Forum Sport Narty
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

chcę kupić narty ;)

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.10, 01:32
    Witam,
    jestem początkującą narciarką (drugi sezon). Chciałabym zainwestować we własny
    sprzęt i właściwie na tym mogłabym zakończyć wątek;)

jakie narty kupić? Jak je kupować? (Nie mam pod ręką doświadczonego
    narciarza). Nowe, stare...?
    Znalazłam coś takiego, ale troche
    drogie...www.head.com/ski/ski.php?region=pl&tag=women&id=2089

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: adek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.01.10, 10:01
      mamy w domu dynastary nova lady
      dla początkujących , po 4 razach na śniegu z powodów osobistych mogę
      odpsrzedać b.tanio
    • jeepwdyzlu 05.01.10, 10:39
      ten head którego wskazaŁAS - to nowa technologia...
      pewnie są tego warte..
      z drugiej strony - w tym budżecie kupujesz dobre volki, atomici czy
      blizzardy..
      Na pewno mozna kupic dobre deski również nieco taniej. Poszukaj
      modelu zeszłorocznego - ale nie w makro, tylko w specjalistycznych
      sklepach..
      jeep
    • ortodox 05.01.10, 12:37
      jeepwdyzlu napisał:

> ale nie w makro, tylko w specjalistycznych sklepach..
      -------------------------
      Całkiem spokojnie możesz nie przejmować się tą sugestią.
      Od wielu lat kupuję sprzęt narciarski w Makro.
      Żadnych problemów. Raczej ostrożny bym był przy zakupach internetowych, a szczególnie z allegro sprzętu używanego.
      pozdro.

--
      Żeglarstwo w obiektywie
      Oglądaj w oryginale
    • Gość: macias IP: *.adsl.inetia.pl 12.01.10, 10:57