22.04.06, 01:14
Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
Edytor zaawansowany
  • kasiabus 22.04.06, 01:21
    www.poczta-polska.pl
    Muszę o niej napisać, chociaż jej nie lubię strasznie...
    Bo albo gubi paczki, albo priorytet dostarcza po 2 tygodniach od nadania.

    Jedyna jej zaleta to cennik.
    Niestety, większość drobnych sprzedawców jest skazana na jej usługi, bo
    sprzedają za mało i za tanio, żeby im się opłacało korzystać z usług innych
    firm.
    --
    -------------------------
    Zabawki, produkty dla dzieci
  • kasiabus 22.04.06, 01:23
    www.pocztex.pl
    Tzw. usługa kurierska Poczty Polskiej...

    Ktoś korzystał? Napiszcie wrażenia.
    --
    -------------------------
    Zabawki, produkty dla dzieci
  • redchili 22.04.06, 09:28
    Może to kwestia szczęścia, ale dotąd nie miałem większych problemów z PP.
    Owszem, zdarzały się np. nieuzasadnione zwroty (od razu po dojściu przesyłki na
    docelową pocztę skierowano ją do zwrotu przez pomyłkę) czy brak awizacji u
    klienta. Ale generalnie nie jest najgorzej (właśnie w Warszawie odebrałem paczkę
    od dostawcy nadaną wczoraj priorytetem z Lublina :) ), przynajmniej na tle np.
    Masterlinka...

    --
    www.nepo.pl
  • ypsilon.ypsi 08.05.06, 16:02
    kasiabus napisała:

    > www.dhl.pl


    Dhl ma chyba najwyższe ceny usług, nie polecam.
  • magdagie 26.11.06, 15:06
    drogo - to fakt,
    ale za to solidnie, szybko, bezpiecznie, bezproblemowo, terminowo
  • aga_gora3 27.11.06, 11:08
    ani szybko, ani bezproblemowo, ani terminowo, drogo to fakt, słowa przepraszam
    też nie znają, piszę reklamację
  • ballanga 20.06.07, 17:46
    Od 2 miesięcy korzytam z ich usług i jestem strasznie zadowolona.

    A poza tym trafiają do mnie chyba najmilsi kurierzy, pieniądze przelewane są w 7 dni, na zapłatę mam 14 dni (w przeciwieństwie do Masterlink/DPD, którzy mają na odwrót).
    Do tego możność sprawdzenia przesyłki. Naprawdę jestem zadowolona. A do tego trafiłam na bardzo miłą panią Małgosię w BOK, która ekspresowo mi zawsze pomoże.

    Jedyny minus to taki, że przesyłają małe paczki, do 30 kg / 3m2. No i zamawiać kuriera można do 10,30. Co prawda - można się umówić z kurierem, ze się do niego bezpośrednio będzie dzwonić i zamawiać, i jak tylko bedzie taka możliwość to przyjedzie. Ale z tym można się pogodzić.

    Gorąco i czystym sercem polecam.
  • redchili 22.04.06, 09:32
    No, tutaj mogę się wypowiedzieć tylko jako adresat, ale doświadczenia są chyba
    dość miarodajne. Za każdym razem są ogromne kłopoty, przesyłka nadana kilka
    ulica dalej idzie 3-4 dni, albo zamiast do Warszawy trafia do Katowic... Raczej
    odradzam.

    --
    www.nepo.pl
  • kajka04 21.08.07, 14:54
    mam z nimi niemiłe doświadczenia
    --
    Bagba
  • redchili 22.04.06, 09:33
    Z tą firmą (dostarczają mi przesyłki od niektórych dostawców) raczej nie było
    problemów. Generalnie miła obsługa, szybkie, sprawne działanie, elastyczność.
    Chyba można polecić.

    --
    www.nepo.pl
  • kasiabus 22.04.06, 01:45
    Oto link - oby nie był potrzebny :o)
  • krewetka 21.10.06, 12:51
    czy jest mozliwośc obniżenia kosztów paczek na PP np podpisując jakąś umowę?
    --
    pozdrawiam
  • kasiabus 21.10.06, 13:19
    Z tego co wiem, to tak - można podpisać umowę z PP. Ale pod warunkiem, że
    wysyła się dużo paczek.
    Taką informację uzyskałam na mojej poczcie i nie wiem, ile to jest "dużo
    paczek". Pewnie wedle uznania...
    Radziłabym Ci dowiedzieć się bezpośrednio w Twoim urzędzie, bo zapewne dla
    każdego warunki są i tak ustalane indywidualnie.

    A może odezwie się ktoś, kto ma taką umowę podpisaną?

    Pozdrawiam
    Kasia
    --
    -------------------------
    Zabawki
  • mamkube 24.10.06, 20:25
    Ja pytałam, był u mnie jakiś PAn, zniżka jest jak dużo wysyłasz, jak mało to
    nie. ALe nie ma ograniczenia ilosci jako tako do podpisania umowy, co miesiac
    płacisz jakąs tam kwote na początku, potem mozesz na koniec miesiaca płącić za
    wszystko. Ja tam wolę sama chodzić i brać raz na 7 dni faktrue
    --
    Edyta
  • ellena 07.11.06, 11:09
    Tzn., że nie płacisz za każdą paczkę osobno tylko raz w tygodniu poprzez zapłatę
    faktury? Właśnie jestem w trakcie planowania spedycyjnej ;-) strony mego sklepu
    i sprawa wysyłki jest dla mnie najbardziej "zaciemniona". Myślałam o podpisaniu
    umowy, ale nie wiem czy to nie byłaby przesada, szczególnie na początku
    działalności i jak to w ogóle jest z tymi umowami, deklaruje się ilość
    przesyłek? negocjuje ceny z pocztą?
    Pozdrawiam wszystkich e-handlowców!
  • kasiabus 08.11.06, 00:26
    Jeśli nie masz umowy z PP, to płacisz za każdym razem, gdy nadajesz przesyłkę.
    Natomiast nie musisz za każdym razem brać faktury. Dostajesz pokwitowanie na
    zapłaconą sumę i potem wystawiają Ci fakturę na podstawie kilku (kilkunastu,
    kilkudziesięciu) takich pokwitowań (byle były z jednego miesiąca).

    Ja biorę fakturę z Poczty raz w miesiącu - kwitki zanoszę zawsze ostatniego :o)
    Dzięki temu mam trochę mniej papierów...

    Pozdrawiam
    Kasia
    --
    -------------------------
    Zabawki, produkty dla dzieci
  • e-bubu 11.11.06, 00:30
    Ja zaczynam raczej od tylu:) Mianowice sklep mam prosty w darmowym serwisie(nie
    znam sie na tych kodach:) Wysylki robie PP, Pocztexem (nie jest zle, ale dzis
    mnie omineli). Szukam firmy spedycyjnej do podpisania umowy. Masterlink wymaga
    podpisania umowy, by moc uzyskac usluge pobrania (GLS tez), ale ceny sa nie
    lepsze od Pocztexu (a tu bez zadnych formalnosci). Chcialam umowe podpisac z
    Pocztexem zeby dostac znizke (musze sie upomniec) to minimum 10 paczek na
    miesiac, a GLS chce 30 wysylek na miesiac.
    Na razie dzialam troche na allegro, zaczynam reklame na samochodzie...
    zobaczymy ?!?!
    --
    www.e-bubu.pl
    Maclaren, ABC Design, Concord, Quinny
  • fantatou 28.11.06, 17:52
    Cześć
    wysyłam okolo 200 paczek miesiecznie i wszytsko przez nasz Pocztę Polską.
    Szukam jakiegoś rozwiązania jeżeli chodzi o firmy kurierskie to pewnie odpada
    moje paczki wazą od 0,2-1,5kg, a Poczta ma konkurencyjne ceny, i dociera do
    wszystkich miast(inpost ma bardzo ubogą ofertę). Może ktoś z was może podzielić
    sie informacja na temat wysyłki tak lekkich paczuszek, może ktoś z was ma umowe
    z firmą kurierska Pozdrawiam :)
  • kasiabus 15.11.06, 22:38
  • kasiabus 15.11.06, 22:40
  • kasiabus 21.02.07, 20:46
    "...Rywalizacja o klienta jest tak duża, że operatorzy starają się wprowadzać
    coraz więcej usług i poprawiać ich jakość..."
    Jest nadzieja, że będzie lepiej... :)

    Cały artykuł można przeczytać tutaj:
    biznes.onet.pl/5,1393297,prasa.html
    --
    -------------------------
    Zabawki
  • r0sie 22.02.07, 00:16
    musze przynac ze nawet Poczta Polska zaczela sie starac
    kurier dzwonil ostatnio do mnie, ze ma przesylke, byl u mnie dzien wczesniej i
    nikogo nie zastal, pytal czy jestem teraz w domu i moge odebrac paczke,
    nastepnie zjawila sie za 5 min. po tej rozmowie!
    pytal czy na przyszlosc moze zostawiac przesylki u sasiadow
    szok
    --
    R.

    Anything is Possible
  • kasiabus 20.06.07, 15:13
    www.crllogistyka.pl

    No cóż... korzystam z ich usług od 2 miesięcy i na razie z czystym sumieniem
    niestety polecić nie mogę.

    Na plus - bardzo niskie, konkurencyjne ceny.
    Minusów jest więcej - długi czas dostarczania przesyłki, jeszcze dłuższy czas
    przekazywania pobrań, częste przekraczanie terminów dostarczenia przesyłki,
    brak możliwości "śledzenia" przesyłki on-line (trzeba do nich dzwonić) itd. ...

    Na razie jestem rozczarowana współpracą z nimi, ale jeszcze się zastanawiam -
    może się rozkręcą...?
    Niestety - rośnie mi odsetek niezadowolonych klientów, którzy wybierając
    opcję "przesyłka kurierska" mają zakodowane, że zamówienie dotrze do nich
    błyskawicznie. Tymczasem CRL dostarcza przesyłki w 3 do 5 dni roboczych. Więc
    jeśli po drodze trafi się weekend czy święto, robi się z tego tydzień. A
    nierzadko nawet więcej niż tydzień...
    Oczywiście te terminy są podane na stronie mojego sklepu, ale klienci tego nie
    czytają, a potem dzwonią z pretensjami typu "wybrałem przesyłkę kurierską, więc
    myślałem, że paczka dojdzie na drugi dzień, tymczasem dzisiaj mija trzeci...
    gdzie jest moje zamówienie?!"
    Ech...

    Co myślicie - dać tej firmie jeszcze szansę?
    A może ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia?
    Napiszcie :)

    Pozdrawiam
    Kasia
  • agutek_b 21.06.07, 21:16
    ja otrzymałam ich ofertę ale nie skorzystałam. Nie potrafili konkretnie (a
    właściwie wcale) odpowiedzieć na moje pytania "uzupełniające" Nie mam
    podpisanej umowy z żadnym przewoźnikiem, choć niedawno znalazłam wcale
    interesującą ofertę "odsprzedaży" usług kurierskich na allegro. Warunek -
    minimum 20 przesyłek miesięcznie. Niestety przy cenie prawie 20zł brutto to i
    tak dużo w porównaniu z PP więc się wacham... A w tej chwili w moim sklepie
    jest opcja wysyłki kurierem ale... prawie nikt z niej nie korzysta (bo bez
    umowy się nie opłaca) jednak zawsze w rozmowie z firmami (bo takich mam też
    klientów) często ustalam, że wysyłam na ich umowę. Niestety nie wygląda to zbyt
    profesjonalnie... A teraz w kwestii doradzenia :) Ja nie lubię, gdy ktoś wysyła
    ofertę a potem na dodatkowe pytania nie odpowiada, nie lubię też, jesli oferta
    mija się z prawdą - dla mnie to zwykła naciągactwo. Nie jest też dla mnie
    wytłumaczeniem, że ktoś źle oszacował rynek - od tego są specjaliści, którzy
    powinni być zatrudnieni przy uruchamianiu takiego biznesu, żeby nie było
    skuchy. Sama dobrze wiesz, że "poczta pantoflowa" wystawiająca opinie o sklepie
    moze zdziałać dużo dobrego jak i złego. A klienci... no cóż, tych którzy
    czytają regulamin jest bardzo mało, tych, którzy rozumieją, że to nie Ty
    samodzielnie rozwozisz paczki jest jeszcze mniej. Ja bym zrezygnowała, bo jeśli
    na starcie jest marna jakość, to nie rokuje dobrze - klient się przyzwyczai i
    jakoś tam im będzie szło, ale czy do ciebie wrócą lub polecą nowych klientów to
    inna sprawa.
    --
    www.paluszkami.pl
  • corregidor 16.08.07, 09:28
    Po prostu katastrofa
    Wysłałem towar
    Przez tydzien go nie dowieźli
    i odmawiali informacji o tym co się dzieje
    dopiero jak zrobiłem awanturę, moją paczkę "odnaleźli"

    Niezwykle arogancka i wredna obsługa
    mówili mi wprost że moge im nagwizdać jak mi się nie podoba, to
    żebym złożył reklamację

    Klimaty jak z prlu

    Odradzam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka