Dodaj do ulubionych

Kredyt w UK na dom w PL

17.11.12, 22:42
Mamy z mężem część domu, który mąż odziedziczył w spadku i nadarza się okazja na odkupienie pozostałej części. Chciałabym wziąć kredyt ok 20 tyś funtów i teraz nie wiem czy lepiej tu szukać kredytu na nieruchomość zagraniczną (i gdzie szukać), czy może w Polsce? Jestem zielona w kredytach, nigdy się tym nie interesowałam i byłabym wdzięczna za wszelkie rady.
--
http://www.suwaczki.com/tickers/zpbnkrhmenz01qnn.png

Jakub 24.04.2003
Maciej 29.08.2007
Edytor zaawansowany
  • onmytoes 17.11.12, 23:01
    My na nieruchomosc w PL bralismy kredyt w PL, o wiele prosciej z hipoteka jesli nieruchomosc jest w tym samym kraju co kredyt.
    Nie wiem jak inne banki w PL, ale na przyklad PKO SA bez problemu uznaje tutejsze payslipy, wyciagi bankowe, raport z Experiana itp
    Jesli nie jestes na miejscu i nie orientujesz sie zbytnio w kredytach to pewnie warto wziasc doradce kredytowego w PL, ktory wszystko poprowadzi, bez koniecznosci latania do PL co kilka tygodni.
    --
    ...
    pozbyc sie glupich mysli nie jest trudno. ale szkoda... ;)

:: my ceramics ::
  • fifka01 18.11.12, 09:48
    a moze zwykła pożyczka w banku tytejszym, a nie kredyt? niekt nei bedize pytał na co, zadnych kłopotów z hipoteką. ma to swoje plusy.
  • moccabristol 18.11.12, 09:59
    fifka01, pytać na co?- to zdecydowanie będą:)
  • fifka01 18.11.12, 12:04
    ale chodziło mi o to, że nie trzeba bedize dokumentcji całej przygotowywać, tak jak na kredyt hipoteczny, tylko się zdeklruje na co sie bierze, oczywiście się powie, ze na podróż dookoła swiata czy inne takie :)
  • marninor 18.11.12, 10:54
    jeżeli dostaniecie kredyt gotówkowy na dowolny cel w uk w potrzebnej wysokości to jest rozwiązanie bo kwota zawrotna nie jest.