12.04.06, 22:59
Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
Edytor zaawansowany
  • jagnawita 12.04.06, 23:01
    No tak zapomniałam napisać adres strony]

    www.uaniolastroza.com
  • redchili 12.04.06, 23:32
    Ogólne wrażenie - bardzo pozytywne :) Delikatna kolorystyka, tło, jak rzadko nie
    narzucające się, a jeszcze bardziej podkreślające charakter sklepu... Po prostu
    aż miło zajrzeć i przeglądać.
    Trochę krytycznych uwag, raczej technicznych:
    1. Baner tytułowy jest zdecydowanie za wysoki. Zajmując 1/3 ekranu w
    rozdzielczości 1024x768, zabiera cenne miejsce, spychając całkowicie poza dolną
    krawędź to, co w sklepie najważniejsze czyli towar ;). Moze warto by go
    przynajmniej o połowę zwęzić (choć trochę szkoda - tak uroczy)
    2. Mały problem z kategoriami - druga linijka każdej kategorii jest częściowo
    zasłonięta przez kolejną kategorię. Myślę, że jest to do naprawienia w 5 minut ;)
    3. Warto by zmienić standardowe nazwy boksów z OsCommerce. Szczególnie myślę o
    "Bestsellerach", które raczej kojarzą się z książką - ale mogę się mylić.
    4. Osobiście wolę robic zakupy jako gość - tam, gdzie trzeba się logować, po
    prostu njie kupuję. I nie tylko ja. Dla wielu potencjalnych klientów jest to
    zniechęcające. Z tego co wiem, powinno się dać zrobić możliwość wyboru - być
    może trzeba będzie trochę dopłacić za napisanie modułu - ale w sumie warto, jak
    sądzę

    Pozdrawiam serdecznie
  • jagnawita 12.04.06, 23:43
    Wielkie dzięki!
    Wszystkie uwagi są bardzo cenne.Cieszę się,że sklep się podoba.
    A co do technicznych niedoskonałości to mam po prostu z tym problem - zupełnie
    się na tym się nie znam i każdą najdrobniejszą zmianę muszę korygować przez
    zaprzyjaźnionych (mniej lub bardziej) znajomych.

    Może wiesz do kogo się zgłosić, kto zrobi szybko odpowiednie zmiany?
    Będę wdzięczna.
    Pozdrawiam
  • redchili 13.04.06, 00:02
    hmmm... znam ten ból ;D

    może spróbuj poszukać tu na forum www.oscommerce.pl/index.php?
  • redchili 12.04.06, 23:43
    I jeszcze kilka uwag:
    1. "Korzystanie z serwisu" oraz "Program lojalnościowy" - koniecznie
    uzupełnić!!! Albo usunąć. Na stronie nie mogą być tego typu rzeczy "w budowie",
    bo to wzbudza nieufność i źle świadczy o serwisie.
    2. Powinien być podany kontakt i podstawowe dane firmy (nazwa, adres, NIP,
    REGON). Zresztą to jest chyba nawet obowiązkowe. Kontakt tylko przez formularz
    ze strony to za mało.

    I to już chyba wszystko :)

    Pozdrawiam jeszcze raz
  • waga71 14.04.06, 14:28
    koniecznie uzupełnij stronę o meta tagi zawierające słowa kluczowe opis i
    informacje dla robotów wyszukiwarek

    poniżej masz informacje
    www.searchengines.pl/podstawy_meta.php3
    Jak to uzupełnisz zgłoś stronę do wyszukiwarek i katalogów - po klku tygodniach
    powinnaś zauważyć efekty

    pozdrawiam
  • sasannka 13.04.06, 13:28
    Witam!

    Przydałaby Ci się domena .pl a nie .com. Startujesz głównie do polskiego
    klienta, a nie do ogólnoświatowego, z tego co widzę :) No i nazwa sklepu nic
    nie mówi osobom nie władającym polskim językiem.

    Tak jak powiedział ktoś wcześniej, taki duży nagłówek graficzny w sklepie jest
    najzupełniej zbędny. Na Twoim miejscu bym zmniejszyła go o połowę, obcięła tak,
    by zostało tylko logo (o połowę mniejsze) na tym sympatycznym tle i umieściła
    je w lewym górnym rogu. Uzyskaną w ten sposób przestrzeń (na prawo do logo)
    możesz wykorzystać na umieszczenie grafik pozwalających od razu zidentyfikować
    klientowi co Ty tak właściwie sprzedajesz... bo ja nie wiedziałam jak weszłam
    na Twoją witrynę.

    Świetnym pomysłem będzie też umieszczenie w tym miejscu zdjęcia produktu i obok
    niego pozytywnego komentarza, takiego jak masz tutaj:
    www.uaniolastroza.com/product_reviews_info.php/products_id/43/reviews_id/2
    Jeśli Twoje umiejętności posługiwania się programami graficznymi na to
    pozwalają, wykorzystaj to.

    Zdjęcia - to one sprzedają produkt taki jak Twój. Zdjęcia i komentarze.
    Niektóre zdjęcia są nieostre, przydałoby się też zrobić ich więcej, pod różnym
    kątem, z różnych stron. Wstaw je, jako miniaturki do powiększenia, w opis
    produktu. Podawaj też wszędzie wymiary swoich produktów.

    "Data dodania produktu do sklepu: poniedziałek, 28 listopad 2005." Jeśli
    możesz to usunąć, usuń. Klientowi ta informacja po nic, a produkty mające datę
    z zeszłego roku wyglądają na stare tylko dlatego właśnie, że mają starą datę.
    Podobnie jeśli możesz usunąć liczby przy kategoriach, zrób to. Klient wchodzi,
    patrzy, że tam jest 5 produktów, myśli "mały wybór" i wychodzi.

    "Witaj Gościu! Czy chcesz się zalogować? A może jeszcze nie masz u nas konta i
    chciałbyś założyć?" - do wyrzucenia, jeśli masz taką możliwość.

    "Szkło - przejrzyste, matowe, mleczne - każdy rodzaj szkła ciekawie ozdobić
    może Twoje wnętrze. " - chyba wnętrze mieszkania? ;) Ja osobiście nie
    chciałabym mieć własnego wnętrza ozdobionego jakimkolwiek ciałem obcym, nawet
    najpiękniejszym ;)

    Poświęć trochę czasu na opisanie produktów. Poznaj je lepiej, jeśli masz
    możliwość. Zdjęcia, komentarze osób które kupiły i właśnie opisy produktów
    wykonują całą robotę za Ciebie. Postaraj się by były dobre. Przygotuj sobie
    schemat opisu, np.:

    Nazwa
    Opis wyglądu - pierwszy akapit
    Przeznaczenie, zastosowania - drugi akapit
    Materiały z jakich wykonano produkt - trzeci akapit
    Wymiary produktu oraz jego waga. - czwarty akapit

    Dwa ostatnie mogą być np. w ramce.

    To tak na początek :)

    Sasannka
  • karol.lis 13.04.06, 13:53
    fantastycznie, ze napisalas o swojej stronie tutaj. Bardzo mi sie podobaja,
    rzeczy, ktora sprzedajesz. Ale zgadzam sie z przedmowca (troche glupio brzmi na
    forum :)), ze powinien byc wybor pomiedzy rejestracja, a kupowaniem jako gosc.
  • jagnawita 13.04.06, 16:09
    Wielkie dzięki za pomoc i cenne uwagi.Już się biore za robotę.Tylko nie jest to
    łatwe,bo sama nie znam się na informatyce,programach,html itd.Ze wszystkim muszę
    zgłaszać się do specjalistów. A to trwa i kosztuje...
  • hipopotem 14.04.06, 14:09
    co do zdjec, masz zdecydowana wiekszosc towaru, ktory rewelacyjnie mozna pokazac
    na zdjeciach a te, ktore zamieszczasz w wielu przypadkach wrecz zniechecaja,
    jestem pewien, ze znajdziesz w okolicy kogos chetnego, moze nawet amatora ale z
    wyczuciem, ktory zadba o te kwestie za niewielka odplatnoscia
  • jagnawita 14.04.06, 16:34
    Możesz powiedzieć konkretnie o które zdjęcia najbardziej ci chodzi?Wydawało mi
    się,że te ostatnie (szkło) są całkiem niezłe,ale mogę się oczywiście mylić.Co
    jest z nimi najbardziej nie tak???
  • bleys2000 14.04.06, 14:34
    Troche irytujace sa wstawki po polsku w stronie po angielsku. Anglik
    niekoniecznie bedzie wiedziec co to "towar polecany". Podobnie sama nazwa
    strony. Zarejestruj druga domenę dla obcokrajowcow z zrozumiala dla nich nazwą,
    logo itp.

    Pozdrawiam

    Bleys
    --
    ________________________________________
    Fotografia: coś wiecej niż tylko hobby
    bleys.prv.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka