Dodaj do ulubionych

Gdzie zorganizowac urodziny poza domem?

08.09.10, 22:17
Mozecie polecic jakies miejsce w Dublinie, najlepiej gdzies na polnocy? Chcemy zorganizowac malemu urodziny, a w domu nie bardzo mamy warunki na goszczenie wiekszej grupki dzieci. Internetowe poszukiwania doprowadzily mnie do kilku 'malpich gajow', Imaginosity, zoo i NAC. Zadna z ofert mnie nie przekonala. Macie jakies sugestie?
Edytor zaawansowany
  • 09.09.10, 22:20
    na basenie w Total fitnes -nie wiem czy trzema mieć wykupiony karnet
    w szkole tańca backstreet

    --
    - ...he na żądanie raz można...
    - no jak już pan Leszek tak na koniecznie...
  • 10.09.10, 00:00
    Ja mysle, ze to zalezy od wieku i zainteresowan dziecka i jego gosci smile. My bylismy pare razy w Leisureplex ale nie bylam zachwycona jakoscia party tyle tylko ze dzieciaki sie wyszalaly w malpim gaju.
    Mysle, ze bardziej interesujaca - dla mlodszych dzieci - bylaby moze party w teatrzyku kukielkowym: www.lambertpuppettheatre.ie/?page_id=13#birthdays - ale sama nie bylam na takiej party tylko widzialam dzieci, ktore byly czescia widowni, bo pamietam, ze skladano im publicznie zyczenia.
    Slyszalam tez o organic party smile: www.zap.ie/birthdays.html
    i party w Sealife w Bray: www.sealifeeurope.com/local/birthdays.php
    Gdybys chciala sama zorganizowac impreze polecam jakis fajny plac zabaw + piknik, np Fort Lucan jest swietny choc to raczej dla wiekszych dzieci - tak od 6 lat mysle.
    Kiedyz bylismy na takiej party w Malahide - zwiedzanie muzeum modelow kolejek: www.malahidecastle.com/frymodelrailway.asp - polaczone z zabawa na pobliskim placu zabaw + piknik
    Pozdrawiam smile
  • 10.09.10, 12:30
    A może juniorchef.ie/birthday-parties/ ?
  • 10.09.10, 19:55
    Prawde mowiac to takie wspolne pieczenie ciasta czy pizzy nietrudno bylby chyba samemu zorganizowac jesli sie umie piec smile
    A co do party room, to moje dziecko wymyslilo na swoje 8-e urodziny ze bedzie u nas w domu disco, no i kupilismy nawet speclane swiatla i kule pod sufit i zabawa byla niezla smile, a urzadzenia mozna wykorzystac takze pozniej smile
    W innym pomieszczeniu (u synka w pokoju) byly gry na Wee i namiot.
    Moze dzieci same moga podsunac nam pomysly?
  • 11.09.10, 22:34
    W domu i na swiezym powietrzu nie wchodzi w gre. Posprawdzam reszte pomyslow. Dzieki!
  • 16.09.10, 19:58
    Leisureplex, www.leisureplex.ie/home.php?page=home. Ja robiłam w Blanchardstown dla 10 chłopaków 10 letnich. Wykupiłam 2xquazar (strzelanie z pistoletów swietlnych w takim labiryncie), zapłaciłam coś koło 150 e za całość (50 min zabawy, 30 min jedzenia - jakies tam frytki czy pizza, tort lodowy, jakis sok, ale raczej wszystko malutkie). Chłopaki byly zachwycone, 'best party ever'. Zabawa jest b. fajna, grupa dostaje opiekuna - kogoś, kto cały czas z nimi chodzi i ich pilnuje. Rodzice w tym czasie idą na zakupy i kawkę, w sumie wyszło 2 godziny, bo się jeszcze przygotowują itd. I to właśnie jednyny minus - trochę krótko to trwa.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.