Dodaj do ulubionych

IPL "laser" z Lidla, ma ktoras?

11.06.18, 10:53
Cena £69 zdaje sie, chetnie bym sprobowala. Mam jasna skore i ciemne wlosy, wiec optymalnie dla IPL. Zanim jednak sie zdecyduje, moze ktoras z Was juz to cos ma i moze podzielic sie opinia? Rozumiem, ze najlepiej zaplacic duuuzo wiecej za zwykly laser, ale nie zwyklam wydawac fortuny na swoja urode, zacheca mnie rozwiazanie posrednie 😀 Chcialabym usunac na stale wasy i tyl ud, reszte moge depilowac woskiem i depilatorem. Tylko czy IPL z Lidla wogole dziala?
Edytor zaawansowany
  • berlin30 11.06.18, 11:23
    Tez sie na to czaje,widzialam w ulotcei zastanawiam czy kupic? Takze podlaczam sie do pytania😜
  • bisiek10 11.06.18, 20:06
    IPL na stale nie usunie Ci owlosienia.Odrosna po jakims czasie
  • bisiek10 11.06.18, 20:09
    Za wczesnie wyslalo.Najpierw musisz ogolic sie normalnie maszynka potem podzialac IPL i tak co dwa tygodnie ze cztery razy.Po dwoch razach maszynka moze nie byc juz potrzebna ale "poblyskac" trzeba.Wlosy po jakims czasie normalnie odrastaja.
  • bisiek10 11.06.18, 20:10
    No i jak zamiarujesz uzywac na twarzy to dzien po duuzy filtr na twarz.
  • zurekgirl 11.06.18, 21:25
    Bisiek, a masz te konkretna z Lidla? Czy jakas inna? Licze sie z tym, ze bede musiala powtarzac naswietlanie, ale zalezy mi na tym, zeby w koncu nie miec wrastajacych wloskow po depilatorze ani ostrej szczeciny po golarce. Wosku nie lubie za bardzo, kremy sa ok, ale musialabym co trzy dni nakladac, zeby czuc sie w miare gladko.
  • bisiek10 11.06.18, 21:52
    Mam Lumee.No IPL da Ci na pewno jakis tam komfort po kilku "sesjach".Przez dluzszy czas po ostatnich wakacjach nie musialam sie w ogole depilowac.Nie zauwazylam tez zeby wloski wrastaly.Tyle ze ja robilam tylko od kostek do kolan bo na udach zrobily mi sie paskudne dwa czyraki.Na stowe nie jestem pewna czy Lumea byla powodem ale odkad przestalam naswietlac uda to ich nie mialam.Nie wiem czy zbieg okolicznosci poprostu czy jak.No i jedno mnie wkurzalo przy Lumei.Strasznie duzo czasu zajmuje naswietlanie ;).Kupilam biala kredke do makijarzu i zaznaczalam gdzie juz naswietlalam.Przydaje sie tez przy depilacji wasika do obrysowania ust zeby nie poparzyc sobie warg niechcacy.Sprobuj.Cena nie wydaje mi sie az tak wygorowana mysle.
  • zurekgirl 16.06.18, 17:52
    Kupilam z ebaya, nowy, ktos sprzedawal trzy sztuki, mam nadzieje, ze to nie z kradziezy. Zrobilam pachy i nogi, jakos szczegolnie przyjemne to to nie jest, czulam przypalanie w momencie naswietlania, potem zupelnie nic, skora nie jest podrazniona, zaczerwieniona. Nic a nic. A robilam najwieksza moca. Mam nadzieje, ze nie pstrykam sztuka dla sztuki, tylko cos z tego bedzie. Pytanie zasadnicze: czy jutro mam sie spodziewac odrostu ostrych wloskow na udach, czy cala zabawa polega na tym, ze przez te dwa tygodnie raczej nie odrosna? Czy moze odrosna jak po depilatorze, czyli z miekkimi koncowkami?
  • zurekgirl 16.06.18, 17:54
    I jeszcze: w instrukcji napisane, ze kolejny raz za dwa tygodnie. ALe jesli zauwaze, ze gdzies odrastaja wyjatkowo dorodne, czyli moze zostaly pominiete przeze mnie w czasie naswietlania, to moge je ponownie zgolic i popstrykac na przyklad za trzy dni? Sorry za durne pytania, ale w instrukcji nie napisali a ja ciemna masa kosmetyczna jestem.
  • bisiek10 16.06.18, 22:24
    Tak. Odrosnie poki co "szczecina" ;) Czyli istre wloski jak po normalnym goleniu maszynka. I nie.Nie mozesz popstrykac za trzy dni bo Ci to nic nie da.Podraznisz tylko skore.Z tymi dwoma tygodniami odstepu chodzi tez o procesy porostu wlosa i cos jeszcze tam z cebulkami ale dokladnie Ci nie wytlumacze bo sama dokladnie nie wiem ;) Ale gdzie bym nie czytala to wszedzie pisza zeby czekac dwa tyg.A odnosnie przyjemnosci bolowych czy nie bolowych i mocy.Czy dasz max moc czy slabsza to i tak zadziala tak samo.Z ta moca to chodzi o Twoje odczucia.To ma byc komfortowe dla Ciebie a nie boklesne.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.