15.09.18, 00:25
Miesiac temu kupilam bluze dla corki na ebayu- tzn wygralam aukcje za £1.60 plus £3 za przesylke. Bluza znanej firmy.Po dlugim oczekiwaniu skontaktowalam sie ze sprzedawca ze paczka nie dotarla! Odpisala ze nie umie track the item! Myslalam ze zgubila sie i wina poczty!Dala mi refund.Dzis wchodze na ebay i ta sama bluza i ten sam sprzedawca ponownie wystawil.Ktos mi podpowie czy takie cos jest zgodne z ebay policy bo dla mnie to czyste klamstwo ze strony sprzedawcy i ona znowu wystawia za ta sama cene..duzo kupuje online ale nigdy takie cos mi sie nie trafilo..Jeszcze jej feedback nie wystawilam i chyba bede musiala odpowiednio.Sorry ale gotuje sie we mnie
Edytor zaawansowany
  • princesswhitewolf 15.09.18, 08:52
    Zglos ebay. Jest tam opcja Chat with Us albo telefonicznie.

    Tez mi sie nie trafilo takie cos.

    Ale trafilo sie ze po sprzedazy skasowali bo...is not in stock jak sie okazalo ze wygralam za niska sume
  • nata2013 15.09.18, 16:38
    Dzieki za odzew
    Rozmawialam z kims z ebaya i maja zglosic case przeciwko sprzedawcy i monitorowac ja

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.