Dodaj do ulubionych

rekrutacja do szkoly, co jesli w trakcie roku?

03.04.12, 14:45
chodzi o to, ze w lecie przyjedzie do mnie siostra z zamiarem zamieszkania na stale, wszystko juz zalatwione, nie wiemy tylko, co ze szkola dla siostrzenca, skonczyl 4 lata w lutym, czyli we wrzesniu poszedlby do reception, a wiem, ze nabor do szkoly jest w styczniu, czyli juz po fakcie. oni przyjada w lipcu, jak to zrobic zeby we wrzesniu mogl zaczac szkole? jakie sa potrzebne dokumenty obecnie do zapisu, potwierdzenie adresu, paszport? gdzie pytac o dodatkowy nabor, w szkole, w councilu, czy gdzie? najblizsza szkole mamy na tej samej ulicy, doslownie 50m dalej, siostra na kilka tygodni zamieszka u nas, ale potem bedzie wynajmowac w bardzo bliskim sasiedztwie, poza tym moje dziewczyny tez tam chodza, wiec chcielibysmy aby tez i on tam trafil, jakie sa szanse, pewnie zalezy od konkretnej szkoly? czy moge ja jutro isc sie o to dowiedziec w imieniu siostry, czy dopiero moze ona osobiscie? ewentualnie czy ja moge isc zapisac siostrzenca (mamy inne nazwisko)?
Obserwuj wątek
    • gunia_86 Re: rekrutacja do szkoly, co jesli w trakcie roku 03.04.12, 18:42
      ja przywiozlam corke niedawno, co prawda szla juz do 1 klasy primary, ale tez nie zapisywalam jej w styczniou <zreszta moi znajomi tez jakos miesiac temu przyjechali z dziecmi>

      powiem ci jak ja to zalatwilam... jak juz corka porzyjechala poszlam do councilu zglosilam ze moja corka rpzyejchala teraz, a ze tutaj strasznie dbaja by dziecko nie siedzialo w domu, dostalam papierki do wypelnienia i mialam czekac. po 3 dniach zadzwonila do mnie pani , ze mam zadzwonic do szkoly- podala mi numer- . Szkola byla najblizej mojego miejsca zamieszkania... Zadzwonilam do szkoly tylko po to zeby mi pani dyrektor pwoeidziala ze jutro moja corka ma sie stawic rano w szkole. i tyle :) Dokument jedyny ktory potrzebowalam to byl akt urodzenia malej. Nie wiem jak to sie odbywa w wiekszych miastach ale u nas to bylo wlansie tak.
      --
      http://www.suwaczki.com/tickers/010i9n73b7h091zi.png

      http://www.suwaczki.com/tickers/relg8u69ssvkzo5u.png
        • witch08 Re: rekrutacja do szkoly, co jesli w trakcie roku 08.04.12, 21:38
          No to u nas było jeszcze inaczej.
          Bardzo świeża sprawa, bo do Anglii przyjechałam 2 miesiące temu.
          Poszłam do najbliższej szkoły po formularz. Wypełniłam i odniosłam. Dostałam pismo z councilu o przesłanie dodatkowych dokumentów tj. ksero paszportu, opłaconego rachunku oraz ksero medical card.
          Oczywiście w formularzu wybrałam 3 najbliższe szkoły. Najbardziej zależało mi na jednej, jakieś 5 minut ode mnie, gdzie chodzi również kuzynostwo syna.
          Przed świętami Wielkanocnymi dostałam pismo z councilu o przyjęciu syna do szkoły katolickiej, o której istnieniu nawet nie wiedziałam, ale tylko tam było wolne miejsce.
          Tak więc czekam, aż skończą się dni wolne i idę dopełnić formalności.
          Aha cała sprawa ciągnęła się jakieś 1,5 miesiąca...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka