Wypowiedzenie pracy. Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Juz sie tyle nazbieralo u mnie,ze z nowym rokiem postanowilam juz rzucic swoja prace. Tymbatrdziej ,ze ja tam pracuje juz od prawie 3 lat i caly grudzien nie mialam godzin. Pracowalam kiedys na full time ale odkad zaczelam szkole zmienili mi status na part-time.Wczesniej rozmawialam z managerami,czy ok jesli tak zrobie i czy bede miala wciaz godziny. Bylo mi obiecane,ze tak. Niestety managerowie sie zmienili, nowy manager ktory rote ustawia nie dosc ze doswiadczenia nie ma 22l to jeszcze daje godziny ,,wybranym,, ulubiencom.Juz jedna dziewczyna sie z tego powodu zwolnila, inne narzekaja ja ja. Wiec stwierdzilam,ze juz mi sie nie chce wkurzac i blagfac o godziny.

    Mam do utrzymania mieszkanie, rachunki, szkola a mam niestety ... 3-4 godz. tygodniowo! Tak caly grudzien. I teraz styczen tez sie zaczal podobnie z tym ,ze nawet nawet jednej godziny w tygodniu nie mam!Che dac wypowiedzenie niby proste no ale....
    Nie chce sie tam odgywac ani nic ale chcialabym napisac w wypowiedzeniu,ze powod opuszczenia sa wlasnie godziny, chcialabym napisac,ze mimo part-time i obiecanych godzin nawet nie mialam 16 gwarantowanych,ze najwiecej jak mialam 10 w tygodniu caly grudzien to byl sukces! Wiec ,ze moje wypowiedzeniu pojdzie do biura glownego wiec moze jak ja odejde to inne dziewczyny beda mialy godziny. czuje sie troszke poszkodowana z tego powodu,bo pracuje tam od prawie 3 lat. Dogadac sie nie da z nowym managerem probowalam kilka razy rozmawiac ale to nie daje skutku niestety. Tlumaczy sie jak moze, ze za duzo ludzi itp.

    Jest to moja pierwsza praca w UK, nigdy wypowiedzenia nie skladalam i nie wiem co moge napisac a co nie. Jak to najlepiej rozegrac? Przyznam,ze troche sie boje. Mam w umowie tygodniowe wypowiedzenie. Mam juz CV przygotowane i i ide pobiegac z nim troche po miescie. A jak z nowym pracodawca? bo wiem,ze troche przegralam bylo mi obiecane godziny nie poprosilam tego na pismie wiec po ptokach teraz. Mam szkole,wiec na full-time nie moge sobie pozwolic.

    Jak ktorakolwiek byla w podobnej sytuacji prosilabym o rady badz o przydatne linki jakies.Dzieki:)))
    ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.'' Pitagoras
    • Samotna, a moze poczekaj z wypowiedzeniem dopoki nie znajdziesz
      czegos nowego. Sama mowisz, ze bedziesz "biegac z CV" - masz tydzien
      wypowiedzenia, wiec jak znajdziesz nowa prace to mozesze ja szybko
      zaczac.
      • Oczywiscie,ze chce znalezc prace zanim dam wypiwiedzenie. Ale chce miec
        te wypowiedzeniu tez juz gotowe. Jak juz znajde to wtedy chce im
        bachnac pod nos. Ale chce miec konkretne ,,notice,, bo wciaz wielu
        moich dobrych znajomych tam pracuje,jak rowniez moj facet wiec gdy ja
        bachne takicm wypowiedzeniem to bym moze glowne biuro w koncu sie
        zainteresuje sytacji i przyjrzy ze ,,wybrani,, godziny maja a inni nie.
        --
        “I like to open the doors to people's brains” – Philippe Starck
        • Podesle Ci jutro (chyba ze drogi beda ciagle pozamykane :-) z pracy,
          tyle ze to bedzie standartowe wypowiedzenie.
          Oprocz tego pamietaj, ze nastepny pracodawca najprawdopodobniej
          poprosi o referencje od poprzedniego, wiec najlepiej sie "dobrze"
          rozstac... ciezko mi powiedziec, czy cokolwiek osiagniesz jezeli nie
          masz kontraktu z zagwarantowana iloscia godzin - zgaduje bo nie znam
          szczegolow Twojej pracy... Powodzenia w szukaniu - nowy rok, nowa
          praca!!!
          • Ide na rozmowe z poprzednim,zeby sie dogadac. Powiem,zechce dobre
            referencje,jak nie moga mi zagwarantowac godzin, ja odejde a oni maja
            miejsca godzinny dla innych. Raczej problemu z moimi referancjami nie
            pownno byc:)xx miejmy nadzieje, hehe
            --
            “I like to open the doors to people's brains” – Philippe Starck
    • szukac zawsze mozesz, i moze (czego Ci zycze) trafi Ci sie praca
      duzo lepsza. ale nie wiem czemu zakladasz,ze gdzies tam wyzej w
      biurze ktos sie przejmie Twoim wypowiedzeniem. prawdopodobnie wloza
      go do Twojej teczki personalnej i tam zostanie.

      jezeli chcesz cos wskorac, to chyba lepiej teraz, gdy jeszcze
      pracujesz. nie piszesz czy rozmawialas z managerem, tylko, ze on
      daje godziny innym. moze nie wie, ze chcesz wiecej? porozmawiaj z
      nim albo napisz list lub mail z zapytaniem dlaczego masz tak malo
      godzin (gdy inni w podobnej sytuacji maja wiecej) i gdy jestes
      gotowa pracowac wiecej (konkretnie ile). i czy w najblizeszj
      przyszlosci mozesz liczyc na wiecej. z mailem jest o tyle latwiej,
      ze zawsze mozesz cc HR (czy to "biuro" o ktorym piszesz), ale to tez
      zalezy od tego jaka jest sciezka rozwiazywania roznych problemow w
      Twojej firmie.

      powodzenia,
      A
      • Z manageremem rozmawialam niejednokrotnie. Nic nie wskoralam.W
        pierwszym poscie o tym pisalam;) Za kazdym razem ma jakies wymowki a
        jedna z moich ulubionych to ,,kazdy chce godziny nie tylko ty,,

        Hmm moze masz racje,moze nikt sie nie przejmie, ale jakos tak
        chcialabym napisac,ze sie zwalniam ze wzledu na ilosc godzin. Bylabym
        drugą w ciagu miesiaca ktora to robi wiec moze cos tam vby ich
        ruszylo. Zreszta Ja i tak juz potrzebuje zmian, a to pierwszy krok ku
        temu.

        Ja pracuje w restauracji. I u nas nawet niektorzy na ful time musilei
        dorabiac w inny sposob.Niektorzy kelnerzy na zmywaku robia zeby
        godziny dobic. I to ci na full-time. Wiem,ze za miesiac odchodzi tez
        jeden chlopak z tego powodu. Ja jako kelnerka mam spore doswiadczenie
        wiec chyba tak zle z nowa praca nie bedzie:) Takze walczyc w mojej
        firmie mi sie nie chce bo nie jestem jedyna poszkodowana,chce tylko
        napisac w ,,notice,, powod tylko nie bardzo wie jak sie do tego
        zabrac i jak to sklecic :)xx
        --
        ,,Being unwanted, unloved, uncared for, forgotten by everybody, I
        think that is a much greater hunger, a much greater poverty than the
        person who has nothing to eat. ''
        Mother Teresa
        • 07.01.10, 16:37
          Mam tez drugio wazny powod dla ktorego sie zwalniam bo ja mam szkole
          tutaj i oni potrafia mi taki numer wyciac,ze np. nie mam zadnych
          godzin a w dzien gdzie mam szkole ,gdzie baaardzo dobrze o tym wiedza
          wstawia mnie na rote. Mimo moich prosb nie zmienia argumentujac,no
          przeciez chcesz godziny,,.Dla mnie takie zagrywki sa nie fair. bo
          zazwyczaj takie cos robia jak ktoras z ,,ulubienic,, nagla wolne
          potrzebuje, wiec wstawiaja nie patrzac. Ja wtedy ze spuszczona glowa
          ide do pracy opuszczajac godziny w szkole bo nie mam wyjscia bo to
          jedyne godziny ktore moge zrobic! naprawde potrzebuje zmiany wierzcie
          mi ;)
          --
          ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.''
          Pitagoras
          • 08.01.10, 19:17
            W czwartek roznioslam pierwsze cv i zaraz bylo odzew, jutro mam 2
            interview.

            Jakies linki badz przyklady podobne ktos posiada?x
            --
            “I like to open the doors to people's brains” – Philippe Starck
            • 08.01.10, 19:47
              Samotna, trzymam kciuki!!! Daj znac, jak poszlo.
            • 08.01.10, 20:16
              samotna.uk napisała:

              > W czwartek roznioslam pierwsze cv i zaraz bylo odzew, jutro mam 2
              > interview.
              >
              > Jakies linki badz przyklady podobne ktos posiada?x

              tez trzymam kciuki.
              A
    • Przepraszam jesli poczujesz sie urazona, ale wlasnie przez takie
      osoby jak Ty, albo moze lepiej bedzie jak napisze, ze przez taka
      postawe w stosunku do pracodawcy, robia oni z pracownikami wlasnie
      to o czym piszesz.
      Masz kontrakt = masz prawa pracownicze, a wogole z nich nie
      korzystasz. Dajesz soba poniewierac i na koniec odejdziesz z
      podwinietym ogonem. Jesli nawet chcesz odejsc to nie zostawiaj
      sprawy bez echa.
      Jak bedziesz wysylac wypowiedzenie to nie tylko do swojego managera,
      ale rowniez do HR i do head officu. Napisz jak przebiegla cala ta
      sprawa i, ze w zwiazku z tym, ze nie sa w stanie wywiazac sie z
      umowy i dotrzymac obietnic - odchodzisz. Ze jestes rozczarowana
      postawa jaka reprezentuja wobec Ciebie. Nie zapomnij podkreslic, ze
      bylas sumiennym pracownikiem przez 3 lata i liczysz na referencje :)
      Sorry, ze tak dlugo ale mnie ponosi w tych sprawach czasami ;)
      --
      Moja córeczka, moje szczęście
      Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr.

      fotoforum.gazeta.pl/3,0,1207997,2,5.html
      • agg3 ja sie kompletnie z Toba zgadzam! Wcale urazona sie nie czuje!
        Wlasnie tak chce zrobic tylko problem polega na tym,ze ja juz bylam
        na tylu rozmowach z managerem ze ich juz zliczyc nie potrafie!!! I
        oni dalej swoje,ze ,,full-time,, musi miec godziny.Ignoruja moje
        argumenty! Niestety ale nieznajomosc swich praw odgrywa tutaj glowna
        role-stad moj post! Nire wiem co moge napisac w ,,notice,, czego nie
        itp. Myslalam,ze ktoras z dziewczyn mi pomoze!

        Nawet nie wiem, jak sie do tego zabrac tak naprawde:( Nie wiem,co
        napisac :( Czy wylac swoje zale czy krotko tylko rzeczowo napisac ,ze
        sie zwlaniam z powodu braku godzin koniec kropka.Nie wiem w zyciu na
        oczy nie widzialam teh notatki a moj program w kompie niestety nie
        pozwala mi na sciagnienie niczego z netu:(
        --
        ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.''
        Pitagoras
          • Eror page- ze mnie to szczesciara normalnie hehe;)

            Juz po! Chyba wszystko ok, bo zasady podobne co do moich wczesniej
            wiec znacznej roznicy nie i chyba jemu sie spodobalo moje cv ;) Mam
            ,,trial shift,, we wtorek wiec zobaczymy co i jak. no powiedzial,ze
            godziny bym miala zagwarantowane, ze jesli chce 30 bede je miec :)
            Wiec jeszcze tych kciukow nie puszczajcie :)) do wtorku.

            Sama atmosfera tam wydaje mi sie bardziej wyluzowana. wiec juz powoli
            szukuje te wypowiedzenie :) pomocy! :D
            --
            ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.''
            Pitagoras
            • Error

              nie mozesz wejsc, bo adres sie "zlamal" i nie caly jest aktywny

              Skopiuj adres do paska przegladarki i Ci sie otworzy dobrze
              • Sorka... zawsze mi sie to zdarza, jak wklejam linka dwuliniowego :-(
                • Ok znalazłam, poczytalam co nieco ale nigdzie nic nie znalazlam o
                  tych godzinach ty;lko o przesladowaniu itp. wyczytalam, za to ze
                  urlop maja mi wyplacic chociaz tyle:) Moj kontrakt jest
                  jednostronnicowy i nic o tym nie jest wspomniane. takze tez nie ma
                  nic o tym,ze musza zapewnic godziny:( Pszlam dzisiaj do firmy
                  sprawdzic godziny na nastepny tydzien smiechem wybuchlam,znowu mi
                  wpisali wtedy kiedy mam szkole.Na szczescie sie pozamienialam.
                  --
                  ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.''
                  Pitagoras
                  • a co masz w kontrakcie napisane?? MUSZA Ci dac MINIMUM tyle godzin
                    ile masz w kontrakcie!!
                    jesli rozmowy z Twoim managerem nie skutkuja, mowisz mu, ze
                    zglaszasz problem do HR i head officu. zobaczysz, ze sie wystrasza ;)

                    mam doswiadczenie w tych sprawach - swego czasu rozpetalam wojne w
                    bardzo slynnym hotelu :D
                    --
                    Moja córeczka, moje szczęście
                    Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr.

                    fotoforum.gazeta.pl/3,0,1207997,2,5.html
                    • W kontakcie nie mam wyszczegolnionych godzin! Jest tylk ,,part-time,,
                      i jeszcze stawka sprzed 3 lat;/ Straszyc ich nie ma co nawet bo
                      zatruja ci zycie w pracy. Np. gdy klient bedzie na cos
                      narzekal,zrzuca,ze to twoja wina i kaza placic ci to. Albo beda cie
                      poganiac itp. Jesli zwrocisz im uwage na to to sie wymowia, ze to
                      ,,busy,, restauracja i tak tu jest i kazdy pracuje w stresie a ty jak
                      nie jestes na to przygotowany to mozesz zawsze odejsc,na twoje
                      miejsce kilku juz czeka!


                      wiesz to bardzo popularna restauracja, oni wiedza kiedy kontrole itp.
                      np ostatnio ktos ich zglosil,ze sie zatrul to mieli 3 dni na
                      posprzatanie wszystkiego, wyrzucenie itp. mi sie juz z nimi walczyc
                      nie chce,ja juz poprostu nie chce tam byc. Szkoda, mi tylko znajomych
                      no ale cos kosztem czegos. Wiesz,ja jedyna polka tam jestem dodatkowo
                      jezyk na poziomie level2 esol ... nic specjalnego. Tam prtacuje tez
                      moj chlopak i wiem,ze jak ja sie zaczne burzyc to i on bedzie mial
                      klopoty. Moglabym walczyc owszem, ale skoro mam juz nagrana nowa
                      ide.Troche mniej pieniedzy a moze wreszcie swiety spokoj,bo ta
                      restaauracja mnie psychicznie wykanczala juz.
                      --
                      “I like to open the doors to people's brains” – Philippe Starck
                      • No wlasnie, skoro juz podjelas decyzje, ze odchodzisz (wcale sie nie
                        dziwie), to zakoncz sprawe tak, zeby miec "czyste konto", ale
                        nie "uciekaj". Bo oni maja z tego satysfakce i tak samo beda
                        traktowac twoich kolegow. Napisz oficjalne pismo (jak juz wczesniej
                        pisalam) i wazne, zeby trafilo do "managera managerow" (jesli wiesz
                        co mam na mysli), bo oni czesto nie wiedza co sie dzieje w ich
                        placowkach, bo przeciez manager nie powie, ze ma jakies problemy z
                        Toba (to zostaje pomiedzy Wami).
                        Zal mi emigrantow (szczegolnie polakow), ze daja tak po sobie jechac
                        i nie walcza o swoje prawa. Tak sie sklada, ze w tym kraju pracownik
                        ma wiecej praw niz pracodawca ;)
                        --
                        Moja córeczka, moje szczęście
                        Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr.

                        fotoforum.gazeta.pl/3,0,1207997,2,5.html
                        • Stad tez chce konkretne wypowiedzenie bo wiem,ze sprawdzaja je w
                          glownym biurze a szczegowlnie od oosb ktore pracuje dlugo jak ja
                          3lata. Jestem jedyna polka w pracy ale nie jedyna ktora jest tak
                          traktowana! Czasem sie na mnie odbijalo to ze jestem emigrantka ale
                          czasem nie bylo roznicy ja czy angielka. Jak juz ochodze to zadnej
                          afery nie chce robic tylko chce fajne wypowiedzenie ktore wyjasnia.Ja
                          juz caly net przeszukalam strony z przykladami io nic nie znalazlam a
                          przyznam ze ja i pisanie listow formalnych to wielka tragedia:(((
                          a szukam czegos gdzie tez bedzie o moim urlopie,zeby mi wyplacili.
                          --
                          ,,Being unwanted, unloved, uncared for, forgotten by everybody, I
                          think that is a much greater hunger, a much greater poverty than the
                          person who has nothing to eat. ''
                          Mother Teresa
    • All you need to know about Resigning from your job
      Before writing any resignation letter, make sure that you are
      absolutely certain that leaving that firm is what you want to do, as
      the option to change your mind may not exist!

      If you are leaving due to grievances at work or lack of training,
      promotion/career progression, low pay, etc. all of these things
      should be discussed with your employer before resignation. Your
      employer may offer to improve your situation and resolve these
      issues so that you do not feel the need to leave. Resignation in the
      above situations should be a last resort not a first option. The
      employer will not necessarily be aware of your discontent so tell
      them. Offer them the chance to alter the situation before resigning.

      If the issues cannot be resolved, then finding alternative
      employment before resigning is a wise move as employers always want
      what someone else has, and you are thus more valuable as an employee
      than someone who is unemployed.


      Generally, it is best to request a meeting with your manager, etc.
      to advise them in person of your desire to leave. Then you confirm
      the details formally in writing after the meeting or at the meeting.
      But it is better if the matter can be discussed in person. You can
      gauge the employer's reaction and discuss any preparations that will
      be necessary re the hand-over of your duties to someone else.

      Request a meeting/private talk with your manager/supervisor/boss.
      Prepare the reasons you will give for resigning. Keep your reasons
      for leaving to things such as career progression, more commutable,
      etc. try not to make it personal. At the end of the day you may
      dislike your employer immensely but you may still need a reference
      from them. So resign with reasons that will not deter them from
      giving you a good reference.
      Expect to be interrogated, but keep to the short, simple answer you
      prepared. Your employer may be surprised, they may not say very much
      as they are absorbing the impact of this unexpected event and
      anticipating the effects it will have on their organisation.
      Regardless of the reaction, stick to your answers and remain
      composed. Do not become emotional, defensive or confrontational.
      Stress that you will help to transfer your duties and
      responsibilities over so as to minimise disruption to the firm.
      Acknowledge that your leaving could be somewhat inconvenient but
      that you will do your best to lessen the effects.
      Consider what help you are able to give with regard to handing over
      your duties to your replacement. You may be required to train them
      or you may need to prepare notes about what needs doing and when,
      etc. Being helpful and co-operative in this regard will reflect you
      in a positive light with your employer which will work for you with
      regard to references, etc.
      Make sure that if you are leaving for reasons that may be very
      negative with regard to your current employer that you leave your
      emotions at the door and try to keep things simple, direct and
      polite.
      Thank your boss for the opportunities that they gave you.
      Hand over your written resignation letter or write one later that
      contains any conditions you agreed to while in the meeting.

      Resigning by letter only

      Whether resigning in writing or confirming your resignation in
      writing following a meeting, the letter should be fairly short and
      concise. If more details are requested you can supply those later.

      Being too wordy in a resignation letter is not necessary as all your
      employer is interested in when you hand in your notice is the effect
      it will have on them and how they will replace you. They are much
      less interested in how you leaving them will benefit you!

      What do I write

      The letter should be formal and polite. It will remain on your
      personal record with that firm for many years so do not put anything
      in it you may later regret. If you harbour resentment towards your
      boss, perhaps write the letter you'd like to write, then throw it in
      the bin. Then write a second one without the ''emotion.''

      Use the usual letter style:

      your name/address/contact details

      Date:......

      your employers name/dept

      Dear..name...

      RE- notice of termination of employment

      For the content, start by advising them formally of your intention
      to leave with your last date of work with the company. This date
      should be calculated so that you are providing the correct amount of
      notice as advised in your contract. Greater notice is generally
      acceptable but rarely is shorter notice, unless you request
      permission to lower the amount of notice required giving your
      reasons for doing so.

      Next provide a brief reason for leaving followed by your reassurance
      that you will assist with handing over your duties, etc.

      Finally, thank them for the opportunities they provided and wish
      them well for the future.

      If you were with them a long time, you may wish to personalise the
      letter slightly but as this remains on your personnel file it is
      better to keep it formal and voice any ''extra'' sentiments in
      person.

      Sign off with

      Yours sincerely
      Your name
      Job title

      Be prepared for your employer to persuade you to stay with the
      company. They may offer you more money, more responsibility,
      training or promotion. If this is the case, you may wish to request
      24 hours to consider their offers. When you have considered the
      offer, you can let your boss know your final decision. If you decide
      that you still wish to leave, thank them for their generous offers,
      but have accepted alternative employment and so have decided to
      follow that route. If you decide however to accept their offers,
      ensure the offers are put in writing before you inform your new
      employer you are no longer accepting their offer.

      Finally when you do leave, ensure you receive all the money,
      benefits, holiday pay, etc. that is due to you. You may find you
      have to repay some holiday pay if you took your years entitlement
      yet only worked part of the year, etc.
      • Dzieki mama-123
        Poczytalam. Ale raczej to wszystko juz wiem,chociaz kilka rad sobie do
        serca wzielam:)

        ps. data i godzina Twojego postu mnie przerazila!!!! :D
        --
        ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.''
        Pitagoras
        • samotna! a mnie godzina Twojego!! ;) co Ty robisz po nocach?? hihi :D
          --
          Moja córeczka, moje szczęście
          Dominika 04.10.2007 r. godz. 21:06, 4820 gr.

          fotoforum.gazeta.pl/3,0,1207997,2,5.html
          • A ja tak mam;) nie majac godzin w pracy siedze po nocach a pozniej
            spie do 2 ;) taki maly niezdrowy typ zycia ;))


            Przyszlam sie pochwalic!!! Dostalam ta prace!!! Dzisiaj mialam trail
            shift i byli zadowoleni a i mnie sie podobalo :) duzo spokojniej niz
            w poprzedniej, bardziej relax:) mniejsze napiswki no ale cos za cos
            ale lepiej chyba miec mniej kasy jak przeplacac wszystko zdrowiem i
            nerwami :)xx wiec teraz juz musze ta ,,notice,, wymyslec:/..
            --
            ,,Being unwanted, unloved, uncared for, forgotten by everybody, I
            think that is a much greater hunger, a much greater poverty than the
            person who has nothing to eat. ''
            Mother Teresa
    • 13.01.10, 20:41
      Zlozylam dzisiaj. To co napisalam.Dzieki za pomoc moze kiedys kmus
      sie To przyda:

      to whom may ir concern,
      I would like to thank you for my time with yourselves, but due to the
      lack of hours available, I’m afraid I’ve had to seek employment
      elsewhere where I can receive extra hours. Please consider this as my
      leaving notice.
      I really enjoyed working at XXXXX, but with the cost of living such
      as rent, bills and college, my wage just doesn’t stretch far enough.
      I have tried discussing this with the management, but it seems that
      everybody wants extra hours, and there are just no extra hours
      available for me. Having worked reliably for 3 years, to be working
      less than 10 hours per week in December, a busy month, I just can’t
      afford to live on that as I’m sure you appreciate.
      I would like to thank you for giving me the opportunity to work at
      XXXX, all the training I received during my employment, and I wish
      you all the best for the future.
      Kind regards,


      Zanioslam dzisiaj... manager cos tam probowal wskorac jeszcze no ale
      ja juz mu powiedzialam,ze ja juz tutaj zostac nie chce i mam nowa
      prace...Prawie sie poryczalam rozmawiajac z nim:((( To jest glowny
      manager, ale niestety on za kilka miesiecy tez odchodzi i na jego
      miejsce wskoczy ten z ktorym nienajlepiej zyje wlasnie godzinowo:(

      Jak mieczak doslownie :( Nie dokonczylam zdanie, przeprosilam,
      powiedzialam ze jest mi smutno podziekowalam, poprosilam o
      referencje, o zaplacenie holiday i wyszlam ze lzami w oczach... :(((
      Niby wiem,ze dobrze zrobilam... bo potrzebuje zmian itp. juz niezbyt
      dobrze sie tam czulam.Ale jakos mi smutno jest, przyzwyczailam sie
      emocjonalnie do tego miejsca :((tyle lez tam wyplakalam ze
      stresu..ale ile sie tam nauczylam...przyjeli mnie gdy nawet swojego
      imienia po angielsku poprawnie wyjakac nie potrafilam:((( Ale
      niestety managerowie sie zmienili i nowi to zwykli rasisci :( Jest
      mi przykro naprawde...:((((


      ,,Milcz, albo powiedz coś takiego, co jest lepszym od milczenia.''
      Pitagoras

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.