Dodaj do ulubionych

Praca na Cyprze - pytania

11.07.08, 09:33
Hej jestem zainteresowana pracą jako kelnerka na Cyprze. Mam w związku z tym kilka pytań.
1. Na jak długo trzeba podpisać kontrakt? ( mogę pracować do końca września bo jestem studentką).
2. Czy wylot na Cypr i powrót opłacam sama czy finansuje to agencja?
3. Jak wygląda sprawa zakwaterowania i wyżywienia?
4. Czy cypryjscy pracodawcy są sprawdzeni i wiarygodni?
5. Czy możliwe jest wcześniejsze zakończenie kontraktu, gdyby warunki na Cyprze mi nie odpowiadały?
6. Czy istnieje możliwość zarezerwowania pracy dla dwóch osób w tym samym hotelu? Chciałabym zabrać ze sobą koleżankę, by było mi raźniej.
7. Jak dużo pieniędzy trzeba wziąć ze sobą na start?
Bardzo proszę szybką odpowiedź
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • ekspert_gowork Re: Praca na Cyprze - pytania 22.07.08, 11:11
      Witam!
      1. Na dzień dzisiejszy kontrakty są minimalnie do końca października, czyli do
      końca sezonu turystycznego na Cyprze.
      2. Bilet w jedną stronę, na trasie Warszawa-Larnaka jest opłacany z Pani
      kieszeni w wysokości 1400zł (w kwotę biletu wchodzi również transfer z lotniska
      do miejsca zamieszkania). Bilet powrotny może Pani wykupić za bonus wypłacany
      zazwyczaj przez pracodawców z zakończeniem kontraktu.
      3. Zakwaterowanie ( 2-3 osobowe pokoje ), ubezpieczenie w czasie pracy oraz
      wyżywienie ( 3 posiłki dziennie) jest gwarantowane przez pracodawce cypryjskiego.
      4. Współpracujemy już z tymi sieciami hotelowymi od kilku sezonów turystycznych,
      stąd pewność, iż są to sprawdzeni przez nas pracodawcy.
      5. Może Pani zakończyć wcześniej kontrakt, jednak wraz z zerwaniem kontraktu
      naraża się Pani na stratę ewentualnego bonusu, wypłacanego z zakończeniem kontraktu.
      6. Oczywiście istnieje taka możliwość. Bardzo często osoby wyjeżdżają razem.
      7. Trzeba wziąć ze sobą pieniądze na pierwszy miesiąc, gdyż wypłata będzie z