14.04.06, 20:44
Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
Edytor zaawansowany
  • allerune 14.04.06, 21:50
    Obrazek "lista produktów" nie wyświetla się. Zastanawiam się jak chcesz tą
    stronę pozycjonować. Z adresem .com na polskich googlach nie zajedziesz za
    daleko, onet chyba wogóle jeszcze nie pozycjonuje comów (chociaż mogę mieć stare
    dane). Poza tym brak jakichkolwiek sprytnie ukrytych słów kluczowych, które
    podwyższają pozycję w przeglądarce. Co do designu, podoba mi się.
  • jagnawita 14.04.06, 22:02
    Już nic nie rozumiem...które to w końcu są słowa kluczowe?Nie mam ich na stronie
    głównej???Wydaje mi się,że jest inaczej,jeśli nie proszę mnie oświecić.
  • allerune 14.04.06, 22:17
    napis "figurki gispowe" w głównym logo :)

    słowa kluczowe to takie, po wpisaniu których w wyszukiwarce, chcesz żeby
    wyświetlała się Twoja strona. Oczywiście chcesz żeby wyświetlała się jak
    najwyżej. Pierwszym, najważniejszym kryterium są linki na innych stronach,
    nalepiej żeby miały w tytule frazę, na którą chcesz pozycjonować (np. po
    kliknięciu na link "figurki gipsowe" otwiera się Twoja strona).
    Drugie kryterium to gęstość słów kluczowych wśród wszystkich słów, które są
    umieszczone na stronie. Problem jest dosyć złożony i trudno go opisać w paru
    zdaniach. Jedno jest pewne, że u Ciebie nie ma ich zbyt dużo. "Figurki gipsowe"
    powinny się pojawić w paru miejscach minimum żeby mieć jakąkolwiek nadzieję na
    wyższą pozycję pod tym hasłem. Jest wiele systemów analizujących, tzw. "keyword
    density analyzer", możesz ich poszukać w google i potestować.
  • jagnawita 14.04.06, 22:36
    No właśnie dokładnie tak to rozumiem i dlatego na stronie głównej znajdują się
    takie słowa jak: szkło,misa,aniołki itd.Ale nie wiem czy to pomoże.dzięki za
    komentarz i uwagi.
  • allerune 14.04.06, 22:49
    pojedyńcze słowa raczej powinny być unikane, mało kto wpisuje w wyszukiwarce
    "misa" lub "szkło", pomyśl co Ty byś wpisywała szukając tego typu produktów. Ja
    pracuję w branży gsm, mój sklep www.mpa.pl pozycjonowany jest w google na hasło
    "akcesoria gsm", same "akcesoria" lub "gsm" bardzo ciężko byłoby wypozycjonować
  • jagnawita 14.04.06, 23:19
    dzięki,spróbuję
  • homologiczny 15.04.06, 09:31
    Zdradzisz nam na jakim poziomie jest obrót takiego sklepu ?
    Bo niby nie masz w nim wiele, a jednak...
  • jagnawita 15.04.06, 16:17
    Przykro mi, nie mogę powiedzieć ;), ale ilość towarów nie świadczy w tym
    przypadku o obrotach.Stawiam na jakość,a nie ilość, a klienci to doceniają.
  • allerune 15.04.06, 17:14
    czyli obroty niskie :) jeśli jest tak jak mówiłaś, czyli 2 tys. odwiedzin
    dziennie co wydaje mi się nieco zawyżonym wynikiem bez odpowiedniego
    pozycjonowania, hmmm średnia wyjdzie ok. 1000 zł/dzień
  • redchili 15.04.06, 17:18
    Ilość odwiedzin nie ma nic wspólnego z obrotami, najwyżej moze mieć wpływ na
    koszty (transfer!) ;) Chyba, że sprzedajemy powierzchnię reklamową.
    --
    www.nepo.pl
  • allerune 15.04.06, 17:28
    w krótszym lub dłuższym okresie czasu przekłada się na obroty. Wiem że chwilowy
    wzrost odwiedzin (np. po kampanii reklamowej w google) nie oznacza od razu
    wzrostu sprzedaży, ale część z tych ludzi wróci po jakimś czasie i może wtedy
    dokonają zakupów. Dla mojego sklepu ustaliłem całkiem dobry wzór matematyczny
    ilu klientów wchodzi, ilu kupuje i ile zarabiam na każdym z nich, dzięki temu
    wiem ile mogę maksymalnie wydać aby pozyskać jedno wejście na stronę i żeby mi
    się to opłacało :)
  • redchili 15.04.06, 17:44
    częściowo masz rację, ale w innym miejscu zastrzegłem, że moje zdanie jest
    trochę przewrotne :) Wystarczy tylko 20 wejść, ale każde przynoszace powiedzmy
    200 zł obrotu. Oczywiście, jest to nierealne, ale chciałem wskazać, że do sklepu
    trzeba trochę inaczej podchodzić niż do stron innego rodzaju. Ważna jest jak
    największa jego interaktywność - czyll skłonienie klienta do działania - zakupu.
    Owszem, oglądalność jest bardzo ważna, ale nie najważniejsza...
    A na razie znikam, chętnie później podejmę temat, może w innym wątku :)

    --
    www.nepo.pl
  • homologiczny 15.04.06, 18:28
    To inaczej. Chce dostrzec rentowność takiego sklepu, zrozum mnie proszę. Czy zarobisz netto 2000 zł ? (odpowieź może być na priv :) )
  • allerune 15.04.06, 20:22
    wliczając w to własne koszty pracy w wysokości kilkudziesięcu zł/h, wątpię...

    --
    allerune
  • sasannka 25.04.06, 14:54
    2000 odwiedzin nie dają 1000zł dziennie (zakładając że średnia zamówienie to
    50zł), to byłaby powalająca skuteczność sklepu. Trudno mi uwierzyć, by ten taką
    miał.

    Na 2000 odwiedzin może 1-2 kończą się zamówieniem.
  • redchili 17.04.06, 02:15
    Zauważyłem, że nareszcie pojawił się kontakt nie tylko mejlowy :) Od razu
    inaczej :D Po prostu, mając świadomość, że w każdej chwili można porozmawiać z
    żywym człowiekiem, inaczej nawet się przegląda stronę.

    Zresztą, nie do końca jest to moje zdanie, lecz klienta, który zadzwoniwszy do
    mnie z niecierpiącą zwłoki sprawą ;), stwierdził: "Nareszcie można porozmawiać z
    żywym człowiekiem, nie z automatem..." Oczywiście, jak można się domyślić,
    wracał od tego czasu wielokrotnie, choć już tylko online.

    --
    www.nepo.pl
  • kasiabus 17.04.06, 09:31
    Zmiany pozytywne :)
    Ja napiszę, co jeszcze bym zmieniła.

    Napis "Witaj Gościu! Czy chcesz się zalogować? A może jeszcze nie masz u nas
    konta i chciałbyś założyć?". Przyznam, że nie lubię tego szablonowego tekstu.
    Można to zmienić na coś bardziej indywidualnego?

    Wersja angielska - do dopracowania, bo zostało jeszcze sporo polskich tekstów
    (bez polskich znaków zresztą).

    Co tam jest w meta tagach?!? Może chociaż warto sklep zatytuować (na razie
    pojawia się opis osCommerce).

    Zdjęcia - przy powiększaniu są obcinane. Chcę oglądnąć dokładniej, powiększam,
    a widzę jeszcze mniej... Poprawiłabym to.

    Pozdrawiam!
    --
    -------------------------
    Zabawki, produkty dla dzieci
  • sasannka 25.04.06, 14:57
    Nagłówek ciągle niepotrzebnie duży, choć pojawiły się na nim istotne
    informacje, lepiej :)

    Dlaczego na dole sklepu masz reklamy google? Po co Ci linki do innyh witryn tak
    w ogóle? Sklep powinien chcieć zatrzymać klienta u siebie jak najdłużej, a nie
    odsyłać do konkurencji czy na inne witryny, które nie pomagają sprzedać
    produktów.

  • ellena 07.11.06, 13:54
    Ja zmieniłabym zdjęcia. Nie lubię widzieć czyjegoś domu, sklepu czy co gorsze
    podłogi etc. w tle. Moim zdaniem wszystkie przedmioty powinny mieć jednakowe lub
    jednakowo charakterystyczne tło, a nie jedne są na niebieskim a inne na
    podłodze, jeszcze inne stoją w kącie. No i powiększanie...To bardzo duży minus,
    bo przecież nie mogąc dotknąć i obejrzeć "w realu" chcemy kupując coś przez
    internet dokładnie, z każdej strony to sobie obejrzeć. Z technicznych spraw:
    chodząc po sklepie kilka razy pojawiło mi się "dokument nie zawiera żadnych
    danych", lub "przekroczono limit czasu oczekiwania".
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dążeniu do doskonałości! :-)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka