowadzić. Nie dziwie się, że Jeżu się zdenerwował, mnie też niektóre osoby
      > zaczynają denerwować (aczkolwiek light nie ty najbardziej).

      To czym ja cie wkońcu zdenerwowałem? ;]

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • light_trance 20.08.05, 14:49
      roweroraffi napisał:

      > Light... czytam tę całą dyskusję i widzę, że chyba nawet nie kojarzysz z
      > wyglądu Velugustlika, czy Jeża [ACHA, ZAGADAŁEM DO PRZYPADKOWYCH LUDZI ;]], a
      już napewno popełniasz błąd myśląc, że Ich
      > nie było na Masie w Legionowie.[NIE BYŁO ICH, A JA Z NIMI GADAŁEM, OK,
      ROZUMIEM CIE <lol>]
      > A że się chłopaki nie ujawniali Policji i Tobie [TAK, TY TO WIESZ NAJLEPIEJ,
      BO BYŁEŚ W CENTRUM WYDARZEŃ, ALE CZEMU NIE ZAUWAŻYŁEŚ, ŻE Z NIMI GADAŁEM? MOŻE
      CIE NIE BYŁO POPROSTU? SO BE QUIET!] - widocznie mieli powody, by
      > się nie pokazywać... był czas, gdy i ja, i Czajnik i Skeler na Masie
      jechaliśmy
      >
      > incognito (czy jak tam się to pisze) by w razie co wszyscy (a Policja
      > najbardziej) myśleli, że Organizatorów nie ma i w związku z tym nie mieli np
      > kogo pociągnąć do sądu za organizowanie nielegalnego zgromadzenia itp.
      >
      > W związku z powyższym przyhamuj [SAM TO ZRÓB, NIE BYŁO CIE, WIĘC PRZEMILCZ]
      trochę i nie pisz, że Warszawa robi Masę w
      > Leionowie [NIGDY CZEGOŚ TAKIEGO NIE NAPISAŁEM ANI NIE POWEIDZIAŁEM], bo choć
      wkładu w zabezpieczanie rond, czy obstawę medyczną sztuk
      > jeden (?) [ZGADZA SIĘ, JEDEN] trzeba docenić, to jestem w 100% pewny, że to
      grupa Legionowska
      > Legionowską Masę robi, prowadzi, koordynuje [TAK, BO TO ONI SĄ ORGANIZATORAMI
      TAM, I JA NIC NIE MIAŁEM DO ORGANIZACJI! ZACZEŁO SIĘ OD TEGO, ŻE COŚ JEZOWI
      ODWALIŁO NA FORUM], a Warszawa co najwyżej czasem coś
      > dopomoże dobrą radą, czy pomocą w zabezpieczeniu przejazdu :-)
      >

      Czytać w nawiasach [].

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • roweroraffi 20.08.05, 20:50
      light_trance napisał:

      > [TAK, TY TO WIESZ NAJLEPI
      > EJ,
      > BO BYŁEŚ W CENTRUM WYDARZEŃ, ALE CZEMU NIE ZAUWAŻYŁEŚ, ŻE Z NIMI GADAŁEM?
      MOŻE
      > CIE NIE BYŁO POPROSTU? SO BE QUIET!]

      Light... na Księżycu też nie byłem, a wiem, np że ma kratery :-) Nie muszę
      wszędzie być, by wiedzieć, co się działo, a że z Nimi gadałeś, to można było
      wyczytać w tym temacie. Starałem Ci się wytłumaczyć i uspokoić sprawę, bo moim
      zdaniem terwaz do Wy wraz z Lakianą prowokujecię te całe niepotrzebne bicie
      piany na forum, a to chyba nie o to tutaj chodzi ;-)

      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • roberttak 20.08.05, 16:45
      roweroraffi napisał:

      > incognito (czy jak tam się to pisze) by w razie co wszyscy (a Policja
      > najbardziej) myśleli, że Organizatorów nie ma i w związku z tym nie mieli np
      > kogo pociągnąć do sądu za organizowanie nielegalnego zgromadzenia itp.

      spoko, my jakby co mamy lidera (niektorzy wiedza o kogo i o co chodzi :) w
      koncu to lider bedzie odpowiadal prawnie finansowo ;P :D
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • beatboxer 20.08.05, 14:45
      ej mozecie sie tu nie kłócic? miały byc wrazennia z masy a nie kłótnie!!! a co
      do masy to moze ktos z was ma link do fotek z masy?
    • pimpf101 20.08.05, 14:56
      beatboxer napisał:

      > do masy to moze ktos z was ma link do fotek z masy?


      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=13129&w=27942912:P
      --
      postroofka
      ===================
      www.fotomasa.za.pl
      gg-5444085; o2-pimpf101
    • to_jest_niewazne 20.08.05, 15:08
      pimpf101 napisał:

      > beatboxer napisał:
      >
      > > do masy to moze ktos z was ma link do fotek z masy?
      >
      >
      > forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=13129&w=27942912:P

      Brak parametru: numer wątku.

      Więc? : >
    • light_trance 20.08.05, 15:09
      Więc wywal w lini komend 2 ostatnie znaczki :P

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • to_jest_niewazne 20.08.05, 15:11
      light_trance napisał:

      > Więc wywal w lini komend 2 ostatnie znaczki :P
      >

      Danke : )...nie zauważyłem.
    • light_trance 20.08.05, 15:11
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=13129&w=27942912 <tu spacja :P> i :P

      --
      No sense of shame, Time's gonna wash away all pain...
    • kriss67 20.08.05, 17:11
      Ludzie, co wy wyrabiacie. Kłócicie sie kto zmienił trase,kto dojechał, kto nie
      dojechał, Policja zła, obrzucacie Urząd Miasta jajakami, dywagujecie kto robił
      szprychówki a kto nie...... Jako zwykły masowicz jestem mocno zdziwiony....
      Mimo wszystko pozdrawiam wszystkich serdecznie:)
      Krzysztof
    • dziubson.lwo 20.08.05, 19:54
      Chciałbym podziękować wszystkim za przybycie na sierpniową Legionowska Mase
      Krytyczna i podziękować wszystkim za pomoc (obstawienia skrzyżowań, rond,
      zwolnienie mojej osoby od ciągnięcia przyczepki [pozdro Krakers]
      Co do przebiegu Masy. Nie ważne kto jechał pierwszy i kto najgłośniej krzyczał
      (te czynniki nawet w najmniejszym stopniu nie świadczą o organizacji). Ważne że
      w odpowiednim momencie znalazła się odpowiednia osoba (Grudzień, Jeżu, ja lub
      inny uczestnik) i wskazała kierunek jazdy tak abyśmy nie jeździli po lesie :)
      Fakt ze był to typowy spontan i nie wszystkim ta forma musiała się podobać ale
      na pewno tymi sprzeczkami niż juz nie zmienimy. wiec zaprzestańmy tego niecnego
      procederu.
      Masa była git a i impreza po też była git :D



      ------
      Pozdro
      Dziubson
      Legionowska Masa Krytyczna
    • roweroraffi 20.08.05, 20:53
      dziubson.lwo napisał:

      > Chciałbym podziękować wszystkim za przybycie na sierpniową Legionowska Mase
      > Krytyczna i podziękować wszystkim za pomoc (obstawienia skrzyżowań, rond,
      > zwolnienie mojej osoby od ciągnięcia przyczepki [pozdro Krakers]
      > Co do przebiegu Masy. Nie ważne kto jechał pierwszy i kto najgłośniej krzyczał
      > (te czynniki nawet w najmniejszym stopniu nie świadczą o organizacji). Ważne
      że
      > w odpowiednim momencie znalazła się odpowiednia osoba (Grudzień, Jeżu, ja lub
      > inny uczestnik) i wskazała kierunek jazdy tak abyśmy nie jeździli po lesie :)
      > Fakt ze był to typowy spontan i nie wszystkim ta forma musiała się podobać ale
      > na pewno tymi sprzeczkami niż juz nie zmienimy. wiec zaprzestańmy tego
      niecnego
      > procederu.

      Głos mąrdości. Dziękuję i podpisuję się oboma rencami :-)


      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • roberttak 20.08.05, 22:27
      tym bardziej ze teraz to juz nie ma co liczyc na zadna obstawe :P :D <lol>
      --
      JeżU
      www.masalegionowo.prv.pl
    • kriss67 21.08.05, 06:31
      Hejka Dziubson:):):). I tak masz najfanieszy wózeczek na Masie w Wawie. Jechać
      koło Ciebie to sama przyjemność.
      Pozdrawiam
      Krzysztof
    • cosmit 22.08.05, 17:54
      Popieram i cieszę się, że wreszcie ktoś to z Legionowa napisał.
      Obyśmy się więcej nie kłócili.

      Cosmit
      gg2923475
    • beatboxer 20.08.05, 17:19
      ale to nie sa wszystkie zdjecia. Przeciez było ich o wiele wiecej i co z nimi?
      moze ktos ma jeszcze linki?
    • lakiana 20.08.05, 19:05
      Kładek jeszcze robił zdjęcia, ale on wraca jutro.
      _____________________________________
      Lakiana - KL Śródmieście na spółkę ze Szczurem
      gg 6646838, tlen: lakiana
      Zapraszam na punkt Zjazdu Gwiaździstego przed Masą - Pl. Na Rozdrożu po stronie parku Ujazdowskiego godz. 17.30
    • beatboxer 20.08.05, 19:52
      a moze ktos jeszcze ma zdjecia lub linki? Wiem ze było ich całkiem sporo

      pzdr

      Beatboxer
    • beatboxer 21.08.05, 02:28
      no ktos wkoncu mi napisze jakie sa jeszcze linki do zdjec z legionowa?
    • haya5 22.08.05, 14:36
      własnie - czy ktos ma jeszcze zdjecia z legionowa bo chcetnie bym je zobaczył.
      A przy okazji trzeba sie szykowac do Masy Warszawskiej. Ciekawe ile bedzie
      osob...?
    • freaky_mati 22.08.05, 21:38
      Dopiero dzisiaj, po tym jak Raffi zwrocil moja uwage na ten watek, przeczytalem
      te siedemdziesiat-iles postow o ostatniej Legionowskiej Masie Krytycznej i
      czuje, ze musze cos dodac.

      Ratownicy Rowerowi Warszawskiej Masy Krytycznej, jak sama nazwa wzkazuje,
      formalnie pelnia funkcje ratownikow tylko podczas WMK. W Legionowie, Otwocku i
      innych masach, jestesmy tylko goscmi. Co mam na mysli to fakt, ze Legionowska
      MK nie posiada czegos takiego jak "obstawa medyczna" nawet jesli na mase
      przybyly wszystkie osoby nalezace do RR. W momecie gdy jest jakas sytuacja,
      gdzie ktos z RR decyduje sie na interwencje (przez interwencje mam na mysli
      wszystko od blokowania samochodow na rondzie, po udzielanie pierwszej pomocy),
      to ta osoba robi to tylko i wylacznie na wlasny rachunek.

      Z drugiej jednak strony chcialbym przypomniec, ze nawet gdy osoba nalezaca do
      RR jest "off-duty" to i tak powinna zachowywac sie kulturalnie, a swoja wiedze
      o medycynie i zabezpieczaniu peletonu uzywac tak, aby dbac o bezpieczenstwo
      innych uczestnikow.

      Podsumowanie dla wszystkich Warszawiakow:
      1. Na Legionowskiej Masie Krytycznej jestesmy goscmi. (i osobiscie ciesze sie,
      ze mozemy nimi byc)
      2. Kozystajac z naszej wiedzy o masie, powinnismy pomagac gospodarzom gdy na
      masie dzieje sie cos niepozadanego. Jednak szczycenie sie faktem, ze tak
      pomagalismy i, ze bez nas to... bla bla bla. Jest troche smieszne, a nawet
      niesmaczne.

      Pozdrawiam wszystkich z Legionowa a najbardziej: Jeza, Dziubsona i Velomana-
      Lukasza, oraz wszystkich ktorzy pomagali podczas masy, aby byla to
      niezapomniana impreza.

      Moze nastepnym razem uda mi sie was odwiedzic. ;)

      Jeszcze raz pozdrower,
      Mati
    • roweroraffi 23.08.05, 01:14
      freaky_mati napisał:

      > Podsumowanie dla wszystkich Warszawiakow:

      > 2. (...) szczycenie sie faktem, ze tak
      > pomagalismy i, ze bez nas to... bla bla bla. Jest troche smieszne, a nawet
      > niesmaczne.

      Podpisuję się rękoma i nogami, choć sam nie chciałem tego pisać jako pierwszy,
      gdyż już byłem w tym wątku uciszany.

      --
      Pozdrawiam rowerowo
      Rafał 'Raffi' Muszczynko
      _____________________________________________________
      Jeżeli doczytałeś(-aś) aż tutaj to znak, że nie masz co robić. Znajdz sobie
      pracę lub kogoś płci przeciwnej do towarzystwa, a nie uzależniasz się od netu.
    • dziubson.lwo 23.08.05, 09:28
      roweroraffi napisał:

      > freaky_mati napisał:
      >
      > > Podsumowanie dla wszystkich Warszawiakow:
      >
      > > 2. (...) szczycenie sie faktem, ze tak
      > > pomagalismy i, ze bez nas to... bla bla bla. Jest troche smieszne, a nawe
      > t
      > > niesmaczne.
      >
      > Podpisuję się rękoma i nogami, choć sam nie chciałem tego pisać jako
      pierwszy,
      > gdyż już byłem w tym wątku uciszany.
      >

      A więc chyba można uznać temat (sprzeczkę) za zakończoną. Chyba juz wszystko
      jest wyjaśnione.
      Od razu, z tego miejsca chciałbym zaprosić na następna Masę w Lwo, mam nadzieje
      że nikt sie nie zraził do Lwo Masy jak również z ze tak sprzeczka nikogo nie
      odstraszyła. Co do formy przyszłej masy to się jeszcze zobaczy (legal or not
      legal) wiec ZAPRASZAM
      A i pamiętajmy ze jako rowerzyści mamy sie juz z kim sprzeczać na co dzień
      (kierowcy, piesi, urzędasy itd) wiec po co jeszcze jakieś nie porozumienia w
      naszej małej społeczności.

      3majcie się :]
      ------
      Pozdro
      Dziubson
      Legionowska Masa Krytyczna
      www.masalegionowo.prv.pl/
    • roborobi 23.08.05, 10:27
      dziubson.lwo napisał:
      > A więc chyba można uznać temat (sprzeczkę) za zakończoną. Chyba juz wszystko
      jest wyjaśnione. Od razu, z tego miejsca chciałbym zaprosić na następna Masę w
      Lwo, mam nadzieje że nikt sie nie zraził do Lwo Masy jak również z ze tak
      sprzeczka nikogo nie odstraszyła. Co do formy przyszłej masy to się jeszcze
      zobaczy (legal or not legal) wiec ZAPRASZAM

      Witam
      Jak już wcześniej napisałem: "masa Legionowska" była OK. Mi się podobało, więc
      jak jak będę miał wolne w pracy to napewno przyjadę!!! Sprzeczka - racej
      wymiana poglądów, też jest czasami potrzebna!!!
      Pozdrawiam Robert.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka